پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۰۷:۴۰May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای شهردار آنلاین 9 اسفند 1396 - shahrdaronline.com

شهردار آنلاین 27 اسفند 1394 شهردار آنلاین 24 اسفند 1395 شهردار آنلاین 31 فروردین 1396 شهردار آنلاین 28 اردیبهشت 1396 شهردار آنلاین 31 خرداد 1396 شهردار آنلاین 31 تیر 1396 شهردار آنلاین 31 مرداد 1396 شهردار آنلاین 1 شهریور 1396 شهردار آنلاین 30 مهر 1396 شهردار آنلاین 30 آبان 1396 شهردار آنلاین 30 آذر 1396 شهردار آنلاین 30 دی 1396 شهردار آنلاین 1 بهمن 1396 شهردار آنلاین 1 اسفند 1396 شهردار آنلاین 2 اسفند 1396 شهردار آنلاین 3 اسفند 1396 شهردار آنلاین 4 اسفند 1396 شهردار آنلاین 5 اسفند 1396 شهردار آنلاین 6 اسفند 1396 شهردار آنلاین 7 اسفند 1396 شهردار آنلاین 8 اسفند 1396 شهردار آنلاین 9 اسفند 1396 شهردار آنلاین 10 اسفند 1396 شهردار آنلاین 11 اسفند 1396 شهردار آنلاین 12 اسفند 1396 شهردار آنلاین 13 اسفند 1396 شهردار آنلاین 14 اسفند 1396 شهردار آنلاین 15 اسفند 1396 شهردار آنلاین 16 اسفند 1396 شهردار آنلاین 17 اسفند 1396 شهردار آنلاین 18 اسفند 1396 شهردار آنلاین 19 اسفند 1396 شهردار آنلاین 20 اسفند 1396 شهردار آنلاین 21 اسفند 1396 شهردار آنلاین 22 اسفند 1396 شهردار آنلاین 23 اسفند 1396 شهردار آنلاین 24 اسفند 1396 شهردار آنلاین 25 اسفند 1396 شهردار آنلاین 26 اسفند 1396 شهردار آنلاین 27 اسفند 1396 شهردار آنلاین 28 اسفند 1396 شهردار آنلاین 29 اسفند 1396 
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۵:۴۹    
شهردارآنلاین: رییس کمیسیون اقتصادی شورای شهر کرمانشاه از تصویب بودجه 890 میلیارد تومانی سال 97 شهرداری کرمانشاه خبر داد.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۰:۳۷    
شهردارآنلاین: مدیرعامل سابق موسسه همشهری درخصوص مطالب مطرح شده از سوی اعضای شورای شهر درمورد عملکرد موسسه همشهری مطرح شده ضمن تکذیب تخلفات و شایعات مطرح شده ...
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۲۱:۵۰    
شهردارآنلاین: مراکز نظارتی گمرک جمهوری اسلامی ایران تخلف یکی از ترخیص کاران گمرک تهران در استرداد غیرقانونی سپرده های مربوط به واردکنندگان کالا را کشف کردند که در همین پیوند ...
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۲۱:۵۰    
شهردارآنلاین: خانواده های قزوینی برای اولین بار جشنواره عمو نوروز را با حضور کودکان خردسال خود با راه انداختن کاروان شادی برگزار کردند.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۲۱:۵۰    
شهردارآنلاین: رئیس جمهور گفت: اگر می خواهیم با رانت و فساد مبارزه کنیم راهش راه شفافیت است و اگر بخواهیم مردم آرامش داشته باشند داشتن دولت الکترونیک است.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۲۰:۳۵    
شهردارآنلاین: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از عرضه دور جدید سبد حمایت غذایی در آستانه سال نو خبرداد.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۲۰:۲۰    
شهردارآنلاین: نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: باغات و فضای سبز مناطق کرهرود، سنجان و فیجان به عنوان ریه های کلانشهر اراک است و باید حفظ و احیا شود.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۲۰:۲۰    
شهردارآنلاین: رییس کمیسیون حمل و نقل و ترفیک شورای شهر اهواز با تاکید بر لزوم راه اندازی سامانه پرداخت الکترونیکی کرایه تاکسی در اهواز گفت ...
