پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۰۳:۴۵May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای شهردار آنلاین 16 اسفند 1396 - shahrdaronline.com

شهردار آنلاین 27 اسفند 1394 شهردار آنلاین 24 اسفند 1395 شهردار آنلاین 31 فروردین 1396 شهردار آنلاین 28 اردیبهشت 1396 شهردار آنلاین 31 خرداد 1396 شهردار آنلاین 31 تیر 1396 شهردار آنلاین 31 مرداد 1396 شهردار آنلاین 1 شهریور 1396 شهردار آنلاین 30 مهر 1396 شهردار آنلاین 30 آبان 1396 شهردار آنلاین 30 آذر 1396 شهردار آنلاین 30 دی 1396 شهردار آنلاین 1 بهمن 1396 شهردار آنلاین 1 اسفند 1396 شهردار آنلاین 2 اسفند 1396 شهردار آنلاین 3 اسفند 1396 شهردار آنلاین 4 اسفند 1396 شهردار آنلاین 5 اسفند 1396 شهردار آنلاین 6 اسفند 1396 شهردار آنلاین 7 اسفند 1396 شهردار آنلاین 8 اسفند 1396 شهردار آنلاین 9 اسفند 1396 شهردار آنلاین 10 اسفند 1396 شهردار آنلاین 11 اسفند 1396 شهردار آنلاین 12 اسفند 1396 شهردار آنلاین 13 اسفند 1396 شهردار آنلاین 14 اسفند 1396 شهردار آنلاین 15 اسفند 1396 شهردار آنلاین 16 اسفند 1396 شهردار آنلاین 17 اسفند 1396 شهردار آنلاین 18 اسفند 1396 شهردار آنلاین 19 اسفند 1396 شهردار آنلاین 20 اسفند 1396 شهردار آنلاین 21 اسفند 1396 شهردار آنلاین 22 اسفند 1396 شهردار آنلاین 23 اسفند 1396 شهردار آنلاین 24 اسفند 1396 شهردار آنلاین 25 اسفند 1396 شهردار آنلاین 26 اسفند 1396 شهردار آنلاین 27 اسفند 1396 شهردار آنلاین 28 اسفند 1396 شهردار آنلاین 29 اسفند 1396 
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۰:۵۴    
بهناز شریفی-شرق: 11 سال از زمانی که یکی از کارگردان های خوب سینمای ایران، رسول ملاقلی پور، را از دست دادیم می گذرد؛ نامی که بیش از هر چیز با ساخت آثار دفاع مقدس گره خورده است ...
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۰:۵۴    
شهردارآنلاین: دبیر نخستین جشنواره نوروزخوانی اقوام منطقه 13 گفت: مژده بخشان بهار از امروز تا پایان اسفندماه در سطح محلات منطقه آمدن بهار را به شهروندان بشارت می دهند.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۲۱:۵۳    
شهردارآنلاین: رئیس کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای شهر تهران با بیان این که در خصوص فلسفه نوروز و حاجی فیروز می توان ده ها مقاله و کتاب نوشت، تأکید کرد: باید قدر داشته ها ...
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۲۱:۴۸    
شهردارآنلاین: فریبرز ایروانی گفت: قدرت عضلانی مادرم تحلیل رفته و قادر به ایستادن و راه رفتن نیست.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۲۱:۴۳    
شهردارآنلاین: اردکانیان گفت:جامعه ما در حوزه های مختلف به ویژه منابع آبی، بد مصرف است و باید اگوی مصرف مناسبی در حوزه آب داشته باشیم.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۲۱:۳۸    
شهردارآنلاین: پاداش پایان سال، هدیه سالروز ولادت حضرت زهرا و روز زن (برای بانوان شاغل در شهرداری تهران) به همراه بن شهروند به کارکنان تا 25 اسفند ماه پرداخت می شود.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۲۱:۳۸    
شهردارآنلاین: مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از حریق سنگین در یک انبار مبل خبر داد.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۲۰:۵۳    
شهردارآنلاین: سرپرست اداره کل امور بانوان شهرداری تهران در واکنش به فیلم منتشر شده از مراسم جشن بانوان شاغل در شهرداری تهران گفت ...
