سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۰۰:۳۳May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای شهرآٰرا نیوز 19 دی 1399 - shahraranews.ir

شهرآٰرا نیوز 23 فروردین 1398 شهرآٰرا نیوز 1 فروردین 1399 شهرآٰرا نیوز 31 اردیبهشت 1399 شهرآٰرا نیوز 31 خرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 31 تیر 1399 شهرآٰرا نیوز 31 مرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 1 شهریور 1399 شهرآٰرا نیوز 30 مهر 1399 شهرآٰرا نیوز 30 آبان 1399 شهرآٰرا نیوز 30 آذر 1399 شهرآٰرا نیوز 30 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 1 اسفند 1399 شهرآٰرا نیوز 1 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 2 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 3 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 4 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 5 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 6 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 7 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 8 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 9 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 10 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 11 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 12 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 13 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 14 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 15 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 16 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 17 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 18 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 19 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 20 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 21 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 22 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 23 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 24 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 25 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 26 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 27 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 28 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 29 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 30 دی 1399 
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۱۱:۱۰    
فهرست اسامی مناطق، شهرستان ها و شهرهای وضعیت، نارنجی و زرد و آبی کرونا را در ادامه مشاهده می کنید، طبق این جدول 19 شهر نارنجی، 157 شهر زرد و 256 شهر آبی داریم.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۳ - ۱۴:۲۶    
مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی گفت: ثبت نام مسکن ملی جوانان در استان آغاز شد و به مدت یک هفته ادامه دارد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۱۲:۰۰    
فرمان زیر از سوی ناصرالدین شاه خطاب به مجتهد وقت مشهد، حاجی میرزاهاشم مجتهد ، درباره درخواست وی برای دیدار با سلطان مراد میرزا، مشهور به حسام السلطنه، است
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۱۰:۰۰    
عقب نشینی بازیکن مشهدی تیم فوتبال تراکتور از ماجرای شکایت پیکان نشان می دهد که آینده این بازیکن به رضایت پیکانی ها گره خورده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۱۵:۱۵    
نیلوفر مولایی مجری صداوسیما که در برنامه های مانند حوالی امروز شبکه پنج، اخبار فناوری به عنوان مجری تلویزیون و رادیو حضور داشته است؛ به شبکه ی تلویزیونی ایران اینترنشنال پیوست.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۱۲:۳۶    
دانشجویان می توانند از وام 5 میلیون تومانی کرونا استفاده کنند. این وام با تشخیص معاونت های دانشجویی دانشگاه ها به دانشجویان واجد شرایط پرداخت می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۱۱:۴۵    
فروش خودروی جدید تارا در 2 مدل دنده دستی و دنده اتوماتیک از امروز20 دی آغاز می شود، اما این 2 مدل چه تفاوت ها و ویژگی های به غیر از گیربکس اتوماتیک دارند که در این مطلب به این موضوع می پردازیم.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۱۰:۳۶    
وضعیت جدیدی تحت عنوان رنگ آبی یا کم خطر برای شهر ها تعریف شده است که بر این اساس پس از گذر از وضعیت زرد شهر ها به یکباره به رنگ سفید نمی رسند و به وضعیت آبی خواهند رفت که به معنای از بین رفتن ویروس ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۱۰:۱۲    
از امروز (شنبه 20 دی 99) ساعت 14 تا 18 مردم می توانند از طریق سایت moi.ir/taradod درخواست دهند و از ساعت 18 تا 24 نتیجه به آن ها اعلام می شود ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۰۹:۵۱    
