سه شنبه ۰۵ تیرساعت ۲۲:۱۳Jun 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفا آنلاین 1 مهر 1395 - shafaonline.ir

شفا آنلاین 29 اسفند 1393 شفا آنلاین 29 اسفند 1394 شفا آنلاین 31 فروردین 1395 شفا آنلاین 31 اردیبهشت 1395 شفا آنلاین 31 خرداد 1395 شفا آنلاین 31 تیر 1395 شفا آنلاین 31 مرداد 1395 شفا آنلاین 31 شهریور 1395 شفا آنلاین 30 آبان 1395 شفا آنلاین 30 آذر 1395 شفا آنلاین 30 دی 1395 شفا آنلاین 30 بهمن 1395 شفا آنلاین 30 اسفند 1395 شفا آنلاین 1 مهر 1395 شفا آنلاین 2 مهر 1395 شفا آنلاین 3 مهر 1395 شفا آنلاین 4 مهر 1395 شفا آنلاین 5 مهر 1395 شفا آنلاین 6 مهر 1395 شفا آنلاین 7 مهر 1395 شفا آنلاین 8 مهر 1395 شفا آنلاین 9 مهر 1395 شفا آنلاین 10 مهر 1395 شفا آنلاین 11 مهر 1395 شفا آنلاین 12 مهر 1395 شفا آنلاین 13 مهر 1395 شفا آنلاین 14 مهر 1395 شفا آنلاین 15 مهر 1395 شفا آنلاین 16 مهر 1395 شفا آنلاین 17 مهر 1395 شفا آنلاین 18 مهر 1395 شفا آنلاین 19 مهر 1395 شفا آنلاین 20 مهر 1395 شفا آنلاین 21 مهر 1395 شفا آنلاین 22 مهر 1395 شفا آنلاین 23 مهر 1395 شفا آنلاین 24 مهر 1395 شفا آنلاین 25 مهر 1395 شفا آنلاین 26 مهر 1395 شفا آنلاین 27 مهر 1395 شفا آنلاین 28 مهر 1395 شفا آنلاین 29 مهر 1395 شفا آنلاین 30 مهر 1395 
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۲۳:۴۵    
شفا آنلاین سلامت توده 7 کیلوگرمی در عمل سه ساعته در بیمارستان ولایت از شکم زن قزوینی خارج شد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۲۳:۳۰    
شفا آنلاین سلامت انتشار خبری به نقل از دبیر علمی هجدهمین کنگره بین المللی تازه های قلب و عروق ایران، طی هفته اخیر مبنی بر این که مبتلایان به نارسایی قلبی نباید در شبانه روز بیش از یک لیتر مایعات مصرف ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۲۳:۱۵    
شفا آنلاین اجتماعی در دنیای فیلم و سینما برخی علاقه مند به پیگیری و تماشای آثار درام و تراژیک و برخی دیگر به دنبال فیلم های کمدی هستند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۲۲:۳۰    
شفا آنلاین سلامت چای و قهوه از جمله نوشیدنی های گرم و متداولی هستند که میزان مصرف آن ها بسیار بالا است اما در کنار خواصی که دارند می توانند به صورت پنهان ضررهایی نیز داشته باشند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۲۲:۳۰    
شفا آنلاین اجتماعی بانک مرکزی با انتشار خلاصه گزارش نتایج بررسی بودجه خانوار در مناطق شهری ایران، از افزایش تعداد خانوارهای فاقد حتی یک نفر شاغل به بالاترین رکورد در دولت یازدهم خبر داد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۲۲:۱۶    
شفا آنلاین اجتماعی این سوال برای مهاجران مطرح است که ارزانترین شهر اروپا برای زندگی کدام است؟
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۲۲:۱۶    
شفاآنلاین :سیاسی اجتماعی رییس جمهوری اسلامی ایران با بیان این که ریشه کن کردن خشونت در منطقه، بدون مردمسالاری، ارتقاء حقوق شهروندی و توسعه اقتصادی، میسر نیست ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۲۲:۰۱    
شفا آنلاین سلامت برای شما پیش آماده که کلی غذا می خورید ولی طولی نمیدهد که که باز گرسنه می شوید و به سراغ یخچال می روید و باز شروع به غذا خوردن می کنید.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۲۱:۴۶    
شفا آنلاین سلامت یک متخصص داروسازی بالینی گفت: مبتلایان به دیابت باید با در نظر گرفتن عواملی مانند سن و ناراحتی های قلبی عروقی اقدام به مصرف آسپرین کنند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۲۱:۳۱    
شفا آنلاین اجتماعی استاد روانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: میزان مرگ و میر در اثر خودکشی افراد معتاد، 15 تا 17 برابر افراد عادی است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۲۱:۳۱    
