سه شنبه ۰۵ تیرساعت ۱۲:۵۶Jun 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای طلا 19 بهمن 1401 - tala.ir

طلا 29 اسفند 1394 طلا 30 اسفند 1395 طلا 29 اسفند 1396 طلا 29 اسفند 1397 طلا 6 آذر 1398 طلا 30 اسفند 1399 طلا 29 اسفند 1400 طلا 31 فروردین 1401 طلا 31 اردیبهشت 1401 طلا 31 خرداد 1401 طلا 31 تیر 1401 طلا 31 مرداد 1401 طلا 31 شهریور 1401 طلا 30 مهر 1401 طلا 30 آبان 1401 طلا 30 آذر 1401 طلا 1 دی 1401 طلا 29 اسفند 1401 طلا 1 بهمن 1401 طلا 2 بهمن 1401 طلا 3 بهمن 1401 طلا 4 بهمن 1401 طلا 5 بهمن 1401 طلا 6 بهمن 1401 طلا 7 بهمن 1401 طلا 8 بهمن 1401 طلا 9 بهمن 1401 طلا 10 بهمن 1401 طلا 11 بهمن 1401 طلا 12 بهمن 1401 طلا 13 بهمن 1401 طلا 14 بهمن 1401 طلا 15 بهمن 1401 طلا 16 بهمن 1401 طلا 17 بهمن 1401 طلا 18 بهمن 1401 طلا 19 بهمن 1401 طلا 20 بهمن 1401 طلا 21 بهمن 1401 طلا 22 بهمن 1401 طلا 23 بهمن 1401 طلا 24 بهمن 1401 طلا 25 بهمن 1401 طلا 26 بهمن 1401 طلا 27 بهمن 1401 طلا 28 بهمن 1401 طلا 29 بهمن 1401 طلا 30 بهمن 1401 
طلا   ۱۴۰۱/۱۲/۰۹ - ۱۲:۱۳    
قیمت جدید پژو 207 اتوماتیک TU5 پانوراما مدل 1400 به 990 میلیون تومان رسیده است. پژو 207 دنده ای پانوراما مدل 1399 نیز 730 میلیون تومان قیمت خورده است ...
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۸:۲۵    
ناتوانی دولت اردوغان در مدیریت بحران زلزله ترکیه باعث اعتراض شهروندان این کشور در فضای مجازی شده است.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۸ - ۱۲:۳۸    
آن طور که از گزارش ها پیداست، هنوز ترفند عرضه گوشت های وارداتی در تنظیم بازار گوشت موثر نبوده است.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۵ - ۱۳:۵۶    
رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور در بخشنامه ای اختیار بخشودگی جرایم مالیاتی را تا آخر بهمن ماه سال جاری به مدیران کل امور مالیاتی استان ها تفویض کرد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۳ - ۱۹:۵۰    
امروز 13 هزار و 339 قطعه ربع سکه بهار آزادی تا قیمت 8 میلیون و 10 هزار تومان در بورس کالا به متقاضیان فروخته شد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۱ - ۱۵:۵۲    
قیمت الاغ در بازار ایران افزایش پیدا کرد و این حیوان باربر که در نواحی کوهستانی بسیار کاربرد دارد، گران شد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۰ - ۱۴:۲۲    
ترخون کالری و کربوهیدرات کمی دارد و حاوی مواد مغذی متنوعی است که می توانند برای سلامتی مصرف کنندگان مفید باشند. تنها یک قاشق غذاخوری (1 ...
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۰ - ۱۲:۰۷    
روابط عمومی دادگستری آذربایجان غربی اعلام کرد: با صدور حکم از سوی یک قاضی دادگاه بخش محمدیار، متهم به خرید 10 دستگاه بخاری برقی برای زلزله زدگان خوی به جای تحمل مجازات حبس، محکوم شد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۰ - ۱۱:۳۱    
مرحله یکصد و چهل و چهارمین یارانه نقدی به حساب سرپرستان خانوار واریز شد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۰ - ۱۱:۱۳    
کارفرمایان مکلفند به هر یک از کارگران خود به نسبت یک سال کار، معادل 60 روز آخرین مزد به عنوان عیدی و پاداش بپردازند و مبلغ پرداختی از این بابت به هر یک از کارگران نباید از معادل 90 روز حداقل مزد ...
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۰ - ۱۰:۵۵    
رئیس سازمان انرژی اتمی در گفت وگو با اسپوتنیک گفت: آژانس بین المللی انرژی اتمی اطلاعات برنامه هسته ای ایران را در اختیار مخالفان مذاکرات برای ازسرگیری برجام قرار می دهد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۰ - ۰۹:۵۵    
این روزها آگهی های فروش شرکت مدیران خودرو در فضای مجازی فراوان دیده می شود اما وقتی خریدار با شرکت تماس می گیرد مسئولان فروش اعلام می کنند این آگهی های فروش که به مناسبت دهه فجر اعلام شده فقط جنبه ...
