شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۵:۰۶Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای شهرآٰرا نیوز 24 دی 1399 - shahraranews.ir

شهرآٰرا نیوز 23 فروردین 1398 شهرآٰرا نیوز 1 فروردین 1399 شهرآٰرا نیوز 31 اردیبهشت 1399 شهرآٰرا نیوز 31 خرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 31 تیر 1399 شهرآٰرا نیوز 31 مرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 1 شهریور 1399 شهرآٰرا نیوز 30 مهر 1399 شهرآٰرا نیوز 30 آبان 1399 شهرآٰرا نیوز 30 آذر 1399 شهرآٰرا نیوز 30 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 1 اسفند 1399 شهرآٰرا نیوز 1 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 2 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 3 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 4 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 5 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 6 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 7 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 8 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 9 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 10 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 11 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 12 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 13 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 14 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 15 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 16 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 17 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 18 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 19 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 20 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 21 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 22 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 23 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 24 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 25 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 26 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 27 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 28 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 29 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 30 دی 1399 
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۱۵:۵۵    
در هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر والیبال دو تیم آذرباتری ارومیه و شهداب یزد در ست پنجم توانستند از سد رقبای خود بگذرند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۱۴:۴۶    
سخنگوی اجرای قانون چک از برنامه بانک مرکزی برای امکان پذیر کردن ثبت چک در سامانه صیاد از طریق پیامک خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۱۳:۰۷    
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد: پاسخ تست چند نفری که سابقه سفر به کشور های اروپایی داشتند و مبتلا به کرونا شده بودند نیز پس از بررسی در آزمایشگاه رفرانس کشور منفی شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۱۱:۰۷    
معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: بسته های متعدد ویژه ای برای دهک های کم درآمد جامعه مانند کارگران ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۱۰:۵۵    
دعوای گل محمدی و هیئت مدیره پرسپولیس، از امروز وارد فاز جدیدی می شود و در این شرایط هواداران نگران وضعیت تیم محبوبشان هستند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۱۰:۲۵    
سعید نمکی: نگرانیم که دوباره با عادی انگاری به تله اردیبهشت و خردادماه بیفتیم. اگر این بار گرفتار شویم، نیرو های ما ممکن است توان و انرژی مقابله چندباره با موجی جدید را نداشته باشند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۱۰:۱۰    
