سه شنبه ۱۸ اردیبهشتساعت ۲۲:۰۱May 2024 7
جستجوی پیشرفته

خبرهای شهرآٰرا نیوز 29 دی 1399 - shahraranews.ir

شهرآٰرا نیوز 23 فروردین 1398 شهرآٰرا نیوز 1 فروردین 1399 شهرآٰرا نیوز 31 اردیبهشت 1399 شهرآٰرا نیوز 31 خرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 31 تیر 1399 شهرآٰرا نیوز 31 مرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 1 شهریور 1399 شهرآٰرا نیوز 30 مهر 1399 شهرآٰرا نیوز 30 آبان 1399 شهرآٰرا نیوز 30 آذر 1399 شهرآٰرا نیوز 30 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 1 اسفند 1399 شهرآٰرا نیوز 1 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 2 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 3 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 4 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 5 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 6 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 7 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 8 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 9 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 10 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 11 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 12 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 13 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 14 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 15 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 16 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 17 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 18 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 19 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 20 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 21 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 22 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 23 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 24 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 25 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 26 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 27 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 28 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 29 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 30 دی 1399 
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۱۶:۳۲    
اظهارات حداد عادل مبنی بر ابراز نگرانی از احتمال گشایش های اقتصادی و کاهش قیمت ارز و تأثیر آن بر انتخابات به نفع دیگری، سبب شده است تا فعالان و چهره های سیاسی بسیاری به آن واکنش نشان دهند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۱۲:۲۰    
هم اکنون در بازار آزاد قیمت طلای 18عیار هرگرم 991 هزار تومان، قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید 10 میلیون و 510 هزار تومان و قیمت دلار 22 هزار و 300 تومان است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۲۲:۰۵    
موز حاوی عناصری که موجب چاقی می شود نیست، اما خوردن بیش از حد هر ماده غذایی می تواند باعث افزایش وزن شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۷:۰۲    
نخستین گوشی صاایران با نام ویرا V5 و قیمت حدودی 3 میلیون تومان در فروشگاه ایرانسل موجود شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۶:۵۰    
هوم پاد مینی، دومین اسپیکر هوشمند اپل با ابعادی کوچک تر و قیمتی کمتر آمده است تا استقبال اندک از هوم پاد قبلی را جبران کند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۴:۳۲    
دولت موظف است در بهمن ماه سه یارانه پرداخت کند، احتمالا طبق روال سال های قبل عیدی سال 1400 کارمندان نیز با حقوق ماه آینده واریز شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۳:۲۰    
ورزشکار افغانستانی که به صورت انفرادی تمرین می کند، پس از گذاشتن عکس های تمرینات سخت خود در شبکه های اجتماعی و استقبال مردم حالا به چهره ای معروف در این کشور تبدیل شده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۲:۴۱    
نگارخانه های مشهد با کاهش محدودیت ها و فروکش کردن کرونا بار دیگر فعال شده اند و این روز ها میزبان چندین نمایشگاه هنری هستند ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۰:۴۷    
گرچه با باخت مس و تساوی هوادار؛ ترمز مشهدی های لیگ یک کشیده شد، اما هوادار و رضا عنایتی به صدر جدول لیگ یک رسیدند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۰۹:۵۶    
جزئیات برگزاری دوره آموزشی معلمان حق التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در دانشگاه فرهنگیان و رجایی و صدور حکم استخدام پیمانی معلمان از مهر 1400 اعلام شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۰۹:۳۵    
