چهارشنبه ۰۶ تیرساعت ۰۰:۰۴Jun 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفا آنلاین 16 مهر 1395 - shafaonline.ir

شفا آنلاین 29 اسفند 1393 شفا آنلاین 29 اسفند 1394 شفا آنلاین 31 فروردین 1395 شفا آنلاین 31 اردیبهشت 1395 شفا آنلاین 31 خرداد 1395 شفا آنلاین 31 تیر 1395 شفا آنلاین 31 مرداد 1395 شفا آنلاین 31 شهریور 1395 شفا آنلاین 30 آبان 1395 شفا آنلاین 30 آذر 1395 شفا آنلاین 30 دی 1395 شفا آنلاین 30 بهمن 1395 شفا آنلاین 30 اسفند 1395 شفا آنلاین 1 مهر 1395 شفا آنلاین 2 مهر 1395 شفا آنلاین 3 مهر 1395 شفا آنلاین 4 مهر 1395 شفا آنلاین 5 مهر 1395 شفا آنلاین 6 مهر 1395 شفا آنلاین 7 مهر 1395 شفا آنلاین 8 مهر 1395 شفا آنلاین 9 مهر 1395 شفا آنلاین 10 مهر 1395 شفا آنلاین 11 مهر 1395 شفا آنلاین 12 مهر 1395 شفا آنلاین 13 مهر 1395 شفا آنلاین 14 مهر 1395 شفا آنلاین 15 مهر 1395 شفا آنلاین 16 مهر 1395 شفا آنلاین 17 مهر 1395 شفا آنلاین 18 مهر 1395 شفا آنلاین 19 مهر 1395 شفا آنلاین 20 مهر 1395 شفا آنلاین 21 مهر 1395 شفا آنلاین 22 مهر 1395 شفا آنلاین 23 مهر 1395 شفا آنلاین 24 مهر 1395 شفا آنلاین 25 مهر 1395 شفا آنلاین 26 مهر 1395 شفا آنلاین 27 مهر 1395 شفا آنلاین 28 مهر 1395 شفا آنلاین 29 مهر 1395 شفا آنلاین 30 مهر 1395 
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۲۳:۴۷    
شفا آنلاین سلامت کمبود ویتامین D در بدن احتمال ابتلا به سرطان ها، ام اس و بیماری های قلبی را افزایش می دهد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۲۳:۳۲    
شفا آنلاین سلامت یک فوق تخصص گوارش و کبد گفت: احتمال بیماری های قلبی عروقی در مبتلایان به بیماری های زمینه ای که با درد معده دست و پنجه نرم می کنند، مطرح می شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۲۳:۱۷    
شفا آنلاین اجتماعی معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده آخرین وضعیت مصوبه افزایش سه ماهه مرخصی زایمان را تشریح کرد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۲۳:۰۲    
شفا آنلاین اجتماعی تصویری از جسد یک موجود عجیب که شباهت بسیاری به پری دریایی دارد در یکی از سواحل کشور انگستان پیدا شده و در دنیای مجازی دست به دست می چرخد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۲۳:۰۲    
شفا آنلاین اجتماعی دبیرکل ستاد مبارزه با استعمال دخانیات با درخواست ممنوع فروش و مصرف سیگار در اطراف اماکن متبرکه کشور گفت ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۲۲:۴۷    
شفا آنلاین سلامت بررسی ها نشان می دهد که پروتئین کایمریک، اثرات ضدسرطانی خود بر روی رده سرطان پستانی "MCF7" را از طریق مسیرهای آپوپتوزی وابسته و غیروابسته به کاسپازها اعمال می کند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۲۲:۴۷    
شفا آنلاین اجتماعی تصویر دیگری از تصادف هاشم زایی مسن ترین نماینده مجلس درنزدیکی اردکان 206 در میان شعله های آتش سوخت
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۲۲:۴۷    
شفا آنلاین سلامت استاندار یزد با حضور در بیمارستان فرخی یزد از هاشم زایی نماینده تهران عیادت کرد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۲۲:۳۲    
شفا آنلاین سلامت اگر شما هم از آن دسته بانوان هستید که مراقب پوستتان هستید اما با وجود تمامی موارد احتیاطی بازهم جوش صورت به سراغتان می آید علت را باید دراین تغییرات هورمونی جویا شوید.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۲۲:۳۲    
شفا آنلاین اجتماعی والدین باید با صرف زمان کافی و به تدریج زمینه آشنایی کودک را با مفهوم حریم خصوصی فراهم آورند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۲۲:۱۷    
شفا آنلاین سلامت بی توجهی به عفونت های دندان و لثه موجب بیماری های قلبی،گوارشی و زایمان زودرس در زنان باردار می شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۲۲:۰۲    
شفا آنلاین سلامت دبیر کل جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات با اشاره به رای اخیر دیوان عدالت اداری گفت: این رأی در جهت منافع عده ای وارد کننده و تولیدکننده مواد آسیب رسان بوده که جای تعجب دارد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۲۱:۴۷    
