سه شنبه ۰۵ تیرساعت ۲۲:۰۳Jun 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفا آنلاین 28 مهر 1395 - shafaonline.ir

شفا آنلاین 29 اسفند 1393 شفا آنلاین 29 اسفند 1394 شفا آنلاین 31 فروردین 1395 شفا آنلاین 31 اردیبهشت 1395 شفا آنلاین 31 خرداد 1395 شفا آنلاین 31 تیر 1395 شفا آنلاین 31 مرداد 1395 شفا آنلاین 31 شهریور 1395 شفا آنلاین 30 آبان 1395 شفا آنلاین 30 آذر 1395 شفا آنلاین 30 دی 1395 شفا آنلاین 30 بهمن 1395 شفا آنلاین 30 اسفند 1395 شفا آنلاین 1 مهر 1395 شفا آنلاین 2 مهر 1395 شفا آنلاین 3 مهر 1395 شفا آنلاین 4 مهر 1395 شفا آنلاین 5 مهر 1395 شفا آنلاین 6 مهر 1395 شفا آنلاین 7 مهر 1395 شفا آنلاین 8 مهر 1395 شفا آنلاین 9 مهر 1395 شفا آنلاین 10 مهر 1395 شفا آنلاین 11 مهر 1395 شفا آنلاین 12 مهر 1395 شفا آنلاین 13 مهر 1395 شفا آنلاین 14 مهر 1395 شفا آنلاین 15 مهر 1395 شفا آنلاین 16 مهر 1395 شفا آنلاین 17 مهر 1395 شفا آنلاین 18 مهر 1395 شفا آنلاین 19 مهر 1395 شفا آنلاین 20 مهر 1395 شفا آنلاین 21 مهر 1395 شفا آنلاین 22 مهر 1395 شفا آنلاین 23 مهر 1395 شفا آنلاین 24 مهر 1395 شفا آنلاین 25 مهر 1395 شفا آنلاین 26 مهر 1395 شفا آنلاین 27 مهر 1395 شفا آنلاین 28 مهر 1395 شفا آنلاین 29 مهر 1395 شفا آنلاین 30 مهر 1395 
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۲۳:۴۵    
شفا آنلاین سلامت جهت افزایش شانس بارداری توصیه های زیادی شده است که نیازمند رعایت موارد زیاد و دقت در انتخاب روزهای نزدیکی است که معمولا باعث ایجاد استرس در بانوان می گردد ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۲۳:۳۳    
شفا آنلاین اجتماعی عضو هیات علمی گروه جامعه شناسی دانشگاه تهران گفت: یکی از علل اینکه پسران ما امروزه خیلی زنانه شده اند ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۲۳:۳۳    
شفا آنلاین سلامت دبیر انجمن روماتولوژی ایران شایعترین نوع بیماری آرتروز را آرتروز زانو عنوان کرد و گفت: میزان شیوع این بیماری در افراد بالای 50 سال در جهان حدود 20 درصد است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۲۳:۱۸    
شفا آنلاین بیمه و بانک دبیرکل سندیکای بیمه گران از تصویب نهایی تاسیس صندوق بیمه حوادث با تایید شورای نگهبان خبر داد و گفت: بر این اساس بیمه های پایه حوادث طبیعی و بیمه تکمیلی آن عرضه خواهد شد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۲۳:۰۰    
شفا آنلاین سلامت بر اساس نتایج یک مطالعه جدید، پیاده روی سریع و یا دوچرخه سواری در طی مدت توصیه شده 150 دقیقه در هفته خطر ابتلا به دیابت نوع دو را تا 26 درصد کاهش می دهد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۲۳:۰۰    
شفا آنلاین سلامت محققان دانشگاه ناتینگهام می گویند، با اندازه گیری میزان یک هورمون در مو، می توان احتمال بارداری را در زنانی که تحت روش درمانی لقاح خارج از رحمی(IVF) قرار می گیرند ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۲۲:۴۸    
شفا آنلاین اجتماعی معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا از آغاز جریمه دوربینی خودروهای فاقد معاینه فنی در محدوده زوج و فرد پایتخت از شنبه اول آبان ماه خبر داد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۲۲:۳۳    
شفا آنلاین تغذیه دستیار تخصصی طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز طرز تهیه پلو سیر و کلم برای رفع ضعف قوای جنسی و تقویت بدن تشریح کرد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۲۲:۳۳    
