دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۱۷:۴۰May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفا آنلاین 30 مهر 1395 - shafaonline.ir

شفا آنلاین 29 اسفند 1393 شفا آنلاین 29 اسفند 1394 شفا آنلاین 31 فروردین 1395 شفا آنلاین 31 اردیبهشت 1395 شفا آنلاین 31 خرداد 1395 شفا آنلاین 31 تیر 1395 شفا آنلاین 31 مرداد 1395 شفا آنلاین 31 شهریور 1395 شفا آنلاین 30 آبان 1395 شفا آنلاین 30 آذر 1395 شفا آنلاین 30 دی 1395 شفا آنلاین 30 بهمن 1395 شفا آنلاین 30 اسفند 1395 شفا آنلاین 1 مهر 1395 شفا آنلاین 2 مهر 1395 شفا آنلاین 3 مهر 1395 شفا آنلاین 4 مهر 1395 شفا آنلاین 5 مهر 1395 شفا آنلاین 6 مهر 1395 شفا آنلاین 7 مهر 1395 شفا آنلاین 8 مهر 1395 شفا آنلاین 9 مهر 1395 شفا آنلاین 10 مهر 1395 شفا آنلاین 11 مهر 1395 شفا آنلاین 12 مهر 1395 شفا آنلاین 13 مهر 1395 شفا آنلاین 14 مهر 1395 شفا آنلاین 15 مهر 1395 شفا آنلاین 16 مهر 1395 شفا آنلاین 17 مهر 1395 شفا آنلاین 18 مهر 1395 شفا آنلاین 19 مهر 1395 شفا آنلاین 20 مهر 1395 شفا آنلاین 21 مهر 1395 شفا آنلاین 22 مهر 1395 شفا آنلاین 23 مهر 1395 شفا آنلاین 24 مهر 1395 شفا آنلاین 25 مهر 1395 شفا آنلاین 26 مهر 1395 شفا آنلاین 27 مهر 1395 شفا آنلاین 28 مهر 1395 شفا آنلاین 29 مهر 1395 شفا آنلاین 30 مهر 1395 
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۳:۴۷    
شفا آنلاین سلامت پزشکان سوییسی موفق شدند با استفاده از سلول های بینی، عملکرد زانوی بیمارانی را که غضروف آن دچار آسیب شده بود، بهبود بخشیدند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۳:۳۲    
شفا آنلاین سلامت دبیر اجرایی دومین کنگره ملی تروما گفت: ارائه تازه های درمان تروما، پیشگیری از بروز تروما و نقش آموزش در کاهش حوادث از جمله محورهای این کنگره است که با حضور صاحب نظران مورد بررسی و ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۳:۱۷    
شفا آنلاین اجتماعی تصاویری از نخستین ریه آهنی در12 اکتبر سال1928توسط فیلیپ درینکر، لوییس آگاسیزشاو و جیمز ویلسون در دانشگاه هاروارد اختراع شد،با این دستگاه تنفس انجام میگرفت
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۳:۰۲    
شفا آنلاین اجتماعی دو مبتکر قفل جدیدی برای دوچرخه ابداع کرده اند که باعث می شود سارق فورا دچار حالت تهوع و مشکلات تنفسی شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۲:۴۷    
شفا آنلاین سلامت یک متخصص تغذیه گفت: هنگام تماشای تلویزیون و گوش دادن به موزیک از خوردن غذا خودداری کنید.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۲:۳۲    
شفا آنلاین اجتماعی گزارشگر معروف تلویزیون ایران گفت: مردم ایران و خصوصا آذربایجان و تبریز در این یک هفته به من نهایت لطف را داشته و حتی یک ثانیه هم تنها نبودم.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۲:۱۷    
شفا آنلاین سلامت طرح نوآورانه دستگاه حس مجازی یک درجه آزادی (هپتیک) که با حمایت مرکز نوآوری پارک علم و فناوری یزد به مرحله اجرا رسیده بود، در این مرکز دفاع شد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۲:۰۲    
شفا آنلاین اجتماعی پیک آپ بنز (هفته آینده) در معرض دید مدعوین قرار گرفته و پس از آن در نمایشگاه خودرویی سائوپائولو 2016 به نمایش در می آید.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۱:۴۷    
شفا آنلاین سلامت وزیر بهداشت ضمن تاکید بر لزوم اعتقاد همگان در کشور به فرهنگ عاشورایی گفت: برای پایدار ماندن دین خدا باید از دروغ، تهمت و غیبت پرهیز کنیم.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۱:۴۷    