بسیج اساتید دانشگاه های علوم پزشکی، بسیج جامعه پزشکی و انجمن اسلامی پزشکان خراسان رضوی همراه با انجمن اسلامی هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در نامه ای از منع خرید واکسن غیرمطمئن کرونا حمایت کردند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۰۹:۴۰    
مهراد جم خواننده پاپ ایرانی که به تازگی به ترکیه مهاجرت کرده است تحت تعقیب قضایی قرار گرفت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۲۳:۳۱    
شرکت توزیع برق مشهد مناطقی که در روز پنجشنبه 25 دی ماه با قطعی احتمالی برق به مدت 45 تا 60 دقیقه روبه رو می شوند را اعلام کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۲۲:۳۷    
رئیس اتحادیه طلای تهران گفت: چنانچه انس جهانی طلا همین روال را داشته باشد، قیمت طلا نوسان چندانی ندارد و پیش بینی می شود قیمت طلا فردا همین رویه را داشته باشد و قیمت طلا گران نمی شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۲۱:۳۷    
معاون اول رئیس جمهور گفت: واکسن کرونای مورد نیاز مردم را همزمان با تلاش برای تولید داخلی از منابع معتبر خارجی تأمین خواهیم کرد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۲۱:۰۱    
جدول زمانی مدرسه تلویزیونی برای روز پنجشنبه 25 دی 99 اعلام شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۲۰:۵۵    
رئیس جمهور امروز در جلسه هیئت دولت گفت در صورت آزاد شدن منابع مالی بلوکه شده ایران، قیمت دلار به 15 هزار تومان خواهد رسید ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۲۰:۱۰    
وزارت خزانه داری آمریکا امروز چهارشنبه (24 دی ماه) چند شخص و نهاد ایرانی را در فهرست تحریم ها قرار داد. آستان قدس رضوی و موسسه دانش بنیان برکت از جمله این نهادها هستند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۹:۴۶    
ارزش سهام عدالت امروز کف قبلی خود را از دست داده و به پایین ترین سطح خود در 5 ماه اخیر رسید. ارزش این سبد با افت حدود 400 هزار تومانی به 10 میلیون و 385 هزار تومان رسید.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۹:۳۱    
وزارت خزانه داری آمریکا تحریم های جدیدی علیه چند فرد و نهاد در ارتباط با ایران وضع کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۹:۰۷    
حواله داران خودرو شاهین در تجمع روز گذشته خود در محل ساختمان سازمان بازرسی کل کشور به عمل نکردن شرکت خودروساز به وعده هایش اعتراض کردند ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۸:۴۰    
مدیرکل انتقال خون استان تهران گفت: با گذشت چند ماه از شیوع کرونا و افزایش تقاضا از سوی بیمارستان ها برای دریافت پلاسمای بهبود یافتگان، متأسفانه فقط 2 درصد از این افراد اقدام به اهدای پلاسما کرده اند ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۸:۳۷    
طرح از علیرضا پاکدل، کارتونیست روزنامه شهرآرا
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۸:۲۲    
مدیرکل روابط عمومی شرکت توانیر اعلام کرد بنا به درخواست مردم شریف ایران، استخراج رمز ارز از مزرعه رفسنجان ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۷:۵۵    
محمود کیانوش را بنیان گذار شعر امروز کودک و نوجوان ایران می دانند. او اولین شعر های کودک و نوجوانش را در مجله پیک منتشر می کرد و در کنار این ها داستان و نقد هم می نوشت و گاهی ترجمه هم می کرد اما خودش ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۷:۲۵    
سریال ملکه گدایان، کاری از حسین سهیلی زاده است که قسمت دوم آن در تاریخ 24 دی 1399 با حضور بازیگرانی همچون باران کوثری، پانته آ بهرام، فرزاد فرزین و رویا نونهالی، منتشر شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۷:۲۵    
تیم بسکتبال شمیدر حساس ترین بازی هفته را به مهرامی ها واگذار کرد تا اولین باخت را تجربه کرده باشد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۷:۱۰    
تیم بسکتبال مهرام در ادامه رقابت های لیگ برتر بسکتبال توانست با نتیجه 82 بر 66 از سد شیمیدر بگذرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۷:۰۷    
وزارت امور خارجه کره جنوبی اعلام کرد که سئول و تهران توافق کرده اند برای حل مسئله دارایی های مسدود شده ایران و همچنین آزاد نفتکش کره ای به مذاکرات خود ادامه دهند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۶:۴۶    
