جمعه ۰۸ تیرساعت ۱۹:۵۰Jun 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای طلا 11 بهمن 1401 - tala.ir

طلا 29 اسفند 1394 طلا 30 اسفند 1395 طلا 29 اسفند 1396 طلا 29 اسفند 1397 طلا 6 آذر 1398 طلا 30 اسفند 1399 طلا 29 اسفند 1400 طلا 31 فروردین 1401 طلا 31 اردیبهشت 1401 طلا 31 خرداد 1401 طلا 31 تیر 1401 طلا 31 مرداد 1401 طلا 31 شهریور 1401 طلا 30 مهر 1401 طلا 30 آبان 1401 طلا 30 آذر 1401 طلا 1 دی 1401 طلا 29 اسفند 1401 طلا 1 بهمن 1401 طلا 2 بهمن 1401 طلا 3 بهمن 1401 طلا 4 بهمن 1401 طلا 5 بهمن 1401 طلا 6 بهمن 1401 طلا 7 بهمن 1401 طلا 8 بهمن 1401 طلا 9 بهمن 1401 طلا 10 بهمن 1401 طلا 11 بهمن 1401 طلا 12 بهمن 1401 طلا 13 بهمن 1401 طلا 14 بهمن 1401 طلا 15 بهمن 1401 طلا 16 بهمن 1401 طلا 17 بهمن 1401 طلا 18 بهمن 1401 طلا 19 بهمن 1401 طلا 20 بهمن 1401 طلا 21 بهمن 1401 طلا 22 بهمن 1401 طلا 23 بهمن 1401 طلا 24 بهمن 1401 طلا 25 بهمن 1401 طلا 26 بهمن 1401 طلا 27 بهمن 1401 طلا 28 بهمن 1401 طلا 29 بهمن 1401 طلا 30 بهمن 1401 
طلا   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۰۸:۳۳    
در این تصویر یکی از معشوقه های مظفرالدین شاه قاجار مشاهده می شود که گویا شاه کاخ عشرت اباد را به او بخشیده بود.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۱۰:۴۴    
بر اساس آموزه های طب سنتی این نوع سبزی بسیار پرخاصیت است و در روزگار نه چندان دور جایگاه ویژه ای در سفره غذایی مردم کشورمان داشته است ...
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ - ۲۱:۳۸    
فدراسیون فوتبال قطر با انتشار پستی در فضای مجازی به طور رسمی از سرمربی جدید تیم ملی این کشور رونمایی کرد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۵ - ۱۱:۱۴    
وضعیت عجیب شهر چلگرد در کوهرنگ به دنبال بارش شدید برف در فضای مجازی تامل برانگیز بوده است.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۳ - ۱۲:۴۶    
خوردن سیب زمینی می تواند سلامت قلب و متابولیک را بهبود ببخشد، به مدیریت وزن کمک کند و سلامت روده و عملکرد ورزشی را تقویت کند ...
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۳ - ۰۹:۴۸    
شرایط طرح پیش فروش عادی و مادران سایپا ویژه دهه فجر شامل ساینا S دوگانه سوز و سه مدل کوییک اعلام شد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۲ - ۱۲:۱۲    
اگر به تازگی متوجه شده اید که دست های تان می لرزند، احتمالا به دنبال دلیل آن می گردید. اغلب اوقات مشکل خاصی وجود ندارد، اما گاهی مسئله جدی تر می شود. در این مطلب به علت های مختلف لرزش دست می پردازیم.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۲ - ۱۲:۰۲    
نویسندگان در این مطالعه بیش از 200 نظرسنجی انجام دادند و دریافتند که 79 درصد از والدین گزارش داده اند که فرزندانشان(سن 12 سال و کمتر) از لوازم آرایشی صورت و بدن که برای کودکان عرضه می شوند(مانند ...