شفا آنلاین سلامت گروهی از محققان ژاپنی موفق به پرورش یک بچه موش با استفاده از سلول های پوستی شده اند که می تواند تحول عظیمی را در علم پزشکی به دنبال داشته باشد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۱:۳۲    
شفا آنلاین اجتماعی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی از امکان ثبت نام با تاخیر پذیرفته شدگان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی سال 95 این دانشگاه خبر داد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۱:۳۲    
شفا آنلاین سلامت معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: با توجه به هدف گذاریهای سنگینی که توسط دولت تدبیر و امید صورت گرفته تا پایان فعالیت دولت یازدهم 40 بیمارستان با چهار هزار و 600 تخت در سراسر کشور بهره ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۱:۲۰    
شفا آنلاین اجتماعی مدیرعامل ستاد معاینه فنی شهر تهران از عدم مراجعه 400 هزار خودروی مشمول معاینه فنی به مراکز معاینه فنی خبر داد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۱:۰۲    
شفا آنلاین سلامت محققان در دانشگاه ییل دریافته اند که "هم" (heme) بعنوان یک مولکول موجود در خون می تواند بهره وری باتری های لیتیوم اکسیژن را بهبود بخشد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۰:۴۷    
شفا آنلاین سلامت محققان اولین سنسور نوری جهان که قادر به تشخیص کمبود ویتامین B12 هست را ایجاد کرده اند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۰:۳۲    
شفا آنلاین سلامت رییس دانشکده علوم زیستی دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان اظهار کرد: همایش زیست شناسی سلول سرطانی (Cancer Cell Biology) آبان ماه امسال در دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۰:۳۲    
شفا آنلاین اجتماعی تصادف آمبولانس پایگاه خورخور(آذربایجان شرقی) حین اعزام به مأموریت تصادفی، سبب مصدومیت تکنسین های اورژانس شد
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۰:۱۷    
شفا آنلاین سلامت متخصصان ارتوپدی توصیه می کنند اگر مبتلا به آرتروز روماتوئید هستید، حتما استرس را از خود دور کنید.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۰:۰۲    
شفا آنلاین اجتماعی شرکت هیوندای موتور انگلستان با همکاری یک کارشناس از دانشگاه گلداسمیت لندن با بررسی 1000 راننده انگلیسی دریافته اند که زنان به هنگام رانندگی به طور متوسط ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۹:۳۲    
شفا آنلاین سلامت رئیس بانک خون بندناف پژوهشگاه رویان جهاددانشگاهی گفت: در تازه ترین اقدام، پروژه استفاده از خون بندناف در درمان فلج مغزی کودکان آغاز می شود که ما یکی از مجریان این طرح ملی و بین ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۹:۳۲    
شفا آنلاین اجتماعی علی اکبر ولایتی که برای شرکت در اجلاس مجمع بیداری اسلامی عازم عراق شده بود،در هواپیما یک بیمار اورژانسی را مداوا کرد.این زن عراقی، از این اقدام دکتر قدردانی کرد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۹:۱۷    
شفا آنلاین سلامت معاون پرستاری وزارت بهداشت با اشاره به اینکه پرستاری ایران با توجه به پتانسیل های فراوان آن یکی از برترین جایگاه ها را در سطح منطقه دارد ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۹:۰۲    
شفا آنلاین سلامت قائم مقام وزیر بهداشت با اشاره به اینکه در کشور به ازای هر هزار نفر 1.5 تخت بیمارستانی وجود دارد، گفت: جایگاه ایران در منطقه از لحاظ دارا بودن تخت بیمارستانی نسبت به جمعیت 18 است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۸:۴۷    
شفا آنلاین سلامت رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات گفت: مبلغ 100 هزار ریال مندرج در قبض تلفن ثابت بابت بدهی ثبت نام، اشتباه بوده و به مشترکان بازگردانده می شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۸:۳۲    
