چهارشنبه ۰۶ تیرساعت ۰۱:۵۳Jun 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفا آنلاین 3 مهر 1395 - shafaonline.ir

شفا آنلاین 29 اسفند 1393 شفا آنلاین 29 اسفند 1394 شفا آنلاین 31 فروردین 1395 شفا آنلاین 31 اردیبهشت 1395 شفا آنلاین 31 خرداد 1395 شفا آنلاین 31 تیر 1395 شفا آنلاین 31 مرداد 1395 شفا آنلاین 31 شهریور 1395 شفا آنلاین 30 آبان 1395 شفا آنلاین 30 آذر 1395 شفا آنلاین 30 دی 1395 شفا آنلاین 30 بهمن 1395 شفا آنلاین 30 اسفند 1395 شفا آنلاین 1 مهر 1395 شفا آنلاین 2 مهر 1395 شفا آنلاین 3 مهر 1395 شفا آنلاین 4 مهر 1395 شفا آنلاین 5 مهر 1395 شفا آنلاین 6 مهر 1395 شفا آنلاین 7 مهر 1395 شفا آنلاین 8 مهر 1395 شفا آنلاین 9 مهر 1395 شفا آنلاین 10 مهر 1395 شفا آنلاین 11 مهر 1395 شفا آنلاین 12 مهر 1395 شفا آنلاین 13 مهر 1395 شفا آنلاین 14 مهر 1395 شفا آنلاین 15 مهر 1395 شفا آنلاین 16 مهر 1395 شفا آنلاین 17 مهر 1395 شفا آنلاین 18 مهر 1395 شفا آنلاین 19 مهر 1395 شفا آنلاین 20 مهر 1395 شفا آنلاین 21 مهر 1395 شفا آنلاین 22 مهر 1395 شفا آنلاین 23 مهر 1395 شفا آنلاین 24 مهر 1395 شفا آنلاین 25 مهر 1395 شفا آنلاین 26 مهر 1395 شفا آنلاین 27 مهر 1395 شفا آنلاین 28 مهر 1395 شفا آنلاین 29 مهر 1395 شفا آنلاین 30 مهر 1395 
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۲۳:۴۵    
شفا آنلاین سلامت برای اینکه زودتر لاغر شوید و وزنتان کاهش پیدا کند پیشنهاد ما به گفته پژوهشگران رژیم موز است اکنون ببینیم این رژیم چه نوع رژیمی است و چه باید خورده شود و از چه مواد غذایی باید دوری ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۲۳:۳۳    
شفا آنلاین سلامت فوق تخصص ریه گفت: آنژین تنفسی بر اثر نوعی باکتری به نام استرپتوکوک A به وجود می آید که در پاییز و زمستان شیوع بالایی دارد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۲۳:۱۵    
شفا آنلاین سلامت یک متخصص گوش، حلق و بینی گفت: عفونت گوش پس از سرماخوردگی رایج ترین بیماری در کودکان است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۲۳:۰۰    
شفا آنلاین بیمه و بانک درحالی طبق دستورالعمل جدید بانک مرکزی، عرضه کارت های اعتباری 10، 30 و 50 میلیون تومانی باید از ابتدای مهرماه آغاز می شد که تعداد بانک های پیشتاز در این مهم کمتر از انگشتان یک ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۲۳:۰۰    
شفا آنلاین اجتماعی رئیس مرکز آمار با استقبال خانوارها از سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن گفت: تا ساعت نه صبح امروز، 6 هزار خانوار به صورت آنلاین اطلاعات خود را در سامانه به ثبت رساندند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۲۲:۴۵    
شفا آنلاین سلامت همبرگر گرچه خوراک لذیذی است اما آیا استانداردهای سلامت مواد غذایی در تولید آن رعایت می شود؟
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۲۲:۳۱    
شفا آنلاین سلامت رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از پیشرفته ترین راه های درمان بیماری ها در حال حاضر اهدای عضو است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۲۲:۱۶    
شفا آنلاین اجتماعی معاون امور توانبخشی بهزیستی با بیان اینکه 60 درصد معلولان کشور مسکن مناسب ندارند، گفت که در زمان حاضر 20 هزار واحد مسکونی برای این قشر در حال ساخت است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۲۲:۰۱    
شفا آنلاین سلامت منظور از دردهای آنژینی چیست؟ دردهای کرونری که ناشی از تنگی عروق کرونر است، به دردهای آنژینی معروف است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۲۲:۰۱    
