پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۰۸:۲۸May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای شهردار آنلاین 18 اسفند 1396 - shahrdaronline.com

شهردار آنلاین 27 اسفند 1394 شهردار آنلاین 24 اسفند 1395 شهردار آنلاین 31 فروردین 1396 شهردار آنلاین 28 اردیبهشت 1396 شهردار آنلاین 31 خرداد 1396 شهردار آنلاین 31 تیر 1396 شهردار آنلاین 31 مرداد 1396 شهردار آنلاین 1 شهریور 1396 شهردار آنلاین 30 مهر 1396 شهردار آنلاین 30 آبان 1396 شهردار آنلاین 30 آذر 1396 شهردار آنلاین 30 دی 1396 شهردار آنلاین 1 بهمن 1396 شهردار آنلاین 1 اسفند 1396 شهردار آنلاین 2 اسفند 1396 شهردار آنلاین 3 اسفند 1396 شهردار آنلاین 4 اسفند 1396 شهردار آنلاین 5 اسفند 1396 شهردار آنلاین 6 اسفند 1396 شهردار آنلاین 7 اسفند 1396 شهردار آنلاین 8 اسفند 1396 شهردار آنلاین 9 اسفند 1396 شهردار آنلاین 10 اسفند 1396 شهردار آنلاین 11 اسفند 1396 شهردار آنلاین 12 اسفند 1396 شهردار آنلاین 13 اسفند 1396 شهردار آنلاین 14 اسفند 1396 شهردار آنلاین 15 اسفند 1396 شهردار آنلاین 16 اسفند 1396 شهردار آنلاین 17 اسفند 1396 شهردار آنلاین 18 اسفند 1396 شهردار آنلاین 19 اسفند 1396 شهردار آنلاین 20 اسفند 1396 شهردار آنلاین 21 اسفند 1396 شهردار آنلاین 22 اسفند 1396 شهردار آنلاین 23 اسفند 1396 شهردار آنلاین 24 اسفند 1396 شهردار آنلاین 25 اسفند 1396 شهردار آنلاین 26 اسفند 1396 شهردار آنلاین 27 اسفند 1396 شهردار آنلاین 28 اسفند 1396 شهردار آنلاین 29 اسفند 1396 
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۰:۴۴    
شهردارآنلاین: عضو شورای شهر تهران با تقدیر از نصب بیلبوردهای مراسم روز زن گفت: از شهرداری تهران برای نمایش چهره های زنان برتر در روز زن تشکر می کنم.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۵:۲۶    
شهردارآنلاین: ساعاتی بعد از آنکه عصر روز جمعه به وقت لندن تعدادی اندک از فرقه ای مذهبی به سفارت ایران در کشور انگلستان تعرض کرده و پرچم کشورمان را به پایین کشیدند ...
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۲:۰۲    
شهردارآنلاین: شهردار رشت با بیان این که بانک شهر به عنوان موتوری مولد در تحقق اهداف شهرداری ها عمل می کند ...
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۰:۲۲    
شهردارآنلاین: هر ساله با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال خیابان های پایتخت مملو از جمعیتی می شود که برای تامین مایحتاج خود به خیابان می آیند.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۹:۰۸    
سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد: میانگین مبلغ مستمری ماهیانه بازنشستگان معادل یک میلیون و 271 هزار تومان ...
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۷:۳۸    
شهردارآنلاین: علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی روزهای شلوغی را پشت سر می گذارد. قرار سفر برای رسیدگی به مشکلات کارگران آن هم یک روز پیش از استیضاح را می گذارد و از سوی دیگر به خانه های ...
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۶:۰۳    
شهردارآنلاین: رئیس شورای اسلامی شهر خرم آباد از ساماندهی دست فروشان در سطح این شهر خبر داد.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۶:۰۳    
شهردارآنلاین: کتایون ریاحی که قرار بود شب گذشته 17 اسفند با حضور وی برنامه دورهمی پخش شود از جزییات این برنامه گفت و اینکه سخنانش انتقادی بوده است.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۵:۵۸    
شهردارآنلاین: مدیر کل فرودگاه های آذربایجان شرقی گفت: به علت نامناسب بودن شرایط جوی و سرعت بالای باد سه پرواز ورودی فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز از مشهد ...