شفا آنلاین سلامت سخنگوی جمعیت هلال احمر خبر داد، با حکم سیدامیر محسن ضیایی رییس سازمان هلال احمر، مهدی عبدوس سرپرست سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر شد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۸:۲۰    
شفا آنلاین سلامت بیماری های قلبی و عروقی در چند سال گذشته به مردان اختصاص داشت و کمتر در زنان مشاهده می شد اما امروزه تغییرات زندگی شهر نشینی این قشر را نیز به خود مبتلا کرده است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۸:۰۲    
شفا آنلاین اجتماعی دبیرکل جمعیت هلال احمر با اشاره به قانون پیش بینی شهر دوم در کنار شهرهای بزرگ، گفت: مقرر شده تا به ازای 10 درصد جمعیت شهرهای بزرگ، شهر دوم یا سایه برای اسکان اضطراری مردم فراهم شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۷:۴۷    
شفا آنلاین سلامت محققان در مدرسه پزشکی دانشگاه کالیفرنیا ثابت کرده اند که آلزایمر با عملکرد نامناسب مکانیسم های حمل و نقل عصبی ارتباط دارند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۷:۳۲    
شفا آنلاین اجتماعی حیات غیب گفت: ایران به عنوان یکی از کشورهای مصرف کننده از حدود 12 سال گذشته تاکنون، مورد تهاجم ورود محصولات تراریخته قرار گرفته است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۷:۱۷    
شفا آنلاین سلامت آمبولی یا لخته خون ازجمله عوارض زایمان است که به گفته پزشکان خطر بروز آن در مادرانی که به صورت سزارین زایمان می کنند، دو برابر افزایش می یابد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۷:۰۲    
شفا آنلاین اجتماعی به دنبال اجرای طرح L.E.Z از اول مهر، پلیس راهور تنها پس از چند روز از آغاز، اقدام به لغو اجرای این طرح کرد که این موضوع انتقادات بسیاری را باعث شد اما در آستانه اجرای مجدد این طرح ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۶:۴۷    
شفا آنلاین سلامت بررسی محققان نشان می دهد که کمبود ویتامین D می تواند با خطر افسردگی در افراد مرتبط باشد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۶:۳۲    
شفا آنلاین سلامت وزیر بهداشت ضمن تاکید بر اهمیت توجه به کودکان و طب اطفال، گفت: در سال گذشته، تعداد موالید 60 هزار مورد افزایش و تعداد مرگ ومیر نیز به میزان 72 هزار مورد کاهش یافت که این اتفاق نشان ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۶:۳۲    
شفا آنلاین سلامت دبیرکل خانه پرستار از تشدید نارضایتی تیم های بهداشتی و درمانی از مدیریت بر نظام سلامت کشور خبر داد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۶:۱۷    
شفا آنلاین اجتماعی معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی در پاسخ به نامه رئیس انجمن داروسازان با تأکید بر ادامه تعامل و همکاری با داروسازان از نامه ناپخته و غیر منصفانه صادر شده توسط رئیس انجمن داروسازان ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۶:۰۲    
شفا آنلاین اجتماعی روسیه ساخت بزرگ ترین مرکز درمان سرطان در جهان را به وسیله پروتون تراپی در شهر دیمیتروگراد آغاز کرد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۶:۰۲    
شفا آنلاین سلامت دیستروفی (dystrophy) چیست و بر اثر چه عواملی به وجود می آید؟ آیا قابل پیشگیری یا تشخیص است؟
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۵:۴۷    
شفا آنلاین حوادث پزشگی محققان امریکایی دانشگاه واشنگتن موفق به توسعه روش جدیدی شده اند که با استفاده از سنسورها می توان به تشخیص و بررسی همزمان نشانه های چندین نوع سرطان پرداخت.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۵:۳۲    
