چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۱۷:۰۱May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای شهردار آنلاین 5 اسفند 1396 - shahrdaronline.com

شهردار آنلاین 27 اسفند 1394 شهردار آنلاین 24 اسفند 1395 شهردار آنلاین 31 فروردین 1396 شهردار آنلاین 28 اردیبهشت 1396 شهردار آنلاین 31 خرداد 1396 شهردار آنلاین 31 تیر 1396 شهردار آنلاین 31 مرداد 1396 شهردار آنلاین 1 شهریور 1396 شهردار آنلاین 30 مهر 1396 شهردار آنلاین 30 آبان 1396 شهردار آنلاین 30 آذر 1396 شهردار آنلاین 30 دی 1396 شهردار آنلاین 1 بهمن 1396 شهردار آنلاین 1 اسفند 1396 شهردار آنلاین 2 اسفند 1396 شهردار آنلاین 3 اسفند 1396 شهردار آنلاین 4 اسفند 1396 شهردار آنلاین 5 اسفند 1396 شهردار آنلاین 6 اسفند 1396 شهردار آنلاین 7 اسفند 1396 شهردار آنلاین 8 اسفند 1396 شهردار آنلاین 9 اسفند 1396 شهردار آنلاین 10 اسفند 1396 شهردار آنلاین 11 اسفند 1396 شهردار آنلاین 12 اسفند 1396 شهردار آنلاین 13 اسفند 1396 شهردار آنلاین 14 اسفند 1396 شهردار آنلاین 15 اسفند 1396 شهردار آنلاین 16 اسفند 1396 شهردار آنلاین 17 اسفند 1396 شهردار آنلاین 18 اسفند 1396 شهردار آنلاین 19 اسفند 1396 شهردار آنلاین 20 اسفند 1396 شهردار آنلاین 21 اسفند 1396 شهردار آنلاین 22 اسفند 1396 شهردار آنلاین 23 اسفند 1396 شهردار آنلاین 24 اسفند 1396 شهردار آنلاین 25 اسفند 1396 شهردار آنلاین 26 اسفند 1396 شهردار آنلاین 27 اسفند 1396 شهردار آنلاین 28 اسفند 1396 شهردار آنلاین 29 اسفند 1396 
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۱۶:۴۰    
شهردارآنلاین: رییس پلیس راه کشور می گوید: باتوجه به گزارشات به دست آمده همه راه های مواصلاتی کشور به غیر از مسیرهایی که مسدود است برای سفرهای نوروزی باز است.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۳:۰۸    
شهردارآنلاین: مدیرعامل برق منطقه ای تهران گفت: پیک مصرف برق تهران در دو سال گذشته حدود یک هزار مگاوات افزایش یافته است.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۹:۳۵    
شهردارآنلاین: در حالی هر سال به تعداد خودروهای شهر ایلام افزوده می شود که معضل ترافیک در این شهر کوچک هنوز حل نشده است.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۹:۳۵    
شهردارآنلاین: سرپرست معاونت عمرانی استانداری بوشهر گفت: شورای اسلامی بوشهر در انتخاب شهردار جدید باید از فرصت سوزی پرهیز و در حداقل زمان ممکن نسبت به انتخاب شهردار این شهر اقدام کند.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۸:۳۵    
شهردارآنلاین: شهردار مشهد گفت: اجرای طرح جامع جدید شهر مشهد 130 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که تامین 55 درصد این مبلغ بر عهده دولت است و ضرورت دارد نسبت به تامین آن اقدام شود.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۸:۳۵    
شهردارآنلاین: رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای شهر رشت با اشاره به توزیع 40هزار اصله درخت همزمان با روز درختکاری در این شهر خواستار احداث المانی به یاد اهداکنندگان عضو در یکی از میادین شهر شد.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۶:۱۸    
شهردارآنلاین: شهردار منطقه 22 اظهار کرد: با توجه به فشارهای اقتصادی و تبعیضات اجتماعی که در جامعه وجود دارد ...
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۵:۳۳    
شهردارآنلاین: استاندار البرز گفت: توسعه پایدار و صحیح شهری موجبات رفاه حال مردم و پیشگیری از رشد حاشیه نشینی و کاهش آسیب های اجتماعی را فراهم می کند.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۵:۲۸    
شهردارآنلاین: نرخ دلار آمریکا در بازار آزاد در ادامه حرکت نزولی خود، هفته جدید را با کاهش 100 ریالی آغاز کرد و به 44 هزار و 830 ریال رسید.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۵:۲۸    
شهردارآنلاین: عضوکمیته کشوری آنفلوانزا با بیان اینکه یکی ازانواع آنفلوانزای فصلی درایران نوع B آن است ...
