چهارشنبه ۰۶ تیرساعت ۰۰:۲۹Jun 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفا آنلاین 10 مهر 1395 - shafaonline.ir

شفا آنلاین 29 اسفند 1393 شفا آنلاین 29 اسفند 1394 شفا آنلاین 31 فروردین 1395 شفا آنلاین 31 اردیبهشت 1395 شفا آنلاین 31 خرداد 1395 شفا آنلاین 31 تیر 1395 شفا آنلاین 31 مرداد 1395 شفا آنلاین 31 شهریور 1395 شفا آنلاین 30 آبان 1395 شفا آنلاین 30 آذر 1395 شفا آنلاین 30 دی 1395 شفا آنلاین 30 بهمن 1395 شفا آنلاین 30 اسفند 1395 شفا آنلاین 1 مهر 1395 شفا آنلاین 2 مهر 1395 شفا آنلاین 3 مهر 1395 شفا آنلاین 4 مهر 1395 شفا آنلاین 5 مهر 1395 شفا آنلاین 6 مهر 1395 شفا آنلاین 7 مهر 1395 شفا آنلاین 8 مهر 1395 شفا آنلاین 9 مهر 1395 شفا آنلاین 10 مهر 1395 شفا آنلاین 11 مهر 1395 شفا آنلاین 12 مهر 1395 شفا آنلاین 13 مهر 1395 شفا آنلاین 14 مهر 1395 شفا آنلاین 15 مهر 1395 شفا آنلاین 16 مهر 1395 شفا آنلاین 17 مهر 1395 شفا آنلاین 18 مهر 1395 شفا آنلاین 19 مهر 1395 شفا آنلاین 20 مهر 1395 شفا آنلاین 21 مهر 1395 شفا آنلاین 22 مهر 1395 شفا آنلاین 23 مهر 1395 شفا آنلاین 24 مهر 1395 شفا آنلاین 25 مهر 1395 شفا آنلاین 26 مهر 1395 شفا آنلاین 27 مهر 1395 شفا آنلاین 28 مهر 1395 شفا آنلاین 29 مهر 1395 شفا آنلاین 30 مهر 1395 
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۲۳:۴۶    
شفا آنلاین اجتماعی دانشمندان کانادایی تصور می کنند که علت تشنگی قبل از خواب را کشف کرده اند؛ آنها می گویند که در سازوکاری پیشگیرانه، ساعت بیولوژیک بدن با تحریک 'نرون های تشنگی' ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۲۳:۳۱    
شفا آنلاین اجتماعی مطالعات جدید نشان می دهد درآمدکم و فقر طولانی مدت، سبب کاهش عملکرد شناختی از 50 سالگی می شود و این سن بسیار پایین تر از میزانی است که تا امروز تصور می شد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۲۳:۱۶    
شفا آنلاین سلامت یک دستیار تخصصی طب سنتی ایران طرز تهیه غذاهای رفع کننده سرماخوردگی و راه کاری برای پیشگیری از سرماخوردگی اعضا خانواده را تشریح کرد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۲۳:۰۱    
شفا آنلاین سلامت امروزه والدین زیادی مراجعه می کنند که به علت ختنه نامناسب، فرزندشان دچار مشکل در شکل آلت تناسلی شده است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۲۳:۰۱    
شفا آنلاین اجتماعی نام افسردگی را همه شنیده ایم اما احتمالا بسیاری از ما تصور می کنیم این بیماری مختص افراد ضعیف است و چون ما هم قوی هستیم این بیماری هیچ وقت سراغ مان نخواهد آمد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۲۲:۴۶    
شفا آنلاین سلامت با فرا رسیدن فصل پاییز افراد در گروه های سنی مختلف به منظور حفظ خود در برابر انواع ویروس آنفلوآنزا واکسن تزریق می کنند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۲۲:۳۱    
شفا آنلاین اجتماعی رئیس جمعیت هلال احمر با تاکید بر اینکه دستور سازمانی و تکلیف همه مدیران هلال احمر، خروج از روزمرگی هاست ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۲۲:۳۱    
شفا آنلاین سلامت محققان ایتالیایی مصرف دستکم روزی یک سیب را با کاهش قابل ملاحظه خطر ایجاد تومورهای سرطانی در ریه، روده، دهان، دستگاه گوارش و سینه مرتبط می دانند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۲۲:۱۶    
شفا آنلاین سلامت اگر به میگرن مبتلا هستید و تمامی راه ها را برای رهایی از آن آزمایش کرده اید و هنوز از سردرد و حالت تهوع خلاص نشده اید، ممکن است شما نیاز به یک روش اثبات شده نیاز داشته باشید.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۲۲:۰۱    
