چهارشنبه ۰۶ تیرساعت ۰۱:۳۲Jun 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای طلا 12 بهمن 1401 - tala.ir

طلا 29 اسفند 1394 طلا 30 اسفند 1395 طلا 29 اسفند 1396 طلا 29 اسفند 1397 طلا 6 آذر 1398 طلا 30 اسفند 1399 طلا 29 اسفند 1400 طلا 31 فروردین 1401 طلا 31 اردیبهشت 1401 طلا 31 خرداد 1401 طلا 31 تیر 1401 طلا 31 مرداد 1401 طلا 31 شهریور 1401 طلا 30 مهر 1401 طلا 30 آبان 1401 طلا 30 آذر 1401 طلا 1 دی 1401 طلا 29 اسفند 1401 طلا 1 بهمن 1401 طلا 2 بهمن 1401 طلا 3 بهمن 1401 طلا 4 بهمن 1401 طلا 5 بهمن 1401 طلا 6 بهمن 1401 طلا 7 بهمن 1401 طلا 8 بهمن 1401 طلا 9 بهمن 1401 طلا 10 بهمن 1401 طلا 11 بهمن 1401 طلا 12 بهمن 1401 طلا 13 بهمن 1401 طلا 14 بهمن 1401 طلا 15 بهمن 1401 طلا 16 بهمن 1401 طلا 17 بهمن 1401 طلا 18 بهمن 1401 طلا 19 بهمن 1401 طلا 20 بهمن 1401 طلا 21 بهمن 1401 طلا 22 بهمن 1401 طلا 23 بهمن 1401 طلا 24 بهمن 1401 طلا 25 بهمن 1401 طلا 26 بهمن 1401 طلا 27 بهمن 1401 طلا 28 بهمن 1401 طلا 29 بهمن 1401 طلا 30 بهمن 1401 
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۱۴:۰۱    
شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد 8هزار واحدی روبرو شد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۶ - ۱۸:۰۱    
ایرانسل بسته ترکیبی ویژه ای را به مناسبت عید سعید مبعث، برای تمام مشترکان خود در نظر گرفته است. این بسته ترکیبی دیتا و مکالمه ایرانسلی، در روز عید مبعث با تخفیف ارائه می شود.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۳ - ۱۳:۴۰    
فقر آهن زمانی رخ می دهد که بدن به اندازه کافی آهن معدنی نداشته باشد. فقر آهن و کم خونی شدید منجر به سطح پایین و غیرطبیعی گلبول های قرمز و هموگلوبین خون می شود.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۳ - ۱۳:۳۷    
خیار تلخ مدت هاست که به دلیل کاربردهای متنوع خود مورد توجه قرار گرفته و در بسیاری از درمان های دارویی غیر غربی مانند آیورودا و طب سنتی چینی گنجانده شده است.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۳ - ۱۳:۳۳    
نتایج یک تحقیق نشان می دهد که واکنش بین پلی فنل ها و پروتئین ها در برخی از نوشیدنی های قهوه با شیری که ما مطالعه کردیم اتفاق می افتد ...
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۳ - ۱۲:۳۱    
معاون بین الملل بانک مرکزی گفت: 106 بانک غیرروسی در 13 کشور، تمام بانک های روسیه و تمام شعب بانک های روسیه که در کشورهایی دیگر فعال هستند و به SPFS دسترسی دارند اکنون به سپام متصل هستند و بانک های ...
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۳ - ۱۱:۴۳    
سرانجام سامسونگ از خانواده گلکسی اس 23 خود رونمایی کرد. مشخصات هر سه مدل استاندارد، پلاس و اولترا به همراه تصاویری از هریک را در ادامه این متن مطالعه فرمایید.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۳ - ۱۱:۲۲    
جزئیات بسته ویژه ایرانسل به مناسبت روز پدر اعلام شد. ایرانسل یک بسته ترکیبی شامل اینترنت و مکالمه را با تخفیف به مشترکان خود ارائه می کند.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۳ - ۱۱:۱۳    
معاونت تدوین مقررات و امور حقوقی سازمان تنظیم مقررات رسانه های صوت و تصویر فراگیر، در قبال آنچه اظهارات و شبهه افکنی برخی اشخاص درباره جایگاه قانونی ساترا برای نظارت بر صوت و تصویر فراگیر در فضای ...
