دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۱۸:۰۴May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفا آنلاین 31 فروردین 1395 - shafaonline.ir

شفا آنلاین 29 اسفند 1393 شفا آنلاین 29 اسفند 1394 شفا آنلاین 31 اردیبهشت 1395 شفا آنلاین 31 خرداد 1395 شفا آنلاین 31 تیر 1395 شفا آنلاین 31 مرداد 1395 شفا آنلاین 31 شهریور 1395 شفا آنلاین 30 مهر 1395 شفا آنلاین 30 آبان 1395 شفا آنلاین 30 آذر 1395 شفا آنلاین 30 دی 1395 شفا آنلاین 30 بهمن 1395 شفا آنلاین 30 اسفند 1395 شفا آنلاین 1 فروردین 1395 شفا آنلاین 2 فروردین 1395 شفا آنلاین 3 فروردین 1395 شفا آنلاین 4 فروردین 1395 شفا آنلاین 5 فروردین 1395 شفا آنلاین 6 فروردین 1395 شفا آنلاین 7 فروردین 1395 شفا آنلاین 8 فروردین 1395 شفا آنلاین 9 فروردین 1395 شفا آنلاین 10 فروردین 1395 شفا آنلاین 11 فروردین 1395 شفا آنلاین 12 فروردین 1395 شفا آنلاین 13 فروردین 1395 شفا آنلاین 14 فروردین 1395 شفا آنلاین 15 فروردین 1395 شفا آنلاین 16 فروردین 1395 شفا آنلاین 17 فروردین 1395 شفا آنلاین 18 فروردین 1395 شفا آنلاین 19 فروردین 1395 شفا آنلاین 20 فروردین 1395 شفا آنلاین 21 فروردین 1395 شفا آنلاین 22 فروردین 1395 شفا آنلاین 23 فروردین 1395 شفا آنلاین 24 فروردین 1395 شفا آنلاین 25 فروردین 1395 شفا آنلاین 26 فروردین 1395 شفا آنلاین 27 فروردین 1395 شفا آنلاین 28 فروردین 1395 شفا آنلاین 29 فروردین 1395 شفا آنلاین 30 فروردین 1395 شفا آنلاین 31 فروردین 1395 
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۲۳:۳۰    
شفا آنلاین سلامت تحقیقات حاکی از آن است که مصرف مداوم نودل حاضری خطر ابتلا به سکته قلبی و بسیاری از بیماری های مهلک را به شدت افزایش می دهد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۲۳:۲۱    
شفا آنلاین اجتماعی خبرها حاکی از ان است که در ناگت مرغ رستوران زنجیره ای معروف مک دونالد کرمی بسیار بدبو پیدا شد است و بار دیگر کیفیت محصولات تولیدی این رستوران را زیر سوال برده است
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۲۳:۱۲    
شفا آنلاین اجتماعی آتنه فقیه نصیری می گوید که از زمان بازی در سریال شمعدونی به کارگردانی سروش صحت متوجه بیماری خود شد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۲۳:۰۰    
شفا آنلاین اجتماعی یک مطالعه نشان می دهد که شرکت مبتلایان به بیماری پارکینسون در برنامه های آواز گروهی، بعضی از علائم بیماری را در آنها کاهش می دهد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۲۲:۵۱    
شفا آنلاین روانشناسی مطالعات حاکی از آن است که علاقه بیش از حد گاهی می تواند موجبات آسیب به طرف مقابل را ایجاد کند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۲    
شفا آنلاین اجتماعی کانال پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت توضیحاتی را درباره مرگ مرحوم مهرداد اولادی منتشر کرده است:
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۲۲:۳۰    
شفا آنلاین سلامت جنسی افرادسیگاری،اشخاصی که تحت درمان های داروئی مانند استروئید ها یا داروهای ضد افسردگی هستند یا بیشتر از 25% افزایش یا کاهش وزن دارند.....