شفا آنلاین اجتماعی این گوساله که اسم آن را خوش شانس گذاشته اند دو بینی، دو دهان و چهار چشم دارد
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۲۱:۰۰    
شفا آنلاین سلامت دنیا فنی زاده، عروسک گردان محبوب کلاه قرمزی، به بیماری سرطان مبتلا شده است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۲۰:۳۰    
شفا آنلاین بیمه و بانک همزمان با آغاز اجرای طرح کارت های اعتباری مرابحه"کام" از امروز در شبکه بانکی، بانک مرکزی در دستورالعمل حسابداری ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۲۰:۳۰    
شفا آنلاین اجتماعی ایران در میان 191 کشور جهان در رتبه 103 قرار گرفته است. طبق این جدول 44.08 درصد از مردم ایران کاربر اینترنت هستند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۲۰:۰۳    
شفا آنلاین سلامت محققان پی بردند افسردگی در طول بارداری و بعد از آن با دیابت بارداری مرتبط است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۱۹:۴۵    
شفا آنلاین اجتماعی فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست گفت: تمامی محیط بانان کشور به جلیقه های ضدگلوله تجهیز خواهند شد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۱۹:۳۱    
شفا آنلاین اجتماعی معاون اول رییس جمهور با اشاره به پیش نیاز بودن اطلاعات برای برنامه ریزی در جهت توسعه کشور گفت: اطلاعات و داده های مردم در سرشماری، اطلاعاتی محرمانه می ماند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۱۹:۱۶    
شفا آنلاین اجتماعی شرکت مخابراتی AT&T روشی جدید را توسعه داده که به واسطه آن می توان از طریق دکل های برق و استفاده از فرستنده های مخصوص ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۱۹:۰۲    
شفا آنلاین سلامت مدرسه که شروع شود بحث زنگ های تفریح و خوردن میان وعده پیش می آید. می دانیم که تغذیه ی درست و خوردن موادغذایی مفید می تواند روی هوش و رشد بدنی آدم ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۱۸:۴۷    
شفا آنلاین اجتماعی درپی حمله گسترده سگ ها به مردم در پایتخت چین و افزایش هراس عمومی از این وضعیت ، مسوولان به مردم هشدار داده اند که تا حد امکان از سگ ها دوری کنند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۱۸:۳۲    
شفا آنلاین تغذیه شلیل میوه ای مغذی و منبع غنی از ویتامین های A و C و حاوی کلسیم، آهن، پروتئین و قند است. به گزارش شفا آنلاین ،این میوه کم کالری، فاقد چربی، غنی از آهن و سدیم است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۱۸:۳۲    
شفا آنلاین بیمه و بانک بیمه ایران با انتشار اطلاعیه ای تاکید کرد: هیچ گونه اطلاعاتی، تحت هیچ شرایطی در اختیار هیچ طرف خارجی و حتی داخلی غیر از شرکت بیمه قرار نگرفته و نخواهد گرفت.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۱۸:۱۸    
شفا آنلاین اجتماعی در بازار آزاد امروز، سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با 2500 تومان و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با 3 هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته معامله شد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۱۸:۰۰    
شفا آنلاین سلامت وزیر بهداشت گفت: در سفر یک روزه به کوبا، مذاکرات بسیار خوبی بین مقامات دو کشور انجام شد و توافقات بسیار خوبی صورت گرفت که لازم است تا در قالب کمیسیون های مشترک پیگیری شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۱۷:۴۶    
شفا آنلاین اجتماعی رییس ستاد معاینه فنی شهر تهران از ازدحام و ترافیک خودروها در برخی از مراکز معاینه فنی خبر داد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۱۷:۳۱    
شفا آنلاین اجتماعی مردم اغلب به "علائم اعتیاد" می گویند "اعتیاد". در صورتی که اعتیاد یک بیماری پنهان است .
