سه شنبه ۰۵ تیرساعت ۱۵:۲۵Jun 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفا آنلاین 6 فروردین 1395 - shafaonline.ir

شفا آنلاین 29 اسفند 1393 شفا آنلاین 29 اسفند 1394 شفا آنلاین 31 اردیبهشت 1395 شفا آنلاین 31 خرداد 1395 شفا آنلاین 31 تیر 1395 شفا آنلاین 31 مرداد 1395 شفا آنلاین 31 شهریور 1395 شفا آنلاین 30 مهر 1395 شفا آنلاین 30 آبان 1395 شفا آنلاین 30 آذر 1395 شفا آنلاین 30 دی 1395 شفا آنلاین 30 بهمن 1395 شفا آنلاین 30 اسفند 1395 شفا آنلاین 1 فروردین 1395 شفا آنلاین 2 فروردین 1395 شفا آنلاین 3 فروردین 1395 شفا آنلاین 4 فروردین 1395 شفا آنلاین 5 فروردین 1395 شفا آنلاین 6 فروردین 1395 شفا آنلاین 7 فروردین 1395 شفا آنلاین 8 فروردین 1395 شفا آنلاین 9 فروردین 1395 شفا آنلاین 10 فروردین 1395 شفا آنلاین 11 فروردین 1395 شفا آنلاین 12 فروردین 1395 شفا آنلاین 13 فروردین 1395 شفا آنلاین 14 فروردین 1395 شفا آنلاین 15 فروردین 1395 شفا آنلاین 16 فروردین 1395 شفا آنلاین 17 فروردین 1395 شفا آنلاین 18 فروردین 1395 شفا آنلاین 19 فروردین 1395 شفا آنلاین 20 فروردین 1395 شفا آنلاین 21 فروردین 1395 شفا آنلاین 22 فروردین 1395 شفا آنلاین 23 فروردین 1395 شفا آنلاین 24 فروردین 1395 شفا آنلاین 25 فروردین 1395 شفا آنلاین 26 فروردین 1395 شفا آنلاین 27 فروردین 1395 شفا آنلاین 28 فروردین 1395 شفا آنلاین 29 فروردین 1395 شفا آنلاین 30 فروردین 1395 شفا آنلاین 31 فروردین 1395 
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۲۳:۵۳    
شفاآنلاین :حوادث پزشکی در حادثه سقوط بالگرد اورژانس فارس، 5 نفر از کادر پرواز، 2 نفر از تکنسین های اورژانس و بیمار و همراهش جان باختند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۲۳:۴۴    
شفا آنلاین سلامت مسلما وقتی برای اولین بار، نوزاد خود را در آغوش می گیرید، تمام مشکلات و ناراحتی هایی را که در اتاق زایمان گذرانده بودید ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۲۳:۴۴    
شفا آلاین سلامت جنسی شما می توانید با در نظر گرفتن یک زمان مناسب برای مقاربت در تعیین جنسیت فرزند خود شریک باشید. البته در این روش، باید زمان تخمک گذاری بسیار دقیق تعیین گردد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۲۳:۳۲    
شفا آنلاین سلامت افراد مبتلا به دیابت با مصرف کنترل شده عسل سطح قندخونشان افزایش نمی یابد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۲۳:۱۷    
شفا آنلاین اجتماعی خودپرداز فال حافظ در حافظیه شیراز نظر مسافران نوروزی را به خود جلب کرده است
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۲۳:۰۲    
شفا آنلاین سلامت یک دکترای تخصصی فیزیولوژی با تشریح یک نوع داروی ضد آرتروز که فقط در ایران تولید می شود ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۲۲:۳۰    
شفا آنلاین سلامت انواع سردردها، علائم و نشانه های آن می تواند به افراد نشان دهد درمعرض ابتلا به چه بیماری های دیگری نیز قرار دارند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۲۲:۲۱    
شفا آنلاین اجتماعی محققان دانشگاه ایست انگلیا در انگلیس می گویند نرم افزاری را ابداع کرده اند که می تواند با دقتی به مراتب بیشتر از انسان لب خوانی کند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۲۲:۱۲    
شفا آنلاین اجتماعی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی گفت: از ابتدای اجرای طرح ترافیک نوروزی پلیس تاکنون 230 نفر در صحنه تصادف رانندگی جان خود را از دست دادند
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۲۲:۰۱    
شفا آنلاین اجتماعی دکتر منوچهر ستوده، از مفاخر ملی ایران، ایران شناس، جغرافیدان و پژوهشگر ایرانی به علت عوارض کهولت سن و بیماری عفونت ریه در بیمارستان طالقانی چالوس بستری شد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۲۱:۴۷    
شفا آنلاین اجتماعی وزیر بهداشت گفت : شجربان تا حداکثر سه ماه آینده به کشور باز می گردد و در ایران به ادامه درمان خود می پردازد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۲۰:۵۰    
شفا آنلاین طب سنتی با شناسایی خصوصیات فردی و کسب اطلاعات مناسب درباره تقویم طبی و نجومی طب سنتی می توان سلامت خود را در فصل بهار تضمین کرد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۲۰:۴۲    
