چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۰۳:۵۹May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تسنیم 13 آذر 1397 - tasnimnews.com

خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1393 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1394 خبرگزاری تسنیم 30 اسفند 1395 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1396 خبرگزاری تسنیم 31 فروردین 1397 خبرگزاری تسنیم 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری تسنیم 31 خرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 31 تیر 1397 خبرگزاری تسنیم 31 مرداد 1397 خبرگزاری تسنیم 31 شهریور 1397 خبرگزاری تسنیم 30 مهر 1397 خبرگزاری تسنیم 30 آبان 1397 خبرگزاری تسنیم 30 دی 1397 خبرگزاری تسنیم 30 بهمن 1397 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1397 خبرگزاری تسنیم 1 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 2 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 3 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 4 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 5 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 6 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 7 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 8 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 9 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 10 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 11 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 12 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 13 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 14 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 15 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 16 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 17 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 18 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 19 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 20 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 21 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 22 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 23 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 24 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 25 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 26 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 27 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 28 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 29 آذر 1397 خبرگزاری تسنیم 30 آذر 1397 
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۲۱:۴۵    
مرجع تقلید شیعیان با تأکید بر اهمیت شناخت شخصیت علمی حضرت عبدالعظیم (ع) گفت: با رجوع به کتاب روح و ریحان و کتب دیگری که در مورد حضرت عبدالعظیم (ع) تألیف شده ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۸:۴۰    
فرمانده انتظامی غرب استان تهران از کشف 820 کیلوگرم تریاک و دستگیری 6 قاچاقچی در شهرستان قدس خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۶:۵۴    
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از نخستین قرآن مجید سفالین (جزء اول) اثر استاد حبیب دانایی فرد رونمایی کرد و گفت ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۴:۰۷    
خبرگزاری تسنیم در راستای شفاف سازی قیمت اقلام موجود در بازار قیمت آجیل و خشکبار سطح بازار را در شهر کرمانشاه منتشر می کند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۳:۱۹    
وزیر نیرو گفت: بهره گیری از ظرفیت انرژی های نوین با توجه به پتانسیل مناسب استان سمنان باید اجرایی و مورد تأکید مسئولان استانی قرار بگیرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۱:۵۳    
قرار بانه ، روایت فعالان بانه با تکیه بر فعالیت زنان به کوشش سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس چاپ شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۱:۳۳    
معاونت پایش محیط زیست آذربایجان غربی هوای امروز ارومیه را ناسالم اعلام کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۱:۲۶    
مسئول ستاد راهبری انتخابات برنامه های ستاد راهبری انتخابات نمایندگان معلمان در شورای عالی آموزش وپرورش را تشریح کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۱:۲۰    
عملیات اجرایی سه پروژه گردشگری در استان سمنان و همچنین افتتاح هتل 4 ستاره در شهمیرزاد به دستور رئیس جمهوری از طریق ویدئوکنفرانس صورت پذیرفت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۱:۰۰    
بررسی جزییات عملکرد بازار ثانویه نشان می دهد، از نیمه مرداد ماه حدود 5.7میلیارد یورو ارز صادراتی در بازار ثانویه تزریق شده و حدود 5 میلیارد یورو نیز در اختیار واردکنندگان قرار گرفته است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۰:۴۶    