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۲۰:۵۳    
شهردارآنلاین: معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه 11 تهران اعلام کرد: در روزهای پایانی سال به منظور بهسازی معابر بخش مرکزی پایتخت روکش آسفالت خیابان های منطقه مرمت و نوسازی شد.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۲۰:۴۸    
شهردارآنلاین: ایران و ترکیه آماده استفاده از پول ملی در معاملات مشترک هستند/ تهران و آنکارا برای نجات مردم غوطه شرقی وظیفه سنگینی دارندرئیس جمهور گفت ...
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۲۰:۴۸    
شهردارآنلاین: سخنگوی هیأت رئیسه مجلس گفت: جلسه استیضاح وزرای کار، راه و کشاورزی سه شنبه و چهارشنبه هفته آینده برگزار می شود.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۲۰:۴۳    
شهردارآنلاین: یک عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: بحث محاسبه حقوق کارگران همواره از موضوعات حائز اهمیت در شورای کار بوده است اما تفاوت فاحش نرخ تورمی اعلامی از سوی دولت و تورم قابل لمس در سطح جامعه باعث ...
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۲۰:۲۳    
شهردارآنلاین: در صحن علنی امروز 16 اسفند خواهر یک نماینده حاشیه سازی کرد.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۲۰:۲۳    
شهردارآنلاین: با حکم شعبه 15 دادگاه انقلاب دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی به یک سال حبس محکوم شد.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۲۰:۲۳    
شهردارآنلاین: عربستان و مصر در بیانیه ای مشترک با طرح ادعاهای بی اساس علیه جمهوری اسلامی ایران مدعی دخالت ایران در امور داخلی کشورهای عربی شدند.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۲۰:۱۸    
شهردارآنلاین: معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده با تشریح جایگاه زنان در جامعه گفت: نقش زنان در برقراری صلح بسیار کلیدی است.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۲۰:۱۳    
شهردارآنلاین: غرفه های جشنواره مردمی فیلم عمار همانند سال های گذشته در مناطق و یادمان های راهیان نور، فیلم های این جشنواره را برای زائران به نمایش می گذارد.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۲۰:۰۳    
شهردارآنلاین: پیکرمرحوم همایون شهنواز کارگردان مجموعه تلویزیونی دلیران تنگستان شنبه 19 اسفندماه تشییع می شود.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۹:۵۸    
شهردارآنلاین: وزیر کشور در احکام جداگانه ای فرمانداران شهرستان های شهرضا، مهران و محلات را منصوب کرد.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۹:۵۳    
شهردارآنلاین: شهردار تهران با اشاره به انتقادات صورت گرفته در خصوص ترک نکردن جلسه ای که با رقص دختران نوجوان برگزار شد، گفت: لزومی نداشت آن جلسه را ترک کنم.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۹:۵۳    
شهردارآنلاین: زمین لرزه ای به بزرگی 5. 4 ریشتر کهنوج در استان کرمان را لرزاند.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۹:۵۳    
شهردارآنلاین: رئیس دادگستری استان تهران آخرین وضعیت پرونده مهدی جهانگیری را تشریح کرد.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۹:۴۸    
شهردارآنلاین: شهردار نیشابور گفت: سرانه فضای سبز نیشابور وضعیت مطلوبی نداشته که ضعفی بزرگ برای این شهر است.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۹:۴۸    
شهردارآنلاین: لطفا برای جلوگیری از اقدامات اجرایی و مغایر با قوانین و ضوابط حاکم بر عرصه و حرایم اثر مذکور و پیشگیری و از پیامدها و تبعات منفی اجتماعی دستور توقف و برچیدن مداخلات غیراصولی در محوطه ...