شفا آنلاین اجتماعی آیین عزاداری برای درگذشتگان در ایران شامل سه مرحله می شود، آیینی که برای تطهیر جسد انجام می شود، آیین مخصوص به تدفین و آیینی که برای کمک به بازماندگان به جا آورده می شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۵:۳۲    
شفا آنلاین تغذیه دعوای گیاهخواران و گوشتخواران را که حسابی برای هم شاخ و شانه می کشند فعلا فراموش کنیم؛ باید اعتراف کرد سر سفره نمی شود از بعضی چیزها به سادگی گذشت.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۵:۲۰    
شفا آنلاین اجتماعی این روزها مردان جوان به دلایل مختلفی بیشتر از قبل ممکن است در خانه وقت صرف کنند. به عنوان مثال مردی که می خواهد تحصیلات تکمیلی خود در کارشناسی ارشد و دکتری را به پایان برساند ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۵:۰۲    
شفا آنلاین سلامت اگر در پاهای تان رگ های ریز قرمز یا سیاه شده را می بینید باید بگوییم این فقط شما نیستید که با این مشکل مواجه هستید، واریس یکی از شایع ترین مشکلات بین خانم هاست.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۵:۰۲    
شفا آنلاین تغذیه شاید برای ما ایرانی ها انتخاب گیاهخواری سخت باشد. تقریبا 90 درصد غذاهای سنتی با گوشت سفید و قرمز درست می شوند ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۴:۴۷    
شفا آنلاین اجتماعی من هیچ وقت زیبایی پاییر را نفهمیدم. مگر تاریک تر شدن هوا و زرد شدن و ریختن برگ های زیبای سبز هم قشنگی دارد که این همه درباره اش داستان می بافند؟! برای من پاییز، فصل غم و غصه است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۴:۳۲    
شفاآنلاین :دکتر شهرزاد عصاره ،متخصص کلیه وعضوهیات مدیره انجمن نفرولوژی ایران ،کاندیدای عضویت در هیأت مدیره انجمن بین المللی نفرولوژی (ISN) شد ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۴:۳۲    
شفا آنلاین سلامت مری لوله رابطی است بین حلق و معده که غذای جویده شده در دهان را به سوی معده که داخل شکم قرار گرفته، هدایت می کند ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۴:۳۲    
شفا آنلاین تغذیه اغلب والدین هنگامی که مطلع می شوند کودکشان دچار ضعف بینایی است و به تجویز اپتومتریست باید عینک بزند، می پرسند آب هویج به او بدهم بخورد؟
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۴:۱۷    
شفا آنلاین اجتماعی یکی از فراگیرترین بی اخلاقی هایی است که در جامعه وجود دارد. البته مختص کشور خاصی هم نیست، همه جای دنیا گرفتارش هستند و البته راستگویی هم معیاری برای اعتبار بخشی به آدم هاست.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۴:۰۲    
شفا آنلاین.اجتماعی مسئول آموزش کمیته کشوری تجهیز و مصرف منطقی دارو گفت:امروزه مصرف خود سرانه دارو از بزرگترین چالش های معاونت بهداشت محسوب می شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۴:۰۲    
شفا آنلاین اجتماعی ازدواج مهم ترین صفحه زندگی شماست. پس مجبورید آن را به بازی نگیرید. در این بخش درباره آنچه در کشور ما می تواند در باره بایدها و نبایدهای دوران قبل از ازدواج قابل اجرا باشد ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۳:۴۷    
شفا آنلاین تغذیه با استفاده از این دمنوش قادر خواهید بود سردرد خود را به صورت آنی درمان کنید و استرس را از خود دور کنید اسطوخدوس و آب لیموترش مواد سازنده این دمنوش هستند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۳:۳۲    
شفا آنلاین تغذیه متخصص بیماری های غدد و داخلی با اشاره به اینکه قند موجود در تخم مرغ 7.7 هست و کسانی که دچار کبد چرب هستند و دیابت دارند اصلا نباید زرده تخم مرغ را بخورند ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۳:۱۷    
