دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۲۳:۵۱May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفا آنلاین 30 آبان 1395 - shafaonline.ir

شفا آنلاین 29 اسفند 1393 شفا آنلاین 29 اسفند 1394 شفا آنلاین 31 فروردین 1395 شفا آنلاین 31 اردیبهشت 1395 شفا آنلاین 31 خرداد 1395 شفا آنلاین 31 تیر 1395 شفا آنلاین 31 مرداد 1395 شفا آنلاین 31 شهریور 1395 شفا آنلاین 30 مهر 1395 شفا آنلاین 30 آذر 1395 شفا آنلاین 30 دی 1395 شفا آنلاین 30 بهمن 1395 شفا آنلاین 30 اسفند 1395 شفا آنلاین 1 آبان 1395 شفا آنلاین 2 آبان 1395 شفا آنلاین 3 آبان 1395 شفا آنلاین 4 آبان 1395 شفا آنلاین 5 آبان 1395 شفا آنلاین 6 آبان 1395 شفا آنلاین 7 آبان 1395 شفا آنلاین 8 آبان 1395 شفا آنلاین 9 آبان 1395 شفا آنلاین 10 آبان 1395 شفا آنلاین 11 آبان 1395 شفا آنلاین 12 آبان 1395 شفا آنلاین 13 آبان 1395 شفا آنلاین 14 آبان 1395 شفا آنلاین 15 آبان 1395 شفا آنلاین 16 آبان 1395 شفا آنلاین 17 آبان 1395 شفا آنلاین 18 آبان 1395 شفا آنلاین 19 آبان 1395 شفا آنلاین 20 آبان 1395 شفا آنلاین 21 آبان 1395 شفا آنلاین 22 آبان 1395 شفا آنلاین 23 آبان 1395 شفا آنلاین 24 آبان 1395 شفا آنلاین 25 آبان 1395 شفا آنلاین 26 آبان 1395 شفا آنلاین 27 آبان 1395 شفا آنلاین 28 آبان 1395 شفا آنلاین 29 آبان 1395 شفا آنلاین 30 آبان 1395 
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۳:۴۸    
اغلب اوقات هنگامی که سردرد به سراغمان می آید سریعاً به فکر استفاده از انواع داروهای مسکن می افتیم غافل از اینکه درمان های خانگی نیز برای آن وجود دارد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۳:۱۵    
استارتاپ نیویورکی لامپ هوشمندی را توسعه داده که با استفاده از انرژی خورشیدی به صورت ابزار چندمنظوره برای یک شهر هوشمند تعریف شده است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۳:۰۰    
کلکسیونرهای جهان، به جمع آوری سکه ها و تمبرهای قدیمی معروف می شوند، اما یک پزشک ترکیه ای، به سبب داشتن مجموعه ای بی سابقه، معروف شد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۲:۴۵    
خون بر اثر یک جراحت کوچک بیرون می آید و نمی توان به سادگی آن را بند آورد. این اتفاق باعث ایجاد ترس و وحشت برای شخص و اطرافیان می شود؛ اتفاقی آزاردهنده که اتفاقا راه حلی ساده هم دارد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۲:۳۰    
محققان به روشی دست یافته اند که قادر به تشخیص سرطان دهانه رحم، بدون نمونه برداری است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۲:۳۰    
سازمان مدیریت بحران کشور با هشدار نسبت به کاهش دمای هوا در برخی نقاط کشور تا منفی 10 درجه گفت: بر اثر سرما و مصرف زیاد احتمال افت فشار گاز وجود دارد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۲:۱۵    
مجری پانامایی اولین بانوی گوینده خبری است که با حجاب در تلویزیون کانادا حضور یافت.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۲:۰۳    
یکی از بازیکنان بزرگ در شمالی ترین نقطه تهران دست به اقدامی زده که همسایگان مجبور به شکایت شده اند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۱:۴۸    
ورزش کردن همواره به عنوان عامل مهمی در حفظ سلامت افراد دارد.ورزش های روزانه می تواند خطر ابتلا به بیماری های قلبی را در شما کاهش دهد
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۱:۳۳    
وزارت رفاه در حال بررسی طرحی است که در آینده کاراکارت برای سایر بیمه شدگان تامین اجتماعی ارائه شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۱:۳۳    
شفا آنلاین اجتماعی یک لامبورگینی اونتادور نارنجی SV به دلیل سرعت بالا در پارمای ایتالیا در یک تصادف جاده ای به شدت نابود شد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۱:۱۸    
متخصصان فنلاندی 2267 زن و مرد 52 تا 76 ساله را مورد آزمایش های مختلف قرار دادند تا ببینند میزان بدبینی یا خوشبینی آن ها روی سلامت قلب شان چه تاثیری دارد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۱:۰۰    
براساس برنامه ریزی های انجام شده قرار است سایت زباله سوزی با استفاده از دستگاه های مدرن زباله ها از بین برود
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۰:۴۵    
نتایج یک بررسی نشان می دهد داروهای رفع سوزش معده می تواند خطر سکته مغزی را افزایش دهند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۰:۳۳    
عضو شورای عالی سازمان نظام پرستاری با ابراز نگرانی از آنچه که "حضور نیروهای غیرحرفه ای پرستاری در بیمارستان های خصوصی" خواند، از وزارت بهداشت خواست به طور جدی به این مساله بپردازد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۰:۱۸    
مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به ادامه روند کاهش دما در اغلب مناطق کشور از سرد شدن هوای پایتخت خبر داد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۰:۰۰    
بیماری روزئولا یک بیماری ویروسی است و در نوزادانی که سابقه بیماری نداشته باشند یک بیماری خوش خیم است و خودبخود بهبود پیدا می کند