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۵:۵۸    
شهردارآنلاین: شهردار آستارا گفت: شهرداری این شهر امسال با پوشش 70 درصد خانوارها در طرح تفکیک زباله از مبدا، رتبه نخست اجرای این طرح را بین شهرهای استان گیلان احراز کرد.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۵:۵۳    
شهردارآنلاین: سخنگوی وزارت کشور از افزایش 300 درصدی مدیران زن در وزارت کشور خبر داد و گفت: اکنون 3 هزار و 605 مدیر زن از دهیار تا مدیر کل و معاون استاندار در اقصی نقاط کشور در حال فعالیت هستند.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۵:۰۸    
شهردارآنلاین: شهردار اصفهان گفت: تا پایان سال جاری بر اساس قولی که به شهروندان دادیم، سوت قطار در ایستگاه صفه به صدا در می آید.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۵:۰۸    
شهردارآنلاین: استاندار مازندران گفت: با تکمیل طرح های شهری، ساری به کانون گردشگری و مفرح تبدیل می شود.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۵:۰۳    
شهردارآنلاین: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: هنوز آمادگی لازم در شهر سنندج برای استقبال از سال جدید احساس نمی شود و لازم است شهرداری با همکاری دیگر دستگاه ها به نحوی شایسته تر ...
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۴:۵۸    
شهردارآنلاین: استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وزیر راه و شهرسازی به ترتیب در روزهای یکشنبه و سه شنبه هفته آینده مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۴:۰۹    
شهردارآنلاین: خطیب نماز جمعه تهران در نماز جمعه امروز به اظهارات اخیر حسن روحانی در جلسه هیات دولت پاسخ تلویحی داد.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۴:۰۴    
شهردارآنلاین: عضو شورای شهر در خصوص حمایت شورا از استارتاپ های فعال در حوزه شهری گفت: ایده جذابی برای بحث پارکینگ ها مطرح شده که اعضای شورا هم قصد حمایت از آن را دارند و به نظر می آید می تواند این ...
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۳:۵۴    
شهردارآنلاین: رئیس پلیس فتا پایتخت از دستگیری کلاهبرداری که در سایت دیوار باشگرد اعطای وام اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می کرد، خبر داد.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۳:۵۴    
شهردارآنلاین: دبیر خانه صنعت معدن وتجارت با بیان اینکه مشکلات تولید رفع نشده است، گفت: احیای تولید ملی، نیاز به عزم همگانی دارد.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۳:۴۹    
شهردارآنلاین: شهیندخت مولاوردی گفت: معتقدم تا زمانی که در این کشور رعایت حجاب شرعی، قانون است، باید به آن احترام گذاشت ...
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۳:۴۹    
شهردارآنلاین: اسحاق جهانگیری در سومین روز از سفر خود به عراق، صبح امروز جمعه با حضور در نجف اشرف، حرم مطهر امیرالمومنین را زیارت کرد.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۳:۴۹    
شهردارآنلاین: نیروهای امنیتی سوریه توانستند یک محموله بزرگ سلاح های آمریکایی و مواد مخدر و تجهیزات ماهواره ای را که برای گروه های تروریستی در غوطه شرقی ارسال می شد، کشف و ضبط کنند.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۳:۴۹    
شهردارآنلاین: رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا گفت: طی 11 ماهه امسال حدود یک میلیون و 400 هزار دستگاه خودرو جدید در کشور شماره گذاری شده است.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۳:۰۹    
شهردارآنلاین: سفیر صربستان در تهران از برنامه های این کشور برای حضور در نمایشگاه کتاب تهران و نیز اشتیاق مردم کشورش به آموزش زبان فارسی سخن گفت.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۳:۰۴    
شهردارآنلاین: مدیریت مجموعه برج آزادی تهران با تاکید بر اینکه برابر قانون هیچ فرد و دستگاهی نمی تواند مسیر عبور و مرور مردم را محدود کند گفت ...
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۳:۰۴    
شهردارآنلاین: مدیر کل جدید میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران می گوید: خدمات عمومی در هر زمانی تعطیل بردار نیست ...
