چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۲۳:۱۷May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای شهردار آنلاین 28 اسفند 1396 - shahrdaronline.com

شهردار آنلاین 27 اسفند 1394 شهردار آنلاین 24 اسفند 1395 شهردار آنلاین 31 فروردین 1396 شهردار آنلاین 28 اردیبهشت 1396 شهردار آنلاین 31 خرداد 1396 شهردار آنلاین 31 تیر 1396 شهردار آنلاین 31 مرداد 1396 شهردار آنلاین 1 شهریور 1396 شهردار آنلاین 30 مهر 1396 شهردار آنلاین 30 آبان 1396 شهردار آنلاین 30 آذر 1396 شهردار آنلاین 30 دی 1396 شهردار آنلاین 1 بهمن 1396 شهردار آنلاین 1 اسفند 1396 شهردار آنلاین 2 اسفند 1396 شهردار آنلاین 3 اسفند 1396 شهردار آنلاین 4 اسفند 1396 شهردار آنلاین 5 اسفند 1396 شهردار آنلاین 6 اسفند 1396 شهردار آنلاین 7 اسفند 1396 شهردار آنلاین 8 اسفند 1396 شهردار آنلاین 9 اسفند 1396 شهردار آنلاین 10 اسفند 1396 شهردار آنلاین 11 اسفند 1396 شهردار آنلاین 12 اسفند 1396 شهردار آنلاین 13 اسفند 1396 شهردار آنلاین 14 اسفند 1396 شهردار آنلاین 15 اسفند 1396 شهردار آنلاین 16 اسفند 1396 شهردار آنلاین 17 اسفند 1396 شهردار آنلاین 18 اسفند 1396 شهردار آنلاین 19 اسفند 1396 شهردار آنلاین 20 اسفند 1396 شهردار آنلاین 21 اسفند 1396 شهردار آنلاین 22 اسفند 1396 شهردار آنلاین 23 اسفند 1396 شهردار آنلاین 24 اسفند 1396 شهردار آنلاین 25 اسفند 1396 شهردار آنلاین 26 اسفند 1396 شهردار آنلاین 27 اسفند 1396 شهردار آنلاین 28 اسفند 1396 شهردار آنلاین 29 اسفند 1396 
شهردار آنلاین   ۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۱۷:۱۴    
شهردارآنلاین: شهردار منطقه 21 با اشاره به تکمیل "پروژه های عمرانی - ترافیکی بزرگراهی" و همچنین "زیباسازی مسیرهای عبوری و بزرگراهی" این منطقه بر آمادگی کامل این منطقه برای استقبال از مسافران نوروزی ...
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۴:۴۸    
شهردارآنلاین: مدیرعامل سازمان اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز گفت: با توجه به فرارسیدن سال جدید و شروع فصل گردشگری سامانه گردشگری و مسیریابی شهر تبریز راه اندازی شد.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۳:۲۳    
شهردارآنلاین: رئیس پلیس راهور ناجا از محور های کرج – چالوس و کرج – قزوین با بالگرد بازدید و دستورات لازم را برای هدایت ترافیکی این محور ها صادر کرد.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۳:۲۳    
شهردارآنلاین: همه ما وقتی از آثار تاریخی و کهن این مرز و بوم بازدید می کنیم زخم عمیق بی فرهنگی و ناهنجاری بر پیکر میراث فرهنگی را دیده ایم و چه دردناک است بدانیم این پدیده پایانی ندارد.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۰۹:۴۸    
شهردارآنلاین: اگرچه بعضی از اعضای شورای شهر در گفتگو با رسانه ها این موضوعات را کتمان می کردند اما ماه این چالش ...
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۰۹:۳۸    
شهردارآنلاین: شورای عال کار در آخرین جلسه ی خود سرنوشت دستمزد 13 میلیون کارگر ایرانی را تعیین کرد و با افزایش 20 درصدی حداقل دستمزد کارگران نسبت به سال گذشته موافقت کرد.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۰۹:۳۳    
شهردارآنلاین: معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه گفت: نوروز امسال وای فای رایگان در ورودی ارومیه برای مسافران نوروزی ارائه خواهد شد.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۰۸:۲۳    
شهردارآنلاین: با وجود همت مسوولان برای ایجاد سرپناه و محل خواب برای زنان معتاد کارتن خواب و بی خانمان در تبریز، مخالفت مردم با ایجاد پناهگاه برای این قشر آسیب دیده در محلات مسکونی ...
