پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۱۲:۵۵Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای شیعه نیوز 16 خرداد 1395 - shia-news.com

شیعه نیوز 29 اسفند 1393 شیعه نیوز 29 اسفند 1394 شیعه نیوز 31 فروردین 1395 شیعه نیوز 31 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 31 تیر 1395 شیعه نیوز 31 مرداد 1395 شیعه نیوز 31 شهریور 1395 شیعه نیوز 30 مهر 1395 شیعه نیوز 30 آبان 1395 شیعه نیوز 30 آذر 1395 شیعه نیوز 30 دی 1395 شیعه نیوز 30 بهمن 1395 شیعه نیوز 1 اسفند 1395 شیعه نیوز 1 خرداد 1395 شیعه نیوز 2 خرداد 1395 شیعه نیوز 3 خرداد 1395 شیعه نیوز 4 خرداد 1395 شیعه نیوز 5 خرداد 1395 شیعه نیوز 6 خرداد 1395 شیعه نیوز 7 خرداد 1395 شیعه نیوز 8 خرداد 1395 شیعه نیوز 9 خرداد 1395 شیعه نیوز 10 خرداد 1395 شیعه نیوز 11 خرداد 1395 شیعه نیوز 12 خرداد 1395 شیعه نیوز 13 خرداد 1395 شیعه نیوز 14 خرداد 1395 شیعه نیوز 15 خرداد 1395 شیعه نیوز 16 خرداد 1395 شیعه نیوز 17 خرداد 1395 شیعه نیوز 18 خرداد 1395 شیعه نیوز 19 خرداد 1395 شیعه نیوز 20 خرداد 1395 شیعه نیوز 21 خرداد 1395 شیعه نیوز 22 خرداد 1395 شیعه نیوز 23 خرداد 1395 شیعه نیوز 24 خرداد 1395 شیعه نیوز 25 خرداد 1395 شیعه نیوز 26 خرداد 1395 شیعه نیوز 27 خرداد 1395 شیعه نیوز 28 خرداد 1395 شیعه نیوز 29 خرداد 1395 شیعه نیوز 30 خرداد 1395 شیعه نیوز 31 خرداد 1395 
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۲۳:۴۱    
یک رسانه عرب زبان در گزارشی به تحلیل اقدامات انور عشقی ژنرال بازنشسته سعودی و طراح عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی پرداخته و آن را در راستای نظرات مقامات ارشد عربستان خوانده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۶:۲۵    
دارالافتاء مصر که از امروز، یکشنبه، 16 خرداد رصد دقیق را برای رؤیت هلال ماه مبارک رمضان آغاز کرده است، اعلام کرد: مسلمانان کشورهای عربی احتمالا از فردا دوشنبه ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۶:۱۶    
تروریست های "جبهة النصرة" به گمان اینکه رزمندگان سوری را هدف قرار داده اند، به اشتباه موشک تاو خود را به تجمع تعدادی از سران خود شلیک کردند و موجب هلاکت یکی از سران ارشد این گروه تروریستی شدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۶:۰۵    
کشورهای عربی با ایجاد دو قطبی سنی شیعه تلاش دارند مانع از پیروزی دولت عراق در فلوجه شوند، آنها نمی خواهند شکست داعش به نام ایران و همپیمانان آن ثبت شود بلکه ترجیح می دهند تا آمریکایی ها در زمان مقتضی ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۵:۴۸    
خبرگزاری "رویترز" روز گذشته گزارشی را از رعایت اصول انسانی توسط رزمندگان شیعه عراقی منتشر کرد که طبق آن، فرماندهان شیعه عراقی تاکید کرده اند که فقط در صورتی حمله به شهر "فلوجه" را آغاز خواهند کرد ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۵:۳۶    
تارنمای رادیو صدای آلمان(دویچه وله) گزارش داد : پس از آن که یک پناهجوی بیست و یک ساله عراقی در فروشگاهی در شرق آلمان یکی از کارکنان فروشگاه را تهدید می کند ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۵:۳۰    
دمشق - ایرنا - 'پاتریک لحام گریگوریوس سوم' سراسقف مسیحیان رم کاتولیک در مشرق زمین گفت: مسلمانان و مسیحیان باید تمام تلاش های خود را برای مقابله با جریان تکفیری هماهنگ کنند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۵:۲۴    
معاون بهداشت وزارت بهداشت با تاکید بر مضرات مصرف قلیان در مردم، گفت: 80 درصد موادی که در قلیان وجود دارد، غیر دخانی است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۵:۱۸    
هیأت علمای ارشد عربستان در واکنش به قرار گرفتن ائتلاف سعودی به سرکردگی عربستان در فهرست سیاه، در صفحه توییتر خود دبیرکل سازمان ملل را به داشتن معیارهای دوگانه متهم کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۴:۵۸    
مفتی کل سوریه گفت: اروپایی ها اگر ن
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۴:۴۶    
یکی از صفات مذموم محتاج دیگران بودن و درخواست از غیر خدا کردن است که موجب ذلت انسان می گردد، اما مگر خواهش و خواسته از خالق یکتا باشد خداوند وعده اجابت بندگان را داده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۴:۳۷    
