سه شنبه ۰۵ تیرساعت ۱۶:۳۲Jun 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای طلا 20 بهمن 1401 - tala.ir

طلا 29 اسفند 1394 طلا 30 اسفند 1395 طلا 29 اسفند 1396 طلا 29 اسفند 1397 طلا 6 آذر 1398 طلا 30 اسفند 1399 طلا 29 اسفند 1400 طلا 31 فروردین 1401 طلا 31 اردیبهشت 1401 طلا 31 خرداد 1401 طلا 31 تیر 1401 طلا 31 مرداد 1401 طلا 31 شهریور 1401 طلا 30 مهر 1401 طلا 30 آبان 1401 طلا 30 آذر 1401 طلا 1 دی 1401 طلا 29 اسفند 1401 طلا 1 بهمن 1401 طلا 2 بهمن 1401 طلا 3 بهمن 1401 طلا 4 بهمن 1401 طلا 5 بهمن 1401 طلا 6 بهمن 1401 طلا 7 بهمن 1401 طلا 8 بهمن 1401 طلا 9 بهمن 1401 طلا 10 بهمن 1401 طلا 11 بهمن 1401 طلا 12 بهمن 1401 طلا 13 بهمن 1401 طلا 14 بهمن 1401 طلا 15 بهمن 1401 طلا 16 بهمن 1401 طلا 17 بهمن 1401 طلا 18 بهمن 1401 طلا 19 بهمن 1401 طلا 20 بهمن 1401 طلا 21 بهمن 1401 طلا 22 بهمن 1401 طلا 23 بهمن 1401 طلا 24 بهمن 1401 طلا 25 بهمن 1401 طلا 26 بهمن 1401 طلا 27 بهمن 1401 طلا 28 بهمن 1401 طلا 29 بهمن 1401 طلا 30 بهمن 1401 
طلا   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۰۸:۲۵    
عیدی بازنشستگان امسال نیز مانند سال های گذشته بحث برانگیز شد، به خصوص مبلغ پایین آن که پول نهایتا ده کیلو برنج خواهد شد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۹ - ۱۱:۳۰    
معاون دستیار وزیر امور خارجه آمریکا مدعی شد ایرانی ها فرصت بازگشت به اجرای کامل توافق هسته ای را از دست داده اند.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۶ - ۰۸:۵۵    
دیپلمات ارشد روسیه در وین در تداوم انتقاد از مواضع غرب نسبت به برجام گفت میزان تعهد غرب به از سرگیری اجرای این توافق یک علامت سووال بزرگ است.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۱ - ۱۷:۴۴    
آهن، یکی از املاح ضروری برای بدن است که در تشکیل گلبول های قرمز نقش دارد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۱ - ۱۶:۰۴    
مدیرکل ثبت احوال آذربایجان شرقی درباره اسامی پرطرفدار در این استان و ممنوعیت اسم های خاص ترکی، کردی، یونانی و رومی توضیحاتی ارائه داد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۱ - ۰۹:۵۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به تحریم های جدید آمریکا گفت: تداوم اصرار آمریکا در توسل به ابزار تحریم های غیرقانونی و یکجانبه ...
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۱ - ۰۹:۵۱    
نماینده ویژه آمریکا در امور ایران در پیامی با اشاره به تحریم های تازه این کشور علیه ایران، گفت که دولت بایدن در اقدام علیه کسانی که تحریم های آمریکا را دور می زنند، تردید نخواهد کرد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۰ - ۲۲:۵۰    
آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا در پی رویکردهای دوگانه و اعمال تحریم های یکجانبه جدید کشورش علیه 9 شرکت ایرانی و خارجی به بهانه ارتباط با صنعت پتروشیمی و نفت ایران اعلام کرد هدف واشنگتن از تحریم ای ...
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۰ - ۲۲:۲۰    
سرهنگ پاشایی معاون اجتماعی پلیس فتا نسبت به کلاهبرداری پیامکی در آخر هفته ها به مردم هشدار داد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۰ - ۱۹:۳۸    
سازمان امور مسجد النبی در خصوص ورود دو زن غیرمسلمان با لباس های نامناسب به صحن های مسجد النبی اطلاعیه ای صادر کرد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۰ - ۱۷:۳۵    
رئیس جمهور با بیان اینکه خودکفایی اقتصادی در حوزه های راهبردی، از ابتدا برنامه ایران اسلامی بوده است، تصریح کرد: تقویت و تنوع بخشی زیرساخت های اقتصادی ...
