پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۲۱:۲۱May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تسنیم 8 آذر 1397 - tasnimnews.com

خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1393 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1394 خبرگزاری تسنیم 30 اسفند 1395 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1396 خبرگزاری تسنیم 31 فروردین 1397 خبرگزاری تسنیم 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 31 خرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 31 تیر 1397 خبرگزاری تسنیم 31 مرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 31 شهریور 1397 خبرگزاری تسنیم 30 مهر 1397 خبرگزاری تسنیم 30 آبان 1397 خبرگزاری تسنیم 30 دی 1397 خبرگزاری تسنیم 30 بهمن 1397 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1397 خبرگزاری تسنیم 1 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 2 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 3 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 4 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 5 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 6 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 7 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 8 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 9 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 10 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 11 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 12 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 13 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 14 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 15 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 16 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 17 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 18 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 19 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 20 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 21 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 22 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 23 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 24 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 25 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 26 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 27 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 28 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 29 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 30 آذر 1397 
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۷:۳۷    
پس از گذشت 7 ماه اتلاف وقت و پشت هم اندازی اروپا، خبر رسیده که سازوکار مالی ادعایی که حتی زمان آغاز به کار آن نیز مشخص نشده است، قرار نیست فروش نفت ایران را پوشش دهد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۷:۱۱    
جانشین فرمانده انتظامی استان گلستان از دستگیری سارق محتویات داخل خودرو و اعتراف وی به 20 فقره سرقت در شهرستان مینودشت خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۶:۰۴    
قیمت دلار تزریقی صرافی های دولتی امروز 10 هزار و 700 تومان اعلام شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۶:۰۴    
استاد اقتصاد دانشگاه ترکیه با بیان اینکه اقتصاد اسلامی جایگزین خوبی برای نظام سرمایه داری است، گفت: معتقدم که تحریم ها، آب راکد اقتصاد اسلامی را به جریان خواهند انداخت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۵:۴۲    
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: بسیج در تمام حوزه های دانش و معنویت پرچمدار و صف اول است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۵:۲۱    
مراسم گرامیداشت روزحماسه و ایثارشهرستان نطنز با حضور سردارجواد ملکی رئیس مرکز آموزش و تعالی کوثر قم ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۵:۰۲    
توانمندی ها و ظرفیت های تولیدی و اقتصادی شهرستان گناوه در نمایشگاهی در 50 غرفه در بخش های صنایع دستی، کشاورزی، غذایی، پوشاک و اشتغال زایی ارائه شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۳:۵۸    
آیین اختتامیه پانزدهمین جشنواره مقاومت ساعت 18 به صورت زنده از شبکه نمایش پخش می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۳:۲۱    
برخی از رسانه های معاند اخباری مبنی بر شکنجه کارگر دستگیر شده شرکت هفت تپه و وخاومت حال وی در پی شکنجه ها منتشر کردند که دادگستری خوزستان این خبر را تکذیب کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۲:۵۰    
وکیل رئیس جمهور آمریکا پذیرفته در جریان تحقیقات مداخله احتمالی روسیه در انتخابات آمریکا به نمایندگان این کشور دروغ گفته است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۱:۰۳    
