شنبه ۱۹ خردادساعت ۲۰:۵۳Jun 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تسنیم 1 آذر 1397 - tasnimnews.com

خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1393 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1394 خبرگزاری تسنیم 30 اسفند 1395 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1396 خبرگزاری تسنیم 31 فروردین 1397 خبرگزاری تسنیم 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 31 خرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 31 تیر 1397 خبرگزاری تسنیم 31 مرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 31 شهریور 1397 خبرگزاری تسنیم 30 مهر 1397 خبرگزاری تسنیم 30 آبان 1397 خبرگزاری تسنیم 30 دی 1397 خبرگزاری تسنیم 30 بهمن 1397 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1397 خبرگزاری تسنیم 1 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 2 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 3 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 4 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 5 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 6 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 7 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 8 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 9 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 10 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 11 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 12 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 13 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 14 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 15 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 16 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 17 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 18 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 19 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 20 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 21 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 22 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 23 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 24 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 25 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 26 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 27 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 28 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 29 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 30 آذر 1397 
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۱:۲۳    
معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم با بیان اینکه در حال حاضر میزان رشد انتشارات علمی ما در دنیا در زمره نخستین کشورهاست، گفت: با ایجاد ارتباطات بین المللی که از گذشته شروع شده ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۱:۰۰    
نماینده ولی فقیه، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: موضوع بیمه تکمیلی درمانی ایثارگران از سال گذشته با برگزاری مناقصه به بیمه دی واگذارشده است و بنیاد و ایثارگران از عملکرد این ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۱:۰۰    
همزمان با هفته کتاب و کتاب خوانی، بیش از 4000 نفر به صورت رایگان به عضویت کتابخانه فرهنگسرای گلستان درآمدند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۰۹:۵۹    
جمعی از جانبازان شیمیایی کشورمان در قالب 4 انجمن مردم نهاد در کنفرانس سالانه سازمان منع سلاح های شیمیایی در لاهه هلند حضور یافتند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۰۸:۵۰    
آیت الله نوری همدانی در پیامی به کنفرانس وحدت اسلامی گفت: وحدت اسلامی در دوران معاصر با توجه به شرایط حاکم بر جهان و دنیای اسلام به یک ضرورت اجتناب ناپذیر درآمده است
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۷:۱۲    
معاون رئیس جمهور از اجرایی شدن طرح روادید الکترونیک بدون برچسب خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۴:۱۷    
سجاد مردانی نماینده سنگین وزن تکواندو کشورمان به مدال برنز مرحله فینال مسابقات گرندپری 2018 دست یافت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۴:۱۳    
یک مسؤل میراث فرهنگی از ثبت ملی آثار و صدای زنده یاد استاد سلیم موذن زاده خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۴:۰۱    
حراجمعه فراتر از ماهیت تقلیدی اش چه منشا و نسبت اجتماعی و فرهنگی را به ارمغان می آورد؟ هیچ! ، این را می توان از بررسی تقویمی و زمانی آن به نسبت فعلی جامعه ایران پیدا کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۳:۵۸    
اکنون تقریبا روشن شده است که اروپا نه اراده و نه انگیزه لازم را برای آنچه مقام های دولت آقای روحانی ایستادن در مقابل تحریم های آمریکا و تضمین منافع اقتصادی ایران از برجام می نامند، ندارد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۳:۴۵    