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۰ - ۱۷:۲۹    
خسرو حیدری مربی استقلال شب قبل از بازی با نفت مسجدسلیمان مورد سرقت قرار گرفت.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۰ - ۱۷:۲۳    
وزارت خزانه داری آمریکا اعلام کرد که 9 نهاد فعال در تولید، فروش و ارسال محصولات پتروشیمی و نفت خام ایران به خریداران آسیایی را تحریم کرده است.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۰ - ۱۷:۱۴    
معاون وزیر امورخارجه روسیه با تاکید بر اینکه توافق هسته ای نمرده است، گفت: از نظر مسکو هیچ جایگزین معقولی برای برجام وجود ندارد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۰ - ۱۶:۲۶    
قبل از اینکه به خودتان برچسب باهوش بزنید با این 3 ویژگی آشنا شوید تا ببینید شما هم این 3 ویژگی را دارید یا خیر.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۰ - ۱۶:۱۷    
یک شریک زندگی خوب کیست؟ احتمالاً کسی که صادق ، وفادار ، متفکر و دلسوز باشد. اما تابحال به جزئیات توجه کردید؟
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۰ - ۱۶:۱۱    
رئیس جمهور با بیان اینکه خودکفایی اقتصادی در حوزه های راهبردی، از ابتدا برنامه ایران اسلامی بوده است، تصریح کرد: تقویت و تنوع بخشی زیرساخت های اقتصادی ...
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۰ - ۱۵:۵۶    
با تصویب هیات وزیران میزان و ضوابط پرداخت پاداش پایان سال 1401 (عیدی) کارکنان و بازنشستگان دولت تعیین شده است.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۰ - ۱۵:۳۱    
رییس انجمن فوتبال قطع عضو ایران اعلام کرد که پیکر بی جان سه ملی پوش این رشته که در زلزله ترکیه زیر آوار مانده بودند، پیدا شده است.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۰ - ۱۴:۱۹    
وزیر امور خارجه با بیان اینکه هیچ گاه از مذاکره و دیپلماسی فاصله نگرفته ایم، گفت: همکاری ایران با آژانس بین المللی انرژی اتمی تداوم دارد اما بر فنی ماندن آن و دوری آژانس از رویکرد سیاسی گزینشی اصرار ...
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۰ - ۱۴:۱۰    
یک خودرو ساز چقدر می تواند حرفه ای باشد و به نکات ریز توجه کند. بعد از دیدن این ویدیو به فکر فرو خواهید رفت.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۰ - ۱۴:۰۷    
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: برای کوتاه کردن مسیر حرکت تجار ایرانی در داخل کشور فرآیندهای گمرکی و زمان تشریفات گمرکی را از 5 روز به 2 روز کاهش دادیم و در سال 1402 دستاورد بهتری در این زمینه به ...
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۰ - ۱۴:۰۱    
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: برای کوتاه کردن مسیر حرکت تجار ایرانی در داخل کشور فرآیندهای گمرکی و زمان تشریفات گمرکی را از 5 روز به 2 روز کاهش دادیم و در سال 1402 دستاورد بهتری در این زمینه به ...
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۰ - ۱۳:۵۸    
با دیدن این سینمای لاکچری و لوکس نفس در سینه شما حبس می شود!
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۰ - ۱۳:۳۷    
بانک مرکزی اعلام کرد: شعب منتخب بانک های ملی ایران، ملت، صادرات ایران، تجارت و سپه با هدف ارائه خدمت به متقاضیان دریافت ارز بابت مصارف ارزی در روز تعطیل فردا (جمعه، 21 بهمن ماه) فعالیت می کنند.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۰ - ۱۳:۳۱    
قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا در آخرین روز هفته با نوسان قیمت دلد و ستد می شود.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۰ - ۱۲:۵۵    
یک ژنرال آمریکایی در اظهاراتی تحریک آمیز اعلام کرد که نیروهای آمریکایی و متحدان آن ها در شرق آسیا پس از سال ها برگزاری رزمایش های مشترک نظامی ...
