دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۱۲:۱۳May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفا آنلاین 31 شهریور 1395 - shafaonline.ir

شفا آنلاین 29 اسفند 1393 شفا آنلاین 29 اسفند 1394 شفا آنلاین 31 فروردین 1395 شفا آنلاین 31 اردیبهشت 1395 شفا آنلاین 31 خرداد 1395 شفا آنلاین 31 تیر 1395 شفا آنلاین 31 مرداد 1395 شفا آنلاین 30 مهر 1395 شفا آنلاین 30 آبان 1395 شفا آنلاین 30 آذر 1395 شفا آنلاین 30 دی 1395 شفا آنلاین 30 بهمن 1395 شفا آنلاین 30 اسفند 1395 شفا آنلاین 1 شهریور 1395 شفا آنلاین 2 شهریور 1395 شفا آنلاین 3 شهریور 1395 شفا آنلاین 4 شهریور 1395 شفا آنلاین 5 شهریور 1395 شفا آنلاین 6 شهریور 1395 شفا آنلاین 7 شهریور 1395 شفا آنلاین 8 شهریور 1395 شفا آنلاین 9 شهریور 1395 شفا آنلاین 10 شهریور 1395 شفا آنلاین 11 شهریور 1395 شفا آنلاین 12 شهریور 1395 شفا آنلاین 13 شهریور 1395 شفا آنلاین 14 شهریور 1395 شفا آنلاین 15 شهریور 1395 شفا آنلاین 16 شهریور 1395 شفا آنلاین 17 شهریور 1395 شفا آنلاین 18 شهریور 1395 شفا آنلاین 19 شهریور 1395 شفا آنلاین 20 شهریور 1395 شفا آنلاین 21 شهریور 1395 شفا آنلاین 22 شهریور 1395 شفا آنلاین 23 شهریور 1395 شفا آنلاین 24 شهریور 1395 شفا آنلاین 25 شهریور 1395 شفا آنلاین 26 شهریور 1395 شفا آنلاین 27 شهریور 1395 شفا آنلاین 28 شهریور 1395 شفا آنلاین 29 شهریور 1395 شفا آنلاین 30 شهریور 1395 شفا آنلاین 31 شهریور 1395 
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۲۳:۴۵    
شفا آنلاین سلامت متأهل بودن در دیابتی ها می تواند باعث حفظ وزن شود که البته در مردان نیز کاهش عوامل خطر بیماری های قلبی را به دنبال دارد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۲۳:۳۰    
شفا آنلاین سلامت میل به مصرف روغن زیتون در بین خانواده ها، بازار کار سودجویان را داغ کرده به گونه ای که کارشناسان نسبت به مصرف برخی از انواع آنها هشدار می دهند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۲۳:۱۵    
شفا آنلاین :متخصص قلب و عروق گفت: درکشورهای پیشرفته، مراکزدرمانی روزبه روزدرحال محدودشدن است؛فضایشان محدود میشودوهمچنین ازتعدادآنهاهم کاسته میشود ودر کارهای درمانی به سمت پیشگیری اولیه می روند ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۲۳:۱۵    
شفا آنلاین اجتماعی همزمان با عرضه آیفون 7و 7پلاس،اخباری منتشر شد، مبنی بر آن که این گوشی ها رجیستر نمی شوند،اما طراح ریجستری این شایعات را تکذیب کرد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۲۳:۰۳    
شفا آنلاین سلامت معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: درآمد کم برخی پزشکان عمومی که گاهی هزینه های مطب را نیز تامین نمی کند، باعث گرایش آن ها به مشاغلی غیر از طبابت شده است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۲۲:۴۵    
شفا آنلاین اجتماعی نتایج هشداردهنده یک تحقیق حاکی از آن است که کودکان نیز در معرض خطر اقدام به خودکشی هستند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۲۲:۳۰    
شفا آنلاین سلامت محققان دریافتند افرادی که دارای ژن چاقی هستند می توانند همانند افرادی که فاقد آن هستند، وزن خود را کاهش دهند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۲۲:۰۱    