بازپرس شعبه جرایم اینترنتی دادسرای عمومی و انقلاب استان ایلام گفت: افزایش ضریب ایمنی و ایجاد دیوارهای سد کننده ورود به سامانه های بانکی ضروری است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۰:۳۱    
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۰۹:۵۰    
مدیرعامل بیمارستان رضوی گفت: بیمارستان رضوی برخلاف سایر بیمارستان های خصوصی به دنبال درآمدزایی نبوده بلکه هدف آن خدمت رسانی است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۰۹:۳۱    
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری سارق سابقه دار و اعتراف وی به 26 فقره سرقت وسایل داخل خودرو و اماکن خصوصی خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۰۹:۲۰    
آیت الله علوی گرگانی معتقد است که برکت و حیات تهران و شهر ری، به خاطر عظمت شخصیت اخلاقی و علمی حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۰۹:۱۸    
سرانجام پس از هفت روز پرحاشیه، مصوبات چهل ودومین جلسه شورای توسعه فرهنگ قرآنی که یکی از مهم ترین موضوعات مطرح شده در آن، بررسی سرنوشت هیئت رسیدگی به امور موسسات بود، منتشر شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۰۹:۰۴    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به پیشنهاد دولت برای افزایش 20 درصدی حقوق سال 98 گفت: به احتمال زیاد میزان پیشنهادی مجلس برای افزایش حقوق نسبت به پیشنهاد دولت بیشتر است اما فعلا نمی توانیم عدد ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۰۸:۵۴    
برخی از افراد از محل تولد و زندگی شان خوش شان نمی آید و گاهی آنقدر نسبت به این مسئله حساس می شوند که اگر از آن ها بپرسی که کجا به دنیا آمده ای؟ بعد از مکثی کوتاه تلاش می کنند تا محل تولدشان را از شما ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۰۸:۴۷    
رژیم صهیونیستی در روز گذشته از آغاز عملیات سپر شمالی خبر داد و مدعی شد این اقدام را برای دستیابی به تونل های حفرشده توسط حزب الله لبنان صورت می دهد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۰۸:۳۶    
گروه استان ها وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه وزارت راه و شهرسازی قطارهای حومه ای راه اندازی می کند، گفت: توسعه حمل و نقل ریلی با تخصیص اعتبارات مطلوب در سال 98 شتاب می گیرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۰۸:۳۱    
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس با انتقاد از سازمان تعزیرات در بخش نظارت گفت: ما در بازار میوه هیچ گونه نظارتی نمی بینیم ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۰۴:۰۶    
نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل اعلام کرد که همه فعالیت های مرتبط با موشک بالستیک ایران کاملاً در انطباق با قطعنامه 2231 شورای امنیت بوده و این آمریکاست که این قطعنامه را به صورت کامل نقض ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۳:۲۹    
فوتبال جهان - تیم فوتبال آمیا در حضور ملی پوش ایرانی در خانه خودش شکست را پذیرفت
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۳:۱۶    
فوتبال جهان - اونای امری جایگاه فعلی منچستریونایتد در جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس را غیرطبیعی می داند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۳:۱۵    
فوتبال جهان - یورگن کلوپ از نحوه شادی پس از گل تیمش مقابل اورتون دفاع کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۳:۱۴    
فوتبال جهان - ژوزه مورینیو ادعا کرد با کمال هوشیاری وارد دامی که رسانه ها برایشان ایجاد کرده اند، نمی افتد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۳:۱۱    
دومین دوره رقابت های جشنواره ورزش های بیلیاردی 13 تا 23 آذرماه به میزبانی استان گیلان در حال برگزاری است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۲:۳۵    
شهردار اسبق تهران با بیان اینکه ضعف مدیریتی در کشور یک چالش اساسی است گفت: امروز جمهوری اسلامی گرفتار دو لبه قیچی تند تحجر و لیبرالیسم است که دارند ریشه اسلام را می زنند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۲:۲۲    
مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان با تأکید بر استفاده از ظرفیت واحدهای صنفی برای ترویج فریضه وقف گفت: اصناف گیلان در وقف های مشارکتی حضور بسیار فعالی دارند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۲:۲۱    
مدیرکل بنیاد مسکن استان تهران با اشاره به اجرای طرح هادی در 341 روستای سطح استان گفت: طرح هادی 175 روستای استان تهران نیز نیاز به بازنگری دارد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۲:۲۰    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی تاکید کرد که تحرکات نظامی این رژیم در مرزهای مشترک با لبنان تا تحقق همه اهداف ادامه خواهد یافت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۲:۱۹    
