سه شنبه ۰۵ تیرساعت ۱۶:۴۶Jun 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفا آنلاین 17 فروردین 1395 - shafaonline.ir

شفا آنلاین 29 اسفند 1393 شفا آنلاین 29 اسفند 1394 شفا آنلاین 31 اردیبهشت 1395 شفا آنلاین 31 خرداد 1395 شفا آنلاین 31 تیر 1395 شفا آنلاین 31 مرداد 1395 شفا آنلاین 31 شهریور 1395 شفا آنلاین 30 مهر 1395 شفا آنلاین 30 آبان 1395 شفا آنلاین 30 آذر 1395 شفا آنلاین 30 دی 1395 شفا آنلاین 30 بهمن 1395 شفا آنلاین 30 اسفند 1395 شفا آنلاین 1 فروردین 1395 شفا آنلاین 2 فروردین 1395 شفا آنلاین 3 فروردین 1395 شفا آنلاین 4 فروردین 1395 شفا آنلاین 5 فروردین 1395 شفا آنلاین 6 فروردین 1395 شفا آنلاین 7 فروردین 1395 شفا آنلاین 8 فروردین 1395 شفا آنلاین 9 فروردین 1395 شفا آنلاین 10 فروردین 1395 شفا آنلاین 11 فروردین 1395 شفا آنلاین 12 فروردین 1395 شفا آنلاین 13 فروردین 1395 شفا آنلاین 14 فروردین 1395 شفا آنلاین 15 فروردین 1395 شفا آنلاین 16 فروردین 1395 شفا آنلاین 17 فروردین 1395 شفا آنلاین 18 فروردین 1395 شفا آنلاین 19 فروردین 1395 شفا آنلاین 20 فروردین 1395 شفا آنلاین 21 فروردین 1395 شفا آنلاین 22 فروردین 1395 شفا آنلاین 23 فروردین 1395 شفا آنلاین 24 فروردین 1395 شفا آنلاین 25 فروردین 1395 شفا آنلاین 26 فروردین 1395 شفا آنلاین 27 فروردین 1395 شفا آنلاین 28 فروردین 1395 شفا آنلاین 29 فروردین 1395 شفا آنلاین 30 فروردین 1395 شفا آنلاین 31 فروردین 1395 
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۲۳:۵۱    
شفا آنلاین اجتماعی کارشناس برنامه ریزی اداره غذا در سازمان غذا و دارو از صدور 12 هزار پروانه بهره برداری برای شرکت های غذایی خبر داد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۲۳:۴۲    
شفا آنلاین اجتماعی مدیرعامل مجتمع دارویی درمانی هلال ایران با اشاره به عقد تفاهم نامه ای با بانک رفاه ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۲۳:۳۰    
شفا آنلاین سلامت تحقیق جدید نشان می دهد حفظ سلامت قلب می تواند به فعال ماندن و جوان ماندن مغز کمک کند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۲۳:۱۱    
شفا آنلاین بیمه و بانک به نظر می رسد با مصوبه جدید مجلس شورای اسلامی بانک پرداخت کننده حقوق نیروهای مسلح تغییر خواهد کرد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۲۳:۰۲    
شفا آنلاین سلامت به گفته محققان، افراد مبتلا به کم کاری تیروئید یا هیپوتیروئید بسیار در معرض ابتلا به دیابت نوع 2 قرار دارند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۲۲:۵۱    
شفا آنلاین اجتماعی رئیس پژوهشکده علوم بهداشتی جهاد دانشگاهی گفت: میانگین کنونی سواد سلامت در ایران افزون بر 68 درصد است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۲۲:۴۲    
شفا آنلاین اجتماعی تحقیقات حاکی از آن است که افراد تنها و خودشیفته بیشتر از عکس های سلفی استفاده می کنند که موجب آسیب به آنها می شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۲۲:۳۰    
شفا آنلاین اجتماعی کمپانی پورشه به درخواست یک شرکت خدمات خاکسپاری آمریکایی، یک دستگاه پورشه پانامرای خود را تبدیل به خودروی نعش کش کرد
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۲۲:۰۱    
شفا آنلاین بیمه و بانک مدیرعامل بانک پارسیان گفت: مدیران عامل بانک ها جلسه ای در روزهای پایانی ماه جاری خواهند داشت اما دستور کار آن بازنگری در نرخ سود نیست.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۲۱:۵۲    
شفا آنلاین بیمه و بانک حدود دو ماه از کاهش نرخ سود اعم از تسهیلات و سپرده در بانکها می گذرد. گرچه نرخ سودهای بلندمدت در اغلب و شاید تمامی بانکها همان 18 درصد مصوب است ولی سودهای روزشمار که باید طبق ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۲۱:۴۰    
