سایر منابع:
سایر خبرها
به گزارش خبرگزاری حوزه علمیه خراسان، با توجه به ضرورت معرفت به مقام و صفات امامان معصوم علیهم السلام که از اصول دین مبین اسلام است، حضرت امام هادی علیه السلام نقش اساسی در تبیین جایگاه رفیع امامت داشته اند و به همین منظور معارف ناب امامت را در قالب زیارت نامه های متعدد به شیعیان آموزش داده اند. دو یادگار ارزشمند امام هادی علیه السلام که ویژگی های ممتاز امامت را به زیبایی و در حد کمال مطرح نموده ...
خبرگزاری شبستان ، گروه مسجد و کانون های مساجد ، انیمیشن بلند سینمایی بچه زرنگ ، به همت کانون زلال معرفت مسجد علی ابن موسی الرضا علیه السلام روستای راستقان از توابع شهرستان مرزی راز و جرگلان برای کودکان و نوجوانان این روستا اکران شد. در این اکران که با استقرار سینما سیار از سوی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان صورت گرفته بود، بیش از 50 کودک و نوجوان پای تماشای انیمیشن بچه ...
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، در سومین روز ماه رجب و با فرا رسیدن سالروز شهادت امام هادی (ع)، مراسم سخنرانی، مرثیه خوانی و عزاداری، در مساجد و هیئت های مذهبی تهران همزمان با سراسر کشور برگزار می شود. برنامه سوگواری و عزاداری برخی مساجد و هیئت های مذهبی استان تهران به همین مناسبت به شرح زیر است: *مسجد الهادی (ع) سخنران: حجت الاسلام سعیدیان مرثیه خوان: حامد خمسه ...
به گزارش خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، سومین روز ماه رجب به روایتی سالروز شهادت امام هادی علیه السّلام است. ایشان به دستور معتز عباسی مسموم و در سوم ماه رجب سال 254 هجری قمری به شهادت رسید. پیکر ایشان بعد از تشییع باشکوه در خانه خود یعنی حرم کنونی در شهر سامرا به خاک سپرده شد. هیأت های عزاداری، مساجد و اماکن متبرکه هرساله به مناسبت شهادت امام هادی(ع) در روز سوم ماه رجب مجالس ...
به گزارش سرویس مسجدخبر پایگاه تخصصی مسجد به نقل از شبستان ؛ در آستانه فرا رسیدن سالروز شهادت امام هادی(ع) در سومین روز از ماه رجب مراسم سخنرانی و مرثیه خوانی در مساجد و هیئات مذهبی برگزار می شود. برنامه 55 تعدادی از مساجد و هیئات مذهبی به این مناسبت به شرح زیر است: مسجد الهادی(ع) سخنران: حجت الاسلام سعیدیان مرثیه خوان: حامدخمسه، حسین ابوالحسنی ...
جمع می کند (ص: 123). راوی می داند که عشق کلمه ترسناکی است، شاید هم کلیشه ای؟ نمی دانم (ص: 25). نمی دانم و شکاکیت ابن خلدون در بسیاری از پاراگراف ها به پدیدارشناسی زبان و نسبی گرایی می انجامد و می گوید: لذت ببر، من زیاد اینجا ماندنی نیستم (ص: 126). راوی ژانری از روایت را برمی گزیند که امکانات نوعی شکل شکنی و ترسیم جدید برای رمان نو را داشته باشد: از اینکه همیشه خود را ...