استاندار اردبیل حضور بنیاد مستضعفان برای عمران و آبادانی گرمی یک فرصت طلایی دانست و گفت: طرح های اشتغال زایی در گرمی اجرا می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۲:۱۷    
آئین مقدس یادواره شهدای دانشجویی شهرستان دزفول با حضور نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در این شهرستان برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۲:۱۱    
عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله گفت که متجاوزان برای حل سیاسی بحران یمن جدی نیستند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۲:۰۶    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: در بودجه سال 98 رقمی معادل 2 هزار میلیارد تومان برای رتبه بندی معلمان در نظر گرفته شده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۲:۰۰    
هیئت دولت عراق از تعطیلی روز دوشنبه آینده به مناسبت اولین سالگرد پیروزی علیه گروه تروریستی داعش خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۱:۵۵    
نماینده مردم شهرستان های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: اکنون 100 هزار پروژه ملی و استانی تکمیل نشده است که استفاده از ظرفیت سرمایه گذار بخش خصوصی در این زمینه امری بسیار مهم و ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۱:۵۳    
مراسم گرامیداشت روز جهانی معلولان در کرمان برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۱:۴۹    
رئیس جمهور با اشاره به ظرفیت های مهم توسعه ای استان سمنان گفت: استان سمنان استعدادهای فراوانی در راستای توسعه دارد که باید به آن توجه شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۱:۴۶    
رسانه های عراقی از موکول شدن نشست پارلمان برای تکمیل کابینه این کشور به روز پنجشنبه آینده خبر دادند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۱:۴۲    
جلسه شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان شامگاه امروز برگزار و در جریان این جلسه کلیات اصلاح آئین نامه این شورا به تصویب اعضا رسید.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۱:۲۵    
جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: با هدف رفع مشکلات مردمی در استان هم اکنون 150 پروژه قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان در حال اجرا است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۱:۲۴    
رئیس اداره ورزش و جوانان شمیرانات گفت: جشنواره بازی های بومی محلی و غذاهای سنتی اقوام ایرانی در شمیرانات گشایش یافت
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۱:۱۱    
نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان گفت: انتقال پس آب تهران به ایوانکی و تکمیل سد نمرود و تکمیل قطار حومه ای گرمسار مطالبات مردم گرمسار از رئیس جمهور است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۱:۰۶    
پنجمین نمایشگاه توانمندی های صنایع کوچک و متوسط استان همدان از تاریخ 13 تا 16 آذرماه در محل نمایشگاه های بین المللی همدان برپا می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۱:۰۳    
رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی گفت: 15 میلیارد تومان تسهیلات توسط این بنیاد برای عمران و آبادانی روستاهای گرمی ارائه می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۰:۵۸    
علی عسکری گفت: از حدود 220 نیرویی که باید بازنشسته می شدند، 200 نفر تاکنون بازنشسته شده اند و الباقی به تدریج بازنشسته خواهند شد ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۰:۵۷    
پرنده های صلح صنایع دستی با حضور رئیس جمهور در سمنان رونمایی شدند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۰:۵۵    
باشگاه تراکتورسازی قصد دارد در نیم فصل یک بازیکن از ماشین سازی به خدمت بگیرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۰:۵۳    
ششمین اجلاس استانی نماز استان کرمان با حضور نماینده ولی فقیه در استان کرمان برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۰:۵۱    
مسئول فرهنگسرای میگون گفت: نمایشگاه تصویری عکس از زندگی مردم حاشیه تالاب جازموریان در محل این فرهنگسرا گشایش یافت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۰:۳۵    
جانشین فرمانده سپاه قدس گفت: جنگ یمن یکی از جنگ های بی منطق در عصر حاضر است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۰:۱۹    
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل گفت: در حال حاضر 54 واحد صنعتی و تولیدی اردبیل زیرنظر زنان فعالیت می کنند و 54 صندوق خرد روستایی و عشایر در قالب تسهیلات خدمات مناسبی را به زنان روستایی ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۰:۱۰    
مدیرکل ارشاد آذربایجان شرقی گفت: جشنواره فیلم تبریز برای دومین سال متوالی از 14 الی 17 اسفند ماه سال جاری و درج 4 بخش آزاد، سینمای آذربایجان ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۰:۰۷    