میرآبادی، کارشناس هنری در بخش خبری صداوسیما: تابلوی معروفی (اثر آیدین آغداشلو) که در حراج تهران به قیمت 12 میلیارد فروخته شد کپی است و قیمت این تابلو نهایتا 600 میلیون تومان می باشد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۰۹:۲۶    
معاملات امروز بازار سهام با افت ارزش نماد های تاثیرگذار بر ارزش سهام عدالت همراه بود و ارزش سهام عدالت به 9/5 میلیون تومان رسید و ارزش 300 درصد سهام عدالت به دو میلیون و 800 هزار تومان شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۰۹:۲۰    
مدیر برنامه ریزی و توسعه سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار گفت: در 15 سال گذشته بیش از سه میلیون نفر از سهامداران عدالت فوت شده اند که وراث باید برای تعیین تکلیف سهام عدالت آن ها اقدام کنند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۲۳:۲۶    
چندی پیش مرکز آمار ایران اعلام کرده بود که در بهار سال جاری هفت هزار دختربچه 10 تا 14 ساله در کشور ازدواج کرده و زوجیت آن ها به ثبت رسیده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۲۳:۰۵    
شنیده می شود فردا در اطلاعیه ای رسمی از سوی وزارت ورزش و جوانان، دو عضو هیات مدیره پرسپولیس از این باشگاه کنار گذاشته می شوند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۲۱:۵۶    
شاخص کل امروز به یک میلیون و 149 هزار واحد رسید. شاخصی که بسیار می گویند بسیار مهم و حساس است. چون اگر فشار فروش در این محدوده کنترل نشود، شاخص کل ریزش بیشتری خواهد داشت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۲۱:۳۵    
رئیس اتحادیه مشاوران املاک تهران با تأیید دستگیری همکار خود گفت: وی روز چهارشنبه در منزلش دستگیر شده و سپس به دفاتر حقوقی برده شد و پس از بازرسی دفاتر حقوقی وی از سوی مأموران ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۲۱:۰۲    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از برگزاری جلسه فوق العاده این کمیسیون برای بررسی آخرین وضعیت ⁧‫بورس‬⁩ خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۲۰:۱۷    
پیش نمایش قسمت پنجم سریال قورباغه با عنوان بادکنک قرمز منتشر شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۲۰:۱۱    
جدول زمانی مدرسه تلویزیونی برای روز سه شنبه 30 دی 99 اعلام شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۹:۴۷    
همان طور که چمنیان، مربی تیم تراکتور نیز به آن اشاره کرده اشتباه مقابل دیاباته و قایدی تاوان سختی به همراه دارد. تراکتوری ها امروز طعم تلخ اشتباه مقابل مهاجمان پراشتهای استقلال را چشیدند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۹:۲۰    
وزیر کشور وجود کانال ها و سایت های قیمت گذاری کالاها را از عوامل افزایش قیمت در بازار ذکر کرد و گفت: قوه قضاییه قطعا باید با این کانال های غیرمجاز برخورد کند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۹:۱۷    
قیمت طلا و سکه امروز، برخلاف ثبات بهای طلای جهانی و با پیروی افت نرخ ارز، کاهش یافت که بر این اساس قیمت سکه تمام طرح جدید به نُه میلیون و 834 هزار تومان رسید.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۹:۱۱    
افت نرخ دلار که از ابتدای هفته گذشته آغاز شده با کاهش انتظارات تورمی، روند پرشتاب تری یافته، به طوری که با افزایش احتمال حرکت دلار به سوی رقم های کمتر از 20 هزار تومان و حتی 15 هزار تومان ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۸:۵۶    
هفته یازدهم لیگ برتر سرانجام امشب با برگزاری دیدار پرسپولیس و فولاد خوزستان به پایان رسید.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۸:۴۱    
پرسپولیس تهران و فولاد خوزستان در جدالی پرحاشیه به رقابت خود در شرایطی پایان دادند که احمد نوراللهی گل پیروزی بخش پرسپولیس را به ثمر رساند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۸:۳۵    
حاشیه های بسیار زیاد اخیر در تعیین قیمت گذاری دستوری محصولات فولادی در بورس کالا سرانجام معاونت معدنی وزارت صمت را مجبور به استعفا کرد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۸:۰۲    
ظریف ضمن رد قطعی نامزدی برای انتخابات ریاست جمهوری آینده، وعده داد بعد از پایان دوره وزارت، "واقعیت ها" را خواهد گرفت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۷:۵۶    
برگزیدگان اولین جشنواره و کارگاه مجازی نمایشنامه نویسی رضوی معرفی شدند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۷:۳۵    
محمود فکری درحالی که اعتقاد دارد استقلال روی توانایی های خودش پیروز شده به برخی حاشیه سازی ها از درون استقلال اشاره می کند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۷:۲۰    
