چهارشنبه ۰۶ تیرساعت ۱۷:۰۶Jun 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفا آنلاین 27 مهر 1395 - shafaonline.ir

شفا آنلاین 29 اسفند 1393 شفا آنلاین 29 اسفند 1394 شفا آنلاین 31 فروردین 1395 شفا آنلاین 31 اردیبهشت 1395 شفا آنلاین 31 خرداد 1395 شفا آنلاین 31 تیر 1395 شفا آنلاین 31 مرداد 1395 شفا آنلاین 31 شهریور 1395 شفا آنلاین 30 آبان 1395 شفا آنلاین 30 آذر 1395 شفا آنلاین 30 دی 1395 شفا آنلاین 30 بهمن 1395 شفا آنلاین 30 اسفند 1395 شفا آنلاین 1 مهر 1395 شفا آنلاین 2 مهر 1395 شفا آنلاین 3 مهر 1395 شفا آنلاین 4 مهر 1395 شفا آنلاین 5 مهر 1395 شفا آنلاین 6 مهر 1395 شفا آنلاین 7 مهر 1395 شفا آنلاین 8 مهر 1395 شفا آنلاین 9 مهر 1395 شفا آنلاین 10 مهر 1395 شفا آنلاین 11 مهر 1395 شفا آنلاین 12 مهر 1395 شفا آنلاین 13 مهر 1395 شفا آنلاین 14 مهر 1395 شفا آنلاین 15 مهر 1395 شفا آنلاین 16 مهر 1395 شفا آنلاین 17 مهر 1395 شفا آنلاین 18 مهر 1395 شفا آنلاین 19 مهر 1395 شفا آنلاین 20 مهر 1395 شفا آنلاین 21 مهر 1395 شفا آنلاین 22 مهر 1395 شفا آنلاین 23 مهر 1395 شفا آنلاین 24 مهر 1395 شفا آنلاین 25 مهر 1395 شفا آنلاین 26 مهر 1395 شفا آنلاین 27 مهر 1395 شفا آنلاین 28 مهر 1395 شفا آنلاین 29 مهر 1395 شفا آنلاین 30 مهر 1395 
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۲۳:۴۸    
شفاآنلاین :اجتماعی عمومی نمایشگاه سفال و معرق "فردا در آئینه" شامل آثار هنری زیور پروین (رشته کار آفرینی)، معصومه عطائی (رشته سفالگری) و محسن مرتضوی (رشته معرق) که از قربانیان اسیدپاشی هستند ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۲۳:۴۸    
شفا آنلاین اجتماعی ایسلند کشوری آرام و زیباست. یکی از مناطق دیدنی این کشور اروپایی در پارک ملی اسکفتفل واقع شده است، غاری زیبا و بی نظیر.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۲۳:۳۳    
شفا آنلاین سلامت پوست سر خارش دار و پوسته های سفید شوره روی شانه های هرکس می توانند شرم آور و ناراحت کننده باشند، در اینجا راه های مقابله با آن را بررسی میکنیم.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۲۳:۱۵    
شفاآنلاین:آتش سوزی مهیب در یکی از بیمارستان های منطقه "اودیشا" در شرق هند دستکم 24 کشته و بیش ازیکصد مصدوم برجاگذاشته است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۲۳:۱۵    
شفا آنلاین سلامت یک متخصص ارتوپد گفت: استفاده از آفتاب ، انجام فعالیت بدنی مناسب و تغذیه صحیح می تواند در پیشگیری از پوکی استخوان تاثیر گذار باشند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۲۳:۰۰    
شفا آنلاین تغذیه اگر به طور دائم دچار نگرانی و تنش های روحی می شوید، با مصرف یکی از خوشمزه ترین صیفی جات دنیا می توانید آرامش دائمی را از آنِ خود کنید.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۲۳:۰۰    
شفا آنلاین سلامت تحقیقات پیش کلینیکی نشان داده است که زنجبیل اثرات ضد سرطانی و کاهنده نشانه های ناشی از شیمی درمانی داشته است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۲۲:۴۶    
شفا آنلاین اجتماعی استاد دانشگاه مونستر آلمان گفت: اعتیاد بطور مستقیم ریشه در تغییرات و اختلالات مغز دارد لذا متخصصان علوم اعصاب باید این اختلالات را شناسایی و برای رفع آن راهکار ارائه دهند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۲۲:۳۱    
شفا آنلاین سلامت استاد دانشگاه upstate آمریکا گفت: افرادی که کم درآمد هستند شانس چاق شدن در آن ها بیشتر است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۲۲:۳۱    
شفا آنلاین تغذیه متخصص طب اسلامی در چهارمحال و بختیاری به بیان خواص بی نظیر بادام مامایی پرداخت.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۲۲:۱۶    
شفا آنلاین سلامت کارشناسان ازدواج موفق و احساس خوشبختی را از مهمترین فاکتورهای سلامت جسمی زوجین، به ویژه زنان می دانند؛ کاهش بیماری های قلبی و عروقی، افسردگی، استرس و تنش های روحی ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۲۲:۰۱    
شفا آنلاین سلامت مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: بیمه سلامت غربالگری پنج بیماری شایع را در بین زنان و مردان در سطح کشور در دستور کار قرار داده است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۲۲:۰۱    