در سالروز شهادت حجت الاسلام شیخ ابوتراب عاشوری چهارمین کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری با حضور طلاب، روحانیون، پژوهشگران، علما، فضلا، دانشجویان و مسئولان اجرایی در بوشهر برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۰:۰۴    
مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گیلان منصوب شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۰:۰۰    
مدیر گروه پیشگیری از بیماری های واگیردار گفت: طرح اتوبوس ایدز که از زیر شاخه های برنامه نود نود است در راستای افزایش اطلاع عمومی ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۹:۵۷    
عضو هیئت رئیسه اتاق ایران گفت: کوتاهی بانک ها و بیمه ها در رسیدگی به امور واحدهای تولیدی و سرمایه گذاران قابل قبول نیست.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۹:۵۴    
تمرین تیم فوتبال فولاد خوزستان با حضور دو دستیار جدید افشین قطبی و همچنین هیئتی از مسئولان شرکت فولاد خوزستان برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۹:۵۴    
شهردار شیراز در احکامی جداگانه شهرداران مناطق 9 و 10 و همچنین مدیرکل بازرسی شهرداری شیراز را منصوب کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۹:۵۴    
معاون توانبخشی سازمان بهزیستی استان قزوین گفت: استعداد ها و توانمندی های معلولان باید شناخته شده و مورد استفاده قرار گیرد چرا که آنها ظرفیت های بسیاری جهت پرورش داشته و می توانند در سال های آینده ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۹:۵۰    
رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی گفت: یکی از اولویت های این بنیاد محرومیت زدایی است و طرح آبادانی گرمی اجرایی می شود که خوشبختانه هم اکنون تعامل خوبی با دستگاه های اجرایی داریم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۹:۵۰    
با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور گمرک منطقه ویژه اقتصادی دامغان به بهره برداری رسید.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۹:۴۷    
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه گفت: اختتامیه برنامه های هفته کتاب و کتاب خوانی در استان کرمانشاه برگزار می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۹:۴۷    
مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال، داوران کشورمان را پاک ترین داوران جهان دانست.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۹:۴۷    
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با اشاره به جمعیت یک میلیون و 100 هزار نفری روستائیان در استان تهران گفت ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۹:۴۴    
امام جمعه گرمی گفت: شهرستان گرمی از محرومیت ها رنج می برد و بسیاری از جوانان تحصیل کرده شرمنده خانواده هایشان هستند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۹:۴۴    
مرجع تقلید شیعیان گفت: دستگاه قضا آبروی نظام بوده و آبروی نظام با دستگاه قضا گره خورده است بنابر این باید کاری کرد اکثریت مردم از دستگاه قضا راضی بوده و از آن رضایت داشته باشند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۹:۴۱    
تماشاگران تیم فوتبال پرسپولیس، اتوبوس اعضای تیم ذوب آهن را متوقف کردند و به تشویق هافبک پیشین تیم خود پرداختند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۹:۴۱    
فرمانده انتظامی استان کردستان از کشف 25 تن تخمه آفتابگردان به ارزش بیش از 4 میلیارد ریال در شهرستان سروآباد خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۹:۳۷    
رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر همدان گفت: در صورتی فرهنگ کتابخوانی در جامعه و بین شهروندان همدانی نهادینه خواهد شد که فضای سخت افزاری و نرم افزاری آن توسط شهرداری همدان در شهر مهیا شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۹:۳۷    
سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن تأکید کرد رشید مظاهری با این باشگاه قرارداد دارد و در این تیم خواهد ماند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۹:۳۷    
رئیس جمهور پروژه های عمرانی و خدماتی این استان را در ادامه برنامه های سفر 2 روزه خود افتتاح کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۹:۳۴    
مدافع تیم فوتبال ذوب آهن معتقد است داور تیم آنها را مقابل پرسپولیس قلع وقمع کرده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۹:۳۱    
آموزشگاه خیرساز زنده یاد سید مهدی موجانی در کهریزک احداث می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۹:۲۷    
رشید مظاهری دروازه بان تیم فوتبال ذوب آهن گفت: اگر همه توانم را برای ذوب آهن خرج نمی کردم، زمانی که به تیم بعدی ام یا حتی پرسپولیس بروم باز هم آنجا کم کاری خواهم کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۹:۲۴    
