سه شنبه ۰۵ تیرساعت ۱۵:۵۱Jun 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفا آنلاین 29 مهر 1395 - shafaonline.ir

شفا آنلاین 29 اسفند 1393 شفا آنلاین 29 اسفند 1394 شفا آنلاین 31 فروردین 1395 شفا آنلاین 31 اردیبهشت 1395 شفا آنلاین 31 خرداد 1395 شفا آنلاین 31 تیر 1395 شفا آنلاین 31 مرداد 1395 شفا آنلاین 31 شهریور 1395 شفا آنلاین 30 آبان 1395 شفا آنلاین 30 آذر 1395 شفا آنلاین 30 دی 1395 شفا آنلاین 30 بهمن 1395 شفا آنلاین 30 اسفند 1395 شفا آنلاین 1 مهر 1395 شفا آنلاین 2 مهر 1395 شفا آنلاین 3 مهر 1395 شفا آنلاین 4 مهر 1395 شفا آنلاین 5 مهر 1395 شفا آنلاین 6 مهر 1395 شفا آنلاین 7 مهر 1395 شفا آنلاین 8 مهر 1395 شفا آنلاین 9 مهر 1395 شفا آنلاین 10 مهر 1395 شفا آنلاین 11 مهر 1395 شفا آنلاین 12 مهر 1395 شفا آنلاین 13 مهر 1395 شفا آنلاین 14 مهر 1395 شفا آنلاین 15 مهر 1395 شفا آنلاین 16 مهر 1395 شفا آنلاین 17 مهر 1395 شفا آنلاین 18 مهر 1395 شفا آنلاین 19 مهر 1395 شفا آنلاین 20 مهر 1395 شفا آنلاین 21 مهر 1395 شفا آنلاین 22 مهر 1395 شفا آنلاین 23 مهر 1395 شفا آنلاین 24 مهر 1395 شفا آنلاین 25 مهر 1395 شفا آنلاین 26 مهر 1395 شفا آنلاین 27 مهر 1395 شفا آنلاین 28 مهر 1395 شفا آنلاین 29 مهر 1395 شفا آنلاین 30 مهر 1395 
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۲۳:۳۰    
شفا آنلاین بیمه و بانک رئیس کل بانک مرکزی از تامین مالی 9230 میلیارد تومانی بنگاههای کوچک و متوسط خبرداد و دلایل عدم همخوانی منابع و مصارف بانک ها در استانها را تشریح کرد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۲۳:۰۰    
شفا آنلاین سلامت در راستای اجرای طرح تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی، اولین دپارتمان علوم اعصاب شرق کشور در دانشکده پزشکی علوم پزشکی مشهد افتتاح شد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۲۲:۴۶    
شفا آنلاین سلامت مدیرکل دفتر ارتقاء سلامت و خدمات بالینی معاونت پرستاری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: کمک پرستاری در چارت رسمی بیمارستان ها قرار می گیرد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۲۲:۳۱    
شفا آنلاین سلامت معاون درمان وزارت بهداشت گفت: عمده تمرکز وزارت بهداشت بر روی ارائه خدمات بهداشت و درمان به مناطق محروم و حاشیه نشین است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۲۲:۳۱    
شفا آنلاین سلامت در دیدار نخبگان و استعدادهای برتر با رهبر معظم انقلاب، یک دانشجوی نخبه پزشکی از شیوه اجرای طرح تحول سلامت و پرداخت های نجومی به پزشکان متخصص انتقاد کرد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۲۲:۱۶    
شفا آنلاین سلامت مشاور مرکز بانک خون بندناف رویان گفت: 5 هزار نمونه خون بندناف در مرکز رویان نگهداری می شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۲۲:۰۱    
شفا آنلاین سلامت معاون اجتماعی وزیر بهداشت از وجود 250 پروژه بیمارستانی نیمه تمام در کشور خبر داد و گفت ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۲۱:۴۶    
شفا آنلاین سلامت به گفته یک روانشناس بالینی، اغلب افراد از دوران نوجوانی به بعد، عطش زیادی برای خواندن و شنیدن و دیدن رمان و موسیقی و فیلم های عاشقانه و به خصوص کتب روانشناسی جنس مخالف دارند که این ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۲۱:۳۱    
شفا آنلاین سلامت یائسگی زودرس یکی از مشکلاتی است که برخی خانم ها به دلایل ژنتیکی یا محیطی آن را تجربه می کنند و زندگی شان تحت تاثیر آن قرار می گیرد ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۲۱:۳۱    
