پنجشنبه ۰۷ تیرساعت ۰۰:۵۰Jun 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای شیعه نیوز 5 خرداد 1395 - shia-news.com

شیعه نیوز 29 اسفند 1393 شیعه نیوز 29 اسفند 1394 شیعه نیوز 31 فروردین 1395 شیعه نیوز 31 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 31 تیر 1395 شیعه نیوز 31 مرداد 1395 شیعه نیوز 31 شهریور 1395 شیعه نیوز 30 مهر 1395 شیعه نیوز 30 آبان 1395 شیعه نیوز 30 آذر 1395 شیعه نیوز 30 دی 1395 شیعه نیوز 30 بهمن 1395 شیعه نیوز 1 اسفند 1395 شیعه نیوز 1 خرداد 1395 شیعه نیوز 2 خرداد 1395 شیعه نیوز 3 خرداد 1395 شیعه نیوز 4 خرداد 1395 شیعه نیوز 5 خرداد 1395 شیعه نیوز 6 خرداد 1395 شیعه نیوز 7 خرداد 1395 شیعه نیوز 8 خرداد 1395 شیعه نیوز 9 خرداد 1395 شیعه نیوز 10 خرداد 1395 شیعه نیوز 11 خرداد 1395 شیعه نیوز 12 خرداد 1395 شیعه نیوز 13 خرداد 1395 شیعه نیوز 14 خرداد 1395 شیعه نیوز 15 خرداد 1395 شیعه نیوز 16 خرداد 1395 شیعه نیوز 17 خرداد 1395 شیعه نیوز 18 خرداد 1395 شیعه نیوز 19 خرداد 1395 شیعه نیوز 20 خرداد 1395 شیعه نیوز 21 خرداد 1395 شیعه نیوز 22 خرداد 1395 شیعه نیوز 23 خرداد 1395 شیعه نیوز 24 خرداد 1395 شیعه نیوز 25 خرداد 1395 شیعه نیوز 26 خرداد 1395 شیعه نیوز 27 خرداد 1395 شیعه نیوز 28 خرداد 1395 شیعه نیوز 29 خرداد 1395 شیعه نیوز 30 خرداد 1395 شیعه نیوز 31 خرداد 1395 
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۲۳:۵۰    
فرماندهی پلیس فدرال عراق روز چهارشنبه اعلام کرد، 80 درصد تروریست هایی که طی عملیات آزاد سازی شهر فلوجه به هلاکت رسیدند از اتباع خارجی هستند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۲۳:۴۱    
همزمان با شروع عملیات ائتلاف نیروهای کرد و عرب مورد حمایت و پشتیبانی آمریکا در حومه شهر رقه مقام های روسیه هم اعلام کرده اند که آمادگی همکاری و هماهنگی لازم با واشنگتن را در عملیات آزادی رقه دارند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۲۳:۲۹    
دو تن از نمایندگان مسلمان کنگره آمریکا می گویند که مقامات آمریکایی به رواج نفرت و تعصب نسبت به اسلام و پیروان آن مبادرت کرده اند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۲۳:۲۳    
پرچم 200 متری امام رضا (علیه السلام) در کمیته ملی المپیک به اهتزاز در آمد. در این مراسم هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک گفت ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۲۳:۲۰    
کارشناسان رژیم صهیونیستی می گویند که آمریکا با خروج تدریجی از منطقه عرصه را برای قدرت نمایی ایران باز گذاشته و موجب نگرانی اعراب و اسرائیل شده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۲۳:۱۷    
شبکه سعودی العربیه، اقدام به اخراج 50 تن از کارمندان خود به دلیل مشکلات مالی کرده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۲۳:۱۴    
نماینده سازمان بین المللی صلیب سرخ در عراق ضمن ابراز نگرانی از به خطر افتادن جان غیر نظامیان در عملیات آزادسازی فلوجه، گفت که فلوجه نباید به یک رمادی دیگر تبدیل شود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۲۳:۰۵    
نخست وزیر اسلواکی روز چهارشنبه گفت با مهاجرت مسلمانان به کشورش مخالف است؛ زیرا آنان ممکن است سنت های اسلواکی را تغییر دهند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۲۳:۰۲    
مقام ارشد وزارت حج و عمره عربستان سعودی از حصول توافق کشورش با ایران در صدور روادید برای زائران مناسک حج خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۲۲:۵۶    
پس از تأسیس مجلس اعلای شیعیان و انتخاب امام موسی صدر به ریاست این مجلس، برخی صداها و پرسش های مغرضانه دربارۀ این اتفاق مطرح شد ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۲۲:۵۰    
طرح بومی سازی آموزش و تربیت ائمه جماعات با هدف جلوگیری از ورود تفاسیر رادیکالی از اسلام به سوئد در این کشور اجرا می شود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۲۲:۴۱    
