چهارشنبه ۰۶ تیرساعت ۰۰:۳۰Jun 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفا آنلاین 17 شهریور 1395 - shafaonline.ir

شفا آنلاین 29 اسفند 1393 شفا آنلاین 29 اسفند 1394 شفا آنلاین 31 فروردین 1395 شفا آنلاین 31 اردیبهشت 1395 شفا آنلاین 31 خرداد 1395 شفا آنلاین 31 تیر 1395 شفا آنلاین 31 مرداد 1395 شفا آنلاین 30 مهر 1395 شفا آنلاین 30 آبان 1395 شفا آنلاین 30 آذر 1395 شفا آنلاین 30 دی 1395 شفا آنلاین 30 بهمن 1395 شفا آنلاین 30 اسفند 1395 شفا آنلاین 1 شهریور 1395 شفا آنلاین 2 شهریور 1395 شفا آنلاین 3 شهریور 1395 شفا آنلاین 4 شهریور 1395 شفا آنلاین 5 شهریور 1395 شفا آنلاین 6 شهریور 1395 شفا آنلاین 7 شهریور 1395 شفا آنلاین 8 شهریور 1395 شفا آنلاین 9 شهریور 1395 شفا آنلاین 10 شهریور 1395 شفا آنلاین 11 شهریور 1395 شفا آنلاین 12 شهریور 1395 شفا آنلاین 13 شهریور 1395 شفا آنلاین 14 شهریور 1395 شفا آنلاین 15 شهریور 1395 شفا آنلاین 16 شهریور 1395 شفا آنلاین 17 شهریور 1395 شفا آنلاین 18 شهریور 1395 شفا آنلاین 19 شهریور 1395 شفا آنلاین 20 شهریور 1395 شفا آنلاین 21 شهریور 1395 شفا آنلاین 22 شهریور 1395 شفا آنلاین 23 شهریور 1395 شفا آنلاین 24 شهریور 1395 شفا آنلاین 25 شهریور 1395 شفا آنلاین 26 شهریور 1395 شفا آنلاین 27 شهریور 1395 شفا آنلاین 28 شهریور 1395 شفا آنلاین 29 شهریور 1395 شفا آنلاین 30 شهریور 1395 شفا آنلاین 31 شهریور 1395 
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۲۳:۴۶    
شفا آنلاین سلامت حفظ جوانی در گرو رعایت کردن نکاتی است که ممکن است کمتر کسی با آن آشنا باشد. در این مطلب یکی از مهم ترین راهکارهای شادابی پوست معرفی می شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۲۳:۰۱    
شفا آنلاین بیمه و بانک وزیر اقتصاد گفت:ضوابط FATF را فقط با قیود و شروطی که اعلام کردیم، اجرا می کنیم و چه با توافق و چه بی توافق با این نهاد ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۲۲:۴۶    
شفا آنلاین اجتماعی یک روانشناس می گوید: والدین اولین و اصلی ترین عامل ایجاد لجبازی در کودکان بوده و نوع برخورد با فرزندان از اهمیت بسیاری برخوردار است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۲۲:۳۱    
شفا آنلاین اجتماعی وزیر کشور به ابهامات پیش آمده پیرامون نقل و انتقال خودرو و ثبت آن در دفاتر اسناد رسمی پاسخ داد و تاکید کرد که مدارک صادر شده از سوی پلیس برای احراز مالکیت خودرو کافی است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۲۲:۳۱    
شفا آنلاین سلامت یک متخصص ارتوپد گفت: سطوح صاف منازل همچون پارکت و سرامیک باعث می شود کودکان در معرض خطر صافی کف پا قرار گیرند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۲۲:۱۶    
شفا آنلاین اجتماعی مدیرعامل جمعیت خیریه تولد دوباره از راه اندازی نخستین موبایل سنتر جهت کمک به معتادان زن در پاتوق در شمال و شمال غرب پایتخت خبر داد و گفت ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۲۲:۰۱    
شفا آنلاین سلامت امروزه با گسترش روش های درمانی و داروها، بیماران MS زندگی و عمری همانند افراد عادی دارند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۲۱:۴۶    
شفا آنلاین اجتماعی استفاده از رنگ های گرم نظیر زرد و نارنجی در افزایش انگیزه و درمان افسردگی بسیار موثر است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۲۱:۳۱    
شفا آنلاین سلامت ساعت بیداری در طول روز یک ریتم مشخص دارد. سیکل 24ساعته چرخش زمین، انسان را مجبور به پیروی از یک الگوی منظم برای بیداری و خواب کرده که شب ها و به مدت 7تا 8ساعت ادامه دارد. ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۲۱:۱۶    