سومین انفجار امروز در شهر کابل خودروی کارمندان وزارت توسعه روستایی این کشور را هدف قرار داد. صبح امروز دو انفجار دیگر در پایتخت افغانستان به وقوع پیوسته بود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۶:۵۶    
در پی روند نزولی بورس و کاهش شاخص کل این بازار که امروز حدود 37 هزار واحد کاهش یافت، وزیر اقتصاد از تلاش برای ایجاد پایداری در بازار سرمایه خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۶:۴۱    
قزوینی ها به دنبال جایگزین برای مسعود آرمات هستند و در اولین اقدام هم به سراغ محمد ترکاشوند رفته اند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۶:۳۲    
دیدار تیم های استقلال تهران و تراکتور تبریز در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال، لحظاتی قبل با نتیحه ای پرگل در ورزشگاه یادگار امام تبریز به پایان رسید.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۶:۳۲    
سریال های شبکه نمایش خانگی این روزها بیشتر تنور شبکه های ماهواره ای را داغ کرده است تا اینکه برای عوامل این سریال ها سودآور باشد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۵:۵۶    
مقامات کره جنوبی اعلام کردند که این کشور واحد نظامی خود را از تنگه هرمز دور کرده است. این درحالی است که ظاهرا سفر هیات کره ای به تهران دستاورد قابل توجهی برای این کشور نداشته است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۵:۳۲    
شما که امروز به طنز با به کارگیری ساده انگارانه طلاق در گفتگو با همسرت، سعی می کنی باج بگیری یا به اصطلاح گربه را دم حجله بکشی ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۵:۲۶    
رئیس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو مشهد، فعالیت جمعه بازارهای خودرو را بازاری موازی بیان کرد که نظارت کافی بر آن نیست و گاهی بستری برای افراد سودجو فراهم کرده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۵:۲۶    
سید علی اکبر حسینی پویا که غروب سال 62 اسیر شده بود، هفت سال بعد در غروبی دیگر به وطن بازگشت
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۴:۵۶    
مدیرعامل شتاب دهنده کسب و کار "فردوسی" گفت: فضای آموزش کارخانه نوآوری مشهد فضایی ملی، شهری و فضای کار اشتراکی بین الملی خواهد شد و استراتژی ما این است که در کمتر از 5 سال بیش از 70 درصد نیازهای ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۴:۳۵    
جوزف بایدن، رئیس جمهور منتخب ایالات متحده آمریکا، قصد دارد طی سخنرانی مراسم تحلیف خود، در ساختار کنونی دولت، اصلاحاتی فوری به وجود بیاورد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۴:۳۰    
درخشش بیرانوند دربازی با خنت و حمایت سرمربی آنتورپ از دروازه بان ایران موجی از امیدواری در دل دروازه بان تیم ملی ایران به وجود آورده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۴:۳۰    
اگرچه واتس اپ اعلام کرده داده هایی از جمله شماره تلفن، دفترچه تلفن، نام و تصویر پروفایل کاربر را با فیس بوک به اشتراک می گذارد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۴:۲۷    
در هفته ای که منجر به عدم دسترسی ترامپ به شبکه اجتماعی توئیتر شد، اطلاعات غلط درباره تقلب در انتخابات 73 درصد کم شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۴:۱۲    
سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی 5806 بیمار جدید کووید19 در کشور در 24 ساعت گذشته و همچنین 83 فوتی جدید ناشی از این بیماری خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۴:۰۶    
رئیس اداره محیط زیست، سلامت و ایمنی شهرداری مشهد از اجرای رایگان طرح بازدید و دیاگ خودرو های بنزینی و گازسوز در قالب همکاری مشترک معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد و اتحادیه صنف تولید کنندگان و خدمات ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۴:۰۰    
علی اصغر، سومین پسر ماشاءا... حسینی محراب، مرداد 1340 در خانواده ای متدین و متوسط در محله طلاب مشهد به دنیا آمد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۳:۵۷    
فوروارد قدرتی پالایش نفت آبادان بهتربن بازیکن دور چهاردهم سوپرلیگ بود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۳:۵۱    
ساخت قسمت دوم یک فیلم سینمایی یا فصل جدید یک سریال همیشه با چالش ها و، اما و اگر هایی روبه روست. یکی از این چالش ها روایت داستانی جذاب است که بتواند بار دیگر مخاطب را با خود همراه کند ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۳:۱۲    
جمعی از سهامداران مال باخته هم زمان با افت 36 هزار واحدی شاخص کل بازار سرمایه مقابل سازمان بورس اوراق بهادار تهران گرد هم آمدند تا صدای اعتراض خود را به گوش مدیران دولت ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۳:۰۶    
جمعی از سهامداران مال باخته هم زمان با افت 36 هزار واحدی شاخص کل بازار سرمایه مقابل سازمان بورس اوراق بهادار تهران گرد هم آمدند تا صدای اعتراض خود را به گوش مدیران دولت ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۳:۰۰    