گروه طالبان امروز چهارشنبه هیبت الله آخوندزاده را به عنوان سرکرده جدید خود معرفی کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۲۲:۲۶    
انجمن حقوق بشر بحرین از موج جدید بازداشت و احکام زندان برای روحانیون شیعه در این کشور خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۲۲:۲۰    
دبیرکل حزب الله لبنان در سخنرانی امروز خود در مراسم عید مقاومت و آزادسازی اعلام کرد که پیکر برخی از شهدای ما هنوز در دست رژیم صهیونیستی است ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۱۹:۳۰    
وزارت دفاع روسیه از تعلیق موقت حملات هوایی خود به گروه تروریستی جبهه النصره در سوریه خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۱۹:۱۵    
خبرگزاری معل اعلام کرد: در جریان درگیری ها در شهر شیخ زوید در شمال سینا 36 تروریست کشته شدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۱۹:۰۰    
پایگاه خبری "اخبارالساعه" امروز چهارشنبه در خبری به نقل از هیلاری کلینتون نوشت: کسانی "منظور گروه القاعده" که ما امروز با آنها می جنگیم 20 سال پیش برای پیدایش آن سرمایه گذاری کردیم.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۱۸:۴۵    
سازمان حج و عمره عربستان سعودی اعلام کرد که برای حجاج ایرانی 63 هزار روادید در نظر گرفته است که به صورت الکترونیک قابل دریافت است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۱۸:۴۲    
مقام های سعودی، که نگران هستند دادگاه های آمریکا ریاض را به پرداخت غرامت به تمامی خانواده های قربانیان حملات 11 سپتامبر و ضرر دیدگان از این حادثه متهم کند ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۱۸:۳۳    
یکی از ائمه سابق وهابیت، آل سعود را اخوان الشیاطین توصیف کرد و گفت من یک عمر از لذت تشیع محروم بوده ام.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۱۸:۲۷    
کاتب الشمری نویسنده روزنامه الحیات چاپ لندن معتقد است که دولت ایالات متحده حملات تروریستی 11 سپتامبر را انجام داده تا بهانه ای برای آغاز جنگ با تروریسم داشته باشد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۱۸:۰۹    
طی هفته های اخیر، موضوع انتشار اسناد حمایت عربستان سعودی از عاملان واقعه 11 سپتامبر و همچنین طرح امکان پذیر ساختن شکایت قربانیان این حادثه از عربستان، به بحث هایی جدی در داخل آمریکا دامن زده است ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۱۷:۳۶    
مسئولان عربستان مدعی شده اند تا سال 2030 میلادی، سالانه پذیرای 30 میلیون زائر از سراسر جهان خواهند بود و تا چهار سال آینده، درآمد سالانه 20 میلیارد دلاری از حج عمره به جیب خواهند زد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۱۷:۲۴    
مقامات سوئیس امروز (چهارشنبه) دست ندادن دانش آموزان مسلمان با استادان جنس مخالف خود به دلیل منع شرعی را نپذیرفته و مدعی شدند ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۱۷:۲۴    
عناصر گروه تروریستی داعش هنگام فرار از اراضی اشغالی در سوریه سیاست "زمین سوخته" را اجرا می کنند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۱۷:۱۶    
دو گروه معارض سوری برای توقف جنگ بین یکدیگر در نزدیکی دمشق به توافق رسیدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۱۶:۳۲    
یکی از معضلات و چالش های پیشِ روی جامعه،به سیر نزولی جمعیت جوان کشور معطوف می شود، معضلی که از سوی کارشناسان به عنوان دغدغه ای جدی مورد تاکید قرار گرفته است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۱۵:۰۳    
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که جنگنده های این کشور به طور موقت مواضع گروهک تروریستی النصره را در خاک سوریه هدف قرار نمی دهند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۱۴:۵۰    
اتوبوس حامل کارکنان دولتی افغانستان در شهر کابل هدف حمله انتحاری قرار گرفت.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۱۴:۴۷    