فرمانده کل سپاه گفت: ما به جایی رسیده ایم که از برجام بی نیاز شده ایم؛ چه آمریکا به برجام برگردد چه بر نگردد. آن ها هرچه توطئه اندیشیدند به خودشان برگشت و امروز رسوای جهان هستند و این مسیر ادامه دارد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۶:۳۷    
رییس ستادکل نیروهای مسلح گفت: نیروهای مسلح و دریایی جمهوری اسلامی اجازه عرض اندام به هیچ دشمنی را نخواهند داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۶:۲۵    
گارد راس آمریکایی تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس دلیل شکست تیمش از مس کرمان را نداشتن تمرین لازم و ناآمادگی اش می داند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۶:۰۷    
سارقان زورگیر به یک زن در سرویس بهداشتی حمله ور شده و با گرفتن دهان وی و کشیدن این زن بر روی زمین، قصد سرقت از وی را داشتند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۵:۵۵    
برق کدام مناطق مشهد امشب 24 دی قطع می شود؟ بر همین اساس شهر مشهد به دو قسمت تقسیم شده است که در روز های زوج و فرد براساس اعلام مرکز کنترل ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۵:۵۲    
ثبت نام طرح جدید فروش فوری 6 محصول سایپا شامل تیبا، سایپا 151، نیسان تک سوز، نیسان تک سوز آپشنال، نیسان دوگانه، نیسان دوگانه آپشنال از فردا پنج شنبه 25 دی ماه 99 آغاز می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۵:۵۲    
وزیر امور خارجه با تاکید بر اینکه محل پیگیری حقوقی ترور شهید سلیمانی و همراهان ایشان محاکم قضایی ایران و عراق است ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۵:۱۰    
معاون وزیر علوم: برگزاری مجدد این امتحانات بنا به تشخیص استاد برگزار کننده و تایید دانشکده خواهد بود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۵:۱۰    
مدیرکل و دبیر کمیسیون ساماندهی اتباع و مهاجرین خارجی می گوید: بر اساس برنامه همکاری با کارآفرینان و متخصصان بین المللی ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۵:۰۱    
سرمربی مشهدی تیم ملی کوراش جوانان ایران گفت: با توجه به پتانسیل بالای ایران در رشته کوراش باید با استعدادیابی از سنین پایه، به موفقیت ها استمرار بخشیم.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۵:۰۱    
وزیر نفت با بیان اینکه پارس جنوبی امسال نسبت به سال گذشته حدود 64میلیون مترمکعب افزایش تولید داشته است، دلیل کمبود گاز را افزایش مصرف خانگی عنوان کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۴:۴۶    
ناوبندر مکران، بزرگترین شناور نظامی کشور است که با تلاش متخصصان مجموعه کارخانجات نیروی دریایی راهبردی ارتش به یکی از بزرگترین ناوبندرهای بالگردبر تبدیل شده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۴:۴۶    
باشگاه پرسپولیس با باشگاه واراژدین کرواسی تسویه حساب کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۴:۴۶    
کمیته برگزاری بازی های توکیو اعلام کرد تا دو ماه آینده در خصوص حضور تماشاگران در المپیک تصمیم گیری می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۴:۳۷    
سخنگوی صنعت برق کشور گفت: 260 مگاوات از انشعابات مجاز بیت کوین را قطع کرده ایم و از روز گذشته ماینر های مجاز از دسترس خارج شده اند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۴:۳۱    
سخنگوی صنعت برق کشور گفت: اگر مردم تنها 10 درصد در مصرف برق و گاز صرفه جویی داشته باشند دیگر شاهد خاموشی نخواهیم بود و خط قرمز صنعت برق عدم اعمال خاموشی برنامه ریزی شده به بخش خانگی و بیمارستان ها ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۴:۲۵    
قطعی برق به بازی جدید اختلالات اینترنت در بعضی نقاط کشور اضافه شده که باعث سردرگمی و کلافگی مردم از آن و سرعت پایین اینترنت شده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۴:۱۰    
کاظم قیم، مدیربخش روابط بین الملل استقلال را یکی از عوامل جدایی هرویه میلیچ می دانند. گفته می شود او پاسپورت میلیچ را بدون اطلاع از عواقبش به این بازیکن تحویل داده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۴:۰۷    
پلیس راهور: در تصادف هایی که چراغ های خیابان محل تصادف خاموش و دلیل تصادف هم تاریکی باشد، سازمان مربوطه باید خسارت بدهد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۴:۰۷    
