پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۱۷:۳۰May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تسنیم 19 آذر 1397 - tasnimnews.com

خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1393 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1394 خبرگزاری تسنیم 30 اسفند 1395 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1396 خبرگزاری تسنیم 31 فروردین 1397 خبرگزاری تسنیم 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 31 خرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 31 تیر 1397 خبرگزاری تسنیم 31 مرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 31 شهریور 1397 خبرگزاری تسنیم 30 مهر 1397 خبرگزاری تسنیم 30 آبان 1397 خبرگزاری تسنیم 30 دی 1397 خبرگزاری تسنیم 30 بهمن 1397 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1397 خبرگزاری تسنیم 1 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 2 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 3 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 4 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 5 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 6 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 7 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 8 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 9 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 10 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 11 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 12 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 13 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 14 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 15 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 16 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 17 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 18 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 19 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 20 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 21 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 22 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 23 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 24 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 25 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 26 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 27 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 28 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 29 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 30 آذر 1397 
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۱۱:۳۳    
117 سال پیش در چنین روزی اولین جوایز نوبل اهدا شد. جایزه ای معتبر که البته اعتبار آن بارها و بارها با انتخاب های سیاسی اش زیر سوال رفته است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۴:۱۸    
حمید باقری درمنی یکی از مفسدان اقتصادی است که به اتهام افساد فی الارض به اعدام محکوم شده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۳:۱۹    
مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه های شهری 97 تا 20 دی ماه تمدید شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۳:۱۴    
دوره آموزشی اصول علم ورزش، برنامه ریزی و طراحی تمرین روز جمعه برگزار خواهد شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۲:۴۴    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: 250 داستان کوتاه در بخش فارسی و 65 اثر به زبان ترکی که در مجموع 315 اثر بوده به دبیرخانه جشنواره ملی داستان کوتاه اردبیل ارسال شده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۰۹:۳۵    
سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای از تردد روان در محورهای اصلی کشور خبر داد و اعلام کرد هم اکنون در محورهای 4 استان از جمله گیلان مه گرفتگی روی داده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۹:۴۶    
چهار فوتبالیست خوزستانی به اردوی تیم ملی امید دعوت شدند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۹:۲۲    
سخنگوی شورای نگهبان در گفتگویی اشکالات فنی مصوبه CFT را بررسی کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۷:۴۲    
مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه های آذربایجان شرقی در نامه ای سرگشاده، خواستار پاسخگویی پزشکیان به سوالات جدی دانشجویان و عدم فرار از پاسخگویی شدند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۶:۴۶    
فاز نخست بزرگترین آب شیرین کن کشور در بندرعباس به ظرفیت 20 هزار مترمکعب در شبانه روز از طریق سرمایه گذاری بخش خصوصی، با حضور معاون اول رییس جمهور و وزیر نیرو به بهره برداری رسید.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۵:۰۵    
رئیس کل دادگستری استان بوشهر با بیان اینکه برخورد با مفاسد اقتصادی با قدرت انجام می شود گفت: در این راستا شعبه تخصصی برای رسیدگی به پرونده های اقتصادی در دادگاه های استان بوشهر تشکیل شده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۴:۴۹    
زمان دریافت کارت آزمون فراخوان کشوری دفاتر خدمات سلامت از سه شنبه بیستم تا پنجشنبه بیست و دوم آذر ماه اعلام شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۴:۴۳    
فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: نویسندگان زیادی از سراسر استان خاطرات و زندگینامه ایثارگران و شهدا را به رشته تحریر درآوردند و به زودی مراسم تجلیل از نویسندگان کتب کنگره 2 هزار شهید ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۴:۲۵    
آیا داروی خود را با آبمیوه می خورید؟ آیا تا به حال یک کپسول را باز کرده اید؟ آیا مجبورید چند دارو را با هم بخورید و این موضوع موجب نگرانی شما شده است؟ اگر این طور است حتما این مطلب را بخوانید!
