سه شنبه ۰۵ تیرساعت ۱۸:۴۲Jun 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفا آنلاین 23 مهر 1395 - shafaonline.ir

شفا آنلاین 29 اسفند 1393 شفا آنلاین 29 اسفند 1394 شفا آنلاین 31 فروردین 1395 شفا آنلاین 31 اردیبهشت 1395 شفا آنلاین 31 خرداد 1395 شفا آنلاین 31 تیر 1395 شفا آنلاین 31 مرداد 1395 شفا آنلاین 31 شهریور 1395 شفا آنلاین 30 آبان 1395 شفا آنلاین 30 آذر 1395 شفا آنلاین 30 دی 1395 شفا آنلاین 30 بهمن 1395 شفا آنلاین 30 اسفند 1395 شفا آنلاین 1 مهر 1395 شفا آنلاین 2 مهر 1395 شفا آنلاین 3 مهر 1395 شفا آنلاین 4 مهر 1395 شفا آنلاین 5 مهر 1395 شفا آنلاین 6 مهر 1395 شفا آنلاین 7 مهر 1395 شفا آنلاین 8 مهر 1395 شفا آنلاین 9 مهر 1395 شفا آنلاین 10 مهر 1395 شفا آنلاین 11 مهر 1395 شفا آنلاین 12 مهر 1395 شفا آنلاین 13 مهر 1395 شفا آنلاین 14 مهر 1395 شفا آنلاین 15 مهر 1395 شفا آنلاین 16 مهر 1395 شفا آنلاین 17 مهر 1395 شفا آنلاین 18 مهر 1395 شفا آنلاین 19 مهر 1395 شفا آنلاین 20 مهر 1395 شفا آنلاین 21 مهر 1395 شفا آنلاین 22 مهر 1395 شفا آنلاین 23 مهر 1395 شفا آنلاین 24 مهر 1395 شفا آنلاین 25 مهر 1395 شفا آنلاین 26 مهر 1395 شفا آنلاین 27 مهر 1395 شفا آنلاین 28 مهر 1395 شفا آنلاین 29 مهر 1395 شفا آنلاین 30 مهر 1395 
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۲۳:۴۷    
شفا آنلاین اجتماعی مرد و زن نمی شناسد و در هر دو گروه وجود دارد. نامش وسواس است و به گفته بسیاری از پزشکان یک نوع بیماری است که نیاز به درمان دارد ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۲۳:۳۲    
شفا آنلاین سلامت رییس مرکز تولیدی تحقیقاتی انستیتو پاستور ایران از ابتکار جدید این مجموعه برای تزریق به موقع واکسن خبرداد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۲۳:۱۷    
شفا آنلاین سلامت دکترای اورژانس و مدیر اسبق اورژانس تهران با اشاره به اینکه متاسفانه مردم اصلاً کمک های اولیه نمی دانند ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۲۳:۰۲    
شفا آنلاین اجتماعی روابط فرمانداری سمنان و ستاد سرشماری عمومی نفوس و مسکن سمنان با صدور اطلاعیه ای با اشاره به تمدید مهلت ثبت نام اینترنتی در سرشماری عمومی نفوس و مسکن ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۲۲:۴۷    
شفا آنلاین سلامت پدر طب اسلامی گفت: تغذیه امروز جامعه بی تأثیر در گسترش بیماری ها نیست؛ غربی ها تغذیه مناسب را از ما گرفته و تغذیه نامناسب را جایگزین کردند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۲۲:۳۲    
وایکینگ ها زمانی از مدفوع غاز استفاده می کردن تا کچلی را درمان کنند. پزشکان یونان باستان نیز باور داشتند که بهترین روش درمان کچلی، مدفوع پنگوئن است که با ترب کوهی، زیره سبز و گزنه مخلوط شده باشد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۲۲:۳۲    
شفا آنلاین سلامت بیماران مبتلا به قند خون بالا باید از سرانگشت خود نمونه خون بگیرند که گاهی روزانه چند بار اتفاق می افتد ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۲۲:۰۲    
شفا آنلاین سلامت انستیتو پاستور ایران از راه اندازی دوره های آموزش فناورانه در حوزه تولید دارو و واکسن خبر داد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۲۲:۰۲    
شفا آنلاین سلامت اگر همزمان با تغییر فصل دچار آنفولانزا یا سرماخوردگی شده اید می توانید در کنار درمان های دارویی از یک ترکیب خانگی فوق العاده اثربخش استفاده کرده و در مدتی کوتاه گلو درد و سرفه را ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۲۱:۴۷    
شفا آنلاین سلامت حفظ بینایی مستلزم مراقبت از چشم ها و سلامتی این اندام مهم است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۲۱:۳۲    
شفا آنلاین اجتماعی تحقیقات جدید دانشمندان نشان می دهد به فرض آنکه رسیدن به مریخ چندان سخت نباشد اما این سفر می تواند با آسیب هایی به عملکرد مغز فضانوردان همراه باشد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۲۱:۳۲    