شفا آنلاین سلامت معاون پژوهش جهاد دانشگاهی واحد استان قم اعلام کرد: زوجین نابارور از امروز می توانند با مراجعه به مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری جهاد دانشگاهی قم تنها با پرداخت 15 درصد از کل هزینه های ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۲۲:۰۱    
شفا آنلاین تغذیه یک کارشناس تغذیه گفت: صبحانه از مهمترین وعده های غذایی است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۲۱:۴۷    
شفا آنلاین سلامت بچه گربه ها موجوداتی دوست داشتنی هستند اما تحقیقات جدید حاکی از آن است که نوازش کردن این موجودات می تواند برای انسان مرگبار باشد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۲۱:۳۲    
شفا آنلاین سلامت با شروع فصل سرما و شیوع آنفلوآنزا بهتراست که افراد واجد شرایط تا زمان طلایی از دست نرفته واکسن آنفلوآنزا را تزریق کنند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۲۱:۳۲    
شفا آنلاین اجتماعی بررسی ها نشان داده که وضع خوشبین ها در زمینه های گوناگون بهتر از بدبین هاست. آنها در پیش بینی های شغلی بهتر از بدبین ها هستند، وضع سلامتی شان اغلب خوب است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۲۱:۱۷    
شفا آنلاین سلامت برخی افراد هنگامی که از حمام و یا استخر خارج می شوند عادت به خشک کردن گوشهایشان دارند ولی نمی دانند که این عادت بد می تواند چقدر دردسرساز باشد .
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۲۱:۰۲    
شفا آنلاین اجتماعی مدیر روابط عمومی بیمارستان سوختگی شهید مطهری آخرین وضعیت جسمانی و درمانی فردی که در خیابان گیشا دچار حادثه اسیدپاشی شده را تشریح کرد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۲۱:۰۲    
شفا آنلاین اجتماعی حضرات آیات عظام مکارم شیرازی و علوی گرگانی، در فتاوای جداگانه، تحقیقات روی محصولات دستکاری شده ژنتیکی(تراریخته) را بدون اشکال، اما کشت تجاری این محصولات را غیرمجاز اعلام کردند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۲۰:۴۷    
شفا آنلاین اجتماعی کارشناسان معتقدند با وجود اعتقاد به اشتباه بودن تداوم سیاستهای کنترل جمعیت، این برنامه ها هنوز در ذهن و اندیشه کارشناسان و مسئولان کشور جریان دارد و اصلاح سیاست ها در گرو تغییر ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۲۰:۳۲    
شفا آنلاین سلامت معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو، با اشاره به بیماران نیازمند داروهای ضد درد، بر ضرورت توزیع داروهای مخدر در سطح داروخانه های منتخب کشور تاکید کرد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۲۰:۳۲    
شفا آنلاین اجتماعی رئیس مرکز اورژانس اجتماعی بهزیستی کشور با اشاره به اینکه اورژانس اجتماعی در 190 شهرستان کشور فعالیت می کند، گفت: در سال جاری تعدادی از شهرستانهای فاقد اورژانس، مجهز می شوند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۲۰:۱۷    
شفا آنلاین تغذیه مدیرکل دفتر طب سنتی وزارت بهداشت گفت: خوردن صبحانه باعث افزایش تمرکز و انرژی در کودکان و بزرگسالان می شود که علی رغم مفید بودن لبنیات توصیه می شود قبل از خواب استفاده شود ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۲۰:۰۰    
شفا آنلاین اجتماعی معاون برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور اعلام کرد یارانه گازوییل خودروهای دیزلی که تاکنون بیمه نامه شخص ثالث تهیه نکرده اند، از فردا (اول مهرماه) قطع می شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۲۰:۰۰    
