چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۰۳:۱۳May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تسنیم 24 آذر 1397 - tasnimnews.com

خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1393 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1394 خبرگزاری تسنیم 30 اسفند 1395 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1396 خبرگزاری تسنیم 31 فروردین 1397 خبرگزاری تسنیم 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 31 خرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 31 تیر 1397 خبرگزاری تسنیم 31 مرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 31 شهریور 1397 خبرگزاری تسنیم 30 مهر 1397 خبرگزاری تسنیم 30 آبان 1397 خبرگزاری تسنیم 30 دی 1397 خبرگزاری تسنیم 30 بهمن 1397 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1397 خبرگزاری تسنیم 1 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 2 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 3 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 4 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 5 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 6 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 7 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 8 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 9 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 10 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 11 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 12 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 13 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 14 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 15 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 16 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 17 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 18 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 19 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 20 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 21 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 22 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 23 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 24 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 25 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 26 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 27 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 28 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 29 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 30 آذر 1397 
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۸:۲۰    
مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه گفت: 4700 کالای فاقد علامت استاندارد در امسال در استان کرمانشاه شناسایی و جمع آوری شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۶:۳۲    
مراسم بزرگداشت مرحوم انوشیروان ارجمند، بازیگر فقید سینما، تلویزیون و تئاتر کشور با حضور مردم، هنرمندان و مدیران تئاتر کشور در تماشاخانه سرو برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۵:۵۸    
مدیرکل تعزیرات خراسان رضوی گفت: طرح ویژه مبارزه با گرانفروشی شب یلدا در خراسان رضوی آغاز شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۵:۴۷    
بامیلو اولین بازار اینترنتی ایران و اولین برگزارکننده جشنواره حراج شب یلدا در ایران، برای پنجمین بار این حراج را با هدف ایجاد فرصت مجدد برای کاربرانی که موفق به خرید در کمپین حراجمعه نشدند ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۴:۵۰    
مطابق اعلام وزارت بهداشت، برخلاف قانون مقرر شده بود واژه ی اصلاح ژنتیک شده برای درج در برچسب محصولات تراریخت، درج شود ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۳:۴۴    
مسئول قرارگاه جهادی خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از بهره برداری پروژه ساخت 19 باب منزل مسکونی ویژه محرومین، معلولین و ایتام در جزیره هرمز توسط گروه جهادی شهید حاج احمد کاظمی خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۳:۳۸    
مدیر امور رفاه زائران آستان قدس رضوی گفت: به منظور تکریم زائران و تسهیل امر زیارت، بیش از 4 میلیون زائر سالمند و ناتوان در 9 ماهه سال جاری توسط خودروهای زائربر جابه جا شدند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۳:۰۷    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از منتفی شدن طرح استیضاح ظریف وزیر امور خارجه خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۳:۰۵    
قیمت سکه تمام بهار آزادی در بازار تهران با کاهش 150 هزار تومانی نسبت به دیروز 3 میلیون و 410 هزار تومان شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۲:۴۹    
معاون پژوهشی دانشگاه عالی دفاع ملی گفت: قبل از انقلاب اسلامی رتبه علمی ایران در جهان 52 بوده است در حالی که امروز ایران دارای رتبه 16 جهانی و اول منطقه است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۱:۴۵    