پرهزینه ترین خانوارهای ایرانی: 1-استان تهران با 37میلیون و475هزارتومان 2-چهارمحال وبختیاری با29میلیون و608هزارتومان 3-اصفهان با27میلیون و941هزارتومان
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۲۱:۱۷    
شفا آنلاین سلامت مشاور وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی روز جمعه به مردم اطمینان داد که همه محصولات غذایی و خوراکی وارداتی به کشور از نظر بهداشتی تحت شدیدترین نظام های کنترلی قرار دارند و امکان ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۲۱:۰۲    
شفا آنلاین سلامت اگرچه درمانی برای زوال عقل وجود ندارد اما با ایجاد تغییرات خاص در شیوه زندگی می توان خطر آن را کاهش داد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۲۰:۴۷    
شفا آنلاین سلامت متخصصان سلامت، روشی برای محدود کردن فیبروز کبدی که با عارضه "استئاتوهپاتیت غیرالکلی" (نوعی کبد چرب غیرالکلی) همراه است، شناسایی کرده اند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۲۰:۳۲    
شفا آنلاین سلامت دولت هلند اخیرا از قصد خود برای ارائه لایحه ای به منظور کمک به مرگ خودخواسته افرادی خبر داد که با وجود عدم ابتلا به بیماری لاعلاج، احساس می کنند زندگی آنها پایان یافته است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۲۰:۱۷    
شفا آنلاین اجتماعی آثار هنری جمعی از قربانیان اسیدپاشی در نمایشگاهی تحت عنوان "فردا در آئینه"روز یکشنبه 25 مهر در نگارستان شهر افتتاح خواهد شد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۲۰:۰۲    
شفا آنلاین سلامت بسیاری از اختلالات بینایی با تشخیص به موقع و پیگیری مستمر از بروز نابینایی در افراد جلوگیری می کند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۱۹:۴۷    
شفا آنلاین سلامت سلول های بنیادی که در معرض جاذبه ضعیف قرار داشته باشند، در مقایسه با آن هایی که در شرایط جاذبه طبیعی رشد کرده اند پروتئین های متفاوتی را بیان می دهند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۱۹:۳۲    
شفا آنلاین اجتماعی رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور ناجا گفت: طرح بخشودگی دیرکرد جرایم رانندگی معوق تا پایان سال 94، آذر ماه امسال به اتمام می رسد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۱۹:۳۲    
شفا آنلاین سلامت دیوان عدالت اداری شکایت جمعیت هلال احمر از سازمان امور مالیاتی کشور مبنی بر لغو معافیت های مالیاتی این جمعیت و مؤسسات و شرکت های وابسته به آن را رد کرد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۱۹:۱۵    
شفا آنلاین سلامت اگر شما هم جزو افرادی هستید که برنامه هایی برای کاهش وزن دارید، رژیم غذایی گام شاید بهترین انتخاب باشد. در این رژیم هیچ شمارشی برای کربوهیدارت مصرفی یا میزان چربی و کالری وجود ندارد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۱۹:۱۵    
شفا آنلاین سلامت دانشمندان برای نخستین بار به یک مرد معلول کمک کردند حس لامسه را در بازوی رباتیک خود تجربه کند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۱۹:۰۳    
شفا آنلاین اجتماعی یک طراح برجسته از طرح عجیبی برای اقامت کوتاه مدت پرده برداشته که می توان آن را باتوجه به اوضاع جوی یا سلیقه ساکنان به هر شکلی درآورد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۱۸:۴۵    
شفا آنلاین اجتماعی سکه دو دریک هخامنشی از جنس طلای ناب که در اواخر سلطنت 200 ساله هخامنشیان ضرب میشد
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۱۸:۳۰    
شفا آنلاین سلامت از این پس به جای خرید شیرینی و شکلات هنگام بازدید از سالمندان برایشان قهوه خریداری کنید، البته بدون قند و شکر تا سلامت جسم و روح آنها حفظ شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۱۸:۳۰    
شفا آنلاین سلامت عضو شورای عالی سازمان نظام پرستاری کشور؛ معتقد است که وزارت بهداشت هیچ تمایل و انگیزه ای برای اجرایی شدن قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری ندارد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۱۸:۱۵    
شفا آنلاین اجتماعی سخنگوی اورژانس تهران جزییات نجات جان کودک شش ساله پس از عبور از تعدادی سرعتگیر را تشریح کرد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۱۸:۰۰    