شفا آنلاین سلامت وزیر بهداشت با اعلام اینکه تنها 10 درصد از بیماران در انتظار پیوند عضو موفق به دریافت عضو می شوند، بر ضرورت ترویج فرهنگ اهدای عضو از افراد مرگ مغزی در کشور تاکید کرد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۲۱:۴۶    
شفا آنلاین سلامت یک فوق تخصص غدد گفت: در بیماران دیابتی تنظیم انسولین باید با توجه به عواملی مانند برنامه غذایی و میزان فعالیت های فیزیکی و ورزش روزانه صورت گیرد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۲۱:۳۱    
شفا آنلاین سلامت محققان موفق به توسعه یک وسیله کوچک و یک نرم افزار همراه شدند که عملکرد بدن و هموگلوبین را بررسی کرده و بنابر اطلاعات به دست آمده رژیم ها و ورزش های مناسب را توصیه می کند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۲۱:۱۶    
شفا آنلاین اجتماعی مسئول کلینیک های حقوقی دانشگاه شهید بهشتی با بیان اینکه خشونت خانگی در ایران کمتر از اروپا و آمریکا است گفت: با این حال 66 درصد زنان در طول زندگی مشترک دچار خشونت خانگی می شوند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۲۱:۰۱    
شفا آنلاین اجتماعی دانشمندان توانستند با موفقیت جمجمه یکی از معروف ترین یافته های باستان شناسی قرن بیستم را با استفاده از تصویربرداری سه بعدی بازسازی کنند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۲۱:۰۱    
شفا آنلاین تغذیه تمام تولیدکنندگان سوسیس و کالباس در ایران ملزم به اخذ گواهی استاندارد برای این فرآورده هستند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۲۰:۴۶    
شفا آنلاین سلامت جنسی شیوع اختلالات جنسی در ایران و کشف ردپای مشکلات جنسی در لایه های زیرین مراجعات افراد و تاثیرش در طلاق بتدریج ضرورت تاسیس کلینیک های سلامت جنسی را برای متخصصین و مسئولان امر روشن ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۲۰:۳۱    
شفا آنلاین سلامت مدیرکل دامپزشکی استان سمنان با انتقاد از اظهارات منتسب به مدیرکل دفتر بهبود تغذیه وزارت بهداشت مبنی بر وجود بقایای آنتی بیوتیک در مرغ و گوشت کشور از آن به عنوان نظری غیرکارشناسانه و ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۲۰:۳۱    
شفا آنلاین تغذیه اولین بانک غیرانتفاعی شیر مادر در ایالت نیویورک آمریکا افتتاح شد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۲۰:۱۶    
شفا آنلاین سلامت رئیس کل سازمان نظام پزشکی کشور، با حضور در دفتر انجمن مهرورزان گیل و دیدار با دکتر محمدعلی فائق، از شخصیت و خدمات این پزشک پیشکسوت و دبیر اسبق نظام پزشکی رشت تقدیر کرد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۲۰:۰۲    
شفا آنلاین اجتماعی محققان انگلیسی با اشاره به آسیب های حاصل از مشاهده حتی 15 دقیقه ای برنامه های تلویزیونی بر رشد خلاقیت در کودکان کم سن و سال ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۲۰:۰۲    
شفا آنلاین سلامت نتیجه یک مطالعه نشان می دهد که مصرف بادام زمینی و تخم مرغ در دوران نوزدای خطر ابتلا به آلرژی نسبت به این مواد غذایی را در سال های بعدی زندگی کاهش می دهد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۹:۴۷    
شفا آنلاین سلامت رئیس سازمان غذا و دارو، از پایان مهلت شرکت های دارویی برای استفاده از برچسب اصالت خبر داد و تاکید کرد: از ابتدای مهر ماه، کار جدیدی برای این دسته از شرکت ها انجام نمی دهیم.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۹:۳۲    
شفا آنلاین سلامت انجمن متخصصین پوست ایران ضمن هشدار در ارتباط با تبلیغات متنوع در حوزه تخصص پوست اعلام کرد: صلاحیت تشخیص ودرمان همه بیماری های پوست، مو و ناخن برعهده پزشک متخصص پوست است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۹:۱۷    