شفا آنلاین تغذیه مصرف فست فودها و هله هوله ها در کودکان زیر 8 سال موجب کاهش ضریب هوشی می شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۲۰:۳۰    
شفا آنلاین سلامت سلول های سرطانی نمی توانند در محیط قلیایی رشد کنند. بنابراین اگر شما بتوانید حالت اسیدی بدنتان را حفظ کنید، می توانید با موفقیت تمام مانع تشکیل سلول های سرطانی شوید.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۲۰:۲۱    
شفا آنلاین روانشناسی کم رویی مانع بسیاری از موفقیت های نوجوانان می شود. سخت گیری نابه جای والدین، نداشتن یا کمبود مهارت های اجتماعی و تجربه شکست در زندگی موجب کم رویی در نوجوانان می شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۲۰:۱۲    
شفا آنلاین بیمه و بانک به گفته رییس اتحادیه طلا و جواهر، به احتمال زیاد قیمت طلا و سکه از فردا روال کاهشی خواهد داشت.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۲۰:۰۰    
شفا آنلاین تغدیه افراد سالم می توانند میوه های خشک را جایگزین تنقلات در برنامه غذایی خود کنند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۱۹:۵۱    
شفا آنلاین اجتماعی بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون کشورمان از ترس برخی از کارگردان عرصه های مختلف برای پرداختن به موضوع بیماران مبتلا به ایدز انتقاد کرد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۱۹:۴۲    
شفا آنلاین اجتماعی جنوب، هنوز که هنوز است با آن هوای شرجی و دل های گرم مردمش،معدن نَقل قول هایی است که از مجاورت دریای سحر انگیز خلیج فارس و جزایر پر از راز و رمزش متولد شده؛ افسانه های این دریا ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۱۹:۲۱    
شفا آنلاین اجتماعی سخنگوی اورژانس تهران گفت: تصادفات جاده ای این استان در روز گذشته هیچ کشته ای نداشته است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۱۹:۱۲    
معاون درمان وزارت بهداشت با تشریح 10 اقدام درمانی برای کاهش درد بیماران در سال 95 ابراز امیدواری کرد با رشد علم، پژوهش و اخلاق در سال جدید ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۱۸:۵۱    
شفا آنلاین سلامت رژیم غذایی مناسب و بدون چربی در کنار فعالیت ورزشی نقش به سزایی در کاهش کلسترول دارد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۱۸:۴۲    
شفا آنلاین اجتماعی عکسی درکانال تلگرامی منتسب به آیت الله هاشمی رفنسجانی منتشر شده که ایشان درحال مطالعه هستند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۱۸:۳۰    
شفا آنلاین روانشناسی افسردگی یکی از اختلال های شایع در میان افراد بوده که در صورت عدم کنترل آن باعث ایجاد مشکلات بزرگ تر خواهد شد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۱۸:۱۲    
شفا آنلاین اجتماعی با حضور گشت مشترک تعزیرات حکومتی استان تهران در 2 فرودگاه امام خمینی(ره) و مهرآباد مبالغ اضافه دریافتی به شاکیان بازگردانده شد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۱۷:۵۲    
شفا آنلاین جامعه پزشکی معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: تعداد 37 پزشک و 33 پیراپزشک در ایستگاه های ایمنی و سلامت این جمعیت در استان داوطلب خدمت به گردشگران و زائران شدند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۱۷:۴۱    
شفا آنلاین اجتماعی بیگانگان، نیروهای فراطبیعی و شهر آتلانتیس همه این موارد را علت ناپدیدشدن هواپیماها و کشتی ها در مثلث برمودا می دانند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۱۷:۳۰    
شفا آنلاین جامعه پزشکی یک دهه تلاش تحقیقاتی پژوهشگر ایرانی به دستیابی به دانش تشخیص زودهنگام، آسان و ارزان برخی بیماری ها از جمله سرطان منجر شد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۱۶:۵۲    
شفا آنلاین طب سنتی مدیر سلامتکده طب سنتی ابن سینا کرج گفت: درفصل زمستان، مقدار غذایی که ما مصرف می کنیم در مقایسه با سایر فصل ها کمی بیشتر است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۱۶:۴۱    