شفا آنلاین سلامت درباره ویتامین B5چقدر اطلاعات دارید؟ این ویتامین برای چه بیماری هایی خوب است و کارکرد آن در بدن چگونه است؟کمبود آن باعث چه بیماری هایی می شود؟ درچه مواد غذایی این ویتامین وجوددارد؟
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۳:۰۲    
شفا آنلاین اجتماعی.عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با تاکید براینکه مهم ترین دلیل کودک فروشی فقر درجامعه است، گفت: نقص قانونی درحوزه مقابله و برخورد با معضل کودک فروشی وجود ندارد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۲:۴۷    
شفا آنلاین اجتماعی معاون اداری و مالی سازمان تأمین اجتماعی گفت: کارت اعتباری رفاه اجتماعی ایرانیان (کاراکارت) به میزان چهار برابر مستمری متقاضیان شارژ می شود و با این کارت می توانند از فروشگاه های ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۲:۳۵    
شفا آنلاین اجتماعی ،یقینا در خارج از این محدود نیز معاینه فنی خودروها کماکان به وسیله همکاران راهنمایی و رانندگی ما کنترل می شود و ربطی به این ندارد که اگر دوربین کنترل می کند پلیس جریمه نکند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۲:۳۵    
شفا آنلاین اجتماعی پژوهشگران کشور موفق به ساخت نانوترکیبی شده اند که از خاصیت ضدمیکروبی بالایی برخوردار است. این ترکیب حاوی نانوذرات نقره است و جهت مقابله با عوامل بیماری زای عفونی طراحی شده است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۲:۳۵    
شفاآنلاین: رئیس هیأت مدیره انجمن آلزایمر ایران با تاکید براینکه درحال حاضربیماری افراد مبتلا به آلزایمردرایران دیرتشخیص داده می شود گفت: اگر بیماری آلزایمر را بتوان یک سال زودتر تشخیص داد ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۲:۲۱    
شفا آنلاین حوادث پزشگی پشه تایگر آسیایی در هر نیش خود حدود 5 میکرولیتر خون انسان را می مکد و بر این اساس 1.1 میلیون عدد از این پشه می تواند همه خون انسان را بخورد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۲:۲۱    
شفا آنلاین اجتماعی کوچه شلوغ است. ماشین ها یکی یکی می خواهند بیرون بروند. کسی به وانتی راه نمی دهد داخل کوچه شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۲:۰۳    
شفا آنلاین سلامت کارشناس تغذیه مرکز بهداشت صومعه سرا گفت: وجود مقادیر خوب فیبر و عدم وجود کلسترول در حبوبات باعث ایجاد سیری و کمک به تثبیت قندخون در سطح مطلوب می شود ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۲:۰۳    
شفا انلاین اجتماعی در صورتی که نمی توانید 10 هزار قدم در روز پیاده روی کنید، می توانید تعداد قدم ها را کمتر کنید و بر سرعت خود بیفزایید تا به همان میزان فایده ببرید.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۱:۴۸    
شفا آنلاین اجتماعی معاون برنامه ریزی درسی تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش گفت: در آموزش ورزش در مدارس استفاده از کسانی که حرفه معلمی ندارند یک تخلف محض است و با متخلفان برخورد جدی خواهد شد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۱:۳۳    
شفا آنلاین اجتماعی معاون عمرانی فرمانداری تهران با اشاره به سست بودن خاک در شهر تهران تاکید کرد: حضور تونل های مترو در فرونشست ها بی دلیل نیست و در حوادث اخیر به جز چهارراه مولوی در مابقی موارد تونل ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۱:۳۳    
شفا آنلاین اجتماعی در میان مشترکان بسته های اینترنتی موبایل افراد مختلف از پایان زودهنگام بسته های خود گله مندند ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۱:۱۸    
شفا آنلاین اجتماعی وبسایت افشاگر ویکی لیکس نخستین بخش از ایمیل های رییس جمهوری آمریکا را منتشر کرد که در میان آنها آدرس محرمانه مورد استفاده وی در ارسال ایمیل ها دیده می شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۱:۰۰    
