پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۱۷:۵۳May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تسنیم 14 آذر 1397 - tasnimnews.com

خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1393 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1394 خبرگزاری تسنیم 30 اسفند 1395 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1396 خبرگزاری تسنیم 31 فروردین 1397 خبرگزاری تسنیم 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 31 خرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 31 تیر 1397 خبرگزاری تسنیم 31 مرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 31 شهریور 1397 خبرگزاری تسنیم 30 مهر 1397 خبرگزاری تسنیم 30 آبان 1397 خبرگزاری تسنیم 30 دی 1397 خبرگزاری تسنیم 30 بهمن 1397 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1397 خبرگزاری تسنیم 1 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 2 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 3 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 4 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 5 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 6 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 7 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 8 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 9 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 10 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 11 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 12 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 13 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 14 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 15 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 16 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 17 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 18 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 19 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 20 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 21 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 22 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 23 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 24 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 25 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 26 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 27 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 28 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 29 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 30 آذر 1397 
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۱۵:۱۷    
مراسم اختتامیه چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر مهر کاشان با حضور هنرمندان و مسئولین در تالار آزادی دانشگاه کاشان برگزار و برگزیدگان این دوره از جشنواره در دو بخش صحنه ای و خیابانی انتخاب شدند
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۱۴:۰۸    
معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران سه ماه باقیمانده از سال جاری را برای تحقق درآمدهای مصوب شهر بسیار حساس و مهم خواند که تفویض اختیار شهردار به مناطق به تحقق کسب درآمدهای مصوب شهرداری تهران کمک ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۸:۴۸    
معاون بازآفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی استان اردبیل با اشاره به این که 893 واحد مسکن مهر در اردبیل در چرخه تکمیل قرار دارد گفت ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۶:۳۰    
استاندار گلستان با اشاره به اینکه سهمیه برنج و شکر ستاد تنظیم بازار کشور به استان ابلاغ و به زودی توزیع می شود، گفت: سهمیه ستاد تنظیم بازار کشور برای استان 200 تن برنج و 100 تن شکر است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۶:۱۴    
فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی خواستار اعلام اسامی نمایندگان موافق CFT از سوی هیئت رئیسه پارلمان شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۴:۵۳    
فرمانده انتظامی لرستان گفت: محموله کالای قاچاق 7 میلیارد ریالی در لرستان توقیف و یک نفر در این زمینه دستگیر شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۲:۵۶    
مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: در بودجه سال 98 برای افزایش طول بزرگراه های پرترافیک استان و تامین قیر مورد نیاز برای شهرستان های گرمی و خلخال و نیز مطالبات پیمانکاری اعتبارات لازم اختصاص می ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۲:۵۱    
پایگاه اینترنتی روزنامه واشنگتن پست در گزارشی اظهارات دونالد ترامپ درباره اقتصاد و تاثیر آن بر جهان را بررسی کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۲:۲۳    
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: در 8 ماهه امسال به چهار هزار و 187 نفر که اغلب از اقشار محروم و بی بضاعت بوده اند توسط شرکت تعاونی خدمات بهداشتی و درمانی مهرپرور خدمات پزشکی و ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۱:۵۱    
