سه شنبه ۰۵ تیرساعت ۱۱:۴۶Jun 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای طلا 2 بهمن 1401 - tala.ir

طلا 29 اسفند 1394 طلا 30 اسفند 1395 طلا 29 اسفند 1396 طلا 29 اسفند 1397 طلا 6 آذر 1398 طلا 30 اسفند 1399 طلا 29 اسفند 1400 طلا 31 فروردین 1401 طلا 31 اردیبهشت 1401 طلا 31 خرداد 1401 طلا 31 تیر 1401 طلا 31 مرداد 1401 طلا 31 شهریور 1401 طلا 30 مهر 1401 طلا 30 آبان 1401 طلا 30 آذر 1401 طلا 1 دی 1401 طلا 29 اسفند 1401 طلا 1 بهمن 1401 طلا 2 بهمن 1401 طلا 3 بهمن 1401 طلا 4 بهمن 1401 طلا 5 بهمن 1401 طلا 6 بهمن 1401 طلا 7 بهمن 1401 طلا 8 بهمن 1401 طلا 9 بهمن 1401 طلا 10 بهمن 1401 طلا 11 بهمن 1401 طلا 12 بهمن 1401 طلا 13 بهمن 1401 طلا 14 بهمن 1401 طلا 15 بهمن 1401 طلا 16 بهمن 1401 طلا 17 بهمن 1401 طلا 18 بهمن 1401 طلا 19 بهمن 1401 طلا 20 بهمن 1401 طلا 21 بهمن 1401 طلا 22 بهمن 1401 طلا 23 بهمن 1401 طلا 24 بهمن 1401 طلا 25 بهمن 1401 طلا 26 بهمن 1401 طلا 27 بهمن 1401 طلا 28 بهمن 1401 طلا 29 بهمن 1401 طلا 30 بهمن 1401 
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ - ۲۲:۰۳    
بانک مرکزی اعلام کرد امروز (دوشنبه، 17 مهرماه 1401) مجموع ارز عرضه شده در سامانه نیما معادل 289 میلیون دلار شد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۹ - ۱۷:۰۶    
قیمت روز سمند دوگانه سوز LX ، EF7 مدل 1401 به 510 میلیون رسیده است که طی به معنای افزایش 45 میلیونی طی یک هفته است.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۸ - ۱۵:۱۰    
جدیدترین قیمت دلار و یورو، سکه و طلا در در معاملات امروز به شرح زیر است.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۴ - ۱۷:۵۹    
در نخستین روز شروع مرحله دوم عرضه ربع سکه بهار آزادی در بورس تعداد 4767 قطعه ربع سکه بهار آزادی تا قیمت 7 میلیون و 920 هزار تومان در بورس کالا عرضه شد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۴ - ۱۲:۵۲    
مهریه مالی است که قابلیت تملک داشته باشد و در عقد نکاح، مرد تعهد می کند که آن را به زن بپردازد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۳ - ۱۲:۱۷    
سخنان اخیر وزیر ارتباطات حاکی از آن است که این وزارتخانه قصد دارد ابزارهای ویژه دور زدن تحریم ها نظیر فیلترشکن قانونی را به برنامه نویسان و شرکت های دانش بنیان ارائه دهد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۳ - ۱۱:۴۱    
طبق بخشنامه بانک مرکزی، از فردا مردم میتوانند از صرافی ها 5000 یورو دریافت کنند؛ خریداران برای دریافت ارز باید کارت ملی همراه داشته باشند.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۳ - ۱۰:۳۲    
در تهران هنوز یک خیابان وجود دارد که به نام یکی از پادشاهان ایران است.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۳ - ۰۹:۵۹    
ابرستاره پرتغالی به اولین بازی اش در آسیا واکنش نشان داد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۳ - ۰۹:۲۰    
سن بازنشستگی در ایران را برخی کشورها مقایسه کرده است.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۲ - ۲۲:۲۲    
فرزین با تأکید براینکه تمام نیازهای ارزی اساسی کشور در 20 روز گذشته با دلار 28500 تومانی تأمین شد، خطاب به مردم گفت: نگران نباشید حواسمان به بازار ارز هست.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۲ - ۲۲:۲۰    
فرزین با تأکید براینکه تمام نیازهای ارزی اساسی کشور در 20 روز گذشته با دلار 28500 تومانی تأمین شد، خطاب به مردم گفت: نگران نباشید حواسمان به بازار ارز هست.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۲ - ۲۰:۵۰    
وزیر آموزش و پرورش گفت: طبق آخرین تصمیم گیری ها تمام مدارس و مراکز آموزشی اعم از مهدکودک تا دوره متوسطه دوم در سراسر کشور از فردا دایر است.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۲ - ۱۸:۵۲    
رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران ضمن بیان پتانسیل های بالای نمایشگاه طلا و جواهر شیراز، این نمایشگاه را یکی از پربازدیدترین نمایشگاههای طلا و جواهر کشور عنوان کرد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۲ - ۱۸:۳۲    
شورای رقابت در قالب اطلاعیه ای اعلام کرد که با توجه به التهاب ایجاد شده در بازار خودرو و ضرورت تبیین اقدامات شورا، این اقدامات تشریح می شود.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۲ - ۱۸:۲۰    
با توجه به افزایش شاخص های آلودگی هوا و همچنین برودت بی سابقه هوا در چند استان ، مدارس و دانشگاه ها در برخی استان ها در روز دوشنبه سوم بهمن ماه تعطیل شد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۲ - ۱۷:۳۵    
بر اساس تحقیقات و نظرسنجی های جدید، جرج کلونی (George Clooney) روباه نقره ای، از سوی بریتانیایی ها به عنوان جذاب ترین موخاکستری جهان انتخاب شد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۲ - ۱۷:۲۳    