آنگلا مرکل صدراعظم آلمان روز گذشته حکمی را امضا کرد که براساس آن صاحبان بازارها و رستوران های اسلامی در ماه مبارک رمضان از دادن مالیات معاف باشند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۴:۳۱    
آیت الله ناصری به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان در نامه ای خطاب به طلاب مدرسه حضرت بقیه الله(عجل الله تعالی فرجه الشریف) قم خواستار استفاده هرچه بهتر از این فرصت گرانبها در جهت کسب دانش و تهذیب ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۴:۲۸    
محمدعلی کلی رفت ولی غیرت مثال زدنی اش در دین زبان زد خاص و عام است و خواهد ماند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۴:۰۸    
نیروهای مقاومت مردمی عراق (حشد الشعبی) از ثامر السبهان سفیر سعودی در بغداد خواستند تا سخنانش علیه حشد الشعبی را پس بگیرد و یا در مقابل افکار عمومی پاسخگو باشد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۴:۰۵    
پلیس فتا درباره هک شدن برخی وب سایت های حقیقی و حقوقی کشورمان در روزهای اخیر هشدار داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۴:۰۲    
بخشی از کاشی های تاریخی مسجد نصیرالملک، شنبه شب به سرقت رفت.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۳:۵۹    
دبیرکل سازمان بدر تاکید کرد که آزادسازی شهر فلوجه از دست تروریست های داعش بدون مشارکت نیروهای بسیج مردمی امکان پذیر نیست.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۳:۴۷    
حیدرالخویی در یادداشتی برای سی ان ان به جنگ عراق با داعش در شهر مهم و راهبردی فلوجه در استان انبار پرداخته است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۳:۴۴    
مدیر روابط عمومی سازمان حج و زیارت، استعفای رئیس سازمان حج را تکذیب کرد و گفت: جابه جایی اوحدی نیز صحت ندارد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۳:۳۵    
نخست وزیر عراق دستور بازداشت متخلفان در عملیات آزادسازی شهر فلوجه در استان الانبار را صادر کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۳:۱۱    
به گزارش شیعه نیوز ، همزمان با آزادسازی پایگاه هوایی استراتژیک "القرضابیه" و فرودگاه سرت از دست تروریست های داعش ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۳:۰۸    
24 سازمان مختلف شیعیان از کراچی تا سیاچن با دبیرکل مجلس وحدت مسلمین پاکستان در اسلام آباد ملاقات کرده ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۲:۵۹    
رئیس جمهور آمریکا در پیامی به مناسبت درگذشت محمد علی کلی اسطوره مشت زنی جهان گفت: او به خاطر ما جنگید.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۲:۵۰    
راضی باش بر آنچه که خداوند سبحان برایت تقسیم و مقدّر نموده است، تا همیشه بی نیاز باشی، نسبت به همسایگان، دوستان و همنشینان خود نیکی و احسان نما تا مسلمان محسوب شوی.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۲:۴۷    
مدیر مرکز مطالعات و پژوهش های فلکی نجومی قم گفت: گروهی برای استهلال ماه رمضان امروز اعزام می شود ولی احتمال رؤیت هلال ماه رمضان وجود ندارد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۲:۴۱    
شهید تقوی فر با به عقب راندن گروهک تروریستی داعش از سرزمین کربلا، حرامیان را مشغول کرد تا زوار بتوانند به سلامت پیاده روی اربعین را به پایان برسانند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۲:۳۳    
مؤسسات حقوق بشر بحرینی، تایید حکم اعدام و حبس ابد و لغو تابعیت بحرینی تعدادی از زندانیان انقلابی را محکوم و تاکید کردند اعترافاتی که از این افراد گرفته شده به زور و اجبار بوده و دلایل کافی بر برائت ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۲:۲۴    
شبکه روسیاالیوم در مطلبی نوشت که متحدان عربستان از جمله آمریکا و سازمان ملل در یک روز دو ضربه دردناک بر پیکره دربار سعودی وارد کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۲:۲۱    
تعدادی از مسلمانان شهر ساسکاتون کانادا برای کمک مالی به ساخت بزرگترین و زیباترین مسجد در این شهر با گرفتن کار پاره وقت و اضافه کاری در این امر خداپسندانه سهیم شده اند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۲:۱۸    
با توجه به روزهای بلند ماه رمضان و گرمای هوا می خواهیم نکاتی را در خصوص آماده سازی بدن قبل از شروع رمضان در اختیارتان قرار دهیم.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۲:۱۳    