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۳:۰۴    
شهردارآنلاین: معاون شهرسازی شهرداری تهران با تاکید بر اینکه یکی ازوظایف شهرداری احیا کردن چنارها و خیابان ولیعصر (عج) است، گفت:درختان این خیابان مورد بی توجهی قرار گرفت و در آستانه نابودی قرار داشت.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۳:۰۴    
شهردارآنلاین: مدیرکل ریالی و نشر بانک مرکزی با اعلام توزیع 24 هزار میلیارد ریال اسکناس نو و تانخورده در دو هفته پایانی سال، از امحاء یک میلیارد قطعه اسکناس در سال 96 خبر داد.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۲:۱۴    
شهردارآنلاین: مرتضی سقائیان نژاد، شهردار قم در پنجمین جشنواره چهره سال راه و ساختمان کشور به عنوان پیشکسوت و باسابقه ترین شهردار کشور مورد تقدیر قرار گرفت.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۲:۱۴    
شهردارآنلاین: رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران گفت: کمیسیون شهرسازی طرح مربوط به لغو مصوبه برج باغ ها که در سال 83 به تصویب رسیده بود را حدود دو ماه پیش تصویب کرد و به هیات رئیسه شورا ارائه داد.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۲:۰۹    
شهردارآنلاین: همایش دوچرخه سواری روز جمعه به مناسبت گرامیداشت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز درختکاری با حضور 500 دوچرخه سوار در قزوین برگزار شد.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۲:۰۹    
شهردارآنلاین: شهردار تهران در پیامی به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن، تاکید کرد که زنان، شهروندان برتر و مادران این شهر هستند.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۲:۰۴    
شهردارآنلاین: فرماندار شهرستان تیران و کرون گفت: احداث باغ بانوان در تیران و کرون به عنوان بستری برای نشاط یکی از نیازها و اولویت های این شهرستان است.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۱:۰۴    
شهردارآنلاین: سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: بر اثر حادثه واژگونی یک دستگاه میکسر حامل بتن در بزرگراه ستاری، راننده آن کشته شد.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۰:۲۴    
شهردارآنلاین: سخنگوی سازمان ثبت احوال گفت: از ابتدای تأسیس ثبت احوال 14. 5 میلیون شناسنامه با نام ها و القاب حضرت فاطمه(س) صادر شده است.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۰:۱۹    
شهردارآنلاین: نخستین شب فرهنگ و اقتصاد یزد، پنجشنبه شب با حضور نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی، شماری از مدیران فرهنگی و اقتصادی ...
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۰:۱۹    
شهردارآنلاین: سرپرست معاونت نظارت اداره کل حریم شهرداری تهران از ممنوعیت ساخت و ساز در حریم و توجه به حریم گردی در ایام نوروز خبر داد.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۰:۱۹    
شهردارآنلاین: رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از ساخت 18 سوله جدید مدیریت بحران در سال 97 خبر داد.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۰۹:۳۴    
شهردارآنلاین: یک مقام بلندپایه کره جنوبی اعلام کرد که رهبر کره شمالی از رئیس جمهور آمریکا برای دیداری رودررو دعوت کرده است؛ دعوتی که ترامپ به آن پاسخ مثبت داد!
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۰۹:۱۴    
شهردارآنلاین: معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بدون اشاره به مساحت، گفت: 2 قطعه زمین در مبادی ورودی و خروجی یاسوج با هماهنگی شهرداری این شهر و پلیس راهور استان برای ساماندهی وانت بارهای دوره ...
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۰۸:۳۴    
شهردارآنلاین: رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران از ثبت نوروزخوانی اقوام در تهران به نام منطقه 13 خبر داد.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۰۸:۳۴    
شهردارآنلاین: واردات بی رویه و کم توجهی و غفلت از ظرفیت های بالقوه در صنعت تولید کفش در ایران،شرایط ناگواری را برای این حوزه رقم زده است.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۰۸:۲۹    
شهردارآنلاین: سنت های نوروزخوانی، مادرمه، بازی های بومی، محلی و سمنو پزان از آداب و رسوم کهن مردم مازندران است.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۰۸:۲۴    
شهردارآنلاین: پل کهنه بیستون که وضعیت نامناسبی از نظر ساختاری دارد، به شدت نیازمند مرمت فوری است و در غیر اینصورت بعید نیست با یک حادثه معمولی طبیعی به خاطره ها بپیوندد.
شهردار آنلاین   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۰۷:۵۹    
شهردارآنلاین: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب با بیان اینکه تهران به 450 مخزن آب اضطراری نیاز دارد، گفت: تا کنون جلساتی را با شهرداری و شورای شهر به ویژه کمیته محیط زیست داشته ایم و آن ها نیز قول مساعد ...