شفا آنلاین اجتماعی رئیس بورد آموزش بهداشت ایران گفت: 20 درصد حاملگی ها در ایران ناخواسته صورت می گیرد که ناکافی بودن سواد سلامت در این زمینه موثر است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۲۱:۳۱    
معاون درمان وزارت بهداشت گفت: در ایران حدود 50 درصد کل مرگ ها ناشی از بیماری های قلبی عروقی است که در رأس آن ها سکته قلبی و پس از آن سکته های مغزی قرار دارد همچنین سن ابتلا به این سکته ها در ایران ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۲۱:۲۲    
شفا آنلاین اجتماعی محمدرضا غیاث آبادی - بازیگر تلویزیون - درگذشت.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۲۱:۱۰    
شفا آنلاین جامعه پزشکی کیستی هیداتیک مغزی از سر پسر بچه 10 ساله روستایی توسط تیم جراحی در بیمارستانی در تبریز در آورده شد
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۲۰:۵۲    
شفا آنلاین سلامت مشاور وزیر بهداشت تاکید کرد: وزارت بهداشت مسئولیتی در برابر انعکاس گسترده و یا گزینشی از عیادت و سرکشی وزیر بهداشت از بیماران ندارد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۲۰:۴۰    
شفا آنلاین سلامت معرفی حداقل یک مرکز توانبخشی مجهز بعنوان نمونه در کل کشور از نیازهای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۲۰:۳۱    
شفا آنلاین طب سنتی رئیس انجمن علمی گیاهان دارویی بر لزوم مکانیزه شدن تولید تا توزیع گیاهان دارویی تاکید کرد و گفت: تمام مراحل تولید ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۲۰:۲۲    
شفا آنلاین اجتماعی معاون بهداشت درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران گفت: برخی از معلولان به دلیل طی نکردن دوره های توانبخشی و کمبود این خدمات، خانه نشین می شوند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۲۰:۱۱    
شفا آنلاین جامعه پزشکی نتایج یک مطالعه جدید تایید می کند که درمان با سلول بنیادی برای افرادی که با نارسایی قلبی دست و پنجه نرم می کنند، همچنان نویدبخش است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۲۰:۰۲    
شفا آنلاین اجتماعی یک روانشناس با بیان اینکه یکی از علل اصلی "خیانت" در زندگی های زناشویی امروز سهولت برقراری ارتباط از مسیر شبکه های اجتماعی است، گفت: در گذشته اعتیاد ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۹:۵۰    
شفا آنلاین بیمه و بانک نمایندگان مجلس، اولویت در پرداخت تسهیلات توسط بانک ها و مؤسسات مالی و اعتباری را تعیین کردند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۹:۴۱    
شفا آنلاین اجتماعی رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران با انتقاد از اینکه شهرداری در حوزه آسیب های اجتماعی مردان را در اولویت قرار داد، گفت: چرا در راه اندازی مراکز بهاران اولویت به زنان داده نشد؟
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۹:۳۲    
شفا آنلاین طب سنتی یک محقق طب اسلامی راههای پیشگیری از سقط جنین را تشریح کرد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۹:۲۰    
شفا آنلاین سلامت یک متخصص قلب زنگ خطرهای قلب را تشریح کرد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۸:۵۰    
شفا آنلاین بیمه و بانک به منظور رفاه حال مشتریان محترم و سهولت در انجام امور بانکی، بانک پاسارگاد به عنوان نخستین بانک ایرانی ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۸:۴۱    
شفا آنلاین روانشناسی کودکان اوتیسمی اکثرا قادر به تعاملات روزمره نیستند یعنی حتی در سن نوپایی که همه بچه ها دوست دارند دیگران آنها را به عنوان یک آدم بشناسند هم باز از تماس روگردان هستند و توی چشم ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۸:۳۰    