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۰۸:۲۳    
شهردارآنلاین: معاون سیاسی اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی با تایید خبر اسیدپاشی در اتوبان پاسداران تبریز اعلام کرد: بنا بر اعلام پلیس این حادثه ظهر دیروز در داخل یک دستگاه خودرو اتفاق افتاده است.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۲۲:۳۳    
ناهید خداکرمی
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۵:۵۲    
شهردارآنلاین: شهردار خاش گفت: المان زیبای شتر و ساربان با هدف به نمایش گذاشتن فرهنگ غنی مردم بلوچ سیستان و بلوچستان و زیباسازی منظر شهری در آستانه عید نوروز از سوی شهرداری در ورودی شهر خاش نصب شد.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۵:۴۷    
شهردارآنلاین: رئیس دادگستری استان تهران از صدور حکم برای قاتل 3 مأمور نیروی انتظامی در خیابان پاسداران خبر داد.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۵:۴۷    
شهردارآنلاین: رئیس کمیته بودجه و نظارت شورای اسلامی شهر تهران گفت: ما به اندازه کافی جاذبه های تهران را تبلیغ و به مردم معرفی نکردیم و شهرداری باید در این باره اقدامات لازم را انجام دهد.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۵:۱۷    
شهردارآنلاین: مجید انصاری، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام پیشنهاد می کند که سال 97 همزمان با چهل سالگی انقلاب کارنامه نظام همراه با نقاط قوت و ضعف آن مورد بررسی قرار گرفته و گزارش شود ...
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۴:۳۲    
شهردارآنلاین: معاون امور اجتماعی شهرداری منطقه 20 تهران از اجرای جشنواره نوروز خوانی در اماکن تاریخی و گردشگری این منطقه به منظور احیای مراسم های آئینی و ملی خبرداد.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۴:۲۷    
شهردارآنلاین: سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران از افتتاح نخستین برج موزه کشور دربابل خبر داد.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۴:۲۷    
شهردارآنلاین: شهردار منطقه یک تهران گفت: با هدف جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز در ارتفاعات، کمیته صیانت از حریم، کنترل و نظارت بر حریم شمالی تهران را افزایش می دهد.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۴:۲۷    
شهردارآنلاین: فرماندار فردیس گفت: محل هایی برای اسکان موقت مسافران نوروزی در این شهرستان ایجادشده تا در آنجا اسکان یابند.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۴:۲۲    
شهردارآنلاین: سامانه سهام عدالت برای به روز رسانی اطلاعات و اعمال اصلاحات و تغییرات نرم افزاری، از ساعت 24 امشب (28 اسفند) تا 14 فروردین 1397 به طور موقت از دسترس خارج می شود.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۴:۲۲    
شهردارآنلاین: فرمانده نیروی انتظامی بندرانزلی از شناسایی و دستگیری 2 کلاهبردار اینترنتی در این شهرستان خبر داد.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۴:۲۲    
شهردارآنلاین: شهردار رشت گفت: شهرداری ها نباید با شهر فروشی درآمد تولید کنند، وقتی اهمیتی نداشته باشد که چه مقدار زباله تولید می شود و در کجا دفن شود درواقع به سمت شهر فروشی می رویم.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۴:۱۷    
شهردارآنلاین: شهردار تبریز از آماده سازی خانه تاریخی نیکدل برای بازدید عموم در تعطیلات نوروزی خبر داد.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۴:۱۷    
شهردارآنلاین: مدیرعامل مرکز معاینه فنی شهرداری تهران از همشهریان خواست قبل از مراجعه به مراکز معاینه فنی با ارسال عدد "یک" به سامانه 2000112 از مدت انتظار مطلع شوند.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۴:۱۷    
شهردارآنلاین: نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی و عضو فراکسیون امید با توجه به استعفاء شهردار تهران و تعیین جایگزین او گفت ...
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۴:۱۷    
شهردارآنلاین: معاون خدمات شهری شهرداری تهران از اتمام پروژه درختکاری مسیر فرودگاه امام خمینی(ره) به طول 30 کیلومتر ظرف 10 روز آینده خبر داد.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۴:۱۷    
شهردارآنلاین: وسایل زیادی هستند که مسافران با عنوان یادگاری از هتل خارج می کنند، درحالیکه خروج آن ها ممنوع و در زبان عام، نوعی دزدی به حساب می آید.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۳:۵۷    
شهردارآنلاین: با اعلام استعفای محمد علی نجفی و شایعه جدا شدن قطعی او از شهرداری تهران بعضی از معاونین شهردار جدید سودای سرپرستی و سپس جایگزینی شهردار را در سر می پرورانند و با پخش رپرتاژ آگهی در ...
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۲:۴۲    
شهردارآنلاین: معاون تاکسیرانی و حمل بار و کالای شهرداری همدان گفت: برای نخستین بار در استان، چهار هزار و 600 راننده تاکسی در شهر همدان به اپلیکیشن و دفترچه تخصصی راهنمای گردشگری با عنوان 'همدان 2018' ...
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۲:۳۲    
شهردارآنلاین: فرماندار لاهیجان گفت: یکی از زیباترین مبلمان های ساحلی دریای خزر در این شهرستان ایجاد می شود و سرمایه گذار نیز در این ارتباط اعلام آمادگی کرده است.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۲:۲۷    
شهردارآنلاین: رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: 7 محور مواصلاتی کشور تا اطلاع ثانوی مسدود است رانندگان از محورهای جایگزین تردد کنند.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۲:۲۷    
شهردارآنلاین: سازمان هواشناسی کشور با اعلام این که خلیج فارس و تنگه هرمز تا ساعات میانی امروز-دوشنبه- مواج خواهد بود ...