شفا آنلاین سلامت تحقیقات نشان می دهد مسافرت می تواند نقش موثری در درمان بیماری های پوستی از جمله پسوریازیس داشته باشد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۲۱:۱۶    
شفا آنلاین سلامت عمل جراحی عروق شکمی توسط تیم پزشکی در استان زنجان برای نخستین بار انجام شد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۲۱:۰۰    
شفا آنلاین اجتماعی دروغگویی، یکی از فراگیرترین بی اخلاقی هایی است که در جامعه وجود دارد و البته مختص کشور خاصی هم نیست؛ همه جای دنیا گرفتارش هستند و راستگویی معیاری برای اعتباربخشی به آدم هاست.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۲۰:۴۸    
شفا آنلاین سلامت رئیس انجمن فیزیوتراپی ایران با بیان اینکه90 درصد مبتلایان به کمردرد نیاز به جراحی ندارند ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۲۰:۳۰    
شفا آنلاین سلامت یک هزار بیمار نیازمند خون سازی هم اکنون در مراکز پیوندی سلولهای بنیادی کشور در حال درمان هستند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۲۰:۳۰    
شفا آنلاین سلامت مدیر کل نظارت بر تجهیزات سازمان غذا و دارو اظهار داشت: واردات محصولات مورد نیازی که تولید کنندگان داخل قادر به تولید آن هستند را به برندهای مشهور و تا سقف 10 درصد محدود کرده ایم.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۲۰:۱۵    
شفا آنلاین بیمه و بانک در بازار آزاد امروز(پنجشنبه) تهران، قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با 1400 تومان افزایش به یک میلیون و 93 هزار و 700 تومان رسید. نرخ انواع ارز هم کمی کاهش یافت.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۲۰:۰۰    
شفا آنلاین سلامت وزیر بهداشت گفت: برای کمک های بیشتر به برادران سپاه قدس به درخواست سردار سلیمانی جلسه ای را ترتیب داده و از مدافعان حرم نیز عیادتی انجام می دهیم.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۱۹:۴۵    
شفا آنلاین سلامت محققان دانشگاه هاروارد دریافتند کودکان با دیدن نوعی انیمیشن به اوتیسم و اختلالات رفتاری مبتلا می شوند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۱۹:۳۳    
شفا آنلاین سلامت رئیس بیست و هشتمین کنگره بین المللی کودکان بیان کرد: با توجه به تراکم مراجعین و محدودیت فضای مرکز طبی به راه اندازی یک مرکز دیگر نیاز داریم.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۱۹:۱۸    
شفا آنلاین سلامت غذاهای غنی از اگزالات شامل اسفناج، ریواس، شکلات، قهوه و کره بادام زمینی است. نگران نباشید تنها در صورت مصرف بیش از اندازه ی این مواد غذایی ممکن است به سنگ کلیه دچار شوید ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۱۹:۰۳    
شفا آنلاین اجتماعی این عکس به ارزش 6.5 میلیون فروخته شده است و لقب گرانترین عکس جهان را بر دوش می کشد! این عکس در غاری عمیق در دره های معروف آنتلوپ آریزونا ثبت شده است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۱۸:۴۸    
شفا آنلاین سلامت یک متخصص طب سنتی گفت: پیروی از رژیم غذایی طبیعی و کاهش عوامل اضطراب و استرس زا، جوانی و سرزندگی را برای افراد به ارمغان می آورد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۱۸:۳۰    
شفا آنلاین سلامت یک پژوهشگر طب سنتی گفت: استفاده از نسخه های طب گیاهی در پیشگیری و درمان سرطان پروستات نقش چشمگیری دارد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۱۸:۳۰    
شفا آنلاین سلامت یک پزشک متخصص اطفال به نام دکتر هاروی کارپ با همکاری محققان موسسه فناوری ماساچوست و یک طراح سوئیسی موفق به طراحی یک تخت هوشمند برای نوزادان شدند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۱۸:۱۵    
