پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۰۵:۳۹May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای شهردار آنلاین 11 اسفند 1396 - shahrdaronline.com

شهردار آنلاین 27 اسفند 1394 شهردار آنلاین 24 اسفند 1395 شهردار آنلاین 31 فروردین 1396 شهردار آنلاین 28 اردیبهشت 1396 شهردار آنلاین 31 خرداد 1396 شهردار آنلاین 31 تیر 1396 شهردار آنلاین 31 مرداد 1396 شهردار آنلاین 1 شهریور 1396 شهردار آنلاین 30 مهر 1396 شهردار آنلاین 30 آبان 1396 شهردار آنلاین 30 آذر 1396 شهردار آنلاین 30 دی 1396 شهردار آنلاین 1 بهمن 1396 شهردار آنلاین 1 اسفند 1396 شهردار آنلاین 2 اسفند 1396 شهردار آنلاین 3 اسفند 1396 شهردار آنلاین 4 اسفند 1396 شهردار آنلاین 5 اسفند 1396 شهردار آنلاین 6 اسفند 1396 شهردار آنلاین 7 اسفند 1396 شهردار آنلاین 8 اسفند 1396 شهردار آنلاین 9 اسفند 1396 شهردار آنلاین 10 اسفند 1396 شهردار آنلاین 11 اسفند 1396 شهردار آنلاین 12 اسفند 1396 شهردار آنلاین 13 اسفند 1396 شهردار آنلاین 14 اسفند 1396 شهردار آنلاین 15 اسفند 1396 شهردار آنلاین 16 اسفند 1396 شهردار آنلاین 17 اسفند 1396 شهردار آنلاین 18 اسفند 1396 شهردار آنلاین 19 اسفند 1396 شهردار آنلاین 20 اسفند 1396 شهردار آنلاین 21 اسفند 1396 شهردار آنلاین 22 اسفند 1396 شهردار آنلاین 23 اسفند 1396 شهردار آنلاین 24 اسفند 1396 شهردار آنلاین 25 اسفند 1396 شهردار آنلاین 26 اسفند 1396 شهردار آنلاین 27 اسفند 1396 شهردار آنلاین 28 اسفند 1396 شهردار آنلاین 29 اسفند 1396 
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۰:۴۹    
شهردارآنلاین: فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری تعدادی از اراذل و اوباش تهرانی که اقدام به خودنمایی و کُری خوانی در فضای مجازی کرده بودند، خبر داد.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۰۸:۳۹    
شهردارآنلاین: فرماندار آستارا گفت: مرحله نخست مجموعه فرهنگی و تفریحی پارک جنگلی بی بی یانلوی این شهرستان با هدف توسعه زیرساخت های گردشگری، برای افتتاح در نوروز 97 آماده شد.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۵:۵۴    
شهردارآنلاین: پنجمین جشنواره مسابقات افغانستان شناسی با حضور مهاجران افغان مقیم در 14 استان کشور روز جمعه در بوشهر گشایش یافت.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۵:۵۴    
شهردارآنلاین: عضو شورای شهر تهران معتقد است که در جامعه فعلی حضور استارت آپ ها بسیار ضروری است و شورای شهر تهران نیز رویکر کاملا حمایتی از آن ها دارد.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۵:۴۹    
شهردارآنلاین: یک عضو شورای اسلامی شهر شیراز با انتشار تصویری در کانال تلگرامی خود، از قراردادهایی خاص پرده برداشت که براساس آن شهرداری این شهر برای حمل مصالح و خاک با چهارپا(الاغ) خود را موظف به ...
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۵:۴۹    
شهردارآنلاین: معاون اداره کل امور اتباع و مهاجران خارجی وزارت کشور گفت: در زمان حاضر یک میلیون و 350 هزار تبعه افغان در ایران حضور دارند.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۴:۵۹    
شهردارآنلاین: رئیس اتاق اصناف ایران گفت: پنج نمایشگاه بهاره به مدت 10 روز در محل نمایشگاه های مصلای تهران، پارک ارم، بوستان ولایت ...