شفا آنلاین سلامت گری لوییس نماینده سازمان ملل در ایران، کمپینی به نام KnowYourStatus را برای مقابله با ایدز در ایران شروع کرده و خود به عنوان اولین نفر آزمایش ایدز داده است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۹:۴۵    
شفا آنلاین سلامت بیست و چهارمین کنگره بین المللی ارتوپدی ایران با تمرکز بر موضوع ضربه ها (تروماها) با حضور جمعی از متخصصان داخلی و خارجی این رشته برگزار می شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۹:۳۰    
شفا آنلاین سلامت معاون درمان وزارت بهداشت گفت: برای گسترش برنامه پزشک خانواده و نظام ارجاع، نیازمند توسعه سیستم تبادل اطلاعات سلامت هستیم.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۹:۳۰    
شفا آنلاین سلامت نوزادانی که بین 20 تا 37 هفتگی دوران جنینی به دنیا می آیند، در قیاس با نوزادانی که 40 هفته دوره جنینی را طی می کنند، نه تنها کم وزن تر هستند ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۹:۱۵    
شفا آنلاین سلامت رهبران جهان با امضای اعلامیه سازمان ملل متعهد می شوند که بیش از 600 میلیون پوند را به مقابله با "مقاومت آنتی بیوتیکی" به عنوان بزرگترین تهدید برای سلامت جهانی اختصاص دهند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۹:۰۰    
شفا آنلاین اجتماعی در پی سقوط یک فروند بالگرد اورژانس در حین ماموریت در جاده هراز و جان باختن تکنسین اورژانس این بالگرد، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پیام تسلیتی صادر کرد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۹:۰۰    
شفا آنلاین سلامت کارشناسان معتقدند تماشای فیلم های غم انگیز و گریه آور موجب ترشح مسکن های طبیعی در بدن می شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۸:۴۵    
شفا آنلاین سلامت مرکز کنترل و پیشگیری امراض آمریکا در گزارش جدیدی اعلام کرد: به رغم هشدارهای مکرر محققان و متخصصان سلامت درباره خطرات افزایش مقاومت باکتری ها به انواع آنتی بیوتیک ها هنوز این داروها ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۸:۳۱    
شفا آنلاین سلامت یک متخصص رادیولوژی فک و صورت گفت: افراد مبتلا به دیابت به علت اختلال در الیاف اطراف دندان و نیز اختلال در عناصر سیستم ایمنی، سریع تر به بیماری های لثه مواجه می شوند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۸:۳۱    
شفا آنلاین اجتماعی محققان دانشگاه MIT دستگاهی ساختند که با استفاده از امواج رادیویی قادر است وضعیت احساسی افراد را بر اساس ضربان قلب و نحوه تنفس با دقت بسیار بالا تشخیص دهد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۸:۱۶    
شفا آنلاین سلامت استادیار دانشگاه شهید بهشتی از ارائه طرح درمان های نوین در شانزدهمین کنگره سالیانه انجمن متخصصین دندانپزشکی ترمیمی با هدف حفظ سلامت دندان های بیمار و افزایش طول عمر دندان ها خبر داد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۸:۰۲    
شفا آنلاین سلامت یک محقق ایتالیایی مدعی شده که عمل پیوند سر انسان تا سال آینده میلادی امکان پذیر می شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۸:۰۲    
شفا آنلاین اجتماعی پس از آنکه وزیر کشور اعلام کرد که از این پس ستاد مبارزه با موادمخدر مسئولیتی جزء سیاستگذاری در مراکز ماده 16 (کمپ ترک اعتیاد اجباری) ندارد و مسئولیت این مراکز را تلویحا به بهزیستی ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۷:۴۷    