شفا آنلاین بیمه و بانک در جلسه دیشب شورای پول و اعتبار، علاوه بر تصویب دستورالعمل اجرایی تاسیس، فعالیت و نظارت بر موسسات پس انداز و تسهیلات مسکن ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۲۱:۰۱    
شفا آنلاین سلامت پزشکان هشدار می دهند که مصرف آنتی بیوتیک در نخستین سال های زندگی می تواند خطر ابتلا به آلرژی ها را در سنین بالاتر افزایش دهد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۲۰:۴۶    
شفا آنلاین اجتماعی مشاور عالی سازمان سنجش از برگزاری همزمان آزمون استخدامی و علوم پزشکی در 21 آبان ماه خبر داد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۲۰:۴۶    
شفاآنلاین:همزمان با ریزش سقف کارگاه مترو درجنوب تهران دستکم چهارتن کشته و چندین نفرمصدوم شده اند.درحال حاضر شش مصدوم که توسط نیروهای آتش نشانی اززیرآواربیرون کشیده شده اند به بیمارستان منتقل شده ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۲۰:۱۶    
شفا آنلاین سلامت طبق اعلام سازمان غذا و دارو، زمانی تولیدکنندگان دارو می توانند خواهان قیمت گذاری آزاد باشند که تمام قواعد تجارت بین الملل و بازار آزاد در کشور اعمال شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۲۰:۰۱    
شفا آنلاین بیمه و بانک مدیرکل دفتر تعاونی های خدماتی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ورود تعاونی ها به عرصه بانکداری در آینده نزدیک خبرداد و گفت:طبق قانون ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۲۰:۰۱    
شفا آنلاین اجتماعی قائم مقام و معاون وزیر بهداشت گفت: 23.6 درصد از جامعه نشانگاهی از اختلالات روانی دارند که افسردگی ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۹:۴۶    
شفا آنلاین تغذیه یک کارشناس طب سنتی گفت: نشاسته برخلاف گندم قلیل الغذاست و خوردن حریره ای از نشاسته در وعده صبحانه بهترین غذا برای افرادی است که دائم در پشت حلقشان احساس خلط و ترشحات دارند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۹:۳۱    
شفا آنلاین سلامت رییس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان این که بین دو تا سه درصد موارد ابتلا به ایدز در کشور از طریق مادر به کودک است ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۹:۱۶    
شفا آنلاین اجتماعی آتش گرفتن نوت 7 بزرگترین فراخوان تلفن همراه در دنیا را رقم زد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۹:۰۲    
شفا آنلاین سلامت مدیر کل امور کارگزاری های رسمی سازمان تامین اجتماعی گفت: پذیرش اسناد پزشکی در کارگزاری های تامین اجتماعی بزودی در سراسر کشور عملیاتی می شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۹:۰۲    
شفا آنلاین سلامت دبیر ستاد توسعه و فناوری معاونت علمی فناوری گفت: با استفاده از فناوری بیوتکنولوژی داروی گیاهی بیماران سرطانی و ms در کشور تولید می شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۸:۴۵    
شفا آنلاین سلامت مدیرکل دفتر سلامت جمعیت خانواده و مدارس وزارت بهداشت گفت: با توجه به بررسی های وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی کشور، افرادی که ازدواج مناسب دارند از طول عمربیشتری برخوردارند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۸:۳۰    
شفا آنلاین سلامت محققان متوجه شدند که ویروس زیکا می تواند چشم را آلوده کند و از طریق چشمان آلوده گسترش یابد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۸:۳۰    
شفا آنلاین سلامت رئیس پژوهشکده بیوتکنولوژی کشاورزی و مدیر گروه پژوهشی ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی ریاست جمهوری گفت: داروهای نوترکیب و بیوتک ایرانی، 24 درصد بازار منطقه را تشکیل می دهند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۸:۱۵    
