جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۲۳:۱۴Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای طلا 22 فروردین 1400 - tala.ir

طلا 29 اسفند 1394 طلا 30 اسفند 1395 طلا 29 اسفند 1396 طلا 29 اسفند 1397 طلا 6 آذر 1398 طلا 30 اسفند 1399 طلا 31 اردیبهشت 1400 طلا 31 خرداد 1400 طلا 31 تیر 1400 طلا 31 مرداد 1400 طلا 31 شهریور 1400 طلا 30 مهر 1400 طلا 30 آبان 1400 طلا 1 آذر 1400 طلا 30 دی 1400 طلا 30 بهمن 1400 طلا 29 اسفند 1400 طلا 1 فروردین 1400 طلا 2 فروردین 1400 طلا 3 فروردین 1400 طلا 4 فروردین 1400 طلا 5 فروردین 1400 طلا 6 فروردین 1400 طلا 7 فروردین 1400 طلا 8 فروردین 1400 طلا 9 فروردین 1400 طلا 10 فروردین 1400 طلا 11 فروردین 1400 طلا 12 فروردین 1400 طلا 13 فروردین 1400 طلا 14 فروردین 1400 طلا 15 فروردین 1400 طلا 16 فروردین 1400 طلا 17 فروردین 1400 طلا 18 فروردین 1400 طلا 19 فروردین 1400 طلا 20 فروردین 1400 طلا 21 فروردین 1400 طلا 22 فروردین 1400 طلا 23 فروردین 1400 طلا 24 فروردین 1400 طلا 25 فروردین 1400 طلا 26 فروردین 1400 طلا 27 فروردین 1400 طلا 28 فروردین 1400 طلا 29 فروردین 1400 طلا 30 فروردین 1400 طلا 31 فروردین 1400 
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۸:۴۴    
سازمان هدفمندسازی یارانه ها با صدور اطلاعیه ای زمان واریز بسته حمایت معیشتی ویژه ماه مبارک رمضان را اعلام کرد.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۳:۰۰    
چند روزی است که رئیس جمهور موضوع وام یا کارت اعتباری سهام عدالت را برای استفاده مردم مطرح کرده است.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۲۳:۳۲    
یافتن رنگ ایده آل مو چندان سخت نیست زیرا باید در نظر بگیرید که کدام رنگ مو با رنگ پوست و ویژگی های صورت شما بهتر به نظر می رسد ...
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۲۳:۲۰    
از ابتدای هفته جاری افزایش قیمت ها در دو گروه از خودروهای پراید و پژو شدت یافته است.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۲۳:۰۲    
دبیر کانون بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی گفت: قرار بود درباره تغییر نرخ 15 هزار تومانی سرویس پیامکی بانک ها، جلسه ای با بانک های دولتی در اسفند سال گذشته داشته باشیم .
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۲۲:۵۶    
چربی های اطراف شکم حتی با رژیم و ورزش اغلب می تواند آخرین قسمت بدن باشد که لاغر میشوند. با این حال ، روش های زیادی وجود دارد که فرد می تواند با استفاده از آنها هم چربی کلی را کاهش دهد و هم شکم را ...
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۲۲:۲۶    
هیچ کس بهتر از یک مادر و پدر نمی تواند بداند که چه چیزی به کودکان ما کمک می کند ، آنها را آرام می کند و آنها را می خنداند. نوازش ها و بوسیدن قادر به ایجاد پیوند فیزیکی نزدیکی بین والد و فرزند هستند
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۲۲:۰۸    
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از احتمال از سرگیری پروازهای انگلستان و پیش فروش بلیت هواپیما از نیمه دوم اردیبهشت ماه خبر داد.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۲۲:۰۵    
از آنجا که تابستان فرا رسیده است، ایده خوبی است که برنج خود را با همه چیزهای تابستانی و خنک مخلوط کنید
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۲۱:۵۳    
مغز شما مهم ترین ارگان یا عضو بدن شماست که باید برای حفاظت از آن اقدامات مناسب را انجام دهید.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۲۱:۴۷    
محمد شیری بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون که از کار های شاخص او میتوان به بازی در سریال شب های برره اشاره کرد با انتشار فیلمی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام از ابتلایش به کرونا خبر داد.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۲۱:۴۷    
در این مطلب می خواهیم عجیب ترین ساختمان هایی را به شما معرفی کنیم که با دیدن ان ها از خود خواهید پرسید که چگونه می توان آن ها را ساخت و یا از آن ها استفاده کرد.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۲۱:۴۷    
فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در تهران با اشاره به پیش بینی روند فزاینده بیماری در تهران، گفت ...