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۲ - ۱۱:۳۶    
این اینفوگرافیک، نگاهی به 50 وب سایت پربازدید دارد که در حال حاضر در بالای رتبه بندی قرار دارند.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۲ - ۱۰:۴۷    
گروه خودروسازی سایپا هم زمان با فرارسیدن چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، طرح پیش فروش محصولات خود را با عرضه 4 خودرو اجرا می کند.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۲ - ۱۰:۴۷    
شورای جهانی طلا امروز اعلام کرد که بانک های مرکزی کشورهای جهان در سال 2022 معادل 70 میلیارد دلار طلا خریدند که بالاترین میزان از سال 1967 تاکنون محسوب می شود.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۲ - ۱۰:۰۱    
در قانون عنوان سرپرست برای کسی به کار برده می شود که صغیر است، کسی که به سن قانونی نرسیده باشد، برای چنین کسی باید سرپرستش که پدرش، مادرش یا افراد دیگر هستند، تصمیم بگیرند.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۲ - ۱۰:۰۱    
برخی از نوشیدنی های طبیعی، خطر از دست دادن حافظه را تا 47 درصد کاهش می دهند.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۲ - ۱۰:۰۱    
مشکل جدید کاربران ایرانی آیفون از چند روز گذشته پدید آمد و در اثر آن تعدادی از اپلیکیشن های بانکی ایرانی روی آیفون اجرا نمی شوند.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۲ - ۰۹:۲۱    
معاون امور دام جهاد کشاورزی گفت: در بخش دام سنگین تولید مازاد داریم از این رو در حال مذاکره با عراق برای صادرات بخشی از دام سنگین زنده به این کشور هستیم.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۱ - ۲۳:۳۴    
آنتونی بلینکن وزیر خارجه امریکا در دیدار با وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، ادعاهای خود علیه برنامه هسته ای و نفوذ منطقه ای ایران را تکرار کرد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۱ - ۲۳:۳۴    
وزیر اقتصاد گفت: تسهیلات گیرندگانی که به دلیل بدهی، واحد مسکونی آنها به تملک بانک ها درآمده می توانند با پرداخت اصل و سود بدهی خود و با شرایطی همچنان مالک واحد مسکونی خود شوند.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۱ - ۲۲:۵۵    
رئیس جمهور با بیان اینکه در این سال ها سفره مردم دلاریزه شده است، تأکید کرد: آنچه باعث رنج مردم می شود ...
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۱ - ۲۲:۴۶    
رئیس جمهور با بیان اینکه در این سال ها سفره مردم دلاریزه شده است، تأکید کرد: آنچه باعث رنج مردم می شود ...
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۱ - ۲۲:۱۹    
اتحادیه اروپا در بیانیه ای ضمن تکرار اتهامات تکذیب شده اعلام کرد که شرکت صنایع هواپیماسازی ایران را به فهرست تحریم ها اضافه کرده است.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۱ - ۲۱:۳۴    
معاون اول رییس جمهور با حضور سرزده در مناطق زلزله زده خوی ضمن بازدید از روند امداد رسانی پای صحبت های مردم نشست و دستورات لازم را صادر کرد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۱ - ۲۰:۳۷    
در فصل زمستان به دلیل بارش برف و باران و یا یخبندان در جاده ها باید با سرعت کمتری رانندگی کرد و از زنجیر چرخ و یا لاستیک یخ شکن استفاده کنید.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۱ - ۲۰:۱۳    
استرالیا در حمایت از آشوبگران و ادعای کمک نظامی ایران به روسیه، شماری از مقامات ارشد نظامی ایران و یک نهاد را تحریم کرد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۱ - ۱۹:۲۲    
مدیرکل امور بیمه شدگان سازمان تأمین اجتماعی گفت: اتباع خارجی که دارای حداقل 30 روز سابقه پرداخت حق بیمه باشند می توانند نسبت به انعقاد قرارداد بیمه اختیاری اقدام کنند.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۱ - ۱۸:۵۸    
در این شرایط فروش ویژه بهمن 1401 خودروهای ام وی ام X22 دنده ای، X22 پرو، X55 پرو، تیگو 7 و آریزو 5 توربو به صورت نقدی و اقساطی به فروش می رسند و قیمت های جدید محصولات مدیران خودرو برای مشتریان لحاظ ...