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۲۲:۲۱    
شفا آنلاین سلامت مطالعه جدید محققان نشان می دهد آنتی اکسیدان های موجود در داروهای ضد دیابت ممکن است بیش از آنکه فایده داشته باشند، مضر باشند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۲۱:۵۲    
شفا آنلاین جامعه پزشکی طرح سفیران از جمله برنامه هایی است که در قالب طرح نهضت سراسری دانش آموزان ایجاد شده است. ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۲۱:۴۰    
شفا آنلاین سلامت متخصصان هشدار می دهند که سال 2016 سالی بسیار سخت برای مبتلایان به آلرژی های فصلی است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۲۱:۳۴    
شفا آنلاین سلامت وزیربهداشت و درمان آموزش پزشکی با بیان اینکه برای کنترل دیابت در کشور سازمان های مردم نهاد باید به شکل جدی وارد عمل شوند گفت:تهران باید در کنترل دیابت الگو باشد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۲۱:۲۶    
شفا آنلاین بیمه و بانک به دنبال استقبال گسترده هموطنان از کارت های هدیه صادره توسط بانک صادرات ایران تعداد کارت های صادره توسط بانک متبوع در پایان اسفندماه سال گذشته به مرز 11 میلیون کارت رسید.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۲۱:۱۲    
شفا آنلاین سلامت وقتی بدون تجویز پزشک متخصص از عینک طبی استفاده می کنیم باید منتظر عواقب آن هم باشیم.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۲۱:۰۰    
شفا آنلاین جامعه پزشکی رئیس نهمین کنگره بین المللی و چهاردهمین کنگره کشوری ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی تشخیص پزشکی ایران گفت: بیش از 70 درصد تشخیص های پزشکی در آزمایشگاه ها صورت می گیرد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۲۰:۵۱    
شفا آنلاین جامعه پزشکی در این هفته ی پیش رو، آیا به دنبال حذف واژه "بهداشت" و جایگزینی واژه "سلامت" باید منتظر آشنایی با وزارت سلامت و وزیر سلامت باشیم؟
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۲۰:۴۲    
شفا آنلاین سلامت محققان یک دستگاه کوچک و قابل پیوند ساخته اند که داروهای شیمی درمانی را مستقیم در تومورهای لوزالمعده آزاد می کند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۲۰:۳۰    
شفا آنلاین جامعه پزشکی مسئول امداد و درمان سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور گفت: پزشکان بسیجی، همزمان با هفته سلامت (اول تا هفتم اردیبهشت) در مطب های خود ، بیماران را به صورت رایگان ویزیت می کنند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۲۰:۱۲    
شفا آنلاین اجتماعی سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا سیا از فناوری های آرایشی- بهداشتی برای جاسوسی استفاده می کند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۲۰:۰۰    
شفا آنلاین جامعه پزشکی محققان می گویند می توان افراد را از روی امواج مغزی آنها با دقت 100 درصد شناسایی کرد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۹:۵۲    
شفا آنلاین بیمه و بانک با اظهارات ولی الله سیف درباره برجام می توان گفت همه رشته های دولتی ها حداقل در حوزه پولی و بانکی در توافق هسته ای عملا پنبه شد!
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۹:۴۰    
شفا آنلاین جامعه پزشکی محصولات دانش بنیان داخلی و خارجی حوزه پزشکی در نمایشگاه جانبی پنجمین سم پوزیوم فدارسیون جهانی مغز واعصاب عرضه شده است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۹:۳۱    
شفا آنلاین اجتماعی سناریو افزایش قیمت بنزین این روزها بین دولت و مجلس دست به دست می شود و تنها چیزی که در این بین مهم است جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی سود جویان است که باید در راس همه تصمیمات ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۹:۲۲    
شفا آنلاین سلامت مصرف روزانه یک الی 2 عدد گردو برای حفظ سلامتی بدن بسیار حائز اهمیت است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۹:۱۳    
شفاآنلاین :مدیر عامل بیمارستان بهمن با تاکید براینکه افزایش تعرفه های پزشکی برای ارائه خدمات بهتر به بیماران ضروری است گفت ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۹:۱۰    
شفا آنلاین سلامت مردی که از شانه هایش به پایین فلج بود، اکنون به واسطه تراشه کامپیوتری که سیگنال های حرکتی را از مغز به انگشتانش انتقال می دهد، قادر به نواختن گیتار است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۹:۰۱    
شفا آنلاین جامعه پزشکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی به مناسبت روز آزمایشگاه تاکید کرد که دسترسی مردم به خدمات آزمایشگاهی معتبر، به موقع و اقتصادی، نیازمند مدیریت یکپارچه شبکه آزمایشگاهی ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۸:۵۰    
شفا آنلاین سلامت یک مطالعه جدید نشان می دهد که آلاینده های زیست محیطی یافت شده در ماهی ها موجب اختلال در سیستم دفاعی طبیعی بدن انسان در دفع سموم مضر می شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۸:۴۱    
شفا آنلاین سلامت خیلی از انسان های عصر تکنولوژی مشکل بی خوابی و بدخوابی دارند. مشکلی که کل زندگی آدم را تحت تاثیر قرار می دهد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۸:۳۲    
شفا آنلاین حوادث پزشکی دست کم 16 نفر در بیمارستانی در آمریکا هپاتیت سی گرفته اند، اپیدمی که گفته می شود زیر سر یکی از پرستاران بوده است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۸:۲۰    
شفا آنلاین بیمه و بانک در حالی که بیش از دو ماه است که نرخ سود سپرده ها کوتاه مدت و بلندمدت در بانک ها و موسسات مالی و اعتباری کاهش یافته است اما همچنان از گوشه و کنار پرداخت سود بالاتر از مصوبه بانک ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۸:۱۱    
شفا آنلاین اجتماعی حفظ سلامت روح و جسم سالمندان بیش از هر موردی به حفظ ارتباطات اجتماعی بستگی دارد .