شفا آنلاین سلامت روغن نارگیل و جوش شیرین برای پوست صورت یک ترکیب معجزه آسا محسوب می شود که با سه بار در هفته در یک ماه متوجه میشوید
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۸:۲۱    
شفا آنلاین سلامت یکی از مشکلاتی که برخی افراد با آن مواجه می شوند کیست های فکی است که گاهی اوقات ممکن است اندازه آنها بزرگ شود، اما تشخیص این کیست ها به آسانی نیست و نیاز به یکسری بررسی دارد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۸:۰۱    
شفا آنلاین طب سنتی کامبوجا نوعی چای بومی چینی است که با نام عجیب غریبش یک نوشیدنی هزارساله محسوب می شود ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۷:۵۲    
شفا آنلاین اجتماعی در پی وقوع سرقت هایی مشابه که طی آن افرادی تحت پوشش مأمور اقدام به زورگیری تحت پوشش مأمور کرده بودند ، موضوع در دستور کار اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۷:۴۰    
شفا آنلاین اجتماعی یازدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران 2016، با حضور 624 تیم در دو بخش بزرگسالان و دانش آموزان در نمایشگاه بین المللی تهران از صبح امروز آغاز به کار کرد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۷:۲۲    
شفا آنلاین سلامت استادیار رادیولوژی دانشگاه علوم پزشکی تهران، به درمان غیر جراحی دردهای ستون فقرات به وسیله تکنیک PRT پرداخت.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۷:۰۲    
شفاآنلاین :صبح امروز و ادامه سفر یکروزه دکتر ملک زاده معاون تحقیقات و فنآوری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی به دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۷:۰۲    
شفا آنلاین سلامت برنامه ره آورد شبکه رادیویی سلامت، امشب 17 فروردین ماه، با رئیس سازمان نظام پرستاری گفت و گو می کند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۶:۵۳    
شفاآنلاین :سلامت جامعه پزشکی معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت:در ابتدای انقلاب اسلامی میزان امید به زندگی در ایران 50 سال بود که این رقم در زمان حاضر به 73.5 سال رسیده است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۶:۵۰    
شفا آنلاین سلامت نتایج یک مطالعه جدید نشان می دهد که مصرف منظم دوزهای ویتامین D3 عملکرد قلب را در بیماران مبتلا به نارسایی قلبی تقویت می کند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۶:۳۰    
شفا آنلاین سلامت نتایج یک مطالعه نشان می دهد که سیگار کشیدن احتمال مرگ زودهنگام را در افراد مبتلا به آرتریت روماتوئید افزایش می دهد و ترک سیگار، این خطر را به اندازه قابل توجهی کاهش می دهد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۶:۲۱    
شفا آنلاین اجتماعی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور گفت: حقوق بازنشستگان تا اواخر اردیبهشت ماه امسال حداقل 12 درصد افزایش می یابد که این موضوع منوط به تصویب افزایش حقوق این قشر در مجلس شورای اسلامی است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۵:۵۲    
شفا آنلاین سلامت قائم مقام مدیرکل نظارت بر دارو و مواد مخدر سازمان غذا و دارو، گفت: بررسی آمارها در سال 94 نشان می دهد که تقریبا 70 درصد داروهای مصرفی مردم به لحاظ ریالی و 97 درصد به لحاظ عددی تولید ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۵:۳۴    
شفاآنلاین:دخترجوان که پس ازورود به خانه پسری درمنطقه سعادت آباد تهران متوجه نقشه شوم وی شده بود ازسوی وی هدف اسیدپاشی قرارگرفت و بلافاصله نیز با ظرف اسید به پسرجوان حمله ورشد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۵:۲۲    
شفا آنلاین اجتماعی در این چند سال حدودا دوهزار و صد میلیارد تومان هزینه از سوی مردم جمع آوری شده همچنین 1800 مراکز درمانی در کشور ساخته ایم و تحویل دانشگاه ها داده ایم .