شفا آنلاین تغذیه مدیر کل نظارت بر فرآورده های غذایی آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو گفت: بیشترین میزان دریافتی نمک ایرانیان از نان و پنیر است و لازم است با اندیشیدن راهکارهای مناسب ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۸:۰۰    
شفا آنلاین سلامت نخستین مرکز اقامتی طبی زنان باردار معتاد امروز با حضور قائم مقام وزیر بهداشت و قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر در دانشکده توانبخشی و بهزیستی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۷:۳۳    
شفا آنلاین سلامت طبق نتایج یک مطالعه جدید، مصرف مواد غذایی مملو از اسید فولیک با کاهش ریسک تولد نوزاد مبتلا به نقایص قلبی مرتبط است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۷:۰۱    
شفا آنلاین سلامت محققان در یک شرکت دانش بنیان داروسازی موفق به تولید پماد سوختگی با منشا ریشه گیاه ابوخلسا یا هواچوبه و موم زنبور عسل شدند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۷:۰۱    
شفا آنلاین سلامت رئیس هیئت بدوی سازمان نظام پزشکی، از تشکیل دادگاه پرونده پزشکی مرحوم عباس کیارستمی در روز 28 شهریور ماه جاری خبر داد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۶:۴۷    
شفا آنلاین سلامت محققان نروژی ردیاب فعالیت جدیدی را ایجاد کرده اند که با استفاده از اطلاعات مربوط به ضربان قلب، میزان ورزش موردنیاز فرد برای کاهش ریسک مرگ ناشی از بیماری قلبی-عروقی را مشخص می کند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۶:۳۲    
شفا آنلاین سلامت به گفته محققان، قرارگیری در معرض گازهای سمی پشت چراغ راهنمایی احتمال افزایش عوامل پرخطر برای سلامت، از جمله سرطان، را افزایش می دهد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۶:۱۷    
شفا آنلاین سلامت اکسی کدون طی روزهای اخیر خیلی خبرساز شده ؛ از اجتماع درمانگران اعتیاد تا نگرانی برخی افراد از افزایش اعتیاد به داروهای داروخانه ای.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۵:۴۸    
شفا آنلاین سلامت محققان با الهام از حشرات به دنبال تولید و توسعه سمعک های متفاوتی هستند تا جایگزین مناسبی برای سمعک های امروزی باشند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۵:۱۶    
شفا آنلاین سلامت یک متخصص قلب با بیان اینکه دیابتی ها بیش از سایر افراد در معرض ابتلا به نارسایی های قلبی هستند، عنوان کرد که کنترل منظم قند خون ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۵:۰۲    
شفا آنلاین سلامت یک محقق طب اسلامی عنوان کرد: تیرگی و پف زیر چشم دلایل متعددی از جمله خستگی و کار زیاد، تنظیم نبودن ساعات خواب، تغذیه نامناسب ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۵:۰۲    
شفا آنلاین سلامت تشخیص بارداری در سه ماهه اول با استفاده از امواج فراصوت با علایم اوتیسم مرتبط بوده و موجب افزایش شدت این اختلال خواهد شد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۴:۴۷    
شفا آنلاین سلامت ملخ در میان حشرات می تواند بزرگترین کمک برای درمان شنوایی و پیشرفت آن در آینده باشد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۴:۳۲    
شفاآنلاین :اجتماعی همزمان با وقوع سیل در رامسر ،دیوار امامزاده ای تخریب شد و درپی تخریب قبور برخی ازاموات ،اجساد مردگان نیز روی آب جاری شد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۴:۳۲    