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۲:۲۷    
شهردارآنلاین: افشاگری اخیر محمد فرج قلیزاده، رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تبریز مبنی بر اینکه در شهرداری تبریز به افرادی حقوق پرداخت می شود که اصلا حضور فیزیکی در این مجموعه ندارند، چالش بر انگیز شد.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۲:۲۷    
شهردارآنلاین: زمین لرزه ای به بزرگی پنج در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت هشت و 48 ثانیه صبح روز دوشنبه شهرستان گناوه و بخش شبانکاره شهرستان دشتستان در استان بوشهر را لرزاند.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۲:۲۲    
شهردارآنلاین: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تیم های استقلال و پرسپولیس را به دلیل تخلف تماشاگرانشان در شهرآورد هشتاد و ششم، هر یک را به مبلغ یکصد میلیون ریال جریمه نقدی کرد.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۲:۰۷    
شهردارآنلاین: شهردار تهران دیروز درحالی که دولتمردان ایستاده با خبرنگاران دیدار داشتند، روی صندلی چوبی رنگی نشسته بود تا نشانی باشد از بیماری یا ضعفی که به تازگی بر سر زبان ها افتاده ...
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۱:۵۷    
شهردارآنلاین: قائم مقام و معاون توسعه و پایش مرکز مدیریت محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران از ورود 240 میلیون پساب کارواش های تهران به محیط زیست خبر داد.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۱:۰۷    
شهردارآنلاین: شهردار اقبالیه گفت: علیرغم مصوبه شورای شهر به دلیل مغایرت های قانونی و رعایت صرفه جویی در هزینه ها از دریافت پاداش 20 میلیون تومانی آخر سال خودداری کرده ام.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۱:۰۷    
شهردارآنلاین: زلزله ای به بزرگی 5 ریشتر بوشهر را تکان داد.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۱:۰۷    
شهردارآنلاین: برخی از نمایندگان مجلس شورای عربستان با ارائه لایحه ای خواستار به تاخیر انداختن زمان اقامه نماز عشاء شدند.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۱:۰۷    
شهردارآنلاین: سازمان هواپیمایی کشور پرواز هواپیماهای ATR آسمان را با توجه به بررسی های انجام شده بلامانع اعلام کرد.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۱:۰۲    
شهردارآنلاین: شهردار ساری با تبریک فرارسیدن عید نوروز گفت: آیین نوروز با جان ایرانی مسلمان عجین شده است.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۰:۵۷    
شهردارآنلاین: شهردار منطقه 11 تهران گفت: قدیمی ترین ابزار آلات، تجهیزات، لباس ها و لوازم آتش نشانی طی ایام نوروز در نخستین ایستگاه آتش نشانی شهر تهران واقع در میدان تاریخی حسن آباد به نمایش گذاشته ...
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۰:۵۷    
شهردارآنلاین: مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از تغییر زمان خدمات رسانی خط فرودگاه امام خمینی(ره) در ایام نوروز 97 خبر داد.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۰:۵۷    
شهردارآنلاین: رئیس پلیس پیشگیری ناجا با اشاره به فرا رسیدن سال نو و لزوم اتخاذ تمهیدات فوق العاده در حوزه امنیت ...
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۰:۵۷    
شهردارآنلاین: معاون سیاسی و امنیتی استاندار کردستان گفت: وضعیت آماده سازی و زیبایی شهرستان سنندج که متناسب نام شهر و درخور مردم باشد، رضایت بخش نیست.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۰۸:۴۷    
شهردارآنلاین: یک مقام مسئول کارگری ابراز امیدواری کرد که افزایش دستمزد کارگران در سال 1397 به گونه ای باشد که قدرت خرید را به خانوارهای کارگری بازگرداند.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۰۸:۴۷    
شهردارآنلاین: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه با کاروان های استقبال از بهار نوید فصل رویش را به شهروندان کرمانشاهی تقدیم کرد.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۰۸:۴۲    
عباس محمدی اصل
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۰۸:۴۲    
شهردارآنلاین: 'ترکی بن عبدالله' شاهزاده سعودی پس از بازداشت به دستور ولیعهد عربستان به اتهام فساد مالی، ناپدید شده است.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۰۸:۳۷    
ابوالحسن داوودی
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۰۸:۳۲    
بهمن آرمان
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۰۸:۳۲    
عبدا. . . حاتمیان
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۰۸:۲۲    
علی محمد نمازی
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۰۸:۰۲    
شهردارآنلاین: سخنگوی شورای شهر تهران گفت: به نظر می رسد نجفی از مدتی قبل تصمیمش برای استعفا را گرفته بود چرا که ماجرای بیماری او مربوط به یک ماه اخیر است و فشارهای وارده بر شهرداری هم مزید برعلت این ...