پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۱۴:۵۱May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تسنیم 18 آذر 1397 - tasnimnews.com

خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1393 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1394 خبرگزاری تسنیم 30 اسفند 1395 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1396 خبرگزاری تسنیم 31 فروردین 1397 خبرگزاری تسنیم 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 31 خرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 31 تیر 1397 خبرگزاری تسنیم 31 مرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 31 شهریور 1397 خبرگزاری تسنیم 30 مهر 1397 خبرگزاری تسنیم 30 آبان 1397 خبرگزاری تسنیم 30 دی 1397 خبرگزاری تسنیم 30 بهمن 1397 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1397 خبرگزاری تسنیم 1 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 2 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 3 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 4 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 5 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 6 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 7 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 8 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 9 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 10 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 11 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 12 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 13 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 14 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 15 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 16 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 17 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 18 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 19 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 20 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 21 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 22 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 23 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 24 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 25 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 26 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 27 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 28 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 29 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 30 آذر 1397 
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۷:۲۳    
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری رباط کریم گفت: با توجه به جاذبه های فرهنگی و گردشگری رباط کریم تا پایان سال 98، بیش از 10 خانه بوم گردی در این شهرستان ایجاد می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۷:۱۹    
گردشگری گردهمایی فرهنگ، اقتصاد و اجتماع است. استارتاپهای گردشگری رشته های فنی، مهندسی، پزشکی و علوم انسانی را آشتی می دهند تا گردشگری همراه با شتاب روز در حوزه علم و فناوری بهترین بازارها را برای ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۷:۱۸    
شهردار قائم شهر با اشاره به برنامه این نهاد برای ارتقا حقوق شهروندی، گفت: پروژه های روان سازی ترافیک در دومین شهر پرتراکم کشور اجرا می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۶:۴۸    
مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان اردبیل گفت: در حال حاضر بسیاری از طلاب و روحانیون متاهل اردبیل فاقد مسکن هستند که به همین منظور هم اکنون پیگیر تکمیل پروژه 72 واحدی طلاب هستیم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۶:۴۴    
19 آذر، روز شورای عالی انقلاب فرهنگی است. 19 آذر 63 به فرمان و با تاکید امام خمینی(ره) شورای عالی انقلاب فرهنگی تشکیل شد ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۶:۴۰    
رئیس اداره حفاظت محیط زیست مراغه گفت: یک صیاد متخلف با 700 قطعه ماهی صید شده غیرمجاز که اقدام به فروش آنها در یکی از میادین این شهرستان می کرد توسط ماموران حفاظت محیط زیست دستگیر شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۵:۵۸    
فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از کشف بیش از 600 گرم مواد مخدر هروئین و شیشه توسط ماموران مبارزه با مواد مخدر این شهرستان خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۵:۵۳    