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۲۱:۴۴    
شاید بنظر تان عجیب برسد که حیوانات می توانند عمر بی پایان داشته باشند اما باید بدانید تنها برخی از حیوانات از این ویژگی برخوردار هستند و توانایی سازگاری با محیط را دارند که باعث افزایش عمر می شود.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۲۱:۴۴    
دانشمندان اعتقاد دارند که روزه گرفتن می تواند بسیار مفید باشد در نتیجه در ماه مبارک رمضان تغذیه آگاهانه و صحیح داشته باشید تا از کمتر خوردن برای سلامت خود بهره ببربد.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۲۱:۱۵    
امروزه عینک ها دیگر تنها وسیله ای طبی و برای بهبود بینایی به شمار نمی روند و وارد صنعت مد و زیبایی شده اند. دختران زیبای بسیاری در جهان هستند که از عینک برای زیبا تر شدن استفاده می کنند.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۲۱:۱۲    
صبر کردن و تلاش کردن در هر زندگی مشترک و رابطه ای بسیار کار مفید و درستی است اما گاهی بزرگترین اشتباه ادامه دادن زندگی و رابطه با شخصی است که دوستش دارید.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۲۱:۰۳    
اگر به دنبال روش های جایگزین برای کاهش چین و چروک ها هستید بدون نیاز به بوتاکس هستید. ما در اینجا 5 روش طبیعی و تست شده را به شما معرفی میکنیم که متیوانند بسیار موثر باشند.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۲۰:۳۷    
قیمت طلا که طی چند ماه گذشته درگیر یک روند شدید کاهشی شده بود، طی دو هفته گذشته برای بار دیگر افزایشی شده و توانست صعود نسبتا خوبی را نشان دهد. اما آیا در بلند مدت نیز صعودی باقی خواهد ماند؟
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۲۰:۳۱    
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: با مصوبه امروز کمیسیون در جریان بررسی طرح انتقال سوابق بیمه ای بین صندوق های بازنشستگی افراد با سابقه حداقل 10 سال می توانند بازنشست شوند.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۲۰:۱۳    
با انجام یک تست ساده تصویری و انتخاب اینکه شما اولین کاری که انجام میدهید چیست، ناخودآگاه شما خود را آشکار می کند و زوایای پنهان شخصیت شما نمایان می شود.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۹:۵۵    
همه می خواهند که پولدار شوند و برای پولدار شدن باید بتوانید به درستی پس انداز کنید. در اینجا قصد داریم یک روش ژاپنی را به شما معرفی کنیم که تا 35 درصد شما را پولدار تر می کند.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۹:۴۶    
یک دسته از افرادی که همواره آن ها را تمیز و آراسته و در مواردی بسیار خوش پوش و جذاب می توانید ببینید سیاستمداران هستند جدای از منصب سیاسی آن ها بازهم طرفداران و عاشقان خود را دارند.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۹:۳۷    
فیلم های عاشقانه تنها برای نشان دادن لحظه های زیبا و رمانتیک نیستند بلکه هدف آن ها این است که به شما عاشق شدن و دوست داشتن را یاد را بدهند. با این فیلم ها عاشق خواهید شد.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۸:۵۹    
یکی از مواردی که بارها از سوی مسئولان وزارت راه و شهرسازی به آن اشاره شده، مشروط شدن خدمات دولتی از جمله یارانه، کمک معیشتی، گواهینامه ...
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۸:۵۳    
چای سیاه یکی از محبوب ترین نوشیدنی ها در جهان است که از خواص زیاد و برخی از مضرات برخوردار می باشد. اما می توان با اضافه کردن برخی طعم دهنده ها به آن تمامی مضراتش را از بین برد.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۸:۴۷    
رئیس اتحادیه قنادان قیمت هر کیلو زولبیا و بامیه برای ماه مبارک رمضان را اعلام کرد.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۸:۴۴    
به تازگی عکس تولد دسته جمعی نرگس محمدی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایران به همراه 4 تن از بازیگران مشهور زن در یک رستوران در فضای مجازی منتشر شده است. او متولد فروردین 1362 در تهران است .