جمعی از هواداران پرسپولیس علیه رسول پناه دست به اعتراض و تجمع زدند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۳:۱۰    
نمکی، وزیر بهداشت: امیدوارم بهار 1400 واکسن ایرانی کرونا با اطمینان در اختیار مردم قرار بگیرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۲:۵۵    
نمکی، وزیر بهداشت: امیدوارم بهار 1400 واکسن ایرانی کرونا با اطمینان در اختیار مردم قرار بگیرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۲:۵۲    
محمود کیانوش، شاعر و پژوهشگر، روز گذشته در شهر لندن درگذشت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۲:۴۰    
زلزله مشهد ساعت 22:57 شب رخ داد. هنوز چراغ خیلی از خانه ها روشن بود و مردم نخوابیده بودند؛ هر چند با وقوع آن، تا صبح خواب به چشم خیلی ها نیامد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۲:۳۷    
مدیر محیط زیست و توسعه پایدار شهری شهرداری مشهد گفت: برخورد و اعمال قانون با 6480 خودرو آلاینده زیست محیطی توسط 6 گشت آلاینده سیار از مهم ترین اقدامات صورت گرفته مرتبط با کنترل و کاهش آلودگی هوا در ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۲:۳۱    
اینستاگرام به تازگی طراحی استوری ها را برای شمار اندکی از کاربران دسکتاپ خود تغییر داده است و احتمالا به زودی تمام افراد به این طراحی جدید دسترسی پیدا خواهند کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۲:۳۱    
مدافع تیم استقلال دیگر قصد ندارد به ایران برگردد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۲:۳۱    
شبنم کرمی - روزنامه نگار
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۲:۲۵    
شیائومی در ویبو اعلام کرد که مدل های بعدی ردمی بوک پرو را با نسل 11 پردازنده های اینتل راهی بازار خواهد کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۲:۲۵    
بعد از شیخ دیاباته، فرشید اسماعیلی و هرویه میلیچ بازیکن دیگری از استقلال اخراج شد. فرشید باقری چهارمین بازیکنی است که با حکم سرمربی استقلال از حضور درتمرینات منع و دراختیار باشگاه سپرده شده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۲:۲۵    
فرش آرا امروز میزبان تیم تازه وارد لیگ است و باید مقابل راگایی به میدان برود که کشاورز، بهترین یارش را به دلیل آسیب دیدگی در اختیار ندارد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۲:۲۵    
معاون توان بخشی بهزیستی استان: با وجود همراهی شهرداری، بسیاری از دستگاه های دولتی، وظیفه خودشان برای مناسب سازی معابر برای معلولان انجام می دهند
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۲:۲۵    
شهرخودرو با وجود نمایش خوب برابر نفت مسجدسلیمان، تن به شکستی سنگین داد و با سه گل مقابل نفت مسجدسلیمان شکست خورد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۲:۲۵    
عکسی از برگزاری مسابقات فوتبال در زمین های خاکی مشهد- اتفاقی که در دهه 60 کاملا مرسوم بود و مسابقات زیادی با ابتکار خود شهروندان در محلات مختلف شهر برگزار می شد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۲:۲۵    
حمیدرضا معصومیان | شهرآرانیوز؛ چرخ فوتبال خراسان بعد از انقلاب اسلامی عملا از اوایل سال 60 به راه افتاد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۲:۲۵    
دکتر سلمان ساکت - استادیار گروه زبان و ادبیات فارسی و رئیس مرکز آثار مفاخر و اسناد دانشگاه فردوسی
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۲:۲۲    
دهقان کیا: این نوع متناسب سازی حقوق بازنشستگان کشوری و تأمین اجتماعی سراسر تبعیض است و باعث اعتراض بازنشستگان تأمین اجتماعی می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۲:۲۲    
اولین تقاطع هوشمند کشور در تقاطع اندیشه-شاهد در منطقه 10 شهرداری مشهد با رونمایی از سنسور هوشمند هشدار دهنده ورود خودرو به محدوده تردد عابر پیاده به بهره برداری رسید.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۲:۲۲    
محموود فکری، سرمربی استقلال در دربی 94 اشتباه هایی را مرتکب شد که در شکست استقلال بسیار تاثیر گذار بود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۲:۲۲    