شفا آنلاین سلامت معاون مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: متاسفانه بخاطر جدید تر بودن مساله پرتوهای ماهواره ای نسبت به سایر پرتوها ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۲۱:۴۶    
شفا آنلاین سلامت تیمی بین المللی از محققان توانسته اند دلیل بی مزه شدن گوجه فرنگی در اثر باقی ماندن در یخچال را کشف کنند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۲۱:۳۱    
شفا آنلاین اجتماعی معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی از اعلام نتایج انتخاب رشته تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی سال 1395 این دانشگاه در ساعت 19 امروز سه شنبه 27 مهر خبر ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۲۱:۱۶    
شفا آنلاین اجتماعی سخنگوی کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه امروز این کمیسیون تصویب شد دولت باید تا پایان برنامه ششم توسعه، بدهی های خود به سازمان تامین اجتماعی را به صفر برساند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۲۱:۰۱    
شفا آنلاین اجتماعی رییس ستاد سرشماری کشور از تمدید مهلت سرشماری اینترنتی تا ساعت 24 جمعه (سی ام مهرماه) خبر داد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۲۱:۰۱    
شفا آنلاین سلامت رئیس انجمن علمی طب سنتی ایران گفت: علائم مزاج به حدی شبیه و نزدیک به هم هستند که فرد با شنیدن آن ها هر دفعه یک طبع را برای خودش تشخیص می دهد و اصولا کسی نباید پیگیر این مطلب باشد و ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۲۰:۴۶    
شفا آنلاین سلامت در پی فوت جنین مادر پاوه ای به دنبال سهل انگاری پرسنل بیمارستان شهرستان پاوه، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در نشستی خبری به تشرح جزییات ماجرا پرداخت.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۲۰:۳۱    
شفا آنلاین سلامت یکی از راهکارهای موثر برای کسانی که به دنبال کاهش وزن خود هستند، دوری از برخی خرافاتی است که در این باره مطرح می شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۲۰:۳۱    
شفا آنلاین اجتماعی فرزند من اگر صد بار هم به علت رفتار نادرستی دچار آسیب و تنبیه شود، ممکن است بار صد و یکم هم آن رفتار را تکرار کند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۲۰:۱۶    
شفا آنلاین سلامت پزشکان در یک بررسی جدید تاکید کردند زنانی که در دوران بارداری از استامینوفن به عنوان یک مُسکن بی خطر استفاده می کنند بیشتر احتمال دارد فرزندشان در آینده به مشکلات رفتاری مبتلا شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۲۰:۰۱    
شفا آنلاین اجتماعی رئیس سابق سازمان امداد و نجات در ارتباط با تغییرات جدید مدیریتی در سازمان امداد و نجات توضیحاتی را ارائه داد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۲۰:۰۱    
شفا آنلاین اجتماعی این روزها مردان جوان به دلایل مختلفی بیشتر از قبل ممکن است در خانه وقت صرف کنند. به عنوان مثال مردی که می خواهد تحصیلات تکمیلی خود در کارشناسی ارشد و دکتری را به پایان برساند ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۱۹:۴۶    
شفاآنلاین :سیاسی اجتماعی یک منبع آگاه در دولت خبر استعفای وزرای فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش و ورزش و جوانان را در راستای ترمیم کابینه یازدهم تایید کرد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۱۹:۴۶    
شفا آنلاین سلامت نتایج یک مطالعه نشان می دهد شیرین کننده های مصنوعی می توانند در فرآیند باروری به روش لقاح مصنوعی (IVF) خلل ایجاد کنند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۱۹:۳۱    
شفا آنلاین سلامت مهندسان ام آی تی با تجهیز کردن سلول های بنیادی به ژن هایی که موجب تولید فاکتورهای رشد اضافی به وسیله آن ها می شوند، توانایی این سلول ها در بازسازی بافت عروقی را افزایش دادند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۱۹:۳۱    
شفا آنلاین سلامت معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، اعتیاد، تصادفات جاده ای و آلودگی آب وهوا را علل اصلی مرگ های زودرس عنوان کرد و خاطرنشان کرد ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۱۹:۱۶    