شفا آنلاین سلامت سخنگوی سازمان انتقال خون کشور با اشاره به اینکه 90 درصد مردم ایران گروه خونی مثبت دارند، گفت: AB منفی نادرترین و نایاب ترین خون کشور است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۴:۳۲    
شفا آنلاین سلامت دبیرکل خانه پرستار، با اشاره به نارضایتی های پرستاران از تأخیر در پرداخت معوقات آنها ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۴:۱۷    
شفا آنلاین سلامت محققان کشور با استفاده از عصاره گیاه "ابوخلسا"(هواچوبه)، پمادی برای درمان انواع سوختگی های درجه یک تا سه و همچنین زخم های عفونی به داروخانه ها ارائه کردند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۴:۰۲    
شفا آنلاین سلامت محققان دانشگاه کوئینزلند برای اولین بار نشان داده اند که آموزش و تحریک مغز برای انجام وظایف خاص می تواند عملکرد مغز را بهبود بخشد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۴:۰۲    
شفا آنلاین سلامت بیماران دیابتی به زودی می توانند از شر سنجش های تهاجمی قند از روی خون خلاص شده و تنها از روی کره چشم خود، به اندازه گیری آن بپردازند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۳:۴۷    
شفا آنلاین سلامت دبیر ستاد علوم و فناوری های سلول بنیادی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با اشاره به این که تصویب آیین نامه تاسیس مراکز خدمات سلولی در معاونت درمان وزارت بهداشت در حال انجام است ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۳:۳۲    
شفا آنلاین سلامت محققان انگلیسی آزمایش خونی ابداع کرده اند که می گویند ابتلا به سرطان را پیش از بروز علائم آن تشخیص می دهد؛ این موفقیت می تواند جان هزاران نفر را نجات دهد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۳:۱۷    
شفا آنلاین اجتماعی براساس آمارها، نرخ ازدواج به تناسب جمعیت کشور افزایش پیدا نکرده که به گفته کارشناسان ادامه این روند می تواند سرمنشای بسیاری از آسیب ها و نگرانی ها در جامعه شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۳:۰۲    
شفا آنلاین سلامت عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی درباره چرایی کم بودن زمان ویزیت بیمار از سوی پزشکان و همچنین اهمیت نظام سطح بندی و ارجاع، گفت: تا زمانی که نظام ارجاع اجرا نشود ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۳:۰۲    
شفا آنلاین سلامت محققان طی انجام یک پژوهش جدید از هوش مصنوعی و یا یادگیری ماشینی برای کمک به بهبود دقت و صحت تشخیص در بیماری های ریوی استفاده کردند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۲:۴۸    
شفا آنلاین اجتماعی رئیس هلال احمر رامسر گفت: ریزش کوه منطقه اشکونکوه بر اثر آبگرفتگی شدید باعث تخریب امامزاده و قبرهای مدفون شده است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۲:۰۱    
شفاآنلاین اجتماعی بسیاری از کارشناسان بر این باورند که جامعه ما از کمبود نشاط رنج می برد. میزان شادی در ایران در مقایسه با دیگر کشورهای جهان از رتبه پایین برخوردار است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۲:۰۱    
شفاآنلاین سلامت به گفته متخصصان، مصرف بیش از اندازه زیاد ویتامین می تواند مشکلاتی برای سلامت از جمله حالت تهوع، مشکلات کلیوی و قلب به همراه داشته باشد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۱:۴۷    
شفاآنلاین سلامت مطالعه جدید نشان می دهد وزن ناسالم قبل و در طول بارداری با ریسک زایمان زودهنگام مرتبط است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۱:۳۲    
شفاآنلاین سلامت سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به دلیل تغییر رئیس اورژانس کشور، گفت: مدیران وزارت بهداشت تا یک سال آینده تغییر نمی کنند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۱:۱۷    