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۹:۴۸    
کنفرانس ارتقاء سلامت با شعار سلامت برای همه و همه برای سلامت برای اقدام در تمامی بخش ها، تحرک اجتماعی و سواد سلامت برگزار می شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۹:۳۰    
تمام کادر کمیته بهداشت و درمان اربعین برای برگزاری مراسم بزرگ اربعین که پیش بینی می شود با حضور جمعیتی 20 میلیونی برگزار شود، آماده هستند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۹:۱۸    
کمیته پژوهشی شورای عالی آموزش وپرورش طی فراخوانی از فرهنگیان و پژوهشگران توانمند و علاقمند به تحقیق در حوزه تعلیم و تربیت دعوت کرد ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۹:۰۳    
شرایط تغییر رشته دانش آموزان پایه دهم از شاخه نظری به فنی وحرفه ای و بالعکس اعلام شد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۹:۰۳    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه طرح غربالگری ژنتیکی برای جلوگیری از تولد یک کودک معلول مد نظر گرفته شده است ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۸:۳۳    
پسربچه 7 ساله انگلیسی که نیمی از جمجمه اش را به دلیل سقوط از صخره از دست داده بود با دریافت جمجمه سه بعدی توانست به زندگی عادی خود برگردد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۸:۳۳    
با اشاره به اینکه هم اکنون محقق و دانشمند پزشکی داریم که در رده دریافت کنندگان جایزه نوبل است ولی زیرساخت دریافت جایزه نوبل را نداریم
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۸:۲۱    
اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور مصوبه دولت در ارتباط با کاهش آلودگی هوای کلانشهرها را به 14 وزارتخانه و سازمان و نهاد برای اجرا ابلاغ کرد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۸:۰۳    
بزودی سرویس خدماتی برای اطلاع رسانی و مشاوره در زمینه جمع آوری و ذخیره سلول های بنیادی خون بند ناف تحت نظر کمپانی Clic-care system در میلان ایتالیا آغاز به کار خواهد کرد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۷:۴۸    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران درباره عدم موفقیت ایران در کسب نوبل پزشکی گفت: اگر منظور جایزه نوبل پزشکی است، با بودجه هایی که الان در دانشگاه هزینه می شود امکانش نیست.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۷:۳۰    
سخنگوی سازمان انتقال خون ایران، خبر ورود خون چینی و آمریکایی به کشورمان را تکذیب کرد و گفت: هرگونه واردات خون خارجی و صادرات خون کذب است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۷:۳۰    
مسابقات فن آورد از سال 1393 در دانشگاه صنعتی شریف شروع شد و امسال هم دانشگاه صنعتی شریف میزبان برگزاری بخش حضوری این مسابقات در سال 1395 است
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۷:۰۳    
347 هزار و 526 مورد خدمات درمانی شامل اورژانس پیش بیمارستانی 115، بیمارستانی و درمانگاهی در نقاط مختلف این استان بویژه پایانه مرزی مهران تا پایان روز 29 آبان به زائران ارائه شده است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۶:۴۸    
اینترنت اشیا با برقراری ارتباط بین مجموعه ابزارها؛ از بطری های هوشمندی که مقدار داروی موردنیاز بیمار را در زمان مقرر در اختیار می گذارند تا دستیارهای دیجیتالی و صندلی هایی که مدت استفاده کاربر را ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۶:۳۳    
از 20 آبان تاکنون 200 هزار زائر در دو کشور عراق و ایران خدمات سرپایی امدادی از طریق پایگاه های این جمعیت دریافت کرده اند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۶:۱۸    
محققان دانشگاه توکیو موفق به رشد سلول های بنیادی حلزون گوش برای درمان ناشنوایی مادرزادی شدند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۶:۰۳    
مسئول کشوری فناوری های کمک باروری عنوان کرد: برخی بیماری ها و عوامل محیطی به طور مستقیم در افزایش بروز ناباروری تاثیر دارند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۵:۳۳    
استفاده از رنگ های شاد در فصل سرما و نور درمانی از راهکارهای مقابله با افسردگی فصلی به شمار می روند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۵:۱۸    
رئیس سازمان غذا و دارو با اشاره به برخورد نامناسب شرکت اروپایی در نمایشگاه دارویی اخیر گفت: رفتار آنها جنبه سیاسی داشت.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۵:۰۳    
معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور اظهار کرد: در حال حاضر بیش از 11 میلیون جوان ایرانی از سن طبیعی ازدواج گذشته اند و این مسئله نشان دهنده آنست که باید در برنامه ریزی ها ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۴:۴۸    
یکی ازنشانه هایی که می تواند بدلیل بیماری قلبی باشد ولی اغلب این علامت ناشی ازبیماری های غیرقلبی یا بیماری سیستمیک یا موضعی اندام ها یا واکنش دارویی یا ادم با منشا ناشناخته است .
