سه شنبه ۰۵ تیرساعت ۲۲:۳۷Jun 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای طلا 10 بهمن 1401 - tala.ir

طلا 29 اسفند 1394 طلا 30 اسفند 1395 طلا 29 اسفند 1396 طلا 29 اسفند 1397 طلا 6 آذر 1398 طلا 30 اسفند 1399 طلا 29 اسفند 1400 طلا 31 فروردین 1401 طلا 31 اردیبهشت 1401 طلا 31 خرداد 1401 طلا 31 تیر 1401 طلا 31 مرداد 1401 طلا 31 شهریور 1401 طلا 30 مهر 1401 طلا 30 آبان 1401 طلا 30 آذر 1401 طلا 1 دی 1401 طلا 29 اسفند 1401 طلا 1 بهمن 1401 طلا 2 بهمن 1401 طلا 3 بهمن 1401 طلا 4 بهمن 1401 طلا 5 بهمن 1401 طلا 6 بهمن 1401 طلا 7 بهمن 1401 طلا 8 بهمن 1401 طلا 9 بهمن 1401 طلا 10 بهمن 1401 طلا 11 بهمن 1401 طلا 12 بهمن 1401 طلا 13 بهمن 1401 طلا 14 بهمن 1401 طلا 15 بهمن 1401 طلا 16 بهمن 1401 طلا 17 بهمن 1401 طلا 18 بهمن 1401 طلا 19 بهمن 1401 طلا 20 بهمن 1401 طلا 21 بهمن 1401 طلا 22 بهمن 1401 طلا 23 بهمن 1401 طلا 24 بهمن 1401 طلا 25 بهمن 1401 طلا 26 بهمن 1401 طلا 27 بهمن 1401 طلا 28 بهمن 1401 طلا 29 بهمن 1401 طلا 30 بهمن 1401 
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ - ۱۰:۴۱    
جدیدترین قیمت دلار و یورو در بازارهای مختلف به شرح زیر است.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ - ۱۵:۴۸    
بر اساس مصوبه اخیر ابلاغ شده شورای پول و اعتبار، سود تسهیلات بانکی که پیش از این 18 درصد بود با پنج درصد افزایش به 23 درصد رسید ...
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۳ - ۱۶:۴۷    
به محض وقوع عقد نکاح، آثار این عقد در روابط زن و شوهر برقرار می شود. به عنوان مثال مطابق قانون مدنی مرد ملزم به پرداخت مهریه به همسر خود می شود.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۳ - ۰۹:۴۸    
مادران باردار و مبتلایان به کم و پر کاری تیروئید از مصرف آویشن پرهیز کنند.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۲ - ۱۹:۳۹    
از لکنت زبان کودک به عنوان یک اختلال گفتاری یاد می شود، این اختلال معمولا در کودکانی که صحبت کردن را به تازگی شروع کرده اند امری طبیعی است ...
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۱ - ۱۹:۴۳    
سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس گفت: طبق مصوبه امروز این کمیسیون، خروج بانوان از کشور باید با اذن سرپرست باشد، مگر در موارد خاص که با حکم دادگاه انجام می شود.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۱ - ۱۶:۱۹    
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: اعضای کمیسیون صنایع و معادن در جریان بررسی پیشنهادات نمایندگان درباره بودجه 1402 با واردات خودروهای دست دوم با عمر کمتر از 5 سال موافقت کردند.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۱ - ۱۱:۳۴    
رسانه های رژیم صهیونیستی از اعلام آماده باش این رژیم در داخل و خارج از سرزمین های اشغالی از ترس پاسخ انتقام جویانه ایران به حمله ناکام اخیر در اصفهان خبر دادند.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۱ - ۱۱:۱۹    
شرایط فروش شاسی بلند جدید مکث تیارا در بهمن 1401 اعلام شد. شرکت مکث موتور این شاسی بلند 7 نفره را از 11 بهمن 1401 به بازار عرضه می کند.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۱ - ۱۱:۰۴    
آثار هنری جاکومتی گران ترین مجسمه ها در حراجی محسوب می شوند و آثار هنر او اغلب رکورد فروش را جا به جا می کنند.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۱ - ۰۹:۲۵    