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۴:۵۹    
شهردارآنلاین: سرخپوشان پایتخت در حالی برابر استقلال در دربی 86 شکست خوردند که برانکو مقصر اصلی این شکست شناخته می شود.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۴:۵۴    
شهردارآنلاین: رئیس پلیس راه استان اردبیل گفت: این استان در مقایسه با میزان ترددها نیازمند 900 کیلومتر بزرگراه است.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۴:۵۴    
شهردارآنلاین: مدیرکل کمیته امداد استان سمنان، با اشاره به عملکرد این اداره کل در مقوله اشتغال زایی، گفت: 17 میلیارد تومان در سال جاری تسهیلات اشتغال زایی به مددجویان استان پرداخت شده است.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۴:۴۹    
شهردارآنلاین: رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: هنگامی که شهرداری را منصوب می کنیم که از یک تیم هستیم، نباید برای گرفتن اطلاعات مشکلی وجود داشته باشد ...
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۴:۴۹    
شهردارآنلاین: وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه برنامه های سفر کاری خود به بوسنی، در نماز جمعه سارایوو پایتخت آن کشور حضور پیدا کرد.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۴:۴۴    
شهردارآنلاین: شهردار تهران گفت: 750 درخت چنار خیابان ولیعصر(عج) که دچار سرطان رنگی شده اند، کنده شده و درختان چنار سالم 10 تا 15 ساله جایگزین می شود.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۴:۴۴    
شهردارآنلاین: شهردار تهران در حاشیه مراسم ساماندهی و احیای درختان چنار خیابان ولیعصر در جمع خبرنگاران از شهروندان تهرانی درخواست کرد که به کمپین درخت به جای سبزه بپیوندد.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۴:۴۴    
شهردارآنلاین: رئیس مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه در مسکن مهر رشت با بحران شدید مواجه هستیم، گفت: شهرداری رشت با بدهی هایی که دارد دیگر توانی برای هزینه کردن در مسکن مهر ندارد.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۴:۴۴    
شهردارآنلاین: رئیس شورای شهر مشهد گفت: تعیین تکلیف اراضی از مهم ترین معضلات حاشیه نشینان است.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۲:۲۹    
شهردارآنلاین: نماینده مردم شهرستان های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی از مشکل 6 ساله آب شرب در روستای ویرانه دماوند خبر داد و گفت: آب شرب با تانکر برای مردم روستاحمل می شود.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۲:۲۹    
شهردارآنلاین: مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری قرچک از آتش سوزی گسترده در این شهر خبر داد و گفت: در این حادثه 3 نفر محبوس بودند، که یکی از آن ها مصدوم شده و به بیمارستان انتقال یافت.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۲:۲۴    
شهردارآنلاین: شهردار تهران دلایل کاهش تعداد درختان خیابان ولیعصر را تشریح کرد و گفت: 750 درخت چنار دچار سرطان شده اند.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۲:۱۴    
شهردارآنلاین: رئیس اتحادیه هتل و هتل آپارتمان های تهران گفت: در ایام عید نوروز هیچ افزایش قیمتی به صورت رسمی ابلاغ نشده و هتل ها و هتل آپارتمان ها در این ایام برای گردشگران ایرانی و خارجی تخفیف 40 ...
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۲:۰۹    
شهردارآنلاین: معاون عمرانی فرمانداری تهران از بررسی طرح ترافیک جدید پیشنهادی شهرداری تهران ظرف هفته آینده در هیات تطبیق خبر داد.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۲:۰۴    
شهردارآنلاین: سومین همایش بزرگ پدران آسمانی با حضور مقام های لشکری و کشوری و خانواده معظم و معزز شهدای مدافع حرم درفرهنگسرای گلستان شهرداری منطقه 8 تهران برگزار شد
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۲:۰۴    
شهردارآنلاین: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در هفته آینده و پس از چند ماه انتظار در نهایت لایحه اصلاح بخشی از ساختار دولت که بر اساس آن وزارت بازرگانی احیا و وظایف وزارت راه و شهرسازی در دو وزارت جدید ...