وزیر آموزش وپرورش با اشاره به اینکه معتقدیم آموزش زبان خارجی از پایه های پایین و دوره پیش دبستانی ضرر بیشتری دارد تا نفع، گفت: راه اندازی اتاق اسباب بازی سخت است و سنگ اندازی زیاد می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۱:۵۸    
نخستین نمایش اروپایی بعد از انقلاب اسلامی در قالب جشنواره بین المللی تئاتر الف در تبریز به روی صحنه رفت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۱:۳۷    
پنج کالای جدید ساخت داخل در صنعت نفت رونمایی شد که داخلی سازی این تجهیزات می تواند در بلندمدت صرفه جویی قابل توجهی در تأمین تجهیزات مربوطه به دنبال داشته باشد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۱:۱۳    
دبیرکل جمعیت هلال احمر ایران در دیدار با مقامات بین المللی با اشاره به اوضاع ناگوار یمن از آمادگی ایران برای کمک موثرتر برای کاهش آلام بشری در این فاجعه انسانی خبر داد و خواستار همکاری نهادهای بین ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۰۹:۳۴    
مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان در تمرین تیم فوتبال ذوب آهن حضور یافت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۰۹:۲۰    
خصوصی سازی نادرست تنها درد کارگران هفت تپه و صنعت نیشکر در کشور نیست و آن چیزی که بیش از هر موضوع دیگری کمر این صنعت در کشور را خم کرده ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۰۹:۰۰    
مدیر امور آبفای بهبهان گفت: با برنامه ای که در حال اجرا است تصفیه خانه شماره 1 (تختی) از مدار خارج و کل شهر از آب کوثر استفاده می کند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۰۰:۰۴    
در حالی توزیع سود سهام عدالت حدود 6میلیون نفر از مشمولان کمیته امداد و بهزیستی به مبلغ 175هزار تومان آغاز شده است که بقیه مشمولان سهام عدالت امسال حدود 90هزار تومان سود سهام عدالت می گیرند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۲۳:۴۸    
فوتبال جهان - انریکه سرسو مهاجم تیمش را لایق کسب توپ طلا می داند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۲۲:۵۶    
یک رسانه ورزشی بلژیک نظرسنجی درباره سرنوشت کاوه رضایی، ملی پوش ایرانی کلوب بروژ در نقل وانتقالات ماه آینده میلادی برگزار کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۲۲:۵۶    
وزیر خارجه قطر گفت که اختلاف بین آمریکا و ایران این کشور را در موقعیتی ناخوشایند قرار می دهد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۲۲:۵۶    
وزیر خارجه عراق گفت که این کشور در وضعیتی نیست که بتواند مبادلات تجاری خود با ایران را متوقف کند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۲۲:۵۶    
رئیس شورای عالی سیاسی یمن در دیدار با نماینده ویژه سازمان ملل گفت: از تلاش ها برای پایان یافتن محاصره یمن حمایت می کنیم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۲۲:۳۲    
فرمانده سپاه ناحیه سمنان از اعزام 360 نفر از دانش آموزان دختر این شهرستان به اردوی راهیان نور خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۲۲:۲۹    
سرپرست استانداری سمنان تشکیل کمیته ویژه اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات در این استان را خواستار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۲۲:۰۲    
رئیس بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج گفت: نخستین عمل جراحی قلب در کهگیلویه و بویراحمد در سال 97 با موفقیت انجام شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۲۱:۵۹    
پیکر جانباز 70 درصد دفاع مقدس فردا جمعه دوم آذر ماه بعد از اقامه نماز پر صلابت جمعه در مصلی اعظم تبریز در گلزار شهدا وادی رحمت تبریز تشییع می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۲۱:۵۶    
مدیرکل اقتصاد و داریی کهگیلویه و بویراحمد گفت: قیمت خدمات الکتریکی در استان افزایش یافته که باید برای ثبات قیمت ها و حل مشکلات فکری کنیم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۲۱:۴۹    
مانوئل فریرا (سرمربی) و عبدالکریم حسن (بازیکن) تیم السد قطر به قرعه کشی فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا و همگروهی شدن با پرسپولیس واکنش نشان دادند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۲۱:۳۲    
نماینده ولی فقیه در استان گیلان با اشاره به اینکه مراکز درمانی گیلان در مسیر ارائه خدمات به مردم دچار ضعف شده اند گفت: حل مشکلات این مراکز درمانی از مطالبات جدی مردم گیلان است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۲۱:۲۹    
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به اینکه بر اثر تصادف خونین صبح امروز محور اندوهجرد دو نفر کشته و 8 نفر مجروح شده بودند گفت ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۲۱:۲۹    
رئیس سازمان برنامه و بودجه حل مشکلات زیست محیطی رودخانه های زرجوب و گوهررود رشت را ضروری خواند و گفت: حدود 100 میلیارد تومان به ساماندهی این دو رودخانه اختصاص می یابد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۲۱:۱۹    
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان سمنان از معوقات بانکی به عنوان مهم ترین معضل بانک های این استان برای اعطای تسهیلات جدید نام برد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۲۱:۰۹    