شفا آنلاین بیمه و بانک مدیرعامل یک شرکت بیمه با استقبال از تصویب قانون صندوق بیمه همگانی حوادث طبیعی در مجلس شورای اسلامی گفت ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۱۷:۳۳    
شفا آنلاین اجتماعی شرکت مخابرات استان تهران، اینترنت با سرعت 100 مگابیت بر ثانیه مبتنی بر فناوری VDSL2 را در برخی مناطق تهران، آزمایش کرد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۱۷:۳۳    
شفا آنلاین سلامت شایعات پیرامون کشک زیاد است؛ مثلا می گویند هر ماستی که خراب و کپک زده است و تاریخ انقضایش گذشته، به کارخانه برمی گردانند و کشک می کنند. بعضی ها می گویند به جای ماست، آرد نشاسته دارند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۱۷:۱۵    
شفا آنلاین سلامت رئیس انجمن حمایت از بیماران سوخته، با اشاره به آغاز سال تحصیلی و شروع فصل سرما، توجه به ایمنی وسایل گرمایشی مدارس کشور را مورد تاکید قرار داد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۱۷:۰۰    
شفا آنلاین سلامت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار کرد: 20 هزار میلیارد ریال صرف خریداری تجهیزات در دولت تدبیر و امید شده است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۱۶:۳۰    
شفا آنلاین اجتماعی مسئول درمانگاه شفاء کربلا با اشاره به اینکه از 20 تا 22 مهر حدود 4 هزار زائران حسینی در این درمانگاه رایگان ویزیت شدند، گفت: در این مدت سرم درمانی برای 412 تن از مراجعان انجام شد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۱۶:۳۰    
شفا آنلاین سلامت به گفته محققان افراد سالمندی که بعد از به سرعت بلندشدن و ایستادن احساس سرگیجه شدید کرده و سرشان را می گیرند بسیار در معرض ابتلا به زوال عقل قرار دارند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۱۶:۱۵    
شفا آنلاین سلامت کارشناسان سلامت در کنفرانسی در اتریش ادعا کردند موارد ابتلا به ذات الریه که به بیمارستان ها ارجاع داده می شود می تواند به مراتب کشنده تر از حمله های قلبی باشد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۱۶:۰۰    
شفا آنلاین تغذیه متخصص طب سنتی با اشاره به خواص درمانی پاچه گوسفند گفت: افرادی که قدرت حسی آنها افزایش یافته و صداها یا بوهای کم آزارشان می دهد با مصرف پاچه گوسفند تاحدود زیادی مشکلشان حل می شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۱۵:۴۵    
شفا آنلاین اجتماعی رییس کمیته مستقل مبارزه با موادمخدر دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: یقیناً آمار معتادان قطعی کشور کمتر از 2 ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۱۵:۳۰    
شفا آنلاین اجتماعی مطابق قانون تامین اجتماعی، سوء استفاده و یا اجازه دادن برای سوء استفاده از دفترچه های درمانی، تخلف محسوب شده و مجازات هایی برای آن پیش بینی شده است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۱۵:۳۰    
شفا آنلاین سلامت یک فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی گفت: سوختگی بر اثر تجهیزات گرمایشی غیر استاندارد و آب جوش از رایج ترین علل سوختگی در کودکان محسوب می شوند. ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۱۵:۱۵    
شفا آنلاین سلامت عضو هیئت مدیره انجمن علمی مدیریت و اقتصاد دارو ایران یکی از اصلی ترین بازوهای اجرایی طرح تحول سلامت را داروسازان دانست و گفت ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۱۵:۰۰    
شفا آنلاین سلامت قائم مقام وزیر بهداشت گفت: 57 درصد تخت های بیمارستانی به خصوص در مراکز دولتی فرسوده هستند. ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۱۴:۴۵    
شفا آنلاین سلامت آیا تاکنون به شکل هلال را در انتهای ناخن های خود توجه کرده اید و می دانید علت آن چیست؟
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۱۴:۳۰    
شفا آنلاین سلامت پژوهشگران دانشگاه تهران با استفاده از ماده موثره گیاهان خارمریم و شیرین بیان سامانه هوشمندی برای از بین بردن سلول های سرطان کبدی ارائه کردند که به گفته این محققان این سامانه برای ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۱۴:۳۰    