شیخ دیاباته بعد از مطرح شدن شایعه جدایی اش از استقلال درنیم فصل به این موضوع واکنش نشان داده واعلام کرده تا پایان قراردادش در خدمت استقلال خواهد بود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۲:۱۶    
رییس دفتر رییس جمهوری گفت: شرایط جهانی بعد از ترامپ، وضعیت بهتری از نظر همکاری ایران با سایر کشورها پدید می آورد و روابط بانکی ما و صادرات مان بهتر از گذشته خواهد شد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۲:۱۰    
دبیر شورای عالی فضای مجازی از بیش از 400 هزار قمارباز فعال در فضای مجازی، خبر می دهد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۲:۱۰    
عباس عبدی - رئیس انجمن صنفی روزنامه نگاران
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۲:۰۱    
رئیس جمهور با مقایسه سرنگونی رژیم شاه و پایان دولت ترامپ گفت: پایان یک دولت با سرافکندگی و رسوایی نشان می دهد در جهان قلدرمآبی، نژادپرستی و زیر پا گذاشتن قانون پایان خوبی نخواهد داشت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۱:۵۵    
فعال صنفی مستقل بازنشستگان گفت: مصائب دستمزد در ایران را در حوزه های مختلف تشریح کرده و می گوید: کارگران و بازنشستگان قدرت چانه زنی بر سر مساله دستمزد را ندارند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۱:۵۵    
نام کیهان کلهر موسیقی دان، آهنگ ساز و نوازندهٔ برجسته ایرانی، در تیتراژ انیمیشن تحسین شده روح soul به عنوان مشاور بخش موسیقی دیده شده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۱:۵۵    
اشراف اطلاعاتی و رصد میدانی مأموران انتظامی تهران منجر به کسب خبری شد که نشان از تحرکات مجرمانه یک گروه تبکار در حوزه فروش اسلحه جنگی در غرب این استان داشت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۱:۵۵    
افرادی که قصد فروش یک دستگاه اسکیمر را داشتند، به دام کارشناسان پلیس فتا افتادند
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۱:۳۱    
دبیر شورای نگهبان گفت: وضعیت آلودگی هوا در تهران و برخی کلان شهرها وضعیت نگران کننده ای است و ان شاءالله با جدیت و تدابیر مسئولان امر و با همکاری مردم، این مسأله حل شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۱:۳۱    
تنیس بازان از تبعیض رفتاری در گرنداسلم استرالیا در شهرهای ملبورن و آدلاید معترض شدند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۱:۲۲    
چند روز بعد از برپایی تجمع اعضای خانه تئاتر که در اعتراض به مسائل صنفی و وضعیت معیشتی هنرمندان این رشته در مقابل مجلس شورای اسلامی برگزار شد، نمایندگان کمیسیون فرهنگی ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۱:۱۶    
دفتر مقام معظم رهبری در اطلاعیه ای اعلام کرد مراسم عزاداری ایام فاطمیه در حسینیه امام خمینی(ره) به صورت عمومی برگزار نمی شود و مشروح برنامه های عزاداری در حضور رهبر انقلاب اسلامی از شبکه های ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۱:۱۶    
علیرضا موسی زاده و معین ناجی، از سینماگران مشهدی، چندی است فعالیتشان در حوزه فیلم سازی را باهم پیش می برند. آن ها با وجود شیوع کرونا در یک سال گذشته چهار فیلم را به صورت مشترک کارگردانی کرده اند ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۱:۱۰    
طرح قطع برق 45 تا 60 دقیقه ای مشترکان خانگی از دیروز در مشهد اجرا شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۱:۰۱    
پارکینگ و پایانه آزادی در حالی با اعتبار 150 میلیارد تومانی تا بهمن امسال افتتاح می شود که اکنون پیشرفت آن به بیش از 92 درصدی رسیده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۰:۵۵    
انجمن آثار و مفاخر فرهنگی ایران، مراسم بزرگداشتی برای مرحوم استاد حسین خدیو جم ادیب، نسخه پژوه و مترجم مشهدی به صورت مجازی برگزار کرد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۰:۴۶    
انتشار فیلمی دردناک از صحنه کودک آزاری در یکی از روستاهای عجب شیر باعث دستگیری پدر کودک آزار شد. او مدعی شده که هدفش از این کار آسیب رساندن به کودکش نبوده بلکه قصد سرگرم کردن او را داشته است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۰:۴۶    