شفا آنلاین سلامت کارشناس طب سنتی گفت: اکثر سرماخوردگی ها، ویروسی هستند و نیازی به آنتی بیوتیک (چرک خشک کن) ندارند, مصرف آنتی بیوتیک نه تنها جیب افراد ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۲۲:۱۸    
شفا آنلاین سلامت نتایج یک مطالعه جدید نشان می دهد، خواب تاثیر زیادی روی توان باروری مردان دارد، از جمله گرایش بیش از حد به خواب صبحگاهی، می تواند آسیب قابل توجهی به توان باروری مردان وارد کند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۲۲:۰۳    
شفاآنلاین سلامت رئیس سازمان بهزیستی گفت: اورژانس اجتماعی این سازمان سال گذشته توانست از خودکشی 4240 نفر در سراسر کشور جلوگیری کند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۲۲:۰۳    
شفاآنلاین بیمه و بانک مدیر بیمه ی ایران و معاون بیمه دانا در استان ایلام از فعالیت های انجام گرفته و نوع نگاه مردم گفتند ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۲۱:۴۸    
شفاآنلاین اجتماعی عمل پیوند عضو از مردی 61ساله که به دلیل تصادف دچار مرگ مغزی شده بود در اهواز انجام شد ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۲۱:۳۶    
شفاآنلاین اجتماعی آمارهای جهانی نشان می دهد طی یک سال گذشته، ایران بیشترین ارتقا را در رتبه بندی از نظر شاخص کیفیت زندگی داشته است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۲۱:۳۶    
شفاآنلاین سلامت اگر در پاهای تان رگ های ریز قرمز یا سیاه شده را می بینید باید بگوییم این فقط شما نیستید که با این مشکل مواجه هستید، واریس یکی از شایع ترین مشکلات بین خانم هاست.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۲۱:۱۸    
شفاآنلاین اجتماعی تصاویر زیر آرایشگاه های زنانه را در سال های 1920 تا 1940 میلادی نشان می دهند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۲۱:۰۳    
شفاآنلاین سلامت اکثر مردم سفید شدن مو را دلیل پیری می دانند، اما اگر موهای شما خیلی زود سفید شده است، به یاد داشته باشید که این موضوع سن تان را تعریف نمی کند بلکه حس پیری فقط در ذهن تان است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۲۱:۰۳    
شفا آنلاین سلامت معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: 2هزار پزشک متخصص در 27 رشته تخصصی در 580 بیمارستان و 378 شهر کشور در آبان ماه توزیع می شوند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۲۱:۰۳    
شفاآنلاین سلامت جنسی گاه پیش آمده که خانم ها بعد از دوران بارداری و زایمان با مشکلاتی در ناحیه دستگاه تناسلی شان روبرو شده اند ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۲۱:۰۳    
شفا آنلاین اجتماعی وزیر بهداشت در صفحه اینستاگرام خود در مورد استعفای سه تن از وزاری دولت یازدهم گفت: پس از مشورت های فراوان ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۲۰:۴۸    
شفاآنلاین اجتماعی هیچ زنی عادت ندارد چیزی را که می خواهد به زبان بیاورد اما می توانم به شما اطمینان دهم که بیشتر زنان نیاز دارند و از شما می خواهند که موارد زیر را به آن ها تقدیم کنید.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۲۰:۳۰    
شفاآنلاین تغذیه با استفاده از این دمنوش قادر خواهید بود سردرد خود را به صورت آنی درمان کنید و استرس را از خود دور کنید .