شرایط طرح پیش فروش ایران خودرو ویژه دهه فجر شامل وانت آریسان،پژو پارس بنزینی،رانا پلاس و سورن پلاس اعلام شد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۱ - ۰۹:۱۰    
جدیدترین قیمت دلار و یورو در بازارهای مختلف به شرح زیر است.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۱ - ۰۹:۰۱    
بغض های سردار رحیمی در مراسم تکریم و معارفه فرماندهان قدیم و جدید نیروی انتظامی را ببینید.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۱ - ۰۸:۵۸    
با ابلاغ بانک مرکزی به شبکه بانکی، نرخ سود تسهیلات و سپرده های بانکی از امروز 11 بهمن افزایش یافت.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۱ - ۰۸:۴۹    
امام جماعت روستای کلاته سنندج پس از اینکه توسط تعدادی افراد ناشناس با بنزین آتش زده شد، فوت کرد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ - ۲۲:۱۹    
سازمان جهانی بهداشت در آخرین بیانیه خود اعلام کرده است که هنوز خطر مرگ و میر کرونا وجود دارد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ - ۲۱:۵۵    
وزیر امور اقتصاد و دارایی توضیحاتی را در مورد مصوبه مولدسازی دارایی های مازاد دولتی ارائه کرد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ - ۲۱:۱۳    
آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا در تداوم ادعاهای واشنگتن درباره برنامه هسته ای ایران در نشستی خبری با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رزیم اسرائیل ادعا کرد: ایران نباید به سلاح هسته ای دست یابد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ - ۲۰:۴۳    
دور دوم عرضه ربع سکه در بورس با یک تفاوت مهم در تعیین قیمت این کالا آغاز شده اما به نظر می رسد بی توجهی برخی افراد به این تفاوت درکنار سوء استفاده برخی دلالان باهدف برهم زدن بازار ...
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ - ۲۰:۱۳    
بانک مرکزی امروز میزبان مدیران عامل بانکهای دولتی و خصوصی به منظور هماهنگی برای ابلاغ و اجرای مصوبه مهم تغییر نرخ سود بانکی بود.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ - ۱۹:۴۹    
شرکت نفتی دولتی PDVSA ونزوئلا، پس از توقف یک ماهه عمده صادرات نفت و سوخت، شرایط را برای خریداران سخت گیرانه تر کرده و خواستار پیش پرداخت به صورت نقدی، کالا یا خدمات، پیش از بارگیری نفت شده است.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ - ۱۹:۲۸    
درحالی که مذاکرات رفع تحریم ها به دلیل عواملی همچون تناقض در رفتار، تعلل در تصمیم گیری، زیاده خواهی و طرح درخواست های جدید از سوی آمریکا معطل مانده است ...
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ - ۱۹:۲۵    
شرایط ثبت نام قرعه کشی جدید ایران خودرو در بهمن 1401 اعلام شد. در این طرح پژو پارس با موتور XU7، سورن پلاس بنزینی، رانا پلاس و آریسان دوگانه سوز به فروش می رسند.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ - ۱۹:۱۳    
فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه گفت: 5 شناور حامل بیش از 400 هزار لیتر سوخت قاچاق توسط ناوتیپ 412ذوالفقار نیروی دریایی سپاه در خلیج فارس توقیف شدند.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ - ۱۹:۰۴    
اعداد و ارقام قبض برق، گاز، آب و تلفن اگر طبق الگوی مصرف باشند در کنار هزینه های ماهانه پرداخت می شوند و فشاری به هزینه های خانوار احساس نمی شود ...