تعدد گسترده لیست های انتخاباتی در سطح استان، انتخاب مردم را با سردرگمی در انتخاب کاندیدا های اصلح مواجه ساخته و امکان انتخاب کاندیداهای مستقل و شایسته را از بخش عمده ای از مردم سلب می نماید.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۱:۵۱    
اظهارات رئیس جمهور محترم در سفر اخیرشان به استان سمنان در برخی موارد با واقعیات موجود فاصله بسیاری داشت و در آن از مشکلاتی که توده های مردم، این روزها با آن رو به رو هستند خبر چندانی نبود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۰:۲۳    
شرکت ایران خودرو تعدادی از محصولات خود را از روز شنبه 17 آذرماه به صورت تحویل فوری 15 روزه عرضه می کند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۰:۲۳    
وزیر ارتباطات گفت: در نشست چهارجانبه ایران، آذربایجان، روسیه و ترکیه در حاشیه برگزاری نمایشگاه باکوتل 2018، مقرر شد با سرمایه گذاری 500 هزار دلاریِ هر یک از کشورهای ذی نفع ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۰:۱۱    
مدیرکل میراث فرهنگی خراسان رضوی گفت: تاسیسات شهری و عمومی از نظر مناسب سازی ویژه معلولان شرایط خوبی ندارد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۰:۰۳    
شبکه های مختلف سیما فیلم های سینمایی و تلویزیونی مختلفی را برای پخش در نظر گرفته اند که از جمله مهمترین آن ها می توان به صورتی ، یه حبه قند ، شاهزاده روم و کشتی آنجلیکا اشاره کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۰:۰۲    
عضو پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی گفت: با این اهداف برنامه دوره های تحصیلی به عقب برمی گردیم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۰۹:۵۵    
فوتبال جهان - مدیر سابق باشگاه آرسنال در میلان سمت مهمی به دست آورد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۰۹:۵۳    
مدیرعامل موسسه جوانان آستان قدس رضوی از افتتاح مجتمع دانشجویی امام رضا(ع)؛ مرکز تعالی فکر و اندیشه جوان همزمان با گرامیداشت روز دانشجو در 16 آذر خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۰۹:۴۳    
یک فرد استرالیایی ویتنامی تبار که پیش از این معتقد به آئین بودایی بود بعد از جاری ساختن شهادتین در حضور امام جمعه کرج به دین مبین اسلام و تشیع علوی مشرف شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۰۹:۳۳    
استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه کاهش عاطفه یکی از معضلات مهم جامعه است، گفت: مادر قلب خانواده و کالبد جوامع است که می تواند پیوند دهنده عواطف باشد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۰۹:۰۹    
رئیس سازمان اداری استخدامی کشور گفت: در قانون بودجه، منابع مالی افزایش حقوق کارکنان دولت 20 درصد پیش بینی شده است، اما اگر این میزان قرار باشد بیشتر شود، در زمان بررسی بودجه در مجلس مشخص می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۰۹:۰۵    
وزیر نیرو گفت: ظرفیت نیروگاه های تجدید پذیر در کشور تا پایان دولت دوازدهم با رشد چشم گیر به چهار هزار مگاوات می رسد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۰۴:۰۵    
دوره مجازی توانمندسازی مدیران مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت با حضور سیدمحسن میرباقری برگزار می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۰۳:۰۶    
سریال 15 قسمتی هیولا کار مشترک مهران مدیری و پیمان قاسم خانی از 17 آذر کلید می خورد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۰۲:۱۹    
فوتبال جهان - سانتیاگو سولاری، سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید مدعی شد در بین بازیکنان حاضر در لالیگا 90 بازیکن در آکادمی این باشگاه بوده اند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۰۰:۰۵    
چندی پیش عکسی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی دست به دست می شد که نشان از شایعه ای داشت که در مورد تعلق عکس به یک شهید مفقود الاثر بود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۲۳:۴۳    
بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی اسرائیل در تماس با دبیرکل سازمان ملل متحد خواستار تحریم های شدید علیه حزب الله لبنان شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۲۳:۴۳    
دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و هیلاری کلینتون رقیب او در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 در مراسم تشییع جنازه جورج بوش پدر به طور ملموسی از رویارویی با یکدیگر اجتناب کردند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۲۳:۲۰    
شاگردان محمد ناظم الشریعه به جایگاه پنجم رده بندی جهانی فوتسال صعود کردند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۲۳:۰۹    
فوتبال جهان - سرمربیان منچستریونایتد و آرسنال ترکیب اصلی تیم هایشان را اعلام کزدند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۲۲:۵۶    
بانک هایی آمریکایی که مجبورند با تبعیت از تحریم های وزارت خزانه داری ایالات متحده علیه ایران، دارایی شرکت های همکاری کننده با تهران را ضبط کنند، اکنون خود با خطر مجازات توسط اتحادیه اروپا روبرو هستند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۲۲:۱۲    