شفا آنلاین اجتماعی دبیر کل جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات، نسبت به روند رو به افزایش مصرف مواد دخانی در کشور هشدار داد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۱۹:۰۱    
شفا آنلاین سلامت دبیرعلمی دهمین کنگره سالیانه و دومین کنگره بین المللی انجمن روماتولوژی ایران، گفت: مهمترین عارضه پوکی استخوان، ایجاد شکستگی های خود به خود در ستون فقرات ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۱۹:۰۱    
شفا آنلاین سلامت وزیر بهداشت با اشاره به کمبود شدید تخت بیمارستانی برای بیماران اعصاب و روان، گفت: تقریبا هیچ تختی برای این بیماران نداریم.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۱۸:۳۱    
شفاآنلاین :اجتماعی سیاسی برخی منابع خبری از استعفای وزرای ورزش، ارشاد و آموزش و پرورش خبر داده اند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۱۸:۳۱    
شفا آنلاین اجتماعی مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: ثبت نام وام ضروری بازنشستگان کشوری از یکم آبان آغاز و تا 30 آبان ماه 1395 ادامه خواهد داشت.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۱۸:۳۱    
شفا آنلاین سلامت نتیجه یک مطالعه جدید نشان می دهد که مادران چاق و دارای اضافه وزن، طول عمر کودکان خود را به لحاظ بیولوژیکی تا 17 سال کوتاه می کنند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۱۸:۰۲    
شفا آنلاین اجتماعی مرکز پایش آلودگی هوای محیط زیست استان تهران شاخص آلودگی هوای پایتخت را 97 و در شرایط سالم اعلام کرد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۱۸:۰۲    
شفا آنلاین اجتماعی رئیس انستیتو تحقیقات تغذیه ای و صنایع غذایی کشور، گفت: روز جهانی غذا فرصتی برای رسیدن به امنیت غذایی پایدار است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۱۷:۴۷    
شفا آنلاین اجتماعی تصویری به یاد ماندنی از اولین پرواز بشر توسط ارویل رایت با هواپیمایی که در تصویر قابل مشاهده است. این پرواز 9 دقیقه و 45 ثانیه به طول انجامید.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۱۷:۳۲    
شفا آنلاین اجتماعی سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی می گوید: برطرف کردن مشکل طلاق توافقی نیازی به بازنگری در قانون ندارد و با صدور بخشنامه از سوی رئیس قوه قضائیه این مشکل تا حدود زیادی ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۱۷:۳۲    
شفا آنلاین سلامت معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت اعلام کرد: بخش پیوند دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از نظر تعداد پیوند کبد یک مرکز، برای سومین سال متوالی رتبه نخست دنیا را به خود اختصاص داده است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۱۷:۱۷    
شفا آنلاین سلامت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همزمان با آغاز عملیات آزادسازی موصل دلنوشته ای برای قاسم سلیمانی نوشت و آن را در اختیار تسنیم قرار داد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۱۷:۰۲    
شفا آنلاین سلامت دانشمندان دانشگاه کیوشوی ژاپن برای نخستین بار موفق به پرورش کامل تخمک موش در آزمایشگاه شده و با بارور کردن آن توانسته اند بچه موش های زنده را متولد کنند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۱۶:۴۷    
شفا آنلاین سلامت گروهی از محققان موسسه فناوری ماساچوست و دانشگاه هاروارد موفق به طراحی یک فیبر نوری چسبناک نرم شدند که می تواند به عنوان یک چراغ هشداردهنده برای بیماری ها در تمام نقاط بدن عمل کند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۱۶:۳۱    
شفا آنلاین اجتماعی معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور از بازگشت به زندگی 4200 مورد اقدام به خودکشی در کشور طی سال گذشته با کمک اورژانس اجتماعی خبر داد و گفت ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۱۶:۳۱    
شفا آنلاین سلامت رئیس بیست و هشتمین همایش بین المللی بیماری های کودکان برلزوم افزایش تعداد بیمارستان های فوق تخصصی در کشور تاکید کرد و گفت ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۱۶:۱۷    