شفاآنلاین اجتماعی رئیس هلال احمر رامسر گفت: ریزش کوه منطقه اشکونکوه بر اثر آبگرفتگی شدید باعث تخریب امامزاده و قبرهای مدفون شده است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۱:۱۷    
شفاآنلاین اجتماعی دانشگاه ها هم امسال در المپیک حضور پررنگی داشتند، به گونه ای که تعداد زیادی از برندگان مدال طلای المپیک 2016 ریو دانشجوی دانشگاه های مطرح جهان بودند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۱:۱۷    
شفاآنلاین حوادث پزشکی پزشکان می گویند که "ایزابل دینو آر" فرانسوی، اولین کسی که در جهان زیر عمل پیوند صورت رفت، درگذشته است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۱:۰۲    
شفاآنلاین اجتماعی معاون درمان سازمان تامین اجتماعی از تصویب بودجه ارتقای هتلینگ* بیمارستان های این سازمان در هیات مدیره تامین اجتماعی خبر داد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۱:۰۲    
شفاآنلاین:مردنگون بخت که برای پیگیری روند درمان یکی از بستگانش به بیمارستان مراجعه کرده بود به طور اتفاقی و به پیشنهاد یکی از پزشکان ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۰:۳۰    
شفاآنلاین سلامت رییس سازمان غذا و دارو از ورود واکسن آنفلوانزا به کشور از مرداد ماه خبر داد و تزریق آن را به افراد در معرض خطر توصیه کرد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۰:۳۰    
شفاآنلاین سلامت به گفته محققان، 6 ماه شیر دادن به نوزاد احتمال مرگ ناشی از سرطان سینه را کاهش می دهد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۰:۱۸    
شفاآنلاین حوادث پزشکی مادر هندی پسربچه ای 6 کیلویی به دنیا آورد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۰:۰۰    
شفاآنلاین اجتماعی با قاطعیت این اطمینان خاطر را به ما می دهد تا در جشن رقص حضور یابیم و بابت برخوردهای قانونی متولیان نگران نباشیم چرا که 15 سال است بدون هیچ مشکلی به شغل DANCE PARTY مشغول است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۱۰:۰۰    
شفاآنلاین اجتماعی امروز به نام روز مبارزه با بی سوادی نامگذاری شده است. روزی که مردمانی از همه دنیا دور هم جمع شدند و تصمیم گرفتند در تمام کشورها شرایطی فراهم شود که مردم حداقل ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۰۹:۴۵    
شفاآنلاین جامعه پزشکی معاون دانشجویی و فرهنگی وزیربهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: حدود 70 درصد دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی کشور در خوابگاه ها سکونت دارند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۰۹:۳۰    
شفاآنلاین اجتماعی تعطیلات به روزهای پایانی خود رسیده و بسیاری از شهروندان آماده می شوند تا نیمه دوم سال را با رفتن فرزندانشان به مدرسه یا دانشگاه آغاز کنند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۰۹:۳۰    
شفاآنلاین جامعه پزشکی عضو شورای عالی نظام پرستاری کشور با بیان اینکه شیوه احراز صلاحیت حرفه ای هیچ استقلال حرفه ای برای پرستاران ندارد، گفت: در همه صنوف پروانه صلاحیت حرفه ای را ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۰۹:۱۶    
شفاآنلاین تغذیه دوای دل درد، نبات داغ و چاره معده درد، نعناست. برای سردرد چایی بخور و گلودرد را با شلغم خوب کن.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۰۹:۰۲    
شفاآنلاین اجتماعی روان شناسان و کارشناسان علوم رفتاری معتقدند که خشم ناشی از حسادت همچون یک سم کشنده عمل می کند ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۰۹:۰۲    