منتخب بندرعباس با عنوان پینوکیو امروز در همدان اجرا شد این نمایش به گفته کارگردان برای نفی عادات اشتباه رایج در بین اقشار جامعه اجرا شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۲۰:۴۲    
فوتبال جهان - ویتالی موتکو، معاون نخست وزیر روسیه به احتمال فراوان از سمت ریاست فدراسیون فوتبال این کشور کناره گیری می کند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۲۰:۳۸    
رئیس پلیس آگاهی قم از دستگیری 2 اخاذ مأمورنما در قم خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۲۰:۳۳    
نشست نخبگان بسیجی کهگیلویه و بویراحمد با معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۲۰:۳۰    
دادستان عمومی و انقلاب استان قم با اشاره به نقش مثبت بسیج در تقویت اصل وحدت گفت: اتحاد و وحدت ملی رمز امنیت کشور است، اگر روزی مسئله وحدت دچار چالش شود اصل امنیت نیز با مخاطرات جدی روبه رو می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۲۰:۲۶    
معاون امور حقوقی و بین المللی وزارت امور خارجه کشورمان در سخنرانی خود در نخستین روز چهارمین کنفرانس بازنگری کنوانسیون سلاح های شیمیایی تاکید کرد که ایران بزرگترین قربانی سلاح های شیمیایی است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۲۰:۲۶    
رئیس حزب دموکرات کردستان که به بغداد سفر کرده است با شماری از مقامات این کشور از جمله عادل عبدالمهدی نخست وزیر دیدار کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۲۰:۱۹    
معاون سیاسی و امنیتی استاندار سیستان و بلوچستان در گفت وگو با تسنیم آخرین جزئیات حمله به بخشداری جالق را تشریح کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۲۰:۱۹    
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این که بسیج یک شعار نیست بلکه فرهنگی عاشورایی، زهرایی و علوی است،گفت: تلفات جنگ نرم زیاد است و بمب های دشمن در جنگ نرم انفجار اما صدایی ندارد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۹:۵۲    
معاون استاندار لرستان به ترافیک ورودی قبرستان خضر خرم آباد اشاره کرد و گفت: مشکل ترافیک ورودی قبرستان مرتفع می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۹:۴۲    
رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: نمایشگاه عکاس مطرح این استان با عنوان چیزی شبیه زندگی در شهر صوفیای بلغارستان برپا می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۹:۴۲    
ناظر فدراسیون کم بینایان و نابینایان کشور گفت: مسابقات ورزشی کم بینایان و نابینایان در تمامی رشته های ورزشی در اردبیل برگزار می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۹:۳۹    
با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده های معظم شهدا و مسئولان یادواره شهدای روستای برزند در شهرستان گرمی به طور باشکوه و منظم برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۹:۳۵    
داور بخش خردسال جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان گفت:استفاده از عروسک های کوچک برای نمایش خردسالان نقص است شاید علت این انتخاب شرایط اقتصادی باشد اما خردسالان نمی توانند با آن ارتباط بگیرند و ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۹:۳۵    
فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان شرقی گفت:معاونت اجتماعی برای ارتقاء احساس امنیت دربین مردم کمک می کند تا بین امنیت و احساس امنیت فاصله زیاد نباشد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۹:۳۵    
کارگردان فرانسوی حاضر در جشنواره تئاتر کودک و نوجوان گفت:معنا و مفهوم نمایش را نگاه داشتیم اما در اجرا کمی آن را واژگون کردیم و حالت غمگین و جدی آن را به حالت شاد برگرداندیم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۹:۳۵    
مراسم افتتاح حوزه مقاومت بسیج شهید بروجردی شهر پیرتاج شهرستان بیجار با حضور فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۹:۳۲    
مدیرکل دفتر فنی استانداری اردبیل گفت: با هدف ایجاد و بهبود زیرساخت های مناسب خدمات دهی به مسافران فرودگاه اردبیل به سیستم جدید ناوبری تجهیز می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۹:۲۶    
فرمانده سپاه عاشورا آذربایجان شرقی گفت: امسال حدود 6 هزار و 300 گروه جهادی بسیج در مناطق محروم استان به ارائه خدمات مختلف پرداختند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۹:۲۲    
فرمانده پلیس راه مازندران با اشاره به اعمال محدودیت ترافیکی در محورهای استان، گفت: محور کندوان جمعه و یکشنبه یکطرفه می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۹:۰۹    
رئیس کلانتری 134 شهرک قدس از بازداشت سه سارق زورگیر خبر داد که با نصب آرم آژانس روی خودرو اقدام به سوار کردن مسافر کرده و از مسافران زورگیری می کردند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۸:۵۶    
فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از کشف پارچه های خارجی قاچاق به ارزش بیش از یک میلیارد و پانصد میلیون ریال خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۸:۵۶    