مینو محرز، عضو کمیته علمی کشوری کرونای ایران: علائم و عوارض بیماری کرونای انگلیسی با دیگر انواع کرونا تفاوتی ندارد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۰۹:۲۷    
کارگرانی که در 55 سالگی مشمول بیمه بیکاری شوند، تا سن بازنشستگی بیمه بیکاری خواهند گرفت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۰۸:۴۵    
طبق گفته نمایندگان مجلس قرار است در ماه آینده لیست مشمولان جدید سهام عدالت مشخص شود. بسیاری از افرادی که قبلا سهام عدالت نگرفته اند به دنبال ثبت نام هستند. روش تخصیص سهام عدالت جدید چگونه است؟
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۲۳:۲۷    
برخی سکته های مغزی خاموش هستند و علائمی ندارند و با رعایت برخی نکات می توان از بروز آنها پیشگیری کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۲۲:۳۶    
دادستان نظامی تهران در گفت وگو با برنامه بدون تعارف دلایل سانحه تلخ هواپیمای اوکراینی را تشریح کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۲۰:۵۷    
یک سگ مهربان در اقدامی جالب یک ماهی را از مرگ نجات داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۲۰:۲۷    
رئیس جمهور آمریکا امروز جمعه اعلام کرد روز 20 ژانویه در مراسم تحلیف جو بایدن شرکت نخواهد کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۲۰:۱۲    
دربی مشهدی ها به نفع آویژه صنعت پارسا به اتمام رسید.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۲۰:۱۲    
بازی حساس و دیدنی شمال و جنوب بسکتبال ایران به نفع گرگانی ها به پایان رسید.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۲۰:۱۲    
گارد تیم بسکتبال شهرداری گرگان پس از آسیب دیدگی اش در بازی با نفت آبادان راهی بیمارستان شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۲۰:۱۲    
تیم بسکتبال شهرداری گرگان در یک بازی پایاپای از سد نفتی ها گذشت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۹:۲۱    
سخنگوی وزارت بهداشت تاکید کرد: رفتار ویروس کرونا مطلقا قابل پیش بینی نبوده و هر لحظه می تواند سیستم های بهداشت و درمان دنیا را غافلگیر کند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۸:۵۱    
معاون دفتر رئیس جمهوری با تکذیب ادعای ابتلای رئیس جمهوری به کرونا تاکید کرد: رئیس جمهوری نه تنها درگیر تست کرونا و قرنطینه نیست که طبق روال معمول ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۸:۴۵    
در قانون جدید چک محدویت های بیشتر و شدیدتری برای دارندگان چک های برگشتی درنظر گرفته شده است به گونه ای که برای متقاضیان دسته چک بر اساس عملکرد اقتصادی و مالی آن ها یک سقف اعتباری مجاز تعیین و هر دفعه ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۸:۱۵    
محققان می گویند دوغ یکی از بهترین منابع کلسیم، فسفر و ویتامین D است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۷:۴۵    
بهنام یخچالی در بین بهترین بازیکنان ماه دسامبر قرار گرفت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۷:۱۵    
بازار ثبت نام از کاندیداهای انتخابات فدراسیون فوتبال حسابی داغ شده و در این میان علی کریمی و بهاروند، هر دو برای ریاست فدراسیون ثبت نام کردند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۷:۱۲    
علی فتح الله زاده، مدیرعامل سابق باشگاه استقلال در مصاحبه ای اعلام کرده اساسنامه باشگاه استقلال بدون اجازه منصور پورحیدری تغییر کرده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۷:۱۲    
هیچ بعید نیست که شیخ دیاباته در دربی 94 از ابتدا در ترکیب اصلی تیمش قرار بگیرد. فکری درتازه ترین صحبت های خود با این بازیکن به نتایج تازه ای دست یافته است و هیچ بعید نیست از او درترکیب اصلی استفاده ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۷:۱۲    
فوروارد 25 ساله شهرداری بندرعباس بهترین بازیکن راند بازدهم سوپرلیگ ایران شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۷:۱۲    
تیم بسکتبال اکسون توانست در ادامه رقابت های لیگ برتر از سد شورا و شهرداری قزوین نیز بگذرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۷:۱۲    
تیم بانوان اکسون تهران با برتری مقابل خانه بسکتبال آذربایجان شرقی صدرنشین گروه ب لیگ یک بانوان شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۶:۰۶    
مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: کارناوال خودرو های کلاسیک صبح امروز با حضور مسئولین ورزش و جوانان خراسان رضوی در هتل هما مشهد برگزار شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۵:۴۲    
امام جمعه مشهد گفت: بهره گیری از زبان هنر برای معرفی هر چه بهتر فضایل و کمالات حضرت صدیقه اطهر، فاطمه زهرا (س) به جهانیان، بهتر شیوه و تداوم دهنده مبارزه با استکبار و کفر جهانی است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۵:۰۰    
رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان از آغاز اجرای طرح "سیاه پوشان" شهر مشهد با همکاری شهردار و مساجد محلات همزمان با دهه فاطمیه و عزاداری دخت نبی مکرم اسلام (ص) خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۴:۲۱    