در حالی که تا "دیروز" رئیس سازمان خصوصی سازی به تعریف و تمجید بی حد و اندازه ای از خریدار آلومینیوم المهدی و طرح هرمزال می پرداخت و سنگ این واگذاری را به سینه می زد ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۱:۲۹    
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: به برکت انقلاب اسلامی امروز 200 دانشمند در سطح دانشمندان برتر دنیا داریم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۱:۱۷    
جشنواره ملی انار استان های غربی ایران برای نخستین بار در مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران برگزار می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۱:۱۷    
جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران ضمن تشریح فعالیت های اقتصادی خود اعلام کرد که بحث واگذاری بیمارستان ایرانیان دوبی مطرح نیست.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۱:۰۱    
طی حکمی از سوی معاون علمی و فناوری رییس جمهور، مهدی محمدی به سمت دبیر ستاد توسعه فناوری های حوزه اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی منصوب شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۰:۰۶    
نمایشگاه هفته پژوهش استان گلستان با حضور استاندار گلستان و دیگر مسئولان استانی در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان افتتاح شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۰:۰۱    
چند روزی است که قیمت دلار در حال کاهش است. هرچند دلالان در مقابل ارزان شدن دلار مقاومت نشان می دهند و برای مانع شدن از آن تمام عزم خود را جزم کرده اند ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۰۹:۵۵    
نظر به وقت کشی سیاسی اروپا و سوابق دشمنی و فریبکاری آنها در عدم پایبندی به تعهدات، در 11 بند ذیل، ضمن بررسی زوایای پیدا و پنهان سیاست های فریبکارانه اروپا در برجام ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۰۹:۳۸    
استاندار آذربایجان شرقی گفت: متأسفانه به بهانه کمبود بودجه و منابع مالی، نوعی رخوت و سستی در برخی دستگاه ها حاکم شده است؛ در حالی که همه کارها الزاماً به پول و بودجه ارتباطی ندارد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۰۹:۳۳    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران با تشریح فرار از مالیات با مجوزهای سفره خانه ها نسبت به نظارت صنفی جامعه سفره خانه داران سنتی بر صدور مجوزها تاکید کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۰۹:۱۷    
اوراق سلف موازی استاندارد مرغ منجمد به ارزشی بیش از 475 میلیارد ریال در حالی از دیروز در بورس کالای ایران منتشر شده که عرضه این اوراق با معامله 206 هزار و 733 قرارداد با موفقیت انجام شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۰۹:۱۱    
آیین نامه اجرایی استانداردسازی نظام تبادل اطلاعات کشور در جلسه شورای عالی فضای مجازی تصویب شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۰۹:۰۰    
نماینده مردم بندرعباس در مجلس با اشاره به این که سازمان خصوصی سازی همیشه از واگذاری آلومینیوم المهدی و هرمزال حمایت می کند ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۰۸:۵۵    
کتاب "هابیلیان" خاطرات شهید "صفراحمدی" به نویسندگی عبدالحسن محسنی فر با حضور مسئولان شهرستان شوش در مجتمع فرهنگی دعبل خزاعی رونمایی شد
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۰۸:۳۹    
صندوق های بازنشستگی، پس انداز و رفاه کارکنان صنعت نفت اعلام کرد که صرفاً خواهان دریافت مطالبات از حمید باقری درمنی است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۰۸:۳۹    
رئیس امور شورای اقتصاد سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد: 21هزار میلیارد تومان اعتبار برای 270هزار شغل جدید در مناطق محروم پرداخت می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۰۷:۳۸    
فوتبال جهان - پپ گواردیولا از روند رو به رشد تیمش رضایت کامل دارد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۰۷:۳۳    
سخنگوی انجمن صنفی صنعت تایر گفت: در هشت ماه امسال، لاستیک بایاس خودروهای سنگین در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 10 درصد افزایش تولید داشته اما سودجویان با خرید و فروش های صوری ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۰۷:۲۷    
یارانه نقدی آذرماه ساعت 24 فردا دوشنبه 26 آذر به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۰۵:۴۲    
0098 یک نماد است برای یک رمزگشایی، از هر جای دنیا که می خواهید ایران را بگیرید؛ ما باید به کدهایی پایبند باشیم که ما را به هویت ایرانی مان بازخوانی کند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۰۴:۰۱    
معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد خراسان رضوی گفت: نخستین مرکز نیکوکاری کارآفرینی روستایی کشور در مشهد به بهره برداری رسید.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۰۰:۴۶    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام از ایراد این مجمع به یکی از بندهای لایحه اصلاح قانون مبارزه با پولشویی خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۲۳:۴۴    