صاحب این کافه چاپلین که سر این کوچه است رفیق من است. همیشه به من می گوید بهمن جان این همه سال است دفتر تو توی این کوچه است، یک بار هم بیا اینجا توی کافه ما یک قهوه بخور دلمان خوش باشد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۰:۴۰    
ماجرا هایی که به شهادت حضرت فاطمه (س) انجامید، بسیار بحث برانگیز است، اگرچه ظرفیت های روایی خوبی دارد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۰:۳۷    
برخی تئاتری ها معتقدند در شرایطی که مسئولان هیچ گام مؤثری در حمایت از هنرمندان تئاتر برنمی دارند، این خود بچه های تئاتر هستند که باید در حرکتی خودجوش برای حل مشکلات به پا خیزند ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۰:۳۱    
سیدمحمود علیزاده طباطبایی، وکیل خانواده قاضی منصوری، درباره خانم همراه قاضی منصوری در آلمان و رومانی توضیحاتی ارائه کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۰:۳۱    
متوسط درآمد سالانه مدیران و مقامات عالی رتبه و قانون گذاران در سال 98 برای اولین بار از مرز 100 میلیون تومان گذشت که دو برابر متوسط درآمد سالانه یک خانوار شهری است ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۰:۳۱    
تعداد زیادی از تئاتری ها در راستای تلاششان برای زنده ماندن و نفس کشیدن و حفظ خانواده هایشان، در مسیرهای کاری دیگری قدم گذاشته اند ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۰:۳۱    
گاهی تماشای ویدئویی کوتاه یا عکسی از گذشته های دور فردی که این روز ها به موفقیت رسیده است، هم آینده ای روشن و پرامید می سازد و هم نقشه راهی برای جوانانی ترسیم می کند که در مسیر رسیدن به آرزو هایشان ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۰:۳۱    
نسخه ای که علی حاتمی نژاد، نمایشنامه نویس و کارگردان مطرح، برای تئاتر مشهد می پیچید، از نظر خودش در شرایط کنونی منطقی تر است ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۰:۲۵    
کیوان صباغ با تعداد جوایز و کارنامه درخشانش، در تئاتر مشهد بسیار شناخته شده است. سال های زیادی است و به نوعی تئاتر مهم ترین بخش زندگی اش بوده است، اما چیزی که این روزها ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۰:۲۲    
جلال شهبازنژاد جزو آن دسته افرادی است که تئاتر را با عشق و از صفر شروع کرده است. از اعضای یک گروه قدیمی به نام گروه تئاتر پویا است که در دهه 80 تشکیل شد و از همان زمان شهبازنژاد را به عنوان بازیگر ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۰:۱۶    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت که ایرادات شورای نگهبان به طرح اصلاح ساختار بودجه در مجلس بررسی می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۰:۱۶    
در حالی که دربی به پایان رسیده اما درگیری میان کادرفنی تیم های استقلال و پرسپولیس با هیات مدیره این تیم ها به شدت بالا گرفته و هر لحظه ممکن است اخباری عجیب در خصوص استعفای گل محمدی و فکری منتشر شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۰:۱۶    
دربی نودوچهارم مطابق معمول حاشیه های زیادی ایجاد کرد، با این تفاوت که این بار حاشیه هایش خیلی زودتر شروع شد؛ قبل از بازی استقلال و پرسپولیس، خارج از مستطیل سبز و از پشت میز شبکه سوم.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۰:۱۰    
عملکرد مدافعان استقلال در دربی 94 بسیار ضعیف بود به طوری که انتقاد بسیاری از کارشناسان را برانگیخت. دراین میان عارف غلامی بیش از دیگر مدافعان استقلال به مهاجمان پرسپولیس موقعیت گل داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۰:۱۰    
آخرین هفته از مرحله مقدماتی لیگ برتر بسکتبال بانوان امروز و فردا پیگیری می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۰:۰۷    
استفاده از اپلیکیشن شاد برای کلیه دانش آموزان رایگان است و بروزرسانی آن هم هیچ هزینه ای ندارد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۰:۰۷    
رئیس اتحادیه نانوایان فانتزی گفت: دو ماه پیش دولت روغن جامد با نرخ دولتی به نانوایی ها اختصاص داد که این سهمیه رو به اتمام است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۰۹:۲۵    
بر اثر واژگونی خودروی پراید و افتادن خودرو و سرنشینان در داخل رودخانه در جاده باباامان بجنورد، پنج نفر مصدوم شدند و یک خانم فوت کرد.
  • ۱