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۹:۴۳    
شهردارآنلاین: شهردار تهران از تلاش برای گرفتن مصوبه احداث دفتر مرکزی انجمن اهدای عضو و محل برگزاری مراسم های فرهنگی مرتبط با موضوع اهدای عضو در داخل و یا نزدیکی بوستان نفس خبر داد.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۹:۳۸    
شهردارآنلاین: استاندار تهران اعلام کرد که توجه و تقویت شرکت های دانش بنیان، افزایش بهره وری در بخش تولید و فعال کردن واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل اولویت های ستاد اقتصاد مقاومتی استان در سال 97 است.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۹:۲۸    
شهردارآنلاین: زمان استیضاح سه وزیر کابینه دقایقی پیش مشخص شد. بر این اساس مجلس شورای اسلامی در روزهای سه شنبه و چهارشنبه روزهای پرکاری را در پیش خواهد داشت ...
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۸:۵۸    
شهردارآنلاین: نمایشگاه توانمندی های بانوان شهرستان اردستان روز چهارشنبه در آئینی با حضور جمعی از مسئولان این شهرستان گشایش یافت.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۸:۵۸    
شهردارآنلاین: مصطفی سالاری استاندار گیلان از اجرایی شدن طرح شب های زنده در کلانشهر رشت بعنوان اولین بار و طی روزهای آینده خبر داد.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۸:۵۸    
شهردارآنلاین: سرپرست اداره کل امور بانوان شهرداری تهران در واکنش به فیلم منتشر شده از مراسم جشن بانوان شاغل در شهرداری تهران تاکید کرد که این دخترها به سن تکلیف نرسیده بودند و همگی زیر 9 سال بودند ...
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۸:۵۸    
شهردارآنلاین: رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: آلودگی هوای کلان شهرهای کشور با نوسازی و توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی کاهش می یابد.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۸:۵۸    
شهردارآنلاین: شهردار اردبیل گفت:شهرداری با هدف ارتباط رسمی با مراجع دانشگاهی پیگیر راه اندازی مرکز مطالعات پژوهش شهری است تا از ظرفیت ها و پتانسیل های پژوهشگران ...
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۸:۵۳    
شهردارآنلاین: مدیر دبیرخانه کمیسیون برنامه ریزی و مدیریت شهرداری کلانشهرهای کشور گفت: فساد اداری را نمی توان تنها به تراکم بالای شاغلان در شهرداری نسبت داد بلکه یکی از علل فساد در شهرداری ها حجم ...
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۷:۳۳    
شهردارآنلاین: حاشیه ها برای شهردار تهران آغاز شده است. اجرای برنامه چند دختربچه در مراسم روز زن در برج میلاد حاشیه جدیدی شده است تا اصولگرایان با استفاده از آن به استقبال مسیر انتقاد از شهردار تهران ...
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۷:۳۳    
شهردارآنلاین: معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه یک تهران با اشاره به افزایش مشارکت شهروندان در زیبایی فضاهای سبز شهری گفت: همزمان با هفته درختکاری 11هزار اصله نهال در شمال تهران توزیع شد.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۷:۳۳    
شهردارآنلاین: چند ماه از رانش زمین در چوار می گذرد، رانشی که منجر به تخریب 6 منزل مسکونی در این شهر شد و نگرانی آسیب دیدگان از این حادثه همچنان پابرجا است.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۷:۳۳    
شهردارآنلاین: مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تبریز گفت: جامعه ورزش تبریز با همکاری دیگر گروه های مرجع طی یک ماه آینده حداقل 500 هزار اصله نهال در شهر خواهد کاشت.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۷:۲۸    
شهردارآنلاین: مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناوه گفت: کاشت نهال محدود به هفته درخت کاری نشود.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۷:۲۸    
شهردارآنلاین: رئیس سابق شورای شهر تهران به بهانه رونمایی از مستند پایتخت به بررسی برخی از چالش های شهر تهران پرداخت.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۶:۳۸    
در قالب این اپلیکیشن، افرادی که مایل به حضور در مراسم هستند، می توانند به شکل آنلاین در جریان مراسم قرار گیرند و همدردی خود را با خانواده های عزادار نشان دهند و در واقع از طریق ظاهر شدن عکس فرد روی ...