شفا آنلاین اجتماعی فرمانده مرزبانی ناجا ضمن تشریح آخرین اقدامات مرزبانی برای راهپیمایی اربعین از سفرش به بغداد برای افزایش هماهنگی ها با طرف عراقی خبر داد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۰:۴۵    
شفا آنلاین اجتماعی مدیر کل دفتر سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد وزارت بهداشت آخرین وضعیت قانون سلامت روان را تشریح کرد و گفت ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۰:۴۵    
شفا آنلاین اجتماعی محققان دانشگاه وارویک در دانشگاه انگلستان و دانشگاه فودان در چین طی انجام یک پژوهش جدید دریافته اند که چگونه افسردگی بر ماده خاکستری مغز تاثیر می گذارد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۰:۴۵    
شفا آنلاین اجتماعی مدیرکل دفتر برنامه و بودجه جمعیت هلال احمر با اشاره به دیدار رئیس جمعیت هلال احمر با معاون رئیس جمهوری ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۰:۳۰    
شفا آنلاین سلامت بیستم اکتبر (29مهرماه) روز جهانی پوکی استخوان نامیده شده است. هدف از نامگذاری این روز افزایش آگاهی جهانی در مورد پیشگیری، تشخیص و درمان پوکی استخوان و بیماری های مزمن استخوان است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۰:۳۰    
شفا آنلاین سلامت عضو هیات علمی بیمارستان شهید مدرس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با تشریح مفیدترین ورزش برای پوکی استخوان گفت ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۰:۱۸    
شفا آنلاین اجتماعی چهار شهروند ایرانی، در حملۀ سه عامل انتحاری داعش به یک نیروگاه برق در شمال غرب کرکوک به شهادت رسید.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۰:۱۸    
شفا آنلاین سلامت شاید مهمترین چیزی که در مبارزه با زمان باید در نظر بگیرید، این است که سن در واقع فقط یک عدد است ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۱۰:۰۳    
شفا آنلاین جامعه پزشگی-همایش ها رییس انجمن روماتولوژی ایران شمار مبتلایان به بیماری بهجت (راه ابریشم) در کشور را بیش از 10 هزار نفر اعلام و عوامل ژنتیکی وابسته به نژاد را از مهمترین عوامل احتمالی ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۰۹:۳۳    
شفا آنلاین تغذیه طبق نتایج یک مطالعه، قهوه موجب افزایش ریسک ضربان قلب نامنظم در افراد مبتلا به نارسایی قلبی نمی شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۰۹:۱۸    
شفا آنلاین اجتماعی زمین لرزه 4.8 ریشتری در حالی تعدادی از خانه های مردم زرند را دچار ترک خوردگی کرده است که برخی مردم از ترس زلزله مجدد در معابر عمومی حضور دارند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۰۹:۱۸    
شفا آنلاین سلامت جنسی به گفته محققان، برخی زنان به لحاظ ژنتیکی قبل یا در طول دوره یائسگی دچار گُرگرفتگی های شبانه می شوند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۰۹:۰۰    
به گفته محققان، چاقی در بین زنان باردار منجر به افزایش بارداری های پرخطر می شود که می تواند هم بر مادر و هم بر نوزاد تاثیر گذارد
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۰۹:۰۰    
شفا آنلاین تغذیه تصور می شود افراد گیاهخوار در مقایسه با افراد گوشتخوار سالم تر باشند، اما مطالعه ای جدید این باور را زیر سوال می برد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۰۸:۴۸    
شفا آنلاین سلامت چشم ها یکی از حساس ترین، پر کاربرد ترین، دقیق ترین و البته در معرض آسیب ترین قسمت های بدن هستند. ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۰۸:۳۳    
شفا آنلاین سلامت ده ها سال است که تصور می شد مولتی ویتامین ها برای سلامت کلی ما حیاتی هستند. مثلا ویتامین C دستگاه ایمنی ما را تقویت می کند ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۰۸:۳۳    