معاون مقاومت مردمی سازمان بسیج با اشاره به حمایت مقام معظم رهبری از نیروهای بومی و داخلی گفت: پیشرفت کشور در زمینه ساخت پالایشگاه کاملا ایران مدیون تکیه به توانمندی جوانان است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۰:۴۴    
صد و شصت و یکمین شماره نشریه خط حزب الله با عنوان دوازده اصل عدالتخواهی منتشر شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۰۹:۵۰    
شهردار تهران در مراسم تجلیل از خادمان بسیجی شهرداری تهران که در خدمات رسانی به زائران اربعین حضور داشتند گفت: در جنگ تحمیلی ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۰۹:۴۱    
رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی کشور معتقد است، با قیمت مرغ بین 10 تا 11 هزار تومان هم مصرف کننده و هم تولیدکننده راضی هستند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۰۹:۲۳    
معاون تامین و توزیع شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: وزارت نفت، نه در توزیع افزودنی های سوخت نقش دارد و نه موافق آن است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۰۹:۱۵    
با اجرایی شدن توافقنامه تجارت آزاد بین ایران و اتحادیه اقتصادی اوراسیا، زمینه های تجارت کالا و خدمات بین ایران و پنج کشور عضو اتحادیه اقتصادی اوراسیا شامل روسیه، قزاقستان، بلاروس ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۰۸:۵۸    
وزیر ارتباطات گفت: بزودی با رفع توقیف تلفن های همراه موجود در گمرک، قیمت انواع تلفن های همراه در بازار کاهش می یابد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۰۸:۵۰    
بسیاری از سکه و طلا هایی که در خانه ها نگهداری می شد با کاهش قیمت به بازار عرضه و باعث کاهش قیمت شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۰۸:۴۱    
عضو انجمن وارد کنندگان تلفن همراه با اشاره به اینکه کالای مسافری کالای تجاری نیست، افزود: بین 30 تا 40 درصد حباب در قیمت گوشی تلفن همراه وجود دارد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۰۸:۳۰    
دبیر هیئت سوارکاری استان گلستان گفت: مسابقات اسبدوانی کورس پائیزه کشور در مجموعه سوارکاری شهرستان گنبدکاووس آغاز شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۲۳:۴۰    
دفاع هوایی سوریه به مقابله با حمله جنگنده های رژیم صهیونیستی در جنوب سوریه پرداخت و طبق اعلام تلویزیون این کشور چندین هدف متجاوز در جنوب این کشور سرنگون شده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۲۳:۴۰    
فوتبال جهان - میلان با یک پیروزی پرگل در آستانه صعود قرار گرفت و آرسنال سرگروهی اش را قطعی کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۲۳:۳۰    
وزرای جدید دولت سوریه در برابر رئیس جمهور این کشور سوگند قانون اساسی یاد کردند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۲۲:۵۵    
دادستان بوشهر با اشاره به بازداشت عامل آتش سوزی خودروی پلیس در کنگان گفت: در پی حریق عمدی خودروی پلیس در شهرستان کنگان عامل آن دستگیر و روانه زندان شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۲۲:۵۱    
برخی رسانه های معاند خارجی به انتشار اخباری مبنی بر شکنجه کارگر بازداشت شده در اعتراض نیشکر هفت تپه خبر داده بودند که مسئولان مربوطه این ادعای رسانه های معاند را رد کردند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۲۲:۳۳    
دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه عنوان بهترین مربی سال 2018 جهان را از آن خود کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۲۲:۳۳    
فوتبال جهان - سرمربی پیشین رئال مادرید اسپانیا به عنوان بهترین مربی باشگاهی سال 2018 فوتبال جهان معرفی شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۲۲:۱۸    
سخنگوی آتش نشانی تهران از تصادف شدید 2 خودرو در بزرگراه شهید یاسینی خبر داد و گفت: این حادثه دو کشته و هشت زخمی به جای گذاشت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۲۲:۰۴    
نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: کارکنان گروه ملی فولاد و نیشکر هفت تپه مطمئن باشند که پیگیر مسائل آنان هستیم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۲۲:۰۱    
برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از عملکرد تیمش در دیدار مقابل ماشین سازی تبریز ابراز رضایت کرد و گفت: با این بازی نشان دادیم چرا قهرمان ایران هستیم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۲۲:۰۱    
مسئول واحد سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف گفت: بسیج دانشجویی حمایت قاطع خود را از نجابت کارگران هفت تپه اعلام می کند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۲۱:۵۸    
ایران دو قله نخست مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام شاهد را فتح کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۲۱:۵۴    
دادستان بوشهر با اشاره به بازداشت عامل آتش سوزی خودروی پلیس در کنگان گفت: در پی حریق عمدی خودروی پلیس در شهرستان کنگان عامل آن دستگیر و روانه زندان شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۲۱:۴۰    
معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان با اشاره به طرح ملی تدبیر با ابتکار آموزش و پرورش این استان در سراسر کشور در حال اجراست گفت ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۲۱:۲۳    