شفا آنلاین اجتماعی این مرد اهل میامی آمریکاست که نصف سر خود را در اثر تصادف از دست داده است
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۱۸:۰۳    
شفا آنلاین اجتماعی بعد از گذشت یکی دو ساعت به سختی می توانم بوی عطر یا ادکلنم را روی پوستم حس کنم. برای ماندگاری بیشتر عطرم چه کاری باید انجام بدهم؟
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۱۷:۴۸    
شفا آنلاین سلامت رئیس مرکز قلب انجمن قلب و عروق ایران گفت: عادات غذایی نامطلوب و زندگی ماشینی امروزی نقش چشمگیری در ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی دارد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۱۷:۳۰    
شفا آنلاین اجتماعی دبیر اجرایی سی و سومین کنگره سالیانه انجمن علمی روانپزشکی ایران گفت: حدود 30 تا 60 درصد بیماران صرعی دچار اختلالات افسردگی می شوند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۱۷:۳۰    
شفا آنلاین اجتماعی کریستیانو در این تصویر در مقابل مجسمه موسس مذهب بودا ژست گرفته است که حالت وی باعث خشم بودایی ها شده است. بودایی ها به صفحه اینستاگرام رونالدو حمله ور شده و از وی انتقاد کردند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۱۷:۱۸    
شفا آنلاین سلامت یک متخصص ارتوپدی گفت: درد گردن خطر ابتلا به بیماری های آرتروز ستون فقرات، فتق دیسک گردن و سندرم های عضلانی در افراد را افزایش کمی دهد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۱۷:۰۳    
شفا آنلاین سلامت سیدحسن هاشمی وزیر بهداشت صبح امروز با حضور در بیمارستان بقیة الله به عیادت مجروحان مدافع حرم رفت.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۱۶:۴۸    
شفا آنلاین اجتماعی از آنجا که هیچ تضمینی برای افزایش طول عمر وجود ندارد، تحقیقات زیادی در پی آن هستند که بتوانند داشتن عمر طولانی و توام با سلامت را امکان پذیر کنند ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۱۶:۰۰    
شفا آنلاین اجتماعی محققان دانشگاه علوم کاربردی اتریش دریافتند ورزش کردن پس از یک دوره زمانی مطالعه، تاثیر مستقیمی بر تثبیت مطالب و یادآوری اطلاعات دارد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۱۶:۰۰    
شفاآنلاین :محمدرضا رستمی، خبرنگار و روزنامه نگار باسابقه و دبیر پیشین سرویس فرهنگی خبرآنلاین، در 40 سالگی از دنیا رفت.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۱۵:۴۵    
شفا آنلاین سلامت دبیر چهارمین سمینار ملی بیماری های اسکلتی و عضلانی گفت که کمردرد پس از سردرد دومین بیماری فراگیر در ایران محسوب می شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۱۵:۳۳    
شفا آنلاین سلامت دقت کنید ظروف تفلون خراش بر ندارند. ایجاد خراش در این ظروف به این معناست که مواد شیمیایی آنها به درون غذای شما رفته و احتمالا شما این مواد را خورده اید ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۱۵:۳۳    
شفا آنلاین اجتماعی امروزه باستان شناسان لوازم و یادداشت های مربوط به آرایش و زیبایی شخصی را در مقبره های باستان و سنگ نوشته های به جا مانده تاریخی یافته اند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۱۵:۱۸    
شفا آنلاین سلامت مدیر گروه گیاهان دارویی دانشکده داروسازی استان زنجان گفت: مصرف داروهای گیاهی می تواند در پیشگیری از ابتلا و درمان بیماری سرماخوردگی مفید و موثر باشد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۱۵:۰۰    
