سایر خبرها
چالش های پساتلویزیون در ایران
جهان فعالیت می کنند که این میزان تمرکز شبکه های ماهواره ای به نسبت جمعیت و زبان، بی سابقه است و از نظر او، مسلما انگیزه های سیاسی پشت این تمرکز است. سیاست هایی که در کشور در قبال این شبکه ها اعمال شده، عبارت بوده اند از ممنوعیت قانونی استفاده از ماهواره، جمع آوری دیش های گیرنده ماهواره، ارسال پارازیت، جلوگیری از ارتباط شبکه های ماهواره ای با منابع داخلی و تلاش برای افزایش سواد رسانه ای مخاطبان ...
جدیدترین خبرها از خندوانه
پایان رسید و هنوز مشخص نیست که سری چهارم آن چه زمانی به تولید و پخش خواهد رسید. البته شبکه پخش این برنامه همچنان نسیم خواهد بود. خندوانه با اجرا و کارگردانی رامبد جوان و با حضور شخصیت عروسکی جناب خان یکی از برنامه های پربیننده تلویزیون بود که در شبکه نسیم روی آنتن رفت. همچنین این روزها گفته می شود که برای همراهی عروسک جناب خان در سری جدید مسایلی مطرح است. سعید سالارزهی، مالک و صاحب امتیاز کاراکتر محبوب جناب خان از احتمال حذف این کاراکتر در فصل چهارم خندوانه و تصمیم قطعی برای ساخت فیلم سینمایی آن با حضور رامبد جوان خبر داد. ...
تغییر مدیران دو شبکه سیما
به گزارش نامه نیوز، پیمان جبلی در حکمی، محمد علی صالحی را به سمت مدیر شبکه العالم و سید احمد سادات را به سمت مدیر شبکه الکوثر منصوب کرد. وی در این احکام بر تلاش مدیران جدید این شبکه ها برای بالا بردن ضریب نفوذ شبکه در میان مخاطبان برون مرزی و بهره گیری از خلاقیت ها و ظرفیت های موجود نیروی انسانی برای ارتقاء جایگاه این شبکه ها در میان رسانه های رقیب تاکید کرده است. محمد علی صالحی جایگزین سید احمد سادات شده است که اینک مدیریت شبکه الکوثر را برعهده می گیرد. پیش از این سیدعباس انجام مدیر شبکه الکوثر بود. ...
انتصاب مدیر برای شبکه های العالم و الکوثر
ارائه می شود: جناب آقای دکتر علی محمد صالحی نظر به مراتب تعهد٬ شایستگی٬ توانمندی و تجارب مفید جنابعالی٬ به موجب این حکم به عنوان "مدیر شبکه العالم" منصوب می شوید. از شما انتظار میرود با تکیه بر همه ظرفیت های حرفهای٬ مدیریتی و سازمانی و با استفاده از تجارب ارزشمند شبکه و بهره گیری مناسب از استعدادها و عناصر توانمند٬ مجرب٬ با انگیزه و انقلابی نسبت به ارتقای جایگاه٬ وزن و اعتبار و ضریب نفوذ ...
مدیران العالم و الکوثر تغییر کردند
نیروی انسانی برای ارتقاء جایگاه این شبکه ها در میان رسانه های رقیب تاکید کرده است. متن احکام معاون برون مرزی سازمان صدا و سیما به شرح زیر است: جناب آقای علی محمد صالحی نظر به مراتب تعهد، شایستگی، توانمندی و تجارب مفید جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان مدیر شبکه العالم منصوب می شوید. از شما انتظار می رود با تکیه بر همه ظرفیت های حرفه ای، مدیریتی و سازمانی و ...
انتصاب های جدید در حوزه برون مرزی رسانه ملی
العالم برای ایشان آرزوی توفیقات بیش تر دارم. پیمان جبلی/ معاون برون مرزی جناب آقای دکتر سیداحمد سادات نظر به مراتب تعهد، شایستگی، توانمندی و تجارب مفید جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان مدیر شبکه الکوثر منصوب می شوید. مقتضی است با بهره گیری از ظرفیت های ارزشمند شبکه و استفاده از نیروی انسانی با انگیزه و خلاق و تکیه بر بررسی های دقیق مخاطب شناسی نسبت به تهیه و تولید محتوای ...