یک مقام روس اعلام کرد که روسیه قصد دارد نیروهای زمینی اش را به سوریه بازگرداند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۲:۰۷    
روزنامه وقایع اتفاقیه نوشت: در کمتر از 15 روز مأموران انتظامی در تهران، قزوین، مازندران و بندرعباس خبر از برخورد با پارتی های شبانه ای دادند که در چند ویژگی مشترک بود ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۲:۰۷    
جنگ سوریه جنگ جهانی مینیاتوری است که اتباع 50 کشور در آن حضور دارند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۱:۵۲    
مرکز روسی نظارت بر آتش بس روسیه که در پایگاه هوایی حمیمم مستقر است اعلام کرد که افراد محلی از حضور نیروهای نظامی ترکیه در مناطق نبرد در استان حلب خبر داده اند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۱:۴۶    
محمد علی کلی بوکسور مسلمان نامش را به عنوان یکی از بزرگترین ورزشکاران در تاریخ به ثبت رساند. از وی دیدگاهها و سخنانی به جای مانده است که توجه هر مخاطبی را به خود جلب می کند و تا نسل ها نیز در یادها ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۱:۴۳    
وزیر امور خارجۀ بحرین به درخواست مقامات امریکایی برای آزادی شیخ سلمان، دبیر کل جنبش الوفاق در این کشور پاسخ منفی داده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۱:۳۷    
ولیعهد عربستان با فرماندهان نظامی این کشور به منظور بررسی طرح امنیتی مراسم حج امسال در مکه مکرمه و مدینه منوره دیدار و گفت و گو کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۱:۲۸    
آیت الله مکارم شیرازی ضمن ابراز نگرانی از حرکات ضد شیعه در پاکستان گفت: هر چه زودتر مسئولین دولت پاکستان برای جلوگیری از این کارهای غیر عاقلانه که وحدت مسلمین را به خطر می اندازد اقدام کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۱:۱۱    
اعتصاب غذای حجت الاسلام علامه راجه ناصر عباس جعفری رهبر حزب مجلس وحدت مسلمین پاکستان و جمعی از همراهان وی که از روز جمعه 24 اردیبهشت 1395 آغاز شده است روز شنبه 15 خرداد وارد بیست و سومین روز خود شد ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۱:۰۸    
شیعیان نیجریه طی نامه ای سرگشاده، از سکوت محمد بوهاری رئیس جمهور کشور نیجریه در رابطه با کشتار شیعیان زاریا انتقاد و تصریح کردند ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۱:۰۲    
سازمان علوم، فرهنگ و آموزش اسلامی (آیسسکو) با صدور پیامی، درگذشت قهرمان مشت زنی جهان، محمد علی کلی را تسلیت گفت.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۰:۵۹    
به گزارش شیعه نیوز ، اینجا کشوری مسلمان در قلب اروپاست. کشوری با مردمی مهربان و نه مثل آب وهوایش، گرم و صمیمی ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۰:۵۰    
حمایت علنی و ستایش های یکی از مجریان و مسئولان شبکۀ الجزیره از داعش، بار دیگر، نشان داد که چگونه این شبکۀ متعلق به دولت قطر به بوق تبلیغاتی داعش تبدیل شده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۰:۴۲    
به گزارش شیعه نیوز ، آیت الله العظمی صافی به پرسشی درباره دختران بالغ و عدم قدرت بر روزه گرفتن پاسخ گفته است. متن پرسش مطرح شده وپاسخ این مرجع تقلید شیعیان بدین شرح است: ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۰:۳۹    
"أیوب فالح الربیعی" مشهور به "ابوعزرائیل" از نیروهای الحشد الشعبی، منتقدان مشارکت ایران درآزادسازی فلوجه و هواداران داعش را خظاب قرار داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۰:۳۶    
عبدالوهاب الساعدی فرمانده عملیات آزادسازی شهر فلوجه عراق اخبار منتشرشده پیرامون برکناری خود را تکذیب کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۰:۳۳    
تصورش سخت است که زنان هم بتوانند همسرانشان را مورد آزارها و تهدیدهای روانی و جسمی قرار بدهند اما این واقعیتی است که گاهی اتفاق می افتد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۰:۳۰    
استاد حوزه علمیه گفت: خداوند هر گونه عمل ناقص شیعه واقعی امیرالمومنین (علیه السلام) را می پذیرد و بر نیکی هایش می افزاید؛ البته شرط این پذیرش، شیعه واقعی بودن است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۰:۲۷    
پس از آنکه سرکرده سابق شاخه نظامی گروه تروریستی احرار الشام نپذیرفت که با گروه تروریستی جبهه النصره وارد جنگ شود، ابو عبد الله الشامی جایگزین او شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۰:۱۸    
