شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۶:۱۳Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای طلا 25 فروردین 1400 - tala.ir

طلا 29 اسفند 1394 طلا 30 اسفند 1395 طلا 29 اسفند 1396 طلا 29 اسفند 1397 طلا 6 آذر 1398 طلا 30 اسفند 1399 طلا 31 اردیبهشت 1400 طلا 31 خرداد 1400 طلا 31 تیر 1400 طلا 31 مرداد 1400 طلا 31 شهریور 1400 طلا 30 مهر 1400 طلا 30 آبان 1400 طلا 1 آذر 1400 طلا 30 دی 1400 طلا 30 بهمن 1400 طلا 29 اسفند 1400 طلا 1 فروردین 1400 طلا 2 فروردین 1400 طلا 3 فروردین 1400 طلا 4 فروردین 1400 طلا 5 فروردین 1400 طلا 6 فروردین 1400 طلا 7 فروردین 1400 طلا 8 فروردین 1400 طلا 9 فروردین 1400 طلا 10 فروردین 1400 طلا 11 فروردین 1400 طلا 12 فروردین 1400 طلا 13 فروردین 1400 طلا 14 فروردین 1400 طلا 15 فروردین 1400 طلا 16 فروردین 1400 طلا 17 فروردین 1400 طلا 18 فروردین 1400 طلا 19 فروردین 1400 طلا 20 فروردین 1400 طلا 21 فروردین 1400 طلا 22 فروردین 1400 طلا 23 فروردین 1400 طلا 24 فروردین 1400 طلا 25 فروردین 1400 طلا 26 فروردین 1400 طلا 27 فروردین 1400 طلا 28 فروردین 1400 طلا 29 فروردین 1400 طلا 30 فروردین 1400 طلا 31 فروردین 1400 
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۶ - ۱۴:۲۴    
رئیس ستاد مقابله با بیماری کرونا در کلانشهر تهران گفت: برای اولین بار کل مناطق استان تهران قرمز شده است.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۶ - ۱۴:۱۵    
وزارت بهداشت آخرین موارد ابتلا و فوتی ناشی کووید 19 در کشور را اعلام کرد.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۶ - ۱۳:۳۳    
رئیس کانون بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی تهران درباره پرداخت وام قرض الحسنه به بازنشستگان این سازمان توضیح داد.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۶ - ۰۹:۱۰    
رئیس کل بانک مرکزی در واکنش به اظهارات اخیر نوبخت، تأکید کرد: پرواضح است که بانک مرکزی هیچگاه به دولت بدهکار نبوده و نخواهد شد؛ کافی است که نگاهی به ترازنامه بانک مرکزی شود تا بدهکار مشخص شود.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۲۱:۵۵    
با شروع بهار کم کم سرو کله انواع پشه های ریز و درشت در خانه پیدا میشود و زمانی که شما را میگزند خارش آن دیوانه کننده خواهد بود ...
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۲۲:۵۵    
رابطه و زندگی شما با فرد مورد علاقه تان بستگی زیادی به نوع رفتار شما با یکدیگر دارد. به یاد داشته باشید که یکی از مهم ترین ملاک های خوشبختی در گرو داشتن یک زندگی و رابطه پایدار است.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۲۲:۳۴    
هرکسی در زندگی خود ممکن است به شکل متفاوتی بخوابد، روی پهلوی راست بخوابد یا روی سینه خود بخواهد، خب ما اینجا میخواهیم به شما در مورد فواید خوابیدن روی پهلوی چپ اشاره کنیم که شاید کمتر در مورد آن ...
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۲۲:۳۴    
وزیر بهداشت گفت: باید همه مردم و مسئولان به دور از سیاست زدگی راهکار موفقیت را در پیش گیرند اما متاسفانه برخی از افراد در حال سو استفاده از موضوع هستند ...
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۲۲:۳۱    
شوره سر مشکلی است که اکثر افراد تجربه اش کرده انداما علت آن را نمی دانند. اگرچه شوره سر مشکلی مسری و جدی نیست اما ظاهری ناخوشایند دارد و رفع آن تبدیل به دغدغه ای مهم برای افراد است.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۲۲:۱۶    
مهم نیست که یخچال شما چقدر بزرگ باشد ، فضای یخچال همیشه محدود است. اگر شما هم درگیر باز کردن فضای بیشتر در یخچال خود هستید این ترفند حتما به کمک شما خواهد آمد.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۲۲:۰۷    
ممکن است در یک روز بهاری بخواهید به طبیعت بروید و از سکوت لذت ببرید اما هر آن ممکن است دچار گزیدگی مار، زنبور و بریدگی و یا مسمویمت شوید در این مطلب راهکارهای نجات جانتان را خواهید آموخت.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۲۲:۰۱    
یک کارشناس اقتصادی هشدار داد که ممکن است به زودی شاهد سرکوب استفاده از ارزهای مجازی در کشورهای مختلف جهان باشیم.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۲۱:۴۳    
برخی از وسایل وقتی رقم های میلیونی و میلیاردی پیدا می کنند از جنبه کاربردی آن ها کم شده و تنها حالت لاکچری به خود می گیرند که مردم عادی از پس هزنه آن ها بر نمی آیند.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۲۱:۳۱    
سرمایه گذاری یکی از روش های افزایش سرمایه و دارایی است که معمولا انسان های موفق و ثروتمند دنیا، از آن استفاده کرده و می کنند.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۲۱:۱۹    
هرچه سن شما بالاتر می رود، حفظ ظاهر شما دشوارتر می شود. ظاهر تازه دیگر چیزی نیست که همیشه به طور طبیعی به وجود بیاید. به عنوان مثال ، با افزایش سن موهای شما نازک می شود ...