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۵:۱۰    
شفا آنلاین اجتماعی مدیر روابط عمومی انجمن بازیگران خانه سینما از به کما رفتن ثریا حکمت بازیگر پیشکسوت سینما خبر داد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۵:۰۱    
شفا آنلاین سلامت معاون موسسه تحقیقات جنگل و مراتع کشور گفت: تهیه اطلس جامع آویشن کشور و تدوین استاندارد اسانس گیاه دارویی مرزه زراعی از جمله دستاوردهای قطب علمی گیاهان معطر و اسانس ها در بخش تحقیقات ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۴:۵۵    
شفاآنلاین :سلامت جامعه پزشکی اجتماعی وزیربهداشت با تشریح مهمترین اقداماتی که برای نخستین بار در دولت یازدهم در حوزه سلامت کشور انجام شده خطاب به منتقدان گفت:اقدامات انجام شده را هم ببینید.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۴:۳۱    
شفا آنلاین اجتماعی تصویر خیره کننده از کهکشان راه شیری بر فراز چشمه بزرگ آبگرم "منشوری" واقع در پارک ملی "یلوستون" - آمریکا
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۴:۲۲    
شفا آنلاین اجتماعی مردم محلی به دلیل ترس از فروریختن بخشهای دیگر این تپه از نجات افراد خودداری کرده اند
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۴:۱۰    
شفا آنلاین اجتماعی مدیرکل دفتر مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: پیش نویس قانون حمایت از حیوانات خانگی در حال تهیه و تدوین است و تلاش می کنیم تا یک ماه و نیم آینده آن را آماده و تقدیم دولت ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۴:۰۱    
روزنامه قانون
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۳:۵۰    
شفا آنلاین اجتماعی رانندگان می توانند از طریق سامانه پیامکی 1101202020 و با ارسال وین - VIN یا شناسه - خودرو یا از طریق مراجعه به سایت www.rahvar120.ir مبلغ جرائم خود را دریافت و پرداخت کنند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۳:۴۱    
شفا آنلاین سلامت مدیرکل نظارت و ارزیابی فرآورده های غذایی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو گفت: ارتقای سلامت و ایمنی فرآورده های غذایی در زمینه های صادرات و واردات ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۳:۳۲    
شفا آنلاین اجتماعی ایرانی ها روزانه 13 ساعت و 39 دقیقه را به نگهداری و مراقبت شخصی اختصاص می دهند
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۳:۲۱    
شفا آنلاین سلامت شهرستان گناباد با قرارگرفتن در جنوبی ترین نقطه خراسان رضوی و مسیر ارتباطی این استان با استانهای خراسان جنوبی، یزد و سیستان و بلوچستان ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۳:۱۲    
شفا آنلاین سلامت شرکت اپل پس از موفقیت برنامه ResearchKit، به تازگی از راه اندازی یک فریم ورک جدید برای ساخت نرم افزارهای مدیریت شرایط پزشکی خبر داده است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۲:۵۲    
شفا آنلاین سلامت اجتماعی معاون درمان سازمان تامین اجتماعی، توسعه فناوری اطلاعات را از برنامه های محوری حوزه درمان این سازمان در سال 95 برشمرد و گفت: ارتقای سیستم اطلاعات بیمارستانی ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۱:۵۵    
شفاآنلاین:تغذیه لازم است زنان باردار در طول دوره بارداری به خاطر سلامت خود و نوزادشان تغییراتی در سبک زندگی شان ایجاد کنند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۱:۴۳    
شفاآنلاین:جامعه سیاست رئیس ستاد انتخابات کشور، اعلام کرد :مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در دهم اردیبهشت ماه در 56 حوزه برای انتخاب 69 نماینده برگزار خواهد شد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۱:۳۱    
شفاآنلاین:سلامت یک مطالعه در مورد بیماران دیابتی نشان می دهد که چاقی شکمی در قیاس با وزن بالا و یا شاخص جرم بدن، شاخص قوی تری دال بر احتمال ابتلا به بیماری قلبی جدی است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۱:۲۲    