فوتبال جهان - تیم فوتبال بوروسیادورتموند با کسب 3 امتیاز دیگر به صدرنشینی خودش ادامه داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۲۳:۴۴    
ارکستر ملی ایران تمرین های خود را پیگیری می کند تا با رهبری فریدون شهبازیان و خوانندگی علی اصغر شاه زیدی و حسین علیشاپور به صحنه برود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۲۳:۱۱    
فوتبال جهان - تیم فوتبال رئال مادرید بار دیگر مقابل رقیبی ضعیف با حداقل گل به پیروزی رسید.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۲۳:۱۱    
فوتبال جهان - تیم فوتبال وستهام در دربی لندن صاحب برتری شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۲۲:۵۰    
شهردار کاشان گفت: فرودگاه تعطیل نیست بلکه به علت نداشتن مسافر پرواز ندارد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۲۲:۵۰    
منابع خبری از دستگیری ده ها نفر در تظاهرات های روز شنبه در سراسر فرانسه خبر داده اند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۲۲:۴۴    
فوتبال جهان - تیم فوتبال اینتر در خانه خودش به برتری دست یافت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۲۲:۲۲    
جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان از هلاکت2سوداگر مرگ، دستگیری 2 قاچاقچی و کشف 4 تن و 11 کیلوگرم مواد افیونی در شهرستان سرباز خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۲۲:۲۲    
دادستان مرکز خراسان شمالی از کشته شدن یک فرد متهم به آدم ربایی در تعقیب و گریز پلیس خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۲۲:۱۷    
نماینده ولی فقیه و امام جمعه چابهار گفت: امروزه می فهیمم که مدیران چابهار به دنبال زمین خواری هستند، خجالت بکشید از خون شهدایی که با اخلاص برای حفظ انقلاب و نظام خودشان رفتند و شما امروز دارید خون آن ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۲۲:۱۲    
نماینده مردم همدان در مجلس گفت: راه آهن همدان _ ملایر از پروژه های مهمی است که نقش حیاتی در اتصال محورهای جاده ای دارد و می تواند در توسعه همدان نقش بی بدیلی را ایفا کند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۲۲:۰۵    
فرماندار نهاوند گفت: با توجه به اهمیت بخش صنعت در توسعه و اشتغال باید ظرفیت های بالقوه بخش صنعت نهاوند فعال شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۲۲:۰۵    
مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد با بیان اینکه بانوان حقوق شهروندی را به فرزندانشان آموزش دهند گفت: کم تحرکی یکی از عوامل پرخطر و روبه افزایش در بین بانوان است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۲۱:۵۴    
استاد حوزه علمیه با اشاره به اقدامات امام حسن عسکری (ع) برای زدودن انحرافات از جامعه اسلامی گفت: نقش شبکه وکالت این بود که اجازه ندهد فرقه های انحرافی نظیر صوفیه و فرقه های کلامی منحرف شیعیان را به ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۲۱:۵۴    
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی گفت: مبادلات تجاری ایران و چین در حوزه های تولیدی و بازرگانی با محوریت منطقه آزاد انزلی گسترش پیدا می کند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۲۱:۵۰    
رئیس جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: خرید و ذخیره سازی پرتقال شب عید از فردا آغاز و 300 تن پرتقال از کشاورزان بومی خریداری می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۲۱:۵۰    
فرماندار تویسرکان گفت: شهرستان تویسرکان با جذب بیش از 50 میلیارد تومان و تحقق 220 درصدی سهمیه جذب تسهیلات ارزان قیمت روستایی خود، از رتبه اول استان همدان در این بخش برخوردار است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۲۱:۴۴    
جشن بزرگ میلاد امام حسن عسکری(ع) با حضور مراجع تقلید و علما و حجت الاسلام و المسلمین محمد گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۲۱:۳۸    
جانشین فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از کشف جسد یک مرد در کوه های اطراف جاده بیمارستان امام سجاد(ع) شهر یاسوج خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۲۰:۳۲    
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان فارس گفت: بیش از 80 درصد کشت برنج استان فارس کشت دوم است و کمتر از 20 درصد تک کشتی هستند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۲۱:۳۱    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه سال گذشته در دانشگاه علوم پزشکی همدان 6 میلیارد تومان در حوزه پژوهش صرف شد ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۲۱:۲۶    
دروازه بان تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان گفت: به نظر من محمد ناظم الشریعه لیاقت این را دارد که بهترین مربی جهان شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۲۱:۲۶    
مدیرکل تامین اجتماعی استان اردبیل گفت: سازمان تامین اجتماعی همواره پشتیبان شرکای اجتماعی سازمان بوده و از کارفرمایان شرکت کشت صنعت مغان در راستای احقاق حق کارگران حمایت خواهد کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۲۱:۲۶    