وزارت کشور بحرین از ناکام گذاشتن تلاش هشت فرد محکوم تحت پیگرد برای فرار به ایران خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۰:۱۵    
فراکسیون بدر پارلمان عراق در بیانیه ای خواستار عنصر نامطلوب شناخته شدن سفیر عربستان سعودی در بغداد و اخراج او از این کشور شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۰:۱۵    
روحانیون وابسته به دفتر آیت الله العظمی سیستانی در جبهه آزادسازی فلوجه حضور یافتند و با عبدالوهاب الساعدی فرمانده عملیات فلوجه دیدار کردند ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۰:۰۹    
رئیس جمهور مصر بر حمایت این کشور از تلاش ها برای برقراری امنیت و ثبات در عراق تاکید کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۰۹:۵۷    
رسانه های مصر دیروز در خبری اعلام کردند که بزرگترین مرکز اسلامی مصر با نام الازهر، حکم اعدام رئیس جمهور سابق این کشور را تائید کرده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۰۹:۵۱    
سخنگوی نظامی نیروهای بسیج مردمی عراق(الحشد الشعبی) از آغاز شمارش معکوس آزادسازی شهر فلوجه از دست داعش خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۰۹:۴۵    
رئیس جمهور فراری و مستعفی یمن در نشست فوق العاده با مشاورانش نسبت به مذاکره مستقیم عربستان با رئیس هیئت انصارالله اعتراض کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۰۹:۴۲    
فشارها برای توقف عملیات فلوجه، با هدایت دولت سعودی، دولت عراق را مجبور کرد هیاتی را روانه مصر کند، وزارت خارجه عراق پس از اعتراض های گسترده شخصیت ها و احزاب سیاسی ، علیه مخالفان منطقه ای آزادی فلوجه ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۰۹:۴۲    
تردیدی نیست که مهم ترین و ارزنده ترین نعمت ها آن است که مایه رستگاری به شناختن معارف ربانی و علوم سودمند و رسیدن به درجات والا و نعمت های جاودانه اخروی شود .
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۰۹:۳۶    
نخست وزیر عراق از تصمیم دولت این کشور برای شکایت بین المللی از کانال های ماهواره ای حامی گروه تروریستی داعش خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۰۹:۳۳    
دو تن از پاسداران ایرانی در نبرد با تروریست های تکفیری در حومه جنوبی استان حلب به شهادت رسیدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۰۹:۲۷    
وزارت کشور بحرین از فرار تعدادی از زندانیان از زندان الحوض الجاف در منطقه المحرق در شمال شرق این کشور خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۰۹:۲۲    
شبکه خبری العربیه گزارش داد: گروه تروریستی داعش، آوارگان عراقی را که قصد عبور از رود فرات و رسیدن به منطقه عامریه فلوجه و مناطق تحت سیطره نیروهای عراقی را دارند، غرق می کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۰۹:۱۰    
یک منبع در استان حلب سوریه فاش کرد ده ها واعظ وهابی از سوی عربستان به سوریه اعزام شده اند تا شبه نظامیان محلی را متقاعد کنند در طول ماه مبارک رمضان دست از جنگ نکشند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۰۹:۰۴    
پس از صدور فتوای جهاد با داعش از سوی مرجعیت عراق، مرحوم آیت الله آصفی تا نزدیکی خط مقدم حضور می یافت به گونه ای که همراهان اعلام می کردند این کار خطرناک است و ما دیگر نمی توانیم بمانیم.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۰۹:۰۱    
محمد بن نایف ولیعهد سعودی در نشست با فرماندهان امنیتی مراسم حج، طرح های امنیتی برای برگزاری این مراسم را مورد بحث و بررسی قرار داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۰۹:۰۱    
برخی کارشناسان معتقدند که هر ساعت حدود 150 نفر به جمعیت بیکاران افزوده می شود و این آمار ،نگرانی بابت بحران بیکاری را دو چندان می کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۰۸:۵۰    
در حدیث معراج است که خداوند فرمود: یا احمد (صلّی اللّه علیه و آله)، آیا می دانی که میراث روزه چیست؟ عرض کرد: نه؟ فرمود: میراث روزه کم خوراکی و کم گویی است ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۰۸:۵۰    
موفقیت ارتش عراق در پاکسازی شهر فلوجه و حومه اش از تروریست های داعشی صدای اعتراض یکی از شاهزادگان سعودی را درآورد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۰۸:۳۸    
مفتی سابق گروه تروریستی "جبهه النصره" با استناد به گفته های پیامبر تکفیری ها، فتوای تازه ای علیه علویان سوریه صادر کرد.