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۱۷:۳۱    
شفا آنلاین سلامت چین روز پنجشنبه از گشایش اولین بانک ژن جهان که بزرگترین مرکز ژنتیکی در دنیا در نوع خود به حساب می آید ، خبر داد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۱۷:۱۶    
شفا آنلاین سلامت سازمان غذا و دارو با صدور نامه ای نسبت به تزریق اشتباه یک آمپول در مراکز درمانی هشدار داد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۱۷:۰۱    
شفا آنلاین تغذیه شاخص گلیسمی نشان می دهد که یک غذا چقدر سریع می تواند قند خونتان را افزایش دهد. میوه هایی که شاخص گلیسمی پایین دارند انتخاب های بهتری هستند چون آرام تر هضم می شوند ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۱۶:۴۷    
شفا آنلاین اجتماعی جامعه پزشکی مدیر کل دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت از مستعد بودن 16 درصد دانشجویان دانشگاه پزشکی سراسر کشور به آسیب های اجتماعی خبر داد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۱۶:۳۲    
شفا آنلاین سلامت یک متخصص دهان و دندان گفت: احتمال برطرف کردن فاصله بین دندان هایی که پشتوانه ضعیفی داشته و قوس خود را از دست داده اند، با ارتودنسی روش بسیار کم است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۱۶:۳۲    
شفا آنلاین سلامت معاون درمان وزارت بهداشت از تبدیل کانکس های اورژانس به پایگاه ثابت تا سال آینده خبر داد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۱۶:۱۷    
شفا آنلاین تغذیه کارشناسان بر این باورند که خوردن منظم و به اندازه شکلات می تواند به باهوش تر شدن انسان منجر شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۱۶:۰۲    
شفا آنلاین سلامت متخصصان نورولوژی در انگلیس می گویند بازی تنیس روی میز علاوه بر تحرک جسمی، موجب تقویت فکری بیمار آلزایمری و درمان بیماری اش می شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۱۵:۴۷    
شفا آنلاین سلامت معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از معرفی ظرفیت های گردشگری سلامت جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه بین المللی سلامت عمان خبر داد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۱۵:۳۲    
شفا آنلاین اجتماعی "کیمیا علیزاده" نخستین بانوی مدال آور المپیکی ایران و قهرمان جهان به عضویت داوطلبان هلال احمر درآمد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۱۵:۳۲    
شفا آنلاین سلامت معاون پژوهشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از دستاوردهای ایرانیان مقیم مسکو پایتخت روسیه بازدید کرد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۱۵:۲۰    
شفا آنلاین سلامت دبیر علمی اولین کنگره جهانی هیپنوتیزم دندان پزشکی با اشاره به مهمترین کاربرد هیپنوتیزم در دندانپزشکی خاطرنشان کرد: فرایند دندانپزشکی، اضطراب و ترس بسیاری را برای بیمار رقم می زند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۱۵:۰۲    
شفا آنلاین اجتماعی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از کاهش 2 ساعته زمان اتمام طرح زوج و فرد در پایتخت خبر داد
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۱۴:۳۲    
شفا آنلاین اجتماعی دانشمندان موفق به کشف راز زندگی سرسخت ترین موجود دنیا شدند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۱۴:۳۲    
شفاآنلاین اجتماعی مراسم وداع با ملی پوش فقید ایران در مسابقات پارالمپیک ریو برگزار شد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۱۴:۱۷    