شفا آنلاین سلامت مدیر آموزش انجمن علمی طب سنتی ایران عملکرد اخلاط چهارگانه در بدن از دیدگاه طب سنتی را تشریح کرد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۲۲:۰۱    
شفا آنلاین سلامت محققان نشان دادند که پیوند مستقیم سلول های بنیادی به سیستم عصبی مرکزی(CNS) یک رویکرد جدید و امیدوار کننده برای درمان اثرات عصبی بیماری ذخیره لیزوزومی(LSD) است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۲۱:۴۶    
شفا آنلاین سلامت هنگامی که به یک عفونت باکتریایی مبتلا می شویم، تعداد اندکی از ما استفاده از گیاهان دارویی را مد نظر قرار می دهند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۲۱:۳۱    
شفا آنلاین سلامت یکم تا سی و یکم اکتبر، به منظور آگاهی از روش های پیشگیری، علایم و درمان سرطان سینه، ماه آگاهی از سرطان سینه نام گرفته است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۲۱:۳۱    
شفا آناین اجتماعی یافته های جدید محققان دانشگاه گرانادا اسپانیا نشان داده که انسان ها تمایلات جنایتکارانه را به ارث برده اند، اما همچنین آن را با تمدن ترکیب کرده اند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۲۱:۱۶    
شفا آنلاین سلامت بیماری های پا و مچ پا در کودکان شایع هستند ولی در غالب اوقات به آنها توجهی نمی شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۲۱:۰۱    
شفا آنلاین سلامت در طب سنتی هیچ چیز را به همه نباید توصیه کرد, متأسفانه مواردی با نام طب سنتی ایرانی معرفی می شوند که طب سنتی حقیقی نیستند ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۲۱:۰۱    
شفا آنلاین سلامت اعضای تیم جراحی آنکولوژی دانشگاه علوم پزشکی شیراز توانستند جراحی HIPEC را برای نخستین بار در کشور، در بیمارستان شهید دکتر فقیهی این شهر به انجام رسانند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۲۰:۴۶    
شفا آنلاین اجتماعی مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان گفت: بتازگی روش جدیدی موسوم به 'فست دود'(بر وزن فست فود) برای عرضه قلیان های یک بار مصرف یا اجاره ای، ابداع شده است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۲۰:۳۱    
شفا آنلاین سلامت رنگ ها و نمادها بهترین گزینه برای به ذهن سپردن رویدادها و مناسبت ها هستند، نمادها نشانگر یک روز خاص، یک روز مهم، تاثیرگذار و حتی نماد یک خطر و یک بیماری هستند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۲۰:۳۱    
شفا آنلاین سلامت مدیر مرکز بهداشت و درمان شهرستان رزن گفت: در سال های اخیر الگوی انتقال ایدز به روابط جنسی تغییر پیدا کرده است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۲۰:۱۶    
شفا آنلاین سلامت مشاور اخلاق پزشکی سازمان نظام پزشکی گفت: خطای پزشکی امری اجتناب ناپذیر است و بیمار این حق را دارد که از تمام جزییات پرونده درمانی خود مطلع شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۲۰:۰۱    
شفا آنلاین اجتماعی برد پیت برای دیدن 6 فرزندش در توافقی موقتی با آنجلینا جولی، پذیرفت که به آزمایش مواد مخدر و الکل تن دهد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۲۰:۰۱    
شفا آنلاین بیمه و بانک معاون نظارتی بانک مرکزی از برنامه جدید این نهاد برای تعیین سقف جذب سپرده و منابع بانک ها خبر داد و گفت ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۹:۴۶    
شفا انلاین سلامت معاون کل وزارت بهداشت گفت: هر ایرانی به طور متوسط سالانه 10.3 بار به مراکز بهداشتی و درمانی مراجعه می کند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۹:۳۱    