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۴:۳۳    
فوق تخصص ریه و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به بیماران ریوی توصیه کرد: رژیم غذایی خود را برپایه مصرف پروتئین و چربی بیشتر و قند کمتر تنظیم کنند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۴:۳۳    
اغلب افراد احساس سوزش،احساس جسم خارجی داخل چشم شبیه دانه های ماسه و گاها اشکریزش بدنبال ان را تجربه کرده اند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۴:۱۸    
جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از آغاز طرح ضربتی برخورد با وسایل نقلیه پلاک مخدوش خبر داد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۴:۰۰    
محققان روش جدیدی برای اصلاح دی.ان.ای ابداع کرده اند که می تواند 'ژن های شکسته شده' را در مغز ترمیم کرده، بیماری هایی را که پیش از این قابل درمان نبودند، درمان کند و حتی طول عمر انسان را افزایش دهد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۳:۴۸    
متخصصان ژنتیک دانشگاه ویسکانسین-مدیسن آمریکا، موفق به شناسایی پروتئینی شدند که در رشد و تکثیر سلول ها و توسعه بافت های بدن نقش حیاتی دارد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۳:۳۰    
مرکز پایش آلودگی هوای محیط زیست استان تهران شاخص آلودگی هوای پایتخت را 70 و در شرایط سالم اعلام کرد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۳:۳۰    
دبیرکل جمعیت هلال احمر با تاکید بر این مطلب که مردم نگران کمبود دارویی نباشند، گفت: به اندازه نیاز اربعین، دارو در انبارها دپو شده و نگرانی از این جهت وجود ندارد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۳:۱۸    
مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از آخرین آمار عضویت آزمایشگاهها در این شبکه خبر داد و گفت: تاکنون 179 آزمایشگاه به صورت قطعی عضو این شبکه شده اند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۳:۰۳    
دبیر قرارگاه اربعین استان ایلام گفت: زائران از دریافت و نگهداری هرگونه بسته و پاکت از افراد غیر(اعم از ایرانی یا عراقی) به منظور امانت و یا انتقال از ایران به عراق و بالعکس خودداری کنند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۳:۰۳    
بلع سرکه می تواند درمان مؤثری برای بیماری های التهابی روده، درد معده، اسهال، تب و خستگی باشد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۲:۴۸    
کاهش قدرت حافظه و توانایی های شناختی مهم ترین علامت بالینی آلزایمر است. پژوهش های سازمان جهانی بهداشت نشان می دهد بیماری بیشتر مردمی که در حال حاضر بازوال عقل زندگی می کنند، تشخیص رسمی داده نمی شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۲:۳۳    
ارزش مواد غذایی که هر ساله هدر می رود بالغ بر یک هزار میلیارد دلار آمریکاست که 680 میلیارد دلار از آن در کشورهای صنعتی و توسعه یافته و بقیه در کشورهای در حال توسعه هدر می رود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۲:۳۳    
پژوهش های انجام شده نشان می دهد برخلاف تصور عموم، نوشابه رژیمی یا دایت سالم تر از نوشابه معمولی نیست؛ حتی اگر این نوع نوشیدنی یک بار در هفته مصرف شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۲:۱۸    
متخصص تغذیه گفت: کمبود ویتامین D زمینه ساز بسیاری از بیماری هایی همچون امراض روحی، افسردگی، اضطراب، بیماری های قلبی و عروقی، بیماری های خودایمنی، MS، عدم تعادل ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۲:۰۳    
گروه های تحقیقاتی زیادی تحت عنوان شبکه و با مشارکت دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور سالانه زیرنظر وزارت بهداشت راه اندازی می شوند که یکی از آنها شبکه بیماری های ویروسی است که با هدف مقابله با این ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۲:۰۳    
سخنگوی سازمان امداد و نجات با اشاره به تصادف سواری سمند با اتوبوس در خراسان شمالی گفت: در اثر این حادثه 45 مسافر آسیب دیده و 2 نفر جان خود را از دست داده اند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۱:۳۰    
هادی حق شناس گفت: دولت می تواند با انتشار اوراق خزانه و تسریع در خصوصی سازی بخشی از کسری بودجه خود را تامین کند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۱:۳۰    