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۲۰:۳۰    
شفاآنلاین تغذیه این روزها جامعه ی ما بیشتر از همیشه به رژیم غذایی سالم نیاز دارد، چرا که آمار چاقی و استفاده از غذاهای بی ارزش و مضر بالا میرود و سرانه مصرف سبزیجات کم میشود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۲۰:۱۸    
شفاآنلاین سلامت جنسی میزان اطلاع ما از رفتار جنسی مان چقدر است؟ شاید در پاسخ به این سوال عده ای به این نکته اشاره کنند که داشتن اطلاعات علمی در یک امر غریزی به چه کار می آید؟و چر ا اصولا دانستن ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۲۰:۰۳    
شفاآنلاین اجتماعی به دلیل ازدحام بیش از حد مردم و ایجاد ترافیک و اختلال در امور کاری بیمارستان بین المللی تبریز وبا تشخیص مسئولان این بیمارستان عیادت از جواد خیابانی ممنوع شد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۲۰:۰۳    
شفاآنلاین سلامت عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی مهمترین راه های غیر جراحی و غیردارویی برای برخورد با پوکی استخوان را آموزش بیماران و اصلاح شیوه زندگی آنها ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۹:۴۸    
شفاآنلاین اجتماعی وزیربهداشت، درمان وآموزش پزشکی درکانال تگرامی خود نسبت به استعفای سه وزیر واکنش نشان داد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۹:۴۸    
شفاآنلاین جامعه پزشکی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: متاسفانه عده ای می خواهند خدمات این دانشگاه به بیماران مبتلا به ای بی (EB) را زیر سوال ببرند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۹:۳۳    
شفاآنلاین اجتماعی رئیس سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور گفت: خرید و فروش مواد مخدر در بین زنان از قرص های لاغری شروع می شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۹:۳۳    
شفاآنلاین سلامت عضو انجمن علمی طب سنتی ایران گفت: طب سنتی مانند طب رایج نیازمند تحقیق، پژوهش و اهمیت دادن است ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۹:۱۸    
شفاآنلاین جامعه پزشکی مدیرکل منابع انسانی وزارت بهداشت و درمان از کمبود 170 هزار نیروی انسانی تا رسیدن به وضعیت استاندارد در رشته های درمان کشور خبر داد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۹:۰۳    
شفاآنلاین اجتماعی عضو کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه گفت: با مصوبه کمیسیون تلفیق دولت مکلف شد تا پایان اجرای برنامه ششم بدهی خود به سازمان تامین اجتماعی را پرداخت کند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۹:۰۳    
شفا آنلاین جامعه پزشکی هرکسی که بخواهد سیاست را خوب بفهمد، باید تاریخ بداند، چراکه اگر تاریخ نداند، راه به جایی نمی برد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۹:۰۳    
شفاآنلاین سلامت مهندسان پزشکی در روسیه موفق شدند تا سرنگ خودکاری را برای تزریق دارو بسازند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۸:۰۱    
شفا آنلاین سلامت یک متخصص بیماری های پوست و مو تقویت سیستم ایمنی بدن را مهمترین عامل مبارزه با ویروس زگیل دانست و گفت: افراد مبتلا به این ویروس نباید پوست خود را دستکاری کنند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۸:۴۸    
شفاآنلاین سلامت معاون امور اجتماعی وزارت بهداشت با بیان اینکه در حال حاضر 350 هزار بیمار مبتلا به سرطان در کشور داریم، گفت: هر سال 90 هزار مورد جدید سرطان به کشور افزوده می شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۸:۳۶    
شفاآنلاین سلامت مدیرکل نظارت بر فرآورده های غذایی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو گفت: مجلس، مجازات عدول از قانون عدم تبلیغات کالاهای آسیب رسان به سلامت را، محفوظ داشته است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۸:۳۶    