منابع وزارت حج و عمره عربستان سعودی مدعی شدند که این وزارتخانه در خصوص ترتیبات حج و عمره که این کشور تمامی بعثه های حج را ملزم به آن می کند، هیچ امتیازی به ایران نداده و نخواهد داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۱۴:۲۹    
دادگاه مجدی حسین، روزنامه نگار مصری متهم به تحریف عمدی قرآن دیروز، چهارم خردادماه، در شهر جیزه مصر برگزار شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۱۴:۲۹    
سازمان بین المللی مهاجرت در تازه ترین گزارش خود اعلام کرد: از ابتدای امسال تاکنون 1370 مهاجر و پناهجو در دریای مدیترانه جان خود را از دست داده اند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۱۴:۱۲    
مدیرکل امور اجرایی زکات کشور با اشاره به برگزاری همایش ملی زکات گفت: امسال پیش بنی می کنیم 330 میلیارد تومان در زکات جمع آوری شود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۱۴:۰۳    
گرچه با مخالفت بانک ها برای افزایش سه برابری وام ازدواج با توجه به کمبود منابع قرض الحسنه، تصور می شد که این مصوبه قانونی در اجرا زمان بر باشد ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۱۴:۰۳    
طالبان افغانستان اعلام کرد که جسد ملا اختر منصور را دیروز را تحویل گرفته و آنرا در قبرستان سپین بولدک در افغانستان دفن کرده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۱۳:۵۷    
به گزارش شیعه نیوز ، خبرگزاری فرانسه در گزارشی به وضعیت وخیم امنیتی و اجتماعی در مرکز نیجریه پرداخته است. ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۱۳:۵۴    
روزنامه الکترونیکی عاجل عربستان ادعا کرد: ایران در یک اقدام محرمانه در حال بسیج کردن 80 هزار نیرو برای ایجاد توازن قدرت در جبهه های سوریه است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۱۳:۴۶    
با فتوای آیت الله العظمی سیستانی جلوی کل توطئه های پلید آمریکا ،اسراییل، ترکیه و عربستان گرفته شد و در ساعت اول فراخوان حضرت آیت الله سیستانی 3 میلیون عراقی بیرون آمدند...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۱۳:۴۳    
نماینده سازمان ملل در امور یمن از نزدیک شدن نمایندگان جنبش انصارالله و دولت فراری یمن به توافق بر سر رفع اختلافات خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۱۳:۴۳    
شیخ احمد الطیب شیخ الازهر مصر پس از دیدار تاریخی خود را با پاپ فرانسیس در واتیکان، با صدور بیانیه ای خواستار مقابله با تروریسم شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۱۳:۳۱    
برخی کتاب های معنویت نوپدید، علمی نیست یا بحث های روانشناسی را مطرح می کند اما با ظاهر معنوی مثلا کتاب جدایی معنوی ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۱۳:۲۲    
آیت الله سبحانی با اشاره به شکایت طلاب از قلّت شهریه و عدم تکافوی زندگی طلبگی آنها را به قناعت در زمدگی و جدیت در تحصیل توصیه کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۱۳:۱۶    
معاون رئیس سازمان امنیت روسیه اعلام کرد از زمان آغاز عملیات نظامی این کشور در سوریه، حدود 28 هزار تروریست عضو جبهه النصره و داعش کشته شده اند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۱۳:۱۰    
گروهی که خود را هکرهای وابسته به گروه تروریستی داعش خواندند، تارنمای رسمی مرکز آمار ایران را هک کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۱۳:۰۷    
مؤسسه آمریکایی دموکراسی و حقوق بشر در بحرین با صدور بیانیه ای از مسئولان بحرین خواست دست از تهدید و محاصره ساکنان جزیره ستره و جستجوی منازل مردم بردارند ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۱۳:۰۱    
رئیس اقلیم کردستان عراق ابراز امیدواری کرد که بتواند ظرف مدت یکسال رفراندوم استقلال برگزار کند. وی مدعی است، اقلیم به آمادگی لازم برای استقلال دست یافته است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۱۲:۵۶    
شیعه نیوز: اجساد برخی از افراد متقی و با ایمان بعد از گذشت مدت ها در قبر، سالم می ماند، علت آن را شاید بتوان تقوای بالا و طهارت روح آن بزرگواران نامید، اما هر چه هست ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۱۲:۵۰    
