دوشنبه ۲۴ اردیبهشتساعت ۰۵:۵۹May 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای شهرآٰرا نیوز 26 دی 1399 - shahraranews.ir

شهرآٰرا نیوز 23 فروردین 1398 شهرآٰرا نیوز 1 فروردین 1399 شهرآٰرا نیوز 31 اردیبهشت 1399 شهرآٰرا نیوز 31 خرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 31 تیر 1399 شهرآٰرا نیوز 31 مرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 1 شهریور 1399 شهرآٰرا نیوز 30 مهر 1399 شهرآٰرا نیوز 30 آبان 1399 شهرآٰرا نیوز 30 آذر 1399 شهرآٰرا نیوز 30 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 1 اسفند 1399 شهرآٰرا نیوز 1 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 2 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 3 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 4 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 5 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 6 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 7 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 8 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 9 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 10 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 11 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 12 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 13 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 14 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 15 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 16 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 17 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 18 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 19 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 20 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 21 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 22 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 23 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 24 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 25 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 26 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 27 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 28 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 29 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 30 دی 1399 
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۱۴:۲۶    
بر اساس آخرین تحلیل ها، 10 شهر در وضعیت قرمز، 23 شهر در وضعیت نارنجی، 163 شهر در وضعیت زرد و 252 شهر در وضعیت آبی قرار دارند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۱۱:۲۰    
رنو 5 در سطح بین المللی نیز یکی از انقلابی ترین طراحی های کمپانی فرانسوی رنو را همراه خود داشت. این محصول در مدل های مختلف و طی سال های 1972 تا 1996 روی خط تولید قرار داشت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۱۱:۰۵    
تصاویر منتسب به نمونه اولیه گوشی تاشو شیائومی که حین استفاده از آن در مترو شکار شده، از شباهت طراحی آن به گلکسی فولد سامسونگ خبر می دهد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۱۰:۴۷    
برای سال آینده تمام کارگران مشمول قانون کار بین 3 میلیون و 820 هزار تومان تا 5میلیون و 730 هزار تومان عیدی خواهند گرفت. پرداخت عیدی کارگران از بهمن ماه شروع می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۱۰:۰۵    
مینگ-چی کو تحلیل گر معروف اپل در آخرین یادداشت خود به سرمایه گذاران اعلام کرد کوپرتینونشین ها در حال آزمایش سیستم خنک کننده پیشرفته تری برای گوشی های آیفون نسل بعدی خود هستند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۰۹:۲۰    
برخی بازنشستگان مشاغل سخت و زیان آور تامین اجتماعی، از ابهام در واریز مبلغ متناسب سازی دی ماه 99 و عدم محاسبه 10 سال سنوات مشاغل سخت خبر می دهند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۰۹:۱۷    
پس از ارزانی هشت درصدی قیمت خودرو در آذر ماه و ادامه این روند نزولی در دی ماه، به نظر می رسد با توجه به ارازنی احتمالی قیمت دلار، همچنان قیمت خودرو ارزان شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۰۹:۰۵    
براساس گزارش های مردم، گویا واریز مرحله دوم وام معیشتی کرونا از روز پنج شنبه 25 دی ماه آغاز شده و در روز های آینده ادامه دارد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۰۸:۴۷    
لحظه فروش تابلویی از آیدین آغداشلو که 1.2 میلیارد تومان قیمتِ پایه آن تخمین زده شده بود تا 12.5 میلیارد افزایش پیدا کرد و به فروش رسید تا رکوردِ 12 دوره حراجِ تهران شکسته شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۶ - ۲۳:۲۷    
پنتاگون امروز اعلام کرد که تعداد نیروهای آمریکا در افغانستان به 2هزار و 500 نفر رسیده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۶ - ۲۳:۰۰    
در صورت تایید فیفا تیم پرسپولیس در جام باشگاه های جهان حاضر خواهد شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۶ - ۲۰:۱۲    
وزیر خارجه آمریکا از تحریم سازمان های صنایع دریایی، صنایع هوافضا و صنایع هوایی ایران خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۶ - ۲۰:۰۰    
بازار سهام در جریان معاملا هفته گذشته 6 درصد افت کرد و شاخص کل به کف قبلی خود باگشت، اما آیا بورس، فردا بهبود پیدا می کند؟
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۶ - ۱۹:۴۵    
کیانوش جهانپور در حساب توییتری خود نوشت: فرآیند بررسی ایمنی و اثر بخشی واکسن های کرونا در سازمان غذا و دارو بر پایه شواهد و مدارک ارائه شده و تاییدیه های احتمالی جریان دارد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۶ - ۱۸:۱۵    
در مناطق زرد و آبی، همه کلاس های اول و دوم ابتدایی و کلاس های مهارتی دانش آموزان هنرستان ها با ظرفیت 10 نفر و با نوبت بندی دانش آموزان برگزار می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۶ - ۱۷:۲۷    
دوره بیستم رقابت های لیگ برتر فوتبال با برگزاری 5 دیدار دیگر پیگیری شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۶ - ۱۶:۰۶    
سخنگوی سازمان غذا و دارو گفت: تا کنون برای هیچکدام از واکسن های کرونا تایید موقت یا مجوز ورود از سوی این مرجع ملی در ایران صادر نشده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۶ - ۱۵:۵۷    