باشگاه نساجی مازندارن در بیانیه ای در اعتراض به داوری دیدار این تیم مقابل سپیدرود، انتقادات شدیدی به فریدون اصفهانیان، رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال وارد کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۲۱:۱۳    
شهاب گردان، دروازه بان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: می توانستیم دفاعی بازی کنیم و مقابل استقلال یک امتیاز بگیریم، اما آمدیم و فوتبال بازی کردیم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۲۱:۱۳    
تیم های ایران الف و ایران توسعه به ترتیب در مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام شاهد مقام اول و دوم را کسب کردند و ارمنستان و جمهوری آذربایجان نیز به ترتیب سوم و چهارم شدند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۲۱:۰۶    
اصغر حاجیلو، سرپرست تیم فوتبال استقلال معتقد است که اعضای کمیته فنی یک باشگاه باید به صورت نامحسوس درخصوص اعضای تیم به یک جمع بندی برسند و نباید مصاحبه کنند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۲۱:۰۲    
کاپیتان تیم فوتبال استقلال گفت: اینکه برخی ها فکر می کنند مشکلات فقط در تیم خودشان است و در تیم ما همه چیز گل و بلبل است، درست نیست.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۲۰:۵۵    
استاندار بوشهر با تاکید بر تسریع اجرای طرح های اشتغال زایی در روستاها و نقاط عشایری استان بوشهر گفت: مشارکت بانک ها در اجرای این طرح ها بسیار مهم است که باید مشکلات نظام بانکی در پرداخت تسهیلات به ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۲۰:۵۲    
اسنوکرباز کشورمان در مرحله اول رقابت حرفه ای ها برابر نماینده انگلستان به پیروزی رسید.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۲۰:۴۸    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: همکاری مشترک ایران با ترکیه و روسیه توفیقاتی در مبارزه با تروریسم داشته است که اگر کشورهای دیگر نیز چنین رویکردی را دنبال کنند در یمن و افغانستان که درگیر جنگ و تروریسم ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۲۰:۴۲    
علی کریمی، هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: در شرایطی به استقلال آمدم که از نظر بدنی آماده نبودم و بازی کردن برایم در این تیم واقعاً سخت بود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۲۰:۴۱    
دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: پیگیری پرونده اراضی هفت سنگان در دستور کار رئیس کل دادگستری استان قزوین قرار دارد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۲۰:۳۶    
اعضای شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی در کنگره صبح امروز این حزب انتخاب شدند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۲۰:۳۴    
وریا غفوری، مدافع - هافبک تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد که نمایش این تیم در دیدار مقابل صنعت نفت آبادان، بهترین بازی آبی پوشان بوده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۲۰:۳۱    
وینفرد شفر، سرمربی تیم فوتبال استقلال به دفاع از عملکرد مهاجم نیجریه ای تیمش پرداخت و گفت: تا به حال ندیده ام اتفاقاتی را که برای گرو افتاده است، برای بازیکنان دیگر رخ بدهد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۲۰:۱۷    
میثم تیموری، مدافع تیم فوتبال استقلال معتقد است این تیم کم کم به رده های بالای جدول می رسد و در نیم فصل دوم برای کسب مقام قهرمانی می جنگد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۲۰:۱۳    
پس از پایان دیدار تیم های استقلال و صنعت نفت آبادان، شفر و بازیکنان استقلال به ابراز احساسات هواداران با تشویق خود پاسخ دادند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۲۰:۱۳    
مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر با اشاره به برگزاری المپیاد استعدادهای برتر در رشته های ساحلی و دریایی در بوشهر گفت: 500 ورزشکار استان بوشهر در 43 رشته ورزشی به المپیاد استعدادهای برتر اعزام شده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۲۰:۱۳    
مربی تیم فوتبال استقلال معتقد است این تیم از لحاظ نتیجه گیری دچار نوسان نشده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۲۰:۰۵    
منتخب بانوان در شورای عالی استان ها گفت: مطالبات بانوان اردبیلی در بخش های مختلف پیگیری می شود تا بتوانم این مطالبات را تحقق بخشیم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۲۰:۰۵    
هفته هفتم لیگ برتر هندبال با برگزاری دو مسابقه پیگیری شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۲۰:۰۵    
استاندار مرکزی گفت: 2 شهردار اراک و دلیجان مشمول قانون منع به کار بازنشستگی شدند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۲۰:۰۵    
امام جمعه نهاوند گفت: متاسفانه امروزه بچه های معصوم ما در فضای مجازی و شبکه های مسموم ماهواره به حال خود رها شده اند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۲۰:۰۵    