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدیران دستگاه های اجرایی استان بستر ارتقای بانوان در ساختار کارشناسی ادارت را فراهم کنند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۲۲:۰۹    
بیست و هشتمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اردبیل با حضور استاندار و نهادهای مرتبط در سازمان صنعت ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۲۲:۰۶    
تیم روبین کازان در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی روسیه شکست خورد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۲۲:۰۲    
ارتش لبنان اعلام کرد که اظهارات رژیم صهیونیستی درباره وجود تونل ها در مرزهای لبنان ادعایی بیش نیست.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۲۲:۰۲    
سازمان ملل متحد اعلام کرد که گفتگوهای صلح یمن از فردا پنج شنبه به میزبانی استکهلم پایتخت سوئد آغاز خواهد شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۲۱:۵۵    
مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: لایروبی روند دو موضوع مهمی هستند که به شکل جدی تری پیگیری می شوند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۲۱:۵۱    
نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: روحیه مطالبه گری دانشجویان حلال مشکلات جامعه است چرا که دانشجویان بهتر و صریح تر می توانند مشکلات جامعه را به نمایندگان مردم انعکاس دهند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۲۱:۴۷    
مدیرکل امور عشایر استان خوزستان گفت: بزرگترین کانون اسکان عشایر کشور در غرب کرخه شهرستان شوش است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۲۱:۴۱    
مدیر نمایشگاه گل و گیاه شهرستان دزفول، گفت: نمایشگاه گل وگیاه، نخستین نمایشگاه در شهرستان دزفول بوده که در حال برگزاری است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۲۱:۴۰    
در حالی که قرار است فردا پیش نویس قطعنامه محکومیت حماس در نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد بررسی شود، جنبش جهاد اسلامی فلسطین مشارکت پرشور در تظاهرات ضد آمریکایی در استان های غزه را خواستار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۲۱:۴۰    
امام جمعه نهاوند با بیان اینکه ثابت قدم بودن در راه امام و شهدا توطئه های آمریکا را نقش بر آب می کند گفت: امروز همه ما دین بزرگ و سنگینی به شهداء و به انقلاب داریم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۲۱:۳۷    
فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان اصفهان گفت: بسیج دانشجویی استان اصفهان برنامه های خود را به مناسبت 16 آذر و روز دانشجو در چهار حوزه تعریف کرده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۲۱:۳۶    
آمار رو به افزایش تلفات جاده ای اردبیل موجب شده تا این بار مسئولان در کنار مردم از وضعیت تصادفات ابراز نگرانی کرده و بر اجرای برنامه جامع تاکید کنند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۲۱:۳۳    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به اختصاص 70 هزار میلیارد تومان به بخش عمران کشور در بودجه سال 98، گفت: متأسفانه دولت در واگذاری طرح های نیمه تمام به بخش خصوصی تعلل به خرج می دهد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۲۱:۳۳    
تیم والیبال شهرداری ارومیه با نتیجه 3 بر یک مقابل فولاد سیرجان ایرانیان مغلوب شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۲۱:۳۰    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: دغدغه ما باید این باشد که دشمن نتواند سرمایه انسانی ما را از طریق آسیب های اجتماعی از بین ببرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۲۱:۲۵    
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: تجهیزاتی که عاریه ای و از خارج خریداری شده بود را نه تنها بعد از انقلاب بومی و در دفاع مقدس به کارگیری کردیم بلکه به روزرسانی آنها را نیز انجام دادیم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۲۱:۲۰    
سرمربی تیم والیبال فولاد سیرجان ایرانیان گفت: بازی در ورزشگاه های ارومیه برای هر تیم والیبالی سخت است ولی توانستیم پیروز از میدان خارج شویم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۲۱:۱۷    
سرپرست اداره تشخیص و پیشگیری پلیس فتای خوزستان گفت: هر چه جلوتر می رویم نوع پرونده ها سخت تر و امور غیر قابل پیش بینی می شوند همچنین نوع پرونده ها نیز از امور اقتصادی به امور اخلاقی و اجتماعی تغییر ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۲۱:۱۲    
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای یزد با اشاره به ضرورت آگاهی مردم از وضعیت نامناسب منابع آب استان گفت: سطح آبهای زیرزمینی یزد با افت نیم متری مواجه شده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۲۱:۰۸    
نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: دستیابی کشورمان به تکنولوژی ها و فناوری های نوین دنیا با فعالیت شرکت های دانش بنیان داخلی تسهیل می شو د.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۲۱:۰۴    
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: مسائلی که مانع پیشرفت جامعه اسلامی می شود شامل اشرافی گری، اختلاف و تفرق است که پرهیز از آنها باید سرمشق مسئولان باشد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۲۱:۰۰    