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۳ - ۱۰:۵۵    
اگر می خواهید زیتون را خود در منزل عمل آورید این مطلب به شما کمک می کند تا این کار را به بهترین وجه انجام دهید بتوانید به راحتی بتوانید مهارت گرفتن تلخی زیتون را یاد بگیرید.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۳ - ۱۰:۳۳    
کریم باقری فوتبالیست سابق مطرح کشورمان یکی از این افراد است که شماره حسابی را برای دریافت کمک های مردمی در صحفحه اینستاگرام معرفی کرده بود اما صبح دیروز اعلام کرد شماره حساب وی مسدود شده است.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۳ - ۱۰:۱۲    
به دنبال رسیدن ایام سرد سال و به دنبال آن، کاهش سهمیه گاز و قطعی برق صنایع، به نظر می رسید که بازار باید منتظر افزایش قیمت سیمان باشد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۳ - ۰۸:۵۴    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی از ارسال پاسخ ایران به آژانس درباره نحوه بهره برداری از سایت غنی سازی فردو خبر داد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۲ - ۲۰:۴۵    
آژانس بین المللی انرژی اتمی اعلام کرد که طی یک بازرسی اعلام نشده از نیروگاه فردو در ایران، به شواهدی دست یافته که با آنچه که ایران به آژانس اعلام کرده بود، "اساسا تفاوت" دارد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۲ - ۲۰:۳۹    
معاونت فنی و حسابرسی امور عمومی و اجتماعی دیوان محاسبات کشور با صدور نامه ای خطاب به وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد که محاسبه و پرداخت مزایای رتبه بندی معلمان طرح مهرآفرین از 31 شهریور 1400 قابل اجرا ...
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۲ - ۱۸:۴۲    
مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران کالا هایی که مشمول تخفیف 10 تا 25 درصدی در طرح فجر تا فطر هستند را اعلام کرد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۲ - ۱۸:۰۹    
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه گفت: داده های انحصار ورثه را در اختیار سازمان بورس قرار داده ایم تا سهام عدالت متوفیان را به خانواده های آن ها منتقل کنند.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۲ - ۱۸:۰۶    
70 نفر از فعالان سیاسی، مدنی و رسانه ای ایرانی داخل و خارج کشور با امضای بیانیه ای اقدام اخیر پارلمان اروپا برای قراردادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سازمان های تروریستی را محکوم کردند.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۲ - ۱۵:۵۷    
پهپادها و مواد منفجره ای که در عملیات خرابکاری چند روز پیش در اصفهان مورد استفاده قرار گرفت، با مشارکت و هدایت گروه های ضدانقلاب کُردی که در اقلیم کردستان عراق مستقر هستند وارد ایران شده است.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۲ - ۱۵:۵۱    
سرپرست معاونت برنامه ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی با تاکید بر اینکه بازار گوشت قرمز طی یک هفته اخیر با حذف دلالان و واسطه ها رو به تعادل است گفت ...
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۲ - ۱۵:۱۵    
سخنگوی دولت با اعلام اینکه 32 قلم کالای مورد نیاز روزمره مردم از امروز تا پایان ماه رمضان با قیمت تخفیفی توزیع می شود،گفت: این کالاها فقط مخصوص یک شرکت نیست.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۲ - ۱۵:۱۲    
فاطمی امین وزیر صمت گفت: ایران در سال 2022 بیشترین رشد را در میان 10 کشور برتر تولید فولاد داشته است.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۲ - ۱۴:۵۱    
یکی از مسائل و آثار عقد نکاح، مهریه است که بلافاصله بعد از عقد مرد ملزم به پرداخت آن به زن می شود.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۲ - ۱۴:۲۹    
مهناز بهرامی، نخستین و تنها بانوی راهدار ایران است که در کولاک و سوز سرمای زمستان به دل جاده های برفی شهرستان الیگودرز می زند تا راه را برای روستائیان باز کند و ناجی مسافران در راه مانده، باشد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۲ - ۱۳:۵۶    
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1402 از مصوبه این کمیسیون درباره تعیین نرخ مالیات بر خانه ها و خودروهای لوکس در سال آینده خبر داد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۲ - ۱۳:۵۰    
آخرین بوئینگ 747 طی مراسمی به مالک جدید خود یعنی شرکت اطلس ایر آمریکا در کارخانه بوئینگ در اورت واشنگتن تحویل داده شد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۲ - ۱۳:۲۳    
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با افزایش 675 واحد همراه شد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۲ - ۱۳:۲۰    
شیخ سلمان برای سومین دوره متوالی رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا شد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۲ - ۱۳:۱۴    
در پی بخشنامه اخیر بانک مرکزی درباره فروش ارز توسط شعب منتخب پنج بانک ملی، ملت، تجارت، سپه و صادرات، مردم می توانند از این بانک ها البته با شرایط مشخص ارز بخرند.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۲ - ۱۳:۰۵    
دعوتنامه تسویه حساب، ویژه مشتریانی که قبلا خودرو سایپا 151 را با موعد تحویل بهمن ماه 1401 پیش خرید کرده بودند با افزایش 30 میلیون تومانی صادر شد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۲ - ۱۲:۵۹    
زارع پور وزیر ارتباطات گفت: به زودی نسخه جدید پیام رسان ایتا منتشر می شود و در نسخه جدید آن امکان تماس تصویری وجود دارد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۲ - ۱۲:۵۶    
رییس سازمان انرژی اتمی گفت: اینکه با وجود بازرسی های گسترده از ایران باز هم احساس نگرانی می کنند، نشان می دهد دشمنان ایران ادبیات و عملیات تخریبی علیه ما دنبال می کنند اما ما از این ها تاثیر نمی ...
