دوشنبه ۲۴ اردیبهشتساعت ۱۸:۵۹May 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای طلا 10 فروردین 1400 - tala.ir

طلا 29 اسفند 1394 طلا 30 اسفند 1395 طلا 29 اسفند 1396 طلا 29 اسفند 1397 طلا 6 آذر 1398 طلا 30 اسفند 1399 طلا 31 اردیبهشت 1400 طلا 31 خرداد 1400 طلا 31 تیر 1400 طلا 31 مرداد 1400 طلا 31 شهریور 1400 طلا 30 مهر 1400 طلا 30 آبان 1400 طلا 1 آذر 1400 طلا 30 دی 1400 طلا 30 بهمن 1400 طلا 29 اسفند 1400 طلا 1 فروردین 1400 طلا 2 فروردین 1400 طلا 3 فروردین 1400 طلا 4 فروردین 1400 طلا 5 فروردین 1400 طلا 6 فروردین 1400 طلا 7 فروردین 1400 طلا 8 فروردین 1400 طلا 9 فروردین 1400 طلا 10 فروردین 1400 طلا 11 فروردین 1400 طلا 12 فروردین 1400 طلا 13 فروردین 1400 طلا 14 فروردین 1400 طلا 15 فروردین 1400 طلا 16 فروردین 1400 طلا 17 فروردین 1400 طلا 18 فروردین 1400 طلا 19 فروردین 1400 طلا 20 فروردین 1400 طلا 21 فروردین 1400 طلا 22 فروردین 1400 طلا 23 فروردین 1400 طلا 24 فروردین 1400 طلا 25 فروردین 1400 طلا 26 فروردین 1400 طلا 27 فروردین 1400 طلا 28 فروردین 1400 طلا 29 فروردین 1400 طلا 30 فروردین 1400 طلا 31 فروردین 1400 
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۱۳:۵۴    
نرخ ارز در صرافی ملی امروز شنبه برای هفتمین بار اعلام شد و بر این اساس قیمت دلار73 تومان نسبت به دقایقی قبل کاهش یافت.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۲ - ۱۴:۱۵    
در این خبر به بررسی عجیب ترین و حتی زشت ترین مدل موی فوتبالیست های دنیا می پردازیم که به تازگی به دنبال عذرخواهی رونالدو از مادران یاد آوری شده اند.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۱ - ۱۰:۳۱    
گودرزی گفت: دورهمی و تجمع در بوستان ها و فضای سبز در روز طبیعت ممنوع است.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۱ - ۰۹:۰۱    
کارشناس هواشناسی گفت:در روز های چهارشنبه و پنجشنبه با فعالیت سامانه بارشی جدید در تهران، کرمانشاه و سایر مناطق کشور شاهد بارش باران خواهیم بود.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۱ - ۰۹:۰۱    
کارشناس بازار سرمایه در مورد نقد شوندگی بازار سرمایه در سال 99 توضیح ارائه داد.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۲۳:۴۸    
این انرژی معادل مصرف 10 میلیون خانوار است. دولت فدرال آمریکا با دادن مجوزهای پیگیری سریع از توسعه دهندگان حمایت خواهد کرد.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۲۳:۲۱    
قیمت جهانی طلا از روز دوشنبه 9 فروردین 1400 شروع به سقوط به سمت قیمت 1700 دلار کرد .
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۲۳:۰۳    
در چند هفته اخیر طلا توانست رشد قدرتمندی را از خود نشان داده و قیمت خود را صعودی نگه دارد اما به دلیل اینکه نتوانست به سطوح بالاتری دست پیدا کند دچار ریزش شد و سقوط شدیدی را تجربه کرد.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۲۲:۳۶    
بیشتر ما می خواهیم تجربیات بهتری نسبت به گذشته داشته باشیم تا بتوانیم عملکرد بهتری نیز داشته باشیم. این کار اغلب می تواند شامل نیاز به گام برداشتن در موقعیت هایی باشد که قبلاً نیازی نبود برای آن کاری ...
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۲۲:۱۵    
پولدار شدن کار ساده ای نیست. بسیاری از افراد در سنین بالایی می توانند به ثروت میلیاردی دست پیدا کنند اما همچنان جوانانی وجود دارند که توانسته تا پیش از 35 سالگی میلیاردر شوند.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۲۲:۰۳    
روند رو به رشد ارزهای دیجیتال بخصوص بیت کوین بسیاری شرکت ها سازمان های مختلف را به سمت خرید بیت کوین سوق داده است ...