دومین جشنواره ملی عکاسی اجتماعی "ویزور" با همکاری معاونت اجتماعی و مشارکت های مردمی سازمان فرهنگی شهرداری و دانشگاه شیراز برگزار می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۵:۰۳    
سفیر بریتانیا در تهران گفت: ما آماده همکاری و افزایش پیوندها با ایران هستیم، متاسفانه در حال حاضر تعداد کسانی که از انگلیس به ایران می آیند کم است و باید این شرایط بهبود پیدا کند ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۴:۵۸    
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کردستان گفت: میزان ورودی آب به سدهای استان در سال آبی جاری نسبت به سال گذشته در همین مدت بیش از 6 برابر افزایش داشته است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۳:۴۹    
برای مبارزه با تروریسم، شناخت پیشینه و زمینه های ظهور این پدیده شوم در همه ابعاد و گونه های آن است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۳:۱۶    
1200 طرح اشتغال زایی شهری و روستایی در سراسر کشور با حضور معاون اول رئیس جمهور در استان هرمزگان افتتاح می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۲:۳۳    
فرمانده سپاه سیدالشهداء شهرستان دیر با تاکید بر نقش مهم فداکاری شهداء در امنیت و اقتدار ایران اسلامی گفت: حفظ آرمان های شهدای والامقام وتکریم خانواده های شهدا باید در برنامه تمام مسئولان قرار گیرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۱:۲۵    
شاتل برای اولین بار در ایران، خدمات همگرا و ترکیبی سیم کارت تلفن همراه و اینترنت ثابت ADSL2+ را با نام اختصاصی FMC (Fixed-Mobile Convergence) به کاربران اینترنت پرسرعت کشور و در قالب 4 بسته متنوع ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۱:۱۳    
همراه بانک تجارت با طراحی جدید و با امکانات ویژه منتشر شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۰:۴۳    
فرمانده انتظامی گلستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، تعداد تصادفات منجر به فوت در جاده های استان نسبت به مدت مشابه سال قبل 16 درصد کاهش داشته است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۰:۲۹    
فاز جدید مشارکت محققان آلمانی برای مدیریت یکپارچه حوضه آبریز زاینده رود آغاز شده، در عین حال با وجود بارش های مطلوب پاییزی در نقاط مختلف کشور ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۰:۱۷    
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کتاب مرغابی کارلینه را منتشر کرد. این اثر با رعایت قانون بین المللی حق نشر از ناشر آلمانیTulipan Verlag GmbH خریداری شده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۰:۱۵    
پنجمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی با موضوع انرژی؛ پیشران اقتصاد ایران بهمن ماه سال جاری با حضور مسئولین مرتبط، کارشناسان و اساتید دانشگاهی برگزار می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۰:۱۰    
دبیر شورای پیشگیری از جرم استان فارس گفت: تعدادی از مدیران دستگاه ها که به علت ضعف نظارت جرائمی در دستگاه متبوع آنان به وقوع پیوسته در پرونده های جرائم اقتصادی تحت تعقیب قضایی قرار گرفته اند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۰۹:۵۶    
شورای عالی انقلاب فرهنگی که امروز در سالگرد تشکیل آن قرار داریم علی رغم این که قرارگاه مرکزی فرهنگ کشور محسوب می شود رد پای آن در رویدادهای مهم و اثرگذار فرهنگی کشور دیده نمی شود که این سکوت رادیویی ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۰۹:۵۵    
ترامپ در هجدهم ژانویه سال گذشته برندگان جایزه ای به نام خبرهای جعلی (Fake News) را که بارها درباره اش توئیت کرده بود − اعلام کرد و از طریق رسانه مورد علاقه اش توییتر به 10 رسانه نشان افتخار فیک نیوز ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۰۹:۳۶    
در بخش بین الملل اداره کل هنرهای نمایشی چه خبر است؟
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۰۹:۱۳    
یک استاد اقتصاد دانشگاه شریف گفت: بدون تغییر در پارادایم و اعمال اصلاحات بنیادین، تحقق سه گانه ثبات پولی، ثبات مالی و توسعه مالی ناممکن خواهد بود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۰۹:۱۰    
یادداشت پیش روی، نگاهی متفاوت و از دریچه ای دیگر به طوفانی است که یک ماه پیش از فرانسه علیه حاکمیت اشرافی آغاز شده و همه روزه شدت و شتاب بیشتری گرفته است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۰۸:۱۹    
مرحله فینال رقابت های جشنواره ورزش های بیلیاردی در رشته ناین بال انفرادی برگزار شد و طی آن محمدعلی پردل با برتری در مقابل همشهری خود به مقام قهرمانی رسید.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۰۸:۱۲    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دولت نباید چیزی را به بانک مرکزی تحمیل کند و این بانک باید استقلال داشته باشد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۰۸:۰۵    