مدیرعامل جدید شرکت ساخت منصوب شد
در حکم عباس آخوندی خطاب به محمدزاده آمده است؛ نظر به تعهد و تجارب ارزنده جناب عالی و با توجه به ماده 19 اساسنامه شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور به موجب این حکم به سمت معاون وزیر و مدیرعامل شرکت منصوب می شوید. آخوندی همچنین از زحمات علی نورزاد مدیرعامل سابق شرکت ساخت قدرانی و برای وی آروزی توفیق کرده است. شرکت ساخت متولی احداث و توسعه زیرساخت های حمل ونقل کشور است ...
انتصاب مدیرعامل جدید شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل
ارزنده جناب عالی و با توجه به ماده 19 اساسنامه شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور به موجب این حکم به سمت معاون وزیر و مدیرعامل شرکت منصوب می شوید. ضمنا لازم می دانم از زحمات و مساعی برادر ارجمند جناب آقای دکتر علی نورزاد در دوره تصدی مسئولیت فوق تشکر و قدردانی نمایم. از خدای بزرگ برای شما آرزوی توفیق دارم. ...
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور منصوب شد
تعهد و تجارب ارزنده جناب عالی و با توجه به ماده ?? اساسنامه شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور به موجب این حکم به سمت معاون وزیر و مدیرعامل شرکت منصوب می شوید. ضمنا لازم می دانم از زحمات و مساعی برادر ارجمند آقای علی نورزاد در دوره تصدی مسئولیت فوق تشکر و قدردانی کنم. از خدای بزرگ برای شما آرزوی توفیق دارم. ...
بسته خبری سفیر یکشنبه 18 مهرماه 1395
کل ارشاد قم استعفا داد؛ وزیر ارشاد پذیرفت. ______________ telegram.me/joinchat/AovqjTxG4fyF_y9_ATG2Ow شبکه خبری سفیر, [07.10.16 14:25] [ Photo ] سرتیپ عبدالرب الشدادی فرمانده مزدوران سعودی در استان مارب یمن که اخیرا از سوی فرمانده نیروی زمینی ارتش سعودی بعنوان فرمانده کل منطقه سوم یمن منصوب شده بود به هلاکت رسید. ___________ @safir_hamandishi ...
بلوگا منتخب نوجوانان در اشلینگل
به گزارش جام جم آنلاین روابط عمومی سیما، تله فیلم بلوگا تولید سیما فیلم است که نویسندگی آن را فرهاد پورسعیدی برعهده داشته است. این فیلم با موضوع شکار بی رویه و غیر مجاز فیل ماهی، یکی از با ارزش ترین و گرانبهاترین ماهی های دریای خزر به کارگردانی مهدی جعفری و تهیه کنندگی احمد زالی تولید شده است و داستان داستان نوجوانی است که پدر صیادش به علت صید غیرقانونی به زندان می افتد و ... گفتنی است پژمان بازغی، مجید پتکی، نسرین بابایی و میلاد حسین پور بازیگران این تله فیلم هستند. ...
هدف سفر گابریل به ایران چه بود؟/ بیعت حق و باطل هرگز!
عنوان موضوع معامله، مطالبه می کند؟! اکنون اجرای احکام اسلامی براساس میراث انقلاب و قانون اساسی جمهوری اسلامی، با حقوق بشر نمی خواند و باید تعطیل شود ، تازه ترین مطالبه سند راهبردی اتحادیه اروپا تحت عنوان نقشه راه عادی سازی روابط با ایران پس از برجام است؛ همچنان که مطالبه خلع قدرت نظامی موشکی از خود و واگذاری نفوذ راهبردی منطقه ای به آمریکا و پذیرفتن رسمیت رژیم اشغالگر قدس. پس از آن که جان ساورز ...
روزنامه های یکشنبه
، فرهنگی و رسانه ای مالزی دیدار و گفت و گو کرد، دیدارهایی که عمده آن به تشریح ایران پسابرجام و رویکردها در قبال مسائل منطقه ای و جهانی، گذشت. روحانی در دیدار نخبگان علمی، فرهنگی و رسانه ای مالزی، با فراخواندن همه مسلمانان به وحدت و تلاش برای ارتقای جایگاه و قدرت جهان اسلام، تصریح کرد: برای نجات دنیای اسلام راهی جز اعتدال و مبارزه با خشونت نمی بینم و هر فردی که شکافی در دنیای اسلام ایجاد کند، در خط ...
