سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۰۷:۵۰May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای طلا 11 فروردین 1400 - tala.ir

طلا 29 اسفند 1394 طلا 30 اسفند 1395 طلا 29 اسفند 1396 طلا 29 اسفند 1397 طلا 6 آذر 1398 طلا 30 اسفند 1399 طلا 31 اردیبهشت 1400 طلا 31 خرداد 1400 طلا 31 تیر 1400 طلا 31 مرداد 1400 طلا 31 شهریور 1400 طلا 30 مهر 1400 طلا 30 آبان 1400 طلا 1 آذر 1400 طلا 30 دی 1400 طلا 30 بهمن 1400 طلا 29 اسفند 1400 طلا 1 فروردین 1400 طلا 2 فروردین 1400 طلا 3 فروردین 1400 طلا 4 فروردین 1400 طلا 5 فروردین 1400 طلا 6 فروردین 1400 طلا 7 فروردین 1400 طلا 8 فروردین 1400 طلا 9 فروردین 1400 طلا 10 فروردین 1400 طلا 11 فروردین 1400 طلا 12 فروردین 1400 طلا 13 فروردین 1400 طلا 14 فروردین 1400 طلا 15 فروردین 1400 طلا 16 فروردین 1400 طلا 17 فروردین 1400 طلا 18 فروردین 1400 طلا 19 فروردین 1400 طلا 20 فروردین 1400 طلا 21 فروردین 1400 طلا 22 فروردین 1400 طلا 23 فروردین 1400 طلا 24 فروردین 1400 طلا 25 فروردین 1400 طلا 26 فروردین 1400 طلا 27 فروردین 1400 طلا 28 فروردین 1400 طلا 29 فروردین 1400 طلا 30 فروردین 1400 طلا 31 فروردین 1400 
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۲ - ۰۰:۲۳    
فروش مستقیم خودروی شاسی بلند پاتریوت از شرکت خودروسازی یواز روسیه UAZ پس از 3 دهه سر گرفته شد.این خودرو قرار است به زودی در کشور به فروش برسد.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۱ - ۲۳:۳۵    
دانشمند با اشاره به اینکه استفاده از اهرم سیاست پولی زمانی جواب می دهد که ما در شرایط تعادل و ثبات اقتصادی قرار داشته باشیم.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۱ - ۲۳:۲۷    
این کشتی احتمالاً شروع درگیری قانونی طولانی مدت بر سر این است که چه چیزی باعث مسدود شدن کانال سوئز شده و مقصر آن چه کسی است.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۱ - ۲۳:۲۷    
به دنبال افت شدید روز سه شنبه، طلا در حال احیا است.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۱ - ۲۳:۰۶    
رضا اردکانیان در حاشیه جلسه هیئت دولت افزود: پیش بینی شده که در فصل بهار امسال هم، بارش ها به نسبت متوسط درازمدت بیش از 40 درصد کاهش داشته باشد.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۱ - ۲۲:۵۱    
یکی از نویسندگان این تحقیق نیز می گوید: هنوز مشخص نشده که ایمنی طبیعی بدن در برابر ویروس SARS-CoV-2 تا چه مدت پایدار خواهد بود.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۱ - ۲۲:۴۲    
طی دو هفته اخیر بازار ارز با افزایش قیمت روبرو شد
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۱ - ۲۲:۳۳    
مرکز آمار اعلام کرد نرخ تورم دوازده ماهه سال 99 به 36.4 درصد رسید.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۱ - ۲۲:۳۰    
پیشنهاد فدراسیون فوتبال ایران از سوی AFC بی پاسخ ماند تا به این ترتیب شهاب الدین عزیزی خادم نیز از سفر به بحرین و دیدار با شیخ سلمان امتناع کند.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۱ - ۲۲:۲۴    
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به ممنوعیت تجمع در پارک های شهرهای قرمز و نارنجی در روز طبیعت گفت: در ایام نوروز، بیش از 15 هزار مسافر با تست کرونای مثبت، به مسافرت رفته اند.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۱ - ۲۲:۱۸    
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: همه متغیرهای اقتصادی موثر بر تحولات بورس نمایانگر شرایطی است که امیدبخش پایداری در این بازار است.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۱ - ۲۲:۰۰    
