سه شنبه ۰۵ تیرساعت ۲۲:۴۵Jun 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای طلا 18 بهمن 1401 - tala.ir

طلا 29 اسفند 1394 طلا 30 اسفند 1395 طلا 29 اسفند 1396 طلا 29 اسفند 1397 طلا 6 آذر 1398 طلا 30 اسفند 1399 طلا 29 اسفند 1400 طلا 31 فروردین 1401 طلا 31 اردیبهشت 1401 طلا 31 خرداد 1401 طلا 31 تیر 1401 طلا 31 مرداد 1401 طلا 31 شهریور 1401 طلا 30 مهر 1401 طلا 30 آبان 1401 طلا 30 آذر 1401 طلا 1 دی 1401 طلا 29 اسفند 1401 طلا 1 بهمن 1401 طلا 2 بهمن 1401 طلا 3 بهمن 1401 طلا 4 بهمن 1401 طلا 5 بهمن 1401 طلا 6 بهمن 1401 طلا 7 بهمن 1401 طلا 8 بهمن 1401 طلا 9 بهمن 1401 طلا 10 بهمن 1401 طلا 11 بهمن 1401 طلا 12 بهمن 1401 طلا 13 بهمن 1401 طلا 14 بهمن 1401 طلا 15 بهمن 1401 طلا 16 بهمن 1401 طلا 17 بهمن 1401 طلا 18 بهمن 1401 طلا 19 بهمن 1401 طلا 20 بهمن 1401 طلا 21 بهمن 1401 طلا 22 بهمن 1401 طلا 23 بهمن 1401 طلا 24 بهمن 1401 طلا 25 بهمن 1401 طلا 26 بهمن 1401 طلا 27 بهمن 1401 طلا 28 بهمن 1401 طلا 29 بهمن 1401 طلا 30 بهمن 1401 
طلا   ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ - ۰۹:۰۲    
طرح جدید سایپا به زودی برگزار می شود.بروزرسانی این پیش فروش در واقع همان طرح فروشی است که خودروساز ساکن کیلومتر 15 جاده مخصوص از روز 13 بهمن ماه استارت زد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۲/۰۹ - ۱۴:۳۴    
با انتشار تصویر خروج سامانه پدافندی سوم خرداد در جریان رزمایش مدافعان آسمان ولایت 1401، تونل های زیر زمینی سامانه های موشکی پدافندهوایی رونمایی شد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۲/۰۲ - ۰۹:۰۱    
مصرف یک فنجان در روز از نوشیدنی که در ادامه معرفی می کنیم، به طور متوسط روزانه طول عمر یک مرد را حدود 9 دقیقه و طول عمر یک زن را حدود 3 دقیقه افزایش می دهد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۷ - ۱۰:۰۹    
گنجاندن میوه ها در رژیم غذایی یکی از عادت های سالم است که به تامین ویتامین های مختلف کمک می کند.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۰ - ۱۲:۱۳    
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز با تاکید بر شکست خوردن حملات صهیونیست ها در ایران، گفت که پاسخهای دردناکی به صهیونیست ها داده شده است.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۰ - ۰۹:۴۶    
نتایج تحقیقات نشان می دهد که مصرف غذاها با فیبر بالا با طول عمر بیشتر مرتبط است با این حال، این غذاها نباید فرآوری شده باشند.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۱۱:۴۰    
موزهای ظاهراً خراب و سیاه شده، بیش از موزهای سالم و زرد رنگ خاصیت دارند.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۰۹:۴۸    
لیر ترکیه به پایین ترین سطح خود رسید و بازارهای سهام آن پس از زلزله ای که دست کم 2200 کشته برجای گذاشت، ضربه دیگری به اقتصاد آسیب دیده از تورم فزاینده وارد کرد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۰۹:۳۳    
جورجینا و رونالدو به مناسبت تولد CR7 به دل کویر زده بودند.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۰۹:۳۳    
وزیر کار با تاکید بر اینکه دولت سیزدهم در حوزه اشتغال اهتمام جدی دارد، گفت: درصدد هستیم با اقدامات مختلف رکورد جدیدی را اشتغال ثبت کنیم.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۲۲:۲۶    
درپی تصمیم دولت عراق برای کاهش نرخ دلار به 1300 دینار، عراقی ها برای فروش دلارهایشان به صرافی ها هجوم بردند.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۲۲:۲۳    
دبیر شورای عالی فضای مجازی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی مشخص شد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۲۲:۰۸    
شورای عالی بورس با اتفاق آرا به ادامه عرضه خودرو در بورس رای داد و از همین امروز اطلاعیه های عرضه منتشر خواهد شد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۲۲:۰۵    
رئیس جمهور دسترسی آسان مردم به اینترنت با هدف تسهیل در امور، گشایش کسب و کارها و ارائه سریع تر خدمات را امری ضروری دانست و بر تلاش بیشتر دست اندرکاران در این زمینه تاکید کرد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۱۷:۴۴    
ربع سکه در جریان معاملات امروز بورس کالا با کاهش قیمت روبرو شد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۱۷:۳۲    
رئیس جمهور کشورمان در آیین دریافت استوارنامه سفیر جدید فرانسه نسبت به غلبه افراط گرایی در این کشور و حمایت از اسلام ستیزی هشدار داد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۱۶:۱۷    
دبیر انجمن واردکنندگان تلفن همراه ، تبلت و لوازم جانبی کشور ضمن اعلام اینکه مجوز واردات S23 صادر شده و ثبت سفارش آن در حال انجام است گفت ...