13 تئاتر صحنه ای و خیابانی در سومین روز بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان اجرا می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۸:۳۵    
همایش 2 روزه هویت کودکان ایرانی اسلامی به میزبانی یزد و با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۸:۲۹    
فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان با اشاره به مطرح کردن فتنه جدید آمریکا و ایادی استکبار به نام تابستان داغ برای براندازی نظام گفت ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۸:۲۵    
واحد موسوم به نظارت رژیم صهیونیستی امروز درخصوص انتشار تصاویر منتشر شده از طرف جنبش حماس درخصوص عملیات شکست خورده اخیر این رژیم در نوار غزه هشدار داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۸:۲۲    
مدیرکل فرق و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی گفت: وحدت و یکپارچگی اهل تسنن و تشیع فرصت توطئه دشمنان را خواهد گرفت که برگزاری چنین همایش هایی عمدتا با تقویت و تحقق این هدف انجام می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۸:۱۹    
مدیرکل دیوان محاسبات استان قزوین گفت: ارائه خدمات در روستاها جهت پایداری جمعیت و مهاجرت معکوس یکی از الزامات کشور بوده تا روستائیان به سمت کوچ هجوم نیاورند که این امر نیازمند ارائه خدمات مطلوب در ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۸:۱۹    
تیم فوتبال پرسپولیس فردا (جمعه) در ورزشگاه شهید کاظمی و روز (شنبه) در زمین پژوهشگاه نفت تمرین خواهد کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۸:۱۵    
جانی اینفانتینو، رئیس فیفا امیدوار است چند بازی جام جهانی 2022 فوتبال در عربستان برگزار شوند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۸:۱۵    
مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه امروزه نزدیک به 900 گروه سرود در سطح کشور فعالیت دارند گفت: حدود نیمی از کانون های مساجد در سطح کشور دارای کتابخانه هستند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۸:۱۲    
معاون خدمات شهری شهردار همدان با بیان اینکه شهر همدان دارای 600 کیلومتر شبکه جمع اوری و هدایت آب های سطخی است ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۸:۰۶    
رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه هیچ کشوری به تنهایی نتوانسته از عهده هزینه های درمان برآید گفت: سال گذشته خیرین سلامت 6 هزار میلیارد تومان به حوزه بهداشت و درمان کمک کردند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۸:۰۲    
فرمانده سپاه استان البرز از حمایت این نهاد از راه اندازی کارگاه های کوچک در استان البرز خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۷:۵۹    
دیدار حساس دو تیم پیکان و ذوب آهن در هفته دوم لیگ برتر والیبال بانوان با پیروزی ذوبی ها به پایان رسید.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۷:۵۹    
امام جمعه اردبیل گفت: مسئولان باید در حوزه فرهنگی ورود کنند چرا که اهمیت فرهنگ برای ما در رده نخست حائز اهمیت است و نیاز است مشکل فرهنگ را در دو مقوله نیروی انسانی و نرم افزارهای مورد نیاز برطرف کنیم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۷:۵۳    
نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور یمن با رهبر جنبش انصارالله دیدار کرد
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۷:۵۳    
گروه استان ها- معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: حقوق پسر 18 ساله شاه در قبل از انقلاب معادل 1450 سکه طلا بود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۷:۵۱    
نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمن به دنبال ایجاد شکاف بین مردم و نظام اسلامی است گفت: انقلاب اسلامی رویای دشمنان را نابود کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۷:۵۱    
رئیس مجمع علمای اهل سنت عراق با بیان اینکه مردم ایران قدردان امنیت در کشور باشند، گفت: جمهوری اسلامی ایران امروز محور اسلام و آمریکا محور شیطان است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۷:۵۱    
نماینده مردم ملایر در مجلس:صادرات تک محصولی به دلیل نبودن صنایع غذایی تبدیلی در شهرستان بزرگترین چالش و مشکل پیش روی پیشرفت و توسعه کشاورزی در ملایر است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۷:۵۱    
نماینده مجلس خبرگان رهبری در خوزستان گفت: اگر قصد صیانت از جوانان مان را داشته باشیم باید زمینه های انحراف را از بین ببریم و از جهات های فرهنگی، اجتماعی ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۷:۵۱    
زلاتان ابراهیموویچ، مهاجم سوئدی تیم فوتبال لس آنجلس گلکسی معتقد است پوگبا فوتبالیست و انسانی فوق العاده است، اما نیاز به راهنمایی دارد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۷:۵۱    
دبیر ستاد عالی کانون های مساجد کشور با بیان اینکه مساجد می توانند پایگاهی برای شروع نهضت کتابخوانی در سطح کشور باشند گفت: دنبال ارتباط "مردم با مردم " و "مسجد با مسجد " با دیگر کشورها هستیم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۷:۵۱    
باشگاه استقلال شایعه خبر قطعی برق این باشگاه در صفحات مجازی را رد کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۷:۵۱    