شفا آنلاین اجتماعی جویندگان گنج به دنبال گنجی هستند که هیتلر در هنگام فرار از کشور چک در آنجا رها کرده است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۲۱:۳۲    
شفا آنلاین اجتماعی فرودگاه شهر سیدنی در اقدامی عجیب قرار است 5 هزار عدد وسایل جامانده در فرودگاه را در یک حراجی بفروش برساند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۲۱:۳۲    
شفا آنلاین سلامت مدیر دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت از آمار پایین مصرف حبوبات در کشور در مقایسه با گوشت قرمز خبر داد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۲۱:۱۷    
شفا آنلاین اجتماعی در این مطلب راه های ساده ای برای ایجاد آرامش در زندگی به شما پیشنهاد می شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۲۱:۰۲    
شفا آنلاین سلامت مدیرکل سلامت شهرداری تهران با اشاره به اقدامات مدیریت شهری در راستای پیشگیری از شیوع ایدز در پایتخت گفت ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۲۱:۰۲    
شفا آنلاین اجتماعی بازیکنان تیم ملی فوتبال در پرواز بازگشت به ایران شادی خود را با کاپیتان پرواز تقسیم کردند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۲۰:۴۷    
شفا آنلاین سلامت یک محقق و پژوهشگر طب سنتی گفت: مبتلایان به سرماخوردگی می توانند با مصرف این آنتی بیوتیک طبیعی و مرکبات خیلی زود بهبود یابند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۲۰:۳۲    
شفا آنلاین اجتماعی انجمن دانش آموختگان دانشگاه صنعتی شریف به دلیل انتشار تصویر سرکرده منافقین در ویژه نامه اش بیانیه ای را صادر کرد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۲۰:۳۲    
شفا آنلاین سلامت مدیرکل امور دانشجویان وزارت بهداشت از ابلاغ طرح صنعتی سازی آشپزخانه دانشگاه های علوم پزشکی تا 10 روز آینده خبر داد و گفت: این طرح در راستای افزایش و بهبود کیفیت پخت ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۲۰:۱۷    
شفا آنلاین اجتماعی رییس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی از پایان مهلت ثبت نام انتخاب رشته مرحله تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی 1395 این دانشگاه خبر داد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۲۰:۰۲    
شفا آنلاین سلامت وزارت بهداشت در هفته گذشته مخاطب دیوان محاسبات در موضوع حقوق های نجومی قرار گرفت و اظهاراتی را به خبرنگاران ارائه داد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۹:۳۲    
شفا آنلاین سلامت رئیس پژوهشگاه رویان با اشاره به ظرفیت مرکز رویش مجتمع دارویی درمانی هلال برای درمان ناباروری در کشور ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۹:۳۲    
شفا آنلاین سلامت رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از تشکیل کمیته های نظارت بر فعالیت های حوزه سلامت کشور خبر داد و گفت: نظارت دستگاه غیرتخصصی بر عملکرد پزشکان به صلاح نیست.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۹:۱۷    
شفا آنلاین.اجتماعی شکار سوژه ها در عرض یک سی و دوهزارم ثانیه در دوربین های دیجیتال ممکن شد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۹:۰۲    
شفا آنلاین سلامت نتایج مطالعه محققان فنلاندی نشان می دهد که تغییرات پاتولوژیکی در شبکیه چشم می تواند به تشخیص بیماری های سیستم عصب مرکزی کمک کند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۹:۰۲    
شفا آنلاین اجتماعی باستان شناسان شواهدی پیدا کرده اند که نشان می دهد یک مقام دولتی پارسی در پایتخت ژاپن مشغول به کار بوده است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۸:۴۷    
شفاآنلاین :تاریخ و جهان به سرعت در حال تغییر و تحول است و لازمه ی پیشرفت، آنست که از میان تغییرات، مثبت ها را شناخته و با آن ها هم آهنگ شویم.در این بین جهان سلامت نیز دستخوش تغییرات مهمی شده است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۸:۴۷    
شفا آنلاین اجتماعی مصطفی فاروق، یکی از تکنولوژیست های ارشد محصولات غذایی است و با همکارییک شرکت شکلات،شکلاتی با 70 درصد گوشت ابداع کرده