همراه با باز شدن بازار های جهانی در روز دوشنبه قیمت طلا شاهد یک سقوط بسیار شدید بوده و قیمت آن به شکل قابل توجهی کاهش یافت اما امروز توانست قیمت از دست رفته خود را بازیابی کند.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۱ - ۲۱:۵۴    
هنگام سرمایه گذاری اشتباهات چیزی معمول است ، اما اگر بتوانید آنها را تشخیص دهید به راحتی از آنها جلوگیری می شود. در اینجا 7 اشتباه در سرمایه گذاری معرفی شده است که باید از آن دوری کنید.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۱ - ۲۱:۲۷    
به گزارش سایت طلا، دانشمندان ژاپنی توانستند طی تحقیق ارتباط گروه خونی افراد را با شخصیت های آنها نشان دهند. آنها نشان دادند که گروه خونی شما می تواند یک توصیف کلی از شما را ارائه دهد.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۱ - ۲۱:۰۳    
آمادگی برای سفرهای بین المللی تقریباً همیشه شامل یک نگرانی بزرگ برای جور کردن گذرنامه است. اما شاید جالب باشد که یک نفر در جهان وجود دارد که میتواند بدون پاسپورت به همه جا سفر کند.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۱ - ۲۰:۳۱    
ممکن است برای شما پیش بیاید که در جمعی قرار گرفته باشید و متوجه شوید که افراد به دلیل بوی بد دهانتان از شما فاصله می گیرند و شما را خجالت زده می کند.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۱ - ۲۰:۲۸    
معمولا همه بازیگران را افرادی موفق و جذاب تصور می کنند که به هر چیزی که می خواهند می رسند اما بازیگران نیز مانند هر فرد دیگری در زندگی عاشق می شود و گاهی نیز نمی توانند به عشق خود برسند.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۱ - ۲۰:۱۹    
انسان موجود پیچیده ای است. نه فقط از نظر فیزیکی بلکه از نظر مغزی بسیار پیچیده تر از آن چیزی است که به آن فکر میکنید ...
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۱ - ۲۰:۰۷    
چرا شب تا دیروقت بیدار می مانیم؛ با اینکه می دانیم نباید این کار را انجام دهیم؟
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۱ - ۲۰:۰۴    
شاید برای بسیاری از شما جالب باشد که به رفتار های خاص برخی از ثروتمندان در دنیا پی ببرید.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۱ - ۱۹:۳۷    
یکی از راه های شناخت ویژگی های شخصتی افراد در واقع از طریق رنگ هایی است که شخص مورد نظر به آنها علاقه دارد ...
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۱ - ۱۹:۲۸    
یک پیشکسوت نیروی هوایی و یک کارآفرین در حال پیوستن به این ماموریت هستند.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۱ - ۱۹:۲۲    
همه ما در زندگیمان با برخی از افراد مشکل داریم و آن ها نیز با ما دشمن هستند اما متولدین این ماه بیشترین دشمن را دارند از خانواده و دوستان تا غریبه ها همه دشمنان این ماه هستند.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۱ - ۱۹:۰۷    
به گزارش سایت طلا، کلمه کودک یا نوزاد به طور معمول در تقابل با پیر یا مسن قرار می گیرد و در چهره کودکان تازگی، شادابی و نشاط وجود دارد. اما این کودکان از همان ابتدای تولد پیر به دنیا آمدند.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۱ - ۱۸:۳۷    
متوسط قیمت یک متر مربع بنای واحد مسکونی معامله شده در شهر تهران در شهر تهران 238.7 میلیون ریال بوده است که این رقم نسبت به سال 98 رشد 80.3 درصدی داشته است.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۱ - ۱۸:۳۷    
به گزارش سایت طلا؛ شیر بادام یکی از بهترین جایگزین های لبنیاتی برای مصرف است و مصرف آن می تواند هر خانمی را از آرایش بی نیاز کند.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۱ - ۱۸:۳۱    
اینترنت پر از مقالات و دوره های مربوط به نحوه هوشمند سازی ، یادگیری سریعتر و تقلید از نوابغ است. اما گرچه باهوش تر بودن به نظر می رسد جذاب باشد ...