بازیکن تیم فوتسال فرش آرای مشهد گفت: داور دوم دیدار با گیتی پسند در حد بازی 2 تیم اول و سوم جدول رده بندی لیگ برتر نبود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۲۱:۱۵    
نمایشگاه کتاب هفته پژوهش در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت افتتاح شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۲۱:۰۴    
فوتبال جهان - تیم فوتبال اتلتیکومادرید در خانه رقیبش صاحب یک پیروزی دیرهنگام شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۲۱:۰۴    
تیم فوتبال ردینگ با کسب تساوی خارج از خانه از منطقه سقوط جدول رده بندی چمپیونشیپ انگلیس فاصله کمی گرفت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۲۱:۰۴    
مدیر اداری تیم ملی فوتبال عراق یکی از حریفان ایران در مرحله گروهی جام ملت های 2019 آسیا از احتمال حذف این تیم از این رقابت ها خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۲۰:۵۹    
سومین همایش بزرگداشت زنده یاد مقصود بایرامی اسطوره فوتبال اردبیلی در سالن شهید آسمانی اردبیل برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۲۰:۴۸    
امام جمعه قزوین گفت: حفظ محیط زیست نیازمند بسیج همگانی است و باید در اولویت قرار گیرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۲۰:۴۳    
سرمربی تیم فوتسال فرش آرای مشهد گفت: نتیجه بازی برابر گیتی پسند را تجربه بالای بازیکنان این تیم رقم زد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۲۰:۳۷    
سرپرست فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان گفت: سارق تابلوهای برق اداره راه و شهرسازی در این شهرستان شناسایی و دستگیر شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۲۰:۳۲    
فوتبال جهان - سفید پوشان لندن با کسب یک پیروزی خانگی بقای خود در رده سوم جدول لیگ برتر را تضمین کردند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۲۰:۲۷    
یک روزنامه انگلیسی در گزارشی شنبه به آثار تحریم های یکجانبه آمریکا بر دانشجویان ایرانی در انگلیس پرداخته و نوشته واحدهای درسی بعضی از آنها به همین دلیل معلق شده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۲۰:۲۷    
فرمانده سپاه سیدالشهدا استان تهران با اشاره به تهدیدات انقلاب اسلامی برای استکبار جهانی گفت: دشمن بارها اعتراف کرده که انقلاب اسلامی تمام برنامه ها و طرح های ما را با بن بست روبه رو کرده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۲۰:۲۷    
فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام از دستگیری باند حفاران غیر مجاز در شهرستان ایلام خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۲۰:۲۷    
نماینده ولی فقیه در استان سمنان با تأکید بر اینکه مدیران باید به فکر خدمت به مردم باشند ابراز امیدواری کرد که تا پایان مسئولیت استاندار جدید سمنان مطلبی علیه وی شنیده نشود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۲۰:۲۱    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بازنگری نظام آموزش عالی به نفع مهارت و کارآفرینی یک ضرورت است گفت ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۲۰:۰۹    
شهردار مشهدمقدس گفت: باید اعتماد مردم را با کار و عمل جلب کرد تا آنها نیز در کنار ما قرار بگیرند و آنها نیز به اندازه ای که ما دوست داریم مشهد را دوست داشته باشند و در کنار هم بتوانیم شکاف های شهر را ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۲۰:۰۹    
معاون دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: زیرساخت های ما پس از جنگ تقویت نشدند، در این شرایط ما نباید انتظار معجزه داشته باشیم. با هیچ چوب جادویی نمی توانیم رتبه پژوهشی دانشگاه را ارتقاء دهیم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۲۰:۰۲    
در ادامه رقابت های لیگ دسته اول دو تیم فجر سپاسی و شهرداری ماهشهر در آخرین دیدار نیم فصل به مصاف هم رفتند که این دو تیم در پایان 90 دقیقه به تساوی بدون گل رضایت دادند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۲۰:۰۲    
استاندار اردبیل با اشاره به کمبود فضا در خانه جوان استان گفت: طبق موافقت انجام یافته با وزارت کشور در چند سال آینده ساختمان استانداری اردبیل به خانه جوانان واگذار می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۲۰:۰۲    
فوتبال جهان - مدافع عنوان قهرمانی بوندس لیگا با یک برد خارج از خانه فاصله اش با صدر جدول را کاهش داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۲۰:۰۲    
تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در هفته بیستم لیگ برتر با 5 گل برابر فرش آرای مشهد به پیروزی رسید.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۹:۵۶    
تیم فوتسال ارژن شیراز در هفته بیستم لیگ برتر فوتسال مقابل تیم مقاومت البرز با نتیجه 3 بر یک مغلوب شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۹:۵۱    
رئیس رسانه ملی از ایجاد ساختاری جدید در این سازمان با عنوان معاونت اقتصادی که به منظور کمک به اقتصاد شرکت هایی که از این سازمان مجوّز می گیرند، خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۹:۵۱    