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۸:۳۹    
کارشناس بازار سرمایه درباره اظهار نظر وزیر اقتصاد درباره تغییر نرخ سود بانکی و تاثیر آن بر بازار سرمایه توضیحاتی داد.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۸:۳۰    
نمکی با اشاره به روند صعودی کرونا در سراسر کشور گفت: منحنی شیوع بیماری در همه کشور نگران کننده است و از هفته آینده نقشه قرمزتر می شود.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۸:۱۸    
جسم ما برای زنده ماندن و انجام فعالیت های مختلف به غذا نیاز دارد. اما تنها جسم نیست که غذا بر روی آن تاثیر می گذارد، بلکه غذایی که می خوریم بر روی ذهن و روح ما نیز تاثیر بسیار زیادی دارد.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۷:۴۵    
سلامت پوست شما تحت تأثیر عوامل مختلفی قرار دارد از جمله آلودگی ، استرس و آسیب های ناشی از آفتاب که با گذشت زمان، رنگ پوست شما را از بین می برد و پوست را در معرض زبری ، چین و چروک ...
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۷:۳۹    
تمام تفاوت ها ی مشخصات، بین سه گوشی پرچمدار 2021 سامسونگ.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۷:۳۳    
رسانه محلی گزارش داد که این اتفاق بی نظیر روز یکشنبه اتفاق افتاد.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۷:۲۷    
نکات مربوط به برنامه غذایی تابستان: این دوره با درجه حرارت بالا و غیرمعمول می تواند سلامتی ما را با چالش های زیادی مواجه کند
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۶:۳۶    
شکل چاقی انسان متناسب با فرم بدنی او است . به طور کلی 3 نوع تیپ بدنی وجود دارد که حالت چاقی و پراکندگی و تمرکز چربی ها را در بدن شما نشان می دهد و تیپ بدن را تشکیل می دهد.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۶:۳۰    
رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران با اشاره به کاهش قیمت طلا و سکه در روزهای تعطیلی بازار تهران گفت: پیش بینی می شود که این روند تا پایان فروردین ماه ادامه داشته باشد.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۶:۱۸    
محققان دانشکده پزشکی هاروارد دریافتند، تفکر زیاد موجب کاهش پروتئینی در مغز شده که به سلامت مغز آسیب می رساند.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۶:۱۸    
شبکه نمایش خانگی در ایران در سال های اخیر چه در نزد تولیدکنندگان آثار نمایشی و چه در نزد مخاطبان به دلایل گوناگون محبوبیت بیشتری یافته است.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۶:۱۵    
محصولات زیادی برای سفید کردن دندان ها وجو دارد. با این حال ، در بیشتر محصولات سفید کننده از مواد شیمیایی برای سفید شدن دندان ها استفاده میشود ...
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۶:۰۹    
وقتی از عجیب ترین هتل های دنیا حرف می زنیم یعنی با گرانترین آن ها نیز رو به رو هستیم اما با تمام این ها زیبایی و خلاقیت به کار در رفته در این هتل ها بسیار چشمگیر است.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۶:۰۶    
امروزه پیشرفت تکنولوژی و تاثیرات مثبت ناشی از آن باعث دگرگون شدن تمامی بخش های زندگی بشر شده است.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۵:۳۶    
افسردگی می تواند شما را وادار به انجام برخی از کارها کند که در حالت عادی هیچگاه آن ها را انجام نمی دهید. این 10 کار تنها از یک افسرده بر می آید.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۵:۱۲    
افزایش سن به طور اتوماتیک وار و بدون اجتناب می تواند بر روی سیستم های بدن و ظاهر آنها موثر باشد. این اتفاق به خصوص برای پوست اتفاق می افتد که باعث چروک شدن و تیره شدن پوست می شود.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۵:۱۲    
آتش نشانان یکی از مهم ترین افراد هر جامعه هستند که بیش از 40 مهارت مختلف دارند و می توانند بسیاری از مشکلات را با استفاده از فرایندهای مختلف حل کنند.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۵:۰۶    
نرخ ارز در صرافی ملی امروز یکشنبه برای سومین بار اعلام شد و بر این اساس قیمت دلار به رقم 24288 هزار تومان رسید.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۵:۰۳    
رشد مو و سرعت آن به عوامل متعددی بستگی دارد. اصلی ترین عامل آن ژنتیک است اما با این وجود راه های شناخته شده ای وجود دارند که می تواند باعث افزایش قابل توجه سرعت رشد مو ها شود.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۴:۴۵    
یک مادر آمریکایی به نام ویویان گومز در دوربین های امنیتی منزل خود شخصیتی عجیب و غریب را در حال راه رفتن کشف کرده است که توجه زیادی را شبکه اجتماعی به خود جلب کرده است.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۴:۱۵    
بازرس کل امور صمت سازمان بازرسی کل کشور گفت: درباره قیمت گذاری خودرو، مصوباتی که در سال گذشته وجود داشته، همچنان تسری دارد و هرگونه کاهش یا افزایش قیمت ...