شفا آنلاین اجتماعی به پلک های نیمه بسته ی جنین دقت کنید! طی چند روز آینده، این مورد برطرف می شود و پلک ها کامل بسته می شوند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۱۴:۱۵    
شفا آنلاین سلامت باید توجه کرد که تعداد کودکان مبتلا به آلرژی در سراسر جهان رو به افزایش است و بر این اساس ارتباط و همکاری بین پزشک ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۱۴:۰۳    
شفا آنلاین سلامت مدیرکل آزمایشگاه مرجع سازمان غذا و دارو ضمن تشریح سخت گیری های وزارت بهداشت درباره روغن پالم، گفت: در عین حال باید توجه کرد که برخی محصولات به مقداری پالم نیاز دارند ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۱۳:۴۵    
شفا آنلاین سلامت به گفته محققان، نوزادان متولدشده از مادران مبتلا به برخی بیماری های مزمن ممکن است با افزایش ریسک مشکلات قلبی روبرو باشند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۱۳:۳۰    
شفا آنلاین سلامت رییس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت اعلام کرد: امسال هنوز موج آنفلوآنزا در کشور آغاز نشده است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۱۳:۳۰    
شفا آنلاین سلامت مطالعات اخیر محققان دانشگاه پوردو آمریکا از وجود رابطه بین زایمان به روش سزارین و چاقی در کودکان حمایت می کند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۱۳:۱۵    
شفا آنلاین سلامت طبق یک مطالعه جدید، برخی داروهای فشارخون موجب افزایش ریسک بستری شدن بیماران به دلیل افسردگی و اختلال دوقطبی می شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۱۳:۰۰    
شفا آنلاین سلامت دبیر علمی سی و سومین کنگره سالانه انجمن علمی روانپزشکان ایران، از ورود برخی افراد غیر متخصص به حوزه سلامت روان انتقاد کرد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۱۲:۴۸    
شفا آنلاین جتماعی دفتر ارتباطات رسانه ای مسعود پزشکیان نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در اطلاعیه ای از تحریف سخنان دکتر پزشکیان توسط برخی رسانه ها انتقاد کرد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۱۲:۳۰    
شفا آنلاین سلامت وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی که به منظور بازدید ازپروژه ها و مراکز بهداشتی درمانی به استان زنجان سفر کرده است بعد از ظهر امروز و همزمان با یازدهمین روز از محرم در جمع هزاران ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۱۲:۳۰    
شفا آنلاین سلامت محققان دانشگاه بوستون در مطالعات اخیر خود پرده از روش درمانی جدیدی علیه پرخوری برداشته اند که می تواند راه گشای بسیاری از بیماری های مرتبط با چاقی باشد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۱۲:۱۵    
شفا آنلاین بیمه و بانک بانک مرکزی در ابلاغیه ای به بانک های کشور تعرفه جدید کارمزد خدمات بانکی مصوب سال 95 و نرخ های قابل وصول را اعلام کرد که طبق آن ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۱۲:۰۳    
پزشکان در یک عمل جراحی نادر در کشور هند 80 کرم را از گوش یک دختر بیرون کشیدند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۱۱:۴۸    
شفا آنلاین سلامت وزیر بهداشت گفت: فصل تابستان را بدون گزارشی از ابتلا به وبا و زیکا پشت سر گذاشتیم.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۱۱:۳۰    
شفا آنلاین تغذیه کارشناس تغذیه مرکز بهداشت شهدای انقلاب شیراز از برچسب دار شدن غذاهای منوی سلامت با پیام های تغذیه ای برای آگاهی شهروندان شیرازی، خبر داد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۱۱:۳۰    
شفا آنلاین سلامت دانشمندان در دانشگاه لوکزامبورگ توانستند به کمک سلولهای بنیادین، بافت مغز انسان را تولید کنند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۱۱:۱۸    
شفا آنلاین سلامت قائم مقام معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز در واکنش به شایعات اخیر در رسانه ها مبنی بر اعتصاب پرسنل بیمارستان نمازی شیراز در اعتراض به طلب میلیاردی از بیمه ها ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۱۱:۰۳    