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۳:۳۲    
معاون آموزشی وزارت بهداشت گفت: طبق مصوبه نودمین نشست شورای آموزش پزشکی و تخصصی مقرر شد رشته جراحی عروق از رشته فوق تخصصی به دوره تکمیلی تخصصی(فلوشیپ) تغییر یابد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۲:۱۸    
معاون سرمایه گذاری و مشارکت های اقتصادی شهرداری قزوین گفت: طرح مروارید شرق یا بیدستان در زمینی به مساحت 33 هکتار و در کیلومتر 6 جاده قدیم قزوین - کرج اجرایی می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۲:۰۲    
فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: 84 طرح امنیت اجتماعی در قالب پاکسازی مناطق و محلات آلوده طی 8 ماه نخست امسال در سطح استان به اجرا گذاشته شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۱:۵۶    
در ادامه مسابقات قایقرانی آب های آرام بانوان قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی، دور مقدماتی و نیمه نهایی مسافت 200 متر برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۱:۲۸    
استاندار گلستان و رئیس جهاددانشگاهی کشور به منظور بهره گیری مناسب از ظرفیت های متنوع موجود در گلستان در راستای توسعه علمی و فرهنگی، تحقق سند چشم انداز استان و استفاده از ظرفیت های جهاد دانشگاهی ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۱:۲۱    
غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی اکران از مصوّبات أخیر این کارگروه خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۱:۱۵    
بازنشستگی مدیران قدیمی و سپردن امور به جوانان باید با فرآیندی شایسته سالارانه همراه باشد و گزینه های مدیریت از فرآیندی پاک و مبتنی بر شایسته سالاری بیرون آیند ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۰:۵۴    
معاون جهاد کشاورزی استان بوشهر با اشاره به آغاز برداشت گوجه فرنگی خارج از فصل از مزارع استان بوشهر گفت: پیش بینی می شود تا فروردین سال آینده 600 هزار تن گوجه فرنگی از این مزارع برداشت شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۰:۳۲    
قیمت دلار تزریقی در صرافی های دولتی نسبت به صبح روز گذشته 240 تومان کاهش یافت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۰:۱۶    
دبیر واحد فرهنگی جامعه اسلامی دانشگاه شهید باهنر اصفهان گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی باید مرکز تولید فکر علمی و عملی باشد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۰۹:۵۰    
نویسنده کتاب برادر انگلستان گفت: الان بهترین زمان است که این ها برای عراق و برای بچه های سوریه و یمن الگو شود که فردا ادبیاتشان مثل هندوستان که سال ها با انگلستان مبارزه کردند، فراموش نشود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۰۹:۴۵    
رییس قوه قضاییه، آئین نامه اجرایی نحوه برگزاری دوره های آموزشی حین خدمت ضابطان نظامی را ابلاغ کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۰۹:۴۵    
باورش کمی سخت است؛ در روز هایی که چند رسانه ای ها در قله محبوبیت هستند، رسانه کلاسیک رادیو در رقابتی نابرابر، هنوز هم طرفداران خاص خود را دارد و به حیات خود ادامه می دهد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۰۹:۲۸    
افراد با درآمد بدون شغل در کشور از سال 84 تا 95 رشدی دو و نیم برابری داشته اند و جمعیت آن ها به 4.8 میلیون نفر رسیده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۰۹:۲۲    
ابزار متناسب با هدف به کار گرفته می شود و با آن نسبت نزدیکی دارد و از این رو نمی توان گفت هدف اصل است و ابزار فرع آن چرا که تحقق هدف وابسته به اتخاذ وسیله مناسب است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۰۹:۲۲    
رئیس گروه روابط پارلمانی ایران با پارلمان اروپا با بیان اینکه برجام باید دستاوردهای ملموسی برای ملت ایران داشته باشد، گفت: برجام می تواند ضامن حفظ نقش اروپا در معادلات جهانی باشد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۰۹:۱۷    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای افتتاح پروژه های بهداشتی درمانی به استان کرمان سفر کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۰۹:۱۲    
دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر گفت: اصطلاحاتی چون"حقوق بشر" به ابزاری برای اعمال توطئه های آمریکا تبدیل شده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۰۹:۰۷    
عضو کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به این که تصمیم زنگنه برای توقف ارائه نفت در بورس منطقی است، گفت: در فروش نفت در بورس که در دو مرحله صورت گرفته ابهاماتی وجود داشته که باید برطرف شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۰۸:۵۴    
رئیس کل دادگستری مازندران با تاکید بر افزایش مجازات های جایگزین حبس برای زندانیان فاقد سوپیشینه موثر گفت: مجرمان خطرآفرین زندان های مازندران جداسازی می شوند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۰۸:۲۱    
سرپرست معاونت مالی و اقتصادی شهرداری تهران از سوددهی 40 میلیارد تومانی فروشگاه شهروند طی 8 ماه گذشته خبر داد و گفت ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۰۷:۴۸    
معاون پلیس فتا گفت: رمزهای یک بارمصرف بانکی تا حدودی می تواند کلاهبرداری های اینترنتی را کم کند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۰۷:۳۷    