بانک ملی ایران طی اطلاعیه ای از لزوم پرداخت نقدی عوارض خروج از کشور در تاریخ نهم آذرماه به دلیل ارتقای سوییچ کارت بانک در فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۲۰:۰۱    
فرمانده انتظامی استان گلستان از کشف بیش از 130کیلوگرم انواع موادمخدر در یک عملیات پلیسی در شهرستان رامیان خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۹:۵۵    
وینفرد شفر، سرمربی تیم فوتبال استقلال به دفاع از عملکرد مهاجم نیجریه ای تیمش پرداخت و گفت: تا به حال ندیده ام اتفاقاتی را که برای گرو افتاده است، برای بازیکنان دیگر رخ بدهد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۹:۵۴    
مرتضی تبریزی، مهاجم تیم فوتبال استقلال به خبر مصدومیت خود واکنش نشان داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۹:۵۴    
تصمیم ولیعهد سعودی برای سفر به موریتانی با مخالفت مردم این کشور روبه رو شده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۹:۵۴    
پائولو سرجیو، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: ما در 15 دقیقه اول مسابقه بدون اعتمادبه نفس بازی کردیم و استقلال در همان دقایق بازی را برد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۹:۵۴    
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار مرکزی گفت: اولویت در استان مرکزی شناسایی و تکمیل پروژه های نیمه تمام است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۹:۵۱    
مرجعیت عالی شیعیان عراق در دیدار با فرستاده ویژه سازمان ملل در امور این کشور گفت که دولت جدید مأموریت های بزرگی به عهده دارد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۹:۵۱    
امیرحسین فتحی، سرپرست باشگاه استقلال در خصوص پرونده شکایت یک بازیکن خارجی از این تیم مدعی شد که با دفاعیات صورت گرفته پرونده 675هزار دلاری را به سود باشگاه خاتمه داده اند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۹:۴۸    
معاون ورزشی باشگاه استقلال ابراز امیدواری کرد که این تیم با پیروزی که مقابل صنعت نفت به دست آورده به روز های خوبش بازگردد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۹:۴۸    
سرمربی تیم فوتسال مقاومت قرچک با بیان اینکه برای تساوی و باخت به اصفهان نیامده بودیم، گفت: سریع ترین گل ممکن را در ثانیه 17 به گیتی پسند زدیم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۹:۴۸    
استاندار گلستان گفت: با کمک همه مسئولان و دستگاه ها، مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان گلستان در 2 سال آینده تکمیل می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۹:۴۸    
هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال با تساوی پُرگل شهروند ساری و پارسیان شهر قدس خاتمه یافت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۹:۴۸    
استاندار بوشهر با تاکید بر توسعه طرح های تقویت بنیه علمی دانش آموزان در شهرها و روستاهای استان بوشهر گفت: دانش آموزان ممتاز روستاهای استان بوشهر در سفرهای شهرستانی تجلیل می شوند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۹:۴۸    
دروازه بان تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان گفت: روند تیم روز به روز بهتر شده و فکر می کنم داریم به هدفمان که قهرمانی در لیگ برتر است نزدیک می شویم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۹:۴۴    
تیم فوتبال استقلال با شکست صنعت نفت آبادان، جای پارس جنوبی جم را در جایگاه پنجم جدول رده بندی مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور گرفت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۹:۴۱    
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه افزایش 20درصدی حقوق در سال آینده در شرایط اقتصادی امروز ظلم بزرگی است گفت: کف افزایش حقوق بازنشستگان باید 50درصد باشد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۹:۴۱    
استاندار گلستان با اشاره به آغاز طرح گردشگری جزیره آشوراده گفت: این طرح برای اجرای کامل به بیش از 400میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۹:۳۲    
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: بسیج با ورود به عرصه سازندگی و پیشتازی و پیشروی در این عرصه به خود و فرمان امام بالیده و تمامی این فعالیتها و جهاد را برای خود و هم جبهه های ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۹:۳۲    
تیم ملی فوتبال هفت نفره ایران به مقام نخست رقابت های قهرمانی آسیا-اقیانوسیه دست یافت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۹:۳۲    
تیم فوتبال استقلال در چارچوب هفته چهاردهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور مقابل صنعت نفت آبادان به برتری رسید.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۹:۲۸    
مربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از بازی این تیم مقابل ماشین سازی همراه سرخپوشان به تهران نیامد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۹:۲۸    
مدیر روابط عمومی دادگستری استان تهران ضمن تأیید خبر دستگیری رئیس شورای شهر بخش شریف آباد گفت: انتشار هرگونه خبری پیرامون این موضوع منوط به اظهار نظر سخنگوی قوه قضائیه در روزهای آتی است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۹:۲۸    
نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان گفت: گفت: پروژه گردشگری جزیره آشوراده باید با رعایت ضوابط زیست محیطی اجرا شود و این پروژه سکوی توسعه استان گلستان است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۹:۲۸    
امام جمعه ایلام استمرار و حضور مردم را بیمه کننده انقلاب اسلامی از گزند دشمنان دانست و گفت: حضور مردم قدرت مستحکم برای کشور و انقلاب اسلامی است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۹:۲۰    
رئیس هیات تکواندو آذربایجان شرقی گفت: 20 هزار تکواندوکار سازمان یافته در استان فعالیت می کنند که از این تعداد 12 هزار و 768 تکواندوکار مرد و هفت هزار و 232 تکواندو کار زن هستند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۹:۱۷    
استاندار گلستان گفت: بیش از 20 میلیارد تومان اعتبار برای ایمن سازی دوربرگردان های جاده های استان گلستان اختصاص یافته که در مدت 2 سال اجرایی می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۹:۱۰    
هواداران تیم فوتبال استقلال در نیمه نخست بازی با صنعت نفت آبادان بارها علیه پرسپولیس شعار سر دادند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۸:۵۶    
هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز، تیم فوتبال این باشگاه را نخستین تیم استان آذربایجان شرقی دانست و معتقد است ماشین سازان هواداران پیدا و پنهان زیادی دارند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۸:۴۹    
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: برخی مشکلات امروز کشور به دلیل درست عمل نکردن به اسلام است و قطعا در صورتی که به اسلام درست عمل کنیم هر روز وضعیت ما بهتر می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۸:۴۹    
تیم فوتسال سوهان محمد سیما در هفته هجدهم لیگ برتر با نتیجه پرگل 5 بر 3 از سد حریف قدرتمند مشهدی خود فرش آرا گذشت و تا رده ششم جدول صعود کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۸:۴۹    
مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام شاهد در سالن دورنالاریوواسی ارومیه با حضور تیم های خارجی برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۸:۴۹    
معاون هماهنگ کننده فرمانده سپاه عاشورا گفت: هر حرکت بسیجی در کشور پیروز می باشد زیرا شرط اصلی این پیروزی ها اخلاص در عمل است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۸:۴۹    
نماینده مردم دشتی و تنگستان از ابلاغ اعتبارات لازم برای تکمیل و تجهیز بیمارستان امام حسین(ع) اهرم تنگستان خبرداد و گفت ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۸:۴۲    
عضو جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت:باید در فضای مجازی با مبنا و دقیق میدان داری و فضا را مدیریت کرد تا دست دشمنان نیفتد و آگاهی و توانمندی نقش آفرینی در عرصه خاص نیاز امروز و آینده بوده و باید آگاهی ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۸:۴۲    
استاندار گیلان گفت: شهرداری ها برای تحقق برنامه های خود به مشارکت بخش خصوصی و منابعی برای تأمین درآمدهای پایدار و مطمئن نیاز دارند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۸:۴۲    
تیم فوتسال گیتی پسند در هفته هجدهم لیگ برتر با 6 گل برابر مقاومت قرچک به پیروزی رسید.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۸:۴۲    
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی به جلسه غیرعلنی نمایندگان مجلس با مسئولان اقتصادی دولت اشاره کرد و گفت: در این جلسه از سوی مسئولان اقتصادی دولت خبرهای خوشی در ارتباط با کاهش قیمت ارز شنیده شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۸:۳۵    
طرح پالایش سلامت توسط گروه جهادی فیزیولوژیست ها با همکاری اساتید دانشگاه تربیت بدنی شهید رجایی و دانشجویان رشته دکتری فیزیولوژی در روستاهای محروم سیمون و لهک شهرستان اسلامشهر اجرا شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۸:۲۴    
تیم فوتسال مس سونگون مقابل حفاری اهواز به تساوی رسید و اهورای بهبهان موفق شد دومین پیروزی خود را در این فصل کسب کند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۸:۲۴    
حملات جنگنده های سعودی به استان صعده منجر به شهادت یک زن یمنی و زخمی شدن یک دختر بچه دو ساله شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۸:۲۴    
نیمه نخست دیدار تیم های استقلال و صنعت نفت آبادان با برتری آبی پوشان به پایان رسید.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۸:۲۱    
فوتبال جهان – یک فوتبالیست در لیگ کره جنوبی به خاطر فرود آمدن روی سرش دچار مصدومیت وحشتناکی شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۸:۲۱    
فرمانده انتظامی شهرستان گناوه گفت: فردی که در یک مهمانی شبانه با چاقو دوست خود را به قتل رسانده بود در کمتر از 72 ساعت خود را به پلیس معرفی کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۸:۲۱    
سیداحمد موسوی، مدافع تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: از قبل می دانستیم که هواداران روی امید عالیشاه حساس هستند و به همین خاطر از او خواستم جو را متشنج نکند.