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۸:۰۲    
شفا آنلاین روانشناسی بارها این جمله را از زبان این و آن شنیده ایم، شوهرم میخواهد حریم شخصی خودش را داشته باشد ... زنم می گوید نیاز دارد چیزهایی را برای خلوت خودش، دور از من، نگه دارد .
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۷:۵۰    
شفا آنلاین سلامت رئیس مرکزتحقیقات نقص ایمنی مرکزطبی کودکان با بیان اینکه این رشته درسال های اولیه خود قرار دارد، گفت: 70 تا 90 درصد از بیماران مبتلا به نقص ایمنی شناسایی نمی شوند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۷:۴۱    
شفا آنلاین سلامت با تصمیم هیات وزیران، پنجاه و سه قلم داروی مورد مصرف بیماران خاص و سرطانی تحت پوشش بیمه ای 90 درصد قرار گرفت.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۷:۳۲    
شفا آنلاین سلامت جامعه پزشکی نتایج یک مطالعه نشان می دهد که سلول های گرفته شده از پوست بیماران مبتلا به سرطان سینه می توانند احتمال بروز آسیب قلبی در طول شیمی درمانی را نشان دهند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۷:۲۰    
شفا آنلاین سلامت معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور گفت: امسال طرح غربالگری آلزایمر با توجه به شیب تند سالمندی در کشور و همچنین غربالگری اتیسم، اجرا می شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۷:۱۱    
شفا آنلاین اجتماعی مرحوم مهرداد اولادی دیروز این عکس را در کنار بهداد سلیمی گرفت و روی پیجش منتشر کرد
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۷:۰۲    
شفا آنلاین سلامت مدیر کل آزمایشگاه های مرجع سازمان غذا و دارو از توزیع داروهای لاغری و چاقی غیر مجاز در آرایشگاه ها و عطاری ها خبر داد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۶:۵۱    
شفا آنلاین سلامت قائم مقام سازمان نظام پرستاری گفت: حدود 7 ماه است که بیمه ها به دلیل نداشتن بودجه کارانه پرستاران را پرداخت نکرده اند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۶:۳۰    
شفا آنلاین سلامت دبیر علمی چهارمین همایش مکمل های غذایی و رژیمی، گفت: نتایج پژوهش ها نشان داده است که کمبود گسترده ریزمغذی ها در یک کشور به میزان 20 درصد، بازدهی در تولید آن کشور را کم می کند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۶:۲۱    
شفا آنلاین سلامت رئیس اتحادیه وارد کنندگان مکمل های رژیمی، غذایی، ویتامینی و گیاهی ایران با اشاره به گران تر بودن مکمل های داخلی از خارجی گفت: برای معرفی مکمل ها به مردم قرار است ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۶:۱۲    
شفا آنلاین سلامت مدیر طرح و برنامه هیئت امنای ارزی وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی گفت: 19 میلیارد تومان برای حمایت از هزینه انواع پیوند عضو در کشور در سال 94 هزینه شد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۶:۰۰    
شفا آنلاین سلامت رئیس سندیکای تولیدکنندگان مکمل های رژیمی و غذایی، از عرضه شربت توت فرنگی در سال های گذشته به جای مکمل آهن خبر داد و گفت ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۵:۵۱    
شفا آنلاین اجتماعی مهرداد اولادی در ساعت 14:56 به بیمارستان منتقل شده و تلاش پزشکان برای CPR (احیای قلبی ریه) تلاش پزشکان به نتیجه نرسیده است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۵:۴۳    
شفا آنلاین اجتماعی مهرداد اولادی مهاجم سابق تیم ملی و پرسپولیس امروز در بیمارستان شهدای تجریش درگذشت
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۵:۴۰    
شفا آنلاین سلامت مدیرکل نظارت و ارزیابی بر فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو، تبلیغات درمانی افزایش قد با استفاده از مکمل ها را دروغ دانست و گفت: طی دو سال گذشته ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۵:۳۱    