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۹:۲۵    
شهردارآنلاین: تیم فوتبال استقلال در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر روز پنج شنبه به مصاف پرسپولیس می رود.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۹:۲۵    
شهردارآنلاین: پلیس راهور ناجا محدودیت های ترافیکی آخر هفته را اعلام کرد.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۹:۲۰    
شهردارآنلاین: رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی از سمت خود کناره گیری کرد.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۹:۲۰    
شهردارآنلاین: رئیس فدراسیون جهانی فوتبال که قرار بود امشب به تهران سفر کند؛ با تغییر در برنامه های خود یک ساعت دیگر وارد تهران می شود.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۹:۲۰    
شهردارآنلاین: مدیر منطقه یک عملیات آتش نشانی تهران از آماده باش نیروهای آتش نشانی برای برگزاری دربی 86 خبر داد.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۹:۲۰    
شهردارآنلاین: جواد خیابانی دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال را گزارش می کند.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۹:۱۵    
شهردارآنلاین: معامله گران بازار آزاد ارز و سکه در حالی امروز شاهد افت 10 ریالی قیمت هر دلار آمریکا و روند رو به رشد مسکوکات طلا بودند و بهای هر قطعه سکه تمام طرح جدید با 34 هزار ریال رشد به 15 هزار و ...
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۹:۱۵    
شهردارآنلاین: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دهم در واکنش به نامه اخیر محمود احمدی نژاد یادداشتی نوشت.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۹:۱۰    
شهردارآنلاین: مدیر برنامه ریزی منابع آب سازمان آب و برق خوزستان گفت: بارندگی ها تا پایان امسال، در خوشبینانه ترین حالت به 50 درصد شرایط آبی پارسال در خوزستان خواهد رسید و تنها حدود نیمی از ظرفیت ...
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۹:۱۰    
شهردارآنلاین: گمرک جمهوری اسلامی ایران در بخشنامه ای به همه گمرک های اجرایی، ترخیص همه خودروهایی را که تا پیش از نهم دی ماه امسال ثبت سفارش شده اند، به اعلام شماره ثبت سفارش منوط کرد.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۸:۲۴    
شهردارآنلاین: مدیرکل امور بانوان استانداری یزد با بیان اینکه مهاجرت، تناسب جمعیتی استان یزد را به هم زده است، گفت: در حال حاضر 48. 3 درصد جمعیت استان یزد را زنان تشکیل می دهند.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۸:۲۴    
شهردارآنلاین: شهردار گرگان از مانور آغاز جشنواره استقبال از بهار، در روز پنجشنبه، از میدان بسیج گرگان با رژه ماشین آلات، تجهیزات و نیروی انسانی و با حضور مسئولان و مدیران شهری گرگان خبر داد.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۸:۲۴    
شهردارآنلاین: شهردار زنجان گفت: بودجه شهرداری زنجان 43 درصد افزایش یافته است.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۸:۲۴    
شهردارآنلاین: شهردار یاسوج گفت: کوچک ترین آتش سوزی در جمعه بازار یاسوج به بحران تبدیل می شود.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۸:۱۹    
شهردارآنلاین: شهردار بروجرد گفت: به زودی مشکل کارگران شهرداری حل می شود.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۸:۱۹    
شهردارآنلاین: مدیرعامل شرکت گاز استان قم از گازرسانی به شهرک صاحب الزمان(عج) قم در نزدیکی مسجد جمکران خبر داد.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۸:۰۹    
شهردارآنلاین: سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از وقوع حریق در یک مغازه محصولات شیمیایی در ناصر خسرو خبر داد.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۸:۰۹    
شهردارآنلاین: معاون بهداشت وزارت بهداشت با بیان اینکه برنامه های بهداشتی که در ارتباط با ایام نوروز تدوین شده است، در قالب دستورالعمل به دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور ابلاغ شده ...
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۸:۰۹    
شهردارآنلاین: یک پژوهشگر فرهنگ عامه یزد در یاداشتی خطاب به مهدی جمالی نژاد شهردار یزد با تشریح وضعیت کنونی شهر یزد آن را شبیه یک مرکز استان ندانست و در این باره راهکارهایی پیشنهاد کرد.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۸:۰۹    
شهردارآنلاین: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار همدان با تأکید بر اینکه روند آنفلوانزای پرندگان در شهرستان همدان مطلوب است، گفت: خوشبختانه با همکاری دستگاه های مختلف شیوع این بیماری در همدان کنترل شده است.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۸:۰۴    
شهردارآنلاین: سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حادثه آتش سوزی و انفجار در یک مغازه مواد شیمیایی در خیابان ناصر خسرو خبر داد و گفت: در این حادثه 2 آتش نشان دچار مصدومیت شدند.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۷:۰۴    
شهردارآنلاین: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی گفت: بیش از 40 میلیارد ریال در دولت تدبیر و امید برای بازسازی و مرمت بازار تاریخی اراک هزینه شده است.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۷:۰۴    
شهردارآنلاین: سرپرست معاونت عمرانی استانداری لرستان گفت: بدنه شهرداری ها را با افراد غیر فنی پر کرده اند و دیگر جایی برای نیروهای فنی باقی نمانده است.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۶:۵۹    
شهردارآنلاین: وزیر راه و شهرسازی در بخشنامه ای، استفاده از اتوبوس های در مالکیت وزارتخانه ها، سازمان ها ...