شفا آنلاین اجتماعی سالیان طولانی است که طرح زوج و فرد مهمان معابر شهر تهران شده و با اینکه قرار بود تنها چند ماه در خیابان های تهران مهمان باشد اما نه تنها ماندنی شد ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۷:۳۰    
شفاآنلاین :شبنم طاهری/دکتر سید تقی نوربخش از پزشکان حاذق در رشته تخصصی ارتوپدی و فوق تخصص زانو است که از زمان روی کار آمدن دولت تدبیر و امید ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۷:۳۰    
شفا آنلاین سلامت متخصص طب سنتی با اشاره به خواص درمانی خاکشیر و ریحان گفت: خوردن عصاره ریحان با شکر جهت رفع درد سینه ، تنگی نفس و سرفه موثر است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۷:۳۰    
شفا آنلاین سلامت رئیس اداره فناوری اطلاعات سازمان غذا و دارو گفت: سامانه صدور الکترونیکی پروانه ساخت و تمدید حوزه تولید تجهیزات و ملزومات پزشکی توسط مدیر کل نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۷:۱۵    
شفا آنلاین سلامت دبیر انجمن داروسازان ایران گفت: پرونده الکترونیک، نوید بخش کاهش هزینه های مراقبت و دارو درمانی است و مسیر را برای ارتقاء سطح خدمت رسانی حوزه های مختلف از جمله خدمات داروخانه ها را ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۷:۰۰    
شفا آنلاین سلامت چهل و دومین همایش سلامت و زندگی با موضوع سلامت زنان در اولین روز پاییز 95 برگزار می شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۶:۴۶    
شفا آنلاین سلامت نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی از فوت یک جوان الیگودرزی در اثر بی توجهی تیم های پزشکی در دو بیمارستان وابسته به تامین اجتماعی خبر داد و خواستار پاسخگویی تامین اجتماعی در ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۶:۳۱    
شفا آنلاین سلامت دبیر علمی شانزدهمین کنگره سالیانه انجمن متخصصین دندانپزشکی ترمیمی ایران، از ارائه طرح درمان های جدید در جهت حفظ سلامت و افزایش طول عمر دندان ها، در کنگره پیش رو خبر داد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۶:۳۱    
شفا آنلاین سلامت دو قطب فناوری در آمریکا به دنبال ساخت پیشرفته ترین هوش مصنوعی جهان هستند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۶:۱۶    
شفا آنلاین سلامت محققان با استفاده از ریشه گیاه زنجبیل موفق به تولید نانوذراتی شدند که دارای خواص درمانی در بیماری های روده است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۶:۰۲    
شفا آنلاین سلامت محققان موفق به کشف یک نوع جدید از درمان شدند که از امواج صوتی برای ایجاد تعادل در امواج مغزی استفاده کرده تا به کاهش فشار خون و در نتیجه کاهش علائم میگرن کمک کند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۵:۴۶    
شفا آنلاین سلامت گرافن از پتانسیل های نامحدودی در حوزه باتری سازی، شیشه جلوی خودرو با دید در شب و حسگرهای میکروسکوپی برخوردار است و اکنون محققان دانشگاه رایس نشان داده اند که از آن می توان در حوزه ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۵:۳۱    
شفا آنلاین سلامت متخصص طب سنتی گفت: با توجه به شرایط اقلیمی ایران در4 فصل سال به خیلی از میوه ها دسترسی داریم, ما این اجازه را نداریم, در فصل پاییز و زمستان خیار و میوه های با طبع سرد بخوریم ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۵:۳۱    
شفا آنلاین سلامت از 30 روز ماه، حداقل باید 25 روز از داروی دسفرال استفاده کنیم؛ تزریقی و خوراکی؛ وگرنه آهن خون مان بالا می رود. مصرف دارو هم برایمان طاقت فرساست..."
