پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۰۸:۱۶May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای شهردار آنلاین 27 اسفند 1396 - shahrdaronline.com

شهردار آنلاین 27 اسفند 1394 شهردار آنلاین 24 اسفند 1395 شهردار آنلاین 31 فروردین 1396 شهردار آنلاین 28 اردیبهشت 1396 شهردار آنلاین 31 خرداد 1396 شهردار آنلاین 31 تیر 1396 شهردار آنلاین 31 مرداد 1396 شهردار آنلاین 1 شهریور 1396 شهردار آنلاین 30 مهر 1396 شهردار آنلاین 30 آبان 1396 شهردار آنلاین 30 آذر 1396 شهردار آنلاین 30 دی 1396 شهردار آنلاین 1 بهمن 1396 شهردار آنلاین 1 اسفند 1396 شهردار آنلاین 2 اسفند 1396 شهردار آنلاین 3 اسفند 1396 شهردار آنلاین 4 اسفند 1396 شهردار آنلاین 5 اسفند 1396 شهردار آنلاین 6 اسفند 1396 شهردار آنلاین 7 اسفند 1396 شهردار آنلاین 8 اسفند 1396 شهردار آنلاین 9 اسفند 1396 شهردار آنلاین 10 اسفند 1396 شهردار آنلاین 11 اسفند 1396 شهردار آنلاین 12 اسفند 1396 شهردار آنلاین 13 اسفند 1396 شهردار آنلاین 14 اسفند 1396 شهردار آنلاین 15 اسفند 1396 شهردار آنلاین 16 اسفند 1396 شهردار آنلاین 17 اسفند 1396 شهردار آنلاین 18 اسفند 1396 شهردار آنلاین 19 اسفند 1396 شهردار آنلاین 20 اسفند 1396 شهردار آنلاین 21 اسفند 1396 شهردار آنلاین 22 اسفند 1396 شهردار آنلاین 23 اسفند 1396 شهردار آنلاین 24 اسفند 1396 شهردار آنلاین 25 اسفند 1396 شهردار آنلاین 26 اسفند 1396 شهردار آنلاین 27 اسفند 1396 شهردار آنلاین 28 اسفند 1396 شهردار آنلاین 29 اسفند 1396 
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۰۹:۴۸    
شهردارآنلاین: دکتر نجفی، شهردار تهران، با شعار تهران شهر امید، مشارکت و شکوفایی، کار خود را آغاز کرد، اما خبر استعفای ایشان، مدیریت شهری تهران را با یک اقدام غیرمنتظره مواجه کرد ...
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۳:۵۲    
شهردارآنلاین: پزشکیان در خصوص برخی اظهار نظرها مبنی بر شهردار شدن یکی از اعضای شورای شهر تهران گفت: اگر کسی برنامه ای داشته باشد می تواند کاندیدا شود اما صحبت این است که برای مدیریت شهر تهران برنامه ...
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۲:۴۷    
شهردارآنلاین: کیفیت هوای امروز(دوشنبه) تهران به رغم افزایش 17 عددی غلظت آلاینده کمتر از 2. 5 میکرون نسبت به روز گذشته، با شاخص 72 در شرایط سالم قرار دارد.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۲:۴۷    
شهردارآنلاین: شهردار بناب گفت: دو شرکت سرمایه گذار از کشورهای فرانسه و چین نیروگاه 10 مگاواتی خورشیدی در این شهر می سازند.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۱:۰۲    
شهردارآنلاین: معاون خدمات شهری شهرداری تهران اقدامات شهرداری تهران در طرح استقبال از نوروز 97 را تشریح کرد.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۰۸:۴۷    
شهردارآنلاین: وزرای خارجه مصر و امارات با یکدیگر دیدار و ادعاهای بی اساسی علیه جمهوری اسلامی ایران مطرح کردند.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۰۸:۴۲    
شهردارآنلاین: با حضور شهردار تبریز و رئیس شورای اسلامی شهر، بافت تابلوفرش ویژه تبریز 2018 در موزه فرش شهرداری تبریز آغاز شد.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۵:۵۲    
شهردارآنلاین: محمد جواد شیرازی تاکید کرد : در راه مبارزه با فساد و اجرای عدالت همه باید گوش به فرمان یک نفر باشیم و او کسی نیست جز مقام معظم رهبری (مدظله ) و ما یک فرمانده بیشتر نداریم .