شفا آنلاین سلامت پذیرفته شدگان آزمون دستیاری رشته های پزشکی از امروز شنبه سوم تا روز دوشنبه پنجم مهر ماه می توانند با مراجعه به دانشگاه محل قبولی نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۹:۰۲    
شفا آنلاین سلامت رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران هدف از راه اندازی مجتمع های فرهنگی، ورزشی و توانبخشی در مراکز استان ها را، خدمت رسانی به ایثارگران و جانبازان بیان کرد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۹:۰۲    
شفا آنلاین سلامت ریزش مو می تواند نشانه طبیعی افزایش سن باشد اما در برخی افراد این وضعیت یک بیماری جدی محسوب می شود که درمانی ندارد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۸:۴۷    
شفا آنلاین سلامت رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت، از اعلام نتایج آزمون دستیاری دندانپزشکی خبر داد و گفت ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۸:۳۱    
شفا آنلاین سلامت معاون اجرایی رئیس جمهوری، گفت: صنعت پخش بازوی توانمند دولت است، همچنین صنعت پخش یکی از صنایع پیشرو در عرصه استقلال بوده و این مسئله می تواند فعالیت های این بخش را توسعه دهد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۸:۳۱    
شفاآنلاین سلامت وزیر بهداشت گفت: یکی از حلقه های مفقوده در نظام سلامت، ارائه خدمات توانبخشی به ویژه به جانبازان و ایثارگران است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۸:۱۶    
شفا آنلاین اجتماعی بررسی ها نشان می دهد طراحی شهرهای هوشمند می تواند میزان ابتلای شهروندان به بیماری های کشنده را کاهش دهد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۸:۰۲    
شفا آنلاین سلامت معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو، تاکید کرد: در جایی که شبکه توزیع نداریم گاهی قیمت دارو تا 10 برابر افزایش می یابد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۷:۴۷    
شفا آنلاین اجتماعی مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای تهران اعلام کرد: در طرح کاهش ورود خودروها به محدوده زوج و فرد در ساعات تعیین شده، تنها ورود به طرح منوط به داشتن معاینه فنی است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۷:۳۰    
شفا آنلاین سلامت سازمان تعزیرات حکومتی برنامه جدیدی را با استناد به ماده 4 قانون تعزیرات در دستور کار قرار داده که بر اساس آن با صورت حساب های ساختگی ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۷:۳۰    
شفا آنلاین سلامت نظر 11 مرکز بین المللی از جمله سازمان بهداشت جهانی، سازمان خواربار جهانی(FAO)، انجمن پزشکی آمریکا و کمیسیون اروپا (EC) درباره محصولات دستکاری شده ژنتیکی به صورت خلاصه منتشر شده است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۷:۱۵    
شفا آنلاین سلامت رئیس سازمان غذا و دارو با انتقاد از تبلیغاتی که در رسانه های مختلف درباره مصرف غذاهای شور و شیرین انجام می شود ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۷:۰۳    
شفا آنلاین سلامت دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تشریح نقش پزشکان و شرکت در جبهه مقاومت در سوریه و دفاع از حرم به علت فقدان تحول در اقتصاد کشور پرداخت و گفت ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۶:۴۵    
شفا آنلاین سلامت سومین کنگره سراسری پیشرفت های مهندسی بافت و پزشکی بازساختی با ارائه راهکارهای نوین درمانی و تحقیقاتی از 28 تا 30 مهر ماه جاری در مرکز همایش های رازی ایران برگزار می شود .
