چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۱۶:۳۳May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای شهردار آنلاین 22 اسفند 1396 - shahrdaronline.com

شهردار آنلاین 27 اسفند 1394 شهردار آنلاین 24 اسفند 1395 شهردار آنلاین 31 فروردین 1396 شهردار آنلاین 28 اردیبهشت 1396 شهردار آنلاین 31 خرداد 1396 شهردار آنلاین 31 تیر 1396 شهردار آنلاین 31 مرداد 1396 شهردار آنلاین 1 شهریور 1396 شهردار آنلاین 30 مهر 1396 شهردار آنلاین 30 آبان 1396 شهردار آنلاین 30 آذر 1396 شهردار آنلاین 30 دی 1396 شهردار آنلاین 1 بهمن 1396 شهردار آنلاین 1 اسفند 1396 شهردار آنلاین 2 اسفند 1396 شهردار آنلاین 3 اسفند 1396 شهردار آنلاین 4 اسفند 1396 شهردار آنلاین 5 اسفند 1396 شهردار آنلاین 6 اسفند 1396 شهردار آنلاین 7 اسفند 1396 شهردار آنلاین 8 اسفند 1396 شهردار آنلاین 9 اسفند 1396 شهردار آنلاین 10 اسفند 1396 شهردار آنلاین 11 اسفند 1396 شهردار آنلاین 12 اسفند 1396 شهردار آنلاین 13 اسفند 1396 شهردار آنلاین 14 اسفند 1396 شهردار آنلاین 15 اسفند 1396 شهردار آنلاین 16 اسفند 1396 شهردار آنلاین 17 اسفند 1396 شهردار آنلاین 18 اسفند 1396 شهردار آنلاین 19 اسفند 1396 شهردار آنلاین 20 اسفند 1396 شهردار آنلاین 21 اسفند 1396 شهردار آنلاین 22 اسفند 1396 شهردار آنلاین 23 اسفند 1396 شهردار آنلاین 24 اسفند 1396 شهردار آنلاین 25 اسفند 1396 شهردار آنلاین 26 اسفند 1396 شهردار آنلاین 27 اسفند 1396 شهردار آنلاین 28 اسفند 1396 شهردار آنلاین 29 اسفند 1396 
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۱:۱۲    
شهردارآنلاین: رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری ارومیه گفت: 50 المان شهری برای نوروز آماده و در سطح شهر در حال نصب است.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۸:۴۲    
شهردارآنلاین: مراسم گلریزان مجمع خیرین منطقه 13 به ریاست مرتضی رحمان زاده، شهردار منطقه و با حضور اعضای مجمع تشکیل جلسه داد.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۸:۴۲    
شهردارآنلاین: شهردار منطقه 10 از تشییع و تدفین پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس همزمان با پنجشنبه پایانی سال در بوستان رضوان خبر داد.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۲:۲۷    
شهردارآنلاین: با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و هجوم مردم برای خرید مایحتاج و اقلام ضروری شب عید، مانند میوه ...
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۸:۱۲    
شهردارآنلاین: مجلس شورای اسلامی بعد از ظهر امروز استیضاح وزیر راه و شهرسازی را در دستور کار قرار داشت و در نهایت برای یکبار دیگر به عباس آخوندی اعتماد کرد.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۷:۴۲    
شهردارآنلاین: رهبر معظم انقلاب با صدور پیامی درگذشت آیت الله شاه آبادی عضو مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفتند.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۵:۴۲    
شهردارآنلاین: نوجوان شیرازی در حیاط منزل خود قربانی ترقه بازی دیگران شد.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۵:۴۲    
شهردارآنلاین: اظهارات صیح امروز احمد جنتی دبیر شورای نگهبان و رییس مجلس خبرگان رهبری با واکنش مستقیم رییس دفتر رییس جمهور مواجه شده است ...