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۲۲:۰۰    
یکی از بی نقص ترین آشپزی های جهان به مردان تعلق دارد ولی برخی نیز این لقب را به زنان می دهند اما این اشتباهات را حتی بهترین آشپز دنیا نیز مرتکب می شود.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۲۱:۴۵    
احساس عزت نفس یکی از بزرگترین هدیه هایی است که می توانید به فرزند خود بدهید. کودکانی که از عزت نفس بالایی برخوردارند ، احساس دوست داشتن و شایستگی می کنند و به افرادی شاد و سازنده تبدیل می شوند.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۲۱:۳۰    
خانم ها نیز مانند همه مردان دارای ویژگی های شاخص و مشترکی هستند که معمولا به آن ویژگی ها شناخته می شوند. مردان از این ویژگی ها متنفرند و از زنی با این نشانه ها فرار می کنند.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۲۰:۰۶    
پوران درخشنده کارگردان ، تهیه کننده و نویسنده سرشناس سینما و تلویزیون عکس هایی از تولد خود را در صفحه اینستاگرام شخصی خود منتشر کرد.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۲۱:۰۶    
خانه شما لازم نیست که کامل باشد ، فقط معنی دار باشد. یک خانه باید پناهگاه شخصی شما باشد و امکان زندگی معنادار را فراهم کند ...
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۲۱:۰۳    
فوتبال محبوب ترین ورزش دنیا است که سال هاست دیگر فقط مختص مردان نیست. بلکه فوتبال بانوان نیز تقریبا در تمامی کشور های دنیا وجود داشته و طرفداران بسیاری نیز دارد.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۲۰:۵۴    
رویترز با اشاره به تخلیه روزانه 650 هزار بشکه نفت ایران تنها در 19 روز ابتدایی ماه مارس نوشت: پکن در ماه جاری میلادی یک حجم زیاد دیگری از نفت ایران را دریافت خواهد کرد.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۲۰:۲۷    
تمامی فعالیت هایی که شما در طول روز انجام می دهید تاثیر بسزایی در سلامتی شما دارد. بخش از انرژی و سلامتی شما از طریق غذا تامین می شود اما نه با معده خالی.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۲۰:۱۸    
حتی یک ویدیو آزمایشی اولیه هم نمی تواند ما را برای این بزرگ بودن آماده کند
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۲۰:۱۵    
تقریبا کسی در دنیا وجود ندارد که موسیقی را دوست نداشته باشد. می توان گفت همه انسان ها به این پدیده وابسته هستند و هرکسی با هر سلیقه ای آن را دنبال می کند.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۱۹:۰۰    
بیماری قلبی می تواند علاوه بر بدن و جسم شما خسارات عاطفی نیز در پی داشته باشد و بر روحیه، چشم انداز و کیفیت زندگی شما تاثیر بگذارد.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۱۹:۵۷    
دوستان شما و افرادی که به آنها نزدیک هستید بسیار مهم هستند و اگر متاسفانه انسان هایی با رفتار و تفکرات سمی باشند می توانند شما را دچار مشکلات روانی فراوانی بکنند.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۱۹:۵۴    
نوشیدن آب خیار معجونی از سلامتی و زیبایی را برای شما به ارمغان می آورد. بهترین ماده ای که می توان زیبایی و لاغری اندام را به شما عرصه کند. از خوردن آب خیار غافل نشوید.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۱۹:۳۰    
چندی است بعد از تصویب قانون منع تردد شبانه در کشور برخی از رانندگان متخلف اقدام به مخدوش کردن پلاک برای فرار از جریمه ها کرده اند که البته پلیس راهور به این رانندگان هشدار جدی داده اند.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۱۹:۱۸    
طبیعی است که بخاطر فرستادن فرزندتان به مدرسه برای اولین بار کمی مضطرب باشید. به عنوان یک والد ، شما می خواهید کاملاً مطمئن باشید که کوچولوی شما کاملاً آماده است تا خود را با محیط کلاس سازگار کند و ...