شفاآنلاین بیمه و بانک بانک توسعه صادرات در آستانه روز ملی صادرات(29مهر) اعلام کرد: جریمه دیرکرد تسهیلات ریالی و ارزی معوق آن دسته از مشتریان که نسبت به تسویه بدهی خود تا پایان آذرماه سال جاری اقدام ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۸:۱۸    
شفاآنلاین جامعه پزشکی رئیس کل سازمان نظام پرستاری کشور در دیدار با آیت الله جوادی آملی تشریح کرد: پرستاران به دلیل تجارب و نگاه تیزبینانه ای که دارند، به نوعی کارشناس پزشکی هستند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۸:۰۱    
شفا آنلاین سلامت یک تیم از دانشگاه ایالتی واشنگتن (WSU) یک طیف سنج ارزان قیمت را توسعه دادند که به گوشی های هوشمند متصل شده و می تواند بیومارکرها(نشانگرهای زیستی) سرطان را در چند نمونه به طور همزمان ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۷:۴۷    
شفا آنلاین سلامت مطالعات محققان موسسه تحقیقات آرکانزاس آمریکا نشان می دهد، اسید فولینیک سبب بهبود مهارت های کلامی و برقراری ارتباط در کودکان مبتلا به اوتیسم می شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۷:۳۲    
شفا آنلاین سلامت از سوی دانشگاه علوم پزشکی ایران بزرگترین بیمارستان سوختگی و پوست در منطقه کن تهران راه اندازی خواهد شد و این بیمارستان مجهز به مرکز تحقیقاتی در این حوزه خواهد بود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۷:۳۲    
شفا آنلاین سلامت به گفته دانشمندان با استفاده از مواد پلاستیکی سرطان، دیابت و اوتویسم را به خانه هایمان می آوریم.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۷:۰۲    
شفا آنلاین سلامت تازه ترین تحقیقات دانشمندان نشان می دهد،امواج سونوگرافی برای کند شدن روند پیری مغز موثر است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۷:۰۲    
شفا آنلاین اجتماعی اردوغان در مسیر فرودگاه آنکارا تا کاخ ریاست جمهوری با پارچه نوشته ای مواجه شده بود که از او دعوت می کرد چای بنوشد. اردوغان توقف کرد و با صاحب مغازه و کسبه محل چای نوشید
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۶:۴۸    
شفا آنلاین سلامت متخصص بیماری های غدد و داخلی با اشاره به علائم کیست های خوش خیم و بدخیم گفت: پرمویی و کلفتی صدا در زنان از نشانه های وجود کیست های خطرناک تخمدان است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۶:۳۱    
شفا آنلاین سلامت مطالعات محققان دانشگاه کارولینای جنوبی نشان می دهد استاتین به عنوان پرکاربردترین داروی کاهش دهنده کلسترول، با بسیاری از داروی های قلبی تداخل دارد ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۶:۳۱    
شفا آنلاین سلامت معاون درمان وزارت بهداشت از ابلاغ نقشه راه درمان کشور تا یک ماه آینده خبر داد و گفت: این نقشه راه تحت عنوان سند درمان 1404 تدوین شده است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۶:۱۶    
شفا آنلاین سلامت یک دندانپزشک با اشاره به اینکه جرم گیری زیاد دندان سبب آسیب به آن می شود، گفت: حداکثر سالانه دو بار جرم گیری دندان لازم است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۶:۰۱    
شفا آنلاین اجتماعی گوشی اچ تی سی11متفاوت بدون لبه وبدون دکمه را ببینید|رندر جدیدی از پرچمدار2017 این کمپانی درفضای مجازی منتشرشده که بدون دکمه بودن و نمایشگر dual edgeبودن (دراصطلاح بدون لبه) آن ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۶:۰۱    
شفا آنلاین سلامت برخلاف اظهار نظر افرادی همچون استفن هاوکینگ که هوش مصنوعی را خطری برای بشریت می دانند، این فناوری کمک زیادی به انسانها در داشتن زندگی بهتر می کنند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۵:۴۹    