شفاآنلاین اجتماعی در باز می شود و محبوبه پا به انبار می گذارد. سگ های نگهبان از آفتاب پناه برده اند به سایه کانکس نگهبانی، سرها را گذاشته اند روی قلوه سنگ ها و زبان شان آویزان از دهان، له له می زنند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۰۸:۴۷    
شفاآنلاین اجتماعی مدیرکل دفتر ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان گفت: جوانان ایرانی بر اساس تفاهم نامه بیمه ازدواج با بیمه تعاون می توانند تا 40 سالگی اقدام به خرید این بیمه نامه بکنند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۰۸:۳۲    
شفاآنلاین اجتماعی رفیعی، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان تهران در گفت وگو با شهروند : به زودی دو خط هوایی دیگر از کشورهای اروپایی به ایران باز می شود اروجی ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۰۸:۳۲    
شفاآنلاین اجتماعی از طریق تلگرام و دوستانی که یک سال است با آنها در فضای مجازی در ارتباط است به یک جشن تولد دعوت می شود و بعد از اینکه به محل جشن می رود متوجه می شود اتفاقات دیگری در جریان است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۰۸:۱۷    
شفاآنلاین جامعه پزشکی انتقادات گاه و بی گاه به عملکرد پزشکان و چگونگی رسیدگی به شکایات از سوی صنف مربوطه و همچنین صحبت های تولیت سلامت کشور مبنی بر اینکه وزارت بهداشت کمترین حق را در رسیدگی به تخلفات ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۰۸:۰۲    
شفا آنلاین سلامت برخی نوزادان پس از به دنیا آمدن تا حدود 3 تا 5 ماهگی، گریه و بی قراری می کنند و این حالتشان ممکن است ساعت ها طول بکشد که این امر هم برای مادر و هم برای نوزاد بسیار دشوار می باشد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۰۷:۴۸    
شفا آنلاین سلامت مبتلایان به بیماری زخم معده و اثنی عشر در رژیم غذایی خود حتما باید از خوردن غذاهای تند و چرب پرهیز کنند ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۰۷:۳۳    
شفا آنلاین اجتماعی کافئین نوعی ماده آلکالوئیدی است که بطور طبیعی در برخی مواد غذایی از جمله دانه قهوه، چای، دانه کاکائو و ... یافت می شود ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۰۷:۰۱    
شفا آنلاین سلامت به تازگی دانشمندان دریافته اند که داروهای ضد افسردگی مانند فلوکستین می توانند در شرایط مصرف بلند مدت موجب ضعف استخوان ها شده و خطر شکستگی را در فرد مصرف کننده افزایش بدهند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۰۶:۴۶    
مطالعات مرکز پژوهشی مدیریت و پیشگیری بیماری در آمریکا نشان می دهد بیشتر کسانی که از لنز تماسی استفاده می کنند به علت طرز عمل نادرست و نادیده گرفتن موارد بهداشتی به التهاب قرنیه دچار می شوند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۰۵:۴۵    
شفا آنلاین اجتماعی QIیا همان بهره هوشی (Intelligence Quotient) یک ارزیابی علمی از هوش است که از طریق آزمون های استاندارد و به منظور سنجش توانایی حل مسئله، تصویرپردازی فضایی، حافظه ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۰۵:۳۱    
شفا آنلاین غذیه خوردن غذاهای سالم در محل کار یا مدرسه لزوما به این معنا نیست که از انواع طعم و مزه ها دل بکنید، شما می توانید با چند قلم خوراکی به وعده های غذایی ساده و متنوعی برسید.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۰۵:۱۷    
شفا آنلاین اجتماعی درباره نقش استرس در تغییر رنگ مو نظرات زیادی وجود دارد. اگرچه استرس تاثیرات جسمانی دارد و می تواند بر بدن نقشی مخرب بازی کند ولی در مورد سفید یا نقره ای شدن موهای سر نمی توان به ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۰۵:۰۰    