شفا آنلاین سلامت رئیس گروه نیروی انسانی مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: این وزارتخانه نیازمند پنج هزار بهورز است و جذب این تعداد نیرو در دستور کار قرار دارد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۹:۳۱    
شفا آنلاین سلامت مدیر برنامه تفاهم نامه های دارویی سازمان غذا و دارو به نگرانی های برخی از بیماران مبتلا به "گوشه" درباره یک داروی کره ای پاسخ و به آنها اطمینان داد که نوع آمریکایی این دارو هیچ گونه ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۹:۱۶    
شفا آنلاین اجتماعی هانس هورست کنکلوسکی، دبیرکل اتحادیه بین المللی تامین اجتماعی، لوح تقدیر عملکرد مطلوب ایسا به سازمان تامین اجتماعی جمهوری اسلامی ایران را اعطا کرد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۹:۰۱    
شفا آنلاین اجتماعی اپل امسال علاوه بر حفظ رنگ ها و مدل های آیفون سال قبل، نسخه جدیدی را تحت عنوان جت بلک که از بدنه ای شیشه ای و براق بهره می برد، رونمایی و روانه بازار کرد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۹:۰۱    
شفا آنلاین سلامت برنامه تلویزیونی نبض شبکه خبر در این هفته، موضوع پزشک ستیزی و چالش های جامعه پزشکی را مورد نقد و بررسی قرار داد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۸:۴۶    
شفا آنلاین سلامت با برنامه غذایی منظم و انجام حرکات ورزشی مناسب می توان با عوارض داروهای کنترل کننده چربی خون مقابله کرد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۸:۳۲    
شفا آنلاین سلامت محققان در تحقیقات خود دریافتند که اکسی توسین یا "هورمون عشق" با اختلال وزوز گوش در ارتباط است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۸:۳۲    
شفا آنلاین سلامت یک متخصص خون و سرطان گفت: نگهداری از نمونه های خون بندناف نوزادان برای درمان بیماری خود یا بستگان به درمان بیماری های آنها کمک بسیاری می کند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۸:۱۷    
شفا آنلاین سلامت یک متخصص اورولوژی و پیوند کلیه گفت: مثانه، ارگانی است که به هر عامل میکروبی و ویروسی واکنش نشان می دهد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۸:۰۲    
شفا آنلاین اجتماعی وزیر ارتباطات با بیان اینکه کمیته بررسی میدانی اجرای درست طرح ترابردپذیری موبایل تشکیل شده است، از برخورد جدی با اپراتورهایی خبر داد که در این زمینه کارشکنی می کنند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۸:۰۲    
شفا آنلاین اجتماعی عکسی مربوط به قرآن مینیاتوری متعلق به قرن16میلادی که در ایران نگهداری می شود در یکی از سایت های خارجی توجه کاربران علاقمند به آثار تاریخی را به خود جلب کرده است
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۷:۴۷    
شفاآنلاین :سلامت اجتماعی صبح امروز تعدادی از خانواده های بیماران "گوشه"، در اعتراض به تغییر برند یکی از داروهایشان در برابر سازمان غذا و دارو تجمع کردند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۷:۳۲    
شفا آنلاین سلامت محققان دانشگاه کالیفرنیا در سن دیگو با ترکیب دوربینی به کوچکی یک دانه نمک بر روی کاتتر، توانسته اند روشی را برای حذف پلاک ها با نمایی زنده از درون رگ ها برای جراحان ارائه کنند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۷:۳۲    
شفا آنلاین سلامت یک تیم بین المللی از دانشمندان، موفق به ساخت نوعی واکسن آنفلوآنزا شدند که پتانسیل مبارزه با 88 درصد از گونه های آنفلوانزای شناخته شده در سراسر جهان را دارد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۷:۰۲    