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۲۱:۰۴    
مرادپور گفت: سازمان حسابرسی به طور مستمر حساب های بانک ها را بررسی می کند و در صورت تخلف عدم رعایت سود مصوب با آن ها برخورد می شود.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۲۰:۵۲    
کارشناسان ادعا می کنند که 90٪ از هر مکالمه پس از 48 ساعت فراموش می شود و تنها چیزی که در مورد شما باقی می ماند برداشت در مورد دیگران است.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۲۰:۴۶    
هر روزه دوقلو های زیادی در جهان به دنیا می آیند اما اینجا به شما یکی از زیبا ترین آنها را معرفی میکنیم یکی از مشهور ترین آنها آوا و لیا کلمنتس هستند که سال هاست به دلیل زیبایی بالایی که دارند مشهور ...
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۹:۲۲    
جدیدترین قیمت خودروهای داخلی طبق استعلام از نمایشگاه داران و دفاتر فروش خودرو تهران، 25 فروردین 1400
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۹:۲۲    
شاید برایتان عجیب باشد اما محققان دریافته اند که به اشتباه از سرویس بهداشتی استفاده می کردیم و درست نشستن بر روی توالت فرنگی بسیار مهم است که این مسئله می تواند باعث آسیب به اندام داخلی شود.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۸:۴۶    
رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: با وجود ثبات قیمت ها طی چند ماه اخیر، اما معاملات بازار به حداقل رسیده و تا روشن نشدن شرایط سیاسی مردم تمایلی به خرید طلا و سکه نخواهند داشت.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۸:۱۶    
این مرد یکی از مرموز ترین جاسوس های تاریخ است که به مدت 20 سال نقش یک زن را بازی کرد تا اطلاعات محرمانه ای را بدست بیاورد. او تا پیش از دستگیری هیچ گاه لو نرفت.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۷:۵۲    
در ژاپن مدرسه به عنوان یک بخش مهم در زندگی دیده می شود. ما در اینجا قصد داریم 6 راز سیستم آموزشی ژاپن که باعث موفقیت دانش آموزان می شود را به شما بگوییم.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۷:۳۷    
سیاهدانه یکی از پرخاصیت ترین دانه هایی است که به صورت خوراکی و مصرف موضعی روغن آن توصیه شده است اما مصرف این دانه نیز مانند خوراکی های دیگر می تواند برای گروهی خاص خطرناک و مرگبار باشد.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۶:۲۵    
نرخ ارز در صرافی ملی امروز برای چهارمین بار اعلام شد و بر این اساس قیمت دلار 120 تومان نسبت به ابتدای روز افزایش یافت.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۶:۰۱    
پرداخت وام سهام عدالت در دو بانک ملی و تجارت آغاز شده است و طبق اطلاعاتی که منتشر شده این وام با مبالغ 7 و 14 میلیون تومان پرداخت می شود.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۵:۵۸    
محمد حسن علمداری در مورد تسهیلات نوسازی مسکن گفت: اقساط این تسهیلات 10 ساله است و قسط بندی آن متفاوت است.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۵:۳۲    
شاخص کل بورس تهران امروز چهارشنبه 25 فروردین ماه، چهار مرتبه روند خود را تغییر داد و نهایتا در پایان معاملات با کاهش هزار و 365 واحدی به رقم یک میلیون و 243 هزار و 192 واحد رسید.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۵:۲۶    
مس یکی از فلزات بسیار پرکاربرد در صنعت می باشد که قیمت نسبتا بالایی نیز دارد. کارشناسان انتظار دارند که قیمت مس به بالا ترین سطح خود از سال 2011 برسد.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۵:۱۴    
رییس کل سازمان توسعه تجارت ایران از تصویب و ابلاغ بسته جامع سیاستی برگشت ارز حاصل از صادرات سال های 1397 تا 1400 خبر داد.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۵:۰۸    
حامد اژدری داماد خانواده انصاریان عکسی از مرحوم علی انصاریان در اینستاگرامش منتشر کرده است.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۴:۲۳    
بنابر اعلام وزارت بهداشت در شبانه روز گذشته بیش از 25هزار مورد جدید کووید-19 در کشور شناسایی شدند و متاسفانه 304 تن نیز به دلیل این بیماری جان باختند.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۴:۰۸    
در جلسه روز چهارشنبه هیأت دولت به ریاست حجت الاسلام والمسلمین روحانی رئیس جمهور، میزان افزایش ضریب حقوق کارمندان و بازنشستگان در سال 1400 تعیین شد.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۴:۰۲    
طبق قانون مالیات بر خانه های خالی، ضرایب مالیات بر این خانه ها به صورت ماهانه حداقل 6 برابر مالیات اجاره تعیین شده است.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۳:۳۸    
از ابن عباس روایت کرده اند:که حضرت رسول صلی اللّه علیه و آله برای روزه هر روز ماه مبارک رمضان فضیلت بسیار بیان فرمود و برای هر روز دعای مخصوصی با فضیلت و ثواب بسیار برای آن ذکر کرد که ما به بیان اصل ...