شفا آنلاین اجتماعی اختلال دوقطبی که به آن افسردگی- شیدایی نیز می گویند باعث تغییرات شدیدی در خلق وخوی فرد می شود ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۰۴:۴۵    
شفا آنلاین سلامت پژوهشگران ژاپنی دریافته اند که اندازه گیری میزان دی-آمینو اسید در افراد، می تواند به پزشکان کمک کند تا بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه را که در خطر بالای پیشرفت به بیماری مرحله آخر ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۰۴:۳۳    
شفا آنلاین حوادث پزشکی جدیدترین یافته ها حاکی از تقویت رابطه پیش بینی شده بین ابتلا به عفونت با ویروس زیکا و سندرم گیلن باره که موجب نوعی فلج موقت می شود، است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۰۴:۰۰    
شفا آنلاین سلامت با وجود همه پیشرفت های علمی و فناوری، ما هنوز چیز زیادی در مورد هوشیاری ، یا همان خودآگاهی نمی دانیم؛ غیر از اینکه این هوشیاری به نحوی به مغز مربوط است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۰۳:۴۸    
شفا آنلاین سلامت گرچه والدین کودکانی را که انگشت خود را می مکند یا ناخن خود را می جوند از این کار منع می کنند ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۰۳:۱۸    
شفا آنلاین اجتماعی تیمی از پژوهشگران ایتالیایی با همکاری انجمن بیماری های قلبی و عروقی قاره اروپا دریافتند ترکیب بالای کلسترول در خون افراد ساکن در شهرهای دارای آلودگی هوا با ریزگردهای وارد شده در ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۰۳:۰۰    
شفا آنلاین سلامت یکی از مشکلاتی که ممکن است به علل متفاوتی در ساق به وجود آید، تورم آن است. این تورم ممکن است حاد یا مزمن باشد ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۰۲:۱۷    
شفا آنلاین سلامتی مشاهده وضعیت سلامتی مردم با تغذیه آغاز می شود. در این مورد هم باید اشاره کرد سرانه مصرف شیر و ماهی در کشور پایین است در حالی که توجه به تغذیه سالم در کاهش احتمال ابتلا به بیماری ها ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۰۲:۰۲    
شفا آنلاین سلامت در گذشته یکی از نگرانی های بزرگ بشریت امنیت غذایی بوده که امروز هم هست و در آینده نیز خواهد بود ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۰۱:۳۳    
شفا آنلاین اجتماعی روز ماما بود که معاون نظارت و برنامه ریزی سازمان نظام پزشکی خبر خوشی برای ماماها داشت. او گفت قرار است برخی خدمات درمانی که از سوی ماما تجویز می شود، تحت پوشش بیمه قرار بگیرد ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۰۱:۰۱    
شفا آنلاین حوادث پزشکی کرتین نیتیاناندم، نوجوان 16 ساله هندی ساکن لندن راه حل های جدیدی را برای درمان تبدیل سرطان های بدخیم و کشنده پستان به نوع قابل درمان ارائه کرده است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۰۰:۴۶    
شفاآنلاین تغذیه تغذیه بیش از هرچیزی عامل اصلی سلامتی است. جدا از سبک زندگی سالم و بدون استرس، داشتن تحرک کافی و وجود شادی و شادابی در زندگی، مهم ترین چیزی که یک فرد در زندگی لازم دارد تا زنده بماند ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۰۰:۳۱    
شفا آنلاین اجتماعی اخیرا شاهد رونمایی از چندین دارو از شرکت داروسازی دکتر عبیدی بودیم. داروی زالربان یا ریوارکسابان داروی اصلی به عنوان ضد انعقادی که در انحصار شرکت دارویی بایر است و شرکت داروسازی ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۱۷ - ۰۰:۱۶    
شفاآنلاین حوادث پزشکی سه هفته پیش130 دانشمند، سرمایه گذار پیشرو و سیاستگذار امور درمان به دعوت دانشگاه هاروارد در جلسه ای شرکت کردند که پشت درهای بسته برگزار شد و دعوتنامه رسمی، مجوز حضور در آن بود.
  • ۱