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۰ - ۰۹:۳۱    
معاملات بورس استانبول برای اولین بار از سال 1999 متوقف شد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۰ - ۰۹:۲۵    
شبکه آمریکایی نوشت فرماندهان ارتش ایران در زمان رونمایی از پایگاه زیرزمینی نیروی هوایی ارتش پیامی تهدیدآمیز برای رژیم صهیونیستی ارسال کردند.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۰ - ۰۹:۱۳    
سازمان امور مالیاتی کشور در اطلاعیه ای بخشودگی جرایم مالیاتی به مناسبت گرامی داشت دهه مبارک فجر و تکریم مودیان را اعلام کرد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۰ - ۰۹:۰۷    
مدیرکل دامپزشکی استان تهران گفت: گوشت های وارداتی قبل از اینکه اجازه ترخیص به آنها داده شود مورد بررسی و آزمایش های بهداشتی قرار می گیرد و گوشت غیرمنطبق با ضوابط بهداشتی وارد کشور نشده است.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۰ - ۰۸:۵۲    
ویتامین B 12 به حفظ سلامت اعصاب و سلول های خونی کمک می کند و در تشکیل DNA هم نقش دارد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۱۶:۳۳    
معاون سازمان حمایت در نامه ای به رئیس اتاق اصناف ایران خواستار نظارت ویژه بر فعالیت واحد های صنفی برگزار کننده فروش فوق العاده و حراج در هفته های پایانی سال شد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۱۶:۱۵    
سازمان هواشناسی طی اطلاعیه هایی از ادامه فعالیت سامانه بارشی در کشور، تقویت آن و نفوذ هوای سرد خبر و نسبت به کولاک برق و اختلال در انتقال منابع انرژی هشدار داد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۱۶:۰۳    
شرایط فروش سدان ریسپکت پرایم ویژه بهمن ماه 1401 اعلام شد. بهمن موتور سدان ریسپکت پرایم را ویژه بهمن ماه در بورس کالا عرضه می کند.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۱۵:۴۲    
قانون گذاران آمریکایی با استناد به ادعای به کار رفتن قطعات ساخت آمریکا در پهپادهای ایرانی، از دولت بایدن خواستند زنجیره تامین صنایع پهپادی ایران را مختل کند.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۱۵:۱۴    
روز گذشته رحیم زارع سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1402 از مصوبه این کمیسیون درباره افزایش 20 درصدی عوارض خروج از کشور خبر داد؛ موضوعی که در لایحه پیشنهادی دولت نیامده بود.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۱۴:۴۷    
یک رسانه خارجی شوخی جالبی با چهره مهدی طارمی، مهاجم ایرانی تیم پورتو انجام داد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۱۴:۴۴    
قیمت طلا و سکه در معاملات امروز به دلیل افرایش اونس جهانی با نوسان جزیی داد و ستد شد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۱۴:۲۶    
در قانون مجازات اسلامی در فصل پانزدهم تعزیرات و مجازات های بازدارنده تحت عنوان هتک حرمت اشخاص به موضوع توهین و فحاشی پرداخته شده است و برای آن مجازات های مختلفی قرار داده شده است.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۱۴:۱۷    
رئیس جمهور تصریح کرد: فروش خودرو در شرکت های خودروساز باید کاملا تابع دستورالعمل 8 بندی صادر شده از سوی دولت انجام شود و چنانچه دستگاهی درخواستی خارج از این ضابطه مطرح کرده باشد ...
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۱۴:۱۱    
شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز چهارشنبه، 19 بهمن ماه با یک هزار و 556 واحد افزایش در ارتفاع یک میلیون و 558 هزار واحدی ایستاد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۱۴:۰۵    
امروزه با افزایش استفاده از گوشی های همراه و تکنولوژی بسیاری از کارها به سهولت و سریع انجام می شود اما این افزایش استفاده از تکنولوژی به تبع مشکلات و مسائلی را هم در جامعه به وجود آورده است ...
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۱۳:۵۶    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز از غرفه پایگاه خبری طلا در نمایشگاه فناوری های محتوای فضای مجازی CTEX دیدار کرد
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۱۳:۴۷    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره زمان واریز عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی گفت: امیدواریم تا نیمه اسفندماه عیدی بازنشستگان را واریز کنیم.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۱۳:۲۰    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره زمان واریز عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی گفت: امیدواریم تا نیمه اسفندماه عیدی بازنشستگان را واریز کنیم.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۱۲:۴۴    
مدیرعامل ایران خودرو گفت: قیمت گذاری دستوری سبب زیان سهامداران خودرویی شده و براساس ماده 90 سیاست اصل 44 قانون اساسی ...