شفا آنلاین روانشناسی بر اساس پژوهش ها و مطالعات انجام شده در ایران تقریبا 20 درصد مردم دچار نوعی نابسامانی روانی هستند که به درمان اساسی نیازمند بوده و این مسئله نسبت به همه جهان تقریبا یکسان است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۱۶:۳۲    
شفا آنلاین اجتماعی جانشین رییس پلیس راه راهور ناجا از تشدید برخورد با نبستن کمربند ایمنی از امروز خبر داد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۱۶:۱۱    
شفا آنلاین بیمه و بانک علی طیب نیا می گوید کاهش شدید و پیش بینی نشده قیمت نفت و طولانی شدن فرآیند مذاکرات ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۱۶:۰۲    
شفا آنلاین بیمه و بانک توصیه می گردد طول کلمه رمز حساب شما حداقل 8 کاراکتر و ترکیبی از حروف، اعداد و کاراکترهای ویژه نظیر @، % و غیره باشد ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۱۵:۵۰    
شفا آنلاین طب سنتی مشاور بین الملل معاون طب سنتی وزارت بهداشت گفت: هیئتی از دانشکده طب سنتی ایران برای تدریس و معرفی طب سنتی ایران به اتریش سفر کردند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۱۵:۳۲    
شفا آنلاین جامعه پزشکی دبیر ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی ریاست جمهوری گفت: ایران را با توجه به این که در عرصه نانو از ظرفیت بالایی برخوردار است ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۱۵:۲۰    
شفا آنلاین سلامت استاد دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت:در مراکز شهرستان ها توجهی به بار علمی و درمانی پزشکان نمی شود لذا از نظام پزشکی توقع داریم که روی این موارد سیستم نظارت داشته باشد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۱۵:۱۱    
شفا آنلاین جامعه پزشکی تا به حال به این فکر کرده اید که کرم ها می توانند فکر کنند؟ دانشمندان توانستند پخش مستقیمی از فیلم فکر کردن کرم را برای درک بهتر عملکرد مغز این حیوان کوچک اجرا کنند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۱۵:۰۲    
شفا آنلاین اجتماعی سرپرست اداره راه و شهرسازی چالوس گفت: با توجه به آغاز موج بازگشت مسافران در دور نخست سفرهای نوروزی از ساعت 16 امروز محور کرج چالوس یک طرفه می شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۱۴:۳۲    
شفا آنلاین سلامت یک متخصص تغذیه به بیماران دیابتی، کلیوی و مبتلا به فشار خون توصیه کرد در تعطیلات نوروز از مصرف آجیل شور خودداری کنند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۱۴:۱۱    
شفا آنلاین سلامت استفاده از یک رژیم غذایی مناسب می تواند به پاکسازی این دستگاه سم زدا کمک قابل توجهی کند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۱۴:۰۲    
شفا آنلاین اجتماعی تولید و تجزیه برخی مواد باعث می شود تا یک چرخه متعادل از مواد مغذی به وجود آید که چرخه های بعدی تولید را نیز مورد حمایت قرار می دهد ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۱۳:۴۲    
شفا آنلاین سلامت بسیاری از ما که تجربه به دست آورن وزن در طول تعطیلات چند روزه را داریم، باید به این نکته واقف باشیم که مدیریت وزن و اجتناب از اضافه وزن در روزهای تعطیل پی در پی امکان پذیر است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۱۳:۱۰    
شفا آنلاین سلامت در حالی که بسیاری معتقد به خواص ویتامین C در پیشگیری از ابتلا به سرماخوردگی هستند، مطالعه جدید محققان نشان می دهد که ممکن است این ماده مغذی به پیشگیری از آب مروارید هم کمک کند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۱۳:۰۱    
شفا آنلاین سیاسی رئیس جمهوری اسلامی ایران به دعوت رسمی رئیس جمهوری و نخست وزیر پاکستان دقایقی پیش برای انجام سفری دو روزه و امضای اسناد مختلف همکاری میان دو کشور، عازم اسلام آباد شد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۱۲:۴۰    
شفا آنلاین جامعه پزشکی-همایش ها سومین همایش بین المللی ایمنولوژی، آسم و آلرژی و نخستین سمپوزیوم آلرژی غذایی و دارویی به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد اردیبهشت ماه امسال برگزار می شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۱۲:۳۱    
شفا آنلاین اجتماعی خلوت شدن معابر در ایام نوروز ممکن است این وسوسه را برای برخی رانندگان ایجاد کند که با سرعتی بیشتر از حد مجاز در معابر پایتخت رانندگی کنند ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۱۲:۲۲    