"باراک اوباما" رییس جمهوری آمریکا در گفتگوی اخیر خود با مجله آتلانتیک گفته بود که کشورهای عربی حوزه خلیج فارس بیش از آنکه نفت صادر می کنند در حال صادر کردن تروریسم هستند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۱۲:۴۴    
به گزارش شیعه نیوز ، نیروهای امنیتی عراق امروز- چهارشنبه یک انتحاری که با پوشیدن کمربند انتحاری قصد داشت وارد منطقه کاظمیه در شمال بغداد شود را بازداشت کردند. ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۱۲:۲۹    
پس از تصویب سنا، مجلس نمایندگان آمریکا نیز با به بررسی حمایت دولت عربستان سعودی از افراط گرایی در سراسر جهان پرداخت و نمایندگان ریاض را به دست داشتن در حملات 11 سپتامبر متهم کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۱۲:۱۷    
رهبر جریان صدر عراق به شدت از مسئولان امنیتی این کشور به دلیل آنچه که “تجاوز به تظاهرکنندگان صلح طلب” خواند، انتقاد کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۱۲:۱۱    
الیسون و کارسون گفتند: اینکه قوانین به گونه ای باشد که تبعیض مذهبی را منع کرده و بتوان این قوانین را در سنای آمریکا به تصویب رساند همگی بستگی به نفوذ سیاسی جامعه مسلمانان در آمریکا دارد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۱۲:۱۱    
امام سابق وهابیت ضمن اعتذار از شیعیان به دلیل اقدامات سابق خود در تکفیر آنها گفت: توسل به اهل بیت علیهم السلام راه رسیدن به بهشت است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۱۱:۵۹    
فرمانده ارشد نیروهای بسیج مردمی عراق به منظور مشارکت در عملیات آزادسازی فلوجه وارد این شهر شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۱۱:۵۱    
مدتی است کانال های تلگرامی در زمینه همسریابی فعالیت می کنند و زنگ خطری جدی را برای جوانان و خانواده ها به صدا درآورده اند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۱۱:۴۵    
شورای کلیساهای کشور جزیره ای ساموآ واقع در اقیانوس آرام جنوبی برای ممنوعیت کامل اسلام در این کشور تلاش می کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۱۱:۴۵    
سفیر اردن در منامه که نیروهای امنیتی این کشور برای سرکوب اعتراضات و تظاهرکنندگان در بحرین حضور دارند، هدف از روابط کشورش با بحرین را تحقق دموکراسی و آزادیهای عمومی و حقوق بشر عنوان کرد.!
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۱۱:۳۳    
یک راننده تاکسی در نیویورک به دلیل مسلمان بودنش هدف حمله قرار گرفت.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۱۱:۳۰    
عناصر پیشین گروه تروریستی طالبان در استان ننگرهار افغانستان با انتشار تصاویری بیعت خود را با گروه داعش اعلام کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۱۱:۱۸    
انتهای پیام/654
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۱۱:۰۶    
نماینده سابق پارلمان هند از تلاش آستان مقدس حضرت عباس(علیه السلام) برای تبلیغ تعالیم و آموزه های اهل بیت(علیهم السلام) در این کشور تقدیر و تشکر کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۱۱:۰۳    
معاون امور بین الملل و حقوقی پلیس فتای نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، در مورد کلاهبرداری و سوء استفاده از دختران جوان به عنوان مدلینگ در شبکه های اجتماعی، هشدار داد ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۱۱:۰۳    
مدیرکل آزمایشگاه های مرجع وزارت بهداشت گفت: در بررسی های اخیر مشخص شده برخی از سوسیس و کالباس های موجود در بازار از بافت های غیرمجاز مثل تاج خروس و پوست مرغ تهیه شده اند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۱۰:۵۴    
نیروهای دموکراتیک سوریه عملیاتی را که از سه شنبه علیه مرکز داعش در این کشور آغاز کرده اند، از سه محور ادامه داده و موفق شدند چند روستا را آزاد کنند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۱۰:۴۸    