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۸:۳۲    
شفا آنلاین اجتماعی یک شرکت خودروساز ژاپنی دست به ابتکار جالبی زده است که ایستادن در صف های طولانی را برای مردم آسان می کند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۸:۳۲    
شفا آنلاین سلامت یک متخصص طب سنتی گفت: قطع قاعدگی، نازایی، سقط جنین و زایمان سخت, مرگ ناگهانی به ویژه در افراد پیر, غشی در هنگام گرسنگی, عدم تشخیص به هنگام بیماری ها ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۸:۱۷    
شفا آنلاین اجتماعی جونیور کاکس نون از برایتون، بریتانیا که 9 هفته سن دارد، موقع تولد آنقدر مو داشت که اکنون در دو سالگی با موهایش سوژه رسانه ها شده
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۸:۰۲    
شفا آنلاین سلامت بالگردهای جدید سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، فردا با حضور معاون اول رئیس جمهوری رونمایی می شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۸:۰۲    
شفا آنلاین اجتماعی براساس یک گزارش یونیسف که روزجمعه پیش از روز جهانی دختران انتشار یافت، دختران پنج تا چهارده ساله چهل درصد بیشتر از پسران هم سن خود برای کارهای مجانی و رایگان داخل خانه وقت می ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۷:۳۲    
شفا آنلاین اجتماعی مدیر روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: بازنشستگان همزمان با برگزاری دهمین جشنواره بین المللی فیلم مستند ایران (سینما حقیقت) تکریم می شوند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۷:۱۷    
شفا آنلاین سلامت دبیر ستاد ویژه توسعه فناوری نانو گفت: در حال حاضر 66 آزمایشگاه برای بخش دانش آموزی خدماتی را ارائه می کند که این موضوع از طریق شبکه آزمایشگاهی فراهم شده است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۶:۰۳    
شفا آنلاین سلامت محققان نخستین بار موفق به شناسایی ژنی شده اند که عامل اصلی انتشار بوی شیرین گل رز محسوب می شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۵:۴۵    
شفا آنلاین سلامت در صورتی که وقت کافی برای رفتن به باشگاه و سوزاندن کالری با ورزش در باشگاه ندارید می توانید از روش های دیگری برای فعالیت و انرژی سوزاندن استفاده کنید.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۵:۳۳    
شفا آنلاین سلامت به گفته محققان، ترکیبات مبتنی بر کافئین در کاهش روند پیشرفت بیماری پارکینسون امیدبخش به نظر می رسند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۵:۰۰    
شفا آنلاین سلامت یکی از همه کاره ترین روغنها برای پوست، بدن و موی شما که دارای عملکردی عالی است، را می توانید در کمد آشپزخانه تان پیدا کنید ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۵:۰۰    
شفا آنلاین اجتماعی در دنیا افراد موفق زیادی وجود دارند که بسیاری از آن ها را می شناسیم. زندگی موفق آن ها این امکان را فراهم می کند تا بتوانیم یک نکته ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۴:۴۵    
شفا آنلاین اجتماعی روابط عمومی مجموعه تلویزیونی دورهمی در اطلاعیه ای از پخش برنامه دورهمی با حضور معصومه ابتکار رییس سازمان حفاظت محیط زیست ایران در سری جدید این مجموعه خبر داد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۴:۳۳    
شفا آنلاین اجتماعی رئیس سازمان بهزیستی از ارایه لایحه پیشنهادی دولت درباره افزایش مستمری خانواده های دارای معلول، به مجلس شورای اسلامی خبر داد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۴:۳۳    
شفا آنلاین اجتماعی سازمان ملل متحد هشدار داد: تحقق هدف آموزش همگانی بدون تربیت 69 میلیون معلم جدید امکان پذیر نیست.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۴:۱۸    
شفا آنلاین اجتماعی رئیس انجمن جایگاه داران سوخت کشور با بیان اینکه امسال قطعا شاهد افزایش قیمت بنزین و گازوئیل خواهیم بود ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۴:۰۳    
شفا آنلاین اجتماعی سالانه بیش از 90 هزار تن بر اثرسکته جان خود را از دست می دهند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۴:۰۳    