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۵:۲۸    
شهردارآنلاین: معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده با اشاره به نگاه ویژه دولت دوازدهم به کاهش آسیب های اجتماعی ...
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۵:۲۸    
شهردارآنلاین: مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران از رونمایی اولین نسخه جدید حساب شهروندی در همایش و نمایشگاه تهران هوشمند خبر داد.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۴:۰۳    
شهردارآنلاین: حذف شبانه جدا کننده های مسیر بی آر تی رشت اعتراض شهروندان را به دنبال داشت.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۳:۳۹    
شهردارآنلاین: عضو شورای اسلامی شهر نیشابور گفت: خوشبختانه از ابتدای آغاز به کار شورای پنجم، تلاش کرده ایم که لوایح با رویکرد عدالت محوری تصویب شود.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۳:۳۹    
شهردارآنلاین: شهردار تهران در پیامی به مناسبت روز مهندس، این روز را به مهندسان به ویژه مهندسان همکار شهرداری تهران تبریک گفت.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۳:۳۴    
شهردارآنلاین: محمد علی نجفی در حکمی، سعید اوحدی را به سمت رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران منصوب کرد.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۳:۳۴    
شهردارآنلاین: رئیس سازمان آتش نشانی همدان گفت: طی 24 ساعت گذشته و در عملیات امداد و نجات 2 نفر توسط آتش نشانان همدانی نجات یافتند.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۳:۲۹    
شهردارآنلاین: وزیر کشور گفت:در هفته جاری مناقصه و خرید 650 واگن مترو در اهواز برگزار می شود. متروی این شهر سال 97 به بهره برداری می رسد.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۳:۲۹    
شهردارآنلاین: رئیس ستاد هماهنگی بازسازی مناطق زلزله زده کرمانشاه از آواربرداری 15 هزار و 78 واحد مسکونی تخریب شده در زلزله 21 آبان ماه در این استان خبر داد.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۲:۴۹    
شهردارآنلاین: شهردار منطقه 22 معتقد است امکان اجرایی شدن طرح جدید ترافیک (اخذ عوارض در محدوده زوج و فرد ) در این منطقه وجود ندارد و این منطقه باید متفاوت با سایر مناطق دیده شود.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۲:۴۴    
شهردارآنلاین: رییس اتحادیه جهانی کشتی معتقد است جریمه سبکی برای علیرضا کریمی و مربی اش در نظر گرفته شده اما تکرار این اتفاقات عواقب و جرایم سنگینی برای کشتی و حتی ورزش ایران در پی خواهد داشت ...
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۲:۴۴    
شهردارآنلاین: مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان با اشاره به شرایط جوی نامساعد و تعطیلی های مکرر مدارس این استان گفت: اعلام کردیم پنجشنبه های مدارس فعال شود ...
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۲:۳۹    
شهردارآنلاین: جلسه صبح امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام به ریاست آیت الله شاهرودی و بدون حضور رؤسای سه قوه برگزار شد.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۲:۳۹    
شهردارآنلاین: علی رغم انتشار اخباری مبنی بر احتمال زنده بودن تنی چند از مسافران در حادثه هواپیمای تهران - یاسوج چند ساعت پس از سقوط ...
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۲:۰۴    
شهردارآنلاین: محمد رضا قنواتی در بازدید از سازمان پسماند شهرداری اصفهان از بازنگری طرح جامع پسماند اهواز خبر داد و گفت: آموزش شهروندی و فرهنگسازی، زیرساخت فعالیت ها در سازمان های پسماند است.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۲:۰۴    
شهردارآنلاین: مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران گفت: فرهنگ سازی در حفظ، احیاء و توسعه پایدار منابع طبیعی نقش موثر و اساسی دارد و مؤلفه اصلی در این زمینه نقش مردم است.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۱:۵۹    
شهردارآنلاین: معاون اجتماعی نیروی انتظامی در رابطه با فیلم منتشر شده از دختری که اقدام به کشف حجاب کرده بود و نحوه برخورد پلیس با این دختر گفت: این موضوع هم در دست بررسی است.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۱:۵۹    
شهردارآنلاین: شهرداری بندرترکمن تاکنون هفت هزارسال در این شهر کاشته است .