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ - ۱۸:۵۸    
رئیس مرکز عملیات اضطراری سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از آماده باش برای بارش برف و باران در پایتخت خبر داد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ - ۱۸:۵۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه با محکوم کردن موضع خصمانه و تحریک آمیز مشاور دفتر ریاست جمهوری اوکراین، اظهارات وی در خصوص اقدام مخرب اخیر علیه یک مرکز نظامی در اصفهان را مشکوک توصیف کرد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ - ۱۸:۵۲    
رییس اتحادیه نانوایان سنتی کشور گفت: هنگام صدور حواله برای سهمیه هر نانوایی وزن کیسه 40 کیلو گرم فاکتور می شود اما در 90 درصد این کیسه ها حداقل نیم کیلو گرم وزن آرد کمتر است.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ - ۱۸:۲۲    
طبق بخشنامه سازمان مالیاتی، واردات ارز اعم از اسکناس و حو اله معاف از مالیات شد
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ - ۱۸:۱۶    
رییس سازمان بورس با بیان اینکه اگر مدلی ارائه شود که ریسک عرضه خودروهای خارجی از بین برود با آن موافقت خواهیم کرد، گفت: قطعا نرخ ارز می تواند بر شاخص اثرگذار باشد اما بلافاصله تاثیرگذار نیست.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ - ۱۸:۱۳    
در جلسه امروز رئیس کل بانک مرکزی با مدیران عامل بانکها احتمالا نرخ جدید سود سپرده بانکی اعلام خواهد شد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ - ۱۷:۲۲    
سخنگوی اتحادیه اروپا گفت بروکسل نمی داند چه کسی پشت حمله اخیر در اصفهان است.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ - ۱۷:۱۶    
افرادی که هدفشان از ارتباط با دیگران ازدواج است، همیشه ازدواج می کنند.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ - ۱۶:۵۸    
امروز در پنجمین روز از مرحله دوم عرضه گسترده ربع سکه بهار آزادی در بورس کالا، تعداد 10205 قطعه ربع سکه بهار آزادی تا قیمت 8 میلیون و 301 هزار تومان به متقاضیان فروخته شد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ - ۱۶:۴۶    
فرمانده فراجا اعلام کرد که به زودی خبرهای خوبی از مجموعه انتظامی کشور به گوش مردم خواهد رسید.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ - ۱۶:۲۱    
سخنگوی دولت سیزدهم در گفت وگو با المیادین لبنان گفت: دستگاه های اطلاعاتی داخل کشور از ابتدای سال گزارش هایی داده بودند که سرویس های جاسوسی و برخی کشورهای معاند و هم سویانشان در منطقه برای شورش آفرینی ...
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ - ۱۶:۲۱    
کاردار سفارت اوکراین در پی انتشار موضع عجیب و مغرضانه از سوی مشاور دفتر ریاست جمهوری اوکراین در رابطه با اقدام تروریستی علیه تأسیساتی در اصفهان به وزارت امور خارجه احضار شد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ - ۱۶:۲۱    
رئیس مجلس شورای اسلامی در جریان سخنرانی در اجلاس اتحادیه مجالس کشورهای عضو شورای همکاری اسلامی نسبت به تبعات بلند مدت هرگونه تصمیم احساسی از سوی جمهوری آذربایجان پس از حادثه اخیر به این کشور هشدار ...
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ - ۱۶:۱۳    
درحالی طبق تصمیم جدید بانک مرکزی صرافی ها و شعب منتخب بانک ها باید 5هزار یورو ارز سهمیه ای را براساس نرخ بازار متشکل به متقاضیان بفروشند که مشاهدات خبرنگار ما نشان می دهد برخی صرافان فروش ندارند و به ...
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ - ۱۴:۵۸    
رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: قیمت طلا و سکه در معاملات امروز روند کاهشی به خود گرفت.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ - ۱۴:۴۳    
یک جنایتکار بدنام در میان جمعیت پنهان شده است و شما باید آن را پیدا کنید.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ - ۱۴:۲۵    
همیشه موقع رفتن به استخر باید مواظب جواهراتمان باشیم؛ یافته های تازه در یک حمام باستانی در انگلستان نشان می دهد که بعضی از رومی ها این قاعده را رعایت نکرده بودند!