شفا آنلاین اجتماعی معاون اجتماعی نیروی انتظامی مازندران گفت که یکی از 2 متهم حمله کننده با سلاح شکاری به یکی از عزادران حسینی هیات علقه ساری دستگیر شد و در بازداشت به سر می برد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۳:۴۸    
شفا آنلاین اجتماعی اینستاگرام سحر قریشی یکی از بازیگران مشهور و فعال در عرصه فضای مجازی، هک شد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۳:۴۸    
شفا آنلاین اجتماعی قائم مقام معاون وزیر بهداشت از اجرای بسیج ملی خطرسنجی سکته و سرطان از نیمه دوم آبان ماه در واحدهای بهداشتی و درمانی سراسر کشور خبر داد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۳:۳۳    
شفا آنلاین اجتماعی یک سایت سینمایی با انتشار خبر بازداشت تهیه کننده سریال پرمخاطب شهرزاد ، ادعاهایی را در این درباره مطرح کرد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۳:۳۳    
شفا آنلاین اجتماعی زباله را می توان جزو اصلی ترین تهدیدات زیست محیطی در کشور دانست چرا که عدم مدیریت زباله می تواند علاوه بر آلودگی خاک، به آلودگی هوا هم منجر شده و سلامت مردم را تهدید کند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۳:۱۸    
شفا آنلاین اجتماعی خطیب نماز جمعه این هفته تهران تاکید کرد که اگر قرار است شب عاشورا مسابقه فوتبال انجام شود فضای این مسابقه باید صد در صد عاشورایی و کربلایی باشد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۳:۱۸    
شفا آنلاین اجتماعی کمیته صلح نوبل، جایزه صلح نوبل سال 2016 را به خوان مانوئل سانتوس ،رئیس جمهور کلمبیا، اعطا کند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۳:۰۰    
شفا آنلاین سلامت محققان دانشگاه فلوریدا دریافتند که با ورزش هورمون ایریزین ترشح می شود. این هورمون چربی های سفید را به چربی های قهوه ای تبدیل می کند و چربی قهوه ای مثل سوزاندن است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۲:۴۶    
شفا آنلاین اجتماعی رئیس شبکه هپاتیت ایران گفت: قمه زنی از عوامل اصلی ابتلا به بیماری هپاتیت بی و سی محسوب می شود و این موضوع در کشورهای عراق و لبنان نیز گزارش شده است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۲:۴۶    
شفا آنلاین اجتماعی سلامت معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار کرد:30 درصد غذای مصرفی مردم ایران اضافه است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۲:۳۱    
شفا آنلاین اجتماعی نرخ بیکاری منتهی به سال 94 به این دلیل 11 درصد معادل 2.5 میلیون نفر محاسبه و اعلام شده که هر ایرانی با حداقل یک ساعت کار در هفته نیز جزو آمار شاغلان محسوب شده است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۲:۳۱    
شفا آنلاین اجتماعی فرماندار ساری از بر جا ماندن یک مصدوم بر اثر حمله یک نفر از اراذل واوباش این شهر به هیئت عزاداری خبر داد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۲:۰۱    
شفا آنلاین تغذیه دوران شیردهی تاکید فراوانی بر تغذیه سالم و مناسب مادران دارد چون اگر رژیم غذایی نامناسب باشد، بدن ناچار است مواد مغذی لازم را از ذخایر بدن مادر برداشت کند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۱:۴۶    
شفا آنلاین اجتماعی معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران گفت: از فرمانداران و روسای دانشگاه های علوم پزشکی می خواهیم که به جلب رضایت بیماران و مراجعان توجه کنند و حتی یک نارضایتی هم نباید وجود داشته ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۱:۴۶    
شفا آنلاین اجتماعی معاون فنی سازمان انتقال خون ضمن تشریح جزییات طرح "نذر اهدای خون" گفت: به دلیل کم بودن عمر خون و از آنجایی که اهداکننده خون بعد از سه ماه مجددا می تواند خون اهدا کند ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۱:۳۱    
شفا آنلاین اجتماعی سرپرستی سه قلوهایی که قرار بود توسط پدرشان به بهای 60 میلیون تومان فروخته شوند به سازمان بهزیستی کشور واگذار شد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۱:۲۵    
شفا آنلاین اجتماعی سلامت یک تحقیق جدید نشان می دهد که عمر طبیعی انسان ها محدوده مشخصی دارد و بسته به ویژگی ها و محدودیت های بیولوژیکی، نمی تواند از آن محدوده فراتر رود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۱:۰۳    