مطابق پیش بینی ها، باران در آخرین روز آبان 95 به داد تهران رسید و هوا را تمیز کرد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۱:۱۵    
وزارت علوم دو هفته پس از انتشار گزارش هایی در نشریات معتبر از سرقت علمی در ایران، اقداماتی که برای مقابله با این موضوع انجام شده است را منتشر کرد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۱:۰۰    
بیب الله مسعودی فرید، معاون اجتماعی سازمان بهزیستی درباره زنان آسیب دیده اجتماعی یا روسپی می گوید: برای آنها 24 مرکز در کشور داریم که دو مرکز در تهران است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۰:۴۸    
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۰:۴۸    
شفاآنلاین:رئیس انجمن آترواسکلروز ایران گفت: روش درمان ازطریق سلول های بنیادی در کل دنیا بیشتر یک روش مطالعاتی و تحقیقاتی است و جایگزین روش های استاندارد دیگرازجمله: آنژیوپلاستی،جراحی قلب باز ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۰:۳۰    
یک پژوهشگر طب اسلامی گفت: با شست و شوی مداوم تبخال به وسیله عصاره ریشه جعفری می توان با این ضایعه مقابله کرد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۰:۳۰    
یکی از پرسش هایی که بعد از دیدن عکس های نزدیک با وضوح بالا از صورت او ناخودآگاه در ذهن شکل می گیرد، این است که چرا رنگ پوست صورت او اینقدر نارنجی است؟
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۰:۱۸    
زمانی که کبد در سلامت کامل باشد به پاکسازی خون، گوارش مواد غذایی و مقابله با آلودگی ها کمک می کند و همچنین این قابلیت را دارد که در صورت آسیب دیدن ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۰:۰۳    
رییس اداره بیماری های معاونت درمان وزارت بهداشت از برنامه این وزارتخانه برای تدوین بسته خدمتی ویژه بیماران صعب العلاج خبر داد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۰:۰۳    
طبق یک مطالعه جدید، برخی افراد به طورژنتیکی علاقه به مصرف نمک دارند و آنقدر این چاشنی را به غذایشان می زنند که احتمالا قلب شان در معرض خطر قرار می گیرد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۰۹:۴۸    
به گفته محققان دو تیم تحقیق مستقل، جهش در ویروس ابولا موجب افزایش توانایی این ویروس در مبتلا کردن افراد در طول دوره اپیدمی 2016-2013 در غرب آفریقا شده است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۰۹:۳۳    
((می ترسم قرصی شوم)) این سوالی است که تقریبا تمامی مراجعه کنندگان به متخصص اعصاب وروان (روانپزشک) از پزشک خود میپرسند یا حداقل در ذهن خود دارند
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۰۹:۳۳    
دست دندانها ودندانهای مصنوعی متحرک محدودیتهایی دارند که بیماران بی دندان باید از آن آگاهی داشته باشند
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۰۹:۱۸    
حتما عبارت چشم های خمار راشنیده اید. روزگاری جزو معیارهای زیبایی محسوب می شد ، چیزی که امروزه به عنوان یک اختلال در نظر گرفته می شود. در واقع نشانگر افتادگی خفیف پلک و کوچک بودن شکاف پلکی بود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۰۹:۰۳    
زنانی که قصد دارند در آینده نزدیک باردار شوند باید قبل از شروع بارداری ذخایر ریز مغذی ها ی خود را کامل نمایند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۰۸:۴۵    
از اواسط حاملگی به بعد خطوط مایل به قرمز و کمی فرو رفته روی پوست شکم و گاهی روی پستانها ها و ران ها ایجاد می شود که به آنها استریا های حاملگی یا Stretch marks گفته می شود
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۰۸:۳۳    
نوعی رفلکس غیر ارادی است که با واسطه ی تلاش های واقعی یا خیالی برای دخول به واژن پدیدار میشود
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۰۸:۱۵    
فیستول مقعد یک کانال کوچک است که می تواند در میان پایان روده و پوست نزدیک مقعد گسترش یابد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۰۸:۰۳    
پژوهشگران توانستند رنگدانه های آبی رنگ (haemocyanin) را در خون هشت پاهای قطب جنوب کشف کنند که دریافت اکسیژن و رساندن آن به بافت ها در دمای زیر صفر درجه را انجام می دهد .