طی ساعات اخیر، تصاویری در شبکه های اجتماعی مبنی بر اینکه در داخل ساختمان های یک شرکت اینترنتی برخی کارمندان کشف حجاب می کنند، منتشر شده است.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۲ - ۱۶:۵۰    
در جدول زیر قیمت روز انواع هیوندای را در بازار مشاهده می کنید
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۲ - ۱۶:۳۵    
رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از دستگیری 201 دلال ارزی در آذر و دی خبر داد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۲ - ۱۶:۲۶    
بر اساس مصوبات جلسه ویژه پیگیری برنامه های اولویت دار دولت، عرضه اولین گروه خودروهای وارداتی (چانگان) در بورس 4 بهمن عملیاتی خواهد شد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۲ - ۱۶:۲۰    
براساس بخشنامه جدیدی که بانک مرکزی به صرافی ها ابلاغ کرده است، شرایط خرید و فروش ارز صادراتی تغییر کرده و دیگر صرافی ها امکان خرید ارز صادرکنندگان را ندارند.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۲ - ۱۶:۱۷    
وزیر اطلاعات طی بیانیه ای در واکنش به اقدام اخیر پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران هشدار داد که وزارت اطلاعات و جامعه ی اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران ...
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۲ - ۱۴:۳۲    
نائب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: قیمت طلا و سکه امروز به دلیل نوسان نرخ ارز باز هم گران شد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۲ - ۱۴:۲۰    
سخنگوی وزارت خارجه کشورمان در توییتی نوشت: جنگ جاری ترکیبی و شناختی غرب علیه ایران، استمرار جنگ نظامی، اقتصادی، سیاسی و روانی آنها علیه ایران است و همچون گذشته محکوم به شکست است.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۲ - ۱۳:۵۹    
فضانوردان ناسا تصاویر جدید و بی نظیری از دماوند را منتشر کردند.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۲ - ۱۳:۵۰    
آیا تابحال با یک مرد هوسباز برخورد کرده اید؟ آیا می دانید که ویژگی یک مرد هوسباز چیست؟
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۲ - ۱۳:۴۷    
سازمان تأمین اجتماعی با هشدار در مورد افزایش فعالیت های مجرمانه و کلاهبردارانه سودجویان برای فریب بیمه شدگان و بازنشستگان تحت پوشش این سازمان توضیحاتی داد
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۲ - ۱۳:۴۷    
رئیس قوه قضاییه گفت: بعضا مشاهده می شود که بعضی افراد با جعل عنوان مسئولان نظام و قوه قضاییه بر سر مردم کلاه می گذارند و از مردم اخاذی و آنها را تهدید می کنند یا آنکه خود را به مسئولان منتسب می کنند.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۲ - ۱۳:۱۱    
طرح اقدام متقابل و متناظر با مصوبات اتحادیه اروپا در راستای صیانت از قانون اساسی و منافع و حقوق ملت ایران اعلام وصول شد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۲ - ۱۲:۳۵    
لیست قیمت کارخانه ای محصولات سایپا ویژه بهمن 1401 منتشر شد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۲ - ۱۲:۲۹    
در راستای مدیریت بازار ارز و به منظور پاسخگویی به نیازهای مردم، امکان فروش ارز به مردم تا سقف 5 هزار یورو یا معادل آن به سایر ارزها برای صرافی ها دارای مجوز معتبر از بانک مرکزی ...
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۲ - ۱۲:۲۶    
وزیر خارجه در واکنش به اقدام اخیر پارلمان اروپا علیه سپاه، گفت: بنابر اظهارات رئیس دوره ای اتحادیه اروپا ...
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۲ - ۱۲:۲۳    
سازمان هواشناسی با صدور اطلاعیه هایی با اشاره به نفوذ و ماندگاری هوای سرد در کشور نسبت به اختلال در انتقال حامل های انرژی و خسارت به کشاورزان هشدار صادر کرد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۲ - ۱۱:۵۳    
دادستان تهران گفت: کیفرخواست مدیر و چهار کارمند بانک دی شعبه حافظ به اتهام اهمال و قصور در انجام وظیفه صادر شد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۲ - ۱۱:۵۰    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به ارائه توضیحاتی درباره جزییات طرح مجلس درمقابله با اقدام اروپایی ها علیه سپاه پرداخت.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۲ - ۱۱:۴۴    
پرستار جوانی صبح یک روز هنگام مراجعه به محل کارش در بیمارستان با همسر خود در حالی مواجه شد که از چشمانش خون می بارید و هدف ضربات متعدد قمه او قرار گرفت.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۲ - ۱۱:۱۷    
دانشیار دانشگاه علوم پزشکی ایران، در مورد شایع ترین سرطان در کشور که هر 45 دقیقه یک زن را مبتلا می کند، توضیحاتی ارائه داد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۲ - ۱۱:۱۴    
کریس ویپل نویسنده و مفسر سیاسی آمریکایی در تازه ترین کتاب خود به اختلاف عقاید میان دونالد ترامپ و جارد کوشنر ...