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۵:۵۲    
شهردارآنلاین: رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: خط یک مترو از دروازه دولت تا صفه به صورت آزمایشی آغاز به کار کرد و این وعده شهردار و شورای اسلامی شهر بود که محقق شد.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۵:۵۲    
شهردارآنلاین: شهردار اصفهان گفت: به منظور نوسازی اتوبوس های شهری در اصفهان نیاز به بودجه 200 میلیارد تومانی داریم که به دلیل عدم حمایت دولت، باید بدنبال تامین این بودجه از محل دیگری باشیم.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۵:۴۷    
شهردارآنلاین: شهردار اردبیل گفت: به دلیل کاهش صدور مجوزهای ساخت وساز، در پایان سال جاری تنها 80 درصد از درآمد این مجموعه محقق شده است.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۵:۰۷    
شهردارآنلاین: پس از 6 ماه تلاش ضربتی دولت برای ساماندهی بازار گوشی های موبایل، بیش از 50 درصد بازار از گوشی های وارداتی قاچاق پاک شد و پرونده رجیستری تلفن همراه در سال 96 به اتمام رسید.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۵:۰۲    
شهردارآنلاین: استاندار اردبیل گفت: سیاسی کاری و فعالیت های جانبدارانه در شهرداری ها ممنوع بوده و جایی در چنین مجموعه های خدماتی ندارد.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۵:۰۲    
شهردارآنلاین: مدیر روابط عمومی آتش نشانی نسیم شهر از نجات 5 نفر از میان دود و آتش در این شهر خبر داد.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۵:۰۲    
شهردارآنلاین: یک پژوهشگر اجتماعی با اشاره به محدودیت های قانونی زنان دارای همسر خارجی برای دریافت شناسنامه فرزندان شان گفت: فقر بین نسلی، ترک تحصیل و بیسوادی ...
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۴:۵۷    
شهردارآنلاین: شهردار منطقه 18 از احداث پارکینگ های طبقاتی و مکانیزه در سطح منطقه 18 در آینده نزدیک خبر داد.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۴:۲۲    
شهردارآنلاین: عضو هیئت رییسه شورای شهر تهران در خصوص آخرین وضعیت بدهی شهرداری تهران با بیان اینکه امیدواریم شهرداری با گرفتن وام بتواند بدهی ها را هر چه سریعتر تسویه کند ...
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۴:۱۷    
شهردارآنلاین: ما تظاهرات و اعتراض را قبول داریم، اما نباید خانواده ها بترسند و کار و بازار تعطیل شوند. ما باید شنوای مردم باشیم ...
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۴:۰۷    
شهردارآنلاین: قیمت گوشت مرغ در آستانه سال نو افزایش پیدا کرده است به طوری هر کیلوگرم مرغ تازه به 8800 تومان رسیده است.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۴:۰۷    
شهردارآنلاین: شهردار تهران دستور داد که طرح ترافیک فردا (دوشنبه) در سطح تهران اعمال نشود.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۴:۰۷    
شهردارآنلاین: مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران از تنظیم بازار شش قلم میوه و صیفی جات در ایام عید خبر داد و گفت ...
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۴:۰۷    
شهردارآنلاین: شهردار منطقه 3 از تکمیل 95 درصدی پروژه زیرگذر "آرش اسفندیار" خبر داد.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۴:۰۷    
شهردارآنلاین: مسافرین متروی گلشهر، از ابتدای سال 96 تاکنون در روزهای کاری بعد از ساعت 21:30 و در روزهای تعطیل به طور کل از مترو محروم هستند و به ناچار برای طی این مسیر ...