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۳:۳۵    
در مرحله فعلی طلا، یک پشتیبانی 1660-1670 به خوبی انجام شده است تا نتیجه یک الگوی دو طرفه صعودی قابل قبول را ارائه دهد.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۳:۲۶    
جوش شیرین یکی از موادی است که در هر آشپز خانه ای یافت می شود اما تقریبا هیچگاه در آشپخانه و کارهای خانه از آن استفاده نمی شود با این مطلب از معجزه جوش شیرین بیشتر باخبر شوید.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۳:۱۷    
در بودجه امسال دو مالیات جدید، چون مالیات از خانه و خودرو های لوکس در نظر گرفته شده است که افراد مشمول مالیات خودرو ها و منازل لوکس تا دو ماه دیگر شناسایی می شوند.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۳:۱۴    
وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: دولت هیچگونه چشم داشتی به منابع مالیاتی ندارد و قرار بر این است که منابع مالیات بر خانه های خالی در حوزه تامین مسکن استفاده شود.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۳:۰۵    
قیمت گوشی های هواوی با کاهشی جزئی در هفته اخیر به دلیل کاهش نرخ دلار حالا دوباره با بالا رفتن دلار شاهد روندی صعودی در قیمت گوشی های این برند محبوب در بازار هستیم.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۲:۵۹    
با سرد شدن هوا نیاز به راه اندازی سیستم های گرمایشی در ساختمان های مختلف احساس می شود. یکی از مواردی که افراد در هنگام ساخت ساختمان های خود به آن توجه می کنند نوع سیستم گرمایشی مناسب برای منزل خود می ...
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۲:۵۶    
کوچینگ کسب و کار چیست؟ چگونه به کسب و کار شما کمک می کند؟ در این مقاله با بیزینس کوچینگ آشنا خواهید شد و تفاوت آن با منتورینگ و مشاوره را در می یابید.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۲:۱۴    
صندوق بین المللی پول در جدیدترین گزارش چشم انداز اقتصادی جهان ، برای تولید ناخالص داخلی (GDP) ایران رشد 3.2% در سال 2021 را پیش بینی کرده است ...
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۱:۵۹    
درحالی آمارها حاکی از فوت حدود سه میلیون مشمول سهام عدالت است که قرار است مجامع الکترونیکی شرکت های سرمایه گذاری سهام عدالت حدود یک ماه دیگر برگزار شود .
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۱:۴۷    
قیمت سکه طی هفته گذشته یک فرایند نزولی را آغاز کرده و قیمت آن به شکل قابل توجهی کاهش یافت اما از دیروز جهت حرکت خود را معکوس کرده و قیمت آن صعودی شد.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۱:۴۱    
شاخص کل بورس تهران امروز چهارشنبه 25 فروردین ماه، چهار مرتبه روند خود را تغییر داد و نهایتا در پایان معاملات با کاهش هزار و 365 واحدی به رقم یک میلیون و 243 هزار و 192 واحد رسید.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۱:۳۲    
نرخ ارز در صرافی ملی امروز برای چهارمین بار اعلام شد و بر این اساس قیمت دلار 120 تومان نسبت به ابتدای روز افزایش یافت.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۱:۲۹    
اوپک از افزایش 137 هزار بشکه ای تولید روزانه نفت ایران در سومین ماه سال جاری میلادی خبر داد و متوسط قیمت نفت سنگین ایران در این ماه را 64 دلار و 30 سنت اعلام کرد .
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۱:۲۳    
طی روز های گذشته دلار نشان داد که توان صعودی یا نزولی زیادی نداشته و قیمت آن در محدوده 24500 تا 25 هزار تومان در حال نوسان است. به نظر می رسد قیمت دلار در آینده کاهش خواهد یافت.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۱:۱۱    
خودرو های سایپا و ایران خودرو امروز نیز در بازار دستخوش تغییر قیمت شدند.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۰:۵۶    
نرخ ارز در صرافی ملی امروز برای چهارمین بار اعلام شد و بر این اساس قیمت دلار 120 تومان نسبت به ابتدای روز افزایش یافت.
طلا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۰:۰۵    
رییس اسبق سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: آنچه که همیشه بر بازار تاثیرگذار بوده، روند سودآوری شرکت هاست که خود تابع متغیرهای اقتصادی است.