فرماندار کاشان با بیان اینکه کاشان گنجینه گردشگری کشور است گفت: با توجه به ظرفیت های منطقه درحوزه گردشگری باید به رونق توریسم مذهبی بپردازیم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۷:۵۱    
نماینده مردم سنندج در مجلس گفت: این معضل زمین های قولنامه ای بستر ساخت و سازهای غیرقانونی و غیرایمن که بدون مجوز شهرداری ساخته می شوند، را فراهم کرده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۷:۵۱    
زلاتکو کرانچار، سرمربی تیم فوتبال امید ایران در تمرین پیکان حضور یافت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۷:۵۱    
وزیر جهاد کشاورزی گفت: سالیانه در کشور چهار و نیم تن کود شیمیایی اوره تولید می شود که از این میزان دو و نیم تن در کشور مصرف می شود و برای تامین کود شیمیایی در کشور هیچ مشکلی نداریم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۷:۵۱    
شهردار اردبیل گفت: طبق تمهیدات و برنامه ریزی های انجام یافته کنگره بین المللی مرحوم سلیم موذن زاده اردبیلی در اردبیل برگزار می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۷:۵۱    
نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور یمن با رهبر جنبش انصارالله دیدار کرد
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۷:۵۱    
سرپرست استانداری یزد با بیان اینکه عمده ترین مشکل در مباحث فرهنگی عدم توجه به مسئله مخاطب شناسی است افزود: کانون های فرهنگی مساجد می توانند بسیاری از خلأهای دینی و اعتقادی را مرتفع سازند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۷:۵۱    
فرماندار شهرستان ملایر با بیان اینکه سالانه بیش از 250 هزارتن انگور در ملایر تولید می شود، گفت: توجه به بخش آبیاری نوین و تخصیص تسهیلات مهمترین خواسته کشاورزان ملایری است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۷:۴۵    
منابع یمنی از سرنگونی یک پهپاد متجاوزان سعودی در منطقه التحیتا در ساحل غربی خبر دادند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۷:۳۳    
وزیر امور اقتصادی و دارایی، موضوع مهار تورم را یکی از مهم ترین اولویت ها و دغدغه های دولت و وزارت اقتصاد در شرایط موجود خواند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۷:۱۷    
فرهاد دژپسند، وزیر امور اقتصادی و دارایی، طی حکمی مهدی میر اشرفی را به سمت معاون وزیر و رییس کل جدید گمرک جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۶:۴۵    
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه بیگانگان تاکنون هیچ گره ای از مشکلات ما باز نکردند گفت: اعتماد ما باید به زنان و مردان داخل کشور باشد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۶:۴۱    
نویسنده کاشانی از تشکیل کارگاه تفکر خلاق در کاشان در راستای ارتقای فرهنگ کتابخوانی خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۶:۳۸    
رضا مهاجری، سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: در بحث دفاعی، پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته ایم، اما در بخش حمله باید کیفیت مان را بالا ببریم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۶:۳۸    
فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ از افتتاح 17 طرح محرومیت زدایی به مناسبت هفته بسیج خبر داد و گفت: یادواره شهدای بخش گل تپه با حضور سردار کارگر، رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس برگزار می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۶:۳۵    
تکسیرا، مربی تیم فوتبال سپاهان گفت: می دانیم فردا بازی سخت و مقابل تیمی خواهیم داشت که خوب سازماندهی شده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۶:۳۵    
جانشین فرمانده سپاه استان همدان با بیان اینکه امروز دشمن با راه اندازی جنگ اقتصادی به دنبال اهداف سیاسی است گفت: عده ای علاقه مند هستند که بگویند کشور در بحران است تا از آب گل آلود ماهی بگیرند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۶:۳۵    
وزیر آموزش و پرورش گفت: کودکان باید در مدرسه در اصطلاحی عامیانه بچگی را تمرین کنند و فضایی برای دست به سینه نشستن، برپا و برجا کردن و نظم ترتیب مناسب مدرسه امروز نیست.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۶:۳۵    
مدیر فناوری اطلاعات و شبکه دولت لرستان بابیان اینکه امروزه فناوری اطلاعت یک ضرورت است گفت: 10 پروژه در حوزه دولت الکترونیک در استان لرستان رونمایی شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۶:۳۱    
یک نشریه آلمانی با اشاره به موضع وفادرانه ترامپ در قبال ولیعهد شاه سعودی با علم به اینکه وی در قتل خاشقجی دست داشته است نوشت: دیکتاتورها در این شرایط راحت می خوابند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۶:۲۷    
تکسیرا، مربی تیم فوتبال سپاهان گفت: می دانیم فردا بازی سخت و مقابل تیمی خواهیم داشت که خوب سازماندهی شده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۶:۲۷    
روحانیون و طلاب حوزه علمیه اهواز امروز در برای حمایت از مردم یمن و همچنین کارگران زحمتکش گروه ملی صنعتی فولاد ایران و نیشکر هفت تپه در مسجد اعظم این شهرستان تجمع کردند.