شفا آنلاین اجتماعی مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت گفت: عده ای سودجو و کلاهبردار تحت عنوان شرکت و یا دفتر زیارتی با دادن وعده های خیالی به متقاضیان اعزام به اربعین حسینی به دنبال فریب دادن مردم برای ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۱۰:۴۵    
شفا آنلاین بیمه و بانک مشاور رئیس کل سازمان خصوصی سازی گفت: مرجع اصلی انتشار خبرهای مرتبط با موضوع سهام عدالت، فقط سایت رسمی این سازمان به نشانی www.ipo ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۱۰:۳۰    
شفا آنلاین سلامت وزیر بهداشت گفت: امیدواریم به موضوع قاچاق به عنوان یک مساله بسیار مهم و یکی از موانع اصلی توسعه و پیشرفت و اقتصاد مقاومتی نگاه شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۱۰:۳۰    
شفا آنلاین سلامت دکتر هاشمی گفت: روغن پالم انواع مختلفی دارد و بعضی از انواع آن، روغن خوب و در عین حال بسیار گران و بعضی نامرغوب و مضر است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۱۰:۱۵    
شفا آنلاین سلامت جراح حضرت امام (ره) با درخواست برای بررسی خونریزی مغزی کیارستمی در فرانسه گفت: ما اصلاً نمی دانیم که در فرانسه چه بر سر کیارستمی آوردند و معتقدم اگر او از ایران نمی رفت این بلا سرش ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۱۰:۰۳    
شفا آنلاین بیمه و بانک رئیس صندوق بین المللی پول در دیدار با وزیر امور اقتصادی و دارای کشور قول داد که از امکانات این صندوق برای رفع مشکل همکاری نکردن بانک های بزرگ اروپایی با شبکه بانکی ایران پس از ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۰۹:۴۸    
شفا آنلاین سلامت جنسی خونریزی غیرعادی در زنان کمی نگران کننده به نظر می رسد و البته مراجعه به پزشک متخصص زنان در این مواقع لازم است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۰۹:۳۳    
شفا آنلاین تغذیه نتایج بررسی های محققان نشان می دهد که خوردن هسته انگور علاوه بر آن که ما را در برابر آلودگی ها حفظ می کند و اثر منفی دخانیات را نیز تا حد زیادی کاهش می دهد ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۰۹:۳۳    
شفا آنلاین سلامت امروزه پرمصرف ترین داروی تب بر استامینوفن است که امکان تهیه آن به صورت بدون نسخه از داروخانه ها ممکن است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۰۹:۱۵    
شفا آنلاین سلامت سل یکی از مهمترین بیماری های عفونی در جهان است که با وجود تمام پیشرفت های عظیم در علم پزشکی، جهان کنونی را بیش از یک قرن به عقب برگردانده است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۰۹:۰۳    
شفا آنلاین سلامت جنسی نقش مرد در یک بارداری خوب و بی نقص و به دنیا آمدن نوزاد اگر از نقش زن بیشتر نباشد، کمتر نیست. شاید در این میان بتوان یک تفاوت بزرگ را تعریف کرد و آن ترتیب این نقش است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۰۸:۴۸    
شفا آنلاین سلامت مدیر مرکز ترمیم زخم جهاد دانشگاهی گفت: تغییر سبک زندگی و تغذیه نامناسب دلیل افزایش بیماری دیابت در جهان است که 10 تا 15 درصد مردم کشور به این بیماری مبتلا هستند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۰۸:۳۰    
شفا آنلاین اجتماعی اغلب کودکان شیرخوار هنگام روبرو شدن با افراد ناآشنا و غریبه به طور ناگهانی دچار اضطراب می شوند، اضطراب جدایی یک مرحله طبیعی از روند رشد کودک است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۰۸:۱۸    
شفا آنلاین تغذیه در دنیای امروز همه به دنبال زیبایی هستند که می توانید به جای این هزینه های زیاد، تنها با رعایت نکاتی ساده درباره دندان های خود زیبایی منحصربه فردی بدست آوردید.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۰۸:۰۰    
شفا آنلاین اجتماعی از دست دادن کنترل احساسات اتفاق دور از ذهنی نیست و برای خیلی ها رخ می دهد. به همین دلیل است که هوش هیجانی اهمیت بسیار زیادی می یابد ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۰۷:۴۸    
