پنجشنبه ۰۷ تیرساعت ۰۰:۵۰Jun 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای شیعه نیوز 27 خرداد 1395 - shia-news.com

شیعه نیوز 29 اسفند 1393 شیعه نیوز 29 اسفند 1394 شیعه نیوز 31 فروردین 1395 شیعه نیوز 31 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 31 تیر 1395 شیعه نیوز 31 مرداد 1395 شیعه نیوز 31 شهریور 1395 شیعه نیوز 30 مهر 1395 شیعه نیوز 30 آبان 1395 شیعه نیوز 30 آذر 1395 شیعه نیوز 30 دی 1395 شیعه نیوز 30 بهمن 1395 شیعه نیوز 1 اسفند 1395 شیعه نیوز 1 خرداد 1395 شیعه نیوز 2 خرداد 1395 شیعه نیوز 3 خرداد 1395 شیعه نیوز 4 خرداد 1395 شیعه نیوز 5 خرداد 1395 شیعه نیوز 6 خرداد 1395 شیعه نیوز 7 خرداد 1395 شیعه نیوز 8 خرداد 1395 شیعه نیوز 9 خرداد 1395 شیعه نیوز 10 خرداد 1395 شیعه نیوز 11 خرداد 1395 شیعه نیوز 12 خرداد 1395 شیعه نیوز 13 خرداد 1395 شیعه نیوز 14 خرداد 1395 شیعه نیوز 15 خرداد 1395 شیعه نیوز 16 خرداد 1395 شیعه نیوز 17 خرداد 1395 شیعه نیوز 18 خرداد 1395 شیعه نیوز 19 خرداد 1395 شیعه نیوز 20 خرداد 1395 شیعه نیوز 21 خرداد 1395 شیعه نیوز 22 خرداد 1395 شیعه نیوز 23 خرداد 1395 شیعه نیوز 24 خرداد 1395 شیعه نیوز 25 خرداد 1395 شیعه نیوز 26 خرداد 1395 شیعه نیوز 27 خرداد 1395 شیعه نیوز 28 خرداد 1395 شیعه نیوز 29 خرداد 1395 شیعه نیوز 30 خرداد 1395 شیعه نیوز 31 خرداد 1395 
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۲۳:۴۲    
همسر مخفی شاه فهد، در دادگاه از پس وکلای پسر شاه پیشین عربستان سعودی بر نیامد و نتوانست بر 20 میلیون پوند از پول ها و مستغلات همسر قبلی اش دست یابد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۲۳:۲۷    
به گزارش شیعه نیوز ، نیروهای عراقی در ادامه پیشروی های خود در فلوجه، وارد مرکز این شهر شدند. شبکه تلویزیونی العالم لحظاتی پیش در خبری فوری اعلام کرد: نیروهای مشترک عراقی ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۲۳:۱۲    
به گفته رئیس سازمان جاسوسی آمریکا هیچ ارتباط مستقیمی بین عامل حمله اورلاندو با گروه های تروریستی در خارج پیدا نشده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۲۲:۵۵    
حمله داعش با هدایت یک کامیون نفتکش به نزدیکی مقر ارتش عراق در منطقه مرزی جنوب منجر به کشته شدن یک نیروی عراقی و زخمی شدن 6 نفر دیگر شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۲۲:۳۸    
معارضان خارج نشین سوریه که به کشورهای مختلف وابسته اند، خواستار مذاکراتی شبیه به مذاکرات هسته ای ایران شدند که مکانیزم 1+5 در آن رعایت شود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۲۲:۳۸    
مدیر سیا امروز پنج شنبه به کنگره می رود تا گزارشی از فعالیت های احتمالی شبه نظامیان داعش در آینده به اعضای نهاد قانون گذار این کشور بدهد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۲۲:۱۸    
به گزارشمشاور شورای امنیتی منطقه کردستان عراق و پسر رئیس این منطقه، اعلام کرده به محض شکست داعش در عراق، این کشور باید تجزیه شود. ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۱۳:۲۶    
یک متخصص تغذیه با بیان اینکه افراد بویژه نوجوانان و افراد مسن باید حداقل سه وعده غذایی داشته باشند، اظهار کرد: خوردن افطار، شام و سحری تامین کننده این هدف است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۱۳:۱۴    
گروه تروریستی جبهة النصره مدعی شد یک ایرانی را در درگیری های حومه جنوبی حلب به اسارت گرفته است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۱۳:۱۴    
به نوشته المانیتور، اهداف روسیه و ایران در سوریه و بهایی که برای آن می پردازند بسیار متفاوت است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۱۳:۰۵    
"گروه تروریستی تکفیری داعش" روز سه شنبه و پس از یورش به چندین روستا در اطراف شهر "الباب" در مناطق شمالی استان "حلب"، 210 تن از شهروندان کُرد سوری را دزدید و به مکان نامعلومی انتقال داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۱۳:۰۵    