نگاه مفهومی به واقعه عاشورا
، اما در سری جدید بیشتر به مباحث کاربردی تر می پردازیم و از این نظر رویکرد برنامه تغییر کرده و به روزتر شده است و ما در این برنامه نگاه معنی دار، متفاوت و محققانه ای به قیام امام حسین(ع) و شخصیت های حاضر در این واقعه داریم. وی در ادامه عنوان کرد: در سری قبل، برنامه بیشتر به مباحثی درخصوص قیام عاشورا می پرداخت و در کل به مقولات تاریخی پرداخته شده بود، اما موضوعاتی که در برنامه جدید داریم ...
روایت هایی که از دل سوگ محرم می جوشد
صحبت از درام و عناصر دراماتیک شد و چه عرصه ای را می توان بهتر از هنر برای روایت یافت؟ وقایع گوناگون وقتی در قاب هنر می نشیند و با نمایش درهم آمیخته می شود، تاثیری دوچندان پیدا می کند و مجالی تازه برای روایت می یابد. هنرمندان مختلف از نویسنده و خطاط و تصویرگر تا سینماگر و مجموعه ساز تلویزیونی و شاخه های دیگری از هنر هر کدام به نوبه خود بیان بخش هایی از این روایت را برگزیده اند و کوشیده اند سوگ عظیم این ماه را در قالب آثار خود بگنجانند. در این میان در عالم سینما و مجموعه های تلویزیونی هم آثار خوبی ساخته شده و به معرض تماشای مخاطبان گذاشته شده است که در این میان روز واقعه اثر برجسته شهرام اسدی و به نویسندگی بهرام بیضایی و مختارنامه ساخته داوود میرباقری را به عنوان شناخته شده ترین این آثار می توان یاد کرد. آثاری که بارها به معرض تماشا در آمده و هم به لحاظ ساختار نمایشی و هم نوع روایت نمره قبولی را کسب کرده اند. اما عنصر دیگری هم در میان این دو اثر مشترک است. این که هر دو به بیان جنبه ای فرعی از این روایت عظیم پرداخته و آن را دستمایه داستان خود قرار داده اند. هم عبدالله نصرانی روز واقعه (با بازی علیرضا شجاع نوری) و هم مختار ثقفی مختارنامه (با بازی فریبرز عرب نیا) هر دو از غایبان اصلی روز عاشورا و تنها شنوندگان روایت این مصیبت عظیم بوده اند. احتمالا این غیبت و دور ماندن از فضای این دو شخصیت، در بیان تاثیرگذارتر این روایت برای مردم هم به کمک آمده و موجب شده مخاطبانی که در طول این سال ها و تنها گوش به گوش و سینه به سینه، شنوندگان و بینندگان قیام عاشورا بوده اند، همدلی و نزدیکی بیشتری را با این دو احساس کرده و با دقتی افزون در درک پیام عاشورا و وظیفه نهاده شده بر دوش این شخصیت ها سعی داشته باشند. این رویکردی است که به نظر می رسد می تواند مجدد در ساخت آثار بعدی هم، چه در سینما و چه در تلویزیون مورد توجه قرار بگیرد. عظمت و تعدد شخصیت های حاضر در قیام عاشورا و وسعت نگاه ناظران آن، به قدری هست که بتوان هنوز از دل این واقعه روایت های تازه استخراج کرد و از زاویه دیدی جدید و به دور از تکرارگویی در تبیین قیام عاشورا سعی داشت. همچنین این قضیه به لحاظ ساختار و دوری گزیدن از موانع ساخت هم می تواند کمکی برای سازندگان آثار باشد. نگرانی نمایش یا عدم نمایش چهره نورانی معصومان در روایت های تاریخی و حساسیت های دقت نظر در کلام این بزرگان و رعایت سیره ایشان، در صورت توجه به روایت های فرعی کمرنگ خواهد شد و اجازه می دهد با حساسیتی کمتر (و البته همچنان با صرف دقت و وسواس) سعی در ساخت این آثار شود و برای مخاطبان روایت هایی تازه از این قیام بزرگ شرح داده شود. به هر حال محرم است و محرم داغی است که کهنه نمی شود. امید است سهم فرهنگ و هنر کشور هم در روایت این واقعه، سال به سال پربارتر از قبل باشد و باز هم شاهد تولیداتی شاخص و قابل توجه در این عرصه باشیم. زهرا غفاری رادیو و تلویزیون ...