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۱۶:۰۸    
درحالی که دولت در لایحه بودجه سال آینده تغییری در عوارض خروج از کشور نسبت به سال جاری اعمال نکرده بود، سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1402 از "افزایش 20 درصدی این عوارض" خبر داده است ...
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۱۵:۰۵    
پایگاه هوایی راهکنشی عقاب 44 ارتش، مورد بازدید سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۱۴:۵۹    
رییس اتحادیه طلا و جواهر شمیرانات گفت: قیمت طلا و سکه در معاملات امروز به چند دلیل کاهش یافت.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۱۴:۵۳    
پاسخ بیشتر زیست شناسان به این مسئله بسیار قطعی و با اطمینان است و به این بستگی دارد که در مورد چه نوع تخم مرغی صحبت می کنید.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۱۴:۴۷    
زلزله، لرزش و جنبش و تکان خوردن زمین است که به دلیل آزاد شدن انرژی تخلیه شده از سنگ ها در گسل های پوسته زمین در مدّتی کوتاه روی می دهد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۱۴:۴۴    
سایت حسن روحانی در گزارشی به خاطره نقل شده در کتاب طهماسب مظاهری، رئیس اسبق بانک مرکزی از دوره ریاست خود بر بنیاد مستضعفان و جانبازان انقلاب اسلامی پاسخ داد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۱۴:۱۴    
زن بدون داشتن دلایل محکمه پسند نمی تواند طلاق بگیرد زیرا در قانون ما حق طلاق با مرد است. زن برای طلاق ناگزیر باید دلایل محکم و قابل قبولی را به دادگاه ارئه بدهد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۱۴:۰۵    
شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز با 18 هزار و 652 واحد افزایش در ارتفاع یک میلیون و 556 هزار واحدی ایستاد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۱۳:۵۹    
در حالی که دنا جوانان اخیرا معرفی شد قیمت پیکان جوانان به 180 میلیون تومان رسیده است.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۱۳:۳۸    
مالتیپل اسکلروزیس (ام.اس) یک اختلال التهابی مزمن سیستم اعصاب مرکزی است که با آسیب و از دست دهی غلاف میلین (ماده عایق اطراف رشته های عصبی) همراه است.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۱۳:۳۸    
سخنگوی بانک مرکزی اعلام کرد مرحله سوم عرضه ربع سکه دربورس تا ساعتی دیگر منتشر می شود.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۱۳:۳۸    
سازمان هواشناسی در جدیدترین پیش بینی ها از وضعیت جوی از بارش برف و باران، کاهش چشمگیر دما، وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در نقاط مختلف کشور خبر داد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۱۳:۲۶    
نمایندگان مجلس طی بیانیه ای از فرمان عفو عمومی مقام معظم رهبری قدردانی کردند.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۱۳:۱۸    
چند بازیکن تیم ملی فوتبال قطع عضو ایران که در باشگاههای ترکیه مشغول فعالیت بودند، در زلزله این کشور سرنوشت تلخی پیدا کردند.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۱۳:۰۲    
اگر فکر می کنید بسیار باهوش و دقیق هستید بگویید 5 اختلاف میان این 2 تصویر زیبا چیست؟
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۱۲:۳۵    
قیمت محصولات سایپا و ایران خودرو امروز با نوسان 5 تا 10 میلیونی دادو ستد می شود.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۱۲:۲۶    
وزیر اقتصاد گفت: بانک مرکزی برای کاهش حباب سکه، اقدام به عرضه ربع سکه در بورس کالا کرده است.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۱۲:۰۸    
حق سنوات به عنوان پاداش پایان کار به آن دسته از کارگرانی داده می شود که سابقه یک ساله کاری دارند. اما پایه سنوات برای کارگاه هایی است که طرح طبقه بندی مشاغل دارند که پایه سنوات به حداقل حقوق آنها ...