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۲ - ۱۲:۴۴    
خواسته های مردان از همسر آینده خود فراتر از ایده آل های سنتی رفته است. به راستی این خواسته ها چیست؟
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۲ - ۱۲:۳۳    
شرایط فروش وانت آریسان بدون قرعه کشی در 13 بهمن 1401 اعلام شد. ایران خودرو وانت آریسان 2 دوگانه سوز را ویژه بهمن 1401 به بازار عرضه می کند.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۲ - ۱۲:۲۴    
سخنگوی دولت با اعلام اینکه 32 قلم کالای مورد نیاز روزمره مردم از امروز تا پایان ماه رمضان با قیمت تخفیفی توزیع می شود،گفت: این کالاها فقط مخصوص یک شرکت نیست.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۲ - ۱۲:۱۵    
وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی از آغاز طرح کالابرگ الکترونیکی در سه استان گیلان، مرکزی و قزوین از امروز خبر داد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۲ - ۱۲:۱۵    
رییس سازمان هواپیمایی کشوری با اعلام اینکه موافق افزایش قیمت بلیت هواپیما هستیم از ورود 11 فروند هواپیمای باری پهن پیکر به کشور خبر داد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۲ - ۱۲:۱۵    
بورس کالای ایران اطلاعیه ای در خصوص عرضه گواهی سپرده کالایی سکه طلای ربع بهار آزادی در تاریخ یکشنبه 16 بهمن منتشر کرد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۲ - ۱۱:۵۷    
ولیعهد عربستان برای جذب دو ستاره رئال مادرید دست به کار شد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۲ - ۱۱:۵۴    
بانک مرکزی در اخطاری به صرافی های مجاز تاکید کرد که صرافی نباید بدون دلیل موجه و تایید این بانک از خرید و فروش ارز خودداری کند.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۲ - ۱۱:۴۵    
اوجی وزیر نفت گفت که تعرفه مصرف گاز برای سه ماهی که دمای هوا کاهش یافت تغییر یافته و هفتاد درصد تخفیف شامل کسانی می شوند که در سقف جدید مصرف کرده باشند.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۲ - ۱۱:۴۵    
همراه اول اعلام کرد امتیاز اصلی بسته های سه گانه اینترنت، به مناسبت دهه فجر 44 درصد حجم بیشتر نسبت به بسته های دیگر است.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۲ - ۱۱:۴۲    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: رئیس جمهور مخالف رویکرد سیاسی و امنیتی با موضوع پوشش بوده و معتقد است که جامعه ایرانی یک جامعه عفیف است.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۲ - ۱۱:۲۱    
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار اعلام کرد: با عرضه کمتر از 50 هزار خودرو در بورس کالا بیش از 13 هزار و 350 میلیارد تومان از جیب واسطه ها و دلالان خارج و به چرخه تولید و مردم بازگشت.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۲ - ۱۱:۲۱    
وزیر جهاد کشاورزی درباره طرح فجر تا فطر و تخفیف تا 25 درصد 34 قلم کالای مصرفی توضیحاتی ارائه کرد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۲ - ۱۱:۱۱    
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی ادعای یک رسانه مبنی بر طرح سوال از رئیس جمهور به نقل از یک منبع نامشخص را بی اساس و کذب دانست و گفت ...