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۵:۰۱    
شفا آنلاین اجتماعی سوپرمارکت پسماندهای موادغذایی با هدف فراهم کردن مواد غذایی ارزان قیمت برای نیازمندان در انگلیس افتتاح شد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۵:۰۱    
شفا آنلاین سلامت همزمان با برگزاری چهاردهمین اجلاس سالیانه و نهمین جشنواره برترین های پارک فناوری پردیس، هشت محصول دانش بنیان شرکتها از جمله رادیو ماکروویو دیجیتال ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۴:۳۱    
شفا آنلاین بیمه و بانک با ابلاغ دستورالعمل اجرایی تاسیس، فعالیت و نظارت بر موسسات پس انداز و تسهیلات مسکن، پرداخت وام منطقه ای مسکن وارد فاز اجرایی شد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۴:۱۷    
شفا آنلاین اجتماعی آغاز تشدید برخورد با مشمولان غایب سربازی، ارسال پیامک تعیین تکلیف برای بیش از دو میلیون و 200 هزار مشمول غایب، آغاز ثبت نام برای مرحله دوم جریمه ریالی سربازی و ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۴:۱۷    
شفا آنلاین سلامت گرفتگی یا احتقان بینی حالتی ناخوشایند است که گاهی دلیل خاصی برایش پیدا نمی کنیم. اگر بینی تان مدام گرفته است و فکر می کنید مشکل بخصوصی هم ندارید ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۴:۰۲    
شفا آنلاین سلامت قرار است اعضای سازمان ملل با امضای یک بیانیه 'مهم'، برای کمک به مقابله با تهدید مقاومت عوامل بیماریزا در برابر آنتی بیوتیک ها اقدام کنند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۴:۰۲    
شفا آنلاین اجتماعی معاون مشمولان و امور معافیت های سازمان وظیفه عمومی ناجا، شرایط برخورداری مشمولان غایب از معافیت کفالت را اعلام کرد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۳:۴۷    
شفا آنلاین سلامت پژوهشگران جوان ایرانی موفق به تولید رگ های مصنوعی با قابلیت ضدانعقاد خون از زیست مواد بسیار منعطف و هوشمند شدند که افق روشنی را فراروی حل مشکلات بیماران نیازمند پیوند قلب و عروق قرار ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۳:۱۶    
شفا آنلاین سلامت به گفته محققان، زنانی که مواد خوراکی سرشار از اسیدهای چرب را مصرف می کنند در نهایت با ریسک بالای ابتلا به دیابت نوع2 مواجه هستند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۳:۰۱    
شفا آنلاین سلامت معاون پرستاری وزیر بهداشت، درمان و آ موزش پزشکی گفت: بیش از 10 هزار نیروی کمک پرستار در یکسال گذشته تربیت شده اند و از مهر امسال به تدریج پس از طی آزمون کتبی و مهارتی در بیمارستان ها ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۳:۰۱    
شفا آنلاین تغذیه طبق یک تحقیق جدید، بیماران مبتلا به بیماری کلیوی که روزانه سه تا چهار وعده یا بیشتر میوه و سبزیجات مصرف می کنند می توانند فشارخون شان را کاهش دهند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۲:۴۶    
شفا آنلاین بیمه و بانک بانکها به دلیل هزینه کرد سپرده های جدید برای پرداخت سود سپرده های قبلی،قادر نیستند منابع را صرف اعطای تسهیلات به بنگاههای اقتصادی کنند و مشکل تامین مالی بنگاهها ناشی از خشکی ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۲:۳۲    
شفا آنلاین سلامت سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، تاکید کرد: بهتر است برای پزشکان یک نظام پرداختی همراه با افزایش تصاعدی مالیات در نظر گرفته شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۲:۳۲    
شفا آنلاین سلامت به گفته محققان، شکستن قلنج انگشتان دست موجب آرتروز می شود و باید افراد این عادت شان را کنار گذارند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۲:۱۵    
شفا آنلاین سلامت طبق گزارش محققان، ویروس زیکا منجر به بروز اپیدمی سراسری میکروسفالی و سایر نقایص تولد در سراسر جهان می شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۲:۰۱    
شفاآنلاین اجتماعی زیاد شدن طلاق توافقی و رشد روزافزون آن، علل و عوامل مختلفی دارد؛ علل و عواملی که شاید به دوران کودکی افراد و نوع تربیتشان در خانواده بازگردد ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۱:۴۶    
شفاآنلاین : یک فروند بالگرد اورژانس که برای امدادرسانی به حادثه دیدگان سانحه تصادف راهی جاده هراز شده بود به دلیل مشکلات جوی سقوط کرد ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۱:۴۶    
شفاآنلاین اجتماعی تناسب و هماهنگی بین زن و مرد برای سازگاری در زندگی زناشویی امری اجتناب ناپذیر است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۱:۳۱    
شفاآنلاین اجتماعی قاره اروپا از نظر میراث فرهنگی به ویژه معماری بسیار غنی است. در قاره سبز تعداد بیشماری کاخ، قصر یا کاخ قلعه وجود دارد که نماد چندین قرن تاریخ بوده و همواره مملو از توریست هستند ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۱:۳۱    