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۳:۵۷    
شهردارآنلاین: در مسئله حصر دستورهای مهمی صادر شده و دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی نیز در حال پیگیری است و ما هم باید به این تصمیم گیری ها کمک کنیم ...
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۳:۳۲    
شهردارآنلاین: در خصوص دلیل استعفای جناب نجفی هنوز توجیه نشدم. آنچه مسلم است این است که شهرداری تهران کار اجرایی سنگینی است و کسی باید در این منصب قرار گیرد که خود را آماده هرگونه ناملایمت ...
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۳:۲۷    
شهردارآنلاین: معتقدم ملی شدن صنعت نفت به ضررمردم تمام شد و نهضتی بود که چه از نظر اقتصادی و چه به لحاظ سیاسی، نه اهداف درستی را دنبال می کرد و نه عملا می توانست به آن اهداف برسد.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۲:۵۷    
شهردارآنلاین: شهردار مهاباد با اشاره به اینکه در پرداخت حقوق کارکنان شهرداری در سال 97 عقب افتادگی وجود نخواهد داشت ...
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۲:۵۷    
شهردارآنلاین: سرپرست معاونت اداری مالی شهرداری کرمان با بیان اینکه بودجه پرداخت مطالبات کارگری تامین شده است گفت ...
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۲:۵۷    
شهردارآنلاین: شهرداری کرج در آستانه نوروز 97 با برگزاری همایشی بزرگ از کارگران زحمتکش خدمات شهری و فضای سبز این کلانشهر تجلیل کرد.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۲:۵۲    
شهردارآنلاین: فرماندار دلگان در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: درگیری مسلحانه میان 2 طایفه بهزادی و فولادی روستای چاه کیچی این شهرستان چهار کشته و هشت مجروح برجای گذاشت.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۲:۵۲    
شهردارآنلاین: سرپرست مدیریت شبکه پایش سازمان هواشناسی کشور با اشاره به خروج تدریجی سامانه بارشی از کشور، افزایش دمای چهار تا پنج درجه ای را در هفته جاری برای بیشتر مناطق کشور پیش بینی کرد.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۲:۵۲    
شهردارآنلاین: دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی تاکید کرد: هرگونه فعالیت برای ادامه اجرای طرح ساخت کمربند جنوبی مشهد تخلف است و با متخلفان برخورد قانونی می شود.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۱:۴۷    
شهردارآنلاین: سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران از آتش سوزی یک کارگاه رنگرزی چوب و مجسمه در جاده خاوران خبر داد.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۱:۴۷    
شهردارآنلاین: پدر علم سازه ایران به وجود آمدن و توسعه تهران را بدون الگو دانست و گفت: تهران یکی از زشت ترین شهرهای دنیاست.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۱:۴۲    
شهردارآنلاین: قاتل 3 مأمور نیروی انتظامی با بیان اینکه من عاشق اعدام هستم، گفت: اگر 50 نفر هم در این حادثه می مردند، خواست خدا بوده است و دیگر حرفی برای گفتن ندارم.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۱:۴۲    
شهردارآنلاین: ژنرال جیمز کانوی فرمانده سابق تفنگداران دریایی آمریکا در یک نشست ضدایرانی در کنگره، به زعم خود شرایط لازم برای تغییر حکومت در ایران را بیان کرد.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۱:۴۲    
شهردارآنلاین: ارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران اسامی بازیکنان تیم ملی برای دو بازی دوستانه تونس و الجزایر را اعلام کرد.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۱:۲۷    
شهردارآنلاین: مدیر برنامه های بهداشت و بهبود تغذیه در مراکز جمعی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ماهی های قرمز ممکن است عصبی یا بیمار باشند ...
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۱:۰۷    
شهردارآنلاین: معاون پیشگیری و حفاظت از حریق سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران نسبت به عدم ایمنی در پاساژ بوستان هشدار دارد و گفت ...