شفا آنلاین سلامت متخصص ارتوپدی گفت: مادران می توانند با چک کردن اندام نوزاد تازه متولد شده خود مشکلات ارتوپدی همچون اختلال شدید در تقارن یا طول اندام را متوجه شده و برای درمان نوزاد خود اقدام کنند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۶:۴۷    
شفا آنلاین سلامت مدیربرنامه سلامت چشم و پیشگیری از نابینایی معاونت بهداشت از تشکیل کنسرسیوم سلامت چشم و پیشگیری از نابینایی جهت استفاده بهتر از فرصت ها و امکانات در راستای سلامت چشم و پیشگیری از ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۶:۳۲    
شفا آنلاین سلامت رئیس اورژانس کشور با اشاره به میانگین حضور نیروهای اورژانس بر صحنه حادثه گفت:از کل تماس هایی که با اورژانس 115 گرفته می شود تنها 15 درصد نیاز به حضور آمبولانس در محل حادثه دارد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۶:۱۷    
شفا آنلاین سلامت مدیرکل دفتر طب سنتی ایرانی اسلامی وزارت بهداشت با اشاره به اینکه براساس سیاست های کلی رهبر معظم انقلاب طب سنتی ایران می تواند در کنار طب رایج به ارتقای سلامتی مردم و درمان کمک کند ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۶:۱۷    
شفاآنلاین:رسانه های ژاپنی امروز درحالی ازاحتمال وقوع قتل های سریالی بیماران یک بیمارستان درمنطقه یوکوهاما خبرداده اند که تحقیقات گسترده پلیس جنایی برای کشف این معما آغازشده است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۶:۰۲    
شفا آنلاین بیمه و بانک در قانون صندوق بیمه همگانی حوادث طبیعی دو نوع بیمه پایه اجباری و تکمیلی اختیاری تعریف شده که حوادث زلزله، سیل، طوفان، صاعقه، سنگینی برف، رانش زمین ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۶:۰۲    
شفا آنلاین سلامت رییس هیئت بدوی سازمان نظام پزشکی از صدور حکم پرونده کیارستمی خبر داد و گفت: البته هنوز حکم امضا نشده و بعد از امضا، به شاکی و متهمین ابلاغ و اگر اعتراضی نداشته باشند ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۵:۴۷    
شفا آنلاین اجتماعی زیرسیگاری با قدمت 153 سال که از کلیسای فرانسه برداشته شده؛ اکنون در مزایده عمومی به قیمت پنجاه هزار دلار در معرض فروش قرار گرفته است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۵:۳۲    
شفا آنلاین اجتماعی محققان متوجه شدند علت این که پرندگان هنگام پرواز از روبرو با یکدیگر برخورد نمی کنند، این است که هر یک به سمت راست خود می چرخد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۵:۱۷    
شفا آنلاین اجتماعی قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور بین الملل گفت: جمعیت سالمند جهان 840 میلیون نفر است که تا سال 2050 میلادی به دو میلیارد نفر می رسد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۵:۰۲    
شفا آنلاین اجتماعی خودرو پراید به علت سرعت زیاد در جوی آب خیابان شوش شد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۵:۰۲    
شفا آنلاین بیمه و بانک بانک مرکزی امروز (شنبه) نرخ برابری 39 ارز عمده را در برابر ریال اعلام کرد که بر اساس آن ارزش 24 ارز از جمله دلار آمریکا و پوند انگلیس نسبت به پنجشنبه گذشته افت داشت ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۴:۴۷    
شفا آنلاین سلامت معاون تحقیقات وفناوری دانشگاه علوم پزشکی تهران از توافق اولیه با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای ارائه تسهیلات 25 تا 50 درصدی برای خریداران محصولات تولید داخل در حوزه سلامت در ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۴:۳۲    
بررسی ها نشان می دهد افراد مبتلا به میگرن و دیگر انواع سردردها بیشتر با احتمال ابتلا به بیماری کم کاری تیروئید مواجه هستند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۴:۳۲    