نائب رئیس و سخنگوی اتاق مشترک بازرگانی ایران و چین گفت: مبادلات بانکی و پولی ایران و چین امروز از سر گرفته می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۰۱:۳۸    
فوتبال جهان - سانتیاگو سولاری پس از پیروزی خفیف تیمش مقابل اوئسکای ته جدولی درباره شرایط سخت رقابت گفت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۰۰:۰۳    
در 6 حوضه اصلی آبریز کشور، کمترین میزان رشد بارش ها را در حوضه آبریز دریای خزر شاهد هستیم که میزان بارش های 77 روز گذشته در این حوضه نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشدی 29 ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۲۳:۴۸    
برخی منابع خبری مدعی شدند که فرودگاه بین المللی دمشق پایتخت سوریه یکشنبه شب هدف حمله هوایی قرار گرفته است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۲۳:۳۱    
مدیرعامل شرکت نیشکر هفت تپه در یک پیام ویدیویی ضبط شده از پرداخت سومین حقوق معوقه کارکنان خبرداد و گفت: یک حقوق معوقه دیگر کارکنان هفت تپه در هفته جاری پرداخت می شود
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۲۳:۰۸    
فوتبال جهان - تیم فوتبال نیوکاسل در خانه خودش شکستی دیگر را پذیرفت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۲۳:۰۸    
فوتبال جهان - تیم فوتبال وایادولید درخانه رقیبش موفق به کسب برتری شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۲۲:۵۸    
فوتبال جهان - تیم های جنوا و اسپال به تساوی دست یافتند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۲۲:۵۷    
فوتبال جهان- تیم فوتبال بوروسیامونشن گلادباخ 3 امتیاز خانگی شیرین به دست آورد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۲۲:۴۶    
مشاور وزیر و مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش گفت: کیفیت بخشی به فعالیت های آموزشی و پرورشی طرح شاهد با ایجاد سبک منسجم در بین مدارس در دستور کار است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۲۲:۴۵    
نماینده سنگین وزن تیم منتخب کشتی آزاد مازندران با قبول شکست مقابل گنو پتریاشویلی به مدال نقره جام آلانز رسید.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۲۲:۴۳    
مدافع سپاهان با بیان اینکه کم مانده بود که مهره گردن من خرد شود گفت: سوت ها از همان آغاز بازی به سمت پرسپولیس بود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۲۲:۳۹    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: امیدواریم با افزایش 20 درصدی قیمت نان هم کیفیت محصول تولید شده به نحو مطلوبی ارتقا پیدا کند و هم مقداری از حجم مشکلات و دغدغه های فعالان این حوزه کاسته شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۲۲:۳۸    
مشاور باشگاه پرسپولیس گفت: اتفاقات تلخ زیادی در حاشیه بازی ما مقابل سپاهان رخ داد که امیدواریم، کمیته انضباطی با جریمه سنگین تیم میزبان عدالت را رعایت کند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۲۲:۳۴    
مدافع تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: قصد ندارم درباره داوری صحبت کنم اما روی اشتباه 100 درصد داور متاسفانه این اتفاق رخ داد و 3 امتیاز با یک امتیاز عوض شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۲۲:۳۲    
کاندیدای کسب عنوان برترین دروازه بان فوتسال جهان گفت: با توجه به اینکه لیگ ما پخش مستقیم نمی شود کارشناسان نمی توانند بازی های ما را ببینند اما امیدوارم با رأی ایرانی ها و آسیایی ها در جمع 3 دروازه ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۲۲:۳۰    
دروازه بان تیم فوتبال سپاهان گفت: فکر می کنم توپ به دست کی روس برخورد کرد اما قبل از آن منشا با دست خالد شفیعی را هل داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۲۲:۲۷    
نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سیاست های اخیر دولت فاصله غنی و فقرا را زیاد کرد گفت ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۲۲:۲۵    
تیم شارلوا در زمین تیم مطرح اندرلشت به تساوی بسنده کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۲۲:۰۸    
بازیکن تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه هر 2 گل بازی روی لحظه ها به ثمر نشست گفت: هر 2 تیم به خوبی یکدیگر را آنالیز کرده بودند و این بازی، بازی لحظه ها بود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۲۲:۰۶    
مسئول سازمان بسیج رسانه استان هرمزگان گفت: سومین جشنواره رسانه ای ابوذر در این استان برگزار می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۲۲:۰۰    
برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به تمجید از داور دیدار امروز تیمش مقابل سپاهان پرداخت و او را یکی از چهار داور برتر دنیا دانست.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۲۱:۵۹    