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۰۷:۴۵    
امروزه مصرف غذاهای ارگانیک رونق پیدا کرده است، اما آیا واقعا این غذاها بهتر از غذاهای غیر ارگانیک هستند؟
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۰۷:۳۰    
آرامش روحی و جسمی بیماران، نقش بسیار مهمی در روند بهبودی آن ها و عبور از شرایط سخت بیماری های مختلف دارد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۰۷:۰۳    
به گزارش نهادهای رسمی، اقتصاد ایران وارد دوره رشد اقتصادی مثبت یا به عبارت دیگر رونق شده است
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۰۶:۲۱    
ماهی در فر با فویل از مجموعه دستورغذایی های جیمی الیور است که سایت ما طرز تهیه آن را برای شما آماده کرده ایم.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۰۶:۰۳    
این روزها خبر سرطان زا بودن الکل و انواع نوشیدنی های الکلی در جهان غرب غوغایی به پا کرده است. شفا آنلاین ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۰۵:۴۸    
کلاژن اساسا همانند چسبی است که بدن ما را یکپارچه نگه می دارد. شفا آنلاین: این ماده مغذی به وفور در پوست، بافت استخوانی، رباط ها، غضروف ها، تاندون ها، دستگاه گوارش و عضلات یافت می شود ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۰۵:۳۰    
20 مهرماه امسال، یکی از حساس ترین رقابت های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه برای ایران بود و تیم ملی ایران موفق شد در رقابتی نفس گیر، کره جنوبی مدعی را از پیش رو بردارد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۰۵:۳۰    
آیا تاکنون آرزو کرده اید که ای کاش گویی بلورین داشتید که به شما می گفت مشتریان تان به چه چیزی فکر می کنند؟
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۰۵:۱۵    
علوم عصب شناختی اثبات کرده اند که افراد خلاق به شیوه ای متفاوت از دیگران فکر و عمل می کنند. فرایند مغزی آن ها با اغلب افراد متفاوت است و تفاوت های بیرونی آن ها ناشی از شیوه های ادراکی و احساسی ویژه ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۰۵:۰۰    
پرتقال میوه ای از خانواده مرکبات می باشد. درخت آن همیشه سبز است و ارتفاع آن تا 10 متر هم می رسد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۰۴:۴۸    
پژوهشگران علوم پزشکی می گویند نتایج تحقیقات آنان نشان می دهد که اگر رژیم لاغری دارید و میخواهید خوب وزن کم کنید ، باید به خواب مناسب و کافی خود هم توجه بیشتری داشته باشید .
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۰۴:۳۳    
تحقیقات نشان می دهند که کمبود برخی مواد مغذی مانند ویتامین B و D می تواند احتمال بروز افسردگی پس از زایمان را افزایش دهد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۰۴:۱۸    
حین سرماخوردگی معمولا صدا دچار تغییر و تحولاتی می شود که با اتمام بیماری، صدا بار دیگر به حالت عادی خود برمی گردد
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۰۴:۰۰    
احساس خستگی و تخلیه انرژی می تواند یکی از نشانه های کم کاری تیروئید باشد. کم کاری تیروئید موجب می شود حتی زمانی که به اندازه کافی استراحت کرده اید باز هم احساس خستگی در شما باقی بماند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۰۳:۳۳    
"خوان پدرو " مکزیکی ، مرد 32 ساله و سنگین وزن ترین مرد دنیا با وزن 500 کیلو در انتظار انتقال به بیمارستان به منظور مداوای بیماری اضافه وزن
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۰۳:۱۸    
آبمیوه های صنعتی پاستوریزه شده و حاوی قند افزوده شده هستند و از این رو به آن اندازه که فکر می کنید، سالم نیستند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۰۲:۴۸    
مصرف بیش از اندازه الکل یکی از عوامل خطرآفرین برای ابتلا به زخم معده است و برای فردی مبتلا به زخم معده نیز یک نوشیدنی مشکل ساز محسوب می شود.
  • ۱