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۴:۰۳    
شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز یکشنبه 22 فروردین ماه 1400 بار دیگر 9 هزار و 775 واحد کاهش پیدا کرد و به رقم یک میلیون و 230 هزار و 920 واحد رسید.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۳:۵۴    
نخستین مرحله از واریز سود سهام عدالت برای سهامداران دو روش مستقیم و غیرمستقیم در تاریخ 28 اسفند ماه سال 99 انجام شد.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۳:۱۸    
طی هفته گذشته طلا شاهد یک صعود قدرتمند بوده و قیمت آن در بالا ترین سطح چند هفته اخیر قرار گرفت. در نتیجه این موضوع سرمایه گذاران و کارشناسان بازار برای بار دیگر به آینده طلا امیدوار شدند.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۳:۱۲    
از آنجا که همواره بانک ها از سودهای بانکی تمکین نمی کنند، در این زمینه وزیر امور اقتصادی و دارایی جریمه مالیاتی برای بانک های متخلف در نظر گرفته است.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۲:۴۵    
محصولات سایپا و ایران خودرو امروز با افزایش قیمت قابل توجهی در بازار حضور دارند.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۲:۲۷    
قیمت و شرایط فروش اینترنتی دیگنیتی بهمن موتور اعلام شد.دیگنیتی به عنوان یکی از دو محصول سواری گروه خودروسازی بهمن می باشد.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۱:۰۶    
نرخ ارز در صرافی ملی امروز یکشنبه برای سومین بار اعلام شد و بر این اساس قیمت دلار به رقم 24288 هزار تومان رسید.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۲:۰۶    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی، جهت تأمین نظر شورای نگهبان با اصلاح لایحه مالیات بر ارزش افزوده موافقت کردند.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۱:۵۴    
شیائومی یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین برند ها در بازار گوشی های هوشمند به شمار میرود. در مقایسه با سایر برند های بازار مانند سامسونگ از قیمت تاحدودی پایین تر برخوردار است.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۱:۴۵    
همراه با نوسانات برجامی و فاند های مختلف دلار، قیمت دلار و سکه هر دو شاهد کاهش قابل توجهی بوده و ریزش نسبتا شدیدی داشته اند. اما آیا قیمت سکه به سقوط خود ادامه خواهد داد؟
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۱:۲۴    
در آغاز سال 1400 قیمت ها حرکتی صعودی از خود نشان دادند اما هرچه به روز های پایانی اولین ماه این سال نزدیک می شویم قدرت صعودی خود را از دست داده و کاهش قابل توجهی یافته اند.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۰:۱۸    
فهیمی شرایط صدور کارت اعتباری سهام عدالت را برای سهامداران تشریح کرد.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۰:۱۲    
اتحادیه اروپا پیشنهاد داده عوارض دوجانبه بر تجارت کالا بین این اتحادیه و آمریکا به مدت 6 ماه تعلیق شود.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۰۹:۲۴    
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه برای سفر و تردد به 39 کشور ممنوعیت وجود دارد، گفت: با توجه به شرایط کرونایی، پرواز به انگلیس همچنان ممنوع است.