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۶:۳۰    
شفا آنلاین سلامت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور گفت: کشور به سه هزار تخت بیمارستانی توانبخشی نیاز دارد ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۶:۱۶    
شفا آنلاین سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و بنیاد شهید و امور ایثارگران برای ساخت و توسعه بیمارستان های توانبخشی تفاهمنامه همکاری امضا کردند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۶:۰۱    
شفا آنلاین سلامت مطالعات محققان انگلیسی نشان می دهد که کمبود یکی از اشکال ویتامین B در دوران بارداری، یکی از مهمترین دلایل ابتلای کودکان به اگزما است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۶:۰۱    
شفا آنلاین سلامت رییس سازمان غذا و دارو گفت: اکنون شبکه بهداشت و درمان کشور بدهی سنگین 4هزار میلیارد تومانی به شرکت های دارویی و تجهیزات پزشکی دارند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۵:۳۲    
شفا آنلاین اجتماعی رتبه بندی جهانی سال 2017-2016 نظام تایمز منتشر شد که از حضور 13 دانشگاه ایران در آن نشان دارد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۵:۱۷    
شفا آنلاین سلامت رئیس سازمان نظام پزشکی با اعلام این که سیر تکامل بهداشت و درمان کشور در دوران دفاع مقدس آغاز شد، گفت: طب رزمی کشور در آن دوران آغاز شد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۵:۰۲    
شفاآنلاین سلامت مدیر شبکه بهداشت و درمان دشتستان استان بوشهر گفت: اعضای بدن دختر نوجوان مرگ مغزی از اهالی شهر وحدتیه این شهرستان به سه بیمار نیازمند پیوند، اهدا شد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۴:۴۷    
شفا آنلاین سلامت رییس سازمان غذا و دارو گفت: به زودی سامانه اصالت کالا برای صنعت پخش نیز اجرایی می شود و این مساله حتما باید طی سال جاری نهایی و اجرایی شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۴:۳۰    
شفاآنلاین :نتایج تازه ترین مطالعات پژوهش جدید نشان می دهد اسب ها هم از آن گروه حیواناتی هستند که می توانند با اشاره به علایم منظور خود را به انسان ها برسانند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۴:۱۵    
شفا آنلاین اجتماعی اپل قصد دارد خودروساز بریتانیایی، گروه تکنولوژی مک لارن را خریداری کند و بنابر گزارش جدیدی که در فایننشال تایمز منتشر شده، مذاکرات در این زمینه در جریان است ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۳:۴۵    
شفا آنلاین اجتماعی آیا از عوارض استفاده از افزودنی های غیر مجاز در نان اطلاع دارید و اینکه این افزودنی های غیرمجاز منجر به بروز برخی از بیماری ها نظیر سرطان خواهد شد؟
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۳:۳۳    
شفا آنلاین سلامت متخصصان اطفال هشدار داده اند که کدئین عوارض جانبی کشنده ای برای کودکان دارد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۳:۳۳    
شفا آنلاین تغذیه خوردن روزانه یک لیوان ماست ماست پرچرب با عملکرد مناسب با کتری های مفید روده در ارتباط است و سبب می شود تا علاوه بر بهبود کارایی دستگاه گوارش ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۳:۱۸    
شفا آنلاین اجتماعی یکی از وکلای اولیای دم ستایش قریشی از محکومیت قاتل به اعدام و قصاص نفس خبر داد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۳:۰۱    
شفا آنلاین سلامت دلایل مختلفی برای شکل گیری بوی بد دهان وجود دارند که از بهداشت ضعیف دهان و دندان تا استفاده از برخی داروها یا ابتلا به بیماری های مشخص، حضور بیش از حد باکتری ها ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۲:۳۱    
شفا آنلاین اجتماعی معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: در حال حاضر حدود 750 میلیون نفر در دنیا بی سواد هستند که دوسوم آنان را زنان و دختران تشکیل می دهند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۲:۱۶    
شفا آنلاین اجتماعی محققان در پژوهشگاه بین المللی زلزله شناسی و مهندسی زلزله درصدد هستند تا ساختمان های با حرکت گهواره ای طراحی کنند تا بر اثر زلزله کمتر آسیب را ببینند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۲:۰۱    
شفا آنلاین سلامت دبیر انجمن علمی پیوند اعضا با انتقاد از نحوه توزیع دارو در میان بیمارانی که پیوند عضو شده اند گفت: ما مشکل خاص دارویی نداریم، اما وضعیت توزیع دارو برای بیمارانی که پیوند عضو شده اند ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۲:۰۱    