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۶:۵۹    
شهردارآنلاین: رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری زاهدان گفت: زباله گردی یا جدا سازی پسماند خشک قابل بازیافت از کیسه های زباله و مخازن در سطح شهر کاری غیر قانونی است و با متخلفان بر اساس ماده 16 قانون ...
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۶:۵۹    
شهردارآنلاین: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، گفت: مجلس و دولت به طور موازی در حال آماده سازی طرح و لایحه ای برای اجرای مدیریت یکپارچه شهری در کلانشهرها هستند.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۶:۵۹    
شهردارآنلاین: بعد از هشت ماه بلاتکلیفی و تغییر چند سرپرست در شهرداری بیجار، مهدی بیگ محمدپور به عنوان شهردار از سوی شورای اسلامی دوره پنجم این شهر انتخاب و حکم او نیز صادر شد.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۶:۵۴    
شهردارآنلاین: شهردار یزد با بیان اینکه دانش و فناوری و گردشگری به عنوان محورهای اصلی توسعه این شهر مدنظر است گفت: گردشگری یزد باید در مسیر دانش محور شدن حرکت کند تا توسعه را به دنبال داشته باشد.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۶:۳۴    
نعمت احمدی
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۶:۳۴    
سیدفاضل موسوی
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۶:۲۹    
امان ا. . . قرایی مقدم
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۶:۲۴    
بهمن فروتن
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۶:۱۹    
عبدالکریم حسین زاده
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۶:۰۹    
شهردارآنلاین: شهردار تهران در پیامی به نخستین رویداد استارتاپ ویکند محیط زیست و مدیریت شهری هوشمند از استارتاپ ها به عنوان پیشتازان تحولات شتابان یاد کرد و از شرکت کنندگان در این رویداد تقدیر کرد.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۴:۵۴    
شهردارآنلاین: عضو شورای شهر با منطقی خواندن افزایش 20 درصدی قیمت بلیت مترو گفت: این افزایش هنوز قطعی نیست و باید در صحن علنی به رای گذاشته شود.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۴:۴۴    
شهردارآنلاین: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران گفت: خانه های اقامتی غیرمجاز آفتی برای هتلداری پایتخت شده است و برای جلوگیری از تبلیغات این مراکز در فضای مجازی نیازمند همکاری پلیس ...
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۴:۳۹    
شهردارآنلاین: مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از سرویس دهی متروی تهران به خصوص درخط 5 ، به تماشاگران شهرآورد 86 خبر داد.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۳:۵۹    
شهردارآنلاین: سخنگوی سازمان ثبت احوال گفت: به دلیل حجم بالای مراجعات مردم برای ثبت نام کارت ملی هوشمند و دغدغه پایان سال آنان ...
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۳:۵۴    
شهردارآنلاین: رییس شورای شهر گفت: این آمادگی در شورای شهر وجود دارد تا با شرکت آب و فاضلاب برای احداث سامانه های ذخیره و توزیع اضطراری آب تهران مشارکت کنند ...
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۳:۴۴    
شهردارآنلاین: استاندار تهران در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان مشترک با کمیته شهرستان رباط کریم گفت ...
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۲:۲۴    
شهردارآنلاین: شهردار منطقه 6 از محدودیت ترافیکی اتوبوس های BRT مسیر شمال به جنوب حدفاصل چهارراه تا میدان ولیعصر(عج) در روز جمعه همزمان با برگزاری مراسم درختکاری در این خیابان خبر داد.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۲:۰۹    
شهردارآنلاین: معاون پیشگیری و حفاظت از حریق سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با اشاره به اینکه بسیاری از موارد ایمنی در پاساژ علاءالدین رعایت نشده است ...
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۲:۰۴    
شهردارآنلاین: بامداد امروز به دستور مقام قضایی با حضور عوامل شهرداری و نیروی انتظامی ، مرکز تجاری ضیافت در بازار بزرگ تهران پلمپ شد .
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۰:۴۴    
شهردارآنلاین: رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران از آغاز کارناوال 8 روزه درخت کاری پایتخت خبر داد و گفت ...
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۰۹:۴۹    
شهردارآنلاین: مدیرعامل شرکت متروی تهران از گشوده شدن پاکت ضمانت و قیمت مناقصه بین المللی ساخت 630 واگن متروی تهران خبر داد.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۰۹:۴۴    
شهردارآنلاین: فرمانده نیروی انتظامی از افزایش 30 درصدی کشفیات مواد محترقه درآستانه چهارشنبه سوری امسال نسبت به سال گذشته خبر داد.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۰۸:۰۴    
شهردارآنلاین: عضو شورای شهر در خصوص ترک کردن صحن شورا توضیح داد.