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۲:۰۴    
شهردارآنلاین: کیفیت هوای تهران امروز(جمعه) با کاهش 15 واحدی آلاینده های جوی، با شاخص 64 و در شرایط سالم قرار دارد.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۲:۰۴    
شهردارآنلاین: نایب رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: در هفته بزرگداشت روز بوشهر 40 ویژه برنامه فرهنگی، ورزشی، هنری و اجتماعی در این شهر به اجرا درمی آید.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۰:۴۴    
شهردارآنلاین: معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، گفت: با توجه به پویش ارمغان 2 برای آزادی زنان زندانی با جرایم غیرعمد، همه مردم به ویژه خیران و نیکوکاران برای این موضوع کمک کنند.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۰:۳۹    
شهردارآنلاین: مرکز ترک اعتیاد باکو صبح امروز ( جمعه ) طمعه حریق شد و در اثر آن نزدیک به 30 نفر جان خود را از دست دادند.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۰:۳۴    
شهردارآنلاین: بر اساس رای شعبه 22 دادگاه تجدید نظر استان در این پرونده، مرتضوی در ارتباط با اتهام معاونت در قتل ، با یک درجه تخفیف به 2 سال حبس محکوم شده و این محکومیت قطعی است ...
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۰:۲۹    
شهردارآنلاین: رئیس کل دادگستری کل استان تهران گفت: پرونده محمد ثلاث، راننده اتوبوس وحشی به شعبه 9 دادگاه کیفری شماره یک استان تهران ارجاع شده و برای وی وکیل تسخیری در نظر گرفته شده است.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۰:۲۹    
شهردارآنلاین: معاون عملیات سازمان امداد و نجات با اشاره به وقوع سیل و آبگرفتگی در 7 استان کشور گفت: 7 خودرو از مسیر سیلاب رهاسازی شده و بیش از 500 حادثه دیده، اسکان اضطراری یافتند.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۰:۰۵    
شهردارآنلاین: مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو از ورود چهار رام قطار نو و کاهش سرفاصله حرکت قطارها در سه خط مترو خبر داد.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۰:۰۰    
شهردارآنلاین: رئیس سابق شورای شهر تهران گفت: با توجه به بی تجربگی و عدم سابقه اعضای شورای شهر در مناسبات شهری بهتر است بدنه شهرداری لوایح کارشناسی شده ای را تهیه و در اختیار شورا قراردهد.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۰:۰۰    
شهردارآنلاین: رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری تهران ضمن هشدار نسبت به فرونشست و فروریزش زمین در پایتخت گفت: مدام در حال رصد هستیم که در جایی با فرو ریزش آنی مواجه نشویم.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۰۸:۱۵    
شهردارآنلاین: مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران گفت: وظیفه ما حل مشکلات ساکنان مناطقی با بافت فرسوده است.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۰۸:۱۵    
شهردارآنلاین: رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران گفت: تهران با کمبود یک هزار دستگاه اتوبوس مواجه است.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۰۸:۱۵    
شهردارآنلاین: نخست وزیر رژیم صهیونیستی به منظور گفتگو درباره فعالیت های ایران در سوریه و لبنان و اصلاح توافقنامه هسته ای به واشنگتن سفر می کند.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۰۸:۱۰    
شهردارآنلاین: شهردار تهران اعلام کرد که در روزهای پایانی سال تغییری در ساعات و محدوده طرح ترافیک و زوج و فرد اعمال نخواهد شد و شهرداری دست به اقداماتی نمی زند که برای مردم مشکل ایجاد شود.