شفا آنلاین اجتماعی بر اساس بررسی محققان علم روان شناسی بوها قادرند خاطرات گذشته ما را در یک هزارم ثانیه زنده کنند و بر سیستم عصبی ما تاثیر بگذارند ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۱۶:۰۲    
شفا آنلاین سلامت وزارت کار بلاروس از کمبود کادر درمانی در پایتخت این کشور خبر داد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۱۵:۴۷    
شفا آنلاین بیمه و بانک باید پذیرفت صحنه گردان اصلی بازار ارز ایران، بانک مرکزی است و او است که باید مهره های شطرنجش را برای اجرای این سیاست و بازی مقابل برخی سفته بازان با چینشی مرتب کند که کیش و مات ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۱۵:۳۲    
شفا آنلاین سلامت رئیس سازمان انرژی هسته ای از صدور رادیو داروی ایرانی به کشورهای اطراف خبر داد و گفت: بخشی از رادیو داروهای کشور به آلمان صادر می شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۱۵:۰۲    
شفا آنلاین اجتماعی طبق قانون، اتومبیل هایی که 10 سال از تولید آنها می گذرد باید از خط تولید خارج شوند ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۱۵:۰۲    
شفا آنلاین سلامت رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر با تأکید بر اینکه زائران از طریق سامانه سماح برای پیاده روی اربعین ثبت نام کنند تا بیمه عمر و درمان شوند ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۱۴:۴۷    
شفا آنلاین اجتماعی گوشی های هوشمند خمیده و انعطاف پذیر ممکن است آینده این صنعت را متحول کند و به همین خاطر سازندگان بدین سو رفته اند
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۱۴:۳۲    
شفا آنلاین سلامت یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی گفت: مصرف سبریجات پاییزی در هر وعده غذایی از بروز بیماری ها در این فصل جلوگیری می کند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۱۴:۳۲    
شفا آنلاین سلامت یک متخصص اطفال گفت: مصرف برخی مواد غذایی ساده و در دسترس می تواند موجب افزایش هوش در کودکان شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۱۴:۱۷    
شفا آنلاین اجتماعی در حالی که سود سرشار خرده فروشی سیگار، عمده ترین منبع درآمد بسیاری از مغازه ها و دکه هاست، اما اسدالله سلیمی، بیش از 20 سال است که برای احترام به سلامت همشهریانش ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۱۴:۰۲    
شفا آنلاین بیمه و بانک رئیس کل بانک مرکزی درباره بیانیه اخیر خزانه داری آمریکا در زمینه لغو تحریم دلاری ایران گفت که این بیانیه تصمیم جدیدی به جز رفع ابهاماتی که در گذشته وجود داشت، نیست.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۱۴:۰۲    
شفاآنلاین:دکترشهره بهروزی متخصص زنان وزایمان و درمان نازایی به سوالات مطرح شده ازسوی کاربران شفاآنلاین پاسخ داد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۱۳:۴۷    
شفا آنلاین اجتماعی مدیر کل امور فنی بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی گفت: پرداخت حق بیمه دوران خدمت سربازی و حضور داوطلبانه در جبهه حداکثر در 12 قسط امکان پذیر است و متقاضی ملزم به پرداخت در زمان های ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۱۳:۳۲    
شفاآنلاین :اجتماعی سلامت عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: پدیده فروش کودکان و نوزادان از کلان شهرها وارد روستاها و شهرهای کوچک شده و باید جلوی این اتفاق گرفته شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۱۳:۳۲    
شفا آنلاین سلامت معاون فرهنگی و دانشجویی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: دو درصد دانشجویان علوم پزشکی به آسیبهای روانی جدی دچار شده اند ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۱۳:۰۲    
شفا آنلاین سلامت پوشش پلاک های آترواسکلروتیک می تواند دچار پارگی شود که در نتیجه آن ماده چرب داخل پلاک وارد خون می شود ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۱۳:۰۲    
شفاآنلاین :سلامت اجتماعی نمایندگان مجلس هرگونه تبلیغات کالاها و خدمات آسیب رسان به سلامت را از سوی رسانه ها ممنوع اعلام کردند؛ اما مجازات این گونه تبلیغات را نیز حذف کردند!