سرپرست استانداری یزد با تاکید بر نقش دانش آموزان در اثرگذاری برخانواده ها گفت: آموزش مدیریت مصرف آب در بین دانش آموزان جدی گرفته شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۲۰:۵۸    
نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی تجدیدنظر در استعفای جمعی نمایندگان اصفهان در مجلس را مشروط به تحقق 2 موضوع مهم در زمینه آب دانست.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۲۰:۵۵    
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان با اشاره به رونمایی از یادمان شهدای فوتبال سمنان گفت: اسطوره های ورزشی با تهیه یادمان و تندیس ها به نسل های بعدی انتقال پیدا می کند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۲۰:۵۴    
سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: ضعف تیم شهرداری در سرویس ها سبب شد تیم سیرجان به خوبی بازی را مدیریت کند و پیروز میدان باشد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۲۰:۵۳    
عضو کمیته مدیریت جامع حوزه آبخیز سازمان جنگل ها گفت: سند راهبردی طرح مدیریت جامع حوزه آبخیز تدوین شده و منتظر تصویب نهایی در ستاد سازمان جنگل ها است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۲۰:۵۲    
دبیر رشته مجسمه یازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر گفت: ملاک انتخاب آثار هنرمندان در بخش مجسمه، پیشرو بودن و فرزند زمان خود بودن آنهاست.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۲۰:۵۲    
تیم فوتسال سوهان محمد سیما در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال کشور برای حضور در جمع صدرنشین های جدول رده بندی باید از سد تیم آذرخش بندرعباس عبور کند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۲۰:۵۱    
تیم والیبال شهرداری ارومیه علی رغم حضور پر شور هواداران خود یازدهمین هفته لیگ را هم با باخت پشت سر گذاشت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۲۰:۴۷    
سخنگوی نیروهای مسلح یمن از شکست های سنگین مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی در جبهه های مختلف خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۲۰:۳۴    
مدیرکل بهزیستی استان یزد با بیان اینکه تصویر جامعه نسبت به افراد دارای معلولیت درست نیست گفت: بخش غیر دولتی در بحث خدمات بهزیستی موفق تر از بخش دولتی است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۲۰:۲۹    
نماینده ولی فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه تعطیلات زیاد دانشگاه ها در ایام سال کیفیت آموزشی را پایین آورده است گفت: استاد محوری در دانشگاه ها می تواند به یک آسیب تبدیل شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۲۰:۲۴    
سرپرست استانداری تهران با بیان اینکه امید مردم همواره پشتوانه بزرگی برای نظام انقلاب اسلامی است گفت: تقویت امید و انگیزه مردم برای مقابله با تحریم ها ضروری است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۲۰:۱۷    
تیم والیبال دورنای ارومیه در یازدهمین هفته لیگ برتر والیبال هم باخت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۲۰:۱۷    
تیم والیبال زراعت بانک ترکیه در حضور 2 ملی پوش ایرانی مقابل حریف خود در چلنج کاپ اروپا شکست خورد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۲۰:۱۷    
معاون استاندار لرستان گفت: رویداد استارتاپ هفته پژوهش در دانشگاه لرستان برگزار می شود و از تعدادی از ایده های برتر شناسایی و تجلیل خواهد شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۲۰:۱۳    
فرمانده بسیج ناحیه مقاومت شهرستان دماوند با اشاره به اعزام دور نخست دانش آموزان به مناطق جنگی دوران دفاع مقدس گفت ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۲۰:۱۰    
دادستان کل کشور با بیان اینکه درصد قابل توجهی از آسیب های جامعه ناشی از ضعف در نظارت ها است گفت: مبارزه با فساد باید از منشأ آغاز شود که اگر منافذ را نادیده بگیریم برای کنترل این امر از طریق دستگاه ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۲۰:۰۹    
گروه استان ها رئیس جمهور از مهمان نوازی مردم سمنان قدردانی کرد و گفت: در بودجه 98 کالاهای اساسی با ارز 4200 تأمین می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۲۰:۰۴    
مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه پیام نور کشور با اشاره به اینکه دانشگاه پیام نور بزرگترین دانشگاه کشور است گفت ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۹:۵۷    
هفته دوم رقابت های لیگ برتر شطرنج جام اندیشمندان طی دو روز، پنجشنبه و جمعه هفته جاری در اصفهان برگزار می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۹:۴۳    
در پایان دیدارهای هفته یزدهم لیگ برتر والیبال، تیم شهرداری ورامین همچنان در صدر جدول قرار دارد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۹:۴۳    
میلان ماچالا (سرمربی) و محمدرضا خانزاده، ملی پوش ایرانی تیم الاهلی از عزم خود برای پیروزی برابر الغرافه گفتند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۹:۳۶    
نیکول پاشینیان نخست وزیر موقت ارمنستان، ایران را شریکی بسیار مهم برای کشورش خوانده و از امکان همکاری های نزدیک میان تهران و منطقه اوراسیا سخن گفت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۹:۳۰    