برنامه همرفیق با اجرای شهاب حسینی در پنجمین قسمت خود شب گذشته میزبان محسن تنابنده و احمد مهرانفر بود، قسمت هایی از این برنامه را در ادامه مشاهده می کنید.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۴:۱۲    
بعد از چند روز تعریف و تمجید بی وقفه درباره آخرین انیمیشن پیکسار، کم کم سروکله نقد های جدی به محتوای شعاری آخرین ساخته پیت داکتر هم پیدا شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۴:۰۰    
از ابتدای بهمن در تمام مراکز استان ها تخم مرغ به صورت بسته بندی عرضه می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۳:۵۱    
در شرایط امروز که در جزئی ترین بخش های زندگی روزمره مان دچار تغییر شده ایم و ناخواسته سبک زندگی مان عوض شده است، خیلی هم عجیب نیست اگر به جای رفتن به سالن نمایش ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۲:۴۲    
رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: هزار مددجو در جریان اجرای طرح غربالگری زندانیان در استان آزاد شده اند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۱:۲۱    
حضرت آیت الله خامنه ای صبح امروز در سخنانی که به مناسبت 19 دی ماه سالروز قیام مردم قم از شبکه اول سیما به صورت زنده پخش شد، نکاتی درباره مسائل داخلی و خارجی روز را مطرح کردند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۱:۱۵    
رئیس سابق فیفا به دلیل بد شدن حالش به بیمارستان منتقل و بستری شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۱:۱۲    
مالک روس چلسی در های هتل خود را به روی کارکنان سلامت بریتانیا گشود تا در زمان اوج گرفتن دوباره کرونا از خدمات آن بهره مند شوند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۱۱:۰۶    
حضرت آیت الله خامنه ای صبح امروز در سخنانی که به مناسبت 19 دی ماه سالروز قیام مردم قم از شبکه اول سیما به صورت زنده پخش شد، نکاتی درباره مسائل داخلی و خارجی روز را مطرح کردند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۰۹:۵۷    
به شهادت خاطرات قدیمی های مشهد، جوب آب خیابان انگار یک نشانه بی ابتدا و انتهاست؛ آبی که معلوم نیست از کجا آغاز می شود یا اگر معلوم است، متصل به یک منبع تمام نشدنی فرض می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۰۹:۵۱    
به نقطه ای نامعلوم چشم می دوزد، شانه هایش می لرزد و اشک از دیدگانش فرو می چکد. سکوتی سنگین اتاق را فرامی گیرد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۰۹:۴۵    
درست در زمانی که واکسیناسیون عمومی در بسیاری از کشور ها داشت نور امیدی برای مقابله با این بیماری به دلمان می تاباند، سروکله نوع جهش یافته ویروس کرونا که حالا آن را با نام کرونای انگلیسی می شناسند ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۰۹:۲۷    
معمولا بردگیم های گران قیمت را معرفی نمی کنیم، ولی برای معرفی الحمرا دلایل کافی وجود دارد. سبک خاص این بازی و لذت متفاوت آن از چیزهایی است که هر خوره بردگیم باید تجربه کند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۰۹:۱۵    
میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد در قالب گروه های نظارتی طرح شهید سلیمانی بیش از 67 درصد گزارش شده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۰۸:۳۰    
اما آیا نداشتن اعتمادبه نفس اجتماعی یا کم بودن آن، تأثیری بر زندگی افراد دارد؟ اعتمادبه نفس اجتماعی چیست و چه تفاوتی با اعتمادبه نفس دارد؟ اگر اعتمادبه نفس اجتماعی نداشته باشیم ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۰۸:۱۵    
بست و بست نشینی در تاریخ مشهد قدیم مفهومی سنتی بر پایه اعتقادات مردم بوده است. به باور خیلی ها، بست به مکان های خاصی گفته می شود ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۰۰:۲۷    
جواد اردکانی سینماگر مشهدی بعد از حدود 11 سال دوری از سینما، در روز های گسترش کرونا فیلم جدیدی را جلوی دوربین برده است ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۰۰:۲۱    
مقاومت دستگاه های اجرایی استان در برابر فروش املاک مازاد سبب شده، از هدفگذاری هزار و 864 میلیاردی فقط 800 میلیون تومان محقق شود
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۰۰:۱۵    
رهبران عربستان سعودی و متحدان منطقه ای آن، توافق نامه ای را با قطر به امضا رساندند که به روابط تیره وتار این کشور با متحدان عربی حوزه خلیج فارس پایان می دهد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۰۰:۱۲    
محمدشکری پرستار بخش بیماران کرونایی، 4 ماه نتوانست دخترش را در آغوش بگیرد و با این حسرت از دنیا رفت
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۰۰:۱۲    
آرزو کاظمی هنرمند منطقه ما نقاشی روی بوم را کنار گذاشت، چون می خواست درآمدی داشته باشد
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ - ۰۰:۱۲    
روایت شهرآرامحله از دستگیری و انتقال معتادان بی خانمان به سالن ورزشی شهدای شهرداری که این روز ها مرکز ترک اعتیاد شده است