فرستاده ویژه سازمان ملل در امور یمن به دلیل رفتن به شورای امنیت برای توضیح درباره آخرین تحولات مذاکرات صلح یمن، نشست صلح را در کویت به حالت تعلیق درآورد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۱۰:۳۶    
مجلس کویت مصونیت عبدالحمید دشتی نماینده منتقد این کشور را به بهانه حمایت از سوریه و اهانت به عربستان لغو کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۱۰:۳۴    
اداره دینی مسلمانان سن پترزبورگ و استان لنینگراد که پیشتر در مراجع ذیربط روسیه به ثبت رسمی و حقوقی رسیده بود، به طور رسمی گشایش یافت.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۱۰:۲۵    
به گزارش شیعه نیوز ، آیین بزرگداشت حجت الاسلام و المسلمین سید علی خراسانی در قم برگزار میگردد. این مراسم فردا پنجشنبه 6 خردادماه 1395 برابر با 19 شعبان 1437 توسط موسسه آل البیت لاحیاء التراث و با ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۱۰:۲۵    
امامت دارای جایگاه مهمی در اعتقادات شیعه برای هدایت تشریعی و واصل نمودن انسان به مرحله انسان کامل و عبودیت است و روایات متواتر بسیاری در منابع اهل بیت(علیهم السلام) در این خصوص وارد شده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۱۰:۱۹    
اسلام هراسی در ایرلند در سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۱۰:۱۶    
وزیر خارجه عربستان بار دیگر مدعی شد که در صورت عدم کناره گیری بشار اسد از قدرت دیر یا زود گزینه نظامی علیه دولت سوریه استفاده می شود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۱۰:۱۳    
خبرگزاری رویترز در مقاله ای به پیامدهای احتمالی برنامه های اصلاحات و مدرن سازی شاهزاده محمد بن سلمان پرداخت و با اشاره به ناخوش آمدن این اقدامات به کام بخشی از نهاد قدرت ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۱۰:۰۱    
رییس مرکز تحقیقات ایدز ایران، اجرای برنامه مراکز ماده 16 را خودسرانه خواند و تاکید کرد: خدماتی که مراکز کاهش آسیب گذری ارائه می کنند، استاندارد نیست و کیفیت آنها باید به میزان زیادی افزایش پیدا کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۰۹:۵۸    
یک نماینده پارلمان عراق هدف سعودی ها از اعزام وابسته نظامی به بغداد را حمایت سردمداران عربستان از داعش عنوان کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۰۹:۵۸    
سخنگوی طالبان روز چهارشنبه ضمن تایید مرگ سرکرده این گروه بر اثر حمله هوایی آمریکا گفت: هیبت الله آخوندزاده به عنوان رئیس جدید طالبان برگزیده شده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۰۹:۳۹    
بزرگ ترین شهرک اسلامی برای مهاجران مسلمان در شهر ملتون جنوبی در غرب ملبورن استرالیا در حال احداث است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۰۹:۳۹    
ارتش "نیجریه" روز دوشنبه مدعی شد، یکی از ناصر اصلی گروه تروریستی "بوکوحرام" که مغز متفکر این گروه تروریستی در ساخت بمب و جلیقه های انتحاری بوده ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۰۹:۳۳    
کلیسای کلدانی های عراق ضمن اعلام مخالفت با مسلح کردن مسیحیان این کشور هشدار داد: این اقدام می تواند کشور را به مخاطره بیندازد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۰۹:۳۳    
در این ویدئو پیکر مطهر شهید موسوی و شال سبز دور کمر ایشان که کاملا سالم باقی مانده را مشاهده خواهید کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۰۹:۳۰    
در پی اعلام کشف بمب خوشه ای ساخت انگلیس در یمن، وزارت دفاع این کشور ادعا کرد که می خواهد درباره استفادۀ عربستان از بمبهای خوشه ای در حمله به یمن تحقیق کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۰۹:۲۷    
تمامی تشکل های غیردولتی ملی و نمایندگان استانی در ده ها جلسه حضور یافتند و پیش نویسی ارائه شد و به هیأت دولت ارسال شد مواد 44 گانه لایحه تشکل های غیردولتی مورد بررسی قرار گرفت و در حوزه حقوقی به مجلس ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۰۹:۲۷    