شفاآنلاین:بیمه و بانک بانک مسقط که بزرگترین وام دهنده عمان است در یک اظهارنامه بورس اعلام کرد همه مجوزهای رگولاتوری برای گشایش دفتر در ایران را دریافت کرده است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۱:۱۲    
شفاآنلاین:جامعه وزیر بهداشت در یادداشتی تلگرامی از معلم دوره دبیرستانش که به تازگی دعوت حق را لبیک گفته، یاد کرد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۱:۰۱    
شفاآنلاین:جامعه پیدا شدن نوزادی که در کیسه زباله جلوی در بیمارستانی در ماهشهر رها شده بود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۰:۵۶    
شفاآنلاین:جامعه پزشکی دبیر انجمن داروسازان ایران با تاکید بر آنکه در اقتصاد مقاومتی باید توسعه صنعت دارو جزو اولویت ها باشد، گفت: برای سرعت بخشیدن به رشد صنایع ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۰:۴۵    
شفاآنلاین:طب سنتی متخصص طب سنتی مصرف دمنوش گیاهانی مانند آویشن، بابونه، رزماری و نعناع را برای کاهش حساسیت بهاری موثر دانست.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۰:۳۹    
شفاآنلاین:جامعه پزشکی تعرفه های پزشکی که می بایست بر اساس قانون، قبل از آغاز سال جدید تعیین و ابلاغ شود، به دلیل اختلاف نظر وزارتخانه های بهداشت و رفاه، هنوز اعلام نشده است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۰:۲۴    
شفاآنلاین:جامعه سلامت دنیای امروز نظام سلامت با رشد دانش و فناوری گره خورده است. تقریبا روزی نیست که یک فناوری جدید تشخیصی و آزمایشگاهی به بازار نظام سلامت عرضه نشود یا یک فرآیند درمانی پیشرفته ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۰:۱۸    
شفاآنلاین:جامعه سلامت رئیس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی گفت: 30 درصد مردم به اختلال خواب مبتلا می شوند، خروپف، بی خوابی ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۰:۰۲    
شفاآنلاین:جامعه سلامت عضو کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس از عدم تقاضا برای خرید داروهای تولید داخل انتقاد کرد و گفت: بخشی از نبود تقاضا به دلیل کیفیت پایین داروها است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۰۹:۵۷    
شفاآنلاین:حوادث پزشکی پزشکی قانونی استان تهران از مرگ 123تن بر اثر مسمومیت با گاز منواکسیدکربن در این استان از ابتدای فروردین تا پایان بهمن سال گذشته (1394) خبر داد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۰۹:۴۸    
شفاآنلاین:جامعه براساس آمار در نوروز امسال مسافرت های هوایی داخلی، نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 13 درصد افزایش یافته ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۰۹:۲۲    
شفاآنلاین:جامعه سلامت یک متخصص قلب با بیان اینکه افزایش ضربان قلب زنگ خطری برای بیماران مبتلا به نارسایی قلبی محسوب می شود ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۰۹:۱۰    
شفاآنلاین:جامعه پزشکی رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر از ورود 1500 سلامت یار به بیمارستان های 10 استان کشور از اردیبهشت ماه خبر داد و تاکید کرد ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۰۹:۰۴    
شفاآنلاین:تغذیه محققان ژاپنی چنگال الکترونیکی ساختند که در هنگام صرف غذا طعم نمک را در کام افراد تداعی می کند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۰۸:۵۰    
شفاآنلاین:جامعه پزشکی رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی درباره تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل گفت: باید ستادی منسجم ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۰۸:۳۸    