شفا آنلاین سلامت محققین هنگ کنگی مدعی شده اند که سلول های بنیادی مسئول پراکنش سرطان کلورکتال به سایر اندام ها را شناسایی کرده اند و بر این باورند که به زودی درمانی انقلابی برای این سرطان خواهند یافت.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۱۴:۰۲    
شفا آنلاین سلامت دبیر انجمن رادیو تراپی آنکولوژی ایران ضمن انتقاد از استفاده بی رویه از شیمی درمانی برای درمان سرطان در کشور گفت ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۱۳:۴۵    
شفا آنلاین اجتماعی نتایج آزمون سراسری سال 95 و دوره بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ساعت 14 امروز اعلام می شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۱۳:۳۰    
شفا آنلاین سلامت یک شرکت آمریکایی موفق به ساخت یک ردیاب تناسب اندام به اندازه کف دست شده است که حجم عضلات و سطح چربی را سریع اندازه گیری می کند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۱۳:۰۰    
شفا آنلاین بیمه و بانک رییس کل بانک مرکزی نرخ سود بانکی در کشور را منطقی ارزیابی کرد و گفت: در حال حاضر نرخ سود تسهیلات و سپرده ها با توجه به تنگنای مالی نظام بانکی در حد معقول است و در شرایطی که ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۱۲:۴۵    
شفا آنلاین سلامت چاقی و اختلالات تیروئید از جمله کم کاری تیروئید بر سوخت و ساز و ترکیب بدن تاثیرگذار هستند ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۱۲:۳۰    
شفا آنلاین سلامت از دیگر بیماری هایی که ممکن است به فشار خون بالا منجر شوند می توان به تومور غدد فوق کلیوی، وقفه ی تنفسی در خواب، و مشکلات تیروئید اشاره کرد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۱۲:۱۸    
شفا آنلاین اجتماعی ثبت درخواست متقاضیان برای دریافت کارت های اعتباری10 تا50 میلیون تومانی از ساعتی قبل در شعبات بانکها آغاز شد؛در حالیکه دریافت کارتهای اعتباری خرید کالای بادوام ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۱۲:۰۱    
شفاآنلاین سلامت امروزه در مدارس، آسیب های متنوعی شیوع دارد که حتی گاهی اثرات اجتماعی و اقتصادی سنگینی همچون بستری شدن در بیمارستان و غیبت از کلاس درس را به دانش آموزان تحمیل می کند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۱۲:۰۱    
شفاآنلاین حوادث پزشکی جراحانی که گمان می کردند دلیل دردهای هفت ماهه پسربچه ای شش ساله، وجود توموری در ناحیه معده اوست، پس از انجام عمل جراحی، در بهت و حیرت، جنینی دوقلو را از شکمش خارج کردند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۱۱:۴۶    
شفاآنلاین:دبیر اجرایی دومین کنگره بین المللی لابراتواری پروتزهای دندانی گفت: ایران در زمینه خدمات دندانپزشکی و دندانسازی با علوم وتکنولوژی دنیا، فاصله ی بسیار کمی دارد و در منطقه ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۱۱:۴۶    
شفاآنلاین سلامت اگر چه رسیدن نور خورشید به کره زمین برای حیات ضروری است و گرمای زمین به دلیل جذب اشعه مادون قرمز خورشید و همچنین روشنایی روز و بینایی اجسام، مدیون نور مرئی خورشید است ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۱۱:۳۱    
شفاآنلاین اجتماعی دبیرکل جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات، از تاسیس اولین مرکز تحقیقات غیردولتی کنترل دخانیات سازمان های مردم نهاد خبر داد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۱۱:۳۱    