بازیگران اصلی بازار مسکن در زمستان امسال سوداگران باتجربه هستند که می خواهند از آن خارج شوند و تازه واردهایی که به طمعِ عقب نماندن از قافلۀ سود یکسال گذشته به آب و آتش می زنند تا خرید خود را انجام ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۰۳:۱۸    
معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و نهاد کتابخانه های عمومی کشور با هدف هم افزایی در دست یابی به اهداف مشترک فرهنگی و هنری، تفاهمنامه همکاری امضاء کردند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۰۰:۳۰    
گزارش امروز قیمت خودرو حکایت از بلاتکلیفی بازار خودرو و افزایش 1 تا 3 میلیون تومانی قیمت تعدادی از خودروها در بازار دارد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۲۳:۵۹    
فوتبال جهان- از نام سرمربی جدید تیم فوتبال ویارئال رونمایی شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۲۳:۵۹    
فوتبال جهان - از کاندیداهای قرار گرفتن در تیم منتخب سال یوفا رونمایی شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۲۳:۵۷    
رئیس جمهور آمریکا پرداخت حق السکوت خود به دو بازیگر فیلم های مستهجن در جریان مبارزات انتخاباتی سال 2016 میلادی را "قانونی" خواند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۲۳:۴۸    
رسانه های خارجی از توافق فراگیر برای آتش بس در استان تعز یمن با نظارت سازمان ملل خبر دادند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۲۳:۳۳    
همزمان با اولین سالگرد پیروزی بزرگ عراق بر گروه تروریستی داعش، منطقه الخضراء بغداد هم پس از پانزده سال به روی مردم گشوده شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۲۳:۳۲    
فوتبال جهان - ارنستو والورده به بازیکنان اینتر اطمینان داد تیمش برای پیروزی وارد نبرد با تاتنهام می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۲۳:۳۱    
فوتبال جهان - یورگن کلوپ از دشواری بازی تیمش مقابل ناپولی اطلاع دارد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۲۳:۲۹    
سخنگوی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی با اشاره به ترکیدگی کپسول گاز در حین جوشکاری در عسلویه گفت: در این حادثه 4 جوشکار با 40 درصد سوختگی مصدوم شدند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۲۳:۲۵    
نماینده مردم خراسان جنوبی در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه امروز شاهد افول قدرت آمریکا وارتقاء پیشرفت و نفوذ ایران هستیم،گفت: امید باید همراه با عمل باشد زیرا امید بدون عمل مفید نیست
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۲۳:۲۳    
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کردستان گفت: عاملان قاچاق 33 هزار لیتر گازوئیل قاچاق به پرداخت 298 میلیون تومان جزای نقدی محکوم شدند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۲۳:۲۱    
فرمانده انتظامی استان کردستان از توقیف خودروی حامل 90 کنتور هوشمند آب فاقد مجوز به ارزش دو میلیارد ریال در شهرستان دهگلان خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۲۳:۲۱    
نماینده ولی فقیه در استان کردستان تاکید کرد: باید مسئولان مردم داری را در اولویت خود قرار بدهند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۲۳:۲۰    
دولت سوریه حفاری و کاوش غیرقانونی آثار باستانی توسط نیروهای آمریکایی و فرانسوی و ترکیه در مناطق تحت اشغال آنها در خاک سوریه را محکوم کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۲۳:۱۵    
منابع یمنی از تعویق نشست کمیته اسیران در چارچوب رایزنی ها برای حل بحران یمن در کشور سوئد به خاطر پایبند نبوده تیم مذاکراتی دولت دست نشانده عبدربه منصور هادی رئیس جمهور مستعفی یمن خبر دادند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۲۳:۱۰    
وزارت امور خارجه روسیه تاکید کرد که شرایط زندگی در اردوگاه آوارگان الرکبان در جنوب سوریه در آستانه فاجعه انسانی قرار دارد و آمریکا مسئول کامل وقوع این وضعیت است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۲۳:۰۳    
رئیس جمهوری فرانسه که کشورش مدتی است با اعتراضات گسترده شهروندان به سیاست های اقتصادی دولتش روبرو است، خواستار تلاش دولت و پارلمان برای افزایش دستمزدها و کاهش مالیات شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۲۱:۰۵    
رئیس شورای شهر قم گفت: برای تعیین تکلیف، واگذاری و تفویض اختیار اراضی 32 و 48 هکتاری به شهرداری قم تعاملات مقدماتی با مسئولان استان و وزارت خانه انجام گرفته و امید می رود به زودی اختیارکامل آنها به ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۲۱:۰۴    
فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از توقیف 6 دستگاه کامیون و کشف 3.7 میلیارد ریال کالای قاچاق در این شهرستان خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۲۱:۰۳    
استاندار کرمان با اشاره به اینکه استان کرمان در شش شاخص حوزه بهداشت و درمان پایین تر از متوسط کشوری است گفت: ارائه خدمات در استان کرمان نیازمند زحمت، هزینه و تلاش بیشتر مسئولان است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۲۱:۰۳    
در هفتاد و سومین جلسه رسمی و علنی شورای شهر قم نسبت به کمبود شدید مراکز و مؤسسات فرهنگی در شهرک پردیسان انتقاد شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۲۱:۰۰    
آمریکا صادر کننده خالص نفت خام نیست و در زمینه انرژی هنوز به استقلال نرسیده است ولی بیش از یک دهه است که در این مسیر حرکت می کند .