شفا آنلاین سلامت جنسی اولین مسأله ای که در تصور افراد ایجاد می شود این است که دختران و پسرانی که تجربه جنسی قبلی دارند، در ازدواج و زندگی مشترک خود ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۱۴:۴۸    
شفا آنلاین سلامت هشت لیوان آب در طول روز بنوشید. جمله ای آشنا که همه در طول زندگی آن را بارها و بارها از زبان افراد مختلف شنیده ایم ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۱۴:۳۳    
شفا آنلاین سلامت متخصص بیماری های غدد و داخلی با اشاره به اینکه بر اساس تحقیقات انجام گرفته احتمال ابتلا به سرطان کبد در زنان مبتلا به کم کاری تیروئید بیشتر است ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۱۴:۳۳    
شفا آنلاین تغذیه کمبود آهن مسئله مهمی است که بیشتر خانم های کشورمان درگیر آن هستند. فقر آهن می تواند مشکلات زیاد روحی و جسمی بیافریند که از این رو دربردارنده بیماری ها و خستگی بسیار برای فرد است ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۱۴:۱۸    
شفا آنلاین سلامت فوق تخصص اختلالات کف لگن، بیشترین علت درد حین نزدیکی را ناشی از علل روانپزشکی دانست که فرد به دلیل ترس از برقرای رابطه جنسی دچار واژینسموس می شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۱۴:۰۰    
شفا آنلاین تغذیه انار سرشار از آنتی اکسیدان ها، مواد شیمیایی طبیعی که با رادیکال های آزاد مقابله می کنند، است ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۱۳:۴۸    
شفا آنلاین اجتماعی معاون بهداشت وزیر بهداشت قاطعانه از نبود قلیان در سطح شهر خبر داد و گفت: تمامی قلیان ها جمع آوری شده اند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۱۳:۳۳    
شفا آنلاین سلامت هر زمان که کبد احساس می کند چیزی درست پیش نمی رود اقدام به تولید پادتن یا آنتی بادی می کند ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۱۳:۳۳    
شفا آنلاین سلامت از مواد غذایی چرب و فست فودها دوری کنید. چربی باعث تحریک بدن می شود و علائم را تشدید می کند. به جای مواد غذایی پرچرب، از میوه ها و سبزیجات و آبمیوه های طبیعی استفاده کنید.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۱۳:۱۸    
شفا آنلاین اجتماعی رئیس جمعیت هلال احمر با حضور در خانه ملت، با رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۱۳:۰۳    
شفا آنلاین اجتماعی یک عکاس انگلیسی که برای شکار تصویری از ابر ماه در انتظار بود، با نهایت تعجب متوجه منظره نادر زیبایی شد که این پدیده را همراهی می کرد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۱۲:۴۸    
شفا آنلاین سلامت وزیر بهداشت گفت: رشته طب کودکان کمترین بهره مندی از طرح تحول سلامت را داشتند و در عین حال به جای اذیت کردن کمک رسان ما بودند و این نشان از نجابت آنهاست.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۱۲:۳۰    
شفا آنلاین سلامت استادیار دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران گفت که 17 درصد از جمعیت ایران از بیماری پوکی استخوان رنج می برند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۱۲:۳۰    
شفا آنلاین اجتماعی مدیر کل امور حقوقی جمعیت هلال احمر از راه اندازی سیستم جامع حقوقی این نهاد برای ثبت همه اطلاعات پرونده ها و وحدت رویه قضایی در سراسر کشور خبر داد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۱۲:۱۵    
شفا آنلاین سلامت برای اولین بار در کشور سامانه ملی ثبت بیماری های روماتولوژی شامل بهجت، لوپوس، آرتروز و پوکی استخوان راه اندازی می شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۱۲:۰۳    