توحید لطفی، ملی پوش تیم فوتسال مس سونگون کاندیدای کسب جایزه بهترین بازیکن جوان دنیا در سال 2018 شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۲۱:۵۰    
رئیس اتاق اصناف استان مرکزی گفت: استقرار واحدهای صنفی استان مرکزی در شهرک خودروی اراک تسریع شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۲۱:۴۳    
رئیس اداره گاز شهرستان بهبهان گفت: شکستگی لوله گاز به علت عدم رعایت مسائل امنیتی توسط پیمانکار است که چندین بار به صورت کتبی تذکرات لازم به وی ابلاغ شده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۲۱:۴۲    
تیم آپوئل با کسب پیروزی خانگی به صدر جدول رده بندی لیگ دسته اول قبرس صعود کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۲۱:۴۲    
فوتبال جهان - تیم فوتبال لیل در خانه خودش به تساوی دست یافت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۲۱:۴۱    
تیم روبین کازان در خانه تیم صدرنشین لیگ برتر روسیه به پیروزی ارزشمندی دست یافت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۲۱:۴۰    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی بار دیگر گفت که این رژیم برای خارج کردن ایران از سوریه تلاش می کند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۲۱:۴۰    
یک منبع نظامی از کشته و زخمی شدن 445 مزدور ائتلاف متجاوز سعودی در یمن طی شش روز گذشته خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۲۱:۳۸    
بار دیگر تکرار حرف های تکراری مسئولان نشان داد که دولتمردان برنامه ای برای برطرف کردن مشکلات صادرات کردستان ندارند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۲۱:۳۲    
رئیس جمهور گفت: با وجود تلاش آمریکایی ها برای دخالت در اوپک با مقاومت کشورهای عضو و اهتمام ایران، برنامه آنها خنثی شد و شکستی دیگر را برای سیاست های مداخله گرانه آمریکا رقم زد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۲۱:۳۲    
مدیرعامل هلال احمر گیلان گفت: نجاتگران هلال احمر در 8 ماه گذشته هزار و 227 مأموریت امدادی در استان گیلان انجام دادند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۲۱:۲۹    
سرمربی تیم فوتسال مس سونگون در رابطه با حاشیه های دیدار تیمش با مقاومت البرز گفت: فکر می کنم می خواستند جو را کمی متشنج کنند که تیمشان استراحت کند یا روند بازی را تغییر دهند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۲۱:۲۴    
سرمربی تیم شهرداری شاهین بوشهر با بیان اینکه به سبب مشکلات مالی از هدایت این تیم استعفا می دهم گفت: به زودی استعفای کتبی خود را تقدیم مدیرعامل باشگاه شاهین بوشهر می کنم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۲۱:۲۰    
استاندار مرکزی گفت: نبود بازار تره بار مستقل یک ضعف بزرگ برای اراک و استان مرکزی است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۲۱:۰۸    
فرمانده انتظامی استان کردستان از دستگیری قاتل رحیم و کیوان ذبیحی دو برادر فیلم ساز بانه ای خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۲۱:۰۵    
همایش "سیاستمدار مفسر" با حضور حجت الاسلام علی یونسی وزیر اسبق اطلاعات٬ استاندار٬ امام جمعه زنجان و مسئولان استانی در زنجان برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۲۰:۵۵    
هافبک تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه به هیچ وجه پنالتی صحیح نبود گفت: قبل از پنالتی روی خالد شفیعی خطا شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۲۰:۵۲    
رئیس پلیس راه استان ایلام از اجرایی شدن طرح زمستانه پلیس راه در جاده های ایلام خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۲۰:۴۹    
سرمربی تیم فوتبال سرخ پوشان پاکدشت با بیان اینکه ورزشگاه پاکدشت برای تکمیل نیازمند تسریع است گفت: برای بهره مندی تیم فوتبال سرخ پوشان پاکدشت از ظرفیت هواداران باید روند احداث ورزشگاه پاکدشت تسریع شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۲۰:۴۹    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: شرور نامدار اردبیل با تلاش و پیگیری دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی و قضائی دستگیر و به 10 سال حبس محکوم شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۲۰:۴۶    
سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز عقیده دارد در حالی که بازی تیمش مقابل مس سونگون از کیفیت فنی بالایی برخوردار بود فرهاد فخیم این دیدار را به حاشیه کشاند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۲۰:۴۴    
وزیر خارجه سعودی در پایان سی ونهمین دوره نشست شورای همکاری خلیج فارس در ریاض نشستی خبری برگزار کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۲۰:۴۲    
فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: 2 جوان که اسلحه شبیه کلت و یوزی داشتند وارد طلافروشی در بلوار امامت مشهد شدند و لحظاتی بعد با به صدا در آمدن آژیر طلافروشی از ترس پا به فرار گذاشتند و متواری ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۲۰:۴۱    