مشهور نشدم اما خوشبختم
جعفری مدتی در تلویزیون حضوری کمرنگ داشت و به گفته خودش در این دوره به فیلمنامه نویسی و کارهای دیگر مشغول بوده و حالا روزهای پرکار و شلوغی را پست سر می گذارد. همین اوج و فرودهای حرفه ای بهانه ای شد برای گفت وگو با این بازیگر پیشکسوت. چطور شد که بعد از مدتی کم کاری، ناگهان اینقدر پرکار شده اید؟ نمی دانم. تقدیر و سرنوشت است. اتفاق خاصی رخ نداده، این ماهیت شغل ماست، گاهی هستیم، گاهی نیستیم. گاهی دو سه کار در سال انجام می دهیم و گاهی کار نمی کنیم. شاید به فیلمنامه ها ارتباط داشته باشد. گاهی فیلم ها و سریال هایی ساخته می شود که نقش مناسب من در آنها نیست و گاهی هم هست. برای همه بازیگران این اتفاق می افتد. چند وقت بیکار بودید؟ اگر بخواهم راستش را بگویم؛ در همان دورانی که از نظر شما بیکار بودم، تله فیلم بازی می کردم، در شبکه نمایش خانگی فعالیت داشتم، فیلمنامه می نوشتم و مشغول بودم. وقتی پیشنهادی نیست، یعنی نیست. کاری نمی شود کرد! در سریالی که همه جوان هستند، معلوم است که برای من نقشی وجود ندارد. نمی شود گفت کارگردان یا تهیه کنندگان دوست ندارند با من کار کنند. شاید دو سال متوالی فیلم ها و سریال هایی ساخته شود که نقش مناسب من در آنها وجود نداشته باشد یا نقشی باشد و من دوست نداشته باشم آن را بازی کنم. این اتفاقات بخشی از حرفه بازیگری است، اما تعیین کننده ارزش ما به عنوان بازیگر نیست. اگر این طور است، چرا برخی از بازیگران همیشه حضور فعال دارند؟ برای این که ممکن است نقش هایی برای این بازیگران در سریال ها وجود داشته باشد. مضاف بر این که در حرفه ما رابطه هم نقش دارد، مثلا کارگردان ها سعی می کنند از بازیگرانی استفاده کنند که قبلا با آنها همکاری کرده اند و امکانات و توانایی های آنها را می شناسند. ممکن است کارگردانی که با من همکاری می کرده برای مدتی بیکار شود، در نتیجه من هم بیکار خواهم شد! من این طوری به ماجرا نگاه می کنم و راحت تر هم هستم تا این که بگویم خط کشی وجود دارد؛ برخی این طرف خط هستند و برخی دیگر آن طرف خط. چطور شد برای بازی در سریالی که برای صدا و سیمای مرکز همدان ساخته می شد، دعوت به کار شدید؟ این دقیقا سوالی است که برای من هم پیش آمد و از کارگردان در این باره پرسیدم، چون هیچ کدام از عوامل سریال بوی تاک را نمی شناختم. به من جواب دادند که برای این نقش چند گزینه وجود داشت و از بین گزینه های موجود درصد انتخاب من بیشتر از بقیه بود، چون نقش ویژگی هایی داشت که من می توانستم آنها را اجرا کنم؛ مثلا گاهی جدی است، گاهی دیوانگی می کند و دست به کارهای عجیب می زند. اصغر یک شخصیت جدی و در عین حال کمدی است که دوستان معتقد بودند من برای این نقش مناسب هستم. از نتیجه کار راضی هستید؟ قرار بود سریال بوی تاک در 13 قسمت ساخته شود، اما صدا و سیمای مرکز همدان بودجه لازم را در اختیار نداشت. در نتیجه فیلمنامه کوتاه شد و قصه را در هفت قسمت جمع کردند و از نظر من ارزش ها و جذابیت های سریال با حذف شش قسمت از بین رفت. خیلی حیف شد، چراکه یکدستی، قصه گویی و شیرینی و روان سریال می توانست نظر مخاطب را جلب کند، اما چون اتفاقات، کنش ها و واکنش ها، شخصیت ها و پرداخت آنها در 13 قسمت تعریف شده و جا افتاده بود، حالا تماشاگر گاهی قصه را گم می کند و نمی فهمد که ماجرا از چه قرار است. با احتساب هر دو سریال بوی تاک و علی البدل در مجموع چند وقت در همدان بودید و برایتان سخت نبود؟ فیلمبرداری سریال بوی تاک، تقریبا یک ماه و نیم طول کشید و سریال علی البدل، سه ماه و نیم زمان برد،البته این دو سریال پشت سر هم تصویربرداری نشد. برایم سخت نبود، چون حرفه ام بازیگری است و همیشه همه لوکیشن ها در تهران نیست، مگر این که خودم انتخاب کنم که فقط در کارهای شیک و آپارتمانی و مبله در تهران بازی داشته باشم که خیلی منطقی نیست. شاید این جواب سوال شما نباشد، اما باید بگویم بعد از روزی روزگاری ، سریال علی البدل، یکی از بهترین آثاری است که تا کنون در فضای روستایی و طبیعت بکر بازی کرده ام. در سریال بوی تاک، نقش اصلی را به عهده دارید، سریال های سیروس مقدم هم از آن دست آثاری هستند که بسیار مورد توجه قرار می گیرند. آیا ممکن است اتفاق های تازه ای برای شما در عرصه بازیگری رخ بدهد؟ برای خودم این حرف را نمی زنم، برای همه همکارانم که سال ها در عرصه بازیگری زحمت کشیده اند،آرزو دارم که هرگز بیکار نشوند. امیدوارم هیچ بازیگری بیکار نماند. تصورم این است که بازیگر مانند ماهی است؛ اگر از آب بیرون بماند قادر به نفس کشیدن نیست. بیکاری بازیگر را در معرض افسردگی قرار می دهد و شرایط سختی برایش ایجاد می کند. شما خوب و بدهای این حرفه را پذیرفته اید و خیلی سختگیر نیستید. در عین حال در ژانرهای مختلف از جمله تاریخی، فانتزی، اجتماعی و کمدی بازی کرده اید، اما به اندازه کافی دیده نشدید، چرا؟ از نظر من کاملا حق با شماست! بر اساس تجربه به این نتیجه رسیده ام وقتی اثری پرمخاطب باشد، همراه خود اثر همه عواملش، بخصوص بازیگران دیده و مطرح می شوند اما فیلم یا سریالی که به هر دلیل پرمخاطب یا به قول سینمایی ها بفروش نباشد، عواملش هم دیده نمی شوند. من در کارنامه ام آثاری از این دست دارم که باعث شد به اندازه کافی دیده نشوم. مثال می زنم: فیلم شاخه های بید به کارگردانی امرالله احمدجو یکی از فیلم های خوب سینمای ماست. فیلمنامه خوبی دارد، جمعی از بهترین بازیگران کشورمان در آن بازی کرده بودند و ارزش های هنری فیلم بسیار بالاست، اما با وجودی که برای همین فیلم دیپلم افتخار نصیبم شد، چون فیلم از جمله آثار بفروش نبود، مورد توجه قرار نگرفت و در نتیجه کار ما هم دیده نشد یا همین طور فیلم حکایت آن مرد خوشبخت که نقش اصلی آن را بازی کردم. حتما شنیده اید که می گویند یک هنرمند علاوه بر توانایی و تکنیک، باید شانس هم داشته باشد. پس معتقدید که خوش شانس نبودید! فکر می کنم در مقاطعی خوش شانس بودم و توانستم آثار خوب بازی کنم، اما در مواردی هم خوش شانس نبودم که البته بخشی از آن به خودم بر می گردد. به دلیل مشکلات مالی یا رفاقت هایی که با جوانان داشتم و می خواستم به آنها کمک کنم، انتخاب های خوبی نداشتم و آن هنرپیشه ای که شما در ...