شفاآنلاین سلامت یک کارشناس طب سنتی تدابیر پیشگیری از آنفولانزا و سرماخوردگی را تشریح کرد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۱:۱۶    
شفاآنلاین سلامت با پیشرفت فناوری روز به روز حجم وسیعی از اطلاعات از جمله در حوزه سلامت در فضای مجازی و رسانه ها به فضای فکری ما افزوده می شود و گاهی این داده ها آنقدر گسترده و متناقض اند که متاسفانه ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۱:۰۱    
شفاآنلاین سلامت یک فعال و تهیه کننده برنامه های سلامت گفت: متاسفانه هم اکنون تهیه کنندگانی در صداوسیما برنامه سازی می کنند که سابقه فعالیت تخصصی در حوزه سلامت ندارند و سیاست گذاری شبکه ها نیز به جای ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۱:۰۱    
شفاآنلاین سلامت شرکت مایکروسافت به دنبال حل مشکل سرطان تا 10 سال آینده قصد دارد از علوم پیشرفته رایانه برای شکستن کد سلول های بیمار و برنامه ریزی مجدد آن به شکل سلول سالم استفاده کند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۱:۰۱    
شفاآنلاین جامعه پزشکی رئیس شورای عالی سازمان نظام پرستاری کشور، گفت: پرداخت مطالبات پرسنل بیمارستان ها به خصوص پرستاران، بین 6 تا 9 ماه به تاخیر افتاده است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۰:۴۶    
شفاآنلاین سلامت محققان دانشگاه صنعتی شریف با همکاری دانشگاه علوم پزشکی تهران نانوساختار ویژه ای را با استفاده از نانومیله های طلا تولید کردند که قابلیت تشخیص و درمان همزمان سرطان را دارد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۰:۴۶    
شفاآنلاین سلامت سرپرست اورژانس کشور از سقوط یک بالگرد اورژانس و گزارش فوت یک نفر تاکنون خبر داد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۰:۳۱    
شفاآنلاین سلامت جنسی وقتی برای فرزندتان سوالات جنسی پیش می آید چه پاسخ هایی به آن ها میدهید وقتی کودکان از نحوه تولد و به وجودآمدن خود سوال می کنند والدین موظفند به آن ها پاسخ دهند و به گونه ای که به ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۰:۳۱    
شفاآنلاین سلامت معاون پژوهشی مرکز تحقیقات سرطان ایران با توصیه در مورد کنترل مصرف نمک گفت: مصرف زیاد این ماده غذایی می تواند تاثیرات منفی بر سلامتی افراد داشته باشد و سبب ابتلای آنان به برخی بیماری ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۰:۳۱    
شفاآنلاین سلامت سرطان دهان به رشد غیرقابل کنترل سلول ها در ناحیه لب، زبان، کام نرم و سخت، حلق و به طور کلی حفره دهان گفته می شود که در صورت تشخیص زودهنگام قابل درمان است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۰:۱۶    
شفاآنلاین اجتماعی عضو کمیسیون جوانان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به لزوم تشکیل وزارت خانواده در کشور گفت: ازدواج مگر خودرو است که بیمه بخواهد؛ بیمه ازدواج ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۰:۰۱    
شفاآنلاین سلامت مدیر کل نظارت و ارزیابی فرآورده های خوراکی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو به برخی از اما و اگرهای محصولات تراریخته مانند برچسب گذاری آنها، انواع وارداتی ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۰۹:۳۰    
شفاآنلاین تغذیه سازمان غذا و داروی آمریکا اعلام کرد برخی مواد خوراکی و افزودنی برای بدن خطرناک بوده و منجر به بیماری می شوند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۰۹:۳۰    
شفاآنلاین اجتماعی اتباع خارجی از تمامی خدمات تأمین اجتماعی به استثنای بیمه بی کاری بهره مند خواهند بود
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۰۹:۱۵    
شفاآنلاین اجتماعی مراسم جشن شکوفه ها دقایقی پیش به صورت نمادین با حضور وزیر آموزش و پرورش در دبستان دخترانه حضرت فاطمه زهرا (س) در مهرشهر کرج و همزمان در سراسر کشور آغاز شد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۰۹:۱۵    
شفاآنلاین سلامت به گفته پزشکان، برخی بیماری ها به خاطر شرایط سنی در بین افراد بالای 65 سال متداول است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۰۹:۰۱    
شفاآنلاین سلامت مربی بین المللی و داور ایرانی فدراسیون جهانی IFBB با تشریح کبدشوری به عنوان یک اصطلاح غیرعلمی بین مربی نماهای ورزشی گفت ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۰۹:۰۱    
شفاآنلاین تغذیه فصل تابستان رو به پایان است و معمولا فرارسیدن فصل پاییز با شیوع ابتلا به بیماری های ویروسی و عفونی همراه است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۰۸:۴۶    
شفاآنلاین اجتماعی در حالی که امروز با حضور یک میلیون و 400هزار کلاس اولی در مدارس سال تحصیلی جدید آغاز می شود، بحث درباره احتمال تعطیلی مدارس در پاییز به دلیل آلودگی هوا شدت بیشتری یافته است .