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۱۲:۳۸    
رهبر معظم انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه بیست و دوم بهمن امسال ان شاءاللّه به توفیق الهی مظهر حضور مردم، مظهر عزت مردم، مظهر اعتماد مردم به یکدیگر و مظهر اتحاد ملی است ...
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۱۲:۱۸    
وزیر اقتصاد و امور دارایی اعلام کرد که جریمه بدهی افراد به بانک ها در صورت پرداخت اصل بدهی تا اول اسفند بخشوده می شود.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۱۲:۱۶    
رییس سازمان انرژی اتمی تاکید کرد که انتظار ما همیشه از آژانس بین المللی انرژی اتمی این بوده که بخشی از جریان سیاسی و فشار علیه جمهوری اسلامی نباشد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۱۲:۱۳    
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از تولید خودرو آریا با موتور میتسوبیشی 2000 سی سی در سال آینده خبر داد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۱۱:۵۵    
رییس سازمان هواپیمایی از شکایت رسمی ایران علیه امریکا به ایکائو خبر داد و گفت: زمینگیری 10 فروند هواپیمای برجام (ATR) سند رسمی شکایت ما برای مغایرت رفتار آمریکا با روح قوانین ایکائو( سازمان جهانی ...
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۱۱:۴۶    
جدیدترین قیمت دلار و یورو در بازارهای مختلف به شرح زیر است.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۱۱:۳۷    
رئیس مرکز لرزه نگاری کشور از وقوع زمین لرزه 4.1 ریشتری در مرز استانهای خوزستان، چهار محال بختیاری، اصفهان و لرستان خبر داد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۱۱:۰۳    
بیل گیتس، بنیانگذار شرکت بزرگ مایکروسافت و یکی از ثروتمندترین افراد جهان به تازگی از سه روشی که فکر می کند ChatGPT و هوش مصنوعی می تواند برای مردم مفید باشد، نام برده است.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۱۰:۵۱    
مقام های پانامایی با رد فشارهای آمریکا اعلام کردند کشتی های نیروی دریایی ایرانی تا زمانی که از قوانین بین المللی تبعیت کنند، اجازه تردد در کانال پاناما را دارند.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۱۰:۵۱    
مذاکره کننده ارشد روسیه در مذاکرات وین در پیامی روند فعلی مذاکرات احیای توافق هسته ای را همراه با تنش دانست.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۱۰:۵۱    
رئیس جمهور آمریکا در سخنرانی سالانه خود در کنگره هشدار داد که اگر چین حاکمیت ایالات متحده را تهدید کند، واشنگتن اقدام می کند.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۱۰:۵۱    
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی از درز گزارش های محرمانه این سازمان درباره برنامه هسته ای کشورمان به رسانه ها ابراز تاسف، اما ادعا کرد که آژانس ابزاری برای کنترل و جلوگیری از تکرار این مساله ندارد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۱۰:۵۱    
رهبر معظم انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه بیست و دوم بهمن امسال ان شاءاللّه به توفیق الهی مظهر حضور مردم، مظهر عزت مردم، مظهر اعتماد مردم به یکدیگر و مظهر اتحاد ملی است ...
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۱۰:۴۸    
دبیر شورای عالی مناطق آزاد با اعلام جزئیات توافق با وزارت صمت برای واردات خودرو گفت: خودروهای صفر کیلومتر از طریق مناطق آزاد وارد کشور می شود.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۱۰:۱۸    
قیمت طلا امروز در بازارهای جهانی و پس از سخنرانی جرومی پاول افزایش اندکی داشت.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۱۰:۱۸    
کارگر گفت: حدود 10 میلیون کارت هوشمند ملی معوقه داشتیم که بیش از 9 میلیون آن صادر و تحویل شده است.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۱۰:۰۳    
رئیس سازمان بورس در پاسخ به این پرسش که آیا با عرضه خودرو در بورس کالا، قرعه کشی خودرو حذف می شود؟ گفت: در مورد خودرو هایی که در بورس کالا عرضه می شوند ...
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۱۰:۰۳    
سخنگوی انجمن صنایع لبنی ایران گفت: از امروز چهارشنبه، لبنیات با 20 درصد تخفیف در 17 میدان میوه و تره بار تهران عرضه می شود.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۱۰:۰۳    
پدری در شهر قهرمان ماراش ترکیه حتی برای لحظه ای با وجود سرمای شدید، دست دختر 15 ساله اش را که زیر آوار جان باخت، رها نکرد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۱۰:۰۳    
دستور پخت چند نوع کوکو از زمان قاجار باقی مانده است که نشان می دهد تغییرات چندانی در پخت کوکو از گذشته تاکنون ایجاد نشده است.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۰۹:۴۸    
چند روز قبل دو زن میانسال با حضور در دادسرای امور جنایی تهران از برادرشان شکایت کردند و مدعی شدند که او در مرگ پدر پیرشان نقش داشته است.