ترامپ، نیکسون و رسانه های تحلیلگر
این نوع رسانه ها بواسطه هوشمندی و رصد جامعه از جایگاه مهمی در میان رسانه های جمعی برخوردارند. رسانه های تحلیلگر تنها واقعه و رویداد را بیان نمی کنند بلکه واقعه را واکاوی کرده و گذشته و پیامدهای آتی اخبار را تحلیل می کنند. این رسانه ها به نوعی کاستی هوش انسانی را جبران و به این سبب حس اعتماد افراد را به خود جلب می کنند. دوباره تأکید می کنم جامعه امروز ما نیازمند رسانه های هوشمند، رسانه های اندیشمند، رسانه های جست وجوگر، رسانه های تحلیلگر و راهیاب است. برای بیان اهمیت موضوع دو مثال آورده می شود. در دهه 70 میلادی، ریچارد نیکسون از حزب جمهوریخواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا برای بالابردن شانس پیروزی خود اقدام به گذاردن شنود نزد رقبای خود کرد. این ریسک بزرگ در مرحله نخست برای او موفقیت آمیز بود اما نیکسون عنصر رسانه های تحلیلگر و هوشمند را نادیده گرفته بود. این رسانه ها جریان های پشت پرده انتخابات را واکاوی کردند و اسناد پنهان، کشف و واترگیت مطرح شد. در نتیجه نیکسون رئیس جمهور منتخب جامعه آمریکا با اشک و آه مجبور به استعفا شد. روزهای گذشته نیز رسانه های تحلیلگر قدرت خود را بر روند انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اعمال کرده؛ به این ترتیب که رسانه های صوتی و تصویری بخصوص واشنگتن پست، گفت وگوی چند سال پیش آقای ترامپ را عینا برملا کردند. این سند رسانه ای حکایت از اعتقاد و روحیه زن ستیزی ترامپ و مخالفت و تحقیر زنان در اندیشه او بود. این سند چنان مشخص و قطعی بود که ترامپ به هیچ وجه نتوانست آن را رد یا نقد کند، بلکه مجبور به پذیرش و عذرخواهی شد. نفوذ و قدرت رسانه های تحلیلگر باعث شد که بسیاری از طرفداران آقای ترامپ حساب خود را از او جدا کنند. این گونه رسانه ها جامعه را واقعیت سنجی می کنند. واقعیت سنجی رسانه های تحلیلگر از سه روش حاصل می شود؛ اول از طریق اسناد و مدارک مانند دو نمونه ذکر شده، دوم از طریق نظرسنجی از معتمدان و افراد ذی صلاح که اطلاعات مورد وثوق را در اختیار دارند و سوم از طریق واکاوی و چیستی واقعیت ها. کارشناسان علوم ارتباطات و رسانه درباره روش سوم یعنی واکاوی و چیستی واقعیت ها، چهار شرط قائل هستند؛ نخست، شرط توانایی است. در جامعه امروز باید اصحاب رسانه را در جرگه صاحب نظران موثق و هوشمند تصور کنیم؛ رسانه نگارانی که می توانند اعماق جامعه را رصد کرده و آینده را ببینند. دوم، شرط دستیابی است. فرد توانا و با استعداد در گردونه آموزش، پردازش یافته و در سطح بالایی قرار گرفته است. بنابراین باید به اطلاعات دقیق دسترسی داشته باشد. ورود به اعماق جامعه و کشف اطلاعات ناپیدا از الزامات رسانه نگاران امروز است. سوم، باید انگیزه داشته باشد. یعنی جامعه باید به فرآورده ها و کشفیات رسانه های تحلیلگر ارج نهد. انگیزه، این قدرت را به رسانه نگاران می دهد که خود را در خدمت جامعه احساس کنند. چهارم، فراجناحی و بی طرفی است. مخاطبان باید اطمینان داشته باشند که رسانه های تحلیلگر، رسانه هایی فراجناحی هستند. تعصب جناحی و بازی های طیفی، اعتماد عمومی را به رسانه های تحلیلگر کاهش می دهد. اگر رسانه های تحلیلگر بدرستی رسالت فراجناحی بودن خود را حفظ کنند، نتایج باشکوهی به بار خواهد آورد؛ اولا اطمینان اجتماع بالا رفته و جامعه دیگر در تاریکی حرکت نمی کند و دوماا افزایش آگاهی بیشتر اجتماعی است. این آگاهی به بلوغ اجتماعی کمک می کند و بلوغ اجتماعی موجب شفافیت در جامعه می شود. پروفسور باقر ساروخانی استاد دانشگاه ...
انتصاب در حوزه منابع انسانی سازمان صدا و سیما
شرح زیر است: جناب آقای محمود سرتیپی سلام علیکم با توجه به تعهد، تخصص و تجربیات جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان مدیرکل منابع انسانی منصوب می شوید. امید است در پناه الطاف الهی و توجهات حضرت ولی عصر (ارواحنا له الفدا) با سرلوحه قراردادن سیاست های کلی و اسناد بالادستی مرتبط با مأموریت های آن اداره کل و توجه بایسته به محورهای ذیل، در انجام وظایف و مسئولیت ...