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۰۸:۳۲    
شفاآنلاین سلامت امروزه صدای زنگ خطر در حوزه سلامت از سفره غذایی مردم به گوش می رسد؛ به طور کلی از 10 سال گذشته مصرف مواد پروتئینی گوشتی کاهش یافته اما همان گوشت های دام و طیوری هم که مصرف می شوند به ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۰۸:۳۲    
شفاآنلاین سلامت تحقیقی که در مورد ورزش دختران در آموزش و پرورش انجام شده نشان می دهد دختران ورزشکار دیرتر به سن بلوغ فیزیولوژیک می رسند و این وضعیت باعث کاهش آسیب های اجتماعی در آن ها می شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۰۸:۱۷    
شفاآنلاین اجتماعی طلاق به عنوان یک واقعه حیاتی از اصول و حساسیت های خاص خود برخوردار است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۰۷:۳۰    
شفا آنلاین سلامت آیا می دانستید که دود سیگار نیز می تواند یکی از منابع اصلی ابتلای افراد به دیابت باشد و اطرافیان فرد سیگار ی را مستعد ابتلا به مرض قند می کند به غیر از این بیماری ها می تواند منشا ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۰۷:۰۲    
شفا آنلاین سلامت با آغاز فصل پاییز باید مراقب بیماری های شایع این فصل از جمله سرماخوردگی و آنفلوانزا باشید.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۰۶:۴۷    
شفا آنلاین سلامت بیماری سیروز صفراوی اولیه که به آن PBC هم می گویند زمانی وجود می آید که مجراهای صفراوی در کبد کم کم تخریب می شوند .
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۰۶:۳۲    
شفا آنلاین سلامت همه ما می دانیم که مصرف غذاهای چرب، استعمال سیگار و ورزش نکردن می تواند احتمال ابتلا به بیماری های قلبی عروقی را افزایش دهد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۰۶:۱۷    
شفا آنلاین سلامت اگر احساس می کنید در زندگی مشترک اذیت می شوید و تمایلی برای حل مشکلاتتان ندارید، اگر زندگی را پوچ و بی معنا می بینید و گمان می کنید تکیه گاه عاطفیتان را از دست داده اید ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۰۶:۰۰    
شفا آنلاین سلامت سردردهای میگرنی جزء سردردهای مزمن و طولانی مدت هستند که افراد زیادی با آن درگیر هستند. به قول طب رایج سردردهای درمان ناپذیر!
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۰۳:۰۱    
شفا آنلاین اجتماعی معاون ستاد کل مبارزه با مواد مخدر با بیان اینکه قاچاقچیان مواد مخدر برای سود بیشتر ناخالصی هایی برای افزایش وزن این مواد اضافه می کنند که عوارض دارد ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۰۲:۰۲    
شفا آنلاین بیمه و بانک مدیر عامل بانک ملی ایران از عرضه کارت های اعتباری جدید 100 تا 500 میلیون ریالی در آینده نزدیک در شعب بانک ملی ایران خبر داد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۰۱:۱۷    
شفا آنلاین سلامت طبق دیدگاه طب سنتی، وقتی رسوبات در داخل خون افزایش می یابد، احتمال بروز سرطان در فرد نیز افزایش پیدا می کند.
  • ۱