شفا آنلاین سلامت رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت از اعلام نتایج نهایی آزمون دکتری تخصصی وزارت بهداشت در روز دوشنبه 12 مهرماه خبرداد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۴:۰۲    
شفا آنلاین سلامت معاون طرح و برنامه سازمان غذا و دارو گفت: در طرح تحول نظام سلامت، حوزه دارویی تا حدودی مغفول مانده است، درحالیکه از هفت محور این طرح ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۴:۰۲    
شفا آنلاین سلامت رئیس پژوهشگاه رویان گفت: علی رغم صحبت هایی که راجع به توقف ساخت بیمارستان سلول درمانی شده است ولی هنوز شهرداری در این پروژه مشارکت دارد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۳:۴۷    
شفا آنلاین اجتماعی مسئولین شرکت یاهو، تصاویر ضد اخلاقی را فیلتر می کنند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۳:۳۲    
شفا آنلاین سلامت طبق یافته های تحقیقاتی، بزرگ شدن در مزرعه به دوری از ابتلا به آلرژی در سنین بالاتر کمک می کند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۳:۳۲    
شفا آنلاین سلامت فوق تخصص جراحی دست و اعصاب محیطی با اشاره به علائم بیماری کیمباخ گفت:سن شایع ابتلا به این بیماری 20 تا 40 سالگی بوده و مردان نسبت به زنان بیشتر مبتلا به کیمباخ می شوند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۳:۱۷    
شفا آنلاین تغذیه رئیس انجمن آترواسکلروز ایران با اشاره به اینکه چاق شدن ریسک ابتلا به بیماری های قلبی را بسیار افزایش می دهد، گفت: به دلیل استفاده از روغن های نامناسب در فست فودها ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۳:۰۲    
شفا آنلاین سلامت مدیرعامل مجتمع دارویی درمانی هلال ایران از برگزاری سمینار مشترک با کشور ایتالیا در حوزه درمان ناباروری خبر داد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۳:۰۲    
شفا آنلاین سلامت یک داروساز با اشاره به اینکه اگر 3 روز استامینوفن مصرف کردید و سردردتان بهتر نشد، باید حتما به پزشک مراجعه کنید، گفت: مصرف بی رویه مسکن علائم بیماری را مخفی می کند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۲:۴۷    
شفا آنلاین سلامت طبق یافته مطالعاتی، زنانی که در طول شب دچار گُرگرفتگی های متعدد می شوند بسیار در معرض ابتلا به افسردگی خفیف در طول یائسگی قرار دارند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۲:۳۲    
شفا آنلاین سلامت مطالعه جدید محققان استرالیایی نشان می دهد افزودن دارچین به رژیم غذایی موجب بهبود فعالیت سیستم گوارش می شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۲:۱۷    
شفا آنلاین سلامت به گفته پزشکان، چاقی در بین کودکان می تواند منجر به بروز مشکلات متعدد سلامت در زمان حال و در سال های بعد زندگی شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۲:۰۲    
شفاآنلاین اجتماعی در تصاویر زیر آماده سازی صحن حرم امام حسین علیه السلام برای ایام محرم را می بینید.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۲:۰۲    
شفاآنلاین جامعه پزشکی رئیس کل سازمان نظام پزشکی گفت: اغلب پزشکان شاغل در بیمارستان های دولتی از آذر یا دی سال 94 کارانه نگرفته اند این در حالی است که با شروع برنامه ششم ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۲:۰۲    
شفاآنلاین:سلامت عضو هیئت علمی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی معتقد است که افراد جوان به صورت وسواس گونه خواستار تغییر در دندان های سالم و زیبای خود ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۱:۴۷    