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۱ - ۱۸:۵۵    
وزارت بازرگانی آمریکا اعلام کرد نام هفت نهاد ایرانی را به بهانه کمک به روسیه در جنگ اوکراین در فهرست سیاه تجاری خود قرار داده است.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۱ - ۱۸:۴۴    
با توجه به برودت و سرمای هوا در 48 ساعت آینده از سفرهای غیرضروری به مازندران خودداری کنید.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۱ - ۱۸:۴۳    
اعضای شورای شهر تهران در جلسه امروز با مجوز واگذاری و فروش 6 ملک شهرداری تهران در مناطق مختلف موافقت کردند.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۱ - ۱۸:۳۷    
وزارت بازرگانی آمریکا اعلام کرد نام هفت نهاد ایرانی را به بهانه کمک به روسیه در جنگ اوکراین در فهرست سیاه تجاری خود قرار داده است.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۱ - ۱۸:۳۴    
ایرانسل به مناسبت چهل و چهارمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، هدایای ویژه ای، شامل بسته اینترنت هدیه 44 گیگابایتی و مکالمه هدیه ایرانسلی را برای مشترکان خود در نظر گرفته است.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۱ - ۱۸:۱۰    
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: قیمت واحدهای واقع در بلوک های 6 تا 7 طبقه نهضت ملی مسکن که توسط شرکت عمران شهرهای جدید اجرا می شود در حال حاضر متری شش تا هفت میلیون تومان است.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۱ - ۱۸:۰۴    
براساس مذاکرات وزارت صمت با سازمان بورس برای حل مشکل عرضه خودروهای وارداتی در بورس، احتمالا ظرف دو هفته آینده خودروهای چانگان وارداتی در بورس کالا عرضه شوند و بخش اول این خودروها تا پایان سال وارد ...
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۱ - ۱۷:۲۸    
یک متخصص تغذیه روس می گوید، افراد مبتلا به دیابت و قند خون بالا هرگز این میوه را که در ادامه معرفی می کنیم، مصرف نکنند.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۱ - ۱۷:۲۸    
نشریه آمریکایی نیوزویک خبر داد، دفتر نمایندگی دائم ایران در سازمان ملل درباره هرگونه اقدام نظامی آمریکا و احتمال وقوع یک جنگ تمام عیار هشدار داد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۱ - ۱۷:۱۳    
در ششمین روز از مرحله دوم عرضه گسترده ربع سکه بهار آزادی در بورس کالا، تعداد ده هزار و 147 قطعه ربع سکه بهار آزادی تا قیمت 8 میلیون و 340 هزار تومان به متقاضیان فروخته شد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۱ - ۱۷:۰۷    
رئیس پلیس راهبر فراجا از مسدود شدن برخی راه های کشور به علت بارش برف خبر داد و گفت: در برخی مسیرها از جمله جاده چالوس برف زیادی باریده است.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۱ - ۱۶:۰۷    
وزیر خارجه روسیه ضمن ابراز نگرانی درباره وضعیت ایران و غرب، گفت که به توافق اولیه ای برای پیوستن تهران به روند عادی سازی ترکیه و سوریه با مشارکت مسکو دست یافته اند.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۱ - ۱۵:۴۶    
عادل فردوسی پور مجری برنامه نود پیامی برای مردم زلزله زده خوی منتشر کرد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۱ - ۱۵:۳۷    
کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی تیم ملی با انتشار پستی اینستاگرامی خداحافظی کرد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۱ - ۱۵:۱۳    
آنالیز اجزای بدنه، موتورها، منبع تغذیه و سیستم ناوبری ریز پرنده ساقط شده و تطبیق آن با نمونه های موجود، سازنده آن را دقیقا مشخص نموده و سرنخ های مهمی را آشکار کرده است.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۱ - ۱۵:۰۴    
معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: گوشت گوسفندی گرم وارداتی از روسیه با قیمت هرکیلوگرم 180 هزار تومان به صورت شقه در میادین میوه و تره بار و فروشگاه های زنجیره ای و بعد به صورت گسترده در فروشگاه های های ...
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۱ - ۱۴:۵۵    
این بازی فکری برای افرادی است که از بازی های سرگرم کننده و پازل لذت می برند.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۱ - ۱۴:۴۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه نوشت: مضحک اما واقعی است؛ مجرمان و قانونگریزان، پرچمدار امنیت بین المللی می شوند!