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۱ - ۱۸:۱۶    
شاخص کل در بازار بورس امروز هشت هزار و 650 واحد افت داشت که در نهایت این شاخص به رقم یک میلیون و 294 هزار واحد رسید.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۱ - ۱۸:۱۶    
هیچ کسی دوست ندارد غمگین باشد همه ما این را می دانیم. اما ناراحتی ها و افکار منفی به سراغمان آمده و می توانند در زندگی ما اختلالات بسیاری ایجاد کنند.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۱ - ۱۷:۵۲    
فناوری دیجیتال برای همیشه جنبه های زندگی مدرن را متحول کرده و خواهد کرد
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۱ - ۱۷:۴۶    
بی خوابی ناتوانی در خواب رفتن به ویژه خواب شبانه است که منجر به ناآرامی و از بین رفتن شادابی شما می شود
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۱ - ۱۷:۳۱    
به گزارش سایت طلا شما هنگامی که با اضطراب در انتظار ورود کودک کوچک خود هستید ، احتمالاً نه تنها به نظر می رسد که شکل ظاهری آنها چگونه است ، بلکه نحوه عملکرد ، گفتگو ...
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۱ - ۱۷:۳۱    
با تصمیم های جدید جو بایدن قیمت جهانی طلا صعود خواهد کرد.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۱ - ۱۷:۲۲    
گوگل برای تشخیص اخبار دروغ 25 میلیون یورو سرمایه گذاری می کند.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۱ - ۱۷:۲۲    
تغییر ساعت رسمی از گذشته تا کنون موافقان و مخالفان خود را داشته است. ما در اینجا قصد داریم این موضوع را از نظر روانشناسی و تاثیر آن بر زندگی روزمره مردم بررسی کنیم.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۱ - ۱۷:۰۱    
در جریان نشست دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با رییس کل بانک مرکزی مقرر شد در خصوص رمز ارزها تا پایان فروردین ماه، پس از نهایی شدن و تصویب آئین نامه ها ...
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۱ - ۱۷:۰۱    
به عنوان والدین ، نحوه مدیریت مشکلات یا اختلافات در روابط خود بر فرزندان شما تأثیر می گذارد. با مدیریت مثبت و سازنده مشکلات ، به فرزندان خود کمک می کنید تا رشد خوبی داشته و سالم باشند.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۱ - ۱۵:۵۶    
رییس اتاق بازرگانی تهران می گوید صرف امضای یک سند همکاری نه دلیلی برای خسارت بار بودن آن است و نه سودآور بودن، بلکه برای تحلیل شرایط نیاز به عقد قراردادهای اقتصادی خواهد بود.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۱ - ۱۵:۴۷    
فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به مصوبه ستادملی مقابله با کرونا مبنی بر تعطیلی بوستان های پایتخت در روز طبیعت اعلام کرد: توقف و پارک خودروها در اطراف بوستان های شهر هم در این روز ممنوع است.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۱ - ۱۵:۴۱    
برای داشتن پوستی بی عیب و نقص لازم هستند و اگر به اندازه کافی از این مواد غذایی از غذایی که می خورید دریافت نمی کنید ، ممکن است شکستگی و تسریع در پیری را تجربه کنید.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۱ - ۱۴:۵۷    
یک برنامه ارز های دیجیتال جعلی در سرویس توزیع برنامه اپل یعنی اپ استور 600000 دلار بیت کوین (BTC) را از یک کاربر iOS به سرقت برده است.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۱ - ۱۴:۲۴    
سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به شناسایی 10330 بیمار جدید مبتلا به کرونا در شبانه روز گذشته در کشور، گفت: همچنین متاسفانه در 24 ساعت گذشته 96 تن از هموطنان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست دادیم.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۱ - ۱۳:۵۷    
خودرو های سایپا امروز بدون افزایش یا کاهش قیمت در بازار فروخته می شوند
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۱ - ۱۲:۵۷    
شهروندان تهرانی برای ورود به محدوده طرح ترافیک از 14 فروردین ماه 1400، باید در سامانه تهران من روز مورد نظر خود را رزرو کنند.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۱ - ۱۱:۴۶    
روز گذشته قیمت طلا شاهد یک سقوط بسیار شدید بود که قیمت آن را به پایین ترین حد در چند هفته اخیر رساند.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۱ - ۱۱:۱۹    
از آغاز هفته قیمت دلار صعود قدرتمندی را نشان داده و حتی توانست تا بالای 26 هزار تومان نیز صعود کند. اما با کاهش جزئی قیمت ها از شب گذشته دلار نتوانست در کانال 26 هزار تومان باقی بماند.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۱۱ - ۱۱:۱۹    
نرخ ارز در صرافی ملی امروز چهارشنبه اعلام شد و بر این اساس قیمت دلار 45 تومان و قیمت یورو 208 تومان نسبت به رور گذشته کاهش یافت.