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۲۰:۵۳    
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: جامعه روحانیت سد محکمی در مقابل نفوذ فرهنگی دشمنان است که نقش روحانیون نمایش دستاوردهای انقلاب اسلامی در دنیا است که باید در حد اعلی به منصه ظهور گذاشته شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۲۰:۵۳    
رسانه های فلسطینی از سرکوب نوزدهمین راهپیمایی دریایی برای بازگشت و شکستن محاصره غزه خبر دادند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۲۰:۵۲    
یک رسانه عربی از ارائه طرحی درباره یمن از سوی نماینده سازمان ملل متحد در امور این کشور خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۲۰:۵۲    
رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه اجرای برخی قوانین در کشور فقط در حد حرف است گفت: فساد سیاسی را به چشم می بینیم و این مسئله فاحش است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۲۰:۳۶    
سرپرست استانداری قم گفت: لازم است کارگروه ویژه ای برای مقابله با گردوغبار در استان تشکیل شده و موضوع خشکسالی و قطع حقابه های زیست محیطی دریاچه نمک و دشت مسیله با جدیت پیگیری شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۲۰:۳۶    
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بوشهر گفت: در راستای توسعه همکاری های اقتصادی و تجاری ایران با قطر خط کشتیرانی بوشهر - قطر راه اندازی می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۲۰:۱۷    
مشاور یاسر عرفات رئیس سابق تشکیلات خودگردان فلسطین از نقش عربستان در ترور وی پرده برداشت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۹:۵۷    
مراسم تجلیل از پیشکسوتان رشته اسکی با حضور برخی از مسئولان مسئولان ورزش کشور برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۹:۲۸    
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: ماندگاری نظام اسلامی در گرو حفظ روحیه انقلابی و جهادی است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۹:۲۷    
نماینده سازمان ملل در امور یمن لحظاتی پیش در یک کنفرانس خبری در سوئد، اوضاع انسانی در یمن را به سبب ادامه تجاوزات نظامی رژیم سعودی و متحدان و مزدورانش بسیار وحشتناک توصیف کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۹:۲۲    
سخنرانی ترزا می نخست وزیر انگلیس در جمع نمایندگان پارلمان این کشور با درخواست رهبر حزب کارگر از وی برای کناره گیری همراه شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۹:۲۲    
محمدحسین مرادمند، مدافع تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: در آخرین بازی نیم فصل اول برابر استقلال، باید سه امتیاز را بگیریم تا شانس قهرمانی مان در پایان نیم فصل بیشتر شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۹:۲۲    
پربازدیدترین اخبار فرهنگی تسنیم در 24 ساعت گذشته را به تفکیک بخوانید.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۹:۲۲    
مهران مهام از تهیه کنندگان و دوستان نزدیک به خانواده مرحوم پیام صابری ضمن اعلام مراسم تشییع این هنرمند فقید ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۹:۱۸    
دور نخست رقابت های شطرنج انفرادی قهرمانی آسیا با ثبت سه پیروزی، یک تساوی و یک شکست در کارنامه نمایندگان ایران پیگیری شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۹:۱۴    
رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال با تشریح اتفاقات داوری دیدار سپاهان - پرسپولیس تأکید کرد که پنالتی اعلام شده به سود تیم میهمان، تصمیم کاملاً درستی بوده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۹:۱۱    
امام جمعه اهر گفت: کشور ایران دارای عالمان و دانشمندان بسیار بزرگی در تمامی عرصه ها درگذشته و زمان حال بوده و هست زمانی در تولید علم دچار رکود بودیم ولی اکنون به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی و خون شهدا ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۹:۱۱    
فرماندار شهرستان اهر گفت: هفته پژوهش می تواند این را به ما القا کند که هر دانشجو در جای خود یک محقق و پژوهشگر است لازمه تحصیل و علم اندوزی بحث تحقیق ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۹:۰۹    
سخنرانی ترزا می نخست وزیر انگلیس در جمع نمایندگان پارلمان این کشور با درخواست رهبر حزب کارگر از وی برای کناره گیری همراه شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۹:۰۷    
فرماندار رشت برنامه های چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان رشت را تشریح کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۸:۵۹    