شفا آنلاین تغذیه چلو صرفا به برنجی که به روش آبکش تهیه شده گفته میشود و پلو همه برنجها و کته رو هم شامل میشود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۰۷:۳۰    
شفا آنلاین تغذیه لازانیا را معمولا با گوشت چرخ کرده درست می کنند، اما در این مطلب طرز تهیه لازانیا با ماهی و میگو را به شما آموزش آموزش می دهیم. در این حالت می توانید تنوع بهتری داشته باشید.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۰۷:۰۳    
شفا آنلاین اجتماعی پزشکان درباره دستکاری و فشار دادن جوش ها و دمل ها در نقاط خاصی از صورت که به مثلث خطر (Danger Triangle) معروف است، هشدار دادند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۰۶:۳۳    
شفا |آنلاین اجتماعی یک کارشناس مشاوره و راهنمایی گفت: دستورات پیاپی به کودکان باعث می شود که در برابر خواسته های خود از همین روش استفاده کنند و روحیه لجبازی در آنها تشدید شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۰۶:۱۵    
شفا آنلاین اجتماعی یافته های جدید پژوهشگران نشان می دهد وجود انگیزه ، بهترین عامل دفاعی جهت پیشگیری از فعالیت های مختلفی است که در عین سادگی دارای پیچیدگی های خاص خود هستند ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۰۶:۰۰    
شفا آنلاین سلامت نتایج مطالعه ای نشان داد افرادی که از نظر اقتصادی و اجتماعی در سطح پایین تری قرار دارند، در معرض خطر ابتلا به دیابت نوع 2 هستند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۰۵:۳۰    
شفا آنلاین سلامت معمولا فرارسیدن فصل پاییز با شیوع ابتلا به بیماری های ویروسی و عفونی همراه است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۰۵:۱۸    
شفا آنلاین سلامت برآمدگی های زیربغل بر اثر ورم گره های لنفاوی به وجود می آید و نشانه عفونت است که بدن تلاش می کند با آن مقابله کند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۰۵:۰۰    
شفا آنلاین سلامت خیلی ها بوی بنزین را دوست دارند و وقتی به پمپ بنزین می روند حس خوبی پیدا می کنند، اما کارکنان پمپ بنزین نه تنها چنین حسی ندارند ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۰۴:۳۳    
شفا آنلاین اجتماعی طبق تحقیقات انجام شده، عامل پیدایش بسیاری ازنا سازگاری ها و نابهنجاری های روانی ناشی از تضادهای ارزشی و عدم استقرار یک نظام ارزشی سازمان یافته در فرد ذکر شده است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۰۴:۱۸    
شفا آنلاین اجتماعی از زمانی که اولین تولیدکننده صنعتی شامپو در دهه 1930، این فرآورده را در مقیاس کوچک تولید نمود تا زمان حال که این محصول پرفروش ترین محصول بهداشتی شده است، زمان زیادی می گذرد ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۰۳:۳۳    
شفا آنلاین سلامت تحقیقات جدید نشان می دهد که دانشمندان و کمپانیهای تولید خمیر دندان و انستیتوهای دندانپزشکی در مورد اینکه بهترین روش مسواک زدن چیست با هم به توافق نرسیده اند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۰۳:۱۸    
شفا آنلاین تغذیه دو راه عالی برای کاهش وزن این است که مقدار کالری مصرفی تان را کاهش داده و بصورت منظم ورزش کنید.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۰۳:۰۰    
شفا آنلاین سلامت صاحبان علم برای کشف راه های جدید حفظ زیبایی و پیشگیری از پیری زودرس پوست و بخصوص ریزش مو تلاش می کنند ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۰۲:۳۱    
شفا آنلاین سلامت ورزش توسط پزشکان به همه ما توصیه می شود. کوفتگی پس از ورزش را هم اکثر ما تجربه کرده ایم. اما آیا کوفتگی پس از ورزش طبیعی است؟
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۰۲:۱۶    
شفا آنلاین سلامت تاثیر ویتامین B12 بر عملکرد دستگاه عصبی یکی از موضوعات مورد توجه دانشمندان است. از این رو باید به علائم کمبود این ویتامین بسیار توجه کنیم ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۳ - ۰۲:۰۱    
شفا آنلاین سلامت بسیاری از خانم ها عادت دارند تخم مرغ ها را قبل از اینکه داخل یخچال بگذارند، بشویند. شستن تخم مرغ کار درستی نیست.
  • ۱