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۱۹:۱۵    
گوشت قرمز به اعلام سازمان جهانی بهداشت در لیست عوامل اصلی ابتلا به سرطان قرار دارد در صورتی که یکی از پرمصرف ترین مواد پروتئینی در بین مردم گوشت قرمز است.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۱۸:۴۹    
وقتی نوبت به سرمایه گذاری برای آینده شما می رسد ، مسیرهای بی شماری وجود دارد که می توانید طی کنید. ، انواع مختلفی از سرمایه گذاری وجود دارد. اما بهترین نوع سرمایه گذاری چیست ؟
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۱۸:۴۳    
هیچ شکی وجود ندارد که زنان و مردان احساسات خود را به شیوه ای متفاوت بیان می کنند. ما در اینجا قصد داریم نشانه هایی را به شما بگوییم که با آنها می توانید بفهمید که مرد عاشق است.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۱۸:۴۰    
رشد اقتصادی در سال پیش رو متاثر از دو متغیر اساسی است.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۱۸:۴۰    
مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: اعطای تسهیلات یک میلیون و 200 هزار تومانی به بازنشستگان برای خرید از فروشگاه رفاه در سال 1400 هم اجرا می شود.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۱۸:۰۷    
هر ازدواج چرخه هایی را طی می کند. در زندگی پستی و بلندی هایی به وجود می آید. ممکن است با گذر زمان عشق و علاقه ای در ابتدای زندگی زناشویی وجود داشت کمرنگ شود.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۱۸:۰۷    
یکی از محبوب ترین نوبرانه های فصل بهار چغاله بادام است. این میوه در واقع نارس دانه بادام است که تغییر شکل داده اما همچنان خواص بینظیر خود را برای سلامتی حفظ کرده است.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۱۷:۵۸    
اطلاعات جالبی راجع به گربه آماده کرده ایم که شاید قبلا از آن اطلاعی نداشتید.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۱۷:۲۳    
بسیاری از اوقات می بینیم که زنان با مردانی ازدواج می کنند که چند سالی از آنها بزرگ تر هستند. این موضوع علت های مختلفی داشته و تحقیقات نیز نشان داده است که می تواند بسیار مناسب باشد.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۱۷:۲۰    
به گزارش سایت طلا؛ خوردن هر پیازی می تواند برای بدن شما خطرناک باشد و به همان میزان دارای فواید سلامتی باشد. این اشتباهات شما است که خوردن یک پیاز را خطرناک می کند.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۱۷:۲۰    
برخی از کار ها و وقایع به نوعی حواس ما را از کاری که باید انجام دهیم پرت میکنند. ما باید شیوه واکنش به موقعیت ها و رویداد ها را یاد بگیریم تا بتوانیم بر سایر جنبه های زندگی خود تمرکز کافی داشته باشیم ...
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۱۶:۵۶    
کمپانی ویزا اعلام کرد رمز ارز پایدار USDC را برای تبادلات ارزی در شبکه ی خودش می پذیرد
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۱۶:۵۳    
بیشتر مردم خواهان پوستی روشن و جوان هستند. مراقبت از پوست شاید تمام آن چیزی باشد که به دنبالش هستید باشد. امروز نکات موثری را در مورد اینکه چگونه می توان پوست سفیدی داشت به شما معرفی می کنیم.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۱۶:۳۵    
گاهی اوقات ما برخی عکس ها از حیوانات و طبیعت را مشاهده می کنیم که به نظر فتوشاپ می آیند اما گاهی طبیعت به اندازه ای زیبا و دلفریب است که برای شگفتی نیازی به فتوشاپ ندارد.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۱۶:۳۲    
شاخص کل در بازار بورس امروز سه هزار و 799 واحد افت داشت که در نهایت این شاخص به رقم یک میلیون و 303 هزار واحد رسید.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۱۶:۲۰    
همواره یکی از آلوده ترین محیط های خانه سرویس های بهداشتی هستند که وسایل مرتبط با سلامتی شما مانند حوله و مسواک در آن قرار دارند.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۱۶:۱۱    
حقیقت این است: شما نمی توانید اندازه فولیکول های مو خود را تغییر دهید. اگر با موهای ظریف به دنیا آمده اید ، این ژنتیک است و هیچ محصولی به طور کامل نمی تواند ژنتیک را دچار تغییر کند.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۱۴:۵۹    
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با فوت 91 نفر از هموطنان مبتلا به بیماری کووید19 در شبانه روز گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در ایران به 62 هزار و 569 نفر رسیده است.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۱۴:۳۵    
Micha l Van de Poppe تحیلیلگر و تریدر برجسته ارز های دیجیتال در حال بررسی دو آلت کوین است که به اعتقاد وی مرحله بعدی چرخه صعودی میتوانند بر بیت کوین غلبه کنند.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۱۳:۲۷    
جانشین رییس پلیس راهور ناجا از آغاز اعمال قانون ورود خودروهای غیربومی و خروج خودرهای بومی در تهران و البرز خبر داد.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۱۳:۱۵    
قیمت طلا روز دوشنبه بیش از 1% فرو ریخت .در این خبر پیش بینی قیمت طلا در روزهای آتی را برای شما آورده ایم.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۱۱:۵۲    
خودرو های سایپا امروز با نوسان قیمت در بازار مشاهده می شوند.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۱۱:۵۲    
از روز های پایانی سال گذشته قیمت سکه و دلار افزایش یافته و همچنان نیز ادامه دارد. به نظر می رسد که با رشد قیمت دلار، قیمت سکه و طلا نیز صعود خواهند کرد.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۱۱:۱۹    
از چند روز گذشته و آغاز سال 1400 قیمت طلا، سکه و دلار روندی افزایشی را طی کرده و صعود قابل توجهی داشته اند. قیمت امروز طلا، سکه و دلار مورخ 10 فروردین 1400 را در ادامه مشاهده کنید.