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۱ - ۱۴:۴۰    
واکنش جالب امباپه به ضربه کاشته زیبای نیمار را مشاهده کنید.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۱ - ۱۴:۳۴    
رییس اتحادیه طلا و جواهر شمیرانات از اعضا صنف خواست تا با حضور حداکثری خود در انتخابات اتحادیه طلا و جواهر شمیرانات شرکت کنند.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۱ - ۱۴:۰۷    
رئیس جمهور بعد از خبر ساعت 21 امشب سیما به صورت زنده و از طریق تلویزیون با مردم گفت و گو خواهد کرد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۱ - ۱۴:۰۷    
نماینده دائم روسیه در سازمان های بین المللی مستقر در وین تأکید کرد که ایران اراده سیاسی لازم برای احیای برجام را دارد و این طرف های غربی هستند که از خود اراده نشان نمی دهند.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۱ - ۱۳:۵۸    
بازار سرمایه امروز برخلاف روزهای گذشته روندی صعودی داشت و شاخص های این بازار سبزرنگ شدند. شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز با 16 هزار و 873 واحد افزایش در ارتفاع یک میلیون و 556 هزار واحدی ...
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۱ - ۱۳:۴۳    
نائب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: قیمت طلا و سکه در معاملات امروز هم به روند کاهشی ادامه داد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۱ - ۱۳:۴۳    
رئیس کل دادگستری استان مرکزی از ضربه به هسته عملیاتی ضد انقلاب وابسته به خارج از کشور در استان مرکزی خبر داد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۱ - ۱۳:۴۰    
بیمه اختیاری امکانی ویژه برای کسانی است که بعد از یک دوره اشتغال و بیمه پردازی، در حال حاضر تحت پوشش هیچ بیمه ای نیستند و تمایل دارند سوابق بیمه پردازی خود را تا رسیدن به سن برخورداری از خدمات ...
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۱ - ۱۳:۲۵    
شورای عالی مقابله و پیشگیری از جرایم پولشویی و تامین مالی تروریسم ضوابط، معیارها و رویه های تشخیص اشخاص مظنون را اصلاح و تصویب کرد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۱ - ۱۳:۱۳    
زن و شوهر، نه تنها به لحاظ اخلاقی در قبال یکدیگر مسئولیت دارند بلکه در قانون نیز، حقوق و تکالیف آن ها، بیان شده است.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۱ - ۱۳:۰۴    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی بودجه 1401 را بدون کسری عنوان کردند و بر واگذاری دارایی های دستگاه های دولتی از طریق مزایده ...
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۱ - ۱۲:۵۹    
مشتریان برای افتتاح حساب وکالتی می توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی بانک های معرفی شده نسبت به تکمیل فرم وکالتی نزد بانک اقدام کنند.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۱ - ۱۲:۴۰    
در ادامه اقدامات اخیر باکو به بهانه حمله یک فرد به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران با انگیزه شخصی، این کشور به شهروندانش توصیه کرد از سفر به ایران پرهیز کنند.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۱ - ۱۲:۲۲    
کارشناس دانشگاه اسپانیا معتقد است که حضور ایران در کانال پاناما به طور حتم آمریکا را خشمگین خواهد کرد و نشانه چالشی برای هژمونی آمریکا در آمریکای لاتین است.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۱ - ۱۱:۵۵    
رئیس جمهور با تاکید بر اینکه دولت مردمی بیش از هر زمان دیگر خودش را متعهد به توجه به خواسته های مردم می داند، گفت: دولت مردمی نسبت به شکل دادن جامعه ای مبتنی بر اخلاق ...
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۱ - ۱۱:۵۵    
سازمان هواشناسی با اشاره به تداوم فعالیت سامانه بارشی در کشور و تقویت آن در 22 استان نسبت به بارش های سنگین در 13 استان از جمله تهران هشدار داد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۱ - ۱۱:۲۵    
حجم معاملات بورس کالای ایران از ابتدای سال تا پایان معاملات روز گذشته (10 بهمن 1401) در رکوردی تاریخی از مرز 100 میلیون تن عبور کرد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۱ - ۱۱:۱۰    
سخنگوی قوه قضاییه گفت: قوه قضاییه این اطمینان را می دهد که در دوره تحول اهتمام ویژه ای به خرج دهد تا تحقق عدالت را برای همه پیگیری کند.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۱ - ۱۱:۱۰    
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، در خصوص تاثیر تغذیه سالم در پیشگیری از سرطان، توضیحاتی ارائه داد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۱ - ۱۰:۴۳    
رئیس جمهور با تاکید بر اینکه دولت مردمی بیش از هر زمان دیگر خودش را متعهد به توجه به خواسته های مردم می داند، گفت: دولت مردمی نسبت به شکل دادن جامعه ای مبتنی بر اخلاق ...