پزشکان ترکیه با ادعای اینکه رسالت کاری آنها مداوای هر بیماری است، تایید کردند که تروریست های مجروح را برای درمان پیش آنها می آورند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۱۲:۵۹    
رهبران مسجد معتقدند که کلاس های ضد داعشی که هشت ماه پیش آغاز شده اند بخشی از استراتژی مردمی برای مقابله با داعش محسوب شده و از برنامه های ضد افراط گرایی دولتی نیز بهتر عمل می کنند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۱۲:۵۴    
رمضان، ماه صیام، ماه تقوا و پرهیزکاری، سفره ای به وسعت جهان پهن کرده است و مسلمانان در هر کشوری به فراخور خود از این خوان الهی بهره مند می شوند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۱۲:۳۷    
دبیرکل گروه مقاومت اسلامی ‘سرایا عاشوراء’، وابسته به مجلس اعلا، جزئیات تازه ای در باره نبرد فلوجه را از سلاح های خرید عربستان نزد داعش ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۱۲:۲۸    
شهید مدافع حرم جوانان را به یادگیری زبان عربی توصیه کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۱۲:۱۹    
علمای بحرین اعلام کردند: تحولات سیاسی اخیر بحرین به منزله اعلام جنگ علیه معارضان و انقلابیون مسالمت آمیز و علیه اراده و خواسته های مردم و علما و روحانیون و شیعیان کشور می باشد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۱۲:۱۳    
download انتهای پیام/ 852
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۱۲:۰۴    
فرماندهی عملیات مشترک ارتش عراق در بیانیه ای از شهادت یکی از فرماندهان بلندپایه عراقی خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۱۱:۵۵    
سازمان ملل متحد اعلام کرد که اسامی منابع اطلاعات مهمی را که باعث گنجاندن عربستان و متحدانش در لیست سیاه ناقضان حقوق بشر شد، فاش نخواهد کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۱۱:۵۰    
حزب الله لبنان افزایش فشار دولت بحرین به جمعیت های معارض را اعلام آشکار طبیعت استبدادی نظام حاکم توصیف کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۱۱:۴۴    
یک پایگاه اطلاع رسانی عراقی روز چهارشنبه در خصوص تازه ترین مصاحبه سفیر سعودی در عراق با شبکه العربیه نوشت، ثامر السبهان در پاسخ به سوالی درباره آنچه در فلوجه می گذرد ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۱۱:۴۲    
بررسی های مرکز آمار حکایت از آن دارد که نرخ بیکاری در فصل زمستان سال 1394 به 11.8 درصد رسیده که نسبت به زمستان سال قبل(سال 1393) 0.3 درصد افزایش یافته است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۱۱:۳۹    
" یا فاطمه( سلام الله علیها)" نذر می کنم اگر بتوانم بار زندگی پدر و مادر و خانواده ام را به دوش بکشم، تا موقعی که نفس دارم، برای شما و فرزندانتان نوحه سرایی کنم.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۱۱:۲۵    
نیروهای مردمی و ارتش سوریه با انتشار تصاویری از هلاکت ده ها عنصر وابسته به گروه تروریستی داعش در منطقه طبقه خبر دادند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۱۱:۱۰    
حجت الاسلام سید منیر خباز از روحانیون عربستانی در ایام ماه مبارک رمضان با حضور در چند کشور اروپایی به سخنرانی و فعالیت تبلیغی می پردازد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۱۰:۵۶    
روزه گرفتن در میان ادیان الهی، تاریخی بس طولانی دارد و از جمله عبادات دیرینی است که پیدایش آن را می توان با رانده شدن حضرت آدم و حوا از بهشت مقارن دانست ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۱۰:۵۱    
در پی کشتار اورلندو، دادستان فدرال آمریکا اعلام کرد این کشور تهدیدات علیه مسلمانان را تحمل نخواهد کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۱۰:۴۸    
مردم شهر لوییویل، بزرگترین شهر ایالت کنتاکی آمریکا درخواست اینترنتی جدیدی را برای تغییر نام فرودگاه بین المللی لوییویل به اسم محمد علی (کلی)، بوکسور مسلمان و نام آور اهل این شهر آغاز کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۱۰:۴۵    