شفا آنلاین اجتماعی ساعت زنگ می زند و شما خاموشش می کنید. بعد از مکث کوتاهی، برمی خیزید و در تخت می نشینید. گوشی خود را برمی دارید و نورش اتاق تاریک را روشن می کند
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۰۸:۱۵    
شفا آنلاین سلامت آنتی بیوتیک نام عمومی گروهی از داروهای موثر در فرایند عملکر باکتری ها محسوب می شود که قادر به درمان بسیاری از امراضی است که بر اثر فعالیت باکتریائی پدید آمده اند ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۰۸:۰۰    
شفا آنلاین سلامت پرکار شدن روده ها و بیرون روی به اندازه یبوست و شاید بیش از آن آزاردهنده باشد. معمولا اکثر مردم دلیل اصلی اسهال و بیرون روی را مصرف غذای فاسد می دانند ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۰۷:۴۸    
شفا آنلاین سلامت جنسی میکرو اینجکشن عمدتا در مواردی به کار می رود که اسپرم مرد از نظر تعداد، تحرک و یا شکل، کیفیت لازم را نداشته باشد
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۰۷:۳۳    
شفا آنلاین سلامت جنسی جهت افزایش شانس بارداری توصیه های زیادی شده است که نیازمند رعایت موارد زیاد و دقت در انتخاب روزهای نزدیکی است که معمولا باعث ایجاد استرس در بانوان می گردد ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۰۷:۱۵    
شفا آنلاین سلامت اگر تمایل دارید صاحب پوستی روشن و بدون چین و چروک شوید توصیه می کنیم از ورزش و تمرینات ورزشی کمک بگیرید ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۰۷:۰۳    
شفا آنلاین سلامت سرطان پوست قابل پیشگیری و درمان است، به شرطی که سریع متوجه علائم آن شوید، ولی باید بدانید که سرطان پوست فقط در جایی که انتظار دارید ظاهر نمی شود و گاها در نواحی نامتعارف بدن ظا هر می ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۰۶:۴۸    
شفا آنلاین سلامت جنسی روبان صورتی ابتکار شارلوت هیلی ؛ یک ماموریت مهم دارد و آن: آگاهی بخشی در مورد سرطان سینه است ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۰۶:۳۳    
شفا آنلاین تغذیه به گفته محققان، آنچه که شما می خورید بر باکتری های درون روده تان تاثیر می گذارد و در نتیجه بر سلامت کل سیستم بدن شما تاثیر دارد ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۰۶:۱۸    
شفا آنلاین سلامت خشم و نفرت و کینه اثرات مغزی و روانی بر عملکرد سیستم عصبی بدن می گذارد و باعث به وجود آمدن فشارهای عصبی ناشی از استرس و خشم می شود که باعث وقوع حملات قلبی و سکته ها و انواع سرطان ها ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۰۶:۰۰    
شفا آنلاین سلامت جنسی وقتی بچه دار می شوید دچار مشکلات فراوانی برای برقراری رابطه جنسی خواهید شد و از ترس حضور فرزند در کنارتان، برقراری رابطه جنسی با سردی و بی میلی همراه خواهد شد ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۰۵:۴۸    
شفا آنلاین سلامت مشکلات تیروئیدی مانند کم کالری و پرکاری تیروئید عوامل متعددی دارند که لازم است برای جلوگیری از بروز مشکلات تیروئید، از عوامل بوجود آورنده این مشکلات آگاه شوید
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۰۵:۳۰    
شفا آنلاین اجتماعی بهنام صفوی، خواننده پاپ سال گذشته بیماری سختی را پشت سر گذاشت.او این روزها بعد از جراحی تومور مغزی حالامی خواهد دوباره به دنیای موسیقی برگردد ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۰۵:۱۵    
شفا آنلاین اجتماعی عملکرد درختان برای خنک سازی آب و هوای زمین از آنچه که پیشتر تصور می شد، بسیار بهتر و موثرتر است. گازهای ساطع شده از درختان می توانند در جهت خنک سازی جو موثر باشند.
  • ۱