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۱ - ۱۰:۴۳    
به تازگی لیستی از 34 اپلیکیشن خطرناک اندرویدی اعلام شده که قادرند امنیت دستگاه شما را به خطر بیندازند. توصیه می کنیم این اپلیکیشن ها را همین الان از گوشی خود حذف کنید.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۱ - ۱۰:۴۰    
رئیس اتحادیه بارفروشان تهران درباره قیمت واقعی میوه و صیفی جات در میوه فروشی های سطح شهر گفت: هر یک از خرده فروش ها می توانند با سود 30 تا 35 درصد محصولات را از میوه فروشان خریداری کنند.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۱ - ۱۰:۳۷    
سخنگوی نیروی هوایی اوکراین هشدار داد که این کشور توان دفاع کردن از خود در برابر موشک های بالستیک فاتح و ذوالفقار ایران را ندارد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۱ - ۱۰:۳۱    
حضرت آیت الله خامنه ای در آستانه آغاز ایام الله دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در مرقد امام خمینی(ره) و گلزار شهدا حضور یافتند.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۱ - ۱۰:۲۵    
سفیر پیشین ایران در نروژ و مجارستان گفت: هر چند آژانس پاسخ سوالات پادمانی را می خواهد و در شورای حکام ایران با قطعنامه ای دیگر تهدید می شود اما در شرایط فعلی حل و فصل مساله اوکراین در اولویت است ...
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۱ - ۱۰:۱۹    
بر اساس اطلاعیه جدید سامانه جامع تجارت، ثبت سفارش های با نوع ارز درهم یا دارای ردیف تخصیص ارز با نوع ارز درهم (که فاقد تامین ارز یا ترخیص بوده اند) با کشور مبدا/ذی نفع/تولیدکننده چین، تعلیق شده اند.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۱ - ۱۰:۱۴    
جزئیات انتقال 7 نماد معاملاتی به تابلو پایه زرد، 3 نماد به تابلو پایه نارنجی و 3 نماد به تابلو بازار پایه قرمز منتشر شد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۱ - ۰۹:۵۵    
رئیس پلیس فتای تهران بزرگ نسبت به احتمال کلاهبرداری از شهروندان از طریق تبلیغات جعلی فروش خودرو در فضای مجازی همزمان با شروع طرح پیش فروش محصولات برخی از شرکت های خودروساز هشدار داد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۱ - ۰۹:۵۵    
تحلیلگران عقیده دارند اگر روند آسان شدن سیاست های پولی فدرال رزرو ادامه داشته باشد، طلا هم به روند صعودی خود ادامه می دهد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۱ - ۰۹:۴۳    
شرایط فروش سایپا در دهه فجر 1401 اعلام شد. در این طرح، ساینا اس دوگانه سوز، کوییک مدل GX و کوییک R به بازار عرضه می شوند.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۱ - ۰۹:۲۹    
روش های متعددی برای تعدیل وزن وجود دارد و یکی از آن ها استفاده از هپی فورک (HapiFork) نوعی چنگال هوشمند است.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۱ - ۰۹:۲۸    
وزیر نفت گفت: در شرایطی که در حال سپری کردن زمستانی سختی هستیم با لطف خداوند و همراهی مردم 26 میلیون مشترک با قطعی گاز مواجه نشدند.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۱ - ۰۹:۰۷    
سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران بعد از ناکامی در بوندس لیگا احتمالا راهی مقصد دیگری خواهد شد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۱ - ۰۹:۰۱    
بیمه شدگان زن که ظرف یک سال قبل از زایمان سابقه پرداخت 60 روز حق بیمه را داشته باشند؛ به شرط عدم اشتغال به کار و مزدبگیری می توانند از کمک هزینه دوران بارداری استفاده کنند ...
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۱ - ۰۸:۴۹    
هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید گفت، دولت آمریکا به غیر از اف -16 مقادیر زیادی سلاح به اوکراین ارسال می کند.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۱ - ۰۸:۴۳    
بررسی بازار مسکن تهران حاکی از آن است که قیمت واحد 230 متری در آجودانیه 28 میلیارد و آپارتمان 63 متری در ابن بابویه 830 میلیون تومان قیمت گذاری شده است.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۱ - ۰۸:۴۰    
در پی برودت هوا و تداوم بارش امروز (سه شنبه) کلیه مقاطع تحصیلی شهرستان فیروزکوه و لواسانات و رودبار قصران غیرحضوری شد.