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۶:۱۴    
بنابر شکایت سازمان اطلاعات سپاه، مبنی بر فعالیت تبلیغی علیه نظام برای غلامحسین کرباسچی یک سال حبس حکم صادر شده است.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۶:۰۹    
شهردارآنلاین: مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز با اشاره به اجرای سالانه حدود 15 هزار عملیات امدادی و اطفایی توسط آتش نشانان در این کلانشهر ...
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۶:۰۹    
شهردارآنلاین: مدیر اجرایی امامزاده سیدجعفر (ع) یزد گفت: فضای این امامزاده به دومین کمپ رایگان یزد در ایام نوروز به زائران و مسافران نوروزی خدمات ارائه خواهد داد.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۶:۰۹    
شهردارآنلاین: شهردار بیرجند از رونمایی 10 المان نوروزی خبر داد و گفت: به منظور زیبا سازی و شادابی شهر رد ایام نوروز 210 هزار گل در شهر بیرجند کاشت شده است.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۶:۰۹    
شهردارآنلاین: شهردار اصفهان گفت: در مدت مدیریتی خود به آن چه گفتم عمل کردم و در این مدت، 10 نفر از زنان توانمند را در بخش های مختلف مدیریتی منصوب کردیم.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۶:۰۹    
شهردارآنلاین: مدیرعامل آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اردبیل گفت: وضعیت ایمنی ساختمان های شهر اردبیل در مقابل حریق بررسی می شود.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۵:۵۹    
زهرا ساعی
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۵:۴۹    
پس از اینکه موضوع حجاب اجباری ، افراد جامعه مدنی و همچنین برخی مسئولان کشور را وادار به واکنش کرد حالا رییس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی گفته است که بعد از تعطیلات عید نوروز موضوع حجاب اجباری را ...
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۵:۲۹    
شهردارآنلاین: رئیس جمهور امروز در جلسه هیات دولت هشدارهای مهمی داشت. هشدارهایی که نشان می دهد سکوت این روزهای او در برابر موضع گیری های سیاسی علیه دولتش را زیر نظر دارد و در مورد آنها هشدار داده است.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۵:۰۹    
شهردارآنلاین: مدت هاست دولتمردان از مخروبه ای که از دولت های نهم و دهم تحویل گرفته اند، صحبت می کنند. مساله ای که تاحدی به آن پرداخته شد اما مصادیق و جزییات آن مسکوت مانده است ...
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۵:۰۹    
شهردارآنلاین: استفاده از واژه تغییر برای او اندکی بیش از دشوار است و البته بسیاری نیز معتقدند او همان احمدی نژاد دیروز است و تنها به دنبال کسب محبوبیت و رسانه ای شدن است ...
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۴:۵۹    
شهردارآنلاین: باتوجه به وضعیت فعالیت های هنری چند سال اخیر در شهر مشهد و اشتیاق جوانانی که به منظور تغییر وضعیت موجود تصمیم گرفتند با حضور در پای صندوق های رای وضعیت موجود را تغییر دهند ...
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۴:۰۹    
شهردارآنلاین: با گذشت سه ماه از آغاز سال 2018 میلادی و نزدیک شدن به افتتاح رسمی تبریز 2018 توسط رییس جمهوری به نظر می رسد این شهر هنوز نتوانسته است گام مناسبی برای جذب گردشگران بردارد.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۳:۲۹    
شهردارآنلاین: معاون مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش گفت: مدارس کشور در سال 96، تا 28 اسفند ماه دایر هستند.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۳:۲۹    
شهردارآنلاین: رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران از پیش بینی اسکان موقت مسافران نوروزی در 4 بوستان پایتخت خبر داد و گفت: نوروز امسال فضای بوستان های چیتگر در منطقه 22، سرخه حصار در منطقه 13 ...