با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام یادواره شهدای آبروی کوچه ها افتخار محله ها در اصلاندوز برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۸:۵۰    
رئیس سازمان صنعت ،معدن وتجارت خراسان جنوبی گفت: از 27 فعال اقتصادی این استان شامل 12 صادرکننده، 5 صنعتگر نمونه، 5 معدنکار نمونه و 5 نفر از اصناف نمونه تجلیل می شوند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۸:۴۸    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به آخرین دیدارش با مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: آیت الله هاشمی در آن دیدار به موقعیت جمهوری اسلامی ایران در منطقه اشاره کرد و گفت معلوم نیست که ما ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۸:۴۶    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد که پادشاه عمان با عبور هواپیماهای این رژیم از حریم هوایی کشورش موافقت کرده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۸:۴۶    
فوتبال جهان – ستاره پیشین روسونری در مورد هم تیمی سابقش در این تیم و مسئولان باشگاه میلان اظهارنظری کنایه آمیز انجام داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۸:۴۲    
جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان اردبیل مشکل آب شرب روستای پیشگمان خلخال را برطرف کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۸:۳۵    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در صورت اتمام حسابرسی ها تا پایان سال، گزارشی از شفافیت مالی دانشگاه آزاد اسلامی ارائه خواهد شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۸:۳۵    
وزیر کشور لبنان از خنثی سازی یک عملیات تروریستی بزرگ در زمان انتخابات پارلمانی این کشور خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۸:۳۵    
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی گفت: نرخ بیکاری ما 11 درصد و میانگین نرخ بیکاری کشور 13 درصد است؛ همواره نرخ بیکاری ما پایین بوده ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۸:۳۵    
همزمان با سالروز تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی به فرمان امام خمینی(ره) در سال 1363، مستند "شورای انقلاب فرهنگی" امشب از شبکه یک سیما پخش می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۸:۳۴    
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: ارتباط دور دانشگاه و صنعت عامل وجود بیکاری است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۸:۲۳    
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: جوانان نخبه ورزشی در استان اردبیل حمایت می شوند تا بتوانند برای استان و کشورمان افتخارآفرینی کنند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۸:۲۱    
معاون قضایی و رئیس شوراهای حل اختلاف خوزستان گفت: خانواده های مقتولان از اعدام قاتلان فرزندان خود با حضور در دفترخانه رسمی و اخذ وجه المصالحه رضایت ثبتی خود را اعلام شده ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۸:۱۸    
مراسم بزرگداشت روز دانشجو و بسیج دانشجویی با حضور کارشناس علوم تربیتی صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران در دانشگاه آزاد اسلامی رشت برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۸:۱۴    
یک مقام ترکیه ای با انتقاد از مخالفت رژیم سعودی با تحویل متهمان به قتل جمال خاشقجی روزنامه نگار منتقد سعودی تاکید کرد کنسول سعودی در استانبول شریک این جنایت است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۸:۱۲    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم دریایی خارگ با بیان اینکه آرمان خواهی همراه با عقلانیت از خصوصیات دانشجو است گفت:علم آموزی همراه با ایمان و بصیرت، وظیفه و رسالت اصلی دانشجویان است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۸:۱۱    
مدیر تعالی شرکت پالایش گاز ایلام گفت: پالایشگاه گاز ایلام موفق به دریافت جایزه سرآمدی و بهبود مستمر شرکت ملی گاز ایران شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۸:۰۹    
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان گفت: 40 سال دشمنان و معاندان بر این باورند که با توطئه و تحریم، انقلاب را شکست می دهند اما به فضل الهی به این هدف نرسیدند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۸:۰۸    
طی حکمی از سوی معاون سیما، مسعود احمدی افزادی به سمت دبیر و عضو شورای سیاستگذاری پنجمین جشنواره تلویزیونی جام جم منصوب شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۸:۰۲    
فوتبال جهان – انتشار مستنداتی جدید، فرضیه ای تازه را برای ماجرای مرگ غم انگیز کاپیتان سابق تیم فوتبال فیورنتینا به وجود آورده است.