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۰ - ۱۲:۴۳    
تلاش کردن برای بدست آوردن کسی که از دست داده اید چند دلیل می تواند داشته باشد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۰ - ۱۲:۴۰    
فرمانده انتظامی ششتمد گفت: ماموران با متوقف کردن یک دستگاه آمبولانس حامل مواد مخدر در راه ارتباطی ششتمد- بردسکن، 47 کیلوگرم تریاک کشف کردند.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۰ - ۱۲:۲۸    
ستاد کل نیرو های مسلح در بیانیه ای تاکید کرد: به برکت انقلاب اسلامی و آمادگی های نیروهای مسلح دشمنان قادر به اقدام نظامی علیه ایران نیستند.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۰ - ۱۲:۲۵    
سازمان هواشناسی در تازه ترین پیش بینی ها از وضعیت جوی از بارش برف و باران در نقاط مختلف کشور طی امروز و فردا و همچنین ورود سامانه بارشی جدید از شنبه خبر داد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۰ - ۱۲:۱۰    
السودانی تاکید کرد بغداد به ایفای نقش خود در میزبانی گفتگو های عربستان و ایران ادامه می دهد و به زودی نشستی برگزار می شود.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۰ - ۱۲:۱۰    
توهمات تصویری اغلب سطح ضریب هوشی شما را اندازه گیری می کنند.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۰ - ۱۲:۱۰    
در این آزمون زبان عشق شرکت کنید تا بدانید چگونه زبان عشق خودتان و همسرتان چیست.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۰ - ۱۲:۰۱    
اگر فکر می کنید کسی به محتوای گوشی آیفون شما دسترسی دارد و کارهایتان را رصد می کند، بهتر است درباره اش مطمئن شوید. راه هایی برای فهمیدن این موضوع وجود دارد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۰ - ۱۱:۵۲    
سامانه متمرکز ثبت نام وام قرض الحسنه بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی در دسترس قرار گرفت.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۰ - ۱۱:۳۷    
جدیدترین شرایط ثبت نام سایپا و پیش فروش ویژه بهمن 1401 بدون محدودیت و قرعه کشی از امروز پنجشنبه مورخ 20 بهمن 1401 آغاز شد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۰ - ۱۱:۲۵    
تحقیقات جدید نشان می دهد مکمل های ویتامین D برای افراد مبتلا به پیش دیابت، ممکن است احتمال ابتلا به دیابت را کاهش دهد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۰ - ۱۱:۰۴    
سایت طلا، امروز یک چالش تصویری سرگرم کننده برایتان آورده است.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۰ - ۱۰:۵۵    
قیمت ربع سکه در معاملات امروز بورس کالا با کاهش 2.5 درصدی روبرو شد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۰ - ۱۰:۵۲    
مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید گفت:در صورتی که سرپرست خانوار حساب یارانه خود را به صندوق کارآفرینی امید منتقل کند، می تواند تسهیلات بدون ضامن دریافت کند.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۰ - ۱۰:۳۳    
قیمت خودروهای وارداتی در بازار این هفته کمی عجیب بود در حالی بیشتر خودروهای وارداتی افزایش قیمت نداشتند یک مدل از کیا و یک مدل از ب ام و افزایش قیمت های نجومی را ثبت کردند.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۰ - ۱۰:۳۱    
اجازه پاناما برای عبور کشتی های جنگی ایران از کانال پاناما و سخنان مقامات ایرانی درباره قدرت دریایی این کشور موجب خشم آمریکا شده است.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۰ - ۱۰:۲۸    
وزیر امور خارجه ایران موافقت رهبر معظم انقلاب با عفو محکومان ناآرامی های اخیر در کشور را ناشی از توجه ایشان به رأفت و رحمت اسلامی توصیف و تاکید کرد که متاسفانه رسانه های غربی در پوشش خبری وقایع مشابه ...
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۰ - ۱۰:۲۵    
بورس کالا در نامه ای جداگانه شرایط جدید خودرو های عرضه شده طی روز های 24 و 25 بهمن را ابلاغ کرد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۰ - ۱۰:۱۰    
بر اساس آنچه وزیر اقتصاد اعلام کرد همه بانک های دولتی و نیمه دولتی موظف هستند در صورت پرداخت اصل و سود اقساط معوق شده تسهیلات از سوی بدهکاران، جرایم در نظر گرفته شده برای آن را مورد بخشش قرار دهند.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۰ - ۱۰:۰۴    
رهبر کره شمالی به همراه دختر و همسرش دوباره در انظار عمومی ظاهر شد.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۰ - ۰۹:۴۸    
جدیدترین قیمت دلار و یورو در بازارهای مختلف به شرح زیر است.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۰ - ۰۹:۳۷    
صبحانه یکی از مهم ترین وعده های غذایی است اما برخی افراد آنگونه که باید آن را جدی نمی گیرند و به دنبال همین عدم اهمیت یا به طور کلی از مصرف آن خودداری می کنند و یا با مواد غذایی نامناسب از آن گذر می ...
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۰ - ۰۹:۱۶    
آژانس مدیریت سوانح و حوادث غیر مترقبه ترکیه بامداد پنجشنبه اعلام کرد، در پی زلزله اخیر در این کشور تاکنون 12 هزار و 391 نفر کشته شدند.
طلا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۰ - ۰۸:۵۲    
گروه 7 شرکت هایی از چین، ایران و کره شمالی را با ادعای انتقال فناوری نظامی به روسیه تحریم می کند.