شبکه نمایش در بخش مرور پرونده کاری بازیگران به سراغ فیلم های "بردپیت" رفته که از امشب ساعت 21 روی آنتن می رود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۹:۵۱    
پربازدیدترین اخبار فرهنگی تسنیم در 24 ساعت گذشته را به تفکیک بخوانید.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۹:۵۱    
فرمانده انتظامی استان کردستان از کلاهبرداری 240 میلیارد ریالی قاچاق گوشی تلفن همراه و دستگیری 28 نفر در این رابطه خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۹:۴۶    
رئیس دانشگاه بوعلی سینا همدان با بیان اینکه یک درصد از بودجه استان که 400 میلیون تومان است به حوزه پژوهش اختصاص یافته، گفت: بودجه پژوهش به صورت متمرکز در چند مورد مهم نظیر آب و گردشگری هزینه می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۹:۴۰    
در جلسه بزرگداشت سالگرد انقلاب اسلامی نسبت به برپایی نمایشگاه انقلاب اسلامی برای تبیین دستاوردهای چهل ساله انقلاب و امیدآفرینی در بین شهروندان تأکید شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۹:۳۵    
نمایندگان مردم استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی که به تازگی در اعتراض به عدم تأمین حقابه اصفهان دست به استعفا زده بودند، امروز با آیت الله مهدوی، نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری دیدار کردند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۹:۳۵    
محمد زارعی بازیکن سابق گیتی پسند که در حال حاضر در کشور چین مشغول به فعالیت است، دیدار تیم های گیتی پسند و فرش آرای مشهد را در سالن پیروزی به نظاره نشست.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۹:۳۰    
معاون اقتصادی و توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خوزستان گفت: هر دستگاهی که در خصوص سرمایه گذاری در بخش گردشگری در نقاط مختلف استان خوزستان کوتاهی کند، قطعا باآن ها برخوردار قانونی می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۹:۳۰    
سرپرست استانداری فارس گفت: براساس مصوبه دولت کشت برنج تا سه سال آینده باید در استان های فارس، اصفهان، گلستان و خوزستان به صفر برسد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۹:۳۰    
علی پروین، اسطوره باشگاه پرسپولیس گفت: سازمان خصوصی سازی هر قیمتی که روی سهام پرسپولیس بگذارد ما خریدار هستیم و توان خرید باشگاه را داریم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۹:۱۹    
تیم ملی فوتبال ویتنام یکی از حریفان ایران در مرحله گروهی جام ملت های آسیا به عنوان قهرمانی کاپ جنوب شرق آسیا (AFF SUZUKI CUP) دست یافت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۹:۱۴    
مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: اگر اتفاق خاصی نیافتد حداکثیر تا 10 روز آینده می توان شاهد تولید شکر در شرکت نیشکر هفت تپه شوش باشیم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۹:۱۴    
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه بوعلی سینا همدان با بیان اینکه سال گذشته 10 درصد حدود 33 نخبه استان به خارج از کشور مهاجرت کرده اند، گفت: در هفته پژوهش از 40 پژوهشگر و فناور همدان تجلیل می شوند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۹:۰۸    
فرماندار شهرستان شوش از ایجاد سازش میان دو طایفه پس از 20 سال در شهرستان شوش خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۹:۰۸    
شهردار سابق مشهدمقدس گفت: امیدوارم شهردار جدید مشهد حال مردم را بهتر کند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۹:۰۸    
سخنگوی مرکز حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان گفت: ظهر امروز دختر خانم 18 ساله ای به دلیل نامشخصی از روی پل هوایی پیروزی واقع در خیابان هشت بهشت شرقی سقوط کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۹:۰۸    
معاون وزیر کشور با بیان اینکه شهرداری خاکریز نخست مطالبات مردم است گفت: تغییر نگاه و رویکردها در مشهد سالهاست آغاز شده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۹:۰۳    
نماینده ولی فقیه در کاشان گفت : در نظام معرفت شناسی توحیدی،گره گشایی از مشلک بیکاری و پرورش نیروی متخصص امری اجتناب ناپذیر است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۹:۰۲    
مرتضی اسدی، حسین یوزباشی و خشایار قاضی زاده آثار حاضر در بخش تصویرسازی هفتمین جشنواره هنرجوان را داوری میکنند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۹:۰۲    
معاون امور اقتصادی استانداری لرستان گفت: برای اشتغال روستایی، فراگیر و طرح رونق تولید پرداخت 800 میلیارد تومان تسهیلات پیش بینی شده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۹:۰۲    
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی از برگزاری ششمین جشنواره فرهیختگان و گردهمایی سراسری معاونان پژوهش و فناوری در هفته نخست دی ماه خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۹:۰۲    
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل گفت: روحیه پژوهشگری در بین کودکان و نوجوانان اردبیلی تقویت می شود و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با جدیت به دنبال تحقق این رسالت است.