شفا آنلاین سلامت رئیس هیئت امنای ارزی وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی از خرید 20 هزار قلم وسیله پزشکی سرمایه ای بزرگ برای بیمارستانها با اعتبارات طرح تحول سلامت خبر داد و گفت ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۵:۲۰    
شفا آنلاین اجتماعی پدر شدن موهبتی است که به هر پدری اهدا می شود. برخی پدر ها از همان ابتدای شنیدن خبر بارداری همسرشان نقش پدری خود را ایفا می کنند .
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۵:۰۲    
شفا آنلاین اجتماعی شناخت نادرست زوجین از یکدیگر می تواند مانع بزرگی در برابر خوشبختی آنها باشد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۴:۵۰    
شفا آنلاین سلامت مدتی است که احساس می کنید قدرت استخوان ها و حجم عضلات تان کم شده، دچار اضافه وزن و بی خوابی و افسردگی شده اید و ... ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۴:۳۰    
شفا آنلاین سلامت مدیر کل آزمایشگاه های مرجع سازمان غذا و دارو از برنامه های این سازمان در راستای تحقق برنامه اقتصاد مقاومتی خبر داد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۴:۲۱    
شفا آنلاین سلامت وزیر بهداشت با بیان اینکه 35 درصد مردم کشور پرخور هستند، گفت: 2 هزار و 500 میلیارد تومان سالانه برای درمان بیماران دیالیزی هزینه می کنیم.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۴:۱۲    
شفا آنلاین اجتماعی هکرها بازهم نشان دادند با وجود تدابیر امنیتی متعدد در گوشی های هوشمند امروزی، فقط چیزی که برای تشخیص مکان و استراق سمع مکالمات تلفنی و پیام های کاربران نیاز دارند ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۴:۰۳    
شفا آنلاین اجتماعی SQ7 رونمایی شد| 435 اسب بخار قدرت| صفر تا 100 خودروی SQ7 آئودی در 4.8 ثانیه از 62 مایل بر ساعت به 155 مایل بر ساعت می رسد
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۳:۵۱    
شفا آنلاین اجتماعی همزمان با اعلام نیاز آمریکا برای خرید موتورهای موشک فضایی از روسیه، چین نیز پیشنهاد داد در ازای دریافت این نوع از موتورها که دارای کاربرد نظامی نیز می تواند باشد ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۳:۳۱    
شفا آنلاین اجتماعی توسعه فناوری هایی نظیر الکترونیک، نانو و زیست شناسی می تواند منجر به تولید ادوات جدید و جالبی شود ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۳:۰۰    
شفا آنلاین اجتماعی یک نمایندۀ زن مجلس نهم از اجرایی و عملیاتی نشدنِ کار تدوین سند امنیت کودکان و زنان که در برنامه پنجم توسعه نیز آمده است، انتقاد کرد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۲:۴۲    
شفا آنلاین اجتماعی رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور نیروی انتظامی گفت: براساس نتایج تجزیه و تحلیل تصادفات درونشهری در سال 94، بیش از 50 درصد تصادفات درونشهری از ساعت 12 تا 20 رخ می دهد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۲:۰۱    
شفاآنلاین:سلامت آب برای زندگی انسان حیاتی است.بدن شما برای آبدار کردن و تسهیل عملکردهای مختلف بدن از قبیل هضم,متابوبیسم و دفع زایدات نیاز به آب دارد ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۱:۴۸    
شفاآنلاین:سلامت مطالعات اخیر نشان می دهد، زندگی در پیرامون فضای سبز سبب طول عمر افراد، به ویژه زنان می شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۱:۴۵    
شفاآنلاین:بیمه و بانک یک اقتصاددان معتقد است گر چه دریافت مالیات از سپرده های بانکی ممکن است باعث هدایت پول به سمت بازارهای موازی شود ولی به هر حال ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۱:۳۶    