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۲ - ۱۱:۱۱    
روابط عمومی مجلس شورای اسلامی در پی شایعات دروغ از مصوبه مربوط به بانوان، اطلاعیه ای منتشر کرد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۲ - ۱۱:۱۱    
وزارت خارجه جمهوری آذربایجان اعلام کرد که از حادثه رخ داده در سفارت این کشور در تهران به مجامع بین المللی شکایت کرده است.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۲ - ۱۱:۱۱    
طرح فروش فوری 6 محصول بهمن موتور شامل فیدلیتی، دیگنیتی، اینرودز، کارا تک کابین و دو کابین و رسپکت آغاز می شود.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۲ - ۱۱:۰۲    
صندوق بین المللی پول پیش بینی اقتصاد جهانی برای سال 2023 را اصلاح می کند اما همچنان انتظار کاهش رشد را دارد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۲ - ۱۱:۰۲    
سازمان امور مالیاتی کشور با صدور اطلاعیه ای جزئیات مربوط به صورت حساب الکترونیک را برای مودیان مالیاتی اعلام کرد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۲ - ۱۱:۰۲    
اگر فکر می کنید بسیار باهوش و دقیق هستید درب شماره 4 را برای این شاهزاده خانم شناسایی کنید؟
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۲ - ۱۰:۴۷    
ورزش کردن به افراد کمک می کند تا از بسیاری از مشکلات سلامتی دور مانده و تناسب اندام خود را نیز حفظ کنند.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۲ - ۱۰:۴۷    
رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ملت ایران با باور و اراده قیام خود را شروع کرد و بدون شک عزت امروز کشور را مدیون امام (ره) و شهدا هستیم.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۲ - ۱۰:۳۲    
این روستا جاذبه های گردشگری بسیاری دارد که همه ساله گردشگران زیادی را به خود جلب می کند.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۲ - ۱۰:۱۷    
گروه صنعتی انتخاب الکترونیک، برای سومین دوره متوالی، جایزه ملی مدیریت مالی ایران را دریافت کرد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۲ - ۱۰:۱۷    
شرایط طرح پیش فروش چهار محصول ایران خودرو ویژه مادران (دهه فجر) اعلام شد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۲ - ۱۰:۰۱    
در حالی مقامات وزارت جهادکشاورزی از کاهش قیمت گوشت در هفته های آینده خبر داده اند که رییس اتحادیه گوشت گوسفندی اعتقاد دارد با واردات گوشت قیمت ها کاهش پیدا نمی کند اما حداقل می توان قیمت آن را کنترل ...
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۲ - ۱۰:۰۱    
بورس کالای ایران امروز چهارشنبه اطلاعیه ای درباره ادامه معاملات گواهی سپرده ربع سکه بانک مرکزی با نماد (سکه 0312 ن 06) منتشر کرد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۲ - ۱۰:۰۱    
معاون پرستاری وزارت بهداشت با تاکید بر اینکه باید میان پرستارانی که در زمان سخت کرونا کنار مردم بودند با کسانی که طرح خود را آغاز نکردند و یا ترک طرح کردند تفاوت باشد ...
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۲ - ۰۹:۲۱    
نماینده ویژه آمریکا در امور ایران در گفت وگویی با اشاره به پیشرفت برنامه هسته ای ایران، تاکید کرد که دیپلماسی بهترین راه حل وفصل مسئله توافق هسته ای است.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۲ - ۰۹:۲۱    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در گفت وگویی بدون ارائه جزئیات، به نقش این رژیم در برخی عملیات های خرابکارانه در ایران اذعان کرد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۲ - ۰۹:۲۱    
مشاور وزیر اقتصاد جزئیاتی از فاز دوم طرح مدیریت هوشمندانه یارانه آرد و نان ارائه کرد و گفت: در فاز دوم مردم می توانند به کیفیت نان یک نانوایی رتبه دهند و سهمیه آردی که به یک نانوایی اختصاص می یابد ...
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۲ - ۰۹:۲۱    
درآمد گردشگری ترکیه در سال 2022 به رکورد 46.3 میلیارد دلار رسید و این در شرایطی است که کسری تجاری این کشور به بیش از 109 میلیارد دلار افزایش یافت.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۲ - ۰۹:۲۱    
"رانگرادو می دی"، نام مهم ترین ورزشگاه کره شمالی و بزرگ ترین ورزشگاه حال حاضر کره زمین است که سال 1989 در پیونگ یانگ ساخته شده است.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۱۲ - ۰۰:۰۴    
رئیس جمهور با بیان این که معتقدم اختلالی در اینترنت نباید باشد و ما حتما موافق اختلال در اینترنت نیستیم گفت: هر پلتفرمی بخواهد در کشور فعالیت کند نباید در کشور ناامنی ایجاد کند.