آیت الله العظمی صافی گلپایگانی از مراجع تقلید بر حساسیت نشان دادن در انتخاب استادان دانشگاه ها تاکید کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۰۹:۲۴    
دبیرکل سازمان ملل متحد ازعربستان خواست از توافق برای توقف درگیری ها در یمن در طول ماه مبارک رمضان حمایت کند تا با ادامه آتش بس درطول این ماه امکان رساندن کمک های انسانی به مردم ضعیف این کشور فراهم ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۰۹:۲۴    
شماری از نمایندگان کنگره در نشست بررسی یکی از کمیته های مجلس نمایندگان در خصوص روابط عربستان سعودی و آمریکا، با لحنی تند مقام های عربستانی را به "حمایت از تروریسم" متهم کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۰۹:۱۲    
عقیله صالح رئیس مجلس نمایندگان به رسمیت شناخته شده بین المللی مدعی شد: ایران به دنبال گسترش تشیع در لیبی است اما تلاش هایش بی نتیجه مانده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۰۹:۰۳    
شماری از جوانان بحرینی که در زندان جو در حبس به سر می برند، در پی بدرفتاری های شدید زندانبانان و مزدوران آل خلیفه دست به اعتصاب غذا زدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۰۹:۰۳    
اصرار عربستان بر رفتن حجاج ایرانی به کشور سوم برای دریافت روادید حج و انتقال آنها به سرزمین وحی با هواپیمای کشورهای دیگر ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۰۹:۰۰    
نماینده آیت الله العظمی سیستانی در کربلا با اشاره به پیام معظم له به رزمندگان عملیات آزادسازی فلوجه گفت: ایشان بر رعایت آداب عمومی جهاد تاکید کرده اند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۰۹:۰۰    
رئیس کارگروه امور انسان دوستانه سازمان ملل متحد گفت که این کارگروه آماده گفت و گو با همه طرف ها از جمله گروه تروریستی داعش است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۰۸:۵۱    
وزارت دفاع روسیه، ادعاهای رسانه ای درباره اینکه چندین فروند این کشور در حمله داعش در سوریه منهدم شده اند را تکذیب کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۰۸:۵۱    
دادگاه آل خلیفه شیخ محمد المنسی روحانی شیعه این کشور را به تحمل یکسال حبس محکوم کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۰۸:۴۵    
سخنگوی ائتلاف نیروهای دموکراتیک سوریه روز سه شنبه از آغاز عملیات این نیروها برای تسلط بر مناطق حومه شمال رقه خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۰۵:۲۱    
17 باند وابسته به گروه تروریستی داعش از سوی نیروهای امنیتی استان بابل عراق متلاشی شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۰۵:۰۶    
وزیر امور خارجه روسیه از آمادگی کامل این کشور برای هماهنگی به منظور آزادی شهر الرقه در سوریه از اشغال گروه تروریستی داعش خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۰۴:۵۲    
رئیس جمهور ترکیه می گوید کشورش بخشنده ترین کشور دنیا در تأمین نیازهای پناهجویان سوری است و دنیا باید برای پایان دادن به مشکلات مردم سوریه، منطقه پرواز ممنوع ایجاد و داعش و بشار اسد را نابود کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۰۴:۲۴    
رئیس پزشکی قانونی مصر خبر برخی رسانه ها در مورد وقوع انفجار در داخل هواپیمای ایرباس 320 که روز پنجشنبه گذشته در دریای مدیترانه سقوط کرد را رد کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۰۴:۰۰    
یکی از فرماندهان ارشد گروه تکفیری "احرار الشام" در استان دمشق سوریه به هلاکت رسید.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۰۳:۴۸    
دادگاه عالی امارات، یک تروریست داعشی را به پنج سال زندان محکوم کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۰۳:۰۲    
منابع وابسته به معارضان سوری از کشته شدن 22 نفر از عناصر داعش از آغاز حملات نیروهای دموکراتیک سوریه به مواضع این گروه تروریستی تکفیری در الرقه خبر دادند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۰۱:۱۴    
منابع مطلع عراقی از فروش نفت کردستان عراق به اسرائیل با وساطت اردوغان و نظارت مسعود بارزانی خبر دادند.
  • ۱