شفا آنلاین اجتماعی مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرتهران گفت: با بازسازی اتوبوس های فرسوده و ورود اتوبوس های نو به ناوگان امیدواریم با کاهش انتظار مسافران روبرو شویم.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۱:۴۷    
شفا آنلاین سلامت قائم مقام وزیر بهداشت، درمان و اموزش پزشکی گفت: با توجه به نقش مفید خانه های بهداشت در روستاها، طی 2 سال گذشته حدود 2 هزار خانه بهداشت در کشور احداث شده است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۱:۳۲    
شفاآنلاین :حوادث پزشکی زن بیمار که به خاطر درد شکم راهی بیمارستان شده بود به دلیل خرابی آسانسور وسقوط ازبرانکارد جان سپرد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۱:۳۲    
شفا آنلاین بیمه و بانک بانک مرکزی امروز (شنبه) نرخ برابری 39 ارز عمده را اعلام کرد که بر اساس آن ارزش دلار آمریکا و پوند انگلیس به همراه 12 ارز دیگر نسبت به پنجشنبه گذشته (اول مهر) کاهش یافت ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۱:۳۲    
شفا آنلاین سلامت رئیس مرکز مدیریت پیوند وزارت بهداشت با اشاره به اینکه 3 هزار نفر برای پیوند کلیه در لیست انتظار هستند ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۱:۱۷    
شفا آنلاین جتماعی مراسم نمادین زنگ مهر با حضور رئیس جمهور در دبیرستان دخترانه نرجس تهران برگزار شد و پرسش مهر سال تحصیلی 95-96 توسط وی مطرح شد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۱:۰۲    
شفاآنلاین :سلامت جامعه پزشکی درپی انعکاس تبلیغات متنوع و متعدد در حوزه تخصص پوست، مو و زیبایی همچنین سوء استفاده برخی افراد ازناآگاهی هموطنان جهت کسب درآمد ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۱:۰۲    
شفا آنلاین تغذیه مسئول دبیرخانه نشان ایمنی و سلامت سازمان غذا و دارو گفت: در پانزدهمین جلسه کمیته عالی نشان ایمنی و سلامت، 34 محصول غذایی مجوز دریافت نشان ایمنی و سلامت را بدست آوردند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۱:۰۲    
شفا آنلاین سلامت نزدیک به 11 سال از مطرح شدن برنامه پزشک خانواده و نظام ارجاع در قانون برنامه چهارم توسعه کشور می گذرد، اما به جز روستاها و دو استان فارس و مازندران ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۰:۴۵    
شفا آنلاین سلامت طبق یک تحقیق جدید، سیگار کشیدن موجب تسریع روند اسکلروز جانبی آمیوتروفیک (ALS) و کوتاه شدن عمر افراد مبتلا به این بیماری مرگبار می شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۰:۳۰    
شفا آنلاین- معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت هشدار داد: متأسفانه چاقی به سرعت طی 20 سال اخیر در ایران افزایش یافته و در حال حاضر نزدیک به 67درصد مردم ایران چاق هستند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۰:۳۰    
شفا آنلاین سلامت محققان دانشگاه های حکیم سبزواری و علوم پزشکی تهران نانوحسگر آزمایشگاهی را طراحی کردند که قادر است مقادیر داروی ضدصرع و ضدپارکینسون مصرف شده را به دقت اندازه گیری کند و موجب بهبود ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۰:۳۰    
شفا آنلاین اجتماعی یک هکر نوجوان توانست قفل آی فون 7 را به محض ورود به بازار بشکند و با دور زدن همه محدودیت های سفت و سخت امنیتی اپل، آی فون 7 را به اصطلاح 'جیل بریک' jailbreak کرد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۰:۱۶    
شفا آنلاین سلامت سفت بستن موها، مصرف غذاهای دودی، خشک شده، نمک سودشده یا کهنه، عطر و بوی مواد مختلف و مصرف مواد غذایی بسیار سرد از جمله عجیب ترین دلایل سردرد هستند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۰:۰۲    
شفاآنلاین اجتماعی بازهم با پایان یافتن فصل تابستان بوی مهر و فصل بازگشایی مدارس در خیابان ها و کوچه های کشورمان پیچیده است ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۰:۰۲    
شفاآنلاین اجتماعی از امروز سال تحصیلی96 95 آغاز می شود. به این منظور قرار است رئیس جمهور با حضور در یکی از مدارس ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۰۹:۴۷    
شفاآنلاین اجتماعی با اینکه سفر با هواپیما راحت و سریع است اما مسافر از دیدن مناظر بدیع مسیری که پیموده است ، محروم می شود ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۰۹:۳۲    
شفاآنلاین سلامت طبق یک تحقیق جدید، استرس موجب کاهش شانس باردارشدن زنان می شود، بخصوص استرسی که در زمان تخمک گذاری روی می دهد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۰۹:۳۲    