شفاآنلاین:جامعه سلامت در حال حاضر 70 درصد از بازار دارویی کشور توسط تولید داخل تامین می شود و داروهای وارداتی یا مشابه داخلی ندارند یا تولید داخل نمی تواند نیاز کشور را تامین کند که در این زمینه قرار ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۰۸:۳۳    
شفاآنلاین:جامعه سلامت وزیر بهداشت ابراز امیدواری کرد که وزارت رفاه نسبت به تصویب تعرفه های درمان 95 در همین ماه اقدام کند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۰۸:۲۵    
شفاآنلاین:سلامت سندرم 'تارسال تانل' یا 'تونل تارسال' یکی از مهمترین دلایل گزگز، درد و کرختی کف پا است که اغلب افراد از آن بی اطلاع هستند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۰۷:۵۹    
شفا آنلاین سلامت زمان طلایی برای معاینه ارتودنسی کودک، 6 تا 7 سالگی و قبل از رسیدن به سن بلوغ است و بهتر است درمان قبل از سن 8 تا 9 سالگی انجام شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۰۷:۱۶    
شفا آنلاین روز جهانی جنگ بالش ها – تایوان و پکن
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۰۷:۰۱    
شفا آنلاین اخبار بانک مدیر عامل بانک پارسیان گفت: تا امروز بالغ بر 225 هزار نفر از سپرده گذاران موسسه ثامن الحجج وجوه خود را از بانک پارسیان دریافت کردند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۰۶:۳۱    
شفا آنلاین بیمه و بانک سرمایه گذاری توسعه صنعتی ایران که پرجمعیت ترین شرکت بورسی بشمار می رود از برنامه واگذاری 7.8 درصد یک شرکت به سرمایه گذاران خارجی به ارزش بیش از 6.3 میلیون یورو خبر داد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۰۵:۵۹    
شفا آنلاین سلامت مطالعات جدید پژوهشگران حاکی از این حقیقت است که بررسی توده بدنی در کودکان می تواند کمک شایانی در شناخت پیش ازموعد ابتلا آن ها به چاقی در سنین بزرگسالی کرده و به این ترتیب از بروز ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۰۵:۰۰    
شفا آنلاین اجتماعی خواب از نیازهای لاینفک زیستی بشر است که به هیچ شکلی قابل حذف نیست. حتی سیستم های دیجیتال و رایانه ها نیز حالتی به نام حالت "sleep" یا خواب دارند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۰۳:۱۶    
شفا آنلاین سلامت تغذیه شما برای درمان بسیاری از بیماری ها به چیزی بیش از دارو نیاز دارید؛ آن چیز یک منوی غذایی است ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۰۲:۰۰    
شفا آنلاین سلامت آلرژی به افزایش واکنش بدن به محرک های مختلف گفته می شود. شیوع آلرژی در بیماران متفاوت است چراکه افراد به مواد مختلفی حساسیت دارند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۰۱:۳۳    
شفا آنلاین سلامت یکی از پیچیده ترین و مهم ترین اعضای بدن انسان مغز است. این عضو حساس مرکز دستگاه عصبی انسان است. مهم ترین وظیفه مغز کنترل سایر اندام های بدن است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۰۱:۱۵    
شفا آنلاین سلامت کمردرد را شاید بتوان یکی از شایع ترین دردهایی دانست که هر انسان حداقل یک بار در طول عمر خود آن را تجربه کرده است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۰۰:۳۰    
شفا|آنلاین اجتماعی گاه تبلیغ آب های گرم ترکیه در رسانه های جهان به یک فانتزی بزرگ شبیه است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۰۰:۳۰    
شفا آنلاین اجتماعی سلامت همین چند ماه پیش بود که خبرهایش در رسانه ها پیچید؛ همه جا صحبت از سوختگی مادر دوقلوهایی بود که درپی خطای پزشکی، با گاز co2 دچار سوختگی شدید شد ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۰۰:۱۵    
شفا آنلاین اجتماعی بهار فصل زایش و طراوت و نو شدن است. این مسأله تنها محدود به طبیعت و پیچیدگی های درون آن نمی شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۰۰:۰۰    
شفا آنلاین سلامت کاهش وزن اضافی کار دشواری است، اما محققان از نتیجه بخشی اولیه یک روش درمانی جدید و نسبتا غیرتهاجمی خبر داده اند که به گفته آنها، وزن دلخواه و اهداف سلامتی را محقق می کند.
  • ۱