شفا آنلاین سلامت مدیر دارویی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی دزفول با توصیه نسبت به پرهیز از خوددرمانی گفت: خوددرمانی منجر به بروز مقاومت میکروبی علیه آنتی بیوتیک می شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۰:۴۵    
شفا آنلاین اجتماعی سلامت مدیرعامل مجتمع دارویی و درمانی هلال احمر با اشاره بر لزوم توسعه همکاریهای بین المللی در حوزه درمان ناباروری، گفت: در ایران 20 درصد زوجهایمان ناباروند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۰:۴۵    
شفا آنلاین اجتماعی زنجان- معاون تحقیقات و فن آوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت:700 مرکز تحقیقاتی در بخش پزشکی در سطح کشور فعال است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۰:۴۵    
شفا آنلاین حوادث پزشکی نوزادی با یک تنه اما دو سر و گردن در هند به دنیا آمد که فقط 32 ساعت زنده ماند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۰:۳۰    
شفا آنلاین سلامت تغییر در ذائقه و ظاهر فیزیکی می تواند زنگ خطرابتلا به بیماری دیابت در شما باشد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۰:۱۵    
شفا آنلاین اجتماعی معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: تفکیک درست زباله، از 35درصد حجم تولید روزانه زباله در تهران که بر اساس آمار 7 هزار و 500 تن است، می کاهد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۰:۰۳    
شفا آنلاین اجتماعی معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو، گفت: قاچاق در حوزه سلامت نسبت به سایر کالاها خطرناک تر است و باید بسیار حساس باشیم.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۰:۰۳    
شفا آنلاین تغذیه یک مطالعه جدید آشکار نموده است که خوردن گردو در روز می تواند منجر به رژیم غذایی بهتر و بهبود عوامل پرخطر بیماری زا در بین افراد مستعد ابتلا به دیابت شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۰۹:۴۵    
شفا آنلاین اجتماعی رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به اینکه تعویق اجرای طرح کاهش تا ابتدای آبان ماه با هماهنگی وزارت کشور بوده است، گفت: این تصمیم برای ایجاد هماهنگی های فنی بیشتر، اتخاذ شده است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۰۹:۴۵    
شفا آنلاین سلامت آمار بیماری های قلبی و عروقی در دنیا رو به افزایش است و به تناسب آن مرگ های ناشی از این بیماری ها نیز بالا رفته است ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۰۹:۰۳    
شفا آنلاین طب سنتی عناصر مورد نیاز بدن به صورت یون جذب می شوند، و قرص های کلسیم، آهن و... هیچگونه جذبی ندارند؛کم خونی با گرم کردن مزاج افراد برطرف می شود، فالوده سیب با عسل همراه با عرق بید مشک ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۰۸:۴۵    
شفا آنلاین اجتماعی در مقایسه با بیشتر حیوانات گاه رفتارهایی از انسان سر می زند که به کلی برخلاف غرایز آنهاست و حتی ممکن است به ضربه زدن عامدانه به خود تبدیل شود ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۰۸:۳۰    
شفا آنلاین اجتماعی وتبال بازی ساده ای است که البته با حضور تیم حریف همه چیز پیچیده و دشوار می شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۰۸:۳۰    
شفا آنلاین سلامت نارنجی شدن ادرار نوزاد برای مادران نگران کننده است. به همین دلیل در این مطلب به بررسی علت نارنجی شدن ادرار نوزاد پرداختیم.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۰۸:۱۵    
شفا آنلاین حوادث پزشکی اولین داروی ضد سل که اختصاصا برای کودکان طراحی و تولید شده در کنیا در دسترس قرار گرفته است ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۰۸:۰۰    
شفا آنلاین سلامت نتایج جدید محققان نشان می دهد مواجهه با آلرژن تنفسی مایت گرد و غبار خانگی (HDM) در شیر مادر با افزایش خطر حساسیت آلرژیک در 5 سالگی کودکان مرتبط است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۰۷:۴۵    
شفا آنلاین سلامت جنسی تحقیقات جدید محققان بیمارستان زنان Brigham در بوستون که به بررسی 3/1 میلیون زن پرداخته اند ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۰۷:۳۰    