شفا آنلاین سلامت یک متخصص پوست و مو گفت: جوش های سرسیاه به دلیل چربی پوست و معمولا در سنین بلوغ به دنبال تغییرات هورمونی به وجود می آیند و در صورتی که به مدت طولانی درمان نشوند، به عفونت منجر می شوند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۵:۳۱    
شفا آنلاین اجتماعی عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در خصوص نقل و انتقال سند خودروها گفت: بر اساس مقررات موجود الزامی به مراجعه شهروندان برای نقل و انتقال سند خودرو به دفترخانه ها وجود ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۵:۳۱    
شفا آنلاین سلامت دبیرکل جمعیت مبارزه با دخانیات، سل را مهم ترین عامل مرگ و میر از میان سایر بیماری های عفونی خواند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۵:۱۹    
شفا آنلاین اجتماعی محققان ایرانی با نانوذرات اکسیدروی، ساختار رنگ های پلیمری و ایجاد خاصیت خود تمیز شوندگی در آن ها را مورد بررسی قرار دادند تا در ساخت رنگ های ترافیکی معابر ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۵:۰۱    
شفا آنلاین سلامت طبق نتایج تحقیقات، هم نوشیدنی های رژیمی و هم نوشابه های حاوی قند می توانند بر سلامت تخمک های زنان تاثیر گذارند و توانایی باروری آنها را به خطر اندازند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۵:۰۱    
شفا آنلاین اجتماعی با شروع عملیات آزاد سازی شهر موصل این گروهک هر چه بیشتر به سیاست ایجاد رعب و وحشت روی آورده است
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۴:۴۶    
شفا آنلاین اجتماعی مدیرعامل بانک سپه گفت: در سال جاری تاکنون یک هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج متقاضیان پرداخت شده است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۴:۱۶    
شفا آنلاین سلامت اداره کل پزشکی قانونی استان تهران از افزایش سه درصدی فوت ها در این استان براثر مسمومیت با قرص برنج از ابتدای فروردین تا پایان مردادماه امسال خبر داد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۳:۴۶    
شفا آنلاین سلامت قرار است پلتفرم هوش مصنوعی شرکت IBM در مرکز بیماری های ناشناخته و نادر بیمارستان دانشگاه ماربورگ واقع در آلمان، به منظور حل برخی از مشکلات پزشکی پیچیده ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۳:۳۱    
شفاآنلاین:عضو شورایعالی نظام پزشکی گفت:با توجه به اینکه ایران درزمینه ورزش مردم جامعه رتبه 104 جهان را دارد ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۳:۳۱    
شفا آنلاین سلامت نتایج یک بررسی جدید نشان می دهد در دهان و سیستم گوارشی مبتلایان به سردردهای میگرنی سطح بالاتری از میکروب ها وجود دارد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۳:۳۱    
شفا آنلاین سلامت یک متخصص بیماری های عفونی بایدها و نبایدها در بیماران مبتلا به فاویسم را تشریح کرد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۳:۰۱    
شفا آنلاین سلامت رئیس سازمان غذا و دارو از سرانه مصرف پایین لبنیات و حمایت کم دولت از این حوزه خبر داد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۳:۰۱    
شفا آنلاین سلامت متخصصان علوم پزشکی در آمریکا در تازه ترین آزمایشات خود دریافتند که افراد چاق زودتر به زوال عقل مبتلا می شوند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۲:۴۹    
شفا آنلاین تغذیه به گفته متخصصان تغذیه، برخی فاکتورهای مشخص بیش از سایر موارد فرد را در معرض سوءتغذیه قرار می دهند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۲:۳۴    
شفا آنلاین بیمه و بانک بانک مرکزی امروز (چهارشنبه) نرخ برابری 39 ارز عمده را در برابر ریال اعلام کرد که بر اساس آن ارزش دلار آمریکا و پوند انگلیس به همراه 29 ارز دیگر نسبت به دیروز افزایش و بهای 6 ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۲:۳۴    