شفاآنلاین:سلامت جامعه پزشکی برای اولین بار در تاریخ، وزارت بهداشت صاحب معاونتی با عنوان معاونت اجتماعی شد ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۱:۱۸    
شفاآنلاین:جامعه سیاست روزنامه آمریکایی شیکاگو تریبیون نوشت: پس از لغو تحریم های بین المللی و فدرال در رابطه با برنامه هسته ای ایران ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۱:۰۹    
شفاآنلاین:جامعه رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به امضا تفاهم نامه همکاری توسعه روابط بین الملل بین 5 دانشگاه کشور گفت ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۰:۵۳    
شفاآنلاین:جامعه انتخاب به نقل از فیگارو نوشت: برای نخستین بار از سال 2008 میلادی، هواپیمای ایرفرانس، در تهران به زمین نشست ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۰:۳۶    
شفاآنلاین:تامین اجتماعی سازمان تامین اجتماعی ، 720 روز سابقه پرداخت حق بیمه از سوی بیمه شدگان این سازمان را از شرایط الزامی جهت دریافت کمک هزینه ازدواج است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۰:۳۰    
شفاآنلاین:جامعه سلامت دبیر اجرایی بیست و هفتمین کنگره سالیانه انجمن فیزیوتراپی ایران با افزایش و وفور بیماری های اسکلتی - عضلانی در جامعه ایرانی به مشکلات مردن از عارضه های کمر درد، زانو درد ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۰:۱۱    
شفاآنلاین:سلامت روان یک روانشناس با اشاره به ضرورت آگاهی جوانان و نوجوانان از عوارض مخدرهای صنعتی، ابعاد روانشناسی قتل ستایش را تشریح کرد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۰:۰۵    
شفاآنلاین:تغذیه رئیس انستیتو تغذیه و صنایع غذایی کشور گفت: موضوع استانداردسازی برنج های تولید داخل در حال انجام است و امسال روند آن بهتر خواهد شد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۹:۳۸    
شفاآنلاین:جامعه مدیر کل پزشک قانونی استان تهران در ارتباط با جزئیات قتل دختر بچه افغان، گفت: آزمایش های اولیه در این زمینه صورت گرفته و کمیسیون جسمانی و روانی قاتل آن نیز در پزشکی قانونی تشکیل می شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۹:۳۲    
شفاآنلاین:جامعه پزشکی دانشمندان متخصص سرطان موفق به اصلاح ژنتیکی سیستم ایمنی بدن موش شده اند به طوری که به تومورها حمله کند ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۹:۱۱    
شفاآنلاین:تصویر زیر، جابه جایی عجیب دانش آموزان دختر توسط سرویس مدرسه در بخش بیرم فارس را نشان می دهد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۹:۰۵    
شفاآنلاین:جامعه پزشکی پدرعلم جراحی اعصاب محیطی در جهان، گفت:ایران در طول سال های گذشته در زمینه جراحی مغز و اعصاب پیشرفت بسیار شگفت انگیزی داشته است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۸:۵۶    
شفاآنلاین:جامعه سلامت حتی تصور این که قلب فرد دیگری که هرگز فرصت دیدنش را نخواهید داشت، در سینه شما بتپد، باعث ترس، اضطراب و استرس می شود ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۸:۴۱    
شفاآنلاین:جامعه سلامت نایب رئیس انجمن علمی شنوایی شناسی ایران با تشریح بدترین هدفون ها برای شنوایی گفت: اگر افراد بیش از 7 دقیقه در مواجه با صدای بیشتر از 120 دسی بل قرار گیرد دچار آسیب شنوایی می شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۸:۳۲    
شفاآنلاین:سلامت افرادی که به دنبال کاهش وزن هستند اغلب بر ارتقای فرآیند سوخت و ساز بدن تمرکز دارند تا میزان کالری بیشتری بسوزانند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۸:۲۴    
شفاآنلاین:جامعه پزشکی در حالی که موضوع طب سنتی پس از سال ها فراموشی، طی چند سال اخیر در حال شکوفا شدن بود، وزیر بهداشت با انحلال ناگهانی معاونت طب سنتی ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۸:۱۸    