محققان دانشکده پزشکی دانشگاه رادبود در هلند با الهام از جلیقه خنک کننده ای که برای ورزشکاران در المپیک تابستانی طراحی شده ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۶ - ۱۵:۳۰    
معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری از کشف 500 ماینر استخراج بیت کوین در این شهرستان خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۶ - ۱۴:۵۷    
برگزاری جام واگنر با حضور تیم ملی والیبال ایران دوباره قوت گرفت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۶ - ۱۴:۵۱    
رئیس پلیس راه گیلان گفت: ورود خودروها با پلاک غیربومی به شهرستان های نارنجی ممنوع است، همکاران ما در محورهای ورودی استان مستقر هستند و از ورود خودروهای پلاک غیربومی ممانعت به عمل می آورند و چنانچه ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۶ - ۱۴:۵۱    
رسانه های اروپایی اعلام کردند، واکسن آمریکایی فایزر منجر به مرگ 23 نفری شده است که این واکسن را دریافت کرده بودند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۶ - ۱۴:۴۵    
در ادامه رقابت های لیگ برتر بسکتبال تیم نفت آبادان با نتیجه 66 بر 48 از سد مس رفسنجان گذشت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۶ - ۱۴:۱۲    
سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به اینکه طی شبانه روز گذشته 83 مبتلای به کرونا جان خود را از دست دادند، گفت: طی 24 ساعت گذشته بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۶ - ۱۴:۰۰    
پیام رسان سیگنال که به تازگی مورد استقبال قرار گرفته بود به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه از فروشگا ه های آنلاین ایرانی حذف شده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۶ - ۱۳:۴۵    
نعیمه ظفر مربی جدید تیم ملی بسکتبال دختران قطر می گوید: مسئولان فدراسیون ایران خودشان حاشیه دارند، اما به دنبال حاشیه سازی برای دیگران هستند ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۶ - ۱۳:۱۵    
روایتی خرافاتی از فساد اخلاقی شماره 39 باعث شد که دولت افغانستان تصمیم بگیرد این عدد را بصورت کامل از روند ثبت پلاک خودروها حذف و این کار را بخشی از مبارزه با فساد عنوان کند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۶ - ۱۲:۵۷    
مدیر کل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت تسهیلات “طرح حمپاد” برای پنج هزار و 409 نفر از واجدین شرایط در روز شنبه 27 دی 1399 خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۶ - ۱۲:۱۲    
نمازجمعه 26 دی ماه مشهد مقدس با رعایت دستور العمل های بهداشتی در صحن جامع رضوی پس از 45 هفته تعطیلی برگزار شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۶ - ۱۱:۵۷    
دو فرزند سنگدل مادر 51 ساله خود را به خاطر ازدواج مجدد وی و اختلافات مالی به قتل رساندند و جسد وی را در کوه های خلج آتش زدند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۶ - ۱۱:۵۱    
مدیرکل فرهنگی، اجتماعی و امور استان های سازمان تامین اجتماعی با اشاره به درخواست های بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان برای بهره برداری از سامانه ثبت نام تسهیلات قرض الحسنه ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۶ - ۱۱:۴۵    
مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: هوای کلانشهر مشهد پس از یک هفته آلودگی و وضعیت هشدار روز جمعه با کاهش حجم آلاینده ها در وضعیت سالم قرار گرفت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۶ - ۱۱:۴۲    
زلزله 6.2 ریشتری که روز جمعه به وقت محلی اندونزی، جزیره سولاوسی این کشور را لرزاند تاکنون دستکم 34 کشته بر جای گذاشته است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۶ - ۱۱:۱۵    
در شرایطی که گلر نخست آنتورپ مصدوم شده به نظر می رسد سرمربی این باشگاه به دنبال خرید دروازه بانی جدید است و علاقه ای به استفاده از علیرضا بیرانوند در دروازه تیمش ندارد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۶ - ۱۱:۱۲    
ستاره ایرانی برایتون همچنان با مصدومیت دست و پنجه نرم می کند و فعلا شانسی برای حضور در ترکیب اصلی تیم انگلیسی ندارد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۶ - ۱۰:۵۱    
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران گفت: 2 واحد بسته بندی و عرضه تخم مرغ تلاونگ و اریکه در استان، که تخم مرغ را گرانتر از نرخ مصوب خریداری و عرضه می کردند، پلمب شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۶ - ۱۰:۳۰    
در اثر زمین لرزه ای به بزرگی 6.2 ریشتر بامداد امروز (جمعه) در نزدیکی جزیره سولاوسی اندونزی حداقل 26 نفر جان خود را از دست داده و بیش از 600 نفر دیگر زخمی شدند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۶ - ۱۰:۰۶    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان از بارش برف و باران در برخی مناطق کشور خبر داد و همچنین گفت: طی امروز (26 دی) از شدت آلودگی هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت کشور کاسته می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۶ - ۱۰:۰۰    
متصدیان موزه ملی تاریخ آمریکا هرآنچه از شورشیانی که هفته گذشته در حمایت از دونالد ترامپ به ساختمان کنگره یورش بردند، بر جای مانده بود را برای ثبت در تاریخ جمع آوری کردند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۶ - ۰۹:۳۶    
درِ تالار های پذیرایی و عروسی به روی مردم باز شود، اما آن ها عروسی نروند و مجلس نگیرند! تالار های عروسی منع فعالیت ندارند ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۶ - ۰۹:۲۱    
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تعداد بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستانهای استان خراسان رضوی به کمتر از 500 نفر کاهش یافت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۶ - ۰۹:۱۵    
رییس پلیس راه خراسان رضوی گفت: ترافیک در جاده های خروجی و برخی ورودی های مشهد سنگین و پرحجم گزارش شده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۶ - ۰۸:۲۱    
با شیوع ویروس کرونا، ناگهان شرایط آموزش به سمتی سوق پیدا کرد که استفاده از تعامل حضوری در آموزش به صفر رسید و آموزش به اینترنت منتقل شد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۶ - ۰۰:۲۲    
اندی ماری با ابتلا به کرونا احتمالا مسابقات آزاد استرالیا را از دست خواهد داد.