شفا آنلاین سلامت یک متخصص قلب به بیمارانی قلبی که قصد سفر درایام نوروز دارند، توصیه کرد در طول راه هر چند ساعت یک بار از ماشین پیاده شوند و برای جلوگیری از لخته شدن خون در اندام های تحتانی قدم بزنند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۱۲:۰۱    
شفا آنلاین سلامت مصرف خودسرانه قطره های چشم، گوش و بینی می تواند منجر به عوارضی مانند افزایش فشارخون و حملات قلبی شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۱۱:۵۰    
شفا آنلاین تغذیه امروزه سرطان بعد از بیماری های قلبی–عروقی به عنوان مهم ترین عامل مرگ ومیر در کشورهای دنیا مطرح است و در دهه های آینده اولین عامل مرگ ومیر به ویژه در کشورهای در حال توسعه خواهد بود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۱۱:۴۱    
شفا آنلاین حوادث پزشکی بخشی از جمجمه این نوزاد به دلیل استفاده اشتباه از دستگاه فورسپس هنگام تولد جدا شد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۱۱:۳۲    
شفا آنلاین اجتماعی در این گزارش فهرست قیمت برخی از خودروهای موجود در بازار در اولین روزهای نوروزی سال 1395 آورده شده است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۱۱:۲۰    
شفا آنلاین اجتماعی عنوان سیاه ترین نوزاد قرن 21 به یک نوزاد آفریقایی الاصل اعطا شد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۱۱:۱۰    
شفا آنلاین طب سنتی پژوهشگر دانشگاه شهید بهشتی روش های نوینی برای تهیه ترکیبات صناعی و طبیعی با فعالیت زیستی ابداع کرد که بسیاری از خواص ضد میکروبی، ضد سرطان، آنتی اکسیدانی و ضد درد این ترکیبات گیاهی ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۱۱:۰۱    
شفا آنلاین روانشناسی یک مطالعه نشان می دهد مشاجره میان والدین آسیب های روانی جدی بر کودکان دارد به طوری که می تواند کاهش عمر آنها را در پی داشته باشد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۱۰:۴۶    
شفا آنلاین سلامت مصرف خودسرانه قطره های چشم، گوش و بینی می تواند منجر به عوارضی مانند افزایش فشارخون و حملات قلبی شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۱۰:۲۶    
شفا آنلاین- عضو هیئت مدیره انجمن روانپزشکان ایران گفت: گاهی اوقات دلایل هجمه به پزشکان علمی نیست بلکه درمواقعی امکان دارد ریشه در تعارضات روانی فردی داشته باشد که به جامعه پزشکی حمله می کند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۱۰:۲۰    
شفا آنلاین سلامت استفاده از یک رژیم غذایی مناسب می تواند به پاکسازی این دستگاه سم زدا کمک قابل توجهی کند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۱۰:۱۱    
شفا آنلاین سلامت یک متخصص تغذیه گفت : مصرف قهوه از ابتلای افراد به سرطان کبد و هپاتیت C جلوگیری می کند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۱۰:۰۹    
شفا آنلاین اجتماعی رایان شجریان برای همراهی با پدر خود، موهای سرش را کوتاه کرده است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۱۰:۰۰    
شفا آنلاین سلامت رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به امدادرسانی به بیش از 24 هزار مسافر، از ابتدای طرح امداد و نجات نوروزی ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۰۹:۴۶    
شفا آنلاین سلامت گیاه جعفری به علت داشتن املاح و ویتامین های مختلف خواص بسیاری دارد و یک داروی ضد سرفه محسوب می شود.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۰۹:۳۱    
شفا آنلاین سلامت رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر، از ویزیت رایگان بیش از 20 هزار مسافر نوروزی در چادرهای سلامت هلال احمر خبر داد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۰۹:۱۰    
شفا آنلاین اجتماعی با پیشرفت علم و استفاده روزافزون از ابزارها و شبکه های ارتباطی، زندگی مشترک زوج ها بیشتر در معرض خیانت قرار دارد که بهتر است با افزایش آگاهی نسبت به علل و انواع این معضل خانوادگی و ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۰۸:۴۱    
شفا آنلاین سلامت اگر به دنبال شروع تازه و تعیین هدف برای سالم زندگی کردن در سال جدید هستید، باید سه مرحله اصلی را به لیست اهدافتان در سال جدید اضافه کنید.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۰۸:۲۲    