با افزایش بازداشت و احضار روحانیون و علمای بحرین توسط آل خلیفه، علمای بحرین خواستار متوقف شدن نمازهای جمعه و جماعت تا اطلاع ثانوی شدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۱۰:۴۲    
اولین فردی که در تاریخ بشر روزه گرفت، خود حضرت آدم(علیه السلام) بود و تاریخ وجوب روزه بازگشت به خلقت آدم می کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۱۰:۳۹    
در شمال تاجیکستان 7 امام جماعت مسجد به جرم عضویت در گروه ممنوعه برادران مسلمان زندانی شدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۱۰:۳۶    
جمعی از طلاب حوزه علمیه نجف اشرف به نمایندگی از آیت الله حکیم از منطقه عملیاتی کرمه در حومه شهر فلوجه بازدید کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۱۰:۳۳    
یکی از مقاطعی که فعالیت جنود شیطانی تضعیف می شود، ماه مبارک رمضان است. و در روایات این مطلب به تعابیر مختلف بیان شده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۱۰:۲۷    
بانوی روسی که مربی غواصی و ورزش های زیر آبی تیم ملی "مراکش" است، با قرائت قرآن و مشاهده جامعیت آن، به دین اسلام گروید.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۱۰:۲۲    
شیعه نیوز: امیرالمومنین امام علی علیه السلام- در نامه به اشعث ابن قیس فرماندار آذربایجان-: پست فرمانداری برای تو وسیله آب و نان نخواهد بود، بلکه امانتی است در گردن تو ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۱۰:۱۳    
جبرئیل گفت: ای محمد! همانا کفن خدیجه، از سوی ماست؛ زیرا او مالش را در راه ما صرف کرد. پس، جبرئیل کفنی آورد و گفت: ای رسول خدا! این، کفن خدیجه است و این کفن ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۱۰:۱۳    
به گزارش شیعه نیوز ، همجنسبازی و سوء استفاده جنسی از کودکان در اسلام موضوعی تقبیح شده و حرام است اما در بخش هایی از افغانستان این موضوع به یک فرهنگ تبدیل شده است ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۱۰:۱۰    
فروش های اینترنتی زمانی جذاب تر می شود که برخی واردکنندگان و قاچاقاچیان با این روش ها کمترین ردپایی از فروش فیزیکی به جای نگذاشته و مجبور به پرداخت عوارض و مالیات های سنگین دولتی هم نیستند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۱۰:۰۷    
لهستان، جنگنده "اف 16" و 200 نظامی به کویت و عراق اعزام می کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۱۰:۰۷    
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به رقم جمهوری خواه بودنش، از اظهارات هم حزبی خود که به عنوان نامزد ریاست جمهوری انتخاب شده، انتقاد کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۱۰:۰۴    
مسلمانان ژاپن دررمضان از آداب و رسومی خاص پیروی می کنند که آنها را از مسلمانان دیگر فرا گرفته اندآنها پا به پای مسلمانان سراسر جهان به استقبال رمضان رفته و از فضایل این ماه بهره مند می شوند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۰۹:۵۹    
انتهای پیام/ 852
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۰۹:۵۳    
فرانک والتر اشتاین مایر گفت که ایران و آلمان نگران عدم ثبات در خاورمیانه هستند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۰۹:۴۴    
شیعیانی که بعد از رحلت امام حسن عسکری برای زیارت قبر عسکریین علیهما السلام وارد سامرا می شدند، بعد از زیارت آن بزرگواران در محل عبادت سه امام بزرگوار (علیهم السلام) نیز به عنوان تبرک نماز می خواندند ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۰۹:۴۴    
نامزد پرحاشیه جمهوری خواهان در انتخابات آمریکا این بار اوباما را به حمایت از داعش متهم کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۰۹:۴۲    
یکی از مراجع تقلید ضمن تاکید بر حفظ وحدت خاطرنشان کرد که گردان های نظامی نباید وارد مسائل سیاسی شوند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۰۹:۳۴    
چهل روز پیش خبری حال و هوای مازندران را دگرگون ساخت، خبری که با سرعت در فضاهای مجازی پخش شد: "13 رزمنده سپاه کربلای مازندران در خان طومان سوریه به شهادت رسیدند" و اکنون چله عارفانه شهدای خان طومان ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۰۹:۳۴    
مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت از آغاز دور جدید ثبت نام های سفر زیارتی عتبات عالیات خبر داد و گفت: در این دوره، اعزام به سامرا افزایش دو برابری خواهد داشت.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۰۹:۲۸    
تولیت آستان قدس رضوی گفت: زائران حضرت رضا (علیه السلام) حق داشتن زیارتی بی دغدغه مشهدالرضا را دارند که باید فراهم کردن زمینه زیارت آسان زائران در اولویت کار مدیران این استان باشد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۰۹:۲۵    
رهبر انقلاب: اگر مدافعان حرم مبارزه نمی کردند، باید در کرمانشاه و همدان می جنگیدیم.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۰۹:۲۲    
پایگاه خبری الیوم السابع به نقل از یک مقام امارات متحده عربی پایان ماموریت جنگی نیروهای این کشور در یمن را اعلام کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۰۹:۱۹    
مراکش در ماه مبارک رمضان با ارایه طرحی 26 نفر از مبلغان روحانی خود را تحت عنوان امامان جماعت میانه رو به اسپانیا اعزام کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۰۹:۱۶    
پلیس آمریکا اعلام کرد عامل تیراندازی و گروگانگیری روز گذشته در آماریلوی تگزاس یک ایرانی بوده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۰۹:۱۳    
به گزارش شیعه نیوز ، اعضای جنبش اسلامی نیجریه (سازمان تحت رهبری شیخ ابراهیم زکزاکی ) شرکت در جلسه کمیته تحقیقات قضایی (JCI) که درباره "قتل عام زاریا" را تحریم کردند. ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۰۹:۱۱    
ارتش آمریکا از هر فرصتی برای کشتن "ابوبکر بغدادی" رهبر داعش استفاده خواهد کرد ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۰۹:۰۸    
حضرت خدیجه (سلام الله علیها) همسر پیامبر (صلی الله علیه و آله)، اولین بانویی است که به پیام آسمانی اش پاسخ مثبت داد و در کنار رسول خدا صلی الله علیه و آله با همه توانی که داشت در مقابل مشرکان ایستاد ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۰۹:۰۵    
مرکز تعلیمات اسلامی واشنگتن با محکوم کردن حادثه تروریستی اورلاندو تاکید کرد: نفرت پیچیده در آموزش های وهابی-تکفیری حد و مرزی نمی شناسد و کوته فکرانه است که تصور شود درون کشورهای اسلامی محدود می گردد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۰۹:۰۲    
آیت الله شبیری زنجانی به چند استفتاء دربارۀ سفر شخصی با خودروی دولتی و حکم نماز و روزه ، یک روز در میان روزه گرفتن شخص ناتوان ، فدیه افطار پیرمرد و پیرزن و.... را پاسخ گفتند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۰۸:۵۹    
زندان های بحرین در قرن بیست ویکم مملو از زندانیان سیاسی شده است، با وجود این و به خلاف اعتراض سازمان های بین المللی مدافع حقوق بشر روابط بحرین با غرب و آمریکا در شرایط بسیار خوبی قرار دارد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۰۸:۵۶    
رژیم صهیونیستی از اقدام عربستان سعودی در محروم کردن حجاج ایرانی از زیارت خانه خدا که با حذف شعارهای “مرگ بر اسرائیل” و “مرگ بر آمریکا” در مراسم حج همراه بود، استقبال کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۰۸:۵۰    
کارکنان شرکت عمرانی بن لادن عربستان به دلیل تأخیر در پرداخت حقوقشان تعدادی از ساختمان های محل اسکان خود در مکه را به آتش کشیدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۰۸:۴۷    
وزیر مشاور در امور خارجه امارات ضمن متهم کردن ایران به دخالت در امور یمن، گفت که هدف از طوفان قاطعیت پاسخ به دخالت ایران در امور یمن بود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۰۸:۴۴    
وزارت دفاع روسیه از برقراری آتش بس 48 ساعته در شهر حلب سوریه به منظور تثبیت اوضاع و کاهش میزان خشونت های مسلحانه خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۰۸:۳۶    
سردار محمد پاکپور از درگیری رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا (علیه لسلام) با 2 تیم تروریستی در شمال غرب کشور خبر داد.