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ - ۱۴:۰۱    
تخلیه نکردن ملک اجاره ای یکی از مواردی است که بسیاری از مالکان با آن درگیر هستند و به تبع آن پرونده ها و اختلافات زیادی نیز در دادگاه ها مطرح است.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ - ۱۳:۵۲    
سخنگوی وزارت امورخارجه روسیه با محکوم کردن حمله اخیر به مجتمع کارگاهی یک تاسیسات نظامی در اصفهان نسبت به پیامدهای غیر قابل پیش بینی چنین اقداماتی هشدار داد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ - ۱۳:۴۶    
قیمت خودروی بنز E200 یک کلید مدل 2018 در بازار 12 میلیارد و 500 میلیون تومان شد این خودرو 500 میلیون در این هفته گران تر شده است همچنین قیمت این مدل نسبت به یک ماه پیش 1 میلیارد و 500 میلیون تومان ...
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ - ۱۳:۱۹    
118 فعال بازار سرمایه با اشاره به تصمیم شورای رقابت برای لغو عرضه خودرو در بورس کالا و افت 100هزار میلیاردی ارزش بورس، خواستار حمایت عملی رئیس جمهور شدند.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ - ۱۳:۱۶    
رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: رفع فقر و مشکلات معیشتی مردم و تأمین رفاه و آسایش آنان، بدون رشد اقتصادی علاج پذیر نیست و همه مسئولان و افراد دارای توانایی های مدیریتی، فکری و مالی ...
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ - ۱۳:۱۲    
اگر فکر می کنید بسیار باهوش و دقیق هستید بگویید کدامیک از این 3 نفر مادر اصلی این خانم جوان است؟
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ - ۱۳:۰۹    
معاون امور بین الملل بانک مرکزی اعلام کرد: مطابق سند دولت مردمی، اولین اقدام تحریم ناپذیر بانک مرکزی ایران در تعامل با کشور روسیه انجام شد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ - ۱۲:۵۱    
فرمانده سابق انتظامی تهران گفت: امروز دیگر هیچ اراذل و اوباشی وجود ندارد و پرونده های این بخش به پایان رسیده است.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ - ۱۲:۴۲    
مونتاژکاران داخلی در راستای تقویت محصولات خود در رقابت با خودروهای وارداتی، اقدام به واردات خودروهای برقی کردند ...
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ - ۱۲:۰۶    
سخنگوی وزارت خارجه گفت: صدر اعظم آلمان، در یک شبیه سازی ناشیانه و مغرضانه بار دیگر نشان داد که همچنان در سمت اشتباه تاریخ ایستاده است.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ - ۱۱:۵۷    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت که تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران توسط این اتحادیه اوضاع را دشوارتر می کند.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ - ۱۱:۵۴    
یک پایگاه خبری - تحلیلی متخصص در امور نظامی گزارش داد که تصاویر ماهواره ای نشان می دهد، هیچ آسیب قابل مشاهده ای در جریان حمله پهپادی اخیر به تاسیسات نظامی اصفهان وارد نشده است.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ - ۱۱:۴۲    
پازل ها، معماها و بازی های فکری همیشه وسیله ای برای سنجش هوش افراد بودند.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ - ۱۱:۲۷    
شما کدام کلید را انتخاب می کنید؟ با انتخاب یکی از کلیدها به شخصیت واقعی خود پی ببرید!
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ - ۱۱:۲۱    
تعداد 6 نماد معاملاتی مشمول برخی مفاد ضوابط ماده 21 دستورالعمل فعالیت بازارگردانی در بورس اوراق بهادار تهران و فرابورس ایران و مجاز به تغییر دامنه نوسان شدند.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ - ۱۰:۵۱    
نمایندگان طی مصوبه ای قانون مالیات های مستقیم را به منظور اجرای طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی اصلاح کردند.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ - ۱۰:۴۲    
بدرقه رسمی پیکر اورخان عسکراف، کارمند جانباخته سفارت جمهوری آذربایجان در تهران با حضور مقامات وزارت امور خارجه ایران از فرودگاه مهرآباد را ببینید.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ - ۱۰:۳۹    
رسانه نزدیک به شورای عالی امنیت ملی به توییت وقیحانه مشاور زلنسکی رئیس جمهور اوکراین پاسخ داد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ - ۱۰:۳۰    
تمرکز سرمایه گذاران در این هفته بر اطلاعات اقتصادی و تورم در منطقه یورو در سه ماهه پایانی سال گذشته میلادی است که قرار است در روزهای سه شنبه و چهارشنبه منتشر شود ...