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۵:۲۷    
شهردارآنلاین: دولت محلی سئول پایتخت کره جنوبی از ساخت سه نمازخانه کوچک برای توریست های کشورهای مسلمان از اردیبهشت سال 97 در این شهر خبر داد.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۵:۲۷    
شهردارآنلاین: سازمان اورزانس کشور اعلام کرد: 371 مورد مصدوم مرتبط با حوادث چهارشنبه سوری تاکنون گزارش شده است.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۴:۳۷    
شهردارآنلاین: شهردار روانسر اعلام کرد: در ایام تعطیلات نوروز انجام هرگونه حفاری در این شهر ممنوع است و فقط در شرایط اضطراری به دستگاه های حفار اجازه چنین اقدامی داده می شود.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۴:۳۷    
شهردارآنلاین: شهردار بیجار گفت: با توجه به برنامه ریزی های مدون و در صورت تامین اعتبار و اجرایی شدن طرح ها، این شهر در 2 سال آینده از منظر اقدامات شهری و زیباسازی متحول خواهد شد.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۴:۳۷    
شهردارآنلاین: با وجود آنکه گمرک جمهوری اسلامی پیش از این واردات منگوتین و پاپایا را آزاد اعلام کرده بود روز گذشته اعلام کرد که واردات این دو میوه ممنوع است.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۴:۳۲    
شهردارآنلاین: شورای اسلامی شهر مشهد در نشست روز سه شنبه خود افزایش یک هزار ریالی بهای خدمات قطارشهری این کلانشهر را برای سال آینده تصویب کرد.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۳:۴۷    
شهردارآنلاین: رئیس قوه قضاییه در خصوص شرایط مرخصی زندانیان در ایام عید نوروز 1397 بخشنامه ای به واحد های قضایی و دادسرا های سراسر کشور ابلاغ کرد.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۳:۴۲    
شهردارآنلاین: خبرگزاری آسوشیتدپرس در گزارشی کارنامه دولت دونالد ترامپ در زمینه ارائه اطلاعات به شهروندان و خبرنگاران را سیاه دانست.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۳:۴۲    
شهردارآنلاین: پزشکان تیم ناتینگهام فارست خیال کارلوس کی روش را بابت حضور اشکان دژاگه در جام جهانی 2018 روسیه راحت کردند.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۳:۳۷    
شهردارآنلاین: پزشکی قانونی کشور هویت 45 نفر از جانباختگان سانحه هوایی پرواز تهران - یاسوج را اعلام کرد.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۳:۳۷    
شهردارآنلاین: اتحادیه جهانی کشتی اعلام کرد، که جام جهانی کشتی فرنگی در اهواز برگزار نمی شود.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۳:۳۲    
شهردارآنلاین: مدیرعامل آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اردبیل از آماده باش 135 آتش نشان در روز چهارشنبه سوری خبر داد.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۳:۳۲    
شهردارآنلاین: استاندار بوشهر خواستار تلاش برای زیباسازی بوشهر شد و گفت: سیمای بوشهر شایسته نام این شهر و استان بوشهر نیست.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۳:۳۲    
شهردارآنلاین: سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری ورامین از اطفا حریق یک منزل مسکونی در ورامین خبر داد.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۳:۳۲    
شهردارآنلاین: سخنگوی دولت گفت: بر اساس گزارشی که تا پیش از این جلسه با خزانه بررسی شد، پرداخت حقوق همه دستگاه ها انجام شده است.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۳:۱۲    
شهردارآنلاین: همزمان با فرارسیدن چهارشنبه آخر سال اورژانس، پلیس و آتش نشانی آمادگی خود را برای تامین امنیت شهروندان در این شب اعلام کردند.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۲:۵۷    
شهردارآنلاین: برخی نمایندگان از جمله محمدقسیم عثمانی درخواست بازشماری آراء را داده بود و غلامرضا تاجگردون رییس کمیسیون برنامه و بودجه نیز نسبت به این که تعداد حاضران در جلسه استیضاح ربیعی 248 نفر ...
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۲:۳۷    
شهردارآنلاین: داستان ورود زنان به ورزشگاه روزبه روز به نقطه نهایی نزدیک و نزدیک تر می شود. اکنون به نظر می آید دولت عزم خود را جزم کرده تا مخالفان این اتفاق را مجاب کند که حضور بانوان در استادیوم های ...
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۲:۳۷    
شهردارآنلاین: رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نوشهر برگزاری تورهای یک روزه نوشهرگردی در ایام نوروز خبر داد.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۲:۳۷    
شهردارآنلاین: کتابخانه های سازمان فرهنگی هنری شهرداری با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تجهیز شد.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۲:۲۷    
شهردارآنلاین: سخنگوی شورای شهر تهران درباره لغو مصوبه برج - باغ توضیحاتی را ارائه کرد و گفت: لغو مصوبه برج - باغ تاثیری بر بازار مسکن ندارد.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۲:۲۲    
شهردارآنلاین: سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از تغییر نام خیابان نفت پایتخت به محمد مصدق با رای قاطع اعضای شورا خبر داد.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۲:۲۲    
شهردارآنلاین: مدیرعامل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران وحومه گفت: در پنج شنبه آخر سال (24اسفند ماه1396) خط یک مترو برای شهروندان جهت زیارت اهل قبور به بهشت زهرا (س) رایگان است .
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۲:۲۲    
شهردارآنلاین: گمرک ایران با انتشار جدیدترین آمار از واردات انواع خودروی سواری در سال جاری اعلام کرد: تا 21 اسفند ماه جاری 70 هزار و 473 دستگاه خودرو وارد کشور شده است.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۲:۱۷    
شهردارآنلاین: شهردار نوش آباد با رد شایعه انتشار یافته در شبکه های اجتماعی اعلام کرد که شهر زیرزمینی 'اویی' تعطیل نشده و درهای این اثر تاریخی واقع در شهرستان آران و بیدگل همچنان به روی علاقه مندان ...