شفاآنلاین اجتماعی سخنگو و معاون اجتماعی ناجا در نوشتاری به مناسبت آغاز سال تحصیلی 95-96 به مراکز آموزشی توصیه کرد ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۱۱:۱۶    
شفاآنلاین سلامت بسیاری از افرادی که برنامه ای برای افزایش آمادگی جسمانی و تناسب اندام خود دارند، طناب زدن را در این برنامه قرار می دهند ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۱۱:۰۱    
شفاآنلاین اجتماعی معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار داشت:عرضه غذای خانگی که در اغلب بزرگراه ها و خیابان های شیراز دیده می شود در شرایط غیربهداشتی است که درون صندوق عقب خودرو ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۱۱:۰۱    
شفاآنلاین سلامت جنسی متخصص بیماری های غدد و داخلی با اشاره به دلیل اصلی ابتلای زنان به سندروم تخمدان پلی کیستیک گفت: زمانی که در چرخه تخمدان ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۱۰:۴۶    
شفاآنلاین سلامت رئیس جهاد دانشگاهی واحد علوم پزشکی تهران گفت: زخم مزمن یک بیماری شایع به شمار می رود که طبق برآوردها بین 600 تا 700 هزار نفر در ایران مبتلا به این عارضه هستند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۱۰:۴۶    
شفاآنلاین تغذیه فیبرها نه تنها به کنترل دیابت کمک می کنند بلکه باعث پیشگیری از ابتلا به آن نیز می شوند ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۱۰:۳۲    
هنگامی که تصمیم می گیرید خانواده خود را وسعت بخشید احتمالا مشتاقید سریع به خواسته خود برسید، اما گاهی ممکن است همه چیز طبق برنامه شما پیش نرود ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۱۰:۱۷    
شفاآنلاین سلامت طبق یک مطالعه جدید، کودکان و نوجوانان چاق در مقایسه با همسن و سال های خود با وزن عادی، انواع متفاوتی باکتری در دستگاه گوارشی شان دارند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۱۰:۰۲    
شفاآنلاین: وزیر بهداشت، به مناسبت هفته دفاع مقدس در اینستاگرام خود یادداشتی منتشرکرد ونوشت:امروز اگر جهان در برابر حقانیت جمهوری اسلامی ایران سر تعظیم فرود آورده ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۱۰:۰۲    
شفاآنلاین حوادث پزشکی اجتماعی رئیس اورژانس کشور، پس از عیادت از مصدومان سانحه سقوط بالگرد اورژانس هوایی، در مورد جزئیات علت بروز حادثه توضیحاتی ارائه داد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۱۰:۰۲    
شفاآنلاین سلامت تمیز کردن گوش، کار صحیحی نیست. گوش برنامه بهداشت خود را دارد. با وارد کردن اشیای مختلف در گوش، این فرآیند طبیعی را بر هم می زنید یا ایجاد آسیب دیدگی می کنید.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۰۹:۴۷    
شفاآنلاین سلامت زالو درمانی" در بهبود جریان خون بسیار مؤثر است و از همین رو می تواند روند درمان بیماری های مرتبط با اختلالات عروق مانند ناراحتی های قلبی، واریس، آرتروز و...را تسریع کند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۰۹:۳۲    
شفاآنلاین اجتماعی مهر آغاز بهار تعلیم و تربیت است و شمیم دل انگیزش روح هر کسی را جان و حیات دوباره می بخشد و شور و اشتیاقی دگر باره ارزانی می دارد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۰۹:۱۷    
شفاآنلاین تغذیه متخصص علوم و صنایع غذایی با تشریح چای درجه یک، دو و سه نسبت به اینکه مردم چای کله مورچه ننوشند، به جزئیات بهترین چای پرداخت و گفت: چای ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۰۸:۴۷    