شفاآنلاین تغذیه روش های مختلفی برای نوشیدن آب در طول روز وجود دارند. نوشیدن آب صبحگاهی و به محض بیدار شدن از خواب یکی از روش هایی است که می تواند فواید چشمگیری برای بدن به همراه داشته باشد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۱۲:۰۳    
شفاآنلاین سلامت همواره با شروع فصل سرما شاهد افزایش سرماخوردگی های ویروسی، آلرژی های فصلی و گاهی شیوع سینوزیت های چرکی هستیم ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۱۱:۴۸    
شفاآنلاین جامعه پزشکی پژوهشگران دانشگاه مراغه در تحقیقات آزمایشگاهی خود موفق به ساخت نانوترکیبی شده اند که از خاصیت ضدمیکروبی بالایی برخوردار است و جهت مقابله با عوامل بیماری زای عفونی طراحی شده است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۱۱:۳۳    
شفاآنلاین اجتماعی مدیر کل دانشجویی وزارت بهداشت در پاسخ به مسائل مطرح شده از سوی دانشجویان درباره قیمت تمام شده غذا گفت ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۱۱:۳۳    
شفاآنلاین جامعه پزشکی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: خوشبختانه با همه فضاسازی ها و هجمه های صورت گرفته علیه پزشکان مردم اعتماد خودشان را به این قشر از دست نداده اند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۱۱:۱۵    
شفاآنلاین سلامت یکی از بیماری هایی که بسیاری از ما در فصل سرما بیش از سایر فصول، دچار آن می شویم، سرماخوردگی یا زکام می باشد. سرماخوردگی غلبه سردی و بلغم به مغز می باشد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۱۱:۰۳    
شفاآنلاین تغذیه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تغذیه با شیر مادر در کشور حدود 7 درصد افزایش پیدا کرده و از 53 درصد به نزدیک 60 درصد رسیده است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۱۱:۰۳    
شفاآنلاین اجتماعی روان شناسان 60 مولفه همچون اعتیاد، بحران اجتماعی، طلاق عاطفی، بحران شادی، آلودگی محیط زیست، بیکاری، کرامت پایین متخصصان، دعواها و نزاع های خیابانی و.. ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۱۰:۴۸    
شفاآنلاین سلامت رئیس مرکزتحقیقات روماتولوژی دانشگاه علوم پزشکی تهران، تغذیه نامناسب را از عوامل ابتلا به پوکی استخوان اعلام کرد و گفت ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۱۰:۳۳    
شفاآنلاین سلامت یک متخص تغذیه و رژیم درمانی گفت: مصرف بیش از حد مکمل های پروتئینی منجر به تولید اوره در بدن افراد می شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۱۰:۳۳    
شفاآنلاین حوادث پزشکی پسر خردسال که با خوردن آب چشمه در جنگل، زالویی را بلیعده بود با کمک پزشکان از مرگ نجات پیدا کرد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۱۰:۱۸    
شفاآنلاین سلامت جنسی بسیاری از خانمها در اوایل ازدواج دچار مشکل خشکی واژن می شوند. در واقع خشکی واژن معمولا در سن یائسگی رخ می دهد اما احتمال بروز آن در سن جوانی اگر سطح هورمون ها کمتر از حد عادی ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۱۰:۱۸    
شفاآنلاین اجتماعی عمل پیوند عضو از مردی 61ساله که به دلیل تصادف دچار مرگ مغزی شده بود در اهواز انجام شد ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۱۰:۰۳    
معمولا دختر و پسرهای دم بخت، ویژگی هایی را برای همسر آینده شان در ذهن دارند و گزینه هایشان را با آن فهرست تطبیق می دهند؛ اما بعضی جوانها به دلایلی مانند عشق، آنها را نادیده می گیرند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۱۰:۰۳    
شفاآنلاین سلامت محققان آمریکایی متوجه شدند که میان میگرن و میزان میکروب های کاهش دهنده نیترات در دهان و روده ارتباط وجود دارد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۰۹:۴۸    