معاون بین الملل قوه قضائیه با اشاره به اینکه همه مدیران دولتی باید بدانند اگر غیرکارآمد عمل کنند در تیم دشمن هستند گفت ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۲۰:۴۱    
دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی درباره اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان و نظر رهبری در این مورد، گفت: دولت در اجرا نباید کوتاهی کند ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۲۰:۳۲    
پیام صابری بازیگر، طراح گریم و کارگردان تلویزیون بر اثر ایست قلبی دارفانی را وداع گفت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۲۰:۲۷    
کتاب فلور کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست رونمایی شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۲۰:۲۷    
سیاوش یزدانی، مدافع تیم فوتبال سپاهان از عملکرد داور دیدار تیمش برابر پرسپولیس انتقاد کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۲۰:۲۶    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از توزیع 12 هزار و 984 حلقه لاستیک ویژه ناوگان باری فعال استان خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۲۰:۲۱    
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت که می توانستند سپاهان را شکست دهند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۲۰:۲۱    
خالد شفیعی، مدافع تیم فوتبال سپاهان اصفهان اعتقاد دارد تنها مورد بد بازی تیمش مقابل پرسپولیس سوت های علیرضا فغانی بوده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۲۰:۲۱    
بختیار رحمانی، بازیکن تیم فوتبال سپاهان می گوید که تیمش در بازی مقابل پرسپولیس مثل همیشه نبوده و می توانست با حضور هوادارانش پیروز باشد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۲۰:۱۶    
پیام نیازمند، دروازه بان تیم فوتبال سپاهان از ادبیات علیرضا فغانی انتقاد کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۲۰:۱۶    
تیم فوتسال شهروند ساری میزبان تیم اهورا بهبهان بود که در پایان این ساروی ها بودند که با نتیجه 5 بر 4 به پیروزی رسیدند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۲۰:۱۰    
فوتبال جهان - تقابل تیم های ماینتس و هانوفر در هفته چهاردهم بوندس لیگا به تساوی انجامید.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۲۰:۱۰    
مهاجم تیم فوتبال سپاهان دلیل اخراج کمال کامیابی نیا و کی روش استنلی در دیدار با پرسپولیس را توضیح داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۲۰:۰۴    
فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام گفت: برگزاری کنگره 3 هزار شهید ایلامی بزرگترین واقعه استان ایلام در تاریخ استان است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۲۰:۰۴    
پس از دیدار پرسپولیس و سپاهان، به سمت اتوبوس تیم فوتبال پرسپولیس سنگ پرتاب شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۲۰:۰۴    
در جلسه شورای شهر کرج مطرح شد که ظرفیت ها و پتانسیل های فرهنگی، ورزشی و تفریحی در سطح هر منطقه باید مشخص شود تا بتوان میزان تزریق بودجه را برای این مناطق مشخص کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۹:۵۹    
مدیرکل دفتر استعدادیابی و توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان از برگزاری اولین دوره المپیاد زمستانی خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۹:۵۳    
امیر قلعه نویی سرمربی سپاهان در نشست خبری پس از دیدار تیمش حضور نیافت و به نوعی صحبت های برانکو در فصل گذشته را پاسخ داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۹:۵۳    
محسن ربیع خواه، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در دیدار با سپاهان کنترل بازی کاملاً در اختیار تیم ما بود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۹:۵۳    
پربازدیدترین اخبار فرهنگی تسنیم در 24 ساعت گذشته را به تفکیک بخوانید.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۹:۴۲    
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: متأسفانه از موقعیت هایمان استفاده نکردیم و زمان بدی هم گل دریافت کردیم اما خدا را شکر که بازنده نشدیم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۹:۴۲    
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کی روش از اول بازی فحش می داد و کامیابی نیا هم بالاخره عکس العمل نشان داد تا هر دو اخراج شوند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۹:۴۲    
علی علیپور، مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس که پس از گلزنی مقابل سپاهان به برانکو ایوانکوویچ احترام نظامی گذاشته بود، می گوید در یک برد شیرین بازهم این شادی را تکرار خواهد کرد.