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۱۳:۰۲    
شفا آنلاین تغذیه به گفته محققان، ریسک ابتلا به سرطان سینه با خوردن روزی یک عدد تخم مرغ تا 18 درصد کاهش می یابد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۱۲:۴۷    
شفا آنلاین سلامت محققان موفق به طراحی نوعی نانوذرات هوشمند شدند که قادر است سلول های سرطانی را از سلول های سالم تفکیک کند. این دستاورد محققان برای طراحی داروهایی با اثرات جانبی کمتر بسیار سودمند است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۱۲:۳۲    
شفا آنلاین اجتماعی برخی رانندگان اینطور ایراد گرفته اند چرا پلیس راهور جریمه های رانندگی تخلفاتی که با دوربین ثبت می شود را درست اطلاع رسانی نمی کند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۱۲:۳۲    
شفا آنلاین سلامت مشاور ارشد سازمان تامین اجتماعی از اجرای پایلوت نسخه الکترونیک در استان یزد و مراکز ملکی سازمان تامین اجتماعی در تهران خبر داد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۱۲:۱۷    
شفا آنلاین بیمه و بانک بانک مرکزی امروز(سه شنبه) نرخ برابری 39 ارز عمده را در برابر ریال اعلام کرد که بر مبنای آن ارزش دلار آمریکا به همراه هشت ارز دیگر نسبت به دیروز کاهش و قیمت 19 ارز از جمله یورو ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۱۲:۱۷    
شفاآنلاین اجتماعی شهر خرو [Kharw] دومین مرکز جمعیتی و یکی از مهمترین قطب های کشاورزی دشت نیشابور است که در 18 کیلومتری شمال شرقی نیشابور در مسیر مشهد واقع شده است ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۱۲:۰۲    
شفاآنلاین سلامت عضو هیات مدیره انجمن علمی اقتصاد و مدیریت داروی ایران قیمت گذاری در بخش دارویی کشور را نامناسب ارزیابی کرد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۱۱:۴۷    
شفاآنلاین اجتماعی مدیرکل راهبری سیستم های سازمان تامین اجتماعی گفت: این سازمان موفق به دریافت 2 استاندارد ISO9001 و ISO 10006 در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات توسط سازمان استاندارد جهانی شد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۱۱:۴۷    
شفاآنلاین سلامت آمارهای سازمان بهداشت جهانی نشان می دهد که موارد ابتلا به سل در سال 2014 از 9.4 به 10.4 در سال 2015 رسیده است .
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۱۱:۳۲    
شفاآنلاین اجتماعی درحالی که مسئولان به صورت رسمی اعلام می کنند که 20 درصد نیروی کار کشور معتاد شده اند، کارشناسان تاکید دارند که با این حساب دیگر نمی توان صرفا بیکاری را عامل اعتیاد دانست ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۱۱:۳۲    
شفاآنلاین حوادث پزشکی وزیر بهداشت روسیه گفت: پیوند ریه یک کودک در روسیه برای اولین بار با موفقیت انجام شد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۱۱:۱۷    
شفاآنلاین سلامت رییس اداره کنترل ایدز و بیماری های آمیزشی وزارت بهداشت از تخمین وجود 75 هزار بیمار مبتلا به HIV در کشور خبر داد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۱۱:۰۲    
شفاآنلاین سلامت رشد جمعیت و تغییر سبک زندگی مصرف غذاهای پرکالری و غیرسودمند را افزایش داده است. تداوم این شرایط نه تنها سودی برای جامعه ندارد ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۱۱:۰۲    
شفاآنلاین :سلامت اجتماعی وزیر بهداشت با بیان اینکه بیمه ها بیماران اعصاب و روان را به رسمیت نمی شناسند خودشیفتگی را یکی از مشکلات جامعه دانست و گفت ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۱۰:۴۷    
شفاآنلاین سلامت سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از پیگیری این کمیسیون جهت بررسی مشکلات بیماران ای بی خبر داد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۱۰:۳۲    