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۱۲:۰۵    
سرلشکر محمد باقری گفت: امروز قدرت دفاعی و توان بازدارندگی جمهوری اسلامی آنچنان بارور شده که بیش از 90 درصد محصولات مورد نیاز را خودمان تولید می کنیم و تجهیزات دفاعی ما درخواست کنندگان فراوانی پیدا ...
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۱۱:۵۹    
گوشی های سامسونگ دارای یک ویژگی مخفی به نام Auto Optimization هستند که می تواند عملکرد گوشی را بهینه کرده و توان دستگاه را بیشتر کند.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۱۱:۵۰    
ثبت نام سفرهای زیارتی به عتبات تا پایان بهمن ماه در حال انجام است و هزینه این سفرها که برای این دوره اعلام شده بود، با توجه به نوسان نرخ دلار دوباره گران شد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۱۱:۴۷    
با حضور عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و حسن سالاریه، رئیس سازمان فضایی از دو ماهواره ناهید 2 و طلوع 3 رونمایی می شود.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۱۱:۱۴    
وزیر ارتباطات با اشاره به امکان برقراری تماس صوتی و تصویری با کیفیت از طریق پلت فرم های داخلی با هموطنان خارج از کشور ...
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۱۰:۵۹    
سردار آزمون در گفتگویی ادعای جالب و البته عجیبی را مطرح کرد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۱۰:۵۰    
آمریکا مجموعه ای از معافیت های تحریمی در زمینه همکاری هسته ای تهران و مسکو را تمدید کرد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۱۰:۳۸    
نمایندگان مجلس ترکیب جدیدی برای اعضای هیأت عالی بانک مرکزی در نظر گرفتند.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۱۰:۳۵    
سلمان رشدی امروز برای اولین بار بعد از حمله ای که در مردادماه علیه او انجام شد با روزنامه نیویورکر مصاحبه کرده است.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۱۰:۲۶    
گرچه برخی محققان در سال های گذشته اظهار کرده بودند که ژن های به دست آمده از مادران مقصر طاسی افراد هستند، اما به تازگی یک پزشک اظهار کرده اگر در 30 سالگی شروع به کچل شدن کردید، تقصیر مادر شما نیست.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۱۰:۱۱    
رفع ایرادات شورای نگهبان به طرح بانکداری اسلامی در دستورکار نمایندگان در جلسه علنی امروز قرار دارد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۰۹:۵۹    
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس از مصوبه کمیسیون تلفیق برای عرضه تمامی خودروها در بورس کالا خبر داد و گفت: تصمیم گیری عرضه خودرو در بورس کالا از شورای رقابت اخذ می شود و به بورس کالا سپرده خواهد شد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۰۹:۵۳    
سخنگوی هیات رئیسه مجلس خبر داد که طرح صیانت از فضای مجازی دستورکار مجلس خارج شده است.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۰۹:۴۷    
"کاربرد پرتوها" نامی کمتر آشنا در چرخه سوخت هسته ای است. این بخش هر چند با زندگی روزمره و نیازهای ضروری در بخش های بهداشت و درمان و تشخیص سرطان ها و بیماری های صعب العلاج و نیز در بخش کشاورزی و صنعت ...
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۰۹:۴۷    
در چهل و هفتمین دوره برگزاری مسابقه عکس مطبوعاتی جهان(World Press Photo) در بخش تک عکس خبری در سال 2004 عکس عطا طاهرکناره با تصویری از زلزله بم به مقام دوم رسید.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۰۹:۳۸    
یکی از مصارف ارزی پیش بینی شده در مصوبه اخیر بانک مرکزی، ارز درمانی برای بیمارانی است که بنا به تشخیص و تایید دستگاه های ذی صلاح نیاز به سفر خارجی و درمان در کشور دیگری دارند.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۰۹:۳۵    
هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی کاخ سفید هراس واشنگتن را از تعمیق روابط دفاعی میان ایران و روسیه و تاثیر آن بر شرکا و دوستان منطقه ای واشنگتن در غرب آسیا (خاورمیانه) اعلام کرد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۰۹:۳۵    
دبیر کل سازمان ملل هشدار داد، جنگ روسیه و اوکراین ممکن است به سطح یک درگیری گسترده تر جهانی برسد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ۰۹:۳۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا ضمن تکرار ادعاهای دولت این کشور مبنی بر حمایت نظامی ایران از روسیه در جنگ اوکراین، گفت که واشنگتن به دنبال مقابله با روابط امنیتی تهران-مسکو خواهد بود.