شاخص بورس در جریان دادوستد های امروز بازار سرمایه بیش از 36هزار واحد افت کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۲:۵۷    
سخنگوی کمیسیون تلفیق از پرداخت دوسطحی یارانه نقدی خبر داد و گفت: مقرر شد تا 58 میلیون نفر یک رقم یارانه دریافت کنند و به بقیه شهروندان با سقف کمتری یارانه نقدی تعلق بگیرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۲:۵۷    
معاون درمان سازمان تامین اجتماعی گفت: هزینه معالجه و درمان بیمه شدگان اجباری و بازنشستگان تامین اجتماعی و همچنین افراد تبعی آن ها در بیمارستان ها و مراکز درمانی سازمان تامین اجتماعی رایگان است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۲:۳۰    
فرمول محاسبه عیدی کارگران و کارمندان و کارکنان دولت اعلام شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۲:۲۷    
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه گفت: براساس مصوبه این کمیسیون یارانه نقدی سال آینده در 2 سقف پرداخت خواهد شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۲:۲۷    
رئیس قوه قضاییه گفت: ما خود را دستگاه قضایی موظف به دفاع از حقوق زنان می دانیم. تدوین لایحه ارتقاء کرامت و تأمین امنیت زنان در برابر خشونت را که سال گذشته تهیه و به دولت ارائه شد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۲:۱۵    
با وجود کاهش 3 تا 55 میلیون تومانی قیمت برخی خودرو های داخلی نسبت به هفته گذشته، ورود نرخ دلار به کانال 22 هزار تومان و انتظار مشتریان برای کاهش بیشتر قیمت ها ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۲:۱۲    
طاهره اکبری تصویرساز و هنرمند افغانستانی ساکن گلشهر است که داستان های شنیدنی زیادی از روزهای کودکی و نوچوانی خود دارد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۲:۰۶    
بازیکن پیشین تیم پرسپولیس برای ادامه فوتبالش در یک سه راهی قرار گرفته است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۲:۰۰    
عالیه الحداد تقوی یک سال و 4 ماه در زندان های صدام در اسارت به سر برد و همسر و برادرش در اسید به شهادت رسیدند؛ او به عنوان الگوی فاطمی برگزیده شده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۱:۵۱    
لامیا حاجی بشر دختر پانزده ساله ای بود که در روستای ایزدی نشین و آرام خود در شمال عراق سکونت می کرد. یکشنبه، سوم آگوست 2014، با ورود ناگهانی داعش به این خطه، زندگی لامیا برای همیشه تغییر کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۱:۴۲    
اینکه جوایز ادبی با حضور بیش از یک قرن خود در جهان ادبیات چه کارکردی داشته اند، چه کارنامه ای از خود به جا گذاشته و چه قدر تأثیرگذار بوده اند؟ و چه انتقاد هایی بر روند برگزاری شان وارد بوده ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۱:۲۷    
در زمان پادشاهی همای بر ایران، گازری (رخت شو) با همسرش زندگی می کرد. همسر گازر داغ از دست دادن کودکش را در دل داشت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۱:۱۵    
مستمری بازماندگان یکی از تعهدات بلندمدت تأمین اجتماعی است که به افراد بازمانده بیمه شده متوفی شامل همسر، فرزندان، پدر و مادر که واجد شرایط لازم باشند، پرداخت می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۱:۱۵    
لیلا طالقانی - فعال فرهنگی
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۱:۱۵    
در شرایطی که قسمت اول ملکه گدایان حسابی کنجکاوی مخاطبان را برانگیخته بود و همه منتظر ادامه ماجرا بودند، در قسمت دوم ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۱:۱۲    
ماجرا از این غم انگیزتر نمی شود. هم در خانه نشستیم و هم 200 هزار تومان جریمه شدیم! این جمله، ابتدای پیامک یکی از شهروندان به شهرآرانیوز است ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۱:۰۶    
جی وای لی، وارث شرکت سامسونگ الکترونیکس، به اتهام پرداخت رشوه به دو سال و شش ماه حبس محکوم شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۱:۰۶    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد با تأکید بر احتمال آغاز پیک جدید بیماری در مشهد درصورت افزایش سفرها، به ویژه به شمال کشور گفت ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۰:۵۷    
سرانجام پس از چند روز تاخیر در آغاز دور دوم مذاکرات صلح میان نمایندگان دولت افغانستان و طالبان در قطر دو طرف شامگاه یکشنبه با هم دیدار کردند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۰:۵۷    
در روز های اخیر فهرستی از آدرس و جانمایی دوربین های فعال ثبت تخلف تردد های شبانه (ساعت 21 تا 4 بامداد) در فضای مجازی منتشر شده است ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۰:۵۷    
دغدغه اصلی والدین، سلامت فرزندانشان است و اینکه نکند دوباره به روز هایی برگردیم که کرونا جان بیش از 400 هم وطن را می گرفت ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۰:۵۱    