شفاآنلاین سلامت طبق نتایج تحقیقات دانشمندان اسکاتلندی، میزان ویتامین D در زنان باردار می تواند با برخی ناتوانایی های یادگیری کودکان مرتبط باشد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۰۹:۱۷    
شفاآنلاین سلامت به گفته محققان، افرادی که عمل پیوند عضو انجام می دهند احتمال ابتلا به سرطان پوست در آنها افزایش می یابد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۰۹:۰۲    
شفاآنلاین اجتماعی رییس اداره سلامت جوانان وزارت بهداشت، برنامه های تدوین شده در جهت اجرای سیاست های کلی خانواده را تشریح کرد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۰۸:۴۵    
شفاآنلاین اجتماعی اعتیاد سن و سال نمی شناسد. این بلای خانمان سوز اکنون در مدارس نیز جای خود را باز کرده است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۰۸:۳۰    
شفاآنلاین سلامت جانشین فرمانده کل سپاه، بر اهمیت مقوله اخلاق در حوزه درمان تاکید کرد و افزود: اخلاق درمانی شاخه ای از علم پزشکی در نظر گرفته شده است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۰۸:۳۰    
شفاآنلاین سلامت در حالی که در سال های اخیر هشدار هایی درباره افزایش میزان ابتلا به سرطان در ایران داده شده است، عنوان می شود ضعف هایی در حوزه درمان این بیماری خطرناک وجود دارد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۰۸:۱۵    
شفاآنلاین سلامت وزیر بهداشت با بیان اینکه جامعه پزشکی بی نقص نیست، گفت: البته میزان خوبی ها با بخش نازیبا و ناکارآمد قابل مقایسه نیست.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۰۷:۳۰    
شفاآنلاین سلامت متخصص اعصاب و روان گفت: آلزایمر به عنوان یک بیماری اکتسابی در دوران کهنسالی بروز می کند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۰۵:۴۷    
شفا آنلاین سلامت اگر شرایطی ورزش کردن و رژیم گرفتن را ندارید این مطلب را از دست ندهید چون بدون شک شما هم با خواندن این واقعیت ها شگفت زده می شوید ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۰۵:۳۲    
شفا آنلاین سلامت پوکی استخوان بیماری خاموش اما هولناکی است که با رژیم غذایی سالم قابل پیشگیری است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۰۴:۳۳    
شفا آنلاین اجتماعی جاسپریت سینگ هندی با وجود اینکه چهره اش نشان نمی دهد 15 سال دارد. جاسپریت سینگ که بدن اش انعطاف پذیری عجیبی دارد و سرش 320 درجه میچرخد
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۰۴:۰۱    
شفا آنلاین اجتماعی با لبخندی به همراه دختر جوانی از در وارد شد. سلام و احوالپرسی ... و تعارف کردم که بنشینند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۰۳:۳۱    
شفا آنلاین اجتماعی بهاره رهنما بازیگر سینما و تلویزیون در واکنش به افرادی که در فضای مجازی به او با لحنی تند انتقاد کرده اند، در اینستاگرامش نوشت:
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۰۳:۱۹    
شفا آنلاین اجتماعی معاون برنامه ریزی آموزشی و توانبخشی آموزش و پرورش استثنایی کشور از اجرای آموزش های تخصصی ویژه دیرآموزان در مدارس عادی خبر داد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۰۲:۴۶    
شفا آنلاین سلامت یک جوان 19 ساله آمریکایی در ایالت میشیگان، هر سال 6 اینچ بلندتر می شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۰۲:۱۷    
شفا آنلاین اجتماعی فرد وسواسی دچار افکار ناخواسته و آزاردهنده ای می شود و کم کم اطرافیان را از خود دور می کند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۰۲:۰۰    
شفا آنلاین سلامت زردی نوزادان که به صورت بی رنگ یا زرد شدن پوست بدن و چشم ها آغازمی شود نتیجه افزایش میزان ماده زرد رنگی به نام بیلی روبین درخون است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۰۱:۰۲    
شفا آنلاین سلامت داشتن سبک زندگی ناسالم، روش تغذیه ای نامناسب و افزایس آلودگی هوا در افزایش آمار افراد مبتلا به سرطان نقش چشمگیری دارد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۰۰:۴۵    
شفاآنلاین:سلامت یادداشت دکترسیدحسن قاضی زاده هاشمی در یادداشتی نوشت:همه ی ما بارها در جاده های کشور شاهد حوادثی بوده ایم که به دلیل ایجاد ترافیک سنگین ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۰۰:۱۶    
شفا آنلاین سلامت در حالی که داروهای مسکن کدئین به طور رایجی برای معالجه برخی از بیماری های کودکان تجویز می شود ...
  • ۱