شفاآنلاین اجتماعی یک حفره آنجاست. یک حفره سرخ خون آلود که انگار چیز مهمی را درست از همانجا کنده و برده اند. چیزی که هرگز برنمی گردد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۰۹:۳۳    
شفاآنلاین جامعه پزشکی طرح تحقیق و تفحص از نحوه اختصاص و توزیع منابع در طرح تحول سلامت که به دلیل کمبود وقت در مجلس قبلی از دستور کار خارج شده بود ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۰۹:۳۳    
شفاآنلاین اجتماعی زوجی که 16 سال است با هم ازدواج کرده اند، سالگرد ازدواج خود را به طرز عجیبی جشن گرفتند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۰۹:۱۸    
شفاآنلاین اجتماعی رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کشور تمهیدات اورژانس برای اربعین حسینی را تشریح کرد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۰۹:۰۰    
شفاآنلاین سلامت نوعی پروتئین موسوم به لاکتوفرین در شیر مادر می تواند نوزادان نارس را از ابتلا به عفونت های بیمارستانی مصون دارد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۰۸:۴۸    
شفاآنلاین سلامت پژوهشگر و عضو هیات علمی انستیتو تحقیقات کشور گفت: امن ترین مناطق غذایی در مرکز ایران و ناامن ترین مناطق در شرق ایران قرار دارند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۰۸:۳۳    
شفاآنلاین سلامت بیستم اکتبر (29مهرماه) روز جهانی پوکی استخوان نامیده شده است. هدف از نامگذاری این روز افزایش آگاهی جهانی در مورد پیشگیری، تشخیص و درمان پوکی استخوان و بیماری های مزمن استخوان است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۰۸:۳۳    
شفاآنلاین سلامت یک جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی- اما و اگرها درباره امکان تعیین جنسیت با صدای قلب جنین را تشریح کرد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۰۸:۱۵    
شفاآنلاین تغذیه اختلال در حس بویایی یکی از علائم مشترک در بروز بیماری های آلزایمر، پارکینسون، شیزوفرنی، فشارخون بالا، دیابت و نیز یکی از علائم پیری است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۰۸:۰۰    
شفا آنلاین اجتماعی در استرس نوع دوم، بدن شما از ارتعاشات منفی فرد دیگری که تحت فشار است متاثر می شود و در اقدامی واکنشی در دفاع از خود سعی می کند مثل او عکس العمل نشان دهد و با استرس بجنگد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۰۷:۴۸    
شفا آنلاین اجتماعی دوچرخه سواری ورزشی خوب برای قلب و عضلات است و ممکن است به بهبود توانایی راه رفتن، حفظ تعادل و بالا رفتن از پله ها هم کمک کند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۰۷:۳۰    
شفا آنلاین سلامتی پژوهشگران دانشگاه کوئینزلد راهی پیدا کرده اند که می تواند مغز را برای همیشه جوان نگه دارد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۰۷:۱۸    
شفا آنلاین اجتماعی مایت ها یا هیره ها موجوداتی میکروسکوپی هستند که در گرد و خاک خانه وجود دارند. مایت ها سلامتی دستگاه تنفسی را به خطر می اندازند و باعث بروز آسم و آلرژی می شوند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۰۷:۰۳    
شفا آنلاین اجتماعی کمتر از دو هفته پیش ادمین پیج اینستاگرام شهاب مظفری، خواننده جوان پاپ با انتشار عکسی از شهاب مظفری که در بیمارستان بستری بود از هواداران این خواننده خواست تا برای سلامت او دعا ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۰۶:۴۵    
شفا آنلاین تغذیه سوءتغذیه اصطلاحی برای بیان حالت فردی با رژیم غذایی نامتعادلی به کار می رود. فردی که سوءتغذیه دارد، ممکن است غذای خیلی کم یا خیلی زیادی مصرف کند و در هر دو صورت، در رژیم غذایی او ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۰۶:۳۳    