شفاآنلاین اجتماعی اگر مطلع شویم برخی از نهادها در امور اداری شان از شبکه اجتماعی تلگرام استفاده می کنند قطعا علیه شان اعلام جرم خواهد شد و به طور جدی با آنها برخورد می شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۰۸:۳۰    
شفاآنلاین سلامت دلیل ناباروری20 درصد زوج های ایرانی آلاینده ها هستند. با این وجود هنوز تحقیقات مستندی درباره تاثیرآلاینده های زیست محیطی مانند پارازیت ها و تشعشات الکترومغناطیسی بر ناباروری ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۰۸:۳۰    
شفاآنلاین سلامت معاینه و اطمینان از سلامت چشم های کودکان یکی از ضروریاتی است که خانواده ها بخصوص در آستانه سال تحصیلی باید به آن توجه داشته باشند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۰۸:۱۵    
شفاآنلاین سلامت کسی که می سوزد، تنها تنش نسوخته، زندگی اش هم سوخته. شعله های آتش بی رحمتر از آنند که فکر کنی. زندگی ات را تباه می کنند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۰۸:۰۰    
شفا آنلاین سلامت یک مطالعه تایید می کند که ترکیب گیاهی دیگر ( سولفورافن ) در کلم بروکلی همچنین دارای خواص ضد سرطان است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۰۸:۰۰    
شفاآنلاین سلامت ناباروری خودتان را پنهان نکنید. خبرهای خوشی در راه است. دیگر ناباروری ننگ نیست، چرا که دنیا به حدی دگرگون شده است که با علم پزشکی اغلب زوج های نابارور بارور می شوند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۰۷:۴۶    
شفا آنلاین تغذیه پیش بینی و تصور عطر و طعم غذا در ذهن موجب می شود لذت بیشتری از غذا خوردن ببرید.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۰۷:۳۱    
شفا آنلاین سلامت برخی بیماری ها در صورت عدم تشخیص و درمان به موقع، به طور ناگهانی باعث مرگ افراد مبتلا می شوند. در این مطلب با پنج مورد از این بیماری ها آشنا خواهید شد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۰۷:۱۶    
شفا آنلاین طب سنتی زعفران از زمان های قدیم گیاهی ارزشمند بوده و کاربردهای مختلف داشته است. به عنوان نمونه رومی ها این گیاه را به آب حمام اضافه وموهای خود را با آن رنگ می کردند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۰۷:۰۲    
شفا آنلاین سلامت متخصصان سلامت معتقدند که افزایش سطح ویتامین D دریافتی بدن می تواند میزان انرژی را افزایش دهد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۰۶:۳۲    
شفا آنلاینم سلامت تحقیقات جدید نشان می دهد که بوی اسطوخودوس تاثیر بسیاری در بهبود عملکرد ذهنی دانش آموزان دارد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۰۶:۱۷    
شفا آنلاین تغذیه یک پژوهشگر طب سنتی در مورد مصرف پاستیل، نوشابه و کله پاچه به افراد هشدار داد و داشتن عادات غذایی ناسالم و ورزش نکردن را در ایجاد سندرم تخمدان پلی کیستیک موثر خواند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۰۶:۰۲    
شفا آنلاین سلامت جنسی برخلاف آن چه اغلب تصور می شود و هالیوود می کوشد به مخاطبان خود القاء کند، زن ها در جریان رابطه جنسی با دخول آلت مردانه ارضاء نمی شوند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۰۵:۴۵    
شفا آنلاین سلامت جنسی یکی از توصیه های متخصصان برای بررسی زوجی که با شکایت ناباروری مراجعه می کنند این است که در ابتدای امر، زوج مرد بررسی شود چراکه این بررسی ساده و کم عارضه است و هم کم هزینه.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۰۵:۰۰    