قاسم حدادی فر، هافبک تیم فوتبال ذوب آهن گفت که شاگردان برانکو ایوانکوویچ مقابل ذوبی ها باهوش بودند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۹:۲۰    
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم بتوانیم در دو بازی آینده نیز امتیازات را کسب کنیم و قهرمان نیم فصل شویم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۹:۱۷    
کریم انصاری فرد با وجود نیمکت نشینی در ناتینگهام فارست انگلیس می گوید به تصمیم سرمربی اسپانیایی تیمش احترام می گذارد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۹:۱۴    
نمایندگان دو باشگاه استقلال و ترابزون اسپور ترکیه با هم دیدار و گفت وگو کردند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۹:۱۴    
ساختمان دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه دامغان در آئینی با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور، مسئولان استانی و شهرستانی و دانشگاهیان این شهرستان رسمأ به بهره برداری رسید.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۹:۱۰    
وزیر صنعت معدن و تجارت گفت: امروز اگر می خواهیم مشکل اشتغال برطرف شود راه آن توجه به تولید داخلی است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۹:۰۷    
برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد رفتاری که با تیم او، قهرمان دو فصل اخیر فوتبال ایران صورت می گیرد، شرم آور است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۹:۰۷    
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد بعد از مشورت با پزشک معالجش کتفش را به تیغ جراحی می سپارد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۹:۰۷    
رئیس هیئت مدیره بنیاد علوی گفت: طرح آبادانی و پیشرفت بنیاد مستضعفان در هشت شهر محروم کشور آغاز شده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۹:۰۴    
آدام همتی، مدافع - هافبک تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد تیمش سه امتیاز مهمی را در ورزشگاه آزادی به دست آورده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۹:۰۱    
سید جلال حسینی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس ابزار امیدواری کرد که مشکل بدهی باشگاه نفت به آنها در ایران حل شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۹:۰۱    
یادواره شهدای "آبروی محله" در شهرستان سنقروکلیایی برگزار می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۸:۵۷    
باشگاه پرسپولیس به قضاوت سید مهدی سیدعلی در دیدار مقابل ذوب آهن اعتراض کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۸:۵۷    
معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: اولویت وزارت بهداشت ارتقای کیفیت خدمات و سطح رضایتمندی مردم است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۸:۵۷    
محسن ربیع خواه، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است شاگردان علیرضا منصوریان، بازی همیشگی خود را مقابل سرخپوشان پایتخت ارائه نکرده اند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۸:۵۴    
مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: در مناسب سازی دستگاه های دولتی نیز 68 دستگاه در سطح استان ارزیابی شده اند که 2 دستگاه از 30 نمره ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۸:۵۰    
امید عالیشاه، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت که این تیم برای موفقیت در لیگ برتر باید به روند مثبت خود ادامه دهد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۸:۵۰    
افشین پیروانی، مدیر تیم فوتبال پرسپولیس پس از محرومیتی که در نهایت از سوی کمیته استیناف رد شد، پرسپولیسی ها را در آزادی همراهی کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۸:۵۰    
رئیس جمهور در نشست با نخبگان استان سمنان، همراهی مردم را به عنوان شرط مهم برای تک نرخی شدن مجدد شدن ارز دانست.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۸:۴۷    
برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد رفتاری که با تیم او، قهرمان دو فصل اخیر فوتبال ایران صورت می گیرد، شرم آور است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۸:۴۴    
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گلستان گفت: در 6 ماه نخست امسال 9 هزار و 830 مددجوی کمیته امداد استان گلستان از فعالیت فرهنگی بهره مند شدند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۸:۴۲    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه مفاسد مثل موریانه ستون های انقلاب را می خورند گفت: باید با مفاسد فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی برخورد شود و با هرکدام در حوزه خود به مقابله برخیزیم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۸:۴۲    
جمعی از تورگردان مطرح جهان تصور قبل از سفر و بعد از سفر به ایران را متفاوت عنوان کردند و توضیح دادند که در برگشت تلاش خواهند که زیبایی های ایران را بیش ازپیش معرفی کنند تا گردشگران بیشتری را به سوی ...