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ - ۱۰:۱۲    
محققان موسسه فناوری ماساچوست(MIT) ملخ های جدیدی برای پهپادها طراحی کرده اند که بسیار کم صداتر و کارآمدتر هستند.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ - ۱۰:۰۹    
معاون وزیر امورخارجه جمهوری آذربایجان اعلام کرد که این کشور فعالیت های دیپلماتیک سفارت خود در تهران را تعلیق کرده است.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ - ۱۰:۰۶    
سازمان هواشناسی از بارش برف و باران در 19 استان طی امروز خبر و نسبت به احتمال وقوع کولاک برف و اختلال در انتقال منابع انرژی از جمله برق و گاز هشدار داد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ - ۱۰:۰۰    
رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: رفع فقر و مشکلات معیشتی مردم و تأمین رفاه و آسایش آنان، بدون رشد اقتصادی علاج پذیر نیست و همه مسئولان و افراد دارای توانایی های مدیریتی، فکری و مالی ...
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ - ۰۹:۵۷    
قیمت خودروهای وارداتی در بازار روند صعودی دارند در این هفته بسیاری از خودروها رشد قیمتی داشتند حتی برخی مدل ها افزایش قیمت های عجیبی را ثبت کردند.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ - ۰۹:۵۷    
فرمانده انتظامی فارس گفت: با تلاش ماموران کلانتری 23 گلدشت فرماندهی انتظامی شهرستان شیراز خانم 32 ساله از چنگال آدم ربا نجات یافت.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ - ۰۹:۵۱    
طرح کالابرگ الکترونیک مدتی است در استان هرمزگان اجرایی شده و از امروز هم در استان های قزوین، گیلان و مرکزی آغاز می شود.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ - ۰۹:۴۵    
سخنگوی پنتاگون گفت که هیچ نیروی آمریکایی در حمله به تاسیسات نظامی اصفهان دخالت نداشته است.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ - ۰۹:۳۹    
در دهه 50 خودروهای زیادی از ایران به شیخ نشین ها صادر میشد. در همین راستا تصویری نایاب ببینید از فروش پیکان در ایران به شیخ ابوظبی در سال 1353.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ - ۰۹:۳۳    
رئیس جمهور ترکیه خوستار آن شد که ایران نیز در مذاکرات برنامه ریزی شده با روسیه و سوریه مشارکت داشته باشد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ - ۰۹:۳۳    
یک کارشناس مسایل بین الملل گفت: حل و فصل مسایل پادمانی با آژانس می تواند علاوه بر اینکه مانع از صدور قطعنامه جدید علیه ایران در شورای حکام شود ...
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ - ۰۹:۲۸    
دوربین مداربسته،تصاویر سرقت دستگیره های خانه ای را توسط دزدها ضبط کرد
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ - ۰۹:۲۱    
سیاست های جدید بانک مرکزی تحت عنوان سیاست تثبیت با رویکرد مدیریت ارزهای با کیفیت می تواند ترمز رشد نرخ ارز در بازار را بکشد و ثبات نسبی به بازار را برگرداند.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ - ۰۹:۱۵    
رسانه لبنانی المیادین خبر داد که شامگاه یکشنبه سه کامیون حامل آرد و برنج که در حال عبور رسمی از گذرگاه ابوکمال بودند، هدف حمله پهپادی قرار گرفتند.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ - ۰۸:۵۸    
علیرغم کمتر شناخته شدن، جت های جنگنده اروپایی نیز در زمینه کارآیی، توانمندی و عملکرد بسیار قابل توجه هستند.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ - ۰۸:۵۷    
بر اساس اعلام بانک مرکزی ساعت کاری بازار متشکل ارزی افزایش یافته و بر این اساس از ساعت 9 تا 19 فعال است.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ - ۰۸:۴۲    
نشریه انگلیسی فایننشال تایمز به نقل از منابع نزدیک به نشست هفته گذشته شورای وزیران اتحادیه اروپا ادعا کرد که دیپلمات ها به بهانه ادعای بی اساس مشارکت نظامی ایران در جنگ اوکراین ...