شفا آنلاین اجتماعی شهاب حسینی با دریافت جایزه بازیگری از جشنواره کن معیارهای بازیگری سینمای ایران را تغییر داد و سطح جوایز را به بالاترین سطح همه این 106 ساله سینمای ایران رساند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۰۴:۴۵    
شفا آنلاین اجتماعی پزشکان 8 ساعت خواب شبانه در هر 24 ساعت را برای حفظ سلامت افراد ضروری می دانند. با این حال بسیاری از شاغلین از رسیدن به این هدفگذاری عقب می مانند و دچار کمبود خواب می شوند ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۰۴:۳۱    
شفا آنلاین اجتماعی تفاوت مهم بین مدیریت اختلاف با همکاران و مدیریت اختلاف با مشتری ها این است که مشتری ها می آیند و می روند، اما همکاران همواره نزد شما هستند ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۰۴:۱۷    
شفا آنلاین اجتماعی کودکان(و بزرگسالان) نیاز دارند همه روزه با هر چند راهی که می توانند فعال باشند.خردسالان(1 تا 3 ساله) و کودکان پیش دبستانی(3 تا 5 ساله) باید هر روز به مدت حداقل 3 ساعت و به صورت ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۰۴:۰۲    
شفا آنلاین اجتماعی تقریباً هیچ یک از ما نمی توانیم از داشتن شکم صاف و خوش فرم و شش تکه که مورد تحسین همه باشد صرف نظر کنیم.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۰۳:۴۷    
شفا آنلاین سلامت بسیاری از مردم در مشاهده موهای سالم، به دنبال نشانه ای از سلامت یا زیبایی هستند. مانند هر بخش دیگری از بدن شما، مو نیاز به انواع مواد مغذی سالم برای رشد دارد ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۰۳:۳۲    
شفا انلاین سلامت مطالعه محققان دانشکده پزشکی هاروارد نشان می دهد که 26٪ از خانم ها تا سن 40 و 15٪ از آنها تا سن 50 سالگی جوش می زنند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۰۳:۱۸    
شفا آنلاین اجتماعی مهندس مهدی عابدینی، مدرس دانشگاه شهید بهشتی و از اعضای تیم ملی بدنسازی که 8مدال طلای مسابقات جهانی وزنه برداری و بدنسازی را در کارنامه خود دارد ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۰۲:۴۷    
شفا آنلاین تغذیه آیا غذایی که می خورید بر روحیه شما تاثیر منفی می گذارد؟سال هاست که ارتباط بین روحیه و تغذیه مورد بحث است. همه ما می دانیم غذاهایی که می خوریم تاثیراتی روی ما دارند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۰۲:۳۲    
شفا آنلاین سلامت نتیجه تحقیقات علمی نشان می دهد که مصرف بی رویه انواع گوشت و کاهش مصرف گیاهان و فیبر یکی از مهم ترین عوامل ابتلا به سرطان، پوکی استخوان و بیماری های کلیوی شناخته می شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۰۲:۱۷    
شفا آنلاین اجتماعی لیلا رجبی، ورزشکاری با اصالت بلاروسی که توانسته بود بدون مربی و بدون امکانات تمرینی در رشته پرتاب دیسک در المپیک حضور پیدا کند ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۰۲:۰۲    
شفا آنلاین سلامت اگر نوک زبان تان قرمز باشد، متخصص طب سوزنی درباره ی چگونگی خواب، بی قراری، احساس گرما و شب زنده داری در شب از شما سئوال خواهد کرد ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۰۰:۳۲    
شفا آنلاین سلامت معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: درآمد کم برخی پزشکان عمومی که گاهی هزینه های مطب را نیز تامین نمی کند، باعث گرایش آن ها به مشاغلی غیر از طبابت شده است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۰۰:۱۵    
شفا آنلاین اجتماعی تحقیقات جدید نشان می دهد پرسه زدن برای ساعتهای طولانی در دنیای اینترنت اثرات مخربی بر روح و روان جوانان می گذارد.
  • ۱