شفاآنلاین سلامت مطالعه جدید نشان می دهد هورمون های استرس تاثیر مستقیم بر ژن های مغز دارند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۱:۳۲    
شفاآنلاین تغذیه به گفته کارشناسان تغذیه، پوست برخی میوه ها وسبزیجات سرشار از مواد مغذی است و نباید گرفته شوند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۱:۳۲    
شفاآنلاین سلامت امروزه مشکل اصلی مبتلایان به کمبود ویتامین D کار کردن در فضای بسته در طول روز و محرومیت از تابش آفتاب است در حالی که بخش اعظم ویتامین D از طریق جذب اشعه خورشید تامین می شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۱:۱۷    
شفاآنلاین سلامت نماینده مردم پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کلاس درس دختران شین آبادی با وضعیت آنان مناسب سازی شده است، درباره روند درمانی این دانش آموزان ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۱:۱۷    
شفاآنلاین جامعه پزشکی محققان دانشگاه علوم پزشکی تبریز و دانشگاه تبریز نانوحاملی هوشمند را تولید کردند که قادر است داروی ضد سرطان را به صورت هوشمند و هدفمند به بافت سرطانی انتقال دهد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۱:۱۷    
شفاآنلاین:رئیس کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس شورای اسلامی گفت: حضور کمرنگ در انتخابات سازمان نظام پزشکی حرکت شایسته ای نیست و باعث زیر سؤال رفتن مشروعیت سازمان نظام پزشکی می شود که بی تردید عوارض خاص ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۱:۱۷    
شفاآنلاین جامعه پزشکی سازمان غذا و دارو، در واکنش به موضوع پانسمان بیماران پروانه ای(EB) که در برنامه خندوانه عنوان شده بود، توضیحاتی ارائه داد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۱:۰۲    
شفاآنلاین تغذیه جمعیت زیادی در ایران از کمبود برخی از مواد ضروری که بدن هر انسانی به آن نیاز دارد، رنج می برند اما بسیاری از این کمبودها به دلیل فقر مادی نیست و نبود فرهنگ تغذیه موجب این امر شده است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۱:۰۲    
شفاآنلاین اجتماعی رئیس موسسه عالی پژوهش تامین اجتماعی گفت: اصلاح، تجمیع و تلخیص بخشنامه ها و دستورالعمل های سازمان تامین اجتماعی از طرح ها و اولویت های اساسی و کاربردی این موسسه است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۰:۴۷    
شفاآنلاین اجتماعی معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور نسبت به سالمندان مبتلا به آلزایمر در خانه ها ابراز دغدغه و نگرانی کرد و گفت: با توجه به کوچکی خانه های امروزی و همچنین مشکلات شکاف نسلی ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۰:۳۲    
شفاآنلاین جامعه پزشکی بسیج دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور در نامه ای به نمایندگان مجلس با هشدار نسبت به رویکرد های وزارت بهداشت نوشته اند:طرح تحول ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۰:۳۲    
شفاآنلاین جامعه پزشکی معتقدم زیرمیزی و گرانفروشی کار صادقانه ای است و آدم گران فروش سر کسی کلاه نمی گذارد اما آدم کم فروش دروغ می گوید. آدم گرانفروش صادق است ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۰:۰۲    
شفاآنلاین جامعه پزشکی رئیس انجمن رادیولوژی ایران با بیان اینکه متخصصان زنان تنها برای تشخیص دقیق تر می توانند از دستگاه سونوگرافی استفاده کنند، گفت: خدمات رادیولوژی را فقط از افراد متخصص دریافت کنید
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۰۹:۴۷    
شفاآنلاین سلامت رئیس اداره مامایی وزارت بهداشت از ارائه آخرین روش های کاهش درد زایمان و بررسی بازاریابی اجتماعی زایمان طبیعی در پانزدهمین کنگره بین المللی زنان و مامایی ایران خبر داد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۰۹:۳۲    