شورایعالی انقلاب فرهنگی با صدور بیانیه ای "دانشجوی مسلمان ایرانی" را به بازخوانی تاریخ پرافتخار مبارزات ضد استکباری ملت بزرگ ایران فرا خواند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۹:۲۸    
سرمربی اسپانیایی و ملی پوش ایرانی تیم الشحانیه درباره بازی هفته پانزدهم لیگ ستارگان قطر برابر السد به اظهارنظر پرداختند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۹:۱۲    
دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا با اظهار نگرانی از بالا رفتن قیمت جهانی نفت، ابراز امیدواری کرد که اوپک میزان تولید خود را کم نکند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۹:۰۱    
سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز گفت: انتظار داریم که داوری یک بازی حداقل سالم باشد تا اعصاب ما تا آخر بازی به هم نریزد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۸:۵۸    
سرمربی تیم والیبال سایپا گفت: مطمئن باشید سایپا در هفته های آتی به جمع مدعیان لیگ اضافه می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۸:۵۲    
گروه استان ها رئیس جمهور از مهمان نوازی مردم سمنان قدردانی کرد و گفت: در بودجه 98 کالاهای اساسی با ارز 4200 تأمین می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۸:۴۷    
فوتبال جهان - رئیس باشگاه لیون فرانسه شرایط حاکم بر این کشور را مشابه شرایط جنگی اوکراین عنوان کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۸:۴۰    
ترافیک معابر منتهی به میدان توحید بر اثر ترکیدگی لوله آب سنگین شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۸:۳۵    
اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور ایران در مصاحبه ای در مورد سیاست های تهران برای مقابله با تحریم های آمریکا، تقویت همکاری ها با ژاپن، و آمادگی میزبانی از شینزو آبه نخست وزیر ژاپن سخن گفت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۸:۳۳    
مدیرکل امور اجتماعی استانداری خوزستان گفت: در استان خوزستان نیز تعداد کاربران فضای مجازی از تعداد کاربران سایر استان های کشور بیشتر است که دلیل آن نیز نبود مراکز تفریحی در استان خوزستان است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۸:۳۳    
تیم والیبال سایپا در هفته یازدهم لیگ برتر والیبال شهرداری تبریز را در تهران شکست داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۸:۳۲    
در گردهمایی نقشه راه انقلاب در دانشگاه تبریز سخنرانان با تاکید بر اینکه نمی شود بر پایه بنیان ها غربی برای پیشرفت جامعه اسلامی برنامه ریزی کرد گفتند: بایددر علوم انسانی و انگیزش برای تغییر ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۸:۳۱    
گردهمایی شهرسازان و معماران جوان با همکاری دانشگاه های استان و مرکز معماری اردبیل و با تاکید به ضرورت برنامه ریزی جامع جهت اشتغال زایی فارغ التحصیلان دانشگاهی اردبیل برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۸:۲۸    
فیزیوتراپیست تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: نویدکیا و سرلک پس از بهوبد مصدومیت از هفته آینده به تمرینات گروهی اضافه می شوند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۸:۲۸    
مسئول قرارگاه جهادی خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) گفت: با کمک گروه های جهادی این قرارگاه، پروژه آبرسانی به چند روستای دوررافتاده تالش در استان گیلان اجرا و به بهره برداری رسید.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۸:۲۷    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: معتقدم قطعا تغییری در مجلس آینده رخ می دهد و امیدوارم این تغییر در مسیر احقاق حق، رفع ظلم و استقرار عدالت باشد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۸:۱۷    
رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان گلستان با بیان اینکه دشمنان به دنبال سقوط اقتدار و نظام جمهوری اسلامی هستند، گفت: هدف اصلی دشمنان خارجی و دشمن منافق داخلی ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۸:۱۵    
باشگاه ذوب آهن اصفهان در جوابیه ای نسبت به اظهارات سرمربی تیم پرسپولیس تهران پیرامون نحوه داوری دیدار این تیم در مقابل ذوب آهن واکنش نشان داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۸:۱۵    
یک رسانه لهستانی از قطعی شدن اخراج سرمربی تیم اشلانسک وروتسواو خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۸:۱۵    
استفاده از طبقه دوم ورزشگاه نقش جهان در دیدار سپاهان و پرسپولیس به طور قطعی منتفی شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۸:۱۴    
همایش طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه کرمان در حمایت از مردم مظلوم یمن برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۸:۱۴    
پربازدیدترین اخبار فرهنگی تسنیم در 24 ساعت گذشته را به تفکیک بخوانید.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۸:۱۴    
شاپور منصوری امروز در حین دیدار تیم های ابوذر اهواز و هیات ورزش های همگانی اهواز در گذشت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۸:۱۲    
گروه استان ها سرپرست سازمان تأمین اجتماعی گفت: با مصوبه مجلس و اختصاص ردیف بودجه رانندگان می توانند از خدمات اجتماعی درمانی و بازنشستگی این سازمان بهره مند شوند.