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۲:۱۷    
شهردارآنلاین: غلامرضا ظریفیان در واکنش به توییت احمد توکلی به اعتماد گفت برخی جریان ها تلاش دارند مدیریت اعتراض های اقتصادی را برعهده بگیرند که اتفاقا دولت را نشانه می گیرد ...
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۲:۱۷    
شهردارآنلاین: شهردار نوشهر گفت : نگاه نادرست شهرداری ها به کسب درآمد از طریق ساخت و ساز، امروز این نهاد مردمی را در ارائه خدمات با چالش مواجه کرده است.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۲:۰۷    
شهردارآنلاین: چند صباحی است که مساله خشونت در مدارس ایران، کانون توجه رسانه ها، مردم و محافل مختلف قرار گرفته و به گفته برخی کارشناسان خشونت در مدارس ایران به مرز خطرناکی رسیده است.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۱:۴۲    
شهردارآنلاین: کلیات طرح لغو مصوبه موسوم به برج باغ ها در شورای شهر تهران به اتفاق آرا تصویب شد.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۱:۱۷    
شهردارآنلاین: مصوبه برج باغ ها که در سال 83 با هدف رونق ساخت و ساز و کمک به حفظ محیط زیست تهران توسط شورای دوم شهر به تصویب رسید و باعث از بین رفتن بخش عظیمی باغات قدیمی پایتخت شد ...
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۰:۴۷    
شهردارآنلاین: رئیس شورای شهر تهران گفت: اولویت شورا در سال آینده توجه بیشتر به وظایف نظارتی شورای شهر تهران است.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۰۹:۵۷    
شهردارآنلاین: امیرهوشنگ ابتهاج، متخلص به "ه. ا. سایه" شاعر معاصر ایرانی است که در رشت به دنیا آمده و با توجه به اینکه بسیاری او را جز مفاخر شهر رشت می دانند ولی در این شهر هیچ نشانی از این شاعر بزرگ ...
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۰۹:۵۲    
شهردارآنلاین: پاساژ ایمنی واقع در تقاطع خیابان ایران و گوته در منطقه 12 شهر تهران صبح امروز (سه شنبه) به دلیل عدم رعایت نکات ایمنی پلمب شد.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۰۹:۴۷    
شهردارآنلاین: جلسه علنی مجلس شورای اسلامی به ریاست علی لاریجانی و با حضور 223 نفر از نمایندگان صبح روز سه شنبه؛ بیست و دوم اسفند برای استیضاح علی ربیعی وزیر کار و رفاه اجتماعی آغاز به کار کرد.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۰۹:۴۷    
شهردارآنلاین: شهردار اراک گفت: منظر شهری اراک در آستانه نوروز با 76 نماد ویژه آراسته می شود و آمادگی کامل برای استقبال از بهار در این کلانشهر وجود دارد.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۰۹:۴۷    
شهردارآنلاین: کیفیت هوای تهران امروز- سه شنبه - با شاخص 64 در وضعیت سالم قرار دارد.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۰۹:۲۷    
شهردارآنلاین: رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران در خصوص برنامه های ویژه شهرداری برای ایام نوروز گفت: برای شادتر کردن فضا در این ایام تلاش شده است که مکان های عمومی مانند مترو، ترمینال ها ...
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۰۹:۰۷    
شهردارآنلاین: عضو شورای شهر نوشهر با بیان اینکه اگو و طرح فاضلاب شهری یک طرح اساسی به شمار می رود گفت: این طرح ملی در نوشهر در نقطه صفر قرار دارد و نیازمند تکمیل است.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۰۹:۰۷    
شهردارآنلاین: عضو شورای شهر تهران گفت: شرکت مترو تهران عامل اصلی خشک شدن چشمه علی در شهرری است.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۰۹:۰۲    
شهردارآنلاین: شهردار نوشهر گفت: بودجه شهرداری در سال97 مبلغ 38 میلیارد تومان است که 40درصد آن صرف هزینه های جاری می شود.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۰۸:۵۷    
شهردارآنلاین: سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حادثه انفجار مواد محترقه و تخریب یک منزل مسکونی خبر داد و گفت: در این حادثه یک جوان 20 ساله به همراه 2 آتش نشان دچار مصدومیت شدند.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۰۸:۵۷    
شهردارآنلاین: معاون سازمان آتش نشانی قزوین از آماده باش 14 تیم آتش نشانی خبر داد و گفت: نیروهای عملیاتی این سازمان تا پایان مراسم چهارشنبه آخر سال در سطح شهر مستقر خواهند بود.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۰۸:۵۲    
داوود سوری
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۰۸:۴۲    
حسن حسینی
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۰۸:۲۲    
کوروش محمدی
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۰۸:۱۷    
هادی حق شناس