شفا آنلاین سلامت طبق نتایج یک تحقیق، نوجوانان مبتلا به اختلال اوتیسم بیشتر چاق می شوند و چاقی آنها در مقایسه با همسن و سال هایشان، تداوم بیشتری در طول سال های نوجوانی دارد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۲:۱۹    
شفا آنلاین سلامت محققان در حال توسعه واکسن های جدیدی هستند که این واکسن ها به طور بالقوه می توانند در برابر عفونت بیماری طاعون که به "مرگ سیاه" معروف است، از انسان محافظت کنند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۲:۰۱    
شفاآنلاین تغذیه طبق نتایج یک تحقیق جدید، رژیم غذایی مدیترانه ای ریسک بیماری های چشمی مرتبط با افزایش سن را کاهش می دهد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۲:۰۱    
شفاآنلاین اجتماعی آمار ها و گزارش های منتشرشده، نشان داده در هر 9ثانیه، یک خشونت در کشور رخ می دهد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۱:۴۶    
شفاآنلاین اجتماعی کارت خرید اعتباری کالا و خدمات (کاراکارت) خدمتی جدید از وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی با همکاری سازمان تامین اجتماعی، بانک رفاه کارگران، شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۱:۳۱    
شفاآنلاین حوادث پزشکی هواپیمای 3826 از مقصد اهواز به سمت شیراز، یک مسافر ویژه داشت.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۱:۳۱    
شفاآنلاین سلامت رئیس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی گفت : انتشار غبار سیلیس در فضای کار می تواند منجر به مرگ شود ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۱:۳۱    
شفاآنلاین سلامت رئیس اداره کنترل سل و جذام وزارت بهداشت آخرین وضعیت میزان بروز سل و تشخیص این بیماری در کشورمان را تشریح کرد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۱:۱۶    
شفاآنلاین سلامت معاون بهداشت وزارت بهداشت، سالمندان،حاشیه نشینان و همچنین مبتلایان به بیماری های غیرواگیر و ایدز را چهار گروه در معرض ابتلا به سل در کشور دانست.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۱:۰۲    
شفاآنلاین سلامت دبیر علمی دومین کنگره ملی تروما با اشاره به اینکه تروما نخستین عامل مرگ و میر در جمعیت زیر 45 سال در کشور به شمار می رود، گفت: اکثر موارد منجر به تروما یا حوادث قابل پیش گیری است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۱:۰۲    
شفاآنلاین سلامت متخصص ارتوپد گفت: ضعف عضلات اطراف ستون فقرات،علت بعضی از انحناهای کمر کودکان است و این موضوع در دختر بچه ها به خصوص در زمان بلوغ وهمزمان با رشد سینه ها شایع تر است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۰:۴۸    
شفاآنلاین اجتماعی رانندگی در کشور ما سبک، سیاق و اصطلاحات خاصی همچون راه گرفتن، رد کردن و... خودش را دارد ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۰:۳۳    
شفاآنلاین سلامت دبیر انجمن طب فیزیکی و توانبخشی ایران با اشاره به شیوع سالمندی در جامعه جهت گیری سیستم بهداشت و درمان به سمت بیماری های دوران سالمندی را ضروری دانست ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۰:۳۳    
شفاآنلاین سلامت استاد دانشگاه کوئینز کانادا با بیان اینکه غفلت از سلامت جنبه های محیطی کار آسیب های جبران ناپذیر به دنبال دارد گفت ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۰:۱۵    
شفاآنلاین حوادث پزشکی رئیس گروه حمایت از بیماران ای بی (EB) از فوت نوزاد 27 روزه مبتلا به بیماری نادر ای بی بر اثر عدم حضور پزشک خبرداد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۰:۰۰    