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۱:۰۷    
شهردارآنلاین: شهردار اصفهان با بیان اینکه برای خرید اتوبوس به 200 میلیارد تومان اعتبار احتیاج داریم، گفت: تاکنون کمک های دولت در خصوص اتوبوسرانی محقق نشده است.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۱:۰۷    
شهردارآنلاین: عضوهیات تطبیق فرمانداری تهران از تصویب نرخ پیشنهادی شورای شهر تهران برای مترو در سال 97 خبر داد.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۱:۰۷    
شهردارآنلاین: شهر تهران دارای سخنگو در مواقع بحران شد.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۱:۰۷    
شهردارآنلاین: معاون امور عمرانی استانداری مازندران، ارتقای سطح خدمات دهی به گردشگران را خواستار شد و از افزایش هفت درصدی ظرفیت اقامتگاههای استان خبر داد.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۱:۰۲    
شهردارآنلاین: مدیر فرهنگی هنری منطقه 9 تهران گفت: ویژه برنامه استقبال از بهار 97 با عنوان فرهنگسرای نوروز به منظور ترویج سبک زندگی اسلامی - ایرانی، پاسداشت گویش ها ...
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۱:۰۲    
شهردارآنلاین: مدیرامور میادین سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج اعلام کرد: با توجه به خریدهای نوروزی مردم، ساعات کار بازار روزهای این شهرداری افزایش یافت.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۰:۵۷    
شهردارآنلاین: هیأت عمومی دیوان عدالت اداری، با استناد به موادی از قانون مالیات بر ارزش افزوده، مصوبه شورای اسلامی یکی از شهرها در مورد دریافت عوارض از تبلیغات توسط شهرداری را باطل کرد.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۰:۵۷    
شهردارآنلاین: استاندار مازندران خطاب به مسافران و گردشگران نوروزی تاکید کرد که به هیچ وجه از مراکز اقامتی غیر مجاز و ناشناخته استفاده نکنند .
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۰:۲۲    
شهردارآنلاین: در حالی که پیشتر رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهر تهران در مورد خرید و فروش غیر مجاز برخی گونه های جانوری هشدار داده بود ...
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۰:۱۲    
شهردارآنلاین: سخنگوی سازمان آتش نشانی از وقوع حریق گسترده در یک کارگاه صنعتی در جاده خاوران خبر داد.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۰۸:۵۲    
شهردارآنلاین: نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی از اجرای سامانه انتقال آب آشامیدنی از سد قوچم به شهرستان های حوزه انتخابیه خود خبر داد و بر روند توسعه محور منطقه در سال جدید تأکید کرد.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۰۸:۴۷    
شهردارآنلاین: یک مسئول در اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان گفت: در خرم آباد زباله ها چندین روز جمع آوری نمی شوند.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۰۸:۴۷    
شهردارآنلاین: از روز گذشته شنبه 26 اسفندماه ثبت نام طرح ترافیک جدید پایتخت آغاز شد اما این ثبت نام سوالات زیادی را در ذهن مخاطبان ایجاد کرده است.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۰۸:۴۷    
شهردارآنلاین: شهردار نوشهر گفت: عدم گزارش صحیح و به موقع از سوی مهندسان ناظر سبب شده تا شاهد ساخت و سازهای بی رویه در منطقه باشیم.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۰۸:۴۷    
شهردارآنلاین: استاندار همدان گفت: شهرداران استان همدان باید جذب سرمایه گذار را اولویت برنامه ها قراردهند.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۰۸:۴۲    
مجید رضاییان
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۰۸:۳۲    
همایون هاشمی
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۰۸:۲۷    
حسین احمدی نیاز
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۰۸:۲۲    
حیدر مستخدمین حسینی
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۰۸:۰۷    
شهردارآنلاین: حسین خلیل آبادی معتقد است تا قبل از برگزاری جلسه علنی شورای شهر در سال آینده که موضوع استعفای نجفی را پیگیری نکنیم او در سمت خود باقی خواهد بود.