شفاآنلاین سلامت وزارت بهداشت در هفته سلامت زنان علیرغم تأکید مقام معظم رهبری بر فرزندآوری و لزوم اجرای سیاست های جمعیتی در برنامه ریزی های خود به موضوع مکمل برای زنان توجه داشته ولی اثری از حمایت ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۱۰:۳۲    
شفاآنلاین سلامت رئیس سازمان غذا و دارو گفت: تعداد بازرس های ما به میزان کافی نیست به همین دلیل در سوپرمارکت ها و عطاری ها به راحتی کالاهای سلامت قاچاق را می بینید که متاسفانه امکان برخورد قوی با آن ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۱۰:۱۷    
شفاآنلاین تغذیه مطالعات نشان می دهد رژیم غذایی سرشار از سویا در دوران کودکی موجب کاهش از بین رفتن استخوان ها در افراد بزرگسال می شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۱۰:۰۲    
شفاآنلاین سلامت دبیر علمی سی و سومین کنگره سالیانه انجمن علمی روانپزشکان ایران گفت: هر دقیقه یک نزاع در سازمان پزشکی قانونی کشور ثبت می شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۱۰:۰۲    
شفاآنلاین سلامت یک محقق ایرانی در یک شرکت دانش بنیان موفق به طراحی و تولید نرم افزاری شد که می تواند برای گفتار درمانی به کار رود؛ این نرم افزار روی تلفن همراه قابل نصب است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۰۹:۴۷    
شفاآنلاین سلامت وزیر بهداشت با اشاره به اینکه یک سال آینده 2000 تخت دیالیز با مشارکت بخش خصوصی و با تعرفه دولتی در کشور راه اندازی می شود ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۰۹:۳۲    
شفاآنلاین سلامت جنسی متخصصان علم باروری معتقدند اگر اسپرم ها به مدت طولانی در بیضه ها باقی بمانند تحت شرایط محیطی دچار آسیب دیدگی شده و بنابراین شانس باروری کاهش می یابد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۰۹:۳۲    
شفاآنلاین اجتماعی معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور می گوید: طی شش ماه گذشته شاهد افزایش آمار خرید و فروش نوزادان در سراسر کشور بوده ایم.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۰۹:۱۷    
شفاآنلاین اجتماعی ازدواج کودک یکی از مهم ترین مسائلی است که زندگی ده ها هزار دختر و پسر در سن کودکی را به مخاطره انداخته است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۰۹:۰۳    
شفاآنلاین سلامت سرپرست جدید سازمان امداد و نجات کشور با تأکید بر برطرف کردن ناهماهنگی بین سازمان ها در حوادث کشور از پرچیده شدن مانورهای ضعیف امدادی خبر داد و گفت ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۰۹:۰۳    
شفاآنلاین اجتماعی چاق ها نیایند، صاحبان بدن های پرچربی و ناموزون، قد کوتاه ها، همه آنهایی که یک پای جانشان می لنگد بروند کنار و جاخالی بدهند برای لاغرها، خوش استیل ها، فتوژنیک ها ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۰۸:۳۰    
شفاآنلاین اجتماعی هر چند در سال های اخیر کوشش فراوانی برای بهبود وضعیت کودکان بی سرپرست انجام گرفته است، اما محرومیت از نعمت پدر و مادر مشکلی است که به سادگی رفع شدنی نیست.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۰۸:۱۵    
شفاآنلاین سلامت سواد سلامت روانی مردم بسیار پایین است، حتی برخی تصور می کنند یک بیمار روانی مانند اسکیزوفرنی با ازدواج خوب می شود و آن را ازدواج درمانی می دانند که باور غلطی است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۰۸:۰۶    
شفا آنلاین اجتماعی سال هاست که تعداد مقالات علمی و روند افزایشی آن از سوی مسئولان مختلف به عنوان ملاک و معیاری برای سنجش رشد و شتاب علمی ایران در نظر گرفته شده است و همین آمار و ارقام ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۰۷:۴۷    
شفا آنلاین تغذیه این سوپ را می توانید در آرام پز بپزید و بعد از یک روز کاری خسته کننده از آن لذت ببرید ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۷ - ۰۷:۳۲    
شفا آنلاین اجتماعی مدیتیشن روزانه می تواند ذهن شما را آرام کند، سلامتی تان را بهبود بخشد، و به شما کمک کند لذت بیشتری در ورزش (و در زندگی تان) پیدا کنید.
  • ۱