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۲ - ۱۱:۱۱    
اگر فکر می کنید بسیار باهوش و دقیق هستید 5 مشکل اصلی این تصویر زیبا را پیدا کنید؟
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۲ - ۱۱:۰۷    
یک مقام دادستانی کل اوکراین گفت که هنوز نمی توان تائید کرد پهپادهای استفاده شده توسط روسیه در جنگ اوکراین ساخت ایران است.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۲ - ۱۱:۰۵    
بانک مرکزی اعلام کرد: نوسانات جاری بازار غیررسمی ارز به دلیل عوامل روانی و انتظاری است براین اساس سیاست ارزی جدید بانک مرکزی متمرکز کنترل نوسانات و حفظ ثبات و آرامش در بازار رسمی ارز است.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۲ - ۱۰:۵۶    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اقدام پارلمان اروپا در قرار دادن سپاه در لیست گروه های تروریستی گفت : پارلمان اروپایی به پای خود شلیک کرد. پاسخ، متقابل است.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۲ - ۱۰:۴۴    
پسر در یک چمدان پنهان شد، و دختر او را پیدا کرد، اما آن را بیرون نکشید، بلکه زیپ چمدان را محکم بست!
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۲ - ۱۰:۴۰    
وکیل رئیس جمهور آمریکا خبر داد که در جریان تفتیش خانه شخصی بایدن، شش سند محرمانه مربوط به زمان حضور بایدن در مجلس سنا و همچنین معاونت دولت اوباما کشف شده است.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۲ - ۱۰:۴۰    
جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی از دقایقی پیش با حضور فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و وزیر خارجه آغاز شد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۲ - ۱۰:۴۰    
رئیس مجلس شورای اسلامی مجلس با بیان اینکه مجلس به هر اقدامی که به معنای لیست گذاری سپاه در فهرست گروه های تروریستی یا فهرست های تحریمی باشد، اقدام متقابل، فوری و قاطع نشان می دهد ...
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۲ - ۱۰:۴۰    
رئیس جمهور به منظور دفاع از کلیات لایحه بودجه سال 1402 کل کشور لحظاتی قبل وارد صحن مجلس شورای اسلامی شد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۲ - ۱۰:۴۰    
محققان موفق به توسعه سیستمی شده اند که با استفاده از تکنولوژی WiFi و بدون دوربین می تواند تنها با بازگشت سیگنال ها، داخل خانه شما را ببیند!
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۲ - ۱۰:۳۷    
بازار خودرو در اولین روز بهمن ماه با رشد عجیب قیمت خودرو روبرو شد، بطوریکه هایما S7 پلاس در یک روز رشدی 150 میلیونی را تجربه کرد و قیمت آن به یک میلیارد و 430 میلیون تومان رسید.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۲ - ۱۰:۲۲    
بازار ارزهای مجازی به طرز غیرمنتظره ای در 2023 تقویت شده است.قیمت بیت کوین تا بالاترین رقم از اواسط سپتامبر یعنی بیش از 22 هزار دلار افزایش یافته است.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۲ - ۱۰:۲۲    
متوسط زمان تاخیر پروازهای تاخیردار از سوی شرکت های هواپیمایی داخلی در آذر ماه، به 81 دقیقه رسیده و 34 درصد پروازها را شامل می شود که نسبت به آمار 29 درصدی پروازها در مهر افزایش یافته است.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۲ - ۱۰:۰۷    
سرمایه گذاران پیش بینی می کنند کاهش ارزش دلار، تورم و سایر سیاست های پولی دولت فدرال آمریکا قیمت نقره را 50 درصد در سال جاری میلادی افزایش داده و به 38 دلار در هر اونس برساند ...
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۲ - ۱۰:۰۷    
چند روز بیشتر به شروع جشنواره فیلم فجر باقی نمانده است، جشنواره ای که حالا به دوره چهل و یکم خود رسیده است ...
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۲ - ۰۹:۵۲    
خبرها حاکی از آن است که شرکت پارس خودرو وظیفه تولید سهند و کادیلا را بر عهده خواهد داشت. در ادامه با مشخصات این دو محصول جدید سایپا آشنا خواهیم شد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۲ - ۰۹:۲۲    
زارع پور گفت: اگر کندی در پیام رسان های داخلی مشاهده کردید با شماره 195 تماس بگیرید.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۰۲ - ۰۹:۲۲    
کمبود مواد مغذی و رژیم های غذایی نامناسب از دلایل رایج نازک شدن مو و ریزش آن است.