شفاآنلاین سلامت مصدومیت های مختلف، یکی از مشکلات رایج در مدرسه ها هستند که بیشتر از همه شامل صدمات ناشی از کوله پشتی ها می شوند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۰۹:۳۲    
شفاآنلاین حوادث پزشکی پزشکان عنوان می کنند ویروس زیکا قادر است از طریق مایعات بدن نظیر اشک یا عرق بدن به فرد دیگری منتقل شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۰۹:۱۷    
شفاآنلاین سلامت فشارخون بالا می تواند روی توان فکری و ذهنیِ کودکان تاثیر بگذارد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۰۹:۰۲    
شفاآنلاین اجتماعی در دهه اخیر شاهد افزایش آمار طلاق در جامعه ایرانی هستیم و بارها برای حل و یا کاهش این مسئله تصمیماتی در سطح خرد و کلان کشور اتخاذ شده است؛
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۰۹:۰۲    
شفاآنلاین سلامت مدیرکل آزمایشگاه مرجع سازمان غذا و دارو ضمن تشریح اقدامات انجام شده در حوزه های مختلف این آزمایشگاه، درباره روغن پالم، آبلیموهای بدون لیمو ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۰۸:۴۷    
شفاآنلاین سلامت روبان های صورتی، بادکنک های صورتی و آن شال های سرخابی روشن و تیره، با کاغذدیواری ها و صندلی های بنفش، ترکیب ملایمی شده اند، لبخندهایی به پهنای صورت ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۰۸:۳۲    
شفاآنلاین اجتماعی جمعیت سالمندان در ایران و جهان رو به افزایش است و این موضوع، عاملی مهم و تاثیرگذار در نظام اجتماعی و اقتصادی جوامع تلقی می شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۰۸:۳۲    
شفاآنلاین اجتماعی کاهش میزان مرگ ومیر، افزایش امید به زندگی، کنترل موالید و تحولات اقتصادی و اجتماعی در جوامع بشری امروز باعث افزایش روزافزون تعداد سالمندان شده است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۰۸:۰۲    
شفا آنلاین تغذیه پیه انار، همان قسمت های سفید لابلای دانه های انار است که چون قابض و گس است مصرف آن به همراه آب یا دانه های انار برای بدن بسیار مفید است. برای پی بردن به خواص انار این مطلب را بخوانید.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۰۶:۰۰    
شفا آنلاین تغذیه همه ما به دنبال انواع نوشیدنی های مختلف هستیم تا کمی سرحال بیاییم و خنک شویم؛ شربت های توت فرنگی، پرتقال، آلبالو و.. ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۰۵:۰۱    
شفا آنلاین اجتماعی سوانح حاد مثل تصادف شدید یا سایر موقعیت های خطرناک که زندگی انسان را تهدید می کنند و سوانح مزمن مانند زندگی کردن در یک محیط خانوادگی خشن که به تدریج بر فرد تاثیر می گذارند و کمتر ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۰۱:۳۳    
شفا آنلاین طب سنتی یک متخصص فارماکوگنوزی گفت: عرقیات گیاهی اسانس دار تاثیری در کاهش اشتها ندارند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۰۱:۱۸    
شفا آنلاین تغذیه یکی از موادخوراکی که طرفداران بسیاری دارد و به اشکال متفاوت در طبخ غذاها استفاده می شود، برنج است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۰۱:۰۰    
شفا آنلاین طب سنتی چربی پوست که در اصطلاح پزشکی سبوره خوانده می شود، مشکل بسیار شایعی در زمینه زیبایی است که معمولا از حوالی بلوغ شروع شده و تا حدود سن 60 سالگی ادامه می یابد ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۰۰:۳۰    
شفا آنلاین سلامت یک متخصص قلب و عروق گفت: احتمال بروز سکته در افرادی که والدین آنها دچار سکته شده اند، 9 برابر بیش از دیگران است.
  • ۱