شفاآنلاین جامعه پزشکی سازمان نظام پزشکی در بیانیه ای اعلام کرد: ارائه دهندگان خدمات درمانی چند ماه است که حقوق خود را دریافت نکرده اند و با همه مرارت ها، کوچکترین خدمت درمانی بر زمین نمانده است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۰:۰۰    
شفاآنلاین سلامت زنانی که به طور منظم از اسپری های ضد عرق حاوی نمک های آلومینیوم استفاده می کنند، بسیار در معرض خطر ابتلا به سرطان پستان هستند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۰۹:۴۶    
شفاآنلاین اجتماعی خرده های کاغذ را مثل دانه های ریز برف توی هوا پخش می کند و بی آن که منتظر رسوبشان روی زمین بماند، به کلاس پشت می کند و می رود؛ تکه کاغذها چند موزاییک را فرش کرده اند ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۰۹:۳۲    
شفاآنلاین جامعه پزشکی عضو هیات رییسه مجلس با تاکید بر اینکه عدالت درنظام پرداختی ها درحوزه بهداشت و درمان باید رعایت شود، گفت: پرداختی به پزشکان باید دارای کف و سقف مشخصی باشد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۰۹:۳۲    
شفاآنلاین سلامت رئیس انجمن علمی مامایی ایران گفت: چند سالی است که موضوع سلامت باروری بانوان در کشور به عنوان یک موضوع کم اهمیت به حاشیه رفته و توجه خاصی به آن نمی شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۰۹:۰۲    
شفاآنلاین سلامت محققان ژاپنی متوجه شدند که یک داروی تجویزی برای درمان سرماخوردگی می تواند در جلوگیری از گسترش سرطان مثانه نیز کاربرد داشته باشد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۰۹:۰۲    
شفاآنلاین اجتماعی میانگین هزینه جفت گیری اسب های اصیل 20 میلیون تومان است
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۰۹:۰۲    
شفاآنلاین سلامت طی شش ماهه نخست امسال 20 قلم دارو و فرآورده دارویی به ارزش بیش از 48 میلیون دلار به 53 کشور مختلف صادر شده است که در این میان کشورهایی مانند روسیه ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۰۸:۰۱    
شفا آنلاین اجتماعی برخی با اصطلاحات و الفاظ مرد شدن، مستقل شدن، روی پای خود ایستان، مسئولیت پذیری و ... خدمت سربازی را به عنوان یک ضرورت و مقطعی از زندگی پذیرفته اند ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۰۸:۴۵    
شفاآنلاین سلامت همین دو ماه قبل بود که علی اکبر سیاری، معاون وزیر بهداشت با صراحت به رسانه ها اعلام کرد که 30 درصد مردم ایران امنیت غذایی ندارند ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۰۸:۳۳    
شفاآنلاین :اجتماعی عمومی نمایشگاه سفال و معرق "فردا در آئینه" شامل آثار هنری زیور پروین (رشته کار آفرینی)، معصومه عطائی (رشته سفالگری) و محسن مرتضوی (رشته معرق) که از قربانیان اسیدپاشی هستند ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۰۸:۳۳    
شفاآنلاین اجتماعی معاون مدیرکل مستمری سازمان تامین اجتماعی تنها صندوق بازنشستگی که توانسته تعادل بین ورودیها و خروجی هایش را حفظ کند، سازمان تامین اجتماعی دانست.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۰۸:۳۳    
شفاآنلاین سلامت وزیر بهداشت با بیان اینکه بخشی از اقداماتی که مدنظر داشتم، به دلیل شرایط اعتباری، روی زمین مانده است، افزود: متاسفانه هرچه که ما در این زمینه توضیح می دهیم برای برخی بی فایده است ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۰۸:۱۶    
شفاآنلاین اجتماعی وارد دوره راهنمایی که شد بیشتر از سن و سالش رفتار می کرد. حرف پدر و مادرش را نمی خواند و حال و حوصله درس و مدرسه را نداشت ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۰۷:۴۶    
شفا آنلاین سلامت جنسی کاهش میل جنسی در بسیاری از افراد اتفاق می افتد، اما معمولا از آن کم صحبت می کنند، به ویژه در مردها. آنها از اینکه دیگران فکر کنند از نیروی مردانگی شان کم شده است، وحشت دارند ...
  • ۱