به نظر می رسد پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس باز هم بسته خواهد شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۰:۴۵    
شبکه بلومبرگ در گزارشی با اشاره به این که جو بایدن رئیس جمهور منتخب آمریکا قصد دارد به توافق هایی بین المللی از جمله توافق هسته ای ایران بازگردد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۰:۴۵    
لیونل مسی در شب شکست تیم بارسلونا در سوپرکاپ اسپانیا از کوره در رفت و با حرکاتی عجیب باعث شد داور او را با کارت قرمز جریمه کند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۰:۴۵    
فریدون صدیقی - استاد روزنامه نگاری
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۰:۴۲    
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: شهادت حضرت زهرا(س) را تسلیت عرض می کنم و امیدوارم با شناخت سیره آن حضرت گام برداریم.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۰:۴۲    
به بهانه بیست و چهارمین سالگرد چهره ماندگار دانشگاه و تربیت بدنی مشهد در این یادداشت بیشتر با حسین بمبئی چی آشنا شوید.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۰:۴۲    
گزارش شهرآرانیوز از قیمت مسکن در مناطق مختلف شهر و افت 10 تا 15 درصدی قیمت ها که به دنبال کاهش تقاضا اتفاق افتاده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۰:۴۲    
هفته نهم و دهم لیگ برتر بسکتبال با ناکامی تیم های آویژه و رعد پدافند برابر تیم پرستاره تهرانی همراه شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۰:۴۲    
ملوان و هوادار، حساس ترین بازی هفته دهم لیگ یک را برگزار خواهند کرد
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۰:۳۶    
حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر در مجلس در تذکری به حسن روحانی خواستار رفع تبعیض بین بازنشستگان کشوری و لشکری با بازنشستگان تأمین اجتماعی شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۰:۳۶    
ورزش قبل از اینکه رنگ و بوی حرفه ای بگیرد و مادیات حرف اول و آخر آن را بزند، سالیان دراز با عشق و همت آدم هایی زنده بود که بی منت خادم ورزش بودند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۰:۳۶    
قابی خاطره انگیز از 3 گزارشگر و مجری مشهدی- رضا جاودانی در عنفوان جوانی، هادی عامل با پیراهن زرد و بیژن قنبری که در دهه 60 مجری تنها برنامه ورزشی سیمای خراسان در صبح های جمعه بود در این عکس دیده می ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۰:۳۰    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی شرایط عضویت اعضاء در شوراهای حل اختلاف را تعیین کردند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۰:۳۰    
با گذشت چند روز از درگیری عجیب قهرمان سابق المپیک جهان بد نیست مجددا نیم نگاهی به حاشیه های هادی ساعی در خانه تکواندو داشته باشیم.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۰:۲۱    
نخست وزیر ژاپن تاکید کرد المپیک توکیو تابستان برگزار می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۰:۱۵    
به گفته کارشناس دادگستری در مشهد، بیشتر کلاهبرداری ها در معاملات خودرو به دلیل ضعف در نبود اطلاعات قانونی طرفین معامله است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۰:۰۶    
سرمربی پرسپولیس مصاحبه ای انجام داد که تفاوت زیادی با صحبت هایش در نشست خبری بعد از دربی 94 داشت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۰۹:۵۱    
طبق ابلاغیه شورای رقابت، خودروسازان می توانند هر سه ماه یکبار با در نظر گرفتن تورم خودرو نسبت به قیمت گذاری جدید محصولات خود اقدام کنند ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۰۹:۴۵    
ساعت 8:20 دقیقه امروز دوشنبه 29 دی ماه زلزله به بزرگی 2.9 ریشتر سبزوار را لرزاند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۰۹:۴۵    
رییس کمیته فرهنگی و جمعیت کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1400 گفت که پیشنهاداتی در کمیسیون تلفیق برای افزایش وام ازدواج تا 100 میلیون تومان برای هر یک از زوجین مطرح شده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۰۹:۳۶    
پس از اظهارات رئیس جمهور در چهارشنبه گذشته مبنی بر اینکه با آزادسازی دارایی های بلوکه شده ایران در کره جنوبی، قیمت دلار تا 15 هزار تومان کاهش می یابد، قیمت دلار تا 22970 تومان ارزان شده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۰۹:۱۲    
شریعتمداری از حل مشکلات کارگزاری های تامین اجتماعی در روز های کرونایی، خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۰۸:۴۵    
از 99/11/1 در مناطق زرد و آبی، همه کلاس های اول و دوم ابتدایی و کلاس های مهارتی دانش آموزان هنرستان ها با ظرفیت 10 نفر و با نوبت بندی دانش آموزان برگزار می شود.