شفا آنلاین حوادث پزشکی تشخیص عوامل بیماری زا یا ترکیبات نشان گر بیماری، کاری چالش برانگیز است. برای چنین کاری معمولا از نتایج آزمایشگاهی استفاده می شود ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۰۷:۱۵    
شفا آنلاین اجتماعی روز اول اکتبر (9 مهر) روز جهانی سالمندان است و هفته ملی سالمندان از چهار تا دهم مهر برگزار می شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۰۷:۰۰    
شفا آنلاین سلامت فرهنگ عامه در امر سلامت سرشار است از موهومات و تصوراتی که یا کاملا نادرست هستند یا نیمه غلط ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۰۶:۴۵    
شفا آنلاین اجتماعی جلسه پرشور دانشجویی دانشجویان ترم اولی رشته های پرستاری، مامایی، اتاق عمل و هوشبری، با حضور رئیس کل و مسئولین سازمان نظام پرستاری، قائم مقام وزیر بهداشت، معاونت پرستاری وزارت ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۰۶:۳۳    
شفا آنلاین اجتماعی فرآیند تصویب حقوقی لایحه برنامه ششم توسعه کشور وارد فاز اجرایی و عملیاتی شد. یکشنبه 11 مردادماه بالاخره پس از فراز و نشیب های فراوان ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۰۶:۱۵    
شفا آنلاین سلامت علاوه بر روتاویروس ها و آدنوویروس های غیر قابل کشت ( Adenoviridae )، اعضای خانواده کالیسی ویریده ( Caliciviridae ) مهم ترین عوامل گاستروانتریت ویروسی در انسان هستند ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۰۶:۰۰    
شفا آنلاین سلامت آنچه که در پیشگیری و درمان بیماری های ستون فقرات اهمیت خاصی دارد، اصلاح ضعف عضلات نگه دارنده ستون فقرات است که این امر ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۰۵:۳۰    
شفا آنلاین سلامت دختری 33 ساله و مجرد هستم و از سوم دبیرستان متوجه اسکولیوز و یا انحراف ستون فقراتم که 70 درصد با بالا بودن یکی از شانه ها همراه با دیسک در گودی کمر بود، مواجه شدم.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۰۴:۴۵    
شفا آنلاین تغذیه اسهال و استفراغ می تواند موجب از دست رفتن آب بدن شود، پس نخستین کار این است که به مقدار بیشتری آب و سایر مایعات استفاده کنید...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۰۴:۱۵    
شفا آنلاین اجتماعی گوگل به خاطر علاقه اش به سرعت معروف است و کسی در سرعت موتور جستجوی آن شکی ندارد. اما غالبا، عنصر انسانی در یک جستجوی اینترنتی نادیده گرفته می شود ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۰۳:۳۳    
شفا آنلاین سلامت این یک واقعیت ناامیدکننده است که با بالارفتن سن، همواره احتمال بروز دردها و ناراحتی های جسمی و اغلب بیماری ها افزایش می یابد و در حالی که دوران سالمندی، پرمخاطره ترین سال ها هستند ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۰۳:۱۵    
شفا آنلاین اجتماعی آیا مانند یک قهرمان فکر می کنید؟ آیا قادر هستید که به چالش های کسب وکارتان نگاه کرده و اطمینان داشته باشید که می توانید برآن ها غلبه کنید؟ آیا مانند محمد علی و مایکل جردن عظمت را ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۰۲:۴۵    
شفا آنلاین اجتماعی در شرایط اضطراری مانند حملات تروریستی، بلایای طبیعی یا آتش سوزی، همواره خطر ازدحام جمعیت منجر به حوادث مرگبار وجود دارد؛ اما چه چیزی باعث ایجاد وحشت مردم می شود و در این شرایط ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۰۱:۳۶    
شفا آنلاین تغذیه همه ما در زندگی بارها و بارها دچار یبوست شده ایم، گاهی حتی در حدی بوده است که به پزشک مراجعه کردیم.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۰۱:۰۰    
شفا آنلاین اجتماعی گاهی ما فکر می کنیم چون با همسر خود زیاد صحبت می کنیم رابطه موثری با او داریم، اما آیا واقعا می دانیم او به چه چیزی فکر می کند و چه حسی دارد؟ خیلی از ما به دلیل مشغله شغلی ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۰۰:۴۸    
شفا آنلاین سلامت حضور بیماران مبتلا به صرع، در فعالیت های ورزشی باعث بهبود وضع سلامت عمومی و ارتقای اعتمادبه نفس و رضایت مندی شخصی آنها می شود.
  • ۱