شفاآنلاین:جامعه پس از ماجرای نسخه نویسی پزشک تبریزی، این بار شاهد یونیت دندانپزشکی و ویزیت آقای دکتر در میدان انقلاب هستیم؛ پزشکی جوان که معتمد و البته منتقد بیمه ها و بی توجهی به پیشگیری است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۸:۰۰    
شفا آنلاین سلامت روانشناسی تحقیقات جدید نشان داده خطر مرگ در زنانی که در خانه های احاطه شده با درختان و پوشش گیاهی فراوان زندگی می کنند، نسبت به آن هایی که در مناطق با گیاهان کمتر هستند، پایین تر است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۷:۳۱    
شفا آنلاین سلامت پژوهش جدیدی نشان می دهد کبدهای آلوده به هپاتیت C، می توانند همانند کبدهای سالم برای پیوند کبد به بیماران مبتلا به این نوع از هپاتیت استفاده شوند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۷:۳۱    
شفاآنلاین :عضو هیات امنای انجمن بیماران کلیوی کشور گفت :آمارهای رسمی نشان می دهد بیماری های کلیوی درکمین دستکم حدود 40 میلیون ایرانی است ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۷:۱۵    
شفا آنلاین سلامت حوادث پزشکی مصرف دخانیات در نوجوانان آمریکایی از سال 2011 به بعد نه تنها کاهش نیافته، بلکه به نظر می رسد محبوبیت سیگارهای الکترونیکی موجب شده مصرف دخانیات افزایش پیدا کند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۷:۰۰    
شفا آنلاین سلامت یک ماده شیمیایی خاص در مغز ممکن است به افراد مبتلا به نشانگان تورت در سرکوب تیک که مشخصه این اختلال است کمک کند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۶:۳۰    
شفا آنلاین سلامت یک داروی مورد تایید در درمان آرتریت و یک داروی مورد تایید ضدسرطان، در تحریک رشد مو موثر شناخته شده اند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۶:۱۵    
شفا آنلاین سلامت یک شرکت بیوفارمای متمرکز بر تولید و ورود به بازار درمان های نوآورانه برای بیماری ها و اختلالات گوش ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۵:۳۰    
شفا آنلاین اجتماعی از وقتی بیمارستان های مهم به مراکز آموزش و درمانی تغییر نام دادند این بیمارستان ها، یکی از مهم ترین موقعیت های حضور دانشجویان و آموزش شدند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۵:۱۵    
شفا آنلاین اجتماعی روانشناسی چرچیل، صدام، موسولینی و قذافی. این اسامی آشنا برگ های سیاهی برای تاریخ رقم زده اند ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۵:۰۰    
شفا آنلاین سلامت این هفته انتشار مطالعه ای در نشریه پزشکی بریتانیا (bmj) نظرهای بسیاری را به خود جلب کرد ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۴:۳۱    
شفا آنلاین اجتماعی سلامت به نظر نمی آید که رشد خوبی در تعرفه پزشکان در بودجه 95 داشته باشیم. این آب سردی است که نایب رئیس انجمن پزشکان عمومی روی دست پزشکان می ریزد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۴:۱۷    
شفا آنلاین اجتماعی سلامت گروه های بهداشتی یک اقدام گسترده برای واکسیناسیون در 150 کشور را در روز یکشنبه 17 آوریل (29 فروردین) آغاز خواهند کرد ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۲:۱۶    
شفا آنلاین سلامت امروزه استفاده از بوتاکس برای برطرف کردن چین و چروک های صورت بسیار رایج است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۱:۵۹    
شفا آنلاین سلامت بندناف شاهراه حیاتی است که مواد مغذی و اکسیژن را به جنین می رساند. هرچند دقایقی پس از تولد ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۰:۱۵    
شفا آنلاین اجتماعی محمد حقانی رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر تهراندرباره وضعیت کارخانه قو، پرونده آن و آگاهی خریداران از حکم پلمبی که این واحد صنعتی آلاینده از سال ها پیش داشت می گوید
  • ۱