شفا آنلاین اجتماعی رئیس پلیس راهور ناجا رانندگان کم تجربه را عامل 25 درصد تصادفات جاده ای در سال جاری دانست.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۰۸:۰۱    
شفا آنلاین اجتماعی ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر ویژه نوروز 95 با اشاره به برنامه ریزی برای بازگشت مرحله اول سفرهای نوروزی هموطنان عنوان کرد ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۰۷:۴۰    
شفا آنلاین سلامت رئیس سازمان غذا و دارو از ذخیره میانگین 8 ماه دارو در کشور خبر داد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۰۷:۰۲    
شفا آنلاین اجتماعی یک لحظه خوابم برد ؛این جمله خیلی از کسانی است که دچار تصادفات رانندگی شده اند. ایرنا در گزارشی به دلایل این خواب لحظه ای و اتفاقی که برای مغز می افتد پرداخته است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۰۶:۲۲    
شفا آنلاین اجتماعی راه رفتن در خواب هنگام خوابی عمیق اتفاق میفتد و می تواند سبب بروز مشکلاتی شود و بهتر است آگاهی افراد راجع به آن افزایش یابد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۰۶:۰۲    
شفا آنلاین سلامت در هفته چهاردهم باردرای جنین به اندازه یک لیموی بزرگ است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۰۵:۴۱    
شفا آنلاین اجتماعی از 178 مورد ساخت و ساز غیرمجاز در حریم جاده های مازندران جلوگیری شد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۰۵:۲۰    
شفا آنلاین اجتماعی بعضی ها از آن تعبیر به جن زدگی می کنند و علایم این وضعیت را به گردن دیوهای بدسرشت می اندازند.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۰۵:۰۲    
شفا آنلاین اجتماعی هرگز حاضر نیستم اجناس مغازه ام را به یک فرد سابقه دار بدهم! به گزارش شفا آنلاین ، وقتی بنابه هر دلیلی افراد مجرم شناخته می شوند،مورد تعقیب دستگاه قضایی و پلیس قرار می گیرند ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۰۴:۲۲    
شفا آنلاین اجتماعی مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی از سمت شمالغرب و غرب کشور از روز شنبه خبر داد .
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۰۴:۰۱    
شفا آنلاین اجتماعی رییس گشت های مشترک تعزیرات حکومتی استان تهران، پس از بازرسی تعدادی از مهمانپذیرها و هتل های پایتخت، اعلام کرد: امروز، نخستین گشت بدون تخلف و روز بدون خلاف را در تهران سپری کردیم.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۰۳:۰۲    
شفا آنلاین سلامت اقتصاد مقاومتی به معنای کاهش هزینه های دولت و وابستگی کشور به سایر کشورهاست؛ لذا اگر در چارچوب اقتصاد مقاومتی پروژه های بحران آب تدوین شود قطعا می توان این معظل عظیم کشور را تا حد ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۰۲:۴۱    
شفا آنلاین سلامت سازمان جهانی بهداشت روز پنجشنبه اعلام کرد که شیوع بیماری تب زرد در آنگولا جان یکصد و 78 نفر را گرفته است.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۰۲:۰۲    
شفا آنلاین اجتماعی به محل کارت می روی که سایه ای سوت زنان پا به پایت می آید...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۰۱:۲۰    
شفا آنلاین سلامت رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر، از مراجعه یک میلیون و 368 هزار و 284 مسافر نوروزی به پایگاه های ایمنی و سلامت تا پایان هشتمین روز اجرای طرح ملی ایمنی و سلامت خبر داد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۰۱:۰۲    
شفا آنلاین اجتماعی مشاور وزیر راه با تاکید بر اینکه طرح انتقال پایتخت با توجه به آنکه زیرساخت های لازم وجود ندارد قابل اجرا نیست گفت: هم اکنون با توجه به مشکلات متعدد شهری، زیست محیطی ...
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۰۰:۴۱    
شفا آنلاین اجتماعی خواستگاری یکی از سرنوشت ساز ترین مراسم های زندگی هر فرد است که داشتن رفتار به جا و سنجیده در آن بسیار ضرورت دارد.
شفا آنلاین   ۱۳۹۵/۰۱/۰۶ - ۰۰:۲۰    
شفا آنلاین اجتماعی پلیس فدرال امریکا اسامی و تصاویر هفت هکر ایرانی متهم به حمله به زیرساخت های مالی و انرژی امریکا هستند رامنتشر کرد.
  • ۱