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۳:۲۹    
شهردارآنلاین: جوانی که با ظاهر آراسته، سوار بر بنز و خانه ای مجلل در شمال تهران اعتماد عمده فروشان را جلب و از آن ها کلاهبرداری می کرد دستگیر شد.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۳:۲۴    
شهردارآنلاین: مدیرکل دفتر مدیریت بیماری های غیرواگیر وزارت بهداشت گفت: یک چهارم آسیب دیدگان چهارشنبه سوری عابران و رهگذران هستند.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۳:۲۴    
شهردارآنلاین: سخنگوی ناجا از فعالیت 27 هزار گشت پلیس در ایام نوروز خبر داد.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۲:۵۴    
شهردارآنلاین: عضو شورای شهر تهران ضمن تشریح جزییات فاکتور دومیلیارد تومانی آش نذری به اسم کار فرهنگی از وجود مستندات درباره فاکتورهایی خبر داد که 3 برابر هزینه کرد صادر شده اند.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۱:۵۹    
شهردارآنلاین: آلودگی هوا به خصوص در شهرهای بزرگ این روزها به یکی از بزرگترین چالش ها تبدیل شده است. معضل خطرناکی که گفته می شود سالانه جان 30 هزار نفر را می گیرد.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۱:۳۹    
شهردارآنلاین: پلیس راه کشور از ترافیک نیمه سنگین صبحگاهی در آزادراه کرج خبر داد.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۱:۲۴    
شهردارآنلاین: مدیرعامل شرکت کنترل ترافیک تهران از تحویل دوربین های محدوده طرح ترافیک به پلیس برای تست اجرای طرح ترافیک جدید خبر داد.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۱:۰۹    
شهردارآنلاین: وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی نوشت: شنیده بودم: پرسیدند چرا سوئیس وزیر دریانوردی دارد اما دریا ندارد، گفتند به همان دلیلی که ایران وزیر رفاه دارد!!!
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۱:۰۴    
شهردارآنلاین: وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد که مدارس حتی یک روز قبل از تعطیلات نوروز هم نباید تعطیل شوند.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۱:۰۴    
مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به ورود سامانه بارشی به کشور از افزایش دمای هوا در برخی مناطق خبر داد. ...
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۰:۴۹    
شهردارآنلاین: جشن نیکوکاری به مناسبت آغاز سال جدید با شعار جوانه لبخند می کاریم باهدف کمک به تأمین نیازهای خانوارهای نیازمند در سه روز برگزار می شود.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۰:۴۴    
شهردارآنلاین: شهردار تهران برای حفظ شئونات اسلامی در برنامه های شهرداری دستور ویژه ای را ابلاغ کرد.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۰:۳۹    
شهردارآنلاین: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در مورد انتشار خبری مبنی بر قرارداد شهرداری تهران برای خرید اتوبوس از لهستان در برخی از سایت ها و کانال های خبری ...
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۰:۰۴    
شهردارآنلاین: مشکل اصلی اش کوچکی خانه و شرایط سخت اقتصادی نیست؛ بلکه بیشتر نگرانی های او از ناامنی در محله ای است که سالهای سال در رسانه ها و در سخن های مسئولان به شرایط بحرانی آن اشاره شده ...
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۰۹:۵۹    
شهردارآنلاین: این بخشی از صحبت های عضو اصلاح طلب سابق شورای شهر تهران است: من درخواست کردم تا بخش نظارتی شورا به این مسئله ورود کند و پیگیر این تخلف شود اما به دلیل اینکه اکثریت شورا هماهنگ با شهردار ...