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۱:۵۴    
شهردارآنلاین: معاون شهرسازی و معماری شهردار تهران دستاوردهای سفر نجفی به ورشو را تشریح کرد و گفت: در حوزه بازیافت زباله، خرید واگن و اتوبوس اتفاقات خوبی در پی این دیدار رخ خواهد داد.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۱:۴۹    
شهردارآنلاین: با حضور مسئولان استانی و شهرستانی 39 پروژه عمرانی در کلان شهر کرج افتتاح شد.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۱:۴۹    
شهردارآنلاین: بخشدار ویژه خارگ از شناسایی نقاط حادثه خیز این جزیره خبر داد و گفت: تدابیر لازم برای جلوگیری از مخاطرات سیل احتمالی در خارگ انجام شده است.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۰:۳۴    
شهردارآنلاین: مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از افزایش حرکت های مسافری در خطوط یک، 2 و چهار متروی تهران از روز شنبه 5 اسفند 96 خبر داد.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۰:۳۴    
شهردارآنلاین: مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم از افتتاح فاز اول شهرک خودرویی قم در نوروز 97 خبر داد.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۰:۲۹    
شهردارآنلاین: معاون نظارت و پایش محیط زیست استان تهران گفت: کیفیت هوای پایتخت با شاخص 71 در شرایط سالم قرار دارد.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۰:۲۹    
شهردارآنلاین: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری رشت با اشاره به جمع آوری نرده های ویژه عبور اتوبوس های بی. آر ...
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۰:۲۴    
شهردارآنلاین: شهردار خلخال از این شهر به عنوان ثروتمندترین شهر کشور یاد کرد که در صورت استفاده درست از ثروت های خدادادی آن می توان تحول بزرگی در وضعیت اقتصادی مردم این شهر ایجاد کرد.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۰:۲۴    
شهردارآنلاین: رئیس شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به مشکلات وموانع بر سرراه احداث خط 2 قطار شهری کرج گفت: این خط ریلی پس از 3 سال توقف با تلاش مدیریت شهری دوباره روی ریل سازندگی قرار گرفت.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۰:۲۴    
شهردارآنلاین: شهردار کرج از آغاز عملیات تکمیل فاز یک خط 2 قطار شهری کرج که در ماه های اخیر با مشکلات مواجه شده بود، خبر داد.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۰:۱۹    
شهردارآنلاین: سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: نقص در سیستم ترمز یک دستگاه کامیونت یخچال دار موجب برخورد با سه دستگاه خودرو سواری و همچنین با دیواره یک ساختمان مسکونی 2 طبقه ...
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۰:۱۹    
شهردارآنلاین: استاندار البرز با اشاره به نیازهای زیر ساختی استان و کلانشهر کرج گفت: دولت از تکمیل سریع و به موقع خط 2 قطار شهری کرج که پس از 3 سال توقف ادامه ساخت پیدا کرده ، حمایت مالی خواهد کرد.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۰۸:۵۹    
شهردارآنلاین: فرمانداری تهران برخی ایرادات را به مصوبه طرح ترافیک سال 97 شهرداری وارد دانسته و این ایرادات باید از سوی شورای شهر برطرف شود.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۰۸:۵۹    
شهردارآنلاین: در حال حاضر در موضوعاتی همچون آلودگی هوا شاهد برخی موازی کاری ها در بخشهای مختلف شهرداری تهران هستیم.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۰۸:۴۹    
شهردارآنلاین: رییس مرکز مدیریت محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران با اشاره به اینکه 70 درصد ماموریت های شهرداری تهران مرتبط با کیفیت زندگی و محیط زیست است گفت ...
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۰۸:۴۹    
شهردارآنلاین: جدای از اینترنت دیتای گوشی ها، اینترنت وای فای عمومی که مثل هوا جریان داشته و خصوصا اگر رایگان باشد، بسیار وسوسه برانگیز و مورد استفاده کاربران است ...
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۰۸:۳۹    
امیررضا واعظی آشتیانی
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۰۸:۳۹    
شهردارآنلاین: عضو شورای شهر با مثبت ارزیابی کردن بودجه سال 97 آن را عادلانه تر از گذشته دانست.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۰۸:۳۹    
غلامرضا ظریفیان
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۰۸:۳۴    
مهدی مطهرنیا
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۰۸:۲۹    
حجت نظری
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۰۸:۲۴    
محمدجواد حق شناس