شفا آنلاین سلامت اگرچه میخچه و پینه شباهت های زیادی به هم داردند اما دو بافت متفاوت هستند که پوست پا را سخت می کنند
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۰۶:۱۵    
شفا آنلاین سلامت دوهفته اقامت در ارتفاعات کوهستان کافی است تا خون افراد برای ماه ها تغییر پیدا کند. بدن انسان به محض قرار گرفتن در ارتفاعات شروع به سازگاری خود با محیط می کند و این تغییرات بیولوژیکی ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۰۶:۰۰    
شفا آنلاین تغذیه سوپ ها با اجزای سالم می توانند وضعیت تغذیه شما را بهبود بخشند، اما باید مراقب باشید که با مصرف آن ها نمک، قند، چربی و کالری های بیش ازحد به بدنتان نرسانید.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۰۵:۴۸    
شفا آنلاین اجتماعی همه ما با صدای غرغروی درونمان، به خصوص در زمان هایی که می خواهیم به یک کار جدید دست بزنیم یا خود را به حرکت درآوریم، آشنا هستیم.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۰۵:۳۳    
شفا آنلاین اجتماعی یک گزارش جدید نشان می دهد گرسنگی مشکل شایع غیرمنتظره ای در میان دانشجویان آمریکا است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۰۵:۱۵    
شفا آنلاین اجتماعی به گفته یک مقام رسمی که رهبری اصلاح نظام پیوند چین را بر عهده دارد، این کشور کوچک ترین پیوند عضو غیر داوطلبانه را تحمل نکرده و با فساد در سیستم نوپای اهدا ی خود مبارزه می کند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۰۴:۴۸    
شفا آنلاین حوادث پزشکی یک متخصص باروری نیویورکی که گفته بود که برای نخستین بار با شیوه لقاح آزمایشگاهی نوزادی سه والدی را به دنیا آورده است، می گوید این شیوه رویکردی انقلابی در تولیدمثل انسان است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۰۴:۳۳    
شفا آنلاین اجتماعی اسکیزوفرنی یک اختلال روانی است که حدود یک نفر در هر صد نفر به آن مبتلا می شوند. این بیماری در بین مردها و زنان به یک اندازه شایع است و در جوامع شهری و بین گروه های اقلیت بیشتر ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۰۴:۰۰    
شفا آنلاین سلامت وقتی برای انجام عمل جراحی تعویض مفصل ران دستور بستری شدن شما در بیمارستان به وسیله پزشک داده شد به نکات زیر دقت داشته باشید:
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۰۳:۴۵    
شفا آنلاین سلامت جنسی تا سال 2002 هورمون درمانی به طور رایج برای درمان علائم یائسگی و حفظ طولانی مدت سلامت به کار گرفته می شد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۰۳:۱۵    
شفا آنلاین حوادث پزشکی برای اولین بار، محققین شواهدی را از ارتباط مستقیم بین سوش OC43 کروناویروس های انسانی(HCoV) و بیماری عصبی در انسان ارائه داده اند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۰۳:۰۳    
شفا آنلاین سلامت مطالعه ای جدید در دانشگاه مینه سوتا نشان داده که اندوگلین(endoglin) فاکتوری حیاتی در تعیین سرنوشت سلول های تمایز نیافته اولیه طی تکوین است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۰۲:۴۵    
شفا آنلاین اجتماعی گزارش های جدید از خطاهای نسخه نویسی به طور گسترده ای متنوع است، یعنی 5 تا 81 درصد از نسخه ها.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۰۲:۳۳    
شفا آنلاین سلامت براساس توصیه های جدیدی که از سوی آکادمی اطفال آمریکا منتشر شده، یک رویکرد